Hiszteroballib faszság?
Az áldást sodika küldte 2007. szeptember 21., péntek - 23:50-korCímkék: alkotmanyos allamrend blog rend sf
87 komment
Ez egy pozitív cikk lesz. :)
Mai adag gyanánt átemelném ide SF gondolatait az alkotmányosságról.
Ezt azért érzem szükségesnek, mert, bár ez a vélemény első látásra homlokegyenest az ellenkezője annak, amit én képviselek, valójában több mint 90%-ban egyetértek vele, és a maradék 10%-kal sem a tényeken vitatkozom (tényszerűség tekintetében minden egyes szava tökéletesen a helyén van), hanem csupán annyiban egészítem ki saját kommentárommal, hogy helyenként miért lenne érdemes más megközelítésből szemlélni a kérdést.
A megjegyzéseim behúzásokban, dőlt betűkkel olvashatóak.
Reakció - Alkotmányos rend
Na, milyen izgi... :)
Reakció. Alkotmányos rendet dönteni? Hiszteroballib baromság.
Gálvölgyi nyomán: Ha ez rossz szó, akkor mondjuk helyette, hogy nokedli. ;-D
Absztrakciókat nem lehet utcai tüntetésekkel, blokádokkal megdönteni, márpedig az alkotmányos rend az egy jogi absztrakció.
Ez így igaz. Ezért is nagy szerencse, hogy az elmúlt egy évben egyetlen tüntetés, vagy blokád-kísérlet sem elsődlegesen a jogi szöveg ellen kelt ki (annak a hiányosságait legfeljebb csak indoklásként hozta fel), hanem a körülmények ellen, melyek azt hatályban tartják.
Sőt, maradjon az az alkotmány, AMÍG egy tisztességes kormányunk nincs, EZEK jobb ha semmit sem változtatnak rajta...
Ez is igaz.
Sőt, ők, azaz a ballibek azok, akik lábbal tapossák még ezt az alkotmányt is : a "nagykutyák" elleni, gazdasági bűncselekményekről szóló feljelentéseket koholt ürügyekkel elutasítják. Még a legfőbb ügyészség is a zsebükben van, hiszen gyurtsány el nem avult! ügyeit SEM voltak hajlandók még kivizsgálni SE. A gazdasági bűncselekmények elmismásolásában pedig élen jár a fizetett hazug médiában dolgozó bértollnokok és egyéb médiahazugok gyülekezeteként ordibáló balliberális médiatúlsúly – jobboldali, konzervatív véleményt eleve csak védekezve lehet megjeleníteni. Pedig nem az ellenségnek kellene megfelelni, ugye a Lánchíd rádió és Veress Gabriella ügye. Nyugodtam meghagyhatták volna az állását és a Fidesz tagságát is.
Vigasztalásul közlöm, hogy engem viszont egyik egyetemen se baszogattak a Szetey-montázs miatt, sőt, én még a munkáimat sem vesztettem el. :)
Sólyom marhaságot beszélt, már nem először : "A Magyar Alkotmány nem ismeri az alkotmányozó nemzetgyűlés intézményét"
Na és? Itt az ideje, hogy megismerje! :-)
Tényleg nem ismeri. Mivel azonban új Alkotmány létrehozásához úgyis kell a 2/3-os többség, az Országgyűlés előzetesen módosíthatja a jelen provizórikus alkotmányt úgy, ahogy tetszik. Ha ilyen lépés mögött nincs 2/3-os többség, akkor meg miről beszélünk?
Az akaratról beszélünk. A 2/3-os többséghez akarat kell. Azt kell elérnünk, hogy a képviselők elsöprő többsége maga is a változás mellé álljon. Még a radikális eszközökben gondolkodó emberek is elsődlegesen ezt tűzik ki célul. Csak ők ezt úgy látják megvalósíthatónak, ha a tömeg elérné, hogy sokkal erősebb legyen a képviselők elszántsága, mert - bizonyos külső körülmények okán - mindannyian ezt látnák az egyetlen szóba jöhető választásnak. :)
Az Alkotmány életrekeltése nem kis feladat, elmélyült, hosszadalmas, részletekbe menő közjogi aprómunkát követel. Az Országgyűlés napi munkájába ez semmiképp sem illeszthető be. Ezért kell egyszeri alkalommal külön testületet választani, ami elvégzi a munkát. Szóval nem az utcai tüntetők változtatnának alkotmányt közfelkiáltással!!! :-)
Szerintem eddig egyetlen tüntetés sem akart közvetlenül alkotmányozni. Csupán az alkotmányozást akarta elősegíteni. Megteremteni annak a lehetőségét, hogy az említett testület valóban megalakulhasson. (Látnunk kell, hogy népi nyomás nélkül soha nem fog, elvégre a jelenlegi politikai elit erősen ellenérdekelt ebben. Jobb és baloldalon egyaránt.)
(A cikk maradék részét nem kommentálom, mert tálalás tekintetében is tökéletesen egyezik az én gondolataimmal.)
Ennek feladata nem valami vadonatúj, sose látott alkotmány összeállitása lenne, de nem is az ideiglenes (szovjet-német mintájú) alkotmány átgyúrása. A tényleges feladat a jogfolytonosság helyreállitása, a magyar történelmi Alkotmány (a Szentkorona) visszahelyezése jogaiba.
Ez öltheti azt a formát, hogy azokat az alaptörvényeket, amelyeket hagyományosan a történelmi Alkotmány részének tekintettek, egységes szerkezetbe foglaljuk, végszükség esetén akár kissé módositva is. De az esetleges módositásoknak levezethetőnek kell lenniük a hagyományos magyar közjogból, a jogkiterjesztés elvét kell követniük.
Ahhoz hasonlóan, ahogy ez 1848/49-ben történt. Akkor voltaképp nem eltörölték a nemesség politikai kiváltságait, hanem kiterjesztették azokat az egész nemzetre. A cél tehát nem az, hogy a múltat végképp eltöröljük, hanem hogy mindazt megőrizzük, feltámasszuk, új életre keltsük, ami abban értékes, miközben az ex-lex állapotban eltöltött utóbbi 63 év közjogi tapasztalatait is beépitjük (például az Alkotmánybiróság intézménye jó).
Az Alkotmány megszövegezése azonban csak a kisebbik része a munkának. A voltaképpeni feladat a jogfolytonosság helyreállitása. Ez együtt jár azzal, hogy először is megvizsgáljuk az 1945 elején hatályos törvényeket és egyesével, részletekbe menően megvitatjuk, majd külön döntéssel hatályon kivül helyezzük, ha kell. Azért mondom ezt a határdátumot, mert az ország szuverenitása akkor veszett oda.
A háborút közvetlenül megelőzően s a háború alatt ideiglenesen megnövekedett országterület lakosságát soha semmilyen törvény nem fosztotta meg magyar állampolgárságától, aztán mégsincs nekik ilyesmi. Még azoknak sem, akik abban az időszakban születtek, amikor ezek a területek Magyarországhoz tartoztak!
Nagyon sok ilyen apróság van eltemetve a hátsókertben, ezeket mind, egyesével, szépen sorra kell venni, különben csak nevetni (vagy sírni) lehet a jog méltóságán, leborulni előtte semmiképp. Elvégre nem szent tehén se nem bálvány az az alkotmány ,hanem emberalkotta, túlságosan is toldozott foldozott valami.
És ez még csak az elvégzendő meló kisebbik része. Sorra kell venni az összes, jelenleg is hatályos törvényt, ami a közbeesö (immár 63 éves) időszakban született, tulajdonképpen törvénytelenül. Ezek túlnyomó részét nyilván muszáj változtatás nélkül átvenni, különben a jogbiztonság elvét gyalázzuk meg. De itt sem kerülhető meg a tételes felülvizsgálat, mert akadhat köztük olyan, ami ténylegesen alkotmányellenes.
A jelenlegi ideiglenes alkotmány szinte teljes egészében olyan időszakban született, amikor az ország idegen katonai megszállás alatt állt (bizony, még 89/90-ben is ez volt a helyzet), tehát nem volt szuverenitása csorbítatlan birtokában. És eléggé meghúzták magukat a politikusok, éppen ezért nem mertek hozzányúlni kényes dolgokhoz. Ugyanakkor az alkotmány alapvonalait demokratikus legitimációt nélkülöző, szabadon nem választott parlament fektette le és azon később már csak apró változtatásokat eszközölt a valódi népképviselet, de leginkább az Alkotmánybíróság alakitott rajta itt-ott. Jó szándékkal, de megkérdőjelezhető legitimációval, hiszen nem ez lenne, lett volna a dolga. Az Alkotmánybíróság normális esetben csak értelmezi az Alkotmányt, pozitív jogot nem hoz létre - de mégis ezt teszi, tehát az eset nem normális.
Már csak ezért is megkerülhetetlen feladat az Alkotmányozó Nemzetgyűlés összehívása. Halasztgathatjuk még pár évtizedig, de a végén úgyis ide jutunk vissza.
Na, pontosan!
Ehhez viszont - sokak szerint - tüntetni és blokádozni kell. :)
EHHEZ. De magához a közvetlen alkotmányozáshoz tényleg nem. :) Akkor már nem!
De persze várhatunk 2050-ig is.
By SoDI (SF nyomán)
Eddig 87 komment érkezett (
)
2007. 09. 22. 7:01
Ez a cicaember SF?
A tut-ról lemondtam sodi.: ( Inkább kérek segítséget a "saját köreimből" /De ott nem tudják./. Mert ezt már nem bírom kivárni.
2007. 09. 22. 7:51
Úristen, Sodi!
Miket hordasz itt össze? Csak nem sikerült egy nőt szerezned valahonnan? ;-D
2007. 09. 22. 10:18
Gyurcsány Ferenc: Ha szerinted mást írok, mint eddig, akkor nem érted a magyar nyelvet. :)
perot: Még a hétvégén lesz, ígérem.
Mint SF írta is, "bizonyos okokból" tud belépni a Hegyszorosba.
De hogy én mi vagyok, arról majd jön egy "miért éppen SoDI írás", ahol részletesebben kifejtem-
2007. 09. 22. 10:50
Mi a baj a jelenlegi alkotmánnyal? Csak ne megint a szabadkőműves hülyeséggel gyertek, amit a trikolor ellen is felhoztok érvnek.
2007. 09. 22. 12:19
A jelengi alkotmány csak egy ideiglenes alkotmány, az 1949 es alkotmány módosított változata. És lassan eljön az ideje, h megkellene változtatni és ebben még a liberális ismerőseim is eggyetértenek. A trikolorral semmi baj sincs, nem rég óta van, ebben a formában 1848tól ellenben az árpádsávossal ami ősi jelképünknek kellene, h legyen.
2007. 09. 22. 12:46
Persze SoDi Szetey ügyben azért nem basztattak az egyetemen mert kihátráltál magadmögül mint az angolna.Látják hogy milyen nyúl vagy nincs is ennnél jobb elllenfél.Ezért békén hagynak mert tudják hogy egy másik konfontációban is így viselkednél.Most meg már megint hősként akarod magad beállítani hogy milyen ügyes gyerek vagy mert nem bántanak miatta az egyetemen.Ez egy kicsit gusztustalan.(írom én akinek azért alapvetően tetszik amunkásságod de a tények azok makacs dolgok)
2007. 09. 22. 14:13
Én is kedvelem SoDi-t (különben nem lennék itt), de az valóban tény, hogy a kelleténél jobban megijedt és gyakorlatilag megalázkodott ezek előtt a férgek előtt. Ennél határozottabb kiállást várunk az elvek mellett! :))
2007. 09. 22. 15:21
Erről te is irtál anno sodi:
http://index.hu/politika/belfold/press0921/
2007. 09. 22. 16:59
Sodit azért nem basztatják az egyetemen, mert az egy rakat papírmunkával járna. Mivel tudják, hogy esélytelen a diplomaszerzésre,( mivel egy rakat elsős tárgya van még mindig) egyszerűbb, ha megvárják még kibukik.
Kifog, ez nem kérdés. Buta mint a tök.
2007. 09. 22. 17:08
Miért kellet volna basztatni emiatta suliba. a tanulmányi és viszgaszabályzatokban van egy olyan menüpont hogy a hallgató jogviszonya megszüntethető....ketősspont és szépen fel vannnak a sorolva a dolgok. Ha ebbe ütközöt nem csinál akkor nem baszattaják.
2007. 09. 22. 17:16
7 Basti!
Nézd én megértem SoDit hogy el akarja végezni az egyetemet.De akkor legalább ne hősködjön a nyúlságával.
9 P!:)
Csak úgy süt belőled a jóindulat.:)
2007. 09. 22. 17:17
eMM: Nem futamodtam meg, csupán magyarázatot adtam a félreértésekre.
P: A legtöbb szigorlaton túl vagyok már egyrészt, másrészt az téveszt meg, hogy nem egyszerre tervezem abszolválni az egyes szakjaimat. (három szakom van; két eltés, és egy corvinus-os).
2007. 09. 22. 17:19
miért P honnan tudja milyen tárgyaid vannak meg???
Turkál a neptunodba vagy mi?
2007. 09. 22. 17:20
423ft: Van benne egy olyan pont is, hogy "a hallgatói jogviszonnyal össze nem egyeztethető cselekedet", ami nincs pontosan meghatározva. :)
Mondjuk összeegyeztethetetlen, ha újságíróknak mesélsz egy közéleti botrány kapcsán arról, hogy hol tanulsz. (Mint ahogy Bácsfi mesélte a hungarizmusával foglalkozó Magyar Narancs interjúban, hogy filozófiahallgató. Na, őt egészen konkrétan emiatt az interjú miatt függesztették fel, legalábbis ezen volt a hangsúly a fegyelmi tárgyalásán.)
2007. 09. 22. 17:25
423ft: nem tom, talán valami egyetemi rendszergazda lehet a barma.
2007. 09. 22. 17:32
Hát nem szép dolog más cuccai között turkálni:D:D:D
Amugy utálom az összes neptunos-t mer annyira balfaszok hogy hihetetlen....
2007. 09. 22. 17:35
sodi!
miért fogalmaztad át a 15. kommentedet?
2007. 09. 22. 17:36
nem tom, én még személyesen egyikkel sem találkoztam :)
amit e-mailben el lehet intézni, azt intézi az ember úgy.
2007. 09. 22. 17:37
423ft: :-)
Mert így jobb.
2007. 09. 22. 17:38
Meg mert nem lehet neptunos. :) ott nincs olyan tárgyam, amiről beszél.
2007. 09. 22. 17:42
ja én se a neptunos karbantartokra gondoltam hanme akik programozták, habár ez az uj valamivel jobb de a régi az nagy szánalom, ott a saját jelszevammal meg neptun kodokkal be tudtam lépni más emberekhez meg miden.....r az egy szar volt, de az ujabb csak egy fokkal jobb
2007. 09. 22. 17:47
LOL!
El tudom képzelni, hogy milyen kód lehetett a háttérben.
Ha van ilyen jelszó valahol, akkor okés. :)
2007. 09. 22. 18:04
Sodi, te ingyenelo lusta cigany. Meddig akarsz meg az adopenzemen elni? Mikor tervezed elvegezni az iskolat ugy megis?
2007. 09. 22. 18:11
szerintem aki 3 szakot csinál egyszerre az nem lehet lusta......
2007. 09. 22. 18:17
sh_d0w: gyere ki Kőbányára, és beszéljük meg a dolgot XD
2007. 09. 22. 18:21
Sf. Hogy lépsz be a szorosba? Lélekvándorlás? a halas álmom óta érdekel a téma.
2007. 09. 22. 18:22
sh_d0w: A három szakot három különböző időpontban.
Elsősorban azért, mert különböző időben kezdtem őket.
2007. 09. 22. 18:23
Vigyázzz, SF, még a végén azt is kideríti, hogy a Kőrösi Csoma úton laksz, és akkor neked véged! :D
2007. 09. 22. 18:24
Mit kell cicózni, valaki voltam előző életemben, és azért...
De hogy ki, azt én tudom, és elég is ez így. :)
Egyébként taktika is van a világon.
2007. 09. 22. 18:24
Hehehe :)
2007. 09. 22. 18:25
Flandriában van az igazi mása a hegyszorosnak.
2007. 09. 22. 18:33
A hegyszorosi kolostor pedig a béthune-i kolostor pontos mása.
Érti aki akarja, persze félelmetes a dolog. XD
2007. 09. 22. 18:33
Majd lesz egyszer itt is egy coming out, és kiderül majd hogy mi a Marsról jöttünk vagy mi a szösz :))
2007. 09. 22. 18:34
nem az érti, aki akarja, hanem az, aki tapasztalta. :)
2007. 09. 22. 18:46
Mar hianyoltalak SF. Mizu az alja, kobanyai gettoban? Mi lenne ha munkaval tornel ki onnan? Jah, igaz... az impotenciadat is a csajodra fogod, a szar eleteddel miert tennel maskent? Sodi, igazabol ha rad gondolok, kivanom jojjon el egy olyan vilag ebben az orszagban, ahol az ilyen pupos, genhulladek, ingyenelo, semmirekello szemetet vegre kiganezzuk. Es mibol gondolod hogy valaha is befejezed az iskolakat? Jah! Hogy a mama mar kinezta a szaftos allast neked? Latszik, hogy jogasz farkaskolyke vagy... Gyava, szavakkal kavaro senkihazi.
2007. 09. 22. 18:52
nem akarok én senki szánalmas bérrabszolgája lenni, az a te valóságod, nyomorék. :D
2007. 09. 22. 18:56
Igaz, te a kitartottsagodban sokkal nemesebb vagy nalam. Egy intelektualis himringyo. Persze neked nyomorekozni is szabad, mint ahogy a cigany is ciganyozhat.
2007. 09. 22. 18:56
http://www.hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=8398
Itt is ír Molnár Tamás arról hogy csak az új, és nemzeti kormány foghat neki az alkotmányozásnak.
Neki mennyire lehet hinni? :)
sh_d0w : Egyébként csak a bolond köt bele egy kőbányai stricibe XD
Siska Finuccsi - Halott Finuccsi
http://www.youtube.com/watch?v=dGyU46AFmmg
2007. 09. 22. 19:00
Nyissatok klubbot, "Szanalmasak" cimmel. Sodi lesz a bohocprimas, SF meg a hivatalos visszhang. 2 pattanas a nemzet seggen.
2007. 09. 22. 19:00
"te a kitartottsagodban sokkal nemesebb vagy nalam"
Kitartottnak azt szokás nevezni, aki otthon ül, nem azt, aki nappali tagozaton tanul, vagyis a tanulmányai jelentik a munkáját.
2007. 09. 22. 19:03
Aki dolgozik, erteket teremt, annak szokas nevet adni. A maradek kitartott. Aki meg pofazik is hozza, segelyeket vesz fel erkolcsileg vitathato modon, az egy eltaposni valo pondro. Orulj amig "kitartottnak" becezgetlek.
2007. 09. 22. 19:06
"Aki dolgozik, erteket teremt"
Aki tanul, hosszú távon sokkal több értéket teremt.
Ez egy folyamat.
2007. 09. 22. 19:13
Sodi!
I. Régebben olvastam, de jól emlékeztem, mert most megnéztem a dolgozat cimkédet. Hát, egy májusi postodban írsz ilyeneket, h Programozási nyelvek I. meg Programozás módszertan II. A barátnőm, tudod, a Klára ;-) kb. ugyanezekre a szakokra járhat a TTK-n, mint te, ő mondta, hogy a Programozás módszertan alapból az első 4 félévre van beütemezve, tehát ha szerencséd volt, és májusban valahogy megcsináltad a II-t, akkor most ősszel csinálhatod a III-at.
II. Na, most meg még érdekesebb jön, h matekból meg másik vonalon, de ismeri a fejedet, ott most ilyen tárgyaid vannak, hogy (ERŐSSEN KAPASZKODJATOK!!!) Algebra-1 alapszint , meg Analízis-1 alapszint :-(
És csak a többiek kedvéért megemlítem, h nem véletlenül hívják így ezeket, mert ezekből van ám középszint meg emeltszint is, és valszleg majd azok után lehetne szigorlatozni.
III. Azt lusta vagyok kikeresni, h hol, de tuti, h te írtad, h a Corvinust később kezdted, ott tehát még hátrébb járhatsz...
Na most, ezzel szemben, ide a 12-be azt írtad, h:
A legtöbb szigorlaton túl vagyok már egyrészt, másrészt az téveszt meg, hogy nem egyszerre tervezem abszolválni az egyes szakjaimat. (három szakom van; két eltés, és egy corvinus-os).
Sodi, lebuktál, nem kicsit, nagyon! Kb. ennyit ér a többi szöveged is. Én aszondom neked, ne sokat magyarázkodj, hanem inkább tegyél ki a nődről egy képet, úgy szeretném! Lécci, lécci, lécci...
2007. 09. 22. 19:14
Mar megint ez a ciganykodas a szavakkal, Sodi. Ettol vagy egy undorito, gumigerincu, pondro. Ezert kar beled meg a levego is. Ilyeneket termel ki ez az Istentelen nemzet. Ez a bukasanak az oka. Elleptek a testet az aljas Sodifergek, akik majd egyszer valamikor erteket is fognak teremteni, de addig kullancskent szivjak a nemzet veret. Nagy az a Duna Sodi, jut ott hely mas szemetnek, nem csak a kormanynak. Adja Isten, hogy a Magyar ismet nagy es buszke nep legyen, mentes a magadfajta sartol.
2007. 09. 22. 19:18
Gyurcsány Ferenc: IDIÓTA!
Nézd már meg az ÉVSZÁMOKAT azokon a dolgozatokon!
Rakok fel negyedik féléves cuccokat is, ha neked az hiányzik.
A szigorlataim pedagógia-pszichológia vonalon, és infóból vannak.
3 szak, 3 különböző ütem, 3 különböző időpont, mondom.
"ezekből van ám középszint meg emeltszint is, és valszleg majd azok után lehetne szigorlatozni"
Hülye vagy.
A három szintnek tök UGYANAZ a tananyaga, csak az előadás stílusa különböző.
Különben egy rakás matek szakos tárgyam megvan, de azt sokkal később kezdtem el érdemben, mint az infót.
Ráadásul a BSc szakok miatt kavartak a tematikán, így ami itt elsőéves tárgyként szerepel, az a régi tantervben későbbi. SŐT! Még az elnevezésekkel is bekavartak, így ugyanazokat a tárgyakat egészen másként hívják most, mint régebben.
Mindezt a barátnőd is meg tudja erősíteni, ha megkérdezed.
De a három különböző szakomon három különböző időpontban tervezek diplomázni, ezt is elmondtam már.
2007. 09. 22. 19:40
GyF valamire nagyon ratapintott Sodi, mert ezt a bejegyzesed vagy 4x irtad at. Nevetseges bohoc vagy, szarkavarogep.
2007. 09. 22. 19:41
sh_d0w: Nem "átírtam", hanem kiegészítettem, idióta.
Leírtam egyben, hogy ne kelljen minden szart külön elmagyarázni.
2007. 09. 22. 19:48
Kedves GyF! Habar sodipioca nem eri meg, de azert alkalomadtan par iskolai pletykat nyomhatnal ide rola. Gondolom mindenki elkeruli a kis Quazimodo-t, ha szol valakihez, akkor udvariasan visszafintorognak ra, meg ilyenek. Nyamvadek! Kar hogy anyad nem tudja megvenni neked a diplomat, mindenkinek jobb lenne, legalabb lenne falat papir, amire verhetned magad.
2007. 09. 22. 19:51
sh_d0w: Ki kell, hogy ábrándítsalak.
Eddig még egy embert nem láttam beírni ide, aki ismerne engem, és nem csak "látott a folyosón", vagy az "újságban olvasott rólam". :)
2007. 09. 22. 19:55
SF:. Még itt vagy?
2007. 09. 22. 19:58
A zsuzsidlány blogot olvastam, most megin' itt vagyok :)
2007. 09. 22. 19:58
Vagy, na, ezt : http://zsuzsilany.freeblog.hu
2007. 09. 22. 20:03
Sodi, ki kell, hogy abranditsalak. Tudom! Egy maganyos senki vagy. Baratok, tarsasag nelkul. Ha ki is mozdulsz otthonrol, akkor is csak ilyen tuntetesekre jarsz, hatha elcsensz magadnak par pillanatnyi feigyelmet. Selejt vagy, akitol viszolyognak az emberek.
2007. 09. 22. 20:04
Figyu. Ez a szoros-téma tényleg érdekel. De lehet valaki előző életében ellentétes nemű egyén? Láttam a szoros-képet a blogodon... Érdekel. No taktika, engem már nem izgat az egész hungarizmus meg semmilyen izmus. Leszarom. nem akarom szétoffolni a sodi témáját. nmem jössz át hozzám,(blogomra) hogy kérdezzek valamit ezzel kapcsolatban? Nem kell ennyire bizalmatlannak lenni, amíg nem adok rá okot. Bosszantó.
2007. 09. 22. 20:05
Erre vered te nyomorék sh_d0w, hogy másokat alaptalanul kritizálsz, akiket csak egy blogon keresztül ismersz? :))
Te irigyled Sodit valamiért nagyon, valamiért, amihez neked nincs tehetséged, neki meg van.
2007. 09. 22. 20:06
Lehet. Sőt, elég gyakori eset.
2007. 09. 22. 20:08
Ja, át mentem a blogodra, most 2 ablak van nyitva, ez meg az, de melyik bejegyzésednél volt ez a téma?
2007. 09. 22. 20:10
Teged is irigyellek SF! Mindig is hivatalos talpnyalo akartam lenni... mondjuk nem egy Sodi fajta pupos cigany mellett, de ezen mar ne akadjunk fel. :)
2007. 09. 22. 20:10
sh_d0w: Ó, ebben viszont nagyon tévedsz.
Csupán azt mondom, hogy a suliból senki nem jár ide szemétkedni velem, mert láthatóan nem olyan féreg egyik sem, mint te vagy.
2007. 09. 22. 20:14
sh_d0w nyilván valami fizikai munkás, esetleg futószallag-rabszolga. Azok szokták utálni a maguknál magasabbra emelkedett embereket.
(legjobb esetben adatrögzítő, pénztáros, vagy diszpécser lehet)
2007. 09. 22. 20:14
Hat persze Sodimajom... leszarnak, en is megtehetnem, de szeretem a magadfajta tragikomediat. :)
2007. 09. 22. 20:17
SF: ezt a Molnár cikket még nem olvastam, mindjárt véleményt mondok róla... :)
2007. 09. 22. 20:20
Sf, nem volt téma, valamelyik bejegyzés alá írtam, kommentben az előbb.Biztos látszik oldalt még.
2007. 09. 22. 20:21
Engesztelés napja c. bejegyzés alá.
2007. 09. 22. 20:23
Ja, ez jobb blogsablon, mint az ahol csak egy kis ablakban jelenítette meg. Ez a virásog sablon volt egy darabig Blogadminnak is, aztán lecserélte erre a sárgára ami most van neki.
http://www.bombagyar.hu - mp3 rádió, 5 rész kész már, és Blogadmin is hallható benne :)
2007. 09. 22. 20:23
Ja, jom kippur, tudom hogy az az.
2007. 09. 22. 20:26
Jaj tényleg, még kéne csinálnom egy "Bombagyár rólam" bejegyzést is.
Ha már egyszer van "népszabi rólam" "nemzet rólam" "index rólam", meg minden szar. :)
SF, ÓVATOSAN hallgatsd meg az 5-ik részt, mert van benne zsidózás :D
2007. 09. 22. 20:28
nekem tetszett a fekete blogsablon, csak többek jelezték, hogy kifolyik a szemük a kontraszttól.
2007. 09. 22. 20:31
Jó, majd kapsz tutorialt ma éjjel talán, hogyan tudsz jobboldalra kockát rakni, hogy ne legyen üres.
2007. 09. 22. 20:35
És a kockába lehet fájlokat pakolni?
2007. 09. 22. 20:38
lehet bármit
akár videót is
2007. 09. 22. 20:38
65: SF faszom se kíváncsi blogadminra. Buta. (blogadmin) Éls unalmas a bombagyár. És nem tudok Athinával mit kezdeni.Csak az első rész negyedéig hallgattam meg, de unalmas volt és idegesítő. és nyafogós.
2007. 09. 22. 20:39
Na ez jó. Hogy videót is. Pont azt szeretném. meg képeket.
2007. 09. 22. 20:40
Még nem hallgattam meg az ötödik részt. :)
Ádámcsutkás hangja van Blogadminnak, nekem nem olyan van. :D
Írom már a kommentet a blogodba.
2007. 09. 22. 20:41
Olyan mint ha egy kocsmában ülnél velük, ez a feeling, pedig csak egy mp3-at hallgatsz otthon. Ezért is tetszik. :-)
2007. 09. 22. 20:42
Egyébként ezt a blogot állítólag VALÓBAN olvassa a jelenlegi miniszterelnök! :D
2007. 09. 22. 20:44
Ha kocsmában akarok ülni, akor kocsmába megyek. (de inkább kávéházba) a barátaimmal. Rég volt már rá alkalom.Júliusban.
2007. 09. 22. 20:45
Hol is tartottunk? Ja! Igen Sodi, az vagyok, csak az lehetek. Persze azon erdemes elgondolkodni, te mennyire magasra emelkedtel, mikor beszartal, es a budos pelusoddal egeszen ugyvedig futottal, a blogod kisikaltad, elhatarolodtal, meg kozlemenyeztel. Kar hogy nem volt husvet, talan meg tojast is tojtal volna, te kis pislogo nyuszimuszi. De nem baj, bohocnak kivallo vagy, ha mar nagyon unom magam, mindig benezek, es ravilagitok, mekkora egy szanalom vagy... ez engem, bevallom, mulattat. Kapjak is mar valamit toled az adoforintjaimert cserebe, pioca urasag. :)
2007. 09. 22. 20:51
sh_d0w: Néhány napos szünetet tartottam, de nem töröltem semmit. Nem határolódtam el semmitől, amivel korábban egyetértettem.
2007. 09. 22. 20:53
Na elolvastam a Molnár féle cikket.
Reális talajon áll, és oké, akkor első lépés a Viktor elkergetése, oszt ha ő nincs, akkor már lehet forradalmozni. :))))
2007. 09. 22. 21:05
Szerintem Sodi is fizet adót ám. :)
2007. 09. 22. 21:06
Ez mondjuk igaz.
Nappali mellett adózás szempontjából is szép kényelmes a vállalkozói lét, csak utána rémálom, amikor már nem vagy hallgató.
2007. 09. 22. 21:07
Jobbközéptől jobbra nem lehet semmi, mit is jelent ez? Nem lehetnek királypártiak ez emberek? XD
Az NS baloldali, a nemzeti radikalizmus pedig középen áll, mert nem feltétlen szociális kérdéseket tart a legfontosabbnak, hanem a nemzeti sorskérdéseket, persze az által a gazdasági helyzet is rendeződne, és így mégis, zsebre is megéri őket támogatni. Mármint a Jobbikot. :D
2007. 09. 22. 21:07
(vagyis kell adózni, de amíg nappalin tanulsz, nem nyomnak agyon, mert minek)
2007. 09. 22. 21:08
Az NS valóban baloldali, de ennek ellenére, ha nem hazudod szélsőjobbnak, helyben lenáciznak.
2007. 09. 22. 21:59
Sodi, sodi!
Elkúrtad, nem kicsit, nagyon! Ilyen böszmeséget...!
Hát illik ezt?! Végre egyszer valaki nőt emleget veled kapcsolatban, te meg rögtön leidiótázod :-(
2007. 09. 23. 20:12
Vissza a lényegre!
Tudatlan, vagy érdekből hüjeségeket író barátainknak le kell szögezni, hogy valóban egy államnak egy darab alkotmánya van. Azt módosítani lehet, nem pedig kicserélni. Ha nem tetszik valami a munkahelyen, nem tehetem meg, hogy a házirendet, vagy házi kis szabályzatot kidobom a kukába, s hamisítok helyette egy sajátot, majd kérem, hogy nézzék meg, mint hivatkozási alapot. Ez kérem szépen nem más, mint büncselekmény, amit orvosolni kell. Ezt is, meg a monetáris jellegű büncselekményeket! Így hát természetesen tökéletesen egyet tudok érteni a cikk ezen részével:
"Ennek feladata nem valami vadonatúj, sose látott alkotmány összeállitása lenne, de nem is az ideiglenes (szovjet-német mintájú) alkotmány átgyúrása. A tényleges feladat a jogfolytonosság helyreállitása, a magyar történelmi Alkotmány (a Szentkorona) visszahelyezése jogaiba."
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.