Égetni az egyetemet?
Az áldást sodika küldte 2007. augusztus 27., hétfő - 16:15-korCímkék: antiszemitizmus egyetem rasszizmus sodi
48 komment
Befutott, kérem szépen, egy érdekes észrevétel, amit azt hiszem, érdemes kicsit hosszabban is kommentálnom, ugyanis szinte elmondhatatlan, hogy mennyire távol áll az én szemléletemtől.
Egy szaktársad:
2007. 08. 27. 14:55Légyszi ne égesd az egyetemed, és a szakod ilyen bloggal. Megköszönném, ha leszednéd az első írásod, és az összes olyat, ahol a tanulmányaid helyére utalsz.
Kezdjük azzal, hogy talán a rendőrtiszti képzéstől eltekintve nincs olyan szakma, ahol valakinek a konkrét politikai véleménye összeférhetetlenséget jelenthetne. Nem hiszem, hogy bárkiben is akár csak egy cseppnyi megrendülést okozna a felismerés, hogy egy adott képzésen belül is igen széles skálát ölel fel az ott tanulók politikai szimpátiája, egyúttal kicsiben leképezve a társadalom egészének kényszerű, ugyanakkor az egyéniségek személyes kibontakozása folytán mégis gyönyörködtető sokszínűségét. Ebből a szempontból tehát tökéletesen indifferens, hogy egy konkrét személy milyen politikai véleményen van.
Ha arra gondolsz - és nyilván arra gondolsz -, hogy egy fajgyűlölő, fasiszta beállítottságú ember nem való egy tanári képzésre, akkor azt kell mondjam, hogy tökéletesen igazad van, ezért is hatalmas szerencse, hogy ezek egyike sem illik rám.
Egy tanártól minimálisan is elvárható, hogy megértő, toleráns, és segítőkész legyen az elesett kisebbségekkel szemben, és határozottan elutasítson minden fajta etnikai alapú kirekesztést, sőt, ahol csak tud, tegyen az ilyen megnyilvánulások ellen. Szerencsére ez is tökéletesen illik rám, ugyanis nem olvashatsz tőlem egyetlen sort sem, ahol rasszista megnyilvánulásokat tennék - beleértve ezen a blog egészét. Sőt, határozottan ki meren jelenteni, hogy szívből gyűlölöm, és megvetem a rasszistákat.
Ugyanez igaz az antiszemitizmussal kapcsolatban is, ami önmagában egy sehova sem vezető, értéktelen, ócska hozzáállás. Egy antiszemita ember világlátása végletesen beszűkül, megkeseredett, mindenhol ellenséget látó szánalmas futóbolonddá válik. Tény, hogy a keresztény kultúrkör gyökerei a zsidó kultúrából erednek, éppen ezért egy épelméjű embernek nem az elutasítás, hanem az őszinte tisztelekt és csodálat irányából kell megközelíteni a zsidóság kultúráját.
-
AZONBAN...
Mint ahogy (a rasszizmustól, és antiszemitizmustól, vagyis minden szélsőségtől mentes) politikai véleményalkotás mindenki elidegeníthetetlen joga, ugyanígy semmiféle választott szakmával, vagy tanulmánnyal sem lehet ellentétes az, ha kijelölök az országban jelen lévő politikai palettáról olyan eszméket, melyeket a saját értékítéletem szempontjából az ellenérdekelt kategóriába sorolok be.
Ilyen, általam elítélt politikai eszme a szélsőliberalizmus, ami a gyakorlatban keresztényellenességet, hagyománygyalázást, drogkultúrát, és a családi értékek szétzúzását jelenti. Egy 1100 éve keresztény országban semmi szín alatt nem számíthat bűnnek a kereszténység, a család, a nemzeti hagyományok, és a család eszméjének ápolása, valamint a közéleti (közírói) szerepvállalással történő elkötelezett védelme.
A liberalizmusnak hazudott libertarianizmus mellett van még egy másik politikai eszme is, melyet elítélek. Ezt az ENSZ 1975-ben elfogadott határozata a "rasszizmus és a faji megkülönböztetés egyik formájaként" határozta meg. Úgy érzem, hogy a tanárjelöltként vallott toleráns világnézetem, és a rasszizmus határozott elítélése melletti elkötelezettségem miatt nem sorolható az elítélendő kategóriába, ha a különböző etnikumok békés együttélésének jegyében szembe helyezkedem minden fajta kirekesztő, fajgyűlölő irányzattal. Ezért vagyok a cionizmus ellen.
És, mint ahogy ezeket az eszméket elítélem, ellene vagyok az őket követő embereknek. Ez szerintem így természetes. Vagy szerinted nem kell elítélni a fajgyűlölőket?!
Harmadikként itt lenne megemlíthető, hogy a politikai tér jobb, vagy baloldalára sorolom-e magam, de miután 2007-ben ez nem merülhet föl se előnyként, se pedig kifejezett hátrányként, így azt hiszem, erre nem is érdemes sok szót vesztegetni.
Lehetne talán még kifogást emelni az általam megütött hangnem miatt is, de ehhez szeretném figyelmedbe ajánlani, hogy egyszerre több helyes is folytatok tanulmányokat, mely során igen mélyen magamba szívtan a marketingstratégiák elemzésének, és megtervezésének szenvedélyes szeretetét. Ennek jegyében, azt hiszem, jó úton haladok afelé, hogy a különböző célok, és környezeti körülmények pontos felmérésével képes legyek mindig a leghatékonyabb üzeneteket megalkotni. Aki ismeri a hazai közéletet, főleg annak a blogszférában megjelenő részét, az tisztában van vele, hogy ez egy olyan médiaszegmens, ahol meglehetősen magasan van az ingerküszöb, következésképpen az ehhez igazított stílusom sokszor nem öncélú fröcsögés, hanem szakmailag indokolható, éppen ezért szerintem a maga nemében helyénvaló, és igazolható eszközválasztás.
Legvégül pedig engedd meg, kedves szaktárs, hogy ide másoljam azt, amit elsőként választoltam a reakciódra:
Szia "szaktárs".
Ha megfigyeled, különös figyelmet fordítok arra, hogy itt a blogon élesen elkülönüljenek egymástól a szakmai tevékenységemmel, a tanulmányaimmal, a magánéletemmel, és a közélettel kapcsolatos bejegyzések.
Miután nem keverem a politikai tartalommal se a webprogramozó munkáimról, se az ELTÉ-ről, se pedig Corvinus-ról (ahol a nappali tagozat mellett levelezőn tanulok) szóló írásokat, így nem hiszem, hogy bárki fejében is összekeverednének az egymáshoz nem kapcsolódó dolgok.
Ennek jegyében kérem válaszom szíves tudomásulvételét. :)
By SoDI
Eddig 48 komment érkezett ()
2007. 08. 27. 16:49
Jezusmariaszentjozsef, Sodi, az elirasok nem erdekesek de ezt: "semmi íz alatt nem számíthat bűnnek" - javitsd ki legyszives. Rosszul vagyok, nagyon durva fogalomzavar.
2007. 08. 27. 16:55
b21: JAJ! Tényleg.
Vazz, nem aludtam éjjel, oszt nem tudok figyelni.
Bocs, javítom :D
De azért figyeled, hogy én még a fáradtságomban is milyen elképesztően kreatív vagyok. ;)
KICSIIIIIT :DDD
2007. 08. 27. 16:58
csurka pista valami tv interjú:"kérem, én nem vagyok antiszemita, de amit a zsidok itt művelnek, az már tűthetetlen")))))'youtubot miért nem lehet elérni???
2007. 08. 27. 17:02
bronislaw kaminski: Szerintem nem azt mondta, hogy "a zsidók", hanem azt, hogy "egyes zsidók", márpedig e kettő között csak a vak nem látja, hogy milyen óriási a különbség.
Ég és föld.
2007. 08. 27. 17:11
Szia!
Erre igazán büszkék lehetnek a szüleid:
<< SoDI cenzúra - SoDI cenzúra
Sose cenzúrázok ki semmit, de erre a szemétségre itt nem linkelünk.
By SoDI
SoDI cenzúra - SoDI cenzúra ->>
P
2007. 08. 27. 17:11
Szerintem ez az írás nem nekünk szólt, hanem a kozmetikának. Nem hiszem el, amit leírtál benne.
2007. 08. 27. 17:15
zhorog: Pedig nincs semmi okos arra, hogy ne hidd el, ugyanis semmi olyasmit nem írtam benne, ami ellentétes lenne bármivel, amit ezen a blogon írtam.
2007. 08. 27. 17:15
<< Cenzúra.
Erre a faszságra nem linkelünk. - SoDI >>
2007. 08. 27. 17:15
sodi:lehet, meg csurka sajnos amugy eléggé is lejárt lemez., pedig már 15 éve leírta, ami most van.....ja , tényleg, vasárnap láttam zsirinovszkijt a ruszki tv adon, ami van nálunk, intejut adott egy légi parádén)))
2007. 08. 27. 17:16
<< Erre a faszságra nem linkelünk. - SoDI >>
2007. 08. 27. 17:24
Sodi!
Az igazsághoz az is hozzátartozik hogy az 1975-ös ENSZ határozatot 1991-ben visszavonták.
2007. 08. 27. 17:26
423ft: Tudom, de nem lehet titok senki előtt, hogy milyen (elsősorban a palesztinok jogaira magasról tevő USA) nyomásra történt.
2007. 08. 27. 17:54
Eheheh. Sodika, akor ezt az SF/Todo néven itt kommentelgető nácit is megveted? Mondd már meg neki.
Ja igen, és kigyűjtsem a zsidózásaidat, vagy anélkül is világos, hogy hazudsz?
2007. 08. 27. 18:09
malacka: SF-et megvetni? NEM! Hülye vagy? Dehogyis!
Te itt valamit nagyon félreértesz.
Nem azt mondtam, hogy a hagyományőrzőket vetem meg, hanem azt, hogy a rasszistákat, és az antiszemitákat.
(A "náci" szót most hagyjuk, mert egy nagyon bonyolult témát vet fel, amiz megint csak egy többoldalas bejegyzésben lehet csak kifejteni, ahhoz pedig most már nincs kedvem)
SF harcos anticionista, és hagyományőrző.
A hagyományőrzés ízlés kérdése, az anticionizmus pedig nekem is sajátom, mert közéleti tisztánlátásra vall.
2007. 08. 27. 18:10
Szia malacka:)
2007. 08. 27. 18:13
Mielőtt valaki ezzel jönne, igen, hagyományőrzés alatt az SF blogján használt grafikai motívumokat értem.
2007. 08. 27. 18:14
Sodi, nézd már végig SF kommentjeit. Te ismered,lehet hogy látsz valakit mögötte, akit kedvelsz, de próbálj egy kicsit más bőrébe helyezkedni. Nyisd már ki a szemed.Elég, ha azt olvasod el, amiket nekem írt.
2007. 08. 27. 18:26
mishmesh: Az, hogy SF iránt személyes okokból POZTÍVAN elfogult vagyok, nem titok. :)
Vagyis kb. úgy vagyok vele, mint a South Parkban, amikor megnyit Stan anyja, és ott hever egy hulla a szőnyegen.
- Jó, semmi gond nincs. Édes kicsi fiacskám. Minden rendben lesz. Anya majd elássa a kertben. Ne félj semmit. :-))
A blogjával kapcsolatban pedig annyi megjegyeznivalóm van, hogy egyrészt a retorikabeli sokszínűség mindig, és minden körülmények között gyönyörködtet, másrészt tény, hogy SF néhány éles szemű meglátása nélkül akkor is sokkal szegényebb lenne ez a blog, ha nekem általában az övétől némiképp eltérő stílusban szokásom inkább kommunikálni a neten.
2007. 08. 27. 18:30
jaj de gyenge, benned egy szíjjártó veszett el.
SF nem hagyományőrző, hanem náci. Még egyszer: gyűjtsek szimpla, letagadhatatlanul és ostobán antiszemita szövegeket tőle és tőled? Szemenköpöd akkor magad? Nem, mert akkor el kéne ismerned, hogy ott basztad el, amikor blogolni kezdtél csajozás helyett.
2007. 08. 27. 18:47
malacka: "SF nem hagyományőrző, hanem náci"
Nem írtam semmit, ami ezzel ellentétes. Bár konkrétan ezzel egyetértő dolgot sem, ez tény. Ugyanis, mint mondtam, ezzel megint egy olyan kifejezést kezdtek el itt használni, ami bonyolultabb témát vet fel annál, mint amit egy rövid postkommentben érdemes lehet kitárgyalni.
Milyen "ostobán antiszemita szövegre" gondolsz?
2007. 08. 27. 18:49
Minden olyan szövegre, amikor egyes emberekkel kapcsolatban a "zsidó" kifejezést mint negatív jelzőt használjátok. Ott nincs "cionista", meg semmi efféle, egyértelműen származási alap.
Megveted vagy hazudtál?
2007. 08. 27. 18:51
Ok, ez szép barátság. Csakhogy a hulla a kertben én voltam. És SF elszánt és igen, embertelen ,következetes nácisága inkább kiborított mint a lefejezős video, így visszagondolva.
érdekes különben, hogy néha még én is éreztem vele kapcsolatban valami anyait. Szerettem volna megfogni, felrázni.: Ébredj már fel kicsi fiú, és nyisd ki a szemed.!
Mindez akkor változott meg, mikor újraolvastam mindent, és megcsillant a kommentjei alatt az a hidegvérű gonosz náci, aki egy percig nem nézett embernek.
Te is akkor tennél vele jót, ha nem arra használnád, hogy helyetted beszéljen, Te meg ugye így tiszta maradsz. Neki meg nem ismeri senki a kilétét..
Amúgy az említett részben stan ártatlan volt, az aranyhal volt a gyilkos. Itt meg nem volt aranyhal Sodi.
2007. 08. 27. 18:52
Hülyén is nézne ki, ha minden egyes alkalommal azt írnánk, hogy "szélsőliberális cionista", vagy "hazaáruló filoszemita", mert egysíkúvá válna a szöveg. Ezért kell rövidíteni. Ez nem eszmei, hanem szimplán stilisztikai kérdés.
2007. 08. 27. 19:00
mishmesh: Úgy emlékszem, közvetlenül az alatt a hozzászólás alatt, ahol kérted, hogy ha lehetséges, töröljem az összes korábbi beírásodat, egy őszinte hangú kommentben bocsánat lett tőled kérve.
A magam részéről ezt lovagias gesztusnak tartottam, és ezzel együtt az érintett ügyet rendezettnek. Meg amúgy se volt közöm hozzá, nem is értettem, miről van szó. :-)))
2007. 08. 27. 19:06
Nem Sodi, nem emlékszem arra, hogy SF bármit is reagált volna .Legalábbis nem láttam tőle semmilyen bocsánatkérést, de őszintén nem is hiányzik.Ő pontosan úgy is gondolja a doldokat, ahogy leírja. Miért kérne ezért bocsánatot. Nem gondolná komolyan. De mindegy, megnézem mégegyszer azt a kommentet.
2007. 08. 27. 19:09
Aha, sodika. Nézzük ezt fordítva? Tehát hülyén nézne ki, ha mindig ki kéne írni, hogy sodikaféle szerencsétlen fogyatékos félbuzi, hanem egyszerűbb csak bozgorozni. Rohadt magyarok, na. Ez igazságos?
Vedd már észre, hogy jobb móka pinára vadászni, mint a szájadból segget csinálni.
2007. 08. 27. 19:14
mishmesh: Én viszont tisztán emlékszem.
2007. 08. 27. 19:16
Malacka, az előbb majdnem én is ezt írtam amit most te. Hogy mi lenne, ha nyitnék egy blogot, és minden rossz, vagy náci helyett az egyszerűség kedvéért a magyart használnám.Nem is bírnám megtenni. de mi lenne erre areakció. Ha meg valaki ellenkezne, azt mondanám neki.Nem a te inged, ne vedd magadra, te "rendesmagyar vagy"Nem agyrém?
2007. 08. 27. 19:20
Megnéztem, és nem . De ha tudod, mutasd meg kérlek.
Egyedül Todo , valami ilyesmit "Nem kurvázlak bocs meg minden, de ne védd a cionistákat".Todo= SF?
2007. 08. 27. 19:21
malacka: Nincs olyan káros politikai eszme, melyet a magyarság nagy része sajátjának vallana, a cionisták köre viszont igen erős átfedésben van a hazai közélet zsidó szereplőivel. Ez a hatalmas különbség.
Az olyan anticionista zsidókat viszont, akik például az iráni rajzpályázat díszvendégei is voltak, kifejezetten bírjuk. :) Meg az olyanokat is, akik hajlandóak tenni a magyarságért, lásd 1848-as forradalom zsidó hőseit, akikre szerintem minden épelméjű ember tisztelettel tekint.
2007. 08. 27. 19:22
mishmesh: Todo = SF?
Erre a kérdésre nem válaszolok. :)
2007. 08. 27. 19:25
mishmesh: Pedig Regős Péter kollégád pont ezt csinálja.
A mi megnyilvánulásaink csupán egyenértékű reakciók az ilyesfajta gyalázatra, mint amiket az a patkány rendszeresen megenged magának.
2007. 08. 27. 19:39
Tehát te éppen olyan patkány vagy, mint Regős. Értem. Mondjuk mindig is láttam valami patkányszerűt. De lehet, hogy egy jó baszás még segítene rajtad, adj egy esélyt a csajoknak, mielőtt elveszed Todót.
2007. 08. 27. 19:45
Ha viszont Todo= SF, annál rosszabb. Todoval azért nem foglalkoztam annyira, mrt azt hittem nem állandó tagja ennek a blognak. Szóval azt a durva "Tetveszsidókurvázást" meg "Igazavanmissinek" nektek csak az erőszak használ, ja ez is SF volt. Kösz. Lehet hogy sejtettem, de ezt nem akartam elhinni SF-ről.
2007. 08. 27. 19:47
Mi közöm Regöshöz, miben kollégám?
2007. 08. 27. 19:47
malacka: Amilyen adjon isten, olyan fogadj isten...
mishmesh: Nem erősítettem meg a hírt. :)
2007. 08. 27. 19:47
mishmesh: Regős egy zsidó szervezet elnöke.
2007. 08. 27. 20:01
Én meg egy szociális intézmény részlegvezetője. Tehát nem kollégám.Láttam a neved. Nem élek vele vissza...
2007. 08. 27. 20:03
a führer sofőrje és barátja is zsidó volt, emile maurice??remélem jól írtam......
2007. 08. 27. 20:04
Aki hasonlóan viszonyul a magyar nemzeti értékekhez, mint ő, az neki a kollégája.
"Láttam a neved"
hűűű...
2007. 08. 27. 20:08
Na, akkor ezt buktad, ennyi vagy. Nem először persze, hiszen fogyatékos vagy. Ajánlatom: tanulmányozd román és szlovák fasiszták magyarellenes "érvelését", ztán próbáld észrevenni a párhuzamokat. Gyűjthető rágógumit nyerhetsz. Meg egy értelmes életet.
2007. 08. 27. 23:40
malacka... sok malacka... nagyon sok malacka szerint ez a legnagyobb baj bizony... nem az állam és társadalom ellenes bűncselekmények hanem ez... ha tudnád milyen unalmasok vagytok... de ha már így belelendültetek a nagy zsidóvédésbe: ha egy magyarra azt mondják, hogy magyar: na és? Ha egy németre, hogy német: na és? Ha egy románra, hogy román: na és? Ha egy zsidóra, hogy zsidó? Antiszemitizmus: netán azon zsidó emberek, akik kikérik maguknak, hogy zsidók rejtőzködni akarnak?:)
De nem most hülyeséget csináltam... belegyalogoltam a zsákutcába... mind1. Maradok inkább a kedvencemnél a pénzkibocsáltásnál az alkotmánynál és hasonlóknál... ti csak élvezzétek a zsidó témát.:)
2007. 08. 28. 12:37
Malacka, te már többször bebizonyítottad ostobaságodat és elfogultságodat. Blogadmin kommentekre kell gondolnod. XD
2007. 08. 28. 12:38
Nem én vagyok ő, de már láttam élőben is. Milyen érdekes, aki egyetért velem, az mindjárt SF lesz. A buzik is azt mondták minden velük egyet nem értőnek a blogjukon júliusban, hogy biztos te vagy SF csak más néven írsz XD
2007. 08. 28. 12:39
Lehet, Én vagyok a partizáninfó is titokban? :DD
2007. 08. 28. 12:40
Nem kurváztalak e????
Szerinted a judenhure mégis mit jelent? :)
2007. 08. 28. 12:42
Misinek igaza van, és Akibának is. Mindenben.
2007. 08. 28. 12:45
A grafikai elemek pedig azért lehetnek kinnt nálam, mert USA-ban van az a blogszolgáltató.
A történelmi témájú filmekben is vannak horogkeresztek, akkor azokat se nézzétek, úgyis zömük halli woody szidó németeket démonizáló mocsok.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.