Mi a baj a buzikkal?
Az áldást sodika küldte 2007. július 6., péntek - 21:35-korCímkék: blog buzik
125 komment
A rövid válasz az, hogy semmi.
A hosszú válasz alant.
Miután a tegnapi "dolgozatom" után még onnan is kaptam támadást, ahonnan a legkevésbé vártam, érdemes néhány gondolat erejéig visszakanyarodni a témára. (Bár kezdem unni egy kicsit, hogy rendszeresen kell saját magamat magyaráznom, és műelemeznem, mert egyesek a funkcionális analfabétizmus olyan súlyos szintjén mozognak, hogy a szándékosan sarkos retorika mögött nem képesek meglátni a fő gondolatot, amiről egy írás szólni akar.)
Tegnap nem tettem mást, mint taktikai szempontból elemeztem a harsány jelmezekben magamutogató ferdehajlamúak rendezvényének társadalmi hatását, és így nem volt nehéz ugyanarra a következtetésre jutnom, mint az úgynevezett 'meleg közösség' nem létező értelmiségi, ugyanakkor esetlegesen diplomával rendelkező része.
Tény, hogy a színes tollakban parádézó paradicsommadarak végső soron a mi jobboldali céljainkat szolgálják, vagyis valójában a liberálisoknak a társadalmilag hasznos, és átlagos életvitelű melegek jogsérelmeiről szóló propagandáját gyengítik. Amikor pedig folyik a médiaharc, súlyos mulasztás lenne elszalasztani a lehetőséget, és nem lecsapni a parádé képeire, bemutatva, hogy milyen hasznos is az évszázados hagyományokon nyugvó társadalmi korlátozás, és hogy milyen fertő lenne úrrá az országon, ha ezek a korlátok nem működnének megfelelően.
Mert itt hagyományokról van szó, nemzeti értékekről, egy keresztény ország népének szükséges, és indokolható önvédelméről. Ha valaki egy pillanatig is azt hinné, hogy ez a vita meleg emberekről szól, az nagyon téved.
Ha úgy tesszük fel a kérdést, hogy értelmes dolog-e különféle szodomiták ellen tiltakozni, akkor az egyetlen értelmes válasz természetesen az, hogy nem. Hogy zárt ajtók mögött, kölcsönös beleegyezés alapján, felnőtt emberek között mi zajlik, mindenkinek a magánügye. Ha valaki a kutyájával, a kecskéjével szeret fajtalankodni, esetleg rendszeresen azzal éli ki a benne feszülő energiákat, hogy éjszakánként a társa hasára szarik, majd szétkeni, ugyanakkor a munkájában és a közösségi feladatai ellátásában megállja a helyét, akkor semmi szükség pellengérre állítani az ő furcsa szokását, és rendes körülmények között esélyünk sincs rá, mert ezeket a titkokat otthon hagyja.
Én éppen ezért állok teljesen értetlenül az olyan mondatok előtt, hogy "sok rendes meleget ismerek", amikor az, hogy tapasztalod rajta a perverziója tüneteit, és az, hogy egy normális, rendes ember lenne, igen erősen kizárják egymást. Lehet értékes ember, hasznos munkatárs, és jó barát is akár, de abban a pillanatban, amikor a nyilvánosság előtti identitása is a perverziójáról szól, rögtön csak egy szánni való, és kezelésre szoruló nyomorulttá válik.
Az, hogy valaki meleg, a hálószobájáról szól. Az, hogy valaki a nyilvánosság előtt számol be beteges szokásairól, az viszont már közéleti, és így szinte azonnal politikai kérdéssé válik.
Minden olyan olvasóm pedig, aki tiltakozik emiatt, két csoportba sorolható. Vagy egyszerűen liberális, és így, mint a politikai ellenoldal képviselője, a tőle elvárható módon jár el akkor, amikor felveszi a harcot a magáéval ellentétes eszmékkel szemben, vagy már maga is a liberális agymosás befolyása alá került.
Mert ez a vita liberálisokról szól,
nem pedig a homoszexuálisokról!
A legnagyobb hazugság, amit el lehet képzelni, amikor valaki azt a látszatot akarja kelteni, hogy itt bárki is meleg embereket bánt. Bántja őket a franc! Legfeljebb őszintén szánom őket.
Akiket bántok, azok az SZDSZ-esek. Azok az SZDSZ-esek, akik kihasználják a melegeket.
Ha lenne a józanul gondolkodó melegekben valódi büszkeség, ez ellen tiltakoznának, az őket eszközként használó judeoliberálisok ellen, és nem a nemzetvédő konzervatívok hősies áldozatvállalását mocskolnák.
By SoDI
Eddig 125 komment érkezett (
)
2007. 07. 06. 22:35
Ezek után érthető hogy számomra eddig ismeretlen okokból utálnak itt egy szadeszos iskolaigazgatót.
Szakállas bácsi. :D
Szakállas, és még zsidó is.
2007. 07. 06. 22:41
akkor az csak gonosz lehet :D
2007. 07. 06. 23:07
A lelkeknek nincs nemük.
(A többi gondolatom pusztába kiáltott szó lenne)
-Cs.-
2007. 07. 06. 23:14
Ez költői volt.
Köszönjük szépen.
2007. 07. 06. 23:28
U.i: Az ÁVÓ-t dobáljátok inkább, ne a szerencsétlen vonulókat!
Lemerném fogadni, hogy a 2004-ben rendezett menetben meglapult Sodi ... Feladat: keressétek meg a képen izibe alább'! ;-)
http://pride.hu/album/afelvonulas2004/gaypride2004_felvonulas36.sized.jpg
2007. 07. 06. 23:29
Ezért utálom az SZDSZ-t.A pedofíliát mivel lehet még überelni?A nekrofíliával?
2007. 07. 06. 23:33
Csőcselék: Jaj de izgi! Melyik vagyok én? :DDD
Jack: Azzal lehet überelni mondjuk, ha halott kisgyerekkel csinálják. :)
Ja, és az ÁVÓ-t megdobálni sajnos törvénytelen, mert ők nem közszereplők a helyszínen. Ellentétben a felvonulókkal, akik viszont igen, így őket jogosan lehet.
Erről bővebben itt (ha valaki kételkedne abban, hogy teljesen törvényes a megdobálás):
http://href.hu/x/31qa
(jogerős ügyészségi határozat)
2007. 07. 06. 23:44
Sodika: Te akkor épp a Medgyessy- kormány elleni projecteden dolgoztál, épp csak beugrottál a hólapátoddal ...
;-)
Jááj, "halott kisgyerek".. nem túlzás ez már kicsit, Uram?!
2007. 07. 06. 23:46
Ja, az "ÉN NEM"-es csávóra gondolsz. :)
Jópofa, de sajnos nem én voltam az.
Túlzás lenne a halott kisgyerek? Ma még igen.
De 20 éve pedig az volt túlzás, ami ma már nem.
Mint már ezerszer leírtam: ez egy folyamat, aminek soha nem lesz vége.
2007. 07. 06. 23:51
szóda: úgy gondolom, nem kéne meglepődnöd, ha egyszercsak pofán töröl majd valaki az iszonyat baromságaid miatt...
2007. 07. 06. 23:52
Folyamat bizony : a magyarirtás a cél,
A Rockefellerek találták ki a buziság propagálását, sőt, a feminizmust is ők támogatták/támogatják anyagilag, a "túlnépesedés" nevű hazugság szószólói, valamint pro-choice azaz magzatgyilkosok pártján állnak.
http://href.hu/x/31qd
2007. 07. 06. 23:55
A Henry Makow sokat írt erről.
Olvassa az ő honlapját valaki rajtam kívül? :D
Buzipropagandista szőke parókás zsidókurva a campuson :
http://www.savethemales.ca/uw/main.html
A fő honlap :
http://www.savethemales.ca
2007. 07. 07. 0:00
Persze, hogy az "ÉN NEM-es csávóra" gondoltam... ki másra? :)
Nem hiszek a zsidó-szadesz összeesküvés elméletekben. Mintahogy abban sem, hogy ez a társadalmi erkölcsöket lezüllesztő folyamat. Folyamat lehetne annyiban, hogy befogadhatóbb hangnemet ölthetne. Valódi sortörténetek, pártszimpátiák és egyéb rossz előítéletek feloldása...etc.
A szadesz a 2%-a egy esetleges "melegfronttól" pedig nem ugrik fel 5,5%-ra. Annyira a melegek sem buták. ;-) Inkább mennek a Kossuth térre. Nem vicc!
Holnap azért ne feledkezzetek el arról, hogy a buzik mellett melegek is vonulnak majd. Remélem éreztettem a különbséget. Ez vezessen benneteket!
F@szom a sok jogszabályba, verjétek meg az ÁVÓ-t! :D
2007. 07. 07. 0:18
Csőcselék, olvastad a Cion Bölcseit?
http://www.radioislam.org/hongr/cionp.htm
És ezt?
http://portal.jobbik.net/index.php?q=node/4771
2007. 07. 07. 0:20
takezo: Ha a magyarság velem, ki ellenem?
Csőcselék: "Annyira a melegek sem buták. ;-) Inkább mennek a Kossuth térre. Nem vicc"
Ja, az ilyen melegekről én készítettem egy rajzfilmet is! :)
Még 2003-ban a Színes Magyarország Polgári Kör kapcsán.
http://href.hu/x/31qn
Volt belőle újságcikk is, meg viszontválasz tőlem, mint készítőtől. :)
2007. 07. 07. 0:32
szóda: a zsidók, biztosan;) vagy csak az egészségesen gondolkodók, akiket zavar egy mélymagyarságról papoló kis görcs: )
2007. 07. 07. 0:42
Oroszokat figyeljük, letörik a zsidók szarvát.
http://href.hu/x/31qu
Mindegy, milyen nemzetiségű ha nem zsidó, a talmud szerint állat, és vagy a zsidók rabszolgája lesz vagy kiirtják.
Persze csak ha megvalósul a zsidó világkormány.
2007. 07. 07. 0:43
Takezo, bezzeg a nihilizmusról és ateizmusról papoló tótawé szövegeit beszopod lazán...
2007. 07. 07. 1:00
Takezo, tudod ki mélymagyarozik?
A kurva zsidópatkány regös péter hogy rohadna ki a bele.
Szörnyű milyen hatékony a cionista propaganda.
A tóta varangynak mindig az a buta meg pontagyú, aki felismeri az összefüggéseket. No meg aki szereti a hazáját, és a tradicionális értékeket.
Nem összeesküvéselmélet, létező összefüggések, tények.
Magyar az, aki saját maga is magyarnak tartja magát.
Nem nyilvánosan, hanem önmaga önmagát.
Aki zsidó, az már minimum kettős identitású, és ha a zsidó rész kerekedik felül benne, libsi lesz belőle, illetve ha pénzt, hatalmat akar, akkor ballib azaz cionista politikus.
A vak nem látja, hány zsidó ül a mszp-szdsz soraiban.
Sőt, a fideszben is, amiért nem lehet azzal sem feltétel nélkül egyetérteni. schmitt mária rogán antal popkorni mind zsidók.
2007. 07. 07. 1:05
Todo: Tóta írásait kedvelem, de természetesen azzal se értek mindig egyet. Sodi viszont akkora baromságokkal képes égetni magát, hogy azért már én kérek elnézést, emellett úgy viselkedik, mintha ő lenne az abszolút értelmiségi jobbos. Az, aki porba sújtja a kopaszokat is, de persze csak azért, mert annyi akaratereje azért nincs, hogy lemenjen közéjük (és eddzen egy keveset, hogy ne úgy nézzen ki, mint egy csirke).
Az alapkiindulása az, hogy a keresztény értékrend szerinti értékek az abszolút helyesek, aztán eljut oda, hogy önvédelemből kéne kiírtani egyes fajokat, vagy másként gondolkodókat. Született volna a XI. században, akkor talán lett volna esélye erre anélkül, hogy pofán töröljék.
2007. 07. 07. 1:11
Porba sújtotta volna Sodi Tomcatet? :))
Cigánykérdésben például egész toleráns.
Nem kiirtani, meggyőzni, illetve kivándorlásra kényszeríteni ( az izraeli magyar kettős állampolgát nemzetvesztő cionistákat ).
2007. 07. 07. 1:12
Todo: én remekül elvagyok az én magyarságommal még akkor is, ha tudom, hogy folyik bennem (és nagy valószínűséggel benned és Szódában is) más vér elég, hallgatok Kárpátiát is, és ezért rohadtul nem fogok valakit utálni csak azért, mert zsidó származású. Tudom, ezért ti se, csak a cionistákat, akik a magyar nép kiirtásán fáradoznak: Gondolkoztatok már azon, hogy ez miért is lenne jó nekik? Hogy miért jó nekik az, ha a buziságot elfogadtatják?
2007. 07. 07. 1:14
Tóta nem tisztel semmit senkit, CSAK a balliberális kormányt, és annak tevékenységét nem bírálja, max. szőrmentén nehogy kilógjon a lóláb.
Ugyanez a zsindexre is érvényes.
Zsidóland
2007. 07. 07. 1:18
Ha nem zsidó valaki, máris a szép új világ másodrendű ( ha ugyan egyáltalán) polgára.
Kevesebb gyerek születik
Töübben lesznek aids-esek
Buzi szubkultúrák fogyasztáscentrikusak
Sok buzi karrierista yuppie : jó fogyasztó, engedelmes polgár.
Ki adta a jogaid? szadesz zsidók, szavazz ide :D
Nem lehet majd párt találni, a nők leszbik, a férfiak homokosak lesznek tömegesen, egyedülálló ember jó fogyasztó és sokat dolgozik.
2007. 07. 07. 1:20
A zsidókra nincs ráírva hogy cionisták, és túl későn derül ki.
A Sodi lakásügye ugye.
2007. 07. 07. 2:08
Amikor láttam nála a zsidó kegytárgyakat, megnyugodtam. Úgy gondoltam, ha ez egy békés, imádkozó, vallásos zsidó, akkor nem lehet gonosz cionista. Mint kiderült, ez hatalmas tévedés volt a részemről, mert annál inkább lehet!!
Szóval ezért mondom, hogy nem hiszek a kivételben. Személyes tapasztalat.
"Útóítélet", hogy Tóta W. szavaival éljek.
2007. 07. 07. 3:00
sodi, és? ez a te vitád
a jogegyenlőség azonban, amiről jelen pillanatban törvényalkotás okán a valódi vita szól, nem beléd meg a vitádba ütközik bele, hanem a többségében agyatlan módon kirekesztősdit játszó, imbecil, homofób társadalomba, abba.
2007. 07. 07. 3:19
Az a normális ha valaki undorodik a buziktól.
Az az imbecil, aki a társadalomrombolást nem éri tetten!
Ha utcára mennek, ütni kell őket.
Nincs joguk a közszeméremsértéshez.
Mindet ivartalanítani kellene mint a kóbor állatokat.
Ezek nem normális nemi életet élnek! Egy buzi férfi egy év alatt akár EZER partnerrel nyomhatja !!!!!
Megrontva sok fiatalt, benn az ezerben.
ÉS TERJESZTVE AZ AIDS-ET !!!!!!!!!
Szerbiában közéjük lőttek egyszer, azóta se nagyon van buzivonaglás arrafelé.
Szellemi torzulás is jár a homársággal : és agyi elfajulás is.
Hiszen arcról meg lehet mondani valakiről buzi e.
Honnan tudjuk, nem pedofil e?
Honnan tudjuk nem aids-es e?
És ezzel a vonaglással sok bizonytalan nemi identitású fiatalt megzavarnak.
A magamutogatás undorító és ezek a torzszülöttek arra ingerlik a normális embereket, hogy még jobban megutálják őket.
Rohadt buzik.
Egyenlő sosem lesz a rút a széppel, a gonosz a jóval.
Az az agyatlan, aki elfogadja a libertariánus egalizmust hirdető hazugságokat.
A család szent, a buzik nem házasodhatnak és kész.
Nehogy már a selejthez kelljen alkalmazkodni!!!
2007. 07. 07. 3:20
Te valami leszbika lehetsz a te bajod :D
2007. 07. 07. 3:28
És nincs ilyen hogy homofób, a társadalom egészséges önvédelme, azaz immunrendszere a normális.
A demokrácia különben is a többség akarátáról szól, és most elvileg az van.
A többség nem akar buzivonaglást nemhogy látni, de megengedni sem.
Íme a példa miért faszság a buzivonaglás:
Most már én is haragszom már a buzikra, pedig eddig eszembe se jutott ezzel foglalkozni.
Gyereket sem nevelhetnek, a gyereknek JOGA VAN az egészséges nemi identitáshoz, és az ezt elősegítő körülményekhez.
Igen, még az intézetben is jobb neki.
Már ha nem éppen pedofil buzik akarják szerencsétlent örökbefogadni, mert ilyen is van.
2007. 07. 07. 3:29
A rockefellerek pénzeli a buzik jogvédő és egyéb szervezeteit világszerte. Ja így könnyű, jó pénzért mindig találni fizetett hazugokat a rossz ügyekhez is!!!!
2007. 07. 07. 4:16
én ugy két hónapja kiprobáltam milyen, ha egy szép fiatal, tiszta csaj a számba pisil.sirály!!!
2007. 07. 07. 6:14
Itt sivalkodtak egész éjjel a macskák mert bagzanak.
Állatok közt nagyon kevés buzi van akkor az emberek közt is ilyen kevés kellene legyen, csak külső hatásra ( buzipropaganda ) megbuzulnak, a cionista toleranciahazugságok hatására nem tartják a buzulást kivetnivalónak, pedig az.
2007. 07. 07. 11:13
Ha valami természetellenes aberrációm van és találok hozzá partnert,nem ártunk vele senkinek ha a hálószobánk ajtaján belöl tesszük.valóban senkinek semmi köze hozzá.
Ha viszont felvonulást szervezek kéretlenül az emberek elé teszem az aberrációmat és próbálom úgy beállítani mintha éz természetes lenne ,az ízléstelen,beteges,erkölcsromboló.Nem kell csodálkozni ha a normális emberek erre nem kíváncsiak,és gyermekeiket sem szeretnék kitenni a buziparádé látványának.
2007. 07. 07. 11:58
Blablabla :):):):)
Készülődjetek!
2007. 07. 07. 12:31
Nekem még gyorsan le kell mentenem gépre a múltkori rendőr elleni erőszakról szóló bírósági tárgyaláson készült felvételt, hogy legyen nyersanyagom ma délutánra. :)
http://href.hu/x/31ta
2007. 07. 07. 13:23
Todo: mert egy heteró pasi 1 év alatt 1 lányt "nyom", igaz?
3 év alatt 4 szexuális partnerem volt, nem vagyok sem AIDS-es, sem pedofil, sem beteg vagy deviáns.
döbbent. na az vagyok.
tény, h lesznek gusztustalan felvonulók, de én sem gondolom, hogy az összes heteró primitív seggfej, akit ki kell irtani, csak azért mert te az vagy.
sodika: igazad van, ezek a zsidók semmihez sem értenek. a kezükre adták az oktatási tárcát erre egyetemista lettél...
alig hiszem el, valamit tényleg nagyon elbasztak.
2007. 07. 07. 14:24
Egy, a férjébe szerelmes feleség vagyok. A nőktől pedig, szexuális értelemben undorodom. Meg a buzifelvonulástól is. Meg a heterok Budapest Parádéjától is undorodom.
Az én , a Te undorodnak vagy a felvonulásuknak (ami a buziknak egy elenyésző részét jelenti csupán) azonban semmi köze nincs ahhoz, hogy jogilag mindenki mással egyenlőek.
Todo, az analógiád szerint:
A heterok a Budapest Parádés felvonulással, amikor a farkukat meg a pinájukat kilógatva a kamionról, technora vonaglanak, akkor éppen példát mutatnak a hetero erkölcsről? Nahát. Akkor szerintem a heterokat is tiltsuk be, ha már ilyen erkölcstelen ótvarságot képesek voltak szervezni.
Heteró is lehet pedofil, valamint aids-es.
Hol van szakvélemény arról, hogy a buzik között több a pedofil?
Egy heteronál honnan tudod, hogy nem pedofil?
Egy heteronál honnan tudod, hogy nem aids-es?
Sehonnan. Tehát őket is be kell tiltani/lelőni, opcionális.
2007. 07. 07. 14:27
Ismétlem: nem szerintem, hanem Todo, a Te analógiád szerint.
2007. 07. 07. 14:32
Az egyetlen apró probléma ezzel a gondolatmenettel annyi, hogy a Budapest Parádé, és a buzi felvonulás is a liberalizmusról szól, így a közös pont bennük az SZDSZ, vagyis a cionisták.
2007. 07. 07. 14:39
És az hol releváns, hogy ki van mögötte, meg miről szól, amikor különálló magyar emberek jogegyenlőségéről van szó?
2007. 07. 07. 14:43
Ha viszont ezen az analógián haladunk tovább, akkor tessék a heteroktól is elvenni a házasodási jogot, lévén, hogy közöttük is vannak egyedek, akik szándékosan terjesztik a nemzetromboló, liberális eszméket drogfogyasztással, pedofíliával, diszkóbajárással, Budapest Parádézással, vonaglással, félredugással, gyakori partnerváltással.
A kutyák meg elkormányozzák az országot valahogy.
2007. 07. 07. 19:07
Borka, egyetértek Veled.
2007. 07. 07. 21:09
A Bp. Parádé is betiltandó természetesen.
Igen, ott meg kurvák vonaglanak kamionokon.
Csendháborítás, szemetelés.
Ott releváns, hogy a szadesz rögtön nyilatkozott, támogatja a buzik házasodási jogát.
És mindenki tudja, ki vezeti a fővárost, ő akár be is tilthatná de nem : ( ő is zsidó )
DEMSZKY PATKÁNY !!!!!
A buzik igenis elfajzott kéjencek, tessék megnézni a pride.hu-n miket művelnek. Promiszkuitás és perverzió felsőfokon.
2007. 07. 07. 21:15
Az a primitív, akiben nem működnek az egészséges ösztönök, azaz nem ítéli el a buzerancia állandó reklámozását, követendő életsítlusként való beállítását.
Todo jóindulatú figyelmeztetését Borka félreértette.
A buzik közt statisztikailag is sok aids-es van, illetve a közösülési módjaik fokozottan fertőzésveszélyes.
2007. 07. 07. 21:21
Valóban a rockefellerek pénzelik a buzik jogvédő és "kulturális" és egyéb szervezeteit, igaz itt az EU-ban birodalmilag támogatják őket, de a mögött ez a forrás áll.
Céljaik közül néhány : devianciák felerősítése, társadalmi szolidaritás lerombolása, meszticizáció, atomizáció.
2007. 07. 07. 21:22
Mordaunt88: Most, hogy írtad, felnéztem erre a szarra.
A pride.hu szerint a rendőrök nem védték őket, mert az ő fotósukat is "megdobálták alaposan tojással, annyira, hogy pólót kellett cserélnie és a táskája is tocsogott tőle."
Micsoda mocskos hazudozás!
A fotósokat nem dobálta SENKI!
Engem érdekes módon nem dobáltak. Jéé!
A másik hazugság, hogy a rendőrök nem védték őket.
Ezzel szemben az az igazság, hogy ÁRTATLAN, de ismert arcokat is bevittek, CSAK AZÉRT, mert ott voltak. Annak ellenére, hogy nem csináltak semmit!
Mindez majd a holnap publikálandó videómon is jól fog látszani.
Ezért jó, hogy ott vagyok mindig az ilyen vitás helyszíneken, mert így dokumentálni tudom, hogy mi az igazság, és rögtön kiderül az összes mocskos balliberális féreg hazudozása!
2007. 07. 07. 21:29
És az is igaz, hogy arcra meg lehet mondani ki a buzi, illetve agyi biokémiai folyamataik is kórosak, a jellemük pedig közismerten más, és valahogy torz.
2007. 07. 07. 21:35
Belgrádban valóban közéjük lőttek egyszer, a háborús veteránok nem nézték jó szemmel a buzeránsok vonaglását.
Ja, ott engedély nélkül vonultak, Milosevics nem volt buzipárti.
És ahelyett, hogy egyenruhában vonulnának ( Communards Yazoo stb. 80-as években ilyen is volt !!! )
Beöltöznek pávának.
Megmondta a Pozsonyi Ádám alias Bucó, hogy korlátozni kellene a színek számát amiket öltözékükön viselhetnek az emberek :D
2007. 07. 07. 22:07
Ha egy aids-essel kefélsz (aki lehet hetero is és biszex is), mindegy, hova dugod, egyik mód se veszélyesebb a másiknál.
Az egész buzivonaglás, buzifelvonulás gusztustalanságáról szóló vita mellébeszélés.
Érdekelne, ha a buzik a buzifelvonulás alapján mind betegek és aberráltak, akkor a heterok miért nem betegek és aberráltak mindannyian a Budapest Parádé okán. Vagy a prostitúció jelensége miatt miért nem minden nő kiirtandó, erkölcstelen, nemzetromboló ribanc.
Talán azért, mert mindhárom általánosítás? Igen, azért.
Innentől kezdve pedig egyéni ízlésről, szakmailag megalapozatlan előítéletekről, félelmekről beszélünk, aminek semmi köze a valósághoz.
2007. 07. 07. 22:13
Az általánosítás önvédelem. Ahhoz meg jogunk van.
Anál az fokozottan veszélyes.
Igen, a parádé sem tetszik. Harsány és ízléstelen.
A svédek a klienst büntetik, so a prostitúció felszámolható, erre egyébként maffiák épülnek, ez se egy pozitív dolog.
2007. 07. 07. 22:15
Jobb félni mint megijedni, az utóítélet pedig megvéd egy bizonytalan világban, ahol nem tudod a másikról, éppen biszexuális-e vagy sem ( sokakat biszex partnere fertőz meg! )
2007. 07. 07. 22:23
Borka: A normális társadalom csak kis szelete a Budapest Parádén vonuló néhány libsi, ellenben a buzik nagyobbik részénél általános a kimagasló fertőzésveszélyt magában hordozó életvitel.
Ez a két dolog megcáfolhatatlan tény.
2007. 07. 07. 22:35
Lükepék, itt nem a jelenségről van szó, hanem az abból levont következtetéseitek analógiájának helytelenségéről.
A te életedben valóban azt általánosítasz, akit akarsz, meg azzal barátkozol, akivel akarsz, csak itt a jogegyenlőségről van szó, ahol a te preferenciáid nem osztanak-szoroznak.
2007. 07. 07. 22:37
Sodi, tehát a buzik egymást fertőzik, legrosszabb esetben kiirtják egymást. És ezért miért is ne házasodjanak?
2007. 07. 07. 22:47
Borka, a buzik közt akad sok biszex is.
És ugye a lányok homlokára nincs felírva, hogy hány biszex férfival feküdtek már le.
A jogegyenlőség pedig adott.
Ugyanolyan jogaik vannak a melegeknek, mint nekünk. Te is összeházasodhatsz bármelyik ellenkező neművel, és ők is.
Látod! MÁR MOST ugyanazok a jogok illetik meg őket.
És ez így helyes.
2007. 07. 07. 22:53
A gyereknek joga van a normális nemi identitás kialakulását elősegírtő körülményekhez. Ilyen a család, de akár az intézet is.
És elég sok gyermektelen férfi-nő pár van, ők kapják az örökbefogadható gyerekeket, ne a nyomoronc buzik.
2007. 07. 07. 23:03
Én Sodikától akarok gyereket! :):)
Tránszformersz jukájsz in dí szkájZ!
2007. 07. 07. 23:09
Sodi :)
Ez olyan, mintha a dél-amerikai rabszolgatartó azzal jött volna elő anno, hogy a büdös niggereknek is van joguk hugyozni, meg neki is, ergo mekkora jogegyenlőség van már.
A heterok összeházasodhatnak azzal a nemű emberrel, amelyikkel ők akarnak; a buzik meg nem házasodhatnak azzal a nemű emberrel, akivel ők akarnak, ergo nincs jogegyenlőség.
Ha még a fenti fertőzésveszélyesség igaz is, azon aztán nem segít, ha ez a törvény mégsem kerül bevezetésre. Ezért a téma szempontjából irreleváns.
Ez az adat maximum annak a szempontjából releváns, aki karanténba akarja őket zárni, aztán elhurcolni egy Tadzsihisztáni húsdarálóba, dehát annak meg jó szórakozást az Alkotmányíróságon.
2007. 07. 07. 23:11
Azonos nemű emberek nem részesülhetnek a házasság szentségében, mivel amit ők művelnek, utálatosság és bűn.
Ezeréves értékekkel szembe menni cionista hazugságok kedvéért butaság.
2007. 07. 07. 23:14
Igen, Dániában felmerült, az aids-esek megjelölése, és elkülönítése, még lehet hogy megcsinálják.
Tudatosan fertőzni pedig sok országban bűncselekmény.
A házasság férfi és nő közt köttetik, ezen van Isten áldása, ebből lesznek utódok, ez szolgálja a fajfenntartást, ez biztosít megfelelő körülményeket a gyerekek felneveléséhez.
Ezek tények.
2007. 07. 07. 23:17
Mán közhely ez a zsidóellenesség.... nem unjátok?
2007. 07. 07. 23:18
Borka: A jogegyenlőség arról szól, hogy ha mi, a többség nem akarunk csinálni valamit, és ezért mindenki másnak is megtiltjuk ezt a bizonyos dolgot, akkor attól még érvényesül a jog előtti egyenlőség.
Ugyanis ettől még igaz marad az, hogy minden embernek ugyanazt szabad.
És csak ez az, ami általános elvként egy demokráciában megkérdőjelezhetetlen.
2007. 07. 07. 23:20
Ki beszélt aids-esekről? Jelöljék meg. Más egészségét veszélyezteti ténylegesen.
Meg egyházi esküvőről? Két ember életének összekötéséről és annak törvényesítéséről van szó.
2007. 07. 07. 23:20
Csőcselék: Majd ha ők megunják a magyarellenességet, mi is egy csapásra megunjuk a zsidóellenességet.
2007. 07. 07. 23:24
Így van!
Ők az ókor óta mindenki mást gyűlölnek magukon kívül, nézd csak meg az Ószövetséget, hány más néppel háborúztak, és égig érő kegyetlenséggel azok asszonyait, gyerekeit is lemészárolták.
Ószövetség, Eszter könyve a purim eredete.
Perzsa hadifoglyokat és civileket gyilkoltak
2007. 07. 07. 23:25
Borka: Na, az AIDS-est megjelölni, ez lenne aztán igazán érdekes harc az alkotmánybíróságon. :D
Nem AIDS-esekről beszélünk, hanem olyanokról, akiknél sokkal nagyobb az AIDS valószínűsége, mint véletlenszerűen egy átlagos embernél. Sokkal nagyobb.
2007. 07. 07. 23:28
Nem szabad ugyanaz mindenkinek.
Neki nem szabad besétálni a szerelmével, és házasságot kötni.
2007. 07. 07. 23:30
Miért terelné oda a juhász a kedvenc kecskéjét?
2007. 07. 07. 23:30
Sodi, szólj a barátodnak, ő hozta fel. Hogy miért, fingom nincs.
Mondom, jelölgessétek, meg kalkuláljatok, ha mentek vele valamire, szóljatok.
2007. 07. 07. 23:32
Egy ember mióta egyenlő egy állattal?
2007. 07. 07. 23:34
Ha nem is egyenlő vele, a sokadik megrakása után beleszerethet abba a kecskébe. Csak egy "kicsit" betegnek kell lennie hozzá.
Egy szabad ember szerelméről beszélgettünk, nem? :)
2007. 07. 07. 23:40
Sodika. Lásd a fenti üzenetemet, hogy én miről beszélgetek. Két testileg és lelkileg érett ember életének összekötéséről és annak törvényesítéséről.
És te?
2007. 07. 07. 23:42
Csak nincs kecskevaj a füled megett?
2007. 07. 07. 23:50
#71, biológialiag egyenlő, emlősállat. A legértelmesebb de akkor is az. Nem?
2007. 07. 07. 23:51
A buzik általában perverzek is!
2007. 07. 07. 23:52
Éljenek együtt papír nélkül, fene bánja.
A házasság férfi és nő közt köttetik.
2007. 07. 07. 23:57
Mord, erre megalapozott szakvélemény? Addig ilyet én is kitalálhatok.
A barna szeműek (mert nekem zöld) általában hat éves kisfiúkat erőszakolnak.
Na, eddig ennyi alapja van az "általában"-jaidnak.
2007. 07. 07. 23:57
Jó éjt, mindenkinek! Homofóbnak és nem homofóbnak ...
Várom a videókat, Sodi b*ssza meg! ..oszt izibe'! Ha már ennyire népszerű lettél ;-)
2007. 07. 07. 23:59
Lelki és testi épsége akaratán kívül van kiszolgáltatva egy másik, szellemi fejlettségben felette álló lénynek.
Ezért nem egyenlő.
2007. 07. 08. 0:00
pápá csőcsi
2007. 07. 08. 0:01
Borka: Az élettársi kapcsolat más téma. Például kérdés, hogy ha évek óta együtt él két nő, és velük él az egyikük gyermeke is, majd az anyával történik valami, akkor nem az-e a jobb a gyermeknek, ha intézet helyett ahhoz a nőhöz kerül, aki amúgy is évek óta neveli őt.
Ez olyan nehéz kérdés, hogy a Fidesz napok óta nem tudja megszülni az állásfoglalását. Nem is könnyű. Nagyon bonyolult téma.
De a HÁZASSÁG, az NAGYON EGYÉRTELMŰEN tabu, az keresztény erkölcsökön nyugvó SZENTSÉG!
2007. 07. 08. 0:02
Borka 80, a feminista hazugságnak is jó alanya vagy látom.
2007. 07. 08. 0:03
Statisztikai, és tapasztalati alapja van, a pedofil ügyek gyanúsítottjainak OROSZLÁNRÉSZE buzi férfi.
2007. 07. 08. 0:03
Csőcselék: Most megyek Naruto Shippuuden 19-et nézni, de utána majd elkezdek anyagot vágni, így holnap délelőtt már lesz videó. :)
2007. 07. 08. 0:04
Tekintve, hogy hány keresztény erkölcsön nyugodott házasságot kötött férfi kúr félre és kurvázik a felesége mellett, ez a megállapítás felettébb hitelesen hangzik.
2007. 07. 08. 0:06
A dév blog egy kommentelője, és a gus blogé is.
Libsi léány :D
2007. 07. 08. 0:06
Itt hagyományokról van szó, nem egyedi példákról.
Na, de tényleg megyek Naruto-t nézni. :)
(Ha valakit érdekel, a Shippuuden összes eddigi része magyar felirattal együtt letölthető innen:
http://naruto-kun.hu/)
2007. 07. 08. 0:06
No ez mellément a "neonáci egyetemista" alá szántam. :))
2007. 07. 08. 0:07
Mindegy, így is értettem. :)
Na, nézek rajzfimet...
2007. 07. 08. 0:08
Borka a nők is félrelépnek, egy-egy pénzes pasi kedvéért, akkor az micsoda? xD
2007. 07. 08. 0:09
Mord, azt kérdeztem, hol van szakvélemény arról, hogy a homoszexualitás egyértelműen másokra káros aberrációt eredményez, mivel azt állítottad, a homoszexuálisoknak nemi identitásukból kifolyólag vannak egyéb aberrációi is.
2007. 07. 08. 0:10
Én nem tenném amúgy sem, ne nekem címezd a félrelépkedéses izéket :))
2007. 07. 08. 0:11
Nem is egyházi esküvőről beszéltem, úgyhogy ez is mehet az aids-cel kapcsolatos érvek fakkjába.
Pápá sodi
2007. 07. 08. 0:13
Elég megnézni a weboldalaikat, miket írnak ŐK MAGUK le...
Szado mazo állatos szex ürülék vizelet, egyéb förtelmes beteg perverziók.
2007. 07. 08. 0:14
Minek érvelni az abnormalitás ellen, nem és kész :))
Az állatok közt nagyon kevés buzi van ebből is látszik hogy elkorcsosulunk az eugenika alkalmazása nélkül.
2007. 07. 08. 0:15
Mord, nem neked címeztem.
A tieid elé teszem azt, hogy Mord, így ni.
Bármilyen nemet említhetek, akik a házasság keresztény, erkölcsös szentségének tökéletesen megfelelnek, bár mellette ugyan picit pasiznak, kurváznak, félredugnak ezzel-azzal, ugyanezen szentség nevében.
2007. 07. 08. 0:16
Az a német fickó, aki neten keresett buzi partnert, megölte, és megette, nem elég durva?!?!
2007. 07. 08. 0:19
Mordi, menjél már fel egy hetero pasiknak szóló pornószájtra.
Tele van pinákkal, meg pisi-kakis pinákkal, meg szado mazós pinákkal.
Tehát a heteró férfiak aberrált állatok?
Hát nem.
Azt mondtad, azért, mert valaki buzi, abból egyéb, másra káros aberráció is fakad.
Erre nincs bizonyítékod.
Én meg azt mondom: a genetikailag hibás albinok, azok általában kisfiúkat is megerőszakolnak, mert hát betegek, nem látod?
Az állatok között is kevesebb az albino, mint a nem albino.
Na, ennyit ér, amit mondasz.
2007. 07. 08. 0:20
A szentség a más vallásúak érdekét is szolgálja, a gyerekekét meg különösen. Ne egy erkölcsi szemétdombon kelljen élnünk. Az a normális, ha két ellenkező nemű ember él együtt, és gyerekeik vannak. Ugyanaz a posztmodern, cionista zsidó társadalommérnökség által fokozatosan egyre mélyülő erkölcsi fertő felelős a félrelépés, és kurvázás kultuszáért is, igen.
Erkölcsi relativizmus, a kommunisták és a cion liberálisok sajátja.
A marcuse egyszerre volt libsi és komcsi szóval megfér a két ideológia...
2007. 07. 08. 0:23
A züllesztés általában, a pornóipar pedig különösen a zsidóktól ered. A zsidó tönkre akarja tenni a társadalmat, feltétel nélkül engedelmes "toleráns" azaz toleranciaidióta agymosott zombikat akar, akik felett a választott nép uralkodhat.
A család nélkül ehhez máris egy lépéssel közelebb vannak.
2007. 07. 08. 0:24
És az a hetero pasi, aki az 5 éves kislányát baltával agyonverte, és a halott testet megerőszakolta, aztán elásta (1995), az nem durva?
2007. 07. 08. 0:28
A pop culture ami körülvesz nagyrészt zsidó producerek, kiadók, mágnások által előre meghatározott,
A PERVERZIÓKRA TANÍT !!!!!
2007. 07. 08. 0:30
Pornóra szüksége van sokaknak, azért van.
Kurvákra is szüksége van sokaknak, azért vannak.
A zsidók pisálhatnának vért, ha ezekre nem lenne többmilliós embernek igénye.
A melegek meg senkit nem bántanak, nem károsítanak, pusztán a buziságukkal.
Ha meg igen, ugyanúgy büntetendők.
A téma, újfent említem, nem az anticionisták zsidó-iszonya.
2007. 07. 08. 0:32
http://judeologia.esmartdesign.com/konyvek.htm
HARMADIK RÉSZ
A pornográfia tárháza.
"Gyöngyszemek" a Talmudból.
Keresztény testvéreim, gondolkodjunk egy kissé! Ugyebár, mindnyájan tudjuk, hogy az erkölcsök az utóbbi évtizedek alatt nagyon. sokat romlottak. Mi rontott rajtuk legtöbbet? Az irodalom; az az irodalom, amelynek legkedvencebb témája a házasságtörés. Kik ennek az irodalomnak a termesztői? A zsidó fajhoz tartozó irkászok. Honnan merítik ezt a sok undokságot? A Talmudból. Hiszen a Talmud kivonata a zsidó vallástan; a Talmudot adják elő a zsidó hittanórákon. Csoda-e tehát. ha a Talmud szellemében oktatott lányoknak fogalmuk sincs a tiszta házaséletről ... És, ha a baj csak ennyi volna! De a zsidó asszonyok erkölcstelenségeit megírják pikáns tárca, novella, regény és színmű formájában, s ezekben az írásművekben általánosítva csak az asszony szerepel, elhallgatják mellőle, hogy a zsidó asszony követi el azokat a házasságtöréseket. Gondolkodjunk csak egy kissé és rá fogunk jönni arra, hogy a zsidó íróknak ez az általánosítása terjesztette el az erkölcstelenséget a keresztény asszonyok között.
A Talmud fordítása I. kiadásának megjelenése idején "Az Est" és a többi zsidó lap kórusban követelte. hogy a rendőrség tartóztasson le, mert én ocsmányságokat hirdetek a Talmudból, pedig ez csalás, mert abban a szent könyvben nincs semmi pornografikus dolog. Rögtön odazúdítottam nekik egy csomó idézetet, amire ők persze kussoltak s többet nem ordítottak rendőrért. Most itt adom egy csomóban azt a gazdag gyűjteményt, hadd lássák a keresztények, hogy minő "szent" könyvből folyik a tanítás a zsidó hittanórákon.
Már az I. részben idéztetik a Sanhedrin 52b. lapjából, hogy, "ha egy férfi házasságtörést követ el és egy másik férfi feleségével - kivéve egy máshitűnek a feleségét, - akkor megfojtás által kell őt megölni" A Talmud Tosephot-ja, valamint a nagytekintélyű Rasi is azt tanítja (Ad Pentat. Lev. 20" 10.), hogy ebből az idegennek felesége ki van véve, tehát világos, hogy a nem zsidóknál nincs valódi értelemben vett házasság. Hát persze házasságról csak emberek között lehet szó, a nem-zsidó pedig nem ember, hanem barom, szamár, miként az I. részben idézett Talmud-passzusokkal kimutattuk. Bechaj, Levi, Gerson és még egy falka rabbi uniszónó tanítja, hogy a zsidó nem követ el házasságtörést, mikor keresztény nővel erkölcstelenkedik. Majmonides a "Sas" is így nyilatkozik: "Szabad az asszonyt hitetlenségében (vagyis a hitetlen, nem-zsidó nőt) megbecsteleníteni". (Jad. ch. 2b.)
De élvezzük magát a Talmudot! A Berakhoth 57a. lapján olvassuk, hogy "aki álmában az anyjával közösül, az bölcsességet remélhet; aki egy eljegyzett, hajadonnal, az jártasságot a Tórában; aki a nővérével, az tudományt, aki felebarátjának feleségével, az örök életet. Nos tehát, kedves olvasóm, ugyebár, ha a házasságtörés még álomban is ekkora jóval van összekötve, nemde bolond lenne; aki nem jártatná egész nap az eszét valamely menyecskén, hogy aztán éjjel azzal álmodjék! Hiszen ez a legkönnyebb út az üdvözüléshez!
Szép dolgot találunk a Nidda (havi tisztulás) 47b. lapján is: "Egy hároméves és egynapos leány eljegyeztetik a közösülés által; ha azonban a harmadik évén alul van, akkor az elhálás csak annyi, mintha az ember a szeméhez nyúlna az ujjával, azaz nem sérti meg a szüzességet, mert a bélyeg újból benő".
"Egy hároméves és egynapos leány a közösülés által feleséggé tehető, ha a dolog házasság céljából történt. Ha az özvegy asszonnyal a sógora hált, akkor ezáltal nejévé tette őt. Ha egy kilencéves és egynapos fiú a bátyja özvegyével halt, akkor ezáltal a nejévé tette és csak akkor adhat az asszonynak váláslevelet, ha már nagykorú lett". (Sanhedrín 55b.)
A Jóma (engesztelő nap) 18b. lapján elmondatik, hogy első mestereknek: Rabh és Nachman rabbiknak az volt a szokásuk, hogy, ha idegen városba érkeztek, kikiáltatták, hogy ki akar egy-két napra a feléségük lenni? Ugyanott a 19b. lapon olvassuk, hogy egykor Elijahu (Illés próféta) így szólt Jehuda rabbihoz: "Ma van az engesztelőnap s mégis hány szüzet fogok ma megszeplősíteni? De az Úr azt mondja, hogy bűn a kapu előtt marad". (Nem érintik a lelket.)
Az Aboda zara 17a. lapján olvassuk Eliézer rabbiról, hogy nem létezett k .... e földön, akivel ő nem hált volna; midőn egyszer meghallotta, hogy egy tengerentúli országban van még egy k ...., aki egy zacskó dénárért ad .., magához vette a pénzt és annak a nőnek kedvéért hét folyón utazott keresztül.
A dolog véghezvitele alatt azonban a nő szelet adott és így szólt: Amint ez a szél nem megy oda vissza, ahonnan kijött, úgy nem fog Eliézer penitenciája sem elfogadásra találni... Azonban az Úr Eliézer halálakor így kiáltott az tízből: Eliézer bement az örök életbe.
A Kiddusin (eljegyzések) című traktátus 81a. lapján mondatik Akiba rabbiról, hogy tízszer nekilátott egy asszonyt a pálmafán; átkarolta tehát a fát és fölmászott az asszony után. De az asszony képében a sátán rejtőzött, aki a rabbit így fogadta:
Ha nem mondták volna az égben, hogy Akibával óvatosan kell bánni, nem adnék két fillért sem az életedért! Meir rabbit meg egy folyó túlsó partjára csalta át egy asszony-ördög. Tarpon rabbiról is hasonló kalandot olvasunk. Pedig a Talmud azt mondja, hogy a rabbik tettei a törvény magyarázatául tekintendők (Berakoth 62a., Hagiga 5b. Lásd a Talmud tekintélyéről szóló bevezetést).
A Sanhedrin 22a. lapján ezt a szentírás-magyarázatot találjuk: "Abisag így szólt Dávidhoz: Végy engem nőül. Dávid pedig így felelt: Te tiltva vagy nekem. (Akkor már 18 felesége volt.) Abisag erre így szólt: Ha a tolvajnál hiányzik a bátorság, akkor erényes lesz. Erre Dávid így szólt: Hívjátok be hozzám Bath-Sebát, (Hogy az ellenkezőt, vagyis képességét bebizonyítsa.) Bath-Seba bejött a király szobájába. Jehuda rabbi mondja: Abban az órában Bath-Seba 13 törülközőben törölte meg magát. (Mindenik elhálás után meg kell magát törülnie.) - Méltán mondja tehát a következő hasábon a tudós Semnél rabbi: Az asszony egy alaktalan tömeg s ezzel köttök szövetséget, ami őt készséges eszközötökké teszi. A férfi dolga elbánni a feleségével, akar egy darab hússal, amit a mészárostól vett s amit tetszése szerint pörkölve vagy sütve költhet el; mindent tehet vele, amit akar (következik a közösülés stb. módozatainak meztelen felsorolása), ő arra van rendelve. hogy mindent panasz nélkül tűrjön. (Nedarim 20b.) - "Egy nemzsidónak szabad elvennie a saját leányát, a rabszolgának még saját anyját is. De, ha a nem-zsidó az ő rabszolgájának a feleségével hál, halállal büntetendő. Ha egy nemzsidó egy másiknak feleségével természetellenesen közösül (úgy, hogy nincs köztük copula), akkor nem büntetendő.
A nyilvános imák a zsinagógában 10 férfi jelenlétét követelik (Megillah 23b. és máshol) 9 férfi és egymillió asszony sem teszik teljessé a gyülekezetet, Isten jelenléte hiányzik, mert az asszony - semmi.
Dostoj rabbi a Numeri 10, 36. versét magyarázván, azt mondja, hogy az Istenség kétezernél és két milliárdnál kevesebben nem nyugszik. Tehát, ha egy hiányzik és egy terhes asszony van ott, megeshetik, hogy egy kutya megugatja és korcsot szül s akkor az Istenség elvonatik az izraelitáktól. (Baba kamma 83 a.)
A Szóta (házasságtöréssel gyanúsított asszony) 2a, 7a, 8a és b., 20a. lapjain olvassuk ezeket: "Ha egy férfi a feleségére való féltékenységét kellőképpen megokolja, akkor két tanú előtt meg kell az asszonyt intenie és azután az egyik tanúnak bizonysága alapján is joga van az asszonyt a "keserű vízzel" megitatni. - Ha az asszony azt mondja: én tisztátalan vagyok, - akkor szét kell törni a kethubát (házassági szerződés) és az asszony elválasztatik. Ha azonban azt mondja: Én tiszta vagyok, - akkor kivezetik a keleti kapuhoz, mert ott szokás a házasságtöréssel gyanúsítottakat megitatni, azután megfogja a pap a ruháját és fölszakítja, hogy a melle kilássék, azután a haját is kibontja. Hogyha szép melle van, akkor nem szabad a ruháit annyira letépni s ha szép haja van, azt nem szabad kibontani. - Ha fehérbe volt öltözve, most feketébe öltöztetik, ha arany ékszere, lánca, orrkarikája, gyűrűje volt, ezeket elszedik tőle, hogy eléktelenítsék. Azután a pap egy pálmarostból font kötelet vesz elő és odakötözi az asszonyt (a pányvához) a melle fölött. Aki látni akarja a bűnöst, megnézheti, kivéve az ő rabszolgálóit, mert ez által azok szíve megkeményedne. - A nőt nem meztelenül kövezik meg. Minthogy az asszony először a csípőjével vétkezett, azután a testével, azért először a csípőjét ütik, azután a testén és a többi testrésze sem marad mentes. Ő először a csípőjét takarta föl annak a férfinak, azért esik a csípőjére; azután a hasára vette őt, azért dagad föl a "keserű víztől" a hasa neki is; csemegeétkekkel etette a férfit, azért az ő áldozata a barmok étke leszen; ő továbbá drága bort adott annak a férfinak drága pohárban, azért ad neki a pap "keserű vizet" cserépcsészéből. - Alighogy megissza az asszony a "keserű vizet", arca szürkéssárga lesz, a szemei kidüllednek, az erei megdagadnak és mindenki ezt kiáltja: Vezessétek ki! Vezessétek ki! - hogy a csarnokot ne tegye tisztátalanná (mások szerint: mert meghalhat vagy esetleg havibajt kaphat).
"Az asszonyra nehezedő átkok közé tartozik az is, hogy a haját megnöveszti, mint Lilith (éjjeli rém), a vizelésnél guggol, mint a barmok és férjének matracul szolgál". (Erubin l00b.)
"Az asszonyi tej tisztátalanná tesz, még akkor is, ha akaratlanul csöppent valamire. A barom teje csak akkor tesz tisztátalanná, ha akarattal csöppentetett valamire". (Sabbath 148b.)
A Sanhedrin l00b. lapján olvassuk, hogy egy leány mindig teher az apjának, még éjjele sincs a sok gondtól: míg kicsiny, vigyázni kell, hogy el ne csábítsák, ha felserdült, vigyázni kell, hogy ne k... álkodjék; ha férjhez adható, vigyázni kell, hogy otthon ne maradjon, ha férjhez ment, vigyázni kell, hogy gyerekek nélkül ne maradjon; ha megöregedett, vigyázni kell, hogy varázslással ne foglalkozzék. A rabbik is azt tanítják, hogy ugyan a világ se férfiak nélkül, se asszonyok nélkül fenn nem állhatna: de mégis jó annak, akinek fiai vannak és jaj annak, akinek leányai vannak. A rossz asszony a férfi bélpoklossága. Kergesd ki a rossz asszonyt és meggyógyultál a bélpoklosságtól. Jó a szép asszony férjének, mert az ő napjai
2007. 07. 08. 0:33
Engem aztán nem tanított senki, csak az anyukám meg az apukám, pedig már éltem a gány pop culture idejében.
A szülők tanítsák a gyerekeiket, ha meg ők basznak rá, az legyen az ő bajuk.
Nem a csontkorrupt, 50 forintért az anyját megkúrni hajlandó krém feladata a nevelés, hanem a szülőké.
2007. 07. 08. 0:34
http://nemzszoc.esmartdesign.com/cikkek/udex.htm
2007. 07. 08. 0:43
http://kitartas.nspage.com/about208.html
http://kitartas.nspage.com/about99.html
2007. 07. 08. 0:43
Mord, jut eszembe, milyen feminista hazugságot szoptam be?
Hogy az állatok nem egyenlőek az emberrel, mert szellemi fejlettségi szintjükből fakadóan ki vannak szolgáltatva , az miért feminista hazugság?
2007. 07. 08. 0:44
http://kitartas.nspage.com/about14.html
2007. 07. 08. 0:44
Egyébként nem vagyok feminista, már említettem, hogy undorodom az átlag női mentalitástól, viselkedéskultúrától.
Én férjista vagyok.
2007. 07. 08. 0:45
Jóvanna, megnézem
2007. 07. 08. 0:45
Azt hittem a nőkre érted, hogy ki vannak szolgáltatva a férfiaknak.
Igen, a feministák szerint a férfiak a ravaszabbak, ezért értődtél félre te is.
2007. 07. 08. 0:47
Mord, akármilyen szar, káros, gusztustalan is a liberalizmus, kurva erős immunrendszere van. Mint nyugathoz épp felcsatlakozni kívánó szabadcsatlós, pont a liberalizmus talpát nyalogatjuk.
2007. 07. 08. 0:51
Na, most belemehetnék az erdőbe visszaolvasva mindent, de helyette inkább megyek buzis videót vágni :)
2007. 07. 08. 0:51
Tapasztalataim szerint éppen hogy a nők a manipulátorok, kirekesztők, intoleránsak, ítélkezők, klikkbeverődve sok az egy ellen felállásban szekálók. A férfiak is ezt csinálják, csak ők nyilvánvalóvá teszik a játékszabályokat, egyenesek, gerincesek és a faszt ravaszabbak.
A nőkben épp az a veszélyes egyébként, hogy hiába kevésbé logikus a gondolkodásuk, kipótolják azt egy olyan fokú rosszindulattal és sunyisággal, amit kívülálló férfiak, a kis tompa radarjaikkal el sem tudnak képzelni.
2007. 07. 08. 0:55
Nyilván nem mindegyik, csak nagyon-nagyon-nagyon nagy arányban tapasztaltam ezt életem során nőknél, jellgzetes női tulajdonságként, míg a férfiaknál ugyanannyi hányadban azt, hogy náluk mintha eleve le lenne kapcsolva az alapbeállításoknál ez a nagyon sunyi, manipulátor-panel.
2007. 07. 08. 0:57
Igen, egy zsidó leány volt tanfolyamon ahova jártam, viperafészek, sokakat a hátuk mögött szidott keményen, mindezt céltalanul, akkor milyen lehet ha el akar érni valamit :))
2007. 07. 08. 1:00
Elég lett volna az is, hogy leány.
Ha el akarnak érni valamit, simán gyilkolnak is. Ha mást nem, hát a céljaikat épp keresztezők lelkét, emberi méltóságát, léthez, szeretethez való jogát irtják ki belőlük.
2007. 07. 08. 1:01
A többesszám jeleit meg majd a cica fogja egyeztetni...
2007. 07. 08. 1:05
A helyi márkásruha mániás klikk fő tagja is volt az az Anna e szerint a meghatározás szerint, az is igaz.
2007. 07. 08. 1:09
Egész egyszerűen tisztában vannak azzal, hogy a testi adottságaikkal, kinézetükkel, a férfiakat az ösztöneiken keresztül úgy fogják meg, úgy zsarolják és úgy használják ki, ahogy akarják.
Nem véletlen, hogy a csúnyácska lányokból és a férfiakból konkrétan ez a minőség hiányzik.
Azonban valakivel kiskorában minél inkább elhitetik ezt a "mindenható" faktort, annál nagyobb picsa lesz, vagy ha elnyomják, és később döbben rá az adottságaira, bosszúból még nagyobb gennyedék válik belőle.
Ez aztán alapot szolgáltat a hátrányosabb helyzetű, aktívabb védekező mechanizmussal reagáló egyedek kiközösítésére, tovább nyomorítására.
2007. 07. 08. 1:11
Na ez mind igaz egyet is értek.
2007. 07. 08. 1:20
Én is.
2007. 07. 09. 20:44
Na, ma este túlságosan elfoglalt vagyok, de gyorsan felragasztottam egy cetlit a monitor tetejére arról, hogy holnap dolgom végeztével első tennivaló átolvasni az itt lezárt vitát. :)
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.