Kroko és a kurucok
Az áldást sodika küldte 2007. szeptember 30., vasárnap - 0:52-korCímkék: info interju kalmar kroko kuruc laszlo video
89 komment
Miután pénteken igencsak gyanúsnak találtam Kalmár László, ismertebb nevén Kroko Tanár Úr kuruc.info-val kapcsolatos írásait, ma este megkérdeztem tőle, hogy mi a célja a kuruc-ellenes klubjával.
|
|
Szeptember 29 - Kroko és a kurucok
Méret: 205 Mb, Formátum: WMV |
|
Összes minőségi videó: http://sodika.extra.hu/
|
Néhány dolgot rögzíthetünk, ami csak utólag visszanézve esett le nekem.
- Hadarok
- Állandóan a szavába vágok
- Ööö-zök
- Gyakran bakizok
A videóból nagyjából megpróbáltam kivágni a kirívó gyakorlatlanságom nyomait, de így is érezni. Intő jel arra, hogy legközelebb az ilyesmire legközelebb jobban oda kell figyelnem. :)
-
Ez Kroko Tanár Úr különben ugyanaz az úriember, aki Gyurcsány házánál elmagyarázta, hogy Fletónak miért nincs joga fasisztázni minket.
By SoDI
Eddig 89 komment érkezett ()
2007. 09. 30. 1:18
Meg kurva idétlen, hogy állandóan azt mondogatom, hogy "világos". És ezeket észre sem veszem, amikor éppen beszélek! :-))
Na mindegy, gyakorolni kell...
2007. 09. 30. 1:31
Logikus :))
(Máté, a rendőrtanonc, a Kisvárosban, mindig ezt mondogatta, Járai főtörzs úrnak idegeire menve ezzel)
2007. 09. 30. 1:46
Jóó... Legközelebb figyelek arra, hogy ne csináljam.
Tényleg csak akkor vettem észre, amikor visszanéztem. :)
Áááá :DD
2007. 09. 30. 1:50
SF: De azért a vágaltan verzióhoz képest kevésbé érezni, ugye? :)
2007. 09. 30. 1:59
Kevésbé, azon sok "szélsusogás" és egyéb dolgok is voltak, amik nem lényegesek :)
2007. 09. 30. 2:03
Oké... :))
Legközelebb azért ügyelek ezekre is.
2007. 09. 30. 2:30
Van a szélsusogás ellen egy szűrő az én panasonic digi-kamerámon, a tieden is biztos van, Wind-Cut néven kell keresni a menüben.
Ezzel még a soproni hegytetőn levő Károly kilátóban sem susogott be. :))
2007. 09. 30. 2:37
Biztos van.
Arra is csak ma jöttem rá, hogy van rögzíthető fénymérő-állás benne. Így a mai tüntetésen készült felvételemen nem a fehők szépek, és az előttük álló ember arca fekete folt, hanem a felhők szépen beleolvadnak az égboltba, és a felszólalók arca szépen látszódik.
Remélem, érthető :D
2007. 09. 30. 3:13
Fehér-egyensúly azaz white balance, az is ehhez hasonló.
2007. 09. 30. 3:16
jaja.
na jó, én megyek aludni.
jó éjt
2007. 09. 30. 5:36
http://kuruc.info/r/1/16963/ - Ezek a mocskolódó hekkelő zsidó férgek is megszopták a harci faszt XD
2007. 09. 30. 9:40
Pogrom és hackervér? :D
2007. 09. 30. 10:03
Sodika, ma csinálom este a lebegődobozt.
Figyu má. Sf tényleg nem lány? És nem is Todo? akkor meg hová tűnt todo? nem tiszta itt valami nekem. Sf, és hellokitty, meg dweira? Sf nem egy meghasonlott zsidó gimis lányka véletlenül?
2007. 09. 30. 12:13
perot: Ha segíthetek, szólj.
Különben, jelentem, lehet tölteni Kroko urat DVD minőségben is.
2007. 09. 30. 12:25
Ami a kuruc.info-val kapcsolatban bennem felmerült, hogy mivel rendkívül gyorsan update-elődik, az összes új és saját hír rögtön fent van, ezt nem lehet munka mellett félállásban csinálni, ezért kérdés, miből élnek? Nyílván egy csapat van mögötte, de azt finanszírozni is kell. Persze lehet, hogy nemzeti érzelmű vállalkozók pénzelik, mégis jó lenne tudni mi az igazság.
Szerintem a hatalomnak nem érdeke, hogy egyre több embert a zsidók és cigányok ellen uszítsanak. Van így is elég, akikre mutogatni tudnak, felesleges volna szaporítani a számukat. Az tény, hogy sokat kritizálják a Viktort, de nem hazugságokat terjesztenek róla. Van a világon kb. 200 ország. Miért pont a Tel-Aviv-i Likud pártot kellett testvérpártnak választani? Ez a megfelelési kényszer tényleg idegesítő....
2007. 09. 30. 13:57
Sebaj SoDi csak az első 50 év a nehéz!:)
2007. 09. 30. 15:05
Ti is a gyurcsányéknak dolgoztok, mint a kurucinfo.
Az a sejtésem, nem pénzért, hanem teljesen ingyé.
Gondolkozzatok már el egy kicsit!
(úgyse fogtok...)
2007. 09. 30. 15:14
Na idetaláltál észország?:)
2007. 09. 30. 15:21
ja, benéztem az óvodába
2007. 09. 30. 15:23
A Kurucból a fiatalos hév beszél, Krokoból pedig az érett, lenyugodott személyiség. Mindkettejük felismeri a globális veszélyt, csak korukból adódóan másképp reagálnak. Összeesküvéselméletekben itt nem hiszek, egyiküknek sincs köze cionistákhoz. A Kurucosok 20-30 év múlva nagyjából ugyanúgy fognak beszélni, ahogy most Kroko...
Szerintem valahol mindkettő típusra szükség van. Sajnos tipikus jobboldali hozzáállás, hogy nem a valódi ellenféllel, hanem egymással foglalkoznak.Pedig a Kurucnak és Krokonak is igaza van a saját verziójában, de mindkettő csak részigazsága. Egyrészt a Fideszre valóban jogosan ír mindenfélét a Kuruc, másrészt viszont a kormányt elzavarni tényleg csak a Fidesz képes.
Más. Ti be mertek regisztrálni a Tomcathez??? Nem értek igazán az informatikához, de nem akarom, hogy mindenféle ilyenolyan hacker rátegye a kezét az adataimra. Persze a központ nyilván már mindenkiről tud mindent, de akkor is...
2007. 09. 30. 15:31
Ja, és akkor Szabó Albert, meg a Bácsfi miben volt más?
Amúgy én arra is vevő vagyok, hogy a kurucok maguktól ilyen hülyék...
2007. 09. 30. 15:42
Nem hülyék... csak fiatalos hévvel írnak az igazságról.
Széchenyihez képest Petőfi is fiatalos hévvel írt / cselekedett anno, utálták is egymást. Aztán pedig mindketten a Habsburgot akarták kikergetni.
2007. 09. 30. 15:53
TorSalqvist:
Azt minek nevezed, hogy ha valaki a cselekedetével pont az ellenkezőjét éri el annak, amit eredetileg akart?
Fiatalos hév?
2007. 09. 30. 15:53
19 refuse!
Ovódába bölcsiseket nem veszünk fel.:)
2007. 09. 30. 15:56
A 48-as forradalom után a hazafiak Haynau rémuralmat és Bach-korszakot "értek el". Biztos mert osztrák ügynök volt Petőfi... :D
Refuse, gondolkodj, ne csak irkálj!
2007. 09. 30. 16:07
TorSalqvist:
hadd ne kezdjem el sorolni a kurucinfo hülyeségeit...
vagy érne valamit?
úgyse akarod te a véleményed megváltoztatni.
ebben igazad van, pontosítok:
Azt minek nevezed, hogy ha nyilvánvalóan látszik már előtte, hogy valaki a cselekedetével pont az ellenkezőjét fogja elérni annak, amit eredetileg akart?
2007. 09. 30. 16:20
A Kurucinfo hülyesége talán annyi, hogy túlzott érzelmeket visz bele az írásaiba. Kissé több objektivitás azért elvárható lenne... de attól még a tény az tény, még ha időnként kicsit fel is fújják.
Másrészt viszont ekkora országrombolás láttán én nem csodálkozom a nagy felháborodáson, s még a trágárságon sem.
A fiatalos hév pedig bizony kiszámíthatatlan...
Egy egészséges országban egyébként nem a büntetlen előéletű, véleményét túl erős szavakkal kifejező kisember lenne a "szélsőséges", hanem az, aki miatt ilyeneket írni kényszerül. (Azaz a százmilliárdokat eltüntető, a jövőt porig romboló aljanépség.)
Másik példa: Szálasi hatalomátvétele előtt már egyértelműen látszott, hogy elveszítjük a világháborút. Ő mégis puccsolt, s nemzetvezető lett, ezáltal súlyosbítva országunk háború utáni helyzetét. Mégsem tartja senki kommunistának...
2007. 09. 30. 16:34
TorSalqvist:
Horthy ki akart ugorni az ország érdekében, minden tisztelet.
Szálasi meg vagy hazaáruló féreg vagy droid volt.
A középső bekezdéssel teljesen egyetértek.
Mi a megoldás?
Egyáltalán mi az oka ezeknek a rettentő bajoknak?
Nem hinném, hogy a zsidók...
2007. 09. 30. 16:36
Refuse, válaszoltam neked . De már megyek is innen.
2007. 09. 30. 16:53
refuge, szóval aki gyurcsányék ellen tüntet,vagy ellenük propagál, az őket támogatja, mert lehet csőcselékezni őket, ugye. aki nem tüntet gyurcsányék ellen, szintén őket támogatja, mert passziv marad, és igy őket segíti.....hát azért ez így elég baromság......akkor a gyurcsány dicsőitő média meg voltaképpen gyurcsányék ellen dolgozik???)))))
2007. 09. 30. 17:03
Ahogy monod brinislaw, ahogy mondod. kuruc.info gyurcsányé. sodi komcsi. tomket meg mszp-s. Csak a hülye nem látja.
2007. 09. 30. 17:08
egy mailt is dobtam Refuse, remélem átment:)
2007. 09. 30. 17:09
akkor ki nem gyurcsányista ügynük a jobboldalon, elárulnád?????
2007. 09. 30. 17:11
bronislaw, hat eztsem tudod, bunkocska? A szurosmatyas az nem gyurcsanyista egyedul. a tobbi mind az. te is.
2007. 09. 30. 17:16
szürösmátyás egyedül???)))))szóval humorizálsz)))))
2007. 09. 30. 17:17
hélóóóó
2007. 09. 30. 17:17
a 34, 31 nem én vagyok
2007. 09. 30. 17:18
blogmotor monnyonle
2007. 09. 30. 17:23
ha nem te vagy, akkor ki????lehet valami zsidaj szórakozik.....
2007. 09. 30. 20:08
TorSalqvist: Ha Tomcat helyi szerveren tárolja a regisztrálók adatait, akkor egy hatalmas segg. De azért úgy tudom, hogy jobban ért ennél az informatikához.
Nyilván úgy működik a rendszer, hogy a regisztrálók adatait továbbítja e-mailen, vagy valami más módon Tomcat-nek, és így csak egy nem nyilvános IP-című gépen vannak tárolva az adatok. Vagyis nem lehet ellopni olyan könnyű a személyes adatokat.
2007. 09. 30. 20:10
refuse-resist: Ezzel a baromsággal, hogy a kemény jobboldali beszéd Gyurcsány malmára hajtja a vizet, már csak azért is le kéne állni, mert a közvéleménykutatások nyomokban sem igazolják. (Ahogy Toroczkaiék is írták: Gyurcsány népszerűsége a béka segge alatt van.)
2007. 09. 30. 20:23
1. nem kemény jobboldali beszéd, hanem rasszista fröcsögés
2. :D:D:D a kurucinfótól utálják Gyurcsányt??? LOL
ld. egér meg az elefánt mennek a hídon viccet
2007. 09. 30. 20:26
Ahhoz képest az az elefánt igencsak ugrál. Nemzetközi jogsegély, meg minden szar.
2007. 09. 30. 20:34
hahó, ha nem reklámozza, akkor hogy a fitymába használja fel félelemkeltéshez?
2007. 09. 30. 20:45
Mindannyian játékszerek vagyunk? Vagy túlkombináljuk a dolgokat? én már nem értem ezt az egészet..Tényleg azt kéne csinálni, hogy mindenki "leszáll mindenkiről" és aztán elmegy szavazni... csendben, békében, hatalmat gyakorolva.Ez az ugrabugra valóban csak gyurcsánynak jó..Ő meg beteg.
2007. 09. 30. 21:43
Ezzel a szavazósdival az a gond, hogy nem ér semmit. Vagy szarnak rá vagy bevezetnek helyette más népnyomorító intézkedéseket. (már ha érvényes és eredményes lesz, na persze meg nekünk pozitív). A parlamenti választással is az a baj, hiába nyerne a jobboldal, a média folytatni fogja a gyalázkodását ellenük, a balos káderek mindenütt el fogják szabotálni és hatástalanítani az intézkedéseket. Persze minden rosszul fog menni, ezért újra visszajönnek a maffiózók. Ez mindig így lesz, újra és újra és újra és újra..... ahogy végig a múltban is mindig így volt. Egy bumeráng népség. Nem véletlen, hogy a történelem során annyi nép a végén mindig ugyanarra a végső következtetésre jutott...
2007. 10. 01. 7:50
Na tomcatnál már az üzifalhoz se lehet hszelni reg nélkül.Jó akkor azér se regelek.:)
2007. 10. 02. 8:16
Refuse-resist, jó punt a Sepuért ha Sepus vagy, rossz pont amiért zsidószaros a nyelved. :)
2007. 10. 05. 14:56
Todo
hajrá:
http://szelsokozep.freeblog.hu/archives/2007/07/30/Nyilt_level_nemzetiszocialista_baratainknak/
(elég jól egyezik a véleményemmel)
Ja, és, hogy értsd a kurucinfo kurcsánytámogató mechanizmusát, megnézhetnéd a Youtubeon a neokonokról a BBC filmjét folytatásokban van fent:
www.youtube.com/watch?v=IAUDcmaJNWQ .
A Sepuban az "ének" nem jön be annyira, a témáik, a hangszerelés tetszik, de emellett tetszik a virtuóz klezmer is :D
Amúgy hány zsidót, félzsidót, negyedzsidót ismersz személyesen?
2007. 10. 05. 14:58
ja, most látom, hogy már olvastad.
nem volt türelmem a 350 kommentet végignézni, sikerült összekaparni valami érdemi cáfolatot, náci felebarátaim?
2007. 10. 05. 15:03
A puzsér egy maoista, anarcholiberális fasz, zsákba kéne húzni mint őrmestert volt szokás, Todoval már ketten vagyunk ellene XD
Puzsér = hőzöngő barom. Te meg ne udvarolj a zsidóknak, olvastalak ám perotnál. :)
2007. 10. 05. 15:04
Erre a primitív libernyák fröcsögésre egy pofon volna a megfelelő válasz. :-D
2007. 10. 05. 15:09
Nyugi SF, béke van, relax ...
gyújts meg egy füstölőt.
http://www.youtube.com/watch?v=ZN71NGrdTbs
2007. 10. 05. 15:14
Hullahegyek, fenegyerek XD
2007. 10. 05. 15:18
Látom, nem sikerül érvelni...
2007. 10. 05. 15:19
Annyira vicces, hogy a reakciód a legtökéletesebb igazolása a cikk állításainak :D
2007. 10. 05. 15:21
Amúgy hány zsidót, félzsidót, negyedzsidót ismersz személyesen?
-ezt az összes ide írogató antiszemitától kérdem, tényleg érdekelne
2007. 10. 05. 15:26
Valószínűleg egyet sem. kineveznek maguknak a környezetükben pár antipatikus alakot zsidónak... valójában nem isnernek egyet sem...
2007. 10. 05. 15:27
SF:
"Te meg ne udvarolj a zsidóknak, olvastalak ám perotnál."
Megpróbálhatnád megcáfolni, én nyitott vagyok mindenre, ami logikus, komolyan. A misztikára is, de asszem a politika nem az a kategória.
1 héten belül fellövök egy blogot, majd ott összedobok erről 1 posztot.
Addig rendezd az érveidet.
2007. 10. 05. 15:32
A Power of Nightmares-t meg tényleg nézzétek meg, érdekes és nagyon tanulságos!
Ha valaki ennyire politizál, 3 órát megér.
2007. 10. 05. 15:48
refuse-resist:
2007. 09. 30. 20:34
Jah, és erre nem érkezett válasz, tehát vitánk közös konklúziója az, hogy a kurucinfo a cionistáknak használ.
Vagy valaki még másképp gondolja?
2007. 10. 05. 15:50
Egalista, és mindenféle csoportérdeket tagadó emberek tévednek.
2007. 10. 05. 15:52
Régi zsidó szokás a nemzetünk legjobbjait nemzetvesztőnek, provokátornak kikiáltani. A kurucinfo munkássága nélkül nem értesülhetnénk a szocionista kormány disznóságairól, tehát már eleve ellenük vannak.
2007. 10. 05. 15:53
A zsidók az antimagyarok, mi csak erre reagálunk, persze balos punkrocker vagy, nem értesz bizonyos dolgokat, mert nem akarod érteni. :)
2007. 10. 05. 15:54
Az a zsiudó uis cenzúráért óbégatott, pedig a vérvád megáll ma is, nyilván nem MINDEN zsidó de egyes zsidó szekták mai napig végeznek emberáldozatot. Főleg izraelben!!! Ahol, törvényes az emberkereskedelem.
2007. 10. 05. 15:56
Aszemita, jobb szó rá.
Elég érv az, hogy nem létezhetne ez a kormány ha a zsidók nem hozzák hatalomba őket???
A hazai és a külföldi zsidók, egyaránt felelősek ezért.
Az elég érv, hogy ahol a zsidók megjelennek, virágzik a bűn, a korrupció, a sikkasztások?
Akik most lebuktak, az a jéghegy csúcsa, a hülyébbje, akik nem ügyeltek a részletekre.
2007. 10. 05. 15:56
És aki az igazságot kimondja róluk, arra azt mondják hogy antiszemita. Mocskos állatok.
2007. 10. 05. 15:57
Atya Úristen de hülye vagy.
2007. 10. 05. 15:59
"Amikor 1948. julius 13-an Ben Gurion parancsara a zsidok kiuritik a Tel-Aviv kornyeki falukat (azt uvoltotte Rabin arcaba, hogy Ki veluk!) - akkor Lod es Ramle teljes lakossagat hajtottak fegyverrel be a sivatagba - nem csak muzulmanokat, de kereszteny es nem vallasos embereket is. Egyebkent azert volt tilos a Palmah katonaknak leloniuk barkit is aki nem akar tovabmenetelni (noket, gyerekeket) - mert fogytan voltak a loszernek. Igy parancsra puskatussal kelett ajultraverni az aldozatokat es otthoagyni oket a sivatagban - etlen szomjan.
ezt, Cay Rademacher ugy irta le - "valosinuleg JO PAR gyerek es idos odavesz a sivatagi menetelesben"
- ha zsidok halnak meg akkor "milliok" ha masok akkor "jo par"
2007. 10. 05. 16:00
Az egész cikk itt olvasható :
http://www.bombagyar.hu/index.php?post=48&commentstart=20#comments
"A zsidóság terméskőként áll a nemzetek között, konspirációkig dagadó összetartása legendásan híres és ismert. A fönti eszmefuttatás szerint tehát bizonyos értelemben minden olyan zsidó, aki a zsidó lélek, a hücpe szerint él és követi a zsidó tanokat, felelős a nemzetközi zsidóság esetleges világbefolyásának következményeiért. A zsidóság egyébként is hisz a kollektív bűnösségben, legalábbis más nemzeteket nagyon könnyedén kiált bűnösnek. Elég csak a II. világháborús emberszappan bármilyen alapot nélkülő legendájának kiagyalójának, Simon Wiesenthalnak azon kijelentésére gondolnunk, hogy „valamennyi zsidónak meg kell őriznie a szívében egy kis gyűlöletet a német nép számára”. Mivel Magyarország a vereséget szenvedett hatalmak oldalán lépett be a háborúba, értelemszerűnek tűnik, hogy egyes zsidókban a bűnrészesség vádja mellett megfogalmazódott a magyar nép egészének bűnössége is, és megőriznek egy kevéske gyűlöletet a számunkra. A bűnöst pedig meg szokás büntetni valamilyen módon.
Nem újkeletű a zsidóság bosszúszomja, hiszen majd' valamennyi zsidó vallási ünnep egy-egy bosszúállás emléke: elég csak a purimkor fogyasztott Hámán füle nevű süteményre gondolni. Ahogyan arra a Héber Egyetem már rámutatott, maga Sir Isaac Newton, akit katolikusnak mondanak, holott a zsidósághoz erősen köthető újjászületett pünkösdi keresztény volt kijelentette egy 1704-ben kelt levelében, hogy 2060-ban elpusztul a világ és „elpusztulnak a bűnös nemzetek, vége lesz a sírásnak és a szenvedésnek, a zsidók visszatérnek a fogságból, és ismét létrehozzák virágzó és örök királyságukat”. Már itt is elhangzik egész nemzetek bűnösnek bélyegzése, de ez nem is csoda: a kirekesztettséget hitbeli okokból vállalók természetszerűleg ellenségesnek érzik azt a nemzetet, amelybe ékként szorulva élnek."
2007. 10. 05. 16:02
Az is érdekes ,miért kellett elpusztítani a régiségeket Irakban. Hogy azt hazudhassák a zsidók, a szemita népek voltak a legrégebbi írásos kultúra, azért.
A zsidó kultúra tolvaj kultúra.
A klezmer pl. egy az egyben TÖRÖK zene.
2007. 10. 05. 16:03
Mai napig bosszulják a zsidók hetedíziglen, azért basznak el mindent ami elbaszható.
2007. 10. 05. 16:06
Olyan nincs hogy zsidózás, csak a zsidók számára sértő igazság van. De arről nem mi magyarok tehetünk... hanem azok akik a magyarság kárára bűnöket követnek el nap mint nap !!!
Az antiszemitizmus egy olyan betegség, amit a zsidóktól kapunk el. A talmudi gyűlöletirodalom hatása alá került zsidók (nem muszáj olvasni, elég olyanok hatására szocializálódni, akik tudatosan annak alapján vélekednek) mindent csak mocskolnak fröcsögve, ami nem ők. Mindent gyűlölnek, ami nem ők. Mert mint tudjuk, egy zsidó számára nincs sértőbb mint az igazság. És ez nem összetartás, hanem a gójok kirekesztése a jóból. A kapcsolati tőke és a ma nekem holnap neked ereje a pénznél ezerszer többet ér, nomeg egy jólműködő faji alapon kiépülő zsidó baráti körbe senki nemzsidót nem engednek be. Ezért nyerik meg a közbeszerzési pályázatokat szdsz közeli, mszp közeli, zsidó tulajdonú cégek! A kapcsolati tőke is azt jelenti, klubtag az illető, azaz hivatásos zsidó. ÉS a szdsz a legkorruptabb párt.
Erkölcs és kereskedelem összeegyeztethetetlen a neoliberális zsidók számára. Törekednek rá hogy a gojok minél több hitelt vegyenek fel, úgy az államaik, mind a magánszemélyek, mivel a kamatok nagyon magasak és az adósságok behajtása jelzálog és egyéb eszközökkel garantált. A jó öreg uzsora. Nem véletlenül bünteti a Korán halállal a kamatszedést : nyilván volt negatív tapasztalatuk a zsidókkal... A zsidók közül sokan, ha rendesnek is látszanak, bármelyik pilanatban elárulnak, ha ezzel egy másik zsidónak segíthetnek.
2007. 10. 05. 16:10
SF, nem olvaso mamit írsz, nemvitatkozom hülyeségekkel. Ha eredeti, izraeli hagyományos zenét akarsz, hallgass bele: Jewbox, (tradicionális izraeli kategória alatt) nekem jobban bejön mint a klezmer (ami keleteurópában fejlődött ki különben):)
2007. 10. 05. 16:20
"A kurucinfo munkássága nélkül nem értesülhetnénk a szocionista kormány disznóságairól"
Mondj 3 érdemi hírt, amit csak a kurucinfo közölt!
Egyébként honnan olyan jól értesült a kurucinfo?
Amúgy megpróbálhatnánk azt is, hogy a szövegeidben a "zsidó" szót gyíkemberrel helyettesítjük.
Egyébként az általad nagyra tartott Blogadmin sátánista.
Saját bevallása szerint.
Dorka: most lebuktál, már megint itt járkálsz! :D
2007. 10. 05. 16:20
"Egyébként honnan olyan jól értesült a kurucinfo?"
Ezt úgy értettem, hogy ha azt feltételezzük, h csak ők írnak meg dolgokat.
2007. 10. 05. 16:47
A zsidó hazugságok nem érdekelnek, azért, amiért gátlástalan izrael párti vagy, igenis ZSIDÓ KURVA vagy.
Azt kellene tenni a kölykeiddel, amit az izraeli katonák tesznek nap mint nap a libanoni, és palesztin gyerekekkel.
akkor megértenéd, miért gyűlölünk benneteket.
2007. 10. 05. 16:48
Onnan, hogy nagyon sokan szerkesztik, a Bombagyár is jólértesült, pedig az csak most indul,t és pár tucat ember szerkeszti.
2007. 10. 05. 16:49
Libanont mi a faszér' kellett lebombázni? Több ember meghalt, mint ahány zsidó lágerban.
2007. 10. 05. 16:51
És tudod mi közöm hozá? Ha ott megteszik ezt a zsidók, akár megtehetik itt is, hogy megszerezzék maguknak ezt az országot, élettérnek.
A nem zsiodókat nem tartják embernek, és te is ismered a talmudot, természetes hogy tagadod hogy ismered, de hiába, én még angol fordításait is olvastam.
2007. 10. 05. 17:00
SF, légyszíves válaszolj a kérdésemre:
hány zsidót, félzsidót, negyedzsidót ismersz személyesen?
Előre köszönöm.
2007. 10. 05. 17:15
Tíznél többet, Csalók, hazugok, megbízhatatlanok, önzők, és mindenkit lesajnálnak aki nem zsidó. Mindegyik szarember.
http://kuruc.info/r/26/12795/
Leleplezzük az izraeli "magyar" televíziót - A zsidó hadsereg előretolt helyőrsége (frissítve)
2007-06-03. 10:23:37
Ismét szenzációs leleplezéssel szolgálunk. Nézzenek rá erre a képre. Tudják, mit ábrázol?
Nem egy izraeli szerkesztőség számítógépes billentyűzetét, hanem a „magyar” ATV televízió vezérlőpultján lévő számítógép klaviatúráját.
A „magyar” ATV. Itt lépnek fel rendszeresen a fő médiakajmánok: Bolgár György, Mészáros Tamás, Avar János, Buzerikusz Sándor, a depresszióját pénzre konvertáló Albert Györgyi és társaik. No meg persze Kálmán Olga.
De ez még csak egy bizonyíték.
A másik: a volt izraeli nagykövet, a Moszad-főtiszt Várnai Shorer Judit, az izraeli csatorna külpolitikai tanácsadója. Az adót az izraeliek a Hit Gyülekezete nevű fedőszervükön keresztül üzemeltetik.
További adalékok: Gesztesi Márta főgyártásvezető mobiltelefonján a háttérkép izraeli zászló.
Az ATV több híradós szerkesztője számítógépének háttérképe pedig izraeli katonákat ábrázoló felvétel. Az egyik éppen palesztin gyerekre céloz. Otthon már biztosan ilyen számítógépes játék is van. Hadd gyakorlatozzon a kicsi lúdtalpas zsidógyerek.
Egy másik szívet melengető történet: Izrael Libanon elleni gyilkos háborúja alatt áramlottak a képek be a Reuters hírügynökségtől. Ekkor fordult a rendszergazda a gyártásvezetőhöz azzal a kérdéssel, hogy „te is mennél oda egy kicsit gyakorlatozni?”
Az egyik átírós pólóján büszkén hirdeti a felirat: I LOVE ISRAEL. A tetű persze csak a tévé épületében és a kocsijában meri viselni a népirtók szeretetének vallomását. Váltótársa az öccse, aki szorgosan tanulja munka közben is a héber nyelvet. Nem nehéz neki. Ott van az izraeli billentyűzet.
A vágószobákban a BETA magnókon a matricák mindegyikén izraeli tévétársaság logója.
Ez a csürhe ott a palesztinokat, nálunk a magyarokat lövi. Már nem csak hazug szavakkal, hanem tölténnyel is, amikor a zsidó (oppárdon: „bolgár”) feleségén keresztül irányított Gyurcsány tüntetők szemét löveti ki.
Horváth Tamás - Kuruc.info
2007. 10. 05. 17:27
"Tíznél többet, Csalók, hazugok, megbízhatatlanok, önzők, és mindenkit lesajnálnak aki nem zsidó. Mindegyik szarember."
Hát, erről nehéz vitát nyitni, így anonim módon.
Nekem nem ez a tapasztalatom.
Az viszont kétségtelen, hogy a közszereplők közt iszonyat nagy a szaralakok aránya a zsidók közt. De hát ott nemzetségtől függetlenül is sok a szaralak.
2007. 10. 05. 17:57
"De hát ott nemzetségtől függetlenül sok a szaralak".
Ez jó, ez megint olyan jó kis zsidós csúsztatás, mintha gyakorlatilag nem kivétel nélkül zsidók lennének (kb. 95%).
Nekem épp elég zsidó ismerősöm van hidd el, szerintem neked sokkal kevesebb van.
2007. 10. 05. 18:21
Refuse, moslék zsidó ő is, a moslék zsidókis azért tagadják le hogy zsidók hogy hitelesebbnek látsszanak, halál a zsidókra.
Zsidó: "terrorcselekmény" hogy nem építhet kénye-kedve szerint bevásárlóközpontokat
2007-10-05. 14:02:21
Nemcsak világfürdőt építenek Gyulán a zsidók, hanem bevásárlóközpontot is, ám ezt sajnos a magyar hatóságok hátráltatják. Mit gondolnak, miért, kedves olvasóink? Bizony-bizony, mert a jámbor beruházók izraeliták, ebben a náci országban pedig aki zsidó, azt mindenféle hátrányos megkülönböztetés éri, még az is megesik, hogy fizetnie kell a magyarok által neki elvégzett munkáért, amint ez nemrégiben kiderült. A zsidó pénzember jellemző módon terrorcselekménynek nevezte azt a gyakorlatot, hogy még nekik is be kell tartani a jogszabályokat, és nem építhetnek egyik napról a másikra mindenfélét (főleg régészeti lelőhelyen) csak azért, mert pénzük van és övék a fél világ.
Kaszinó, bowling-pálya, kávézók, kínai étterem és pizzéria is lesz a tervek szerint egy év múlva nyitó gyulai szórakoztató- és bevásárlóközpontban. A kétmilliárdos beruházás megvalósulását a tulajdonosok szerint a magyar hatóságok hátráltatják.
Gyulán a W-Go Ingatlanfejlesztő Kft. Perla néven bevásárlóközpontot létesít a Temesvári úton, a paradicsomi városrészben. Fried Péter, a cég ügyvezetője tegnap elmondta, a gyulai beruházás 2,1 milliárd forint értékű és várhatóan jövő ősszel nyitnak a most októberre tervezett időpont helyett. A W-GO Csoport tulajdonosa két izraeli cég, a világ 15 országában tevékenykednek. Perla bevásárlóközpontokat hoznak létre Szlovákiában, Magyarországon, Romániában. Magyarországon Gyulán nyitják meg a másodikat.
Fried Péter terrorcselekménynek nevezte (mint köztudott, minden terrorcselekmény, ami nem a zsidóság érdekeit szolgálja - a szerk.), ahogy a magyar hatóságok "akadályozzák" a beruházást, szemben Romániával, ahol segítik őket. Az önkormányzat illetékesei szerint az első jogerős építési engedély után maga a kft. terveztette át az épületet. A második engedélyt tavaly ősszel kapták meg. Az építkezést megelőzően azonban régészeti feltárást kell végezni a területen, mert a beruházás két lelőhelyet is érint. A magyar szabályok szigorúak, de a kft. sem tett meg mindent a zökkenőmentes építkezésért - jegyzi meg félénken a Békés Megyei Online az antiszemitizmus vádját is kockáztatva.
Alább találhatók a cikk alatti tanulságos hozzászólások (lentről olvasandó).
goj {2007-10-05 11:59}
Efráim, te érted is, amit leírsz? Biztosan itt élsz te is? Antiszemita ország? A zsidók szemében minden ország antiszemita, csak így lehet jó kis bevételeket szerezni a holokauszt ürügyével kárpótlásként. Csak mindenkivel el kell hitetni, hogy bűnös, ez a kollektív bűntudatkeltés nagyon megy nektek. A ti kezetekben van a média jelentős része és nyilván a gazdaság is és még te beszélsz itt diszkriminációról? Tudod kit különböztetnek meg Magyarországon hátrányosan???? A magyarokat! Ha én leírom, hogy magyar vagyok, ti elkezdtek hisztériázni, hogy fasiszta-antiszemita... Be kell látni, hogy a legrasszistább ország Izrael, mert oda csak faji alapon lehet betelepülni. Ennyit erről, te hungarofób zsidó, te...
név nélkül {2007-10-05 11:56}
Efráim! A lakosság körében lehet, hogy egyre több a zsidóellenes gondolat! De nem érzed, hogy ennek oka van? A hatalom meg inkább magyarellenes, mint antiszemita. Death to ZOG!
Efráim {2007-10-05 11:16}
Nem mellékes, hogy a cég izraeli tulajdonú, hiszen egy antiszemita országban diszkriminálják a zsidókat. Ez is egy jó példa erre.
(Kuruc.info - Beol nyomán)
2007. 10. 05. 18:25
Ha egy zsidónak nyitva a szája, akkor az hazudik.
Van fantáziájuk, hazudni, hogy védekezzenek, de a bűneik mind a fejükre szállnak majd.
Salamon berkowitz aki jogtalanul gyárt Traubit, és akinek a sleppje elvágta a körmendi kislány nyakát, ő is szarik a törvényeinkre, de Európa legnagyobb menóráját állíthatja fel a fővárosban.
2007. 10. 05. 18:53
Olyan sincs hogy zsidózás, az valójában zsidókritika.
Ha egyszer ők csinálják a kifogásolt dolgokat, nevén kell nevezni a gyereket, nincs mese. Még a kis zsidók is hogy védik a nagykutya cionistákat, rossz nézni. De a zsidók lélekben és identitásukban SEM magyarok. Nap mint nap bizonyítják ezt.
Miért "tépik a szájukat" EZEK? Ha "zsidózást" hallanak?
EZ MAGYARORSZÁG! A magyar embereknek joguk van megvédeni magukat és országukat! A kormány, akinek ez kötelessége lenne pont az ellenkezőjét teszi! Mitől és miért félnek a zsidók?
Tisztességes embereknek nincs mitől félniük! Talán úgy érzik, hogy ők nem tartoznak ezek közé?
2007. 10. 05. 19:17
Há-há!
Már vártam, aszittem sose jön el, zsidó lettem végre.
Lebuktam.
A worluknak meg up-nek sajnos igaza vana szélsőjobbot illetően...
Tanuljatok, feleim!
Ámbár a hülyeség ellen az se véd, ld. sodi vagy a tryhienella.
2007. 10. 05. 19:37
Worluk szélsőliberális zsidógyerek, épp most lopja el a pénzünket, egy agymosó, neoliberalizmust népszerűsítő rajzfilmet készíttetnek vele.
upnak meg Ganxsta már megmondta : pak pak pak seggedbe basz, hat láb mélyen megrohadsz XD
A neoliberalizmus nevében azt, aki nem akar éhendögölni, és ezért szociális államot óhajt, lekomcsizza.
Komcsizik, nácizik = gyógyszeres idióta
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.