Ezek hülyék
Az áldást sodika küldte 2008. február 10., vasárnap - 20:20-korCímkék: blog igazkuruc labanc partizaninfo sodi
130 komment
Na, gyerekek, azt hiszem, úgy általánosságban érdemes nagyon alaposan átértékelni a Partizáninfón megjelent értesüléseket.
Ezt írják rólam:
fideszes önkormányzati képviselőnő fia
Csak úgy közlöm, hogy édesanyám annyira nem fideszes, hogy MSZP tag. Önkormányzati képviselő soha nem volt. (Az az apai nagyanyám volt, még a 80-as években.) Az önkormányzati kapcsolatokból mindössze annyi igaz, hogy néhány éve ügyvédként az ügyfelei között tudott egy - egyébként akkor még szocialista irányítás alatt álló - önkormányzatot is.
Még akkor is így van ez, ha a partizánok tévedését némileg tompítja az a tény, hogy egy olyan mondat vezette félre őket, melyet én fogalmaztam meg félreérthetően. Ez a mondat így hangzik:
ez az ellenség, aki egy Fideszes önkormányzat vezetését készül kritizálni a lapon (és aminek mellesleg édesanyám is tagja)
Nos, édesanyám nem az önkormányzathoz tartozik, hanem annak a bizonyos vállalkozói szervezetnek a tagja, mely a helyi polgármester egyes intézkedéseiben érdeksérelmét látja. Arról pedig, hogy az "ellenség" alatt pontosan mit értettem, kicsit később...
- Halkan jegyzem meg viszont, hogy azért olyan nagyon nem volt logikátlan a mondatszerkezet még így se, elvégre az "aki csinál valamit, (...) (és aminek édesanyám is tagja)" megfogalmazás nem megy szembe azzal, amit valójában írni akartam. Ha a zárójel elején nem lett volna ott az az "és", akkor valóban úgy változna meg a mondat értelme, hogy édesanyám az önkormányzatnak a tagja, de mivel ott van az "és", így szerintem kikövetkeztethető, hogy a zárójeles szakasz a mondat első részében használt alanyra vonatkozik, az ott leírt információkat újabb adalékokkal egészítve ki, nem pedig a második tagmondat alanyára.
Ami a bemásolt, rólam szóló, állítólagosan jobbos kommentet illeti, miszerint egoista lennék, az annyiban igaz, hogy egészen addig a pontig, amíg nincs alkalmam a nemzet ügyét a saját érdekeim fölé helyezni, élni próbálok, mint bárki más, aki lélegzik. (mostanában viszont egyre több ilyen nemzeti alkalom van).
Egyes őt ismerő személyek napvilágra hozták hogy egyetemi szociális támogatást igényelt és vett fel
Nem hozta senki "napvilágra". Én magam jöttem elő ezzel egy vitában még régen, Blogadmin blogján, ahol a cigányok segélyezéséről volt szó. Megemlítettem, hogy a segélyezésre igenis szükség van, hiszen nagyon sok szorgalmas, többségi társadalombeli ember is rászorul - mint ahogy többek között szerény személyem is.
annak ellenére, hogy saját lakása
Lakjak az utcán?
autója
Ja. Még régebbről egy néhányszázezres szar.
Abból az időből, amikor még nem fosztottak ki a zsidók.
- Lásd (kattints): Lakásmaffia-ügyem.
és vállalkozása van.
Egészen pontosan vállalkozói igazolványom. Érdemi tevékenységet ugyanis nincs időm végezni, tehát tartósan veszteséges vagyok.
nem beszélve persze a legmodernebb digitális fotóapparátról
Egy ócska, alsókategóriás, filléres vacak Sony DCR-HC35-tel dolgozok. Egy ilyen, csóró turistáknak való hobbikamerát a "legmodernebbek" közé sorolni igen erős ferdítés. (Egyébként kb. egy éve, diákhitelből vettem a cuccot, tehát még vissza is kell fizetnem az árát.)
amelyek segítségével készíti és vágja össze sokszor jogellenes tartalmú uszító videóbejátszásait.
Soha nem készítettem jogellenes tartalmat. Ez szemen szedett hazugság. Mindig szem előtt tartom a jogszerűséget, melyhez olyan magas szakmai tekintélyek iránymutatásait veszem alapul, mint amilyen a Társaság a Szabadságjogokért nevű jogvédő szervezet vezetője is.
Mivel egyetemi társai közül többen valóban rászorulnának a szociális támogatásra
Én is rászorulok. Nincs jövedelmem, valamiből pedig élni kell, amíg a tanulás lefoglalja az időmet.
tagadja a Holokauszt tényét
(...) „Ha holokauszt alatt tervezett kivégzéssorozatot értünk, akkor nem, természetesen nem volt ilyen.”
Nem értem, hogy ezzel mi a probléma. Éppen ma jelent meg a Kuruc.info-n egy nagyon jó írás erről. Tessék szépen átolvasni, és utána tessék azt mondani, hogy nincs igazam.
- http://kuruc.info/r/6/21026/ (David Cole a holomítoszról)
Az „Út a győzelemig” című blogbejegyzésének kommentjeiben, beismeri, hogy az általa felvett szociális támogatást részben a stabilan veszteségesen működő, tehát mesterségesen fenntartott (vajon miért?) vállalkozása Egyszerűsített Közteherviselési Hozzájárulásának befizetéséhez használja fel, magyarul a szegény és valóban rászoruló társai elől elszipkázott pénzen finanszírozza veszteségesnek beállított vállalkozását.
Nehéz egy olyan vállalkozást, amelyik fél éve egyetlen fillér bevételt sem produkált, másként jellemezni, mint a „veszteséges” szóval. Ebben - remélem - mindenki egyetért. Az pedig, hogy én jogosulatlanul vennék fel bármilyen támogatást - mint ahogy fentebb már tisztáztuk - hatalmas hazugság.
A vállalkozói igazolványt azért tartom a kezemben, mert készítek néhány dolgot, amitől azt remélem, hogy általuk megszűnik az az állapot, ami miatt jelenleg szociális támogatásokra vagyok rászorulva. Való igaz, hogy ezekkel a projektekkel eddig csak nagyon lassan haladtam, mert rosszul gazdálkodtam az időmmel, de ezen az állapoton éppen mostanában próbálok változtatni néhány időgazdálkodással foglalkozó könyv átolvasása után. Az, hogy ebben az átmeneti időszakban ilyen kellemetlen helyzet állt elő, hogy kereső tevékenység híján bevételem nincs, viszont a közterhek egy részét még nappali tagozatos hallgatóként is viselnem kell, valóban kellemetlen, de hát az élet produkál néha furcsa dolgokat.
Mindenesetre köszönöm mindenkinek, akik eme sok nehézség közepette is bíztatóan lelkesítenek. ;)
vonzódik a 14 éves kislányokhoz
Ez nem igaz. Csupán annyit említettem meg, hogy ha valaki esetleg így van ezzel, a törvény szerint az már nem pedofília (ez a beleegyezési korhatár). Ez egyszerűen tény, ez a törvény.
Az a bizonyos visszaszólogatás pedig a fiatal lányok "esztétikus megjelenéséről" nem a témáról szólt, hanem csak arról, hogy Borislaw-val kicsit szándékosan provokálgattuk azokat a kommentelőket, akik minden egyes témával kapcsolatosan megragadják az alkalmat arra, hogy felháborodást színlelve szétoffolják a blogomat. Ezt a csipkelődést egy cseppnyi rosszindulattal persze ellenem lehet fordítani, de ne higgyétek, hogy ez elég ahhoz, hogy felidegesedjek.
A Biblia tanításait pedig igen, elfogadom.”
Bizony elfogadom.
egy weboldal szerkesztésével bízta meg egy a „nemzeti oldaltól” távol álló...
Nem írtam, hogy távol állna a nemzeti oldaltól.
... Sodi bevallása szerint egy Fideszes önkormányzatot –melynek Sodi édesanyja is tagja- kritizáló „ellenség”
Mint már említettem, édesanyám nem tagja az önkormányzatnak. A szóban forgó helyi egyesület, melynek az ominózus weblap készült, pedig nem azért alakult, hogy politikai rágalmakkal oltsa a Fideszes önkormányzatot (mely egyébként nem egyenlő a nemzeti oldallal), hanem kizárólag azért, hogy megfontolt, összeszedett gazdasági érvekkel világítsa meg, hogy a képviselőtestület némely döntése miért nem szolgálja a helyben lakók érdekeit.
Ebben természetesen némileg közrejátszik az egyesület megszervezésében szerepet vállaló vállalkozások üzleti érdeke is, de ez a tény éppen hogy azt erősíti, hogy itt még a felszínen sincs szó politikai csatározásról. Az egésznek nincs egy szemernyi ideológiai töltete se - pláne nem a nemzeti oldallal szembemenő hangsúlya -, elvégre itt minden kizárólag pénzkérdés. Ha nem így lenne, és valóban az ellenség oldalán állnának, mint ahogyan ezt a szót a Fideszes polgármester miatt viccelődve magam is használtam, amolyan iróniaként, akkor eszem ágában se lett volna elvállalni a munkát.
Soha nem segítettem nemzeti érdekekkel szembemenő törekvéseket, és soha nem is fogok. Aki mást állít, az hazudik.
Összefoglalva: minden, amit rólam állítanak a Partizáninfósok, a hazugság, a szándékos ferdítés, vagy a figyelmetlen félreolvasás kategóriájába esik.
De ezt már megszokhattuk tőlük.
Végszónak talán csak ennyit:
A Biblia tanításait pedig igen, elfogadom.
By SoDI
Kapcsolódó anyagok:
Eddig 130 komment érkezett ()
2008. 02. 10. 20:21
Válasz a partizánoknak.
2008. 02. 10. 20:34
na de tényleg megyek inkább egészségbiztosításos oktatófilmet csinálni
2008. 02. 10. 21:58
Jogosult vagy, csak épp nem rászoruló.
NE reagálj inkább a szoctám dologra, győztesen úgysem kerülhetsz ki a dologból, még a hülyék is látják, hogy egy erkölcsi 0 (ízlelgesd: NULLA) vagy.
Mellesleg nem egészen őgy került az szóba anno, hanem azt hiszem az egyik elvtársad közölte, hogy te bizony segélyekből tartod fenn magad, amin jól megsértődtél, majd kiderült: mégiscsak.
Ha veszteséges a vállalkozásod, SZÁMOLD FÖL, jóhogynem még hivatkozási alap a szoctámodra.......
A Bibliát meg először is el kéne olvasni.
2008. 02. 10. 22:14
Pengető: Hülye lennék felszámolni bármit is, amikor épp mostanában ér célba az egyik projektem.
"Jogosult vagy, csak épp nem rászoruló."
Miért, ki a "rászoruló"? A rászorultság elvont fogalom, a jogosultság pedig egzakt. Rászoruló tehát az olyan jogosult, aki az életkörülményei alapján annak érzi magát.
"jóhogynem még hivatkozási alap a szoctámodra..."
A szociális támogatás mindig esélyteremtés. Esély a tanulásra, és esély arra, hogy elérj oda, hogy onnantól már ne legyen szükséged rá. Az tehát, hogy - az eddig még ki nem használt - számlaképességemre is áldozok a támogatásból, éppen hogy az egyik legoptimálisabb, legcélszerűbb felhasználást jelenti.
"egy erkölcsi 0 (ízlelgesd: NULLA) vagy"
Ezt kikérem magamnak!
Én mindig tisztességes úriemberként viselkedek.
"azt hiszem az egyik elvtársad közölte, hogy te bizony segélyekből tartod fenn magad, amin jól megsértődtél, majd kiderült: mégiscsak."
Igen, mert ő még emlékezett arra, hogy miről folyt a vita Blogadmin blogján.
2008. 02. 10. 22:25
"Az tehát, hogy - az eddig még ki nem használt - számlaképességemre is áldozok a támogatásból, éppen hogy az egyik legoptimálisabb, legcélszerűbb felhasználást jelenti."
Számodra. De nem a szoctám céljából fakadóan.
Ha nem érted meg, hogy a szoctám (pláne, hogy össze lett vonva lak- és könyvtámmal) nem saját lakással, kocsival, vállalkozással (és továbbra is telibeszarom hogy veszteséges) valóknak van, akkor gyengeelméjű vagy. Szerintem te ezt pontosan tudod, így nem vagy az, csak gerinctelen. Oké. Csak akkor ne magyarázd meg. Hagyd ezt a kérdéskört. - én meg tényleg nem futok e témában még egyet. A hülye is látja, mi a szitu.
2008. 02. 10. 22:30
A lakásom tulajdoni bejegyzése jelentéktelen részletkérdés, elvégre mindenki lakik valahol.
A kocsim még abból az időből maradt meg, amikor még nem voltam szegény, vagyis amikor még nem fosztottak ki a zsidók.
A vállalkozásom pedig nem is igazi vállalkozás, csupán számlaképesség.
2008. 02. 10. 22:35
"mindenki lakik valahol"
Na inkább kussolj. De tényleg.
2008. 02. 10. 22:35
"Lakjak az utcán?"
A többiek egérszaros kollégiumban vagy albérletben laknak, amiért fizetnek is. Nem veszteséges véállalkozást tartanak fenn, hanem valójában dolgoznak, hogy ki tudják nyögni a zsét. Nekik tényleg kell szoctám.
2008. 02. 10. 22:37
"A vállalkozásom pedig nem is igazi vállalkozás, csupán számlaképesség."
Mik derülnek itt ki... Szerintem minél jobban körvonalazódik, mire költöd mások segélkyét, annál mélyebbre ásod magad.
2008. 02. 10. 22:38
"Ja. Még régebbről egy néhányszázezres szar."
Nekem még az sincs.
2008. 02. 10. 22:45
C: Általában az lakik koleszban, vagy albérletben, aki vidékről jön. Most akkor én már el vagyok ítélve csak azért, mert pesti vagyok?
"Mik derülnek itt ki..."
Ezt hogy érted? Kell a számlaképesség, mert már ebben a hónapban indulok több dologgal.
2008. 02. 10. 22:51
"Sony DCR-HC35"
Keressetek rá... 70-80-90 ezer forintért láttam. Akinek ez filléres szar, az nem szorul szoctámra, te fasz.
2008. 02. 10. 22:52
Az is lakik albérletben, aki pesti, de levált a szüleiről és albit fizet, mert lakást venni még nem tud. Koliban az lakik, aki még albit fizetni se tud. Saját lakásban meg te laksz.
2008. 02. 10. 22:56
"Én is rászorulok. Nincs jövedelmem, valamiből pedig élni kell, amíg a tanulás lefoglalja az időmet."
Rászorulsz te egy nagy lóf***ra a seggedbe. A kaját anyád adja, rezsid nincs. Gyakorlatilag mindened megvan. Tanulni meg nem tanulsz, csak a szar blogodra vered a f***od. Ezért nem is haladsz az egyetemmel. Arról meg még beszélhetnénk, hogy mire fizet az egyetem szoctámot egy olyan hallgatónak, aki kurvára le van maradva a tanrendjéhez képest, vagyis tanulás helyett ilyesmivel bassza az idejét.
2008. 02. 10. 22:59
"...beismeri, hogy az általa felvett szociális támogatást részben a stabilan veszteségesen működő, tehát mesterségesen fenntartott (vajon miért?) vállalkozása Egyszerűsített Közteherviselési Hozzájárulásának befizetéséhez használja fel, magyarul a szegény és valóban rászoruló társai elől elszipkázott pénzen finanszírozza veszteségesnek beállított vállalkozását."
Ez így igaz, ahogy le van írva. Szégyen.
2008. 02. 10. 23:02
"SoDI vonzódik a 14 éves kislányokhoz
Ez nem igaz. Csupán annyit említettem meg, hogy ha valaki esetleg így van ezzel, a törvény szerint az már nem pedofília (ez a beleegyezési korhatár). Ez egyszerűen tény, ez a törvény."
Lehet, hogy ez a törvény, de mindenképpen beteg dolog a részedről. Amúgy ez mindent elmond:
"A 14, az bizony már érett. :P"
2008. 02. 10. 23:02
Nekem úgy lett saját lakásom, hogy apám vidékre költözött. A tulajdoni lapon pedig úgy lett tehermentesen az enyém a cucc, hogy a zsidós-lakásmaffiás ügylethez akkor még kellett az ő beleegyezése is, amit - mivel akkor már vidéken lakott - szívesen megadott, hiszen elmagyaráztam neki, hogy ez a társaság engem hosszú évekre el tud látni informatikai fejlesztőmunkákkal, és így nem akarom, hogy megromoljon velük a viszony. (Meg elmondtam neki azt is, hogy kaptam egy 13 milliós Balusztrádos viszontbiztosítékot, ezért nincs valós kockázat - ugye ez volt a hamisított okirat az ügyben)
Na most az, hogy a gyerek költözik el, vagy a szülő, részletkérdés, közel ugyanaz a szituáció.
"Sony DCR-HC35"
Én konkrétan 89 ezerért vettem a kamerát, de - mint mondtam - az akkor frissen felvett diákhitelből, amit majd vissza is kell fizetnem. Miután a normálisabb kamerák jóval 100 ezer forint felett kezdődnek, ez igenis egy alsókategóriás hobbigép.
És - látod - használom is, nem a polcon porosodik.
2008. 02. 10. 23:03
"Nem írtam, hogy távol állna a nemzeti oldaltól."
Csak azt, hogy ellenség, LOL
2008. 02. 10. 23:05
"Én konkrétan 89 ezerért vettem a kamerát"
Akinek ez filléres cucc, az olyan tévedésben él az országot illetően, hogy ihaj. Nem vagy te rászorulva semmire.
2008. 02. 10. 23:06
Lehet, hogy a partizan a fidesztől tanul hazudni?:)
A 14 éves lányok meg akkoris édesek. ;)
Édesanyádat üdvözlöm.
2008. 02. 10. 23:06
"A kaját anyád adja, rezsid nincs. Gyakorlatilag mindened megvan."
Pénzem nincs.
Most nem tudok lemenni egy kiló kenyeret venni, mert ennyi pénzem sincs. És most nem hazudok. Éppen 100 Ft-om sincs. Szó szerint nincs.
A támogatás pedig pénzről szól.
És többek közt a tankönyvek is pénzbe kerülnek.
"aki kurvára le van maradva a tanrendjéhez képest"
Csak néhány tantárgyból. Különbenis: kreditrendszer van.
2008. 02. 10. 23:06
"viccelődve magam is használtam"
Mindig így menekülsz.
2008. 02. 10. 23:09
Hazudsz bazdmeg. Ha nem hazudnál, azt mondanám, hogy edd meg a kamerádat, a kocsidat, meg a videókártyádat.
2008. 02. 10. 23:12
C: Azt, hogy a 14 éves érett, nem én mondom, hanem a törvényalkotók mondják.
És ettől még, hogy ez tény, továbbra sem lesz igaz, hogy elsősorban hozzájuk vonzódnék. És továbbra is igaz, hogy ez az egész csupán arról szól, hogy bronislaw-val egy jót cukkoltunk titeket. :o))
"'Nem írtam, hogy távol állna a nemzeti oldaltól.'
Csak azt, hogy ellenség, LOL"
Irónia. Ehhez érzék kell.
"'Én konkrétan 89 ezerért vettem a kamerát'
Akinek ez filléres cucc, az olyan tévedésben él az országot illetően, hogy ihaj."
Egy termék ára nagyjából globális, tök mindegy, melyik országban élsz. Sőt, nálunk még olcsóbb minden műszaki cikk, mint például Angliában.
"Nem vagy te rászorulva semmire."
Dehogynem. Hogy mást ne mondjak, bérletet is kell venni valamiből.
2008. 02. 10. 23:13
Nem hazudok. Nem tudsz hazugságon kapni.
Éppen ez az őszinteségem az, ami téged ilyen nagyon frusztrál.
2008. 02. 10. 23:26
"És továbbra is igaz, hogy ez az egész csupán arról szól, hogy bronislaw-val egy jót cukkoltunk titeket."
Ezt azután kezdted hangoztatni, miután kiderült, hogy bejönnek a 14 évesek. Nem volt ott semmi cukk, tudod ezt te is meg én is meg mindenki. Még bronislaw is bevallotta, hogy részegen írta (in vino veritas). Különben ma engem is megkörnyékezett, de nem adtam be a derekam. Na az vicces volt.
2008. 02. 10. 23:28
"Ezt azután kezdted hangoztatni, miután kiderült, hogy bejönnek"
Jó'van, egyszerűen hülye vagy.
2008. 02. 11. 1:27
Anyád MSZP-tag?
Akkor ideje felgyújtani a házát, nem?
Egyébként mikor fogja azt mondani, hogy itt a mese vége, fiam, nem fizetem a náculásodat tovább, takarodj dolgozni?
2008. 02. 11. 1:30
hihi, minden héten mondja :)
2008. 02. 11. 8:23
SODIGYEREK AGYÁT SZÉTSZÍVATJÁK A PARTIZÁNOK!
hacsak nem ugyanaz a két oldal szerkesztője, azaz sodi, gyanúsan sokat foglalkoznak, utalgatnak egymásra.
2008. 02. 11. 8:25
Előbb utóbb róluk is kiderül, kicsodák, aztán majd leshetik az 1000 személyiségi jogi meg adatvédelmi pert ami a nyakukba lesz akasztva.
2008. 02. 11. 8:39
Elméletek sodira:
Nos, gyanúsan sokat foglalkozik vele a partizán.
Amúgy mindenki tudja, és pl. ott is említik hogy SODI JELENTŐSÉGE A JOBBOLDALON SZINTE NULLA.
Hiába szeretne budaházi, torockai netán tomcat szintű nemzetvezér lenni,
sodi csak egy kis elhanyagolható jelentőségű blogger.
Miért foglalkozik vele ennyit a partizán?
Budaházival és társaival tizedennyit sem.
vagy vegyük tomcatet és a bombagyárát...az arcképcsarnokon kívül meg sem említik.
Sodit meg szinte minden alkalommal.
Szerintem SODI=PARTIZÁNINFÓ!
(vagy valamelyik haverja)
Reklámozza magát,
mert a kuruc.info, bombagyár..stb ügyet sem vet sodira...
2008. 02. 11. 11:16
Hát, nehéz szavakat találni egy ilyen honlap láttán. Hosszasan elemezed, hogy te, egy igazi magyar vagy. Feltehetnék neked kérdéseket, hogy ki is magyar, amikor a tatárjárást követően 20 ezren, mások szerint ötezren maradtak életben, ezért a szomszédos országból tíz ezrével telepítettek be a németeket, szlovákokat és a többi. Vagy megkérhetnélek, hogy hasonlítsuk össze a te személyi igazolványodat az enyémmel, mi is van odaírva? Magyar állampolgár? De az enyémbe is…
De minek tenném? Minek tenném egy olyannal, aki azt írja magáról, hogy egyetemista, de úgy fogalmaz, mint egy harmadik osztályos, aki még nem tudja mi a szói ismétlés. Miért tenném, amikor ő MAGYARNAK gondolja magát, de nem ismeri az általa oly nagyra tartott nemzet nyelvének helyesírási szabályait…
Embertárs – igen megelőlegezem! – csak sajnálatot és szánalmat érzek…
2008. 02. 11. 12:15
Agyas te nemes egyszerűséggel hülye vagy.Hol tanultál te történelmet? A pártszemináriumon?
Ötezer meg húszerezer túlélő a taárjárás után.Napersze,leszámoltad név szerint? Csak megsúgom hogy pld a dunántúl jó része érinttetlen maradt a dúlástól.És IV. Béla hadserege sem szenvedett megsemmisítő vereséget muhinál, annyira nem hogy a sógorokat pofán is verte amikor jöttek volna ők is fosztogatni.
2008. 02. 11. 12:19
Figyelj Sodi!
te tényleg Lauderes voltál?
Azt mondta a rabbi hogy ismer téged!
Hoppá!
2008. 02. 11. 12:20
Gyökér: Mindenki vagy megfutamodik előlük, vagy leszarja őket. Én egyiket sem teszem. Ilyen egyszerű a magyarázat arra, hogy miért baszogatnak engem.
2008. 02. 11. 12:22
Agyas: Azokra a bizonyos szóismétlésre és a helyesírási hibákra talán illene példákat is felhoznod...
2008. 02. 11. 12:23
WeissManó: Szerintem a Lauderben nincs is rabbi :))
Az egy iskola.
2008. 02. 11. 12:28
Attól még ismerheti a tanárokat, diákokat.
Amúgy szoktak bejárni rabbik is néha.
Amúgy ezzel meg is adtad a választ a kérdésre, zsidó vagy te is.
nEM BAJ, SŐT ÉN ÖRÜLÖK NEKI.
2008. 02. 11. 12:49
Ejj-ejj...
2008. 02. 11. 12:55
Mi lenne szegény igazmagyarokkal ha kiderülne az igazság a nagy mélymagyar nemzetvezetőkről is mint budaházi, torockai, tomcat,gonda, fáber, ekremkemál és a többiek, de a fidesz egész vezérkara detto.
A rabbim ismer közülük elég sokat.
A zsidóság hülyét csinál belőletek magyarok, mindegy kit választatok!!!
2008. 02. 11. 13:15
Volt időm munka közben egy kicsit többet olvasni a kommentárokat. Hangsúlyoznám, hogy munka közben! Szeretnék egy kicsit módosítani. Te nem csak sajnálatra méltó és szánalmas vagy, hanem egy rakás csőd. Az a kérdésed, hogy hasonlítasz-e hitlerre? Igen. Te is olyan lény vagy, aki sikertelenségéért mást, egész pontosan a zsidókat okolja. Csak annyival vagy visszataszítóbb – ha azt lehet fokozni – hogy neked saját gondolatod sincs! Ülsz a géped előtt, és élvezed, ha a hozzád hasonló sikertelen emberek megdicsérnek... Miért nem emeled fel a segged, és takarodsz el dolgozni?
Még valami! Ha ti zsidók tudjátok, hogy ő is az, és így viselkedik, és ezt ti nem ítélitek el, az engem nagyon felháborít. Bár, ha így van, nem is vagytok zsidók:
Agyas, egy roma, aki sokkal, de sokkal sikeresebb, és "magyarabb", mint ez a rakás szar bloger...
2008. 02. 11. 13:20
"Miért nem emeled fel a segged, és takarodsz el dolgozni?"
Mert még tanulok.
Különben rohadtul nem vagyok zsidó :))
2008. 02. 11. 13:23
"Mert még tanulok."
És dédelgeted az agonizáló vállalkozásodat, amit részben a szociális támogatásból fizetsz.
2008. 02. 11. 13:24
A számlaképesség az esély arra, hogy többé ne legyek rászorulva a szociális támogatásokra.
2008. 02. 11. 13:27
Szépen bebiztosítod magad abból a pénzből, amit mások szó szerint kenyérre költenének. Naggggyon szimpatikus dolog. Saját jövőd érdekében fosztod ki a szegényeket.
2008. 02. 11. 13:27
Normál embereknél úgy működik, hogy tanulnak, és tudják, hogy később „jó” lesz.
Veszteseknél – amilyen te is vagy – tanulni próbálnak, nem megy nekik, ezért másokat okolna. Napjainkban erről blogot is írnak.
Én bízom benne, hogy nem vagy zsidó!!!
2008. 02. 11. 13:29
"Saját jövőd érdekében fosztod ki a szegényeket."
Igazzsidó!
2008. 02. 11. 13:32
Te sodi! Nemsokára ismét le kell adni a szoctámos papírokat. Szerintem vegyél fel maszkot, nehogy felismerjenek.
2008. 02. 11. 13:35
"c, " igaz,meg mano, miért nem szopjátok le b. gordonkát, ő az igazi becsületes magyar ember!!!!!!igaz, páran felakasztották magukat, mert tönkrementek miatta, de ez a magatok fajta mocskoknak nemigen számít...okádok tőletek, komolyan
2008. 02. 11. 13:39
Az a barom aki felakasztja magát valaki miatt nem is érdemel mást.
Ezért vagytok ti lúzerek magyarok.
Én ha valaki miatt tönkremennék az kinyírnám.
2008. 02. 11. 13:40
C: Most már indítom a projektjeimet, így valszeg idén már nem adom le. Persze csak ha tényleg produkálnak bevételt is.
Ha továbbra is rászoruló maradok, hát, nincs mit tenni. :((
"Normál embereknél úgy működik, hogy tanulnak, és tudják, hogy később „jó” lesz."
Ha pénzt akarnék keresni a szakmámmal, eszem ágában se lett volna az érettségi után akár egy napot is tanulni. :))
agyas: Honnan veszed, hogy valami is "nem megy" nekem? :)
Én nem okolok senki, csak olyan embereket, akik maguk is bevallották bíróság előtt, hogy bűncselekményeket követtek el ellenem. Mondom, tanulmányozd át a lakásmaffia-ügyemet, és utána mondd, hogy alaptalanul hibáztatok bárkit is!
2008. 02. 11. 13:42
mi van, hiányzik már egy jó kis pogrom??????utánna megint nyavajoghattok egy jó pár évig))))))))
2008. 02. 11. 13:50
Nem akarsz pénzt keresni? Fénnyel szeretnél táplálkozni? Itt sírsz az egyik bejegyzésedben, hogy nincs 100 forintod kenyérre?
Ha valaki becsap téged, akkor nem egy teljes népcsoport csap be. Vagy ebbe nem menjek bele? Szellemileg nem vagy még érett?
Egyébként szerintem, te tipikusan az az ember vagy, akinek nem, hogy barátnője, de haverja sem volt soha az életében! Ezért megpróbálsz valahová csapódni. A nácik, meg a hozzád hasonló csalókat - "várom, hogy vállalkozásommal fiktív számlát adhassak" - is nagy szeretettel fogadják, hiszen rendkívül kevesen vannak. Ja és még a betűket is ismered, ez ott azért nagydolog!
2008. 02. 11. 13:52
Mondjuk az határozottan igaz, Sodi, hogy amíg nem dolgozol, addig minimális tekintélyed sem lesz, a saját oldaladon sem, nemhogy az ellenfélén. Ez egyfajta minimum, aki nem dolgozik (és nem is dolgozott soha), az csak a pálya széléről szövegel.
2008. 02. 11. 13:55
Az igaz zsidó sosem dolgozik, mindíg van olyan hülye nép aki eltartja!
2008. 02. 11. 13:55
Nácikhoz sose csapódnék. A nácikat nem szeretem. Nem is ismerek ilyeneket.
"Ha valaki becsap téged, akkor nem egy teljes népcsoport csap be"
A probléma annyi, hogy az, ami velem megtörtént, tökéletes reprezentációja minden állítólagos "előítéletnek". Talán éppen azért, mert ezek nem alap nélküliek.
2008. 02. 11. 13:57
Ond: Dolgozom. A tanulás is munka.
Olyannyira, hogy a nyugdíj megállapításánál a nappali tagozatos egyetemi tanulmányok évei is szolgálati időnek számítanak.
2008. 02. 11. 13:59
"Nem akarsz pénzt keresni? Fénnyel szeretnél táplálkozni? Itt sírsz az egyik bejegyzésedben, hogy nincs 100 forintod kenyérre? "
Sokkal fontosabb, hogy olyan elfoglaltságról szóljon az életem, amit jó kedvvel csinálok. Hiába keresném magam degeszre, ha utálnám a munkámat, szart sem érne az egész.
2008. 02. 11. 14:00
Fiktív számlát pedig soha nem adtam.
Ez közönséges rágalom.
2008. 02. 11. 14:06
Azt, hogy hogyan tudsz pénzhez jutni anélkül, hogy bármit is tennél, már nagyon jól tudod: "A nyugdíj megállapításánál a nappali tagozatos egyetemi tanulmányok évei is szolgálati időnek számítanak". Ezen kívül, a: "nincs időm dolgozni"-ra annyi, hogy 10-kor keltél, és kettőkor még van időd a gép előtt ülni...
Ha figyelmesen elolvasod, amit írtam, kiderül, hogy tudom, hogy nincs barátnőd, barátod, de még haverod sem, ezért próbálsz csapódni valakihez. Erre teljesen jók a nácik, akik szálasit dicsőítik...
2008. 02. 11. 14:11
Vizsgaidőszak előtt, és alatta tényleg nem volt időm ismerkedni, így most két barátnő között vagyok, ez igaz.
De hogy a haveri körömről se tudsz semmit, az ugyanígy tény.
"annyi, hogy 10-kor keltél, és kettőkor még van időd a gép előtt ülni..."
Nem 10-kor, hanem délben keltem. :)) Ma különben lenne suli is, de önkényesen pihenőnapot adtam magamnak az EÜ-reform zárszavazásának apropóján. :)
Egy nap bőven belefér.
2008. 02. 11. 14:17
Na jó, nyugdíjszempontból persze "munka", de társadalmi megítélés szempontjából nem egészen így van ez.
Hitelesség szempontjából pedig messze nem mindegy "odakint", hogy eltartott vagy aktív dolgozó ember.
Nem állunk ugyanazon az oldalon - messze nem -, de sosem bántottalak téged személyesen. Már csak azért se tenném, mert szerintem te is csak eltévedt vagy - mint én voltam -, és néhány év múlva már egyenesen szégyellni fogod, hogy szélsőjobb körökben forgolódtál. Most se a bántás célom, csak személyes tapasztalataimat írom le.
Sok mindenben hasonlítunk, persze sok mindenben meg nem. A legfontosabb, amelyben hasonlítunk, hogy 21 évesek vagyunk (ha jól tudom, te is annyi vagy). Az is hasonlóság, hogy idealisták vagyunk, és a lehető legjobbat szeretnénk hazánknak - igaz, eléggé más úton -, és ennek reményében veszünk részt valamilyenformán a közéletben.
Hozzád hasonlóan nagyon szerettem politizálni, igaz, akkor én csak 14-15 éves voltam. Rengeteget beszéltem róla, vitatkozni szerettem volna, de nem sokan vettek komolyan, én magam is éreztem az alapvető tapasztalatok hiányát (nem igaz, hogy te nem érzed...). 16 évesen aztán a család anyagi nehézségei miatt munkát kellett vállalnom iskola mellett. Ekkor nagyrészt fizikai munkát végeztem. Majd érettségi után főállásba kerültem az informatika területén, és mellette levelezőn végzem az egyetemet, hogy végre ne csak tudásom és tapasztalatom, de papírom is legyen hozzá.
A munka jellemet formál. Belekerülve egy másik világba nagyon megváltoznak az ember tapasztalati körei, véleménye, nézetei. Mostmár joggal politizálhatok egy asztaltársaságban, akár barátokkal vagy idegenekkel, és a pártomnak is aktív tagja vagyok. A következő önkormányzati választásokon jelöltetni is szeretném magamat.
Ennyit akartam, remélem nem veszed sértésnek a monológomat.
2008. 02. 11. 14:20
Nyilván, ha egy hírben kaptad volna meg, az kevés lenne...
Nem, mintha érdekelne, de szerintem soha nem volt barátnőd. Ismerem a fajtádat. Senki sem áll veled szóba.
Tényleg!
Neked tetszett, ahogy a punkokat elkergettétek?
2008. 02. 11. 14:27
"néhány év múlva már egyenesen szégyellni fogod, hogy szélsőjobb körökben forgolódtál"
Soha nem forgolódtam szélsőjobb körökben.
Hogy SF-től idézzek: "Mi az a szélsőjobb? Az emberek ne legyenek királypártiak?" :)))
"A munka jellemet formál. Belekerülve egy másik világba nagyon megváltoznak az ember tapasztalati körei"
Mondjuk én elhelyezkedni soha nem akarnék. A munkavállalók nagy része azért küzd, hogy önállósíthassa magát. Ha pedig így állunk, miért ne kezdeném rögtön ezzel? :)
2008. 02. 11. 14:29
agyas: Szokott lenni barátnőm, nyugi.
"Neked tetszett, ahogy a punkokat elkergettétek?"
Nem mi kergettük el őket, hanem a rendőrök.
Az, amikor a közeg kemény hangon helyükre tette a mocskokat igenis nagyon tetszett, és mulatságos volt :o))
2008. 02. 11. 14:35
Mondjuk én sajnos akkor sem tudnék fizikai munkát végezni, ha akarnék, ugyanis nem nagyon emelgethetek meg semmit, ami nehezebb a napi jegyzeteimet tartalmazó irattartónál.
2008. 02. 11. 14:36
Akkor nevezzük azt a szélsőjobbot nemzeti radikálisnak, fogalmakon ne vesszünk össze :) Sajnos még nem sikerült tőled politikai önmeghatározást elcsípnem.
A munkavállalók egy része valóban önállósítani szeretné önmagát, viszont egy másik része meg attól fél, hogy alvállalkozói sorba kényszerül (sajnos jelenleg nálam is ez a helyzet). Nem vagyunk egyformák, és egy alkalmazotti viszony sokkal inkább ad stabilitást és biztonságérzetet, mint ha az ember maga vállalkozik.
2008. 02. 11. 14:38
"Mondjuk én sajnos akkor sem tudnék fizikai munkát végezni, ha akarnék, ugyanis nem nagyon emelgethetek meg semmit, ami nehezebb a napi jegyzeteimet tartalmazó irattartónál."
Természetesen nem csak a fizikai munka érték, nem ezen volt a hangsúly. A lényeg a hozzáadott érték termelése ;)
2008. 02. 11. 14:42
"Sajnos még nem sikerült tőled politikai önmeghatározást elcsípnem."
Talán a nemzeti radikális oldal áll hozzám a legközelebb, de mivel ezt sokan a cigányellenességgel azonosítják, ami rám a legkevésbé sem igaz, így nem skatulyáznám be magam sehova.
"egy alkalmazotti viszony sokkal inkább ad stabilitást és biztonságérzetet, mint ha az ember maga vállalkozik."
Ja, csak hogy én a biztonságot mint szempontot pont leszarom. :)) A lakásmaffia ügyemben is láthattad, hogy simán feltettem minden vagyonomat (pénzzel és lakással együtt) egyetlen hosszú távú üzleti kapcsolatra, vagy ha úgy tetszik, munkalehetőségre :)
Sok pénzhez sok kockázaton keresztül vezet az út.
2008. 02. 11. 14:46
"A lényeg a hozzáadott érték termelése"
Sok hozzáadott értéket a legkönnyebben hirdetésszervezőként lehet letenni az asztalra. :)) Semmi sem serkenti ugyanis jobban a gazdaságot, mint ha hatékonyan talál egymásra a kereslet és a kínálat.
Ezért van az, hogy a legtöbb saját projektem hasonló igényeket hivatott majd kielégíteni.
2008. 02. 11. 15:52
Agyas:
Természetesen a WeissManó stb.nickkel nyomulók nem zsidók, szórakoznak, vagy provokálnak, nem tudom, mindenesetre olvastam a hozzászólásaid, (én is munka közben)
s tök jó volt látni egy értelmes pasit ezen a diliszájton:)
De kár velük foglalkozni, kezdetben magam is megdöbbentem, de ez itt egyszerűen egy homokozó, diligyerekeknek. Hadd játsszanak:)
Nem érdemes komolyan venni őket..
Üdv!!
:-)
2008. 02. 11. 15:57
Bocs. nem tudom, hogy pasi e vagy, vagy lány e. :), úgyhogy a megfelelő szó behelyettesítendő.
2008. 02. 11. 16:07
"Sokkal fontosabb, hogy olyan elfoglaltságról szóljon az életem, amit jó kedvvel csinálok. Hiába keresném magam degeszre, ha utálnám a munkámat, szart sem érne az egész."
OK, kedvvel csinálod tovább amit jónak látsz, a pénzt meg ugyanolyan sunyi módon gyűjtögeted, mint most a szoctámmal. Grat még egyszer. Büdös az igazi munka, mi? Megkeresni a pénzt kényelmetlen. Könnyen "megszerezni", az mindjárt sokkal jobb.
2008. 02. 11. 16:11
"Megkeresni a pénzt kényelmetlen. Könnyen 'megszerezni', az mindjárt sokkal jobb."
Demagóg, bosevik, marxista, osztályharcos dumára nem válaszolok, mert méltatlan hozzám.
2008. 02. 11. 16:14
"Mondjuk én elhelyezkedni soha nem akarnék. A munkavállalók nagy része azért küzd, hogy önállósíthassa magát. Ha pedig így állunk, miért ne kezdeném rögtön ezzel?"
Hogy te mekkora féreg vagy... Bátaná a szemed egy főnök? Kinek hiszed te magad, mi?
Amúgy arra még kiváncsi lennék, hogy ha a munkavállalók nagy részének küzdenie kell azért, hogy önállósítsa magát, neked hogyhogy nem kell majd? Neked majd az öledbe pottyan az önállósodás? Vagy ha ez ilyen egyszerű, hogy a magadfajta "szegény ember" (mert ugyebár annak tartod magad) is képes rá, akkor miért nem kezdi mindenki ezzel?
2008. 02. 11. 16:16
"Demagóg, bosevik, marxista, osztályharcos dumára nem válaszolok, mert méltatlan hozzám."
Nem lehet, hogy azért kell neked a könnyen szerzett pénz, mert a munkát is méltatlannak érzed magadhoz?
2008. 02. 11. 16:17
C: "Nem lehet, hogy azért kell neked a könnyen szerzett pénz, mert a munkát is méltatlannak érzed magadhoz?"
Nem.
Egyszerűen nem akarom, hogy úszómedencés köcsögök hízzanak az én zsíromon. A saját hozzáadott értékemből saját magam szeretnék részesülni.
2008. 02. 11. 16:19
"(...) miért nem kezdi mindenki ezzel?"
Mert vagy hülyék, vagy fosnak a versenytől, és ezért meg se próbálják. Aki nem akar önálló lenni, az nem is lesz önálló.
Ilyen egyszerű ez.
2008. 02. 11. 16:21
"Bántaná a szemed egy főnök?"
NANÁ! Még jó!
"Kinek hiszed te magad, mi?"
Egy olyan önálló embernek, akinek SENKI nem dirigálhat.
2008. 02. 11. 16:25
"Egy olyan önálló embernek, akinek SENKI nem dirigálhat."
Na jó, kihirdetem a házi Survivor versenyt. Akinek a fenti mondattól nem fordul ki a bele, az kap valamit. Komolyan.
2008. 02. 11. 16:26
"Aki nem akar önálló lenni, az nem is lesz önálló.
Ilyen egyszerű ez."
És aki az akar lenni, annak mind sikerül is?
2008. 02. 11. 16:32
C: Nem mindenki olyan szolgalelkű, mint Te.
"És aki (önálló) akar lenni, annak mind sikerül is?"
Ha van olyan, munkaviszonyban kamatoztatott képessége, amit elvileg önállósodva is hasznosítani tudna, akkor egy nagy adag elszántsággal és kitartással mindenképpen meg fogja találni hozzá a megfelelő gyakorlati formát. Következésképpen MINDENKIBŐL, akinek nem sikerül az önállósodás, KIZÁRÓLAG az életképességet jelentő kitartás hiányzik. Akiben pedig nincs elég akarat, az meg is érdemli, hogy bérrabszolgaként tengődjön.
2008. 02. 11. 16:37
1) Aham... Szóval a beosztott a "szolgalelkű". Te meg a felsőbbrendű. Szerinted mi lenne, ha nem lenne egy szolgalelkű sem? Balfasz.
2) "Ha pedig így állunk, miért ne kezdeném rögtön ezzel?"
Most akkor kell hozzá életképességet jelentő kitartás, vagy lehet egyből az önállósággal kezdeni? Balfasz.
2008. 02. 11. 16:39
Arra gondoltam még, hogy elég sok bérrabszolga van ebben az országban. Szerintem a cimbijeid között is van pár. Ők nem fognak megsértődni? Vagy szerinted jobbnak látják behódolni?
2008. 02. 11. 16:43
"Szóval a beosztott a 'szolgalelkű'."
Ha nem akar kitörni onnan, vagyis jól érzi magát ugráltatva, akkor ez bizony egyfajta mazochizmus.
"Te meg a felsőbbrendű."
Ilyet nem mondtam. Nem holmi születési előjog, hanem a győztes szemlélet tesz valakit méltóvá bizonyos dolgokra.
"Szerinted mi lenne, ha nem lenne egy szolgalelkű sem?"
De szerencsére van. Épp elég! :DDDDD
Ezért is nem kell, hogy velem egyel többen legyenek :)))
"Most akkor kell hozzá életképességet jelentő kitartás, vagy lehet egyből az önállósággal kezdeni?"
A kitartás lelki beállítódottság. Miért ne lehetne bárkiben már a kezdeteknél elég akarat és szívósság? Nem értem.
Különben itt nézheted meg, miket szoktam olvasni. :))
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/07/13/SoDI_olvas/
Talán ez kicsit érthetőbbé teszi, hogy miért látom így a dolgokat. :)
2008. 02. 11. 16:46
"Arra gondoltam még, hogy elég sok bérrabszolga van ebben az országban. Szerintem a cimbijeid között is van pár. Ők nem fognak megsértődni?"
Nem írtam én semmi rosszat azokról, akiknek kényelmes az alkalmazotti lét. Személy szerint én saját magamra nézve túl erős korlátozottságot látok benne, és így szenvedésként élnék meg minden egyes napomat, ha ezt az utat választanám.
Erről szól ez az egész, nem másról.
Én azokról írtam dolgokat, akik önállósítani próbálták magukat, de nem volt bennük elég kitartás. Azt mondtam, hogy ezeknek az embereknek több szívósságra kellene szoktatniuk saját magukat.
2008. 02. 11. 16:46
A kitartás az nem valami rövid távú dolog, de gondolom, neked hiába magyarázom.
2008. 02. 11. 16:49
"A kitartás az nem valami rövid távú dolog"
Persze, hogy nem, Épp ezért mondtam, hogy "szokássá kell tenni".
2008. 02. 11. 16:51
Nem bazdmeg, már megint hazudsz. Te minden alkalmazottra gondoltál, azokra is, akik nem is próbálnak önállósodni. Világ életedben kurvára boldogtalan leszel, mert mindenki utálni fog :)
"Mert vagy hülyék, vagy fosnak a versenytől, és ezért meg se próbálják. Aki nem akar önálló lenni, az nem is lesz önálló. Ilyen egyszerű ez."
Ez tőled van.
2008. 02. 11. 16:53
Bérrabszolga? No, így még nem gondoltam magamra, pedig alkalmazott vagyok. Aki tisztességgel dolgozik, azt megbecsülik, és előre is jut - anyagiak terén is.
Egyébként épp erre akartam utalni. Most gyártod itt ezeket az elméleteket, nulla tapasztalat nélkül a témában. Szerinted ezeknek én mennyi hitelt adjak? :)
Ezzel a veszett nagy egyéniségeskedéssel meg vigyázz, mert még rádkenik, hogy libsi vagy.
2008. 02. 11. 16:55
Ez valóban tőlem van, de azt kifelejtetted, hogy milyen kérdésre válaszoltam benne.
Így hangzott a kérdés:
"Amúgy arra még kiváncsi lennék, hogy ha a munkavállalók nagy részének küzdenie kell azért, hogy önállósítsa magát (...), akkor miért nem kezdi mindenki ezzel?"
Vagyis a kérdés azokra vonatkozott, akik önállósítani szeretnék magukat, de nincs merszük belekezdeni, nem pedig azokra, akiknek egyáltalán nincs ilyen vágyuk.
2008. 02. 11. 16:58
Ezt te már nem magyarázod ki. Esetleg magaddal el tudod hitetni, hogy kimagyaráztad, de aki ezt végigolvassa, azonnal tudni fogja, mi az ábra. Különben tök jó, hogy minden egyes nap képes vagy saját magad alulmúlni. Te valami kis antikrisztus lehetsz, mert amúgy ennyi szenny nem gyülemlik fel egy emberen belül.
2008. 02. 11. 16:58
Ond: A libsi mindig egyénieskedik.
A nemzeti érzelmű ember pedig csak addig, amíg nincs alkalma a nemzet szolgálatát a saját érdekei fölé helyezni.
"Aki tisztességgel dolgozik, azt megbecsülik, és előre is jut - anyagiak terén is."
Nem vitatom. Viszont lehet, hogy az ilyen ember sokkal nagyobb lépésekkel jutna elöbbre, ha végre megpróbálna a saját lábára állni.
2008. 02. 11. 16:58
Na jó, lassan megyek a Kossuth térre.
2008. 02. 11. 17:02
C: "Ezt te már nem magyarázod ki"
Nincs mit "kimagyarázni".
Attól még, hogy te figyelmetlenül olvasol, és mindent félreértesz, én még nem azt írtam, amit nagy erőlködéssel bele próbálsz magyarázni.
2008. 02. 11. 17:13
OK, én csak arra buzdítok mindenkit, hogy olvassa el ezeket a megjegyzéseidet.
2008. 02. 11. 17:41
már uszítassz is, "c"???????????miért nem a magadfajta zsidók közt probálod hinteni a gyűlölet magvát??????teljesen nyilvánvaló , hogy miért nem tartják a zsidókat kultúrateremtő fajnak......(magukat persze qrva okosnak hiszik a kaftánosok, de értelmes emberek hamar átlátnak rajtuk))))))))
2008. 02. 11. 17:41
C,te valami IQ Light-os vagy ? A zsidók kiirtása az emberiségre nézve egy szűkséges rossz.Ez a zsidók elleni önálósodás.Ideje féregtelenitsűk magunkat.
2008. 02. 11. 18:29
1) Bronislaw már (hála Istennek) nem szeret engem.
2) Xp, én sose leszek olyan okos, mint most te vagy. Annyira még az öreg Alzheimer (remélem, jól írtam) se tud majd leamortizálni :D
2008. 02. 11. 18:31
Mert LIBSI vagy!
2008. 02. 11. 18:45
pedig ha nő lett volna, ugy csináltam volna, hogy neked is jó legyen))))))))))
2008. 02. 11. 18:46
jav:nő lettél volna
2008. 02. 11. 18:51
mi van mismesh, már régen irtál ide, talán a "női orgazmus művészete" című könyvet bujod??????vagy inkább theodore herzl műveit a cionizmusról???))))))))
2008. 02. 11. 18:55
Jézus, Mária Szentjózsef !!!!!
B K. Mi t művelsz?:::))))
Meg akarod dugni "C"-t??
2008. 02. 11. 19:00
majd ha anyádra akarok rámászni, abba beleugathasz, addig közöd semmi....
2008. 02. 11. 19:03
egyébként szereintem "c" csaj.
2008. 02. 11. 19:04
És nem, épp hetedikes fizikakönyvet böngészek. Kikérdezési szándékkal.
2008. 02. 11. 19:12
szerinted lefürgyek???))))))))))vagy inkább ne fürgyek le???????))))))))mit gondolsz, , "c" hogy szereti????feltéve ha (meglátásom szerint) csaj...........inkább lefürdök.ja, a kölök meg had puskázzon inkább))))))))))
2008. 02. 11. 19:18
Szerintem pedig SF csaj:) Őt ajánlom,és ne fürggyéle!!!
2008. 02. 11. 19:18
Szerintem pedig SF csaj:) Őt ajánlom,és ne fürggyéle!!!
2008. 02. 11. 21:06
Fiú vagyok. Szeretnéd, ha bizonyítékként belinkelnék egy képet a f***omról, mi? Perverz :D:D:D
2008. 02. 11. 21:50
már, késő, lefürödtem))))"c" te meg azt linkelsz, amit akarsz....mert szerintem akkor is csaj vagy,he-he, mert akkor miért irtál olyat a fényképemet látva, , hogy, idézlek:"nem tetszel"?????))))))
2008. 02. 11. 22:35
Mert nem tetszel, bazdmeg. Ha még emlékszel, akkoriban erősen nyomultál, te kis látens :D
2008. 02. 11. 22:38
Az igazság az, hogy nem tudod megemészteni, hogy azt hitted hogy csaj vagyok. Pedig igazán vicces volt, jó kis móka (muhaha). Képzeljétek, még képet is linkelt be nekem :D
2008. 02. 11. 22:45
Bronislaw, megvan!!! :D:D:D Találtam neked valamit.
Nézd meg a Toroczkai egyre jobb fej című posztot, ott is a 27-es és a 31-es kommenteket. Nem hitted te sose, hogy csaj vagyok, csak megpróbálod eltussolni, hogy homi vagy :D
2008. 02. 11. 23:30
nem neked linkeltem, az már egy jó fél éve volt....amugy meg mindegy, ugy 50-50 % arányban gondoltam, hogy nő vagy, vagy kani.amugy én egy fiunak soha nem írnék olyat, hogy "nem tetszel"......mert ilyen szempontból nem is gondolok rá.....
2008. 02. 11. 23:44
Muhaha. Fel akartalak idegesíteni, de arra nem gondoltam, hogy majd csajnak hiszel. Iróniának szántam, de már látom, hogy ahhoz itt csak sodi ért, én nem (nyihihi).
2008. 02. 11. 23:47
C: A provokatőrködésen kívül értesz még valamihez?
2008. 02. 12. 1:03
Persze, például a számításelmélethez (nyihahaha).
Szeretnék kérdezni valamit: zavar, hogy ide kommentelgetek? Mert nekem tök jó muri, mindig feldob. Ezen a blogon csalogatok széles mosolyt az arcomra. Persze a szoctámos ügyed szíven ütött, hiszen az egyetemünkön te vagy az aki lopja a napot és a pénzt.
Most van egy kicsit több időm, mondok valamit. Vallomás lesz. A jobboldallal semmi bajom nincs, magam is jobboldali vagyok. Szoktam beszélgetni (vitázni) nálad értelmesebb radikális jobboldaliakkal is. Alapjában véve velük sincs bajom, csak azzal amit mondanak, de azt megvitatjuk. Tiszteljük egymás álláspontját, azaz elfogadjuk, hogy egy embernek lehet ilyen-olyan véleménye.
Az igazság az, hogy nekem csak veled van bajom. Elég undorító kis dög vagy. Azért kommentelgetek ide, mert így sokminden kiderül rólad. Tudom, hogy mikor vagy ideges, és akkor gyakran "elszólod" magad. Nagyon érdekes jellem vagy. Vagyis inkább jellemhiány.
Először is nagyon beképzelt vagy, ami nem csoda: mindig mindent készen kaptál, ha jól tudom testvéred sincs, meg aztán a gazdag szülők... Abban a tekintetben hasonlítasz egy cigánygyerekre, hogy valószínűleg gyerekkorodban te voltál a központban (azzal a különbséggel, hogy a romáknál sok gyerek van a központban, ugyanis ők rendesen szaporodnak ám, nem egy pulya van). Beleszoktál a jóba, ez van. Mikor kirepültél, toltak alád kocsit meg lakást, nehogy azért is dolgozni kelljen, mint másoknak. Ebből fakad az is, hogy valójában igen-igen drága és értékes dolgokat nevezel ócska, középkategóriás szarnak (kamera, videokártya, kocsid). Nem ismered az anyagi dolgok értékét. Nem ismered a munka értékét. Nem ismered a szeretet értékét. Mondom, nem csoda, mivel búra alatt tartottak gyerekként. Fingod sincs, milyen ebben az országban élni egy átlagembernek.
Vettem a fáradságot és belekukkantottam a lakásmaffia ügybe. Elég érdekes. A blog legelején kezdtem, akkor szinte nem volt zsidózás. Felszínesen olvastam, csak a lényeget. A kedves olvasók figyelmébe ajánlom: ahogy kezdett eldurvulni az ügy és kezdett még égetőbb lenni a probléma, úgy jelent meg a "megkárosítottak a cionisták" szlogen. De nézzük, mi vezetett idáig.
Hát, bazdmeg, te ezt elbasztad. Az igazság az, hogy tényleg bűncselekmény áldozata lettél, tényleg megkárosítottak (no persze ettől nem lettél szegény, azt azért nem vesszük be). És kinek a hibájából? Igen, a saját hibádból. Olyan orbitális baromságot követtél el, hogy az ilyeneket a Tajgetoszra szokták vinni. Szüleid áldott jó emberek lehetnek (már csak azért is mert elviselnek), és megkaptál tőlük mindent, ami az induláshoz kell. Öntelt, beképzelt módon azt hitted, hogy amit tőlük kaptál az már erkölcsi értelemben is a tied (Pedig nem, ezt illik megtanulni. Az ajándékra is vigyázunk, hátmég milliós értékre.), letenni semmit nem kell az asztalra. És voltál akkora orbitális ökör, hogy jelzálogkölcsönt vettél fel a lakásra. A tanulmányaid elején bazdmeg (igaz, még most is az elején tartasz, hehe), amikor még egy senki voltál (ez sem változott)! Ez volt az alapkonfliktus.
Amikor (egyébként aljas módon) tőrbe csaltak, rájöttél, hogy elkúrtad. Meg is mondom, hogy mi fájt neked akkor a legjobban. Az, hogy a szüleid szemébe kell nézni, és azt mondani: "elbasztam a több milliót, amit alám adtatok". Ez szar lehetett, az tény. Persze a family jól kiosztott, gondolom nem kis balhé volt. És akkor te, sodi, akinek eddig a valagát nyalták, új helyzetbe kerültél. Olyan még nem volt, hogy te legyél a fekete bárány, tehát picsaszarul érezhetted magad. És most jön az új fejezet.
Neked egy ellenségkép kellett, akire háríthatod az egész felelősséget, akit okolhatsz azért, ami valójában a te hibád. Bizony, a te hibád, hogy gyakorlatilag az egész alád tolt vagyont kockára tetted a kapzsiságod miatt. Mert nem tudtad kivárni, hogy végzettséged legyen, hogy munkád legyen, és munkával megkeresd azt a pénzt, mint a többi ember. Niylvánvaló volt a kockázat, de a pénzéhség nagyobb volt. Innentől világos, hogy a zsidók-cionisták a célpontok, pedig az illető elkövetőről csak a vallása árulta el, hogy zsidó. Elárulom neked, hogy ezt a színmagyar bűnözői körök is rendszeresen megteszik másokkal (főleg nyugdíjasokkal, de te kb. azon a színvonalon vagy, ami a mai világ megértését illeti).
A végső célod szerintem ezzel a bloggal az, hogy meggyőzd magadat és a szüleidet: áldozat vagy a lakásod elzálogosításában, nem pedig balek. Nem is a zsidókkal van neked bajod, hanem magaddal. Basztat a tudat, hogy olyan hibát követtél el húszévesen, ami egy életre elég balfaszságnak felel meg. Nem akarod, hogy így tekintsenek rád, és ennek eljövetelét abban látod, hogy ha bebizonyítod: a zsidók ilyen szemétládák, ellenük nem lehet védekezni, te nem hibáztál, bárkivel meg tudták volna tenni. Pedig nem, te vagy a balfasz.
Egyebekről majd később.
2008. 04. 17. 2:49
nagyokos,
erre miért is nem válaszolsz két hónapja semmit?
2008. 04. 17. 3:31
szerintem ezt már a csávó oldamásolta egy másik posthoz is, és ott válaszoltam rá
2008. 04. 17. 10:22
szerinted...
2008. 04. 17. 15:23
Okostojás C/P, amúgy a zsidókról kialakult negatív vélemények mögött TAPASZTALAT van, ti meg valami zöldfülű, tapasztalatlan diákok vagytok.
Nagyban is ez megy ám, csak abba nincs egyéni döntés, meggondolás, beleszólás. Mit gondoltok hová lesz az eus- pénzek ZÖME? A zsidó bajnai, lamperth, zuschlag félék a saját cégeiket tömik ki azokkal a pénzekkel. Faji alapon szerveződött politikusmaffia.
2008. 04. 18. 12:31
SF ne terelj, Téged nem kérdezett most senki.
Tehát hol olvashatom el az emlegetett választ?
2008. 04. 18. 13:05
jó, majd akkor válaszolok ha lesz egy kis időm-
asszem annak idején olvastam én ezt, ezért emlékeztem rá, csak éppen azért nem válaszoltam, mert nem ütötte át az ingerküszöböt. :)))
2009. 01. 08. 12:13
Sodi,Manó...ti nagyon jó barátok lennétek:)
Igaz kapzsitalsiták,és Talmudisták.Nem baj:DEgyszer télleg lesz Hollókoszt Manókám.A munkatáborban majd szépen megtanulod,hogy minden ember,aki a társadalom számára értéket teremtő munkát akar végezni,az értékes.Ellentétben veled.A te puszta léted emiatt,egy szebb,jobb,méltóbb,igazságosabb világban nem kivánatos
2.A "loozer" szót nem használjuk.Mert mint mondtam,minden emebr értékes,csak a fajtád sokszor ellehetetleníti.Ugyanúgy a versenyszelelm mint a neoliberális piacgazdaság.:D
Jajj,milyen versenyzések elsznek a lágerben:D
Minden embernek,aki képes a társadalommal szimbiózisban élni,annak van joga élni.Ti erre nem vagytok képesek(csak ügyesen a látszatát keltitek)!Ergo nincs jogotok élni.A parazitákat,mint tudod,el szokás taposni.
Ha mindezt szépen megtanultad,majd jön a boldogító gázocska.
Sodi,ez rád is vonatkozik..
Amúgy a német kollégátok most lett öngyilkos.Nem szándékoztok követni?
2009. 01. 08. 12:46
Fuck Talmud: Budaházynak ruházaticége van, Toroczkainak rendezvényszervező cége van, Tomcatnek kereskedelmi cége van, Gondának elektronikai szolgáltató cége van.
Ezekből élnek.
Ennyit a demagóg kapitalistázásodról.
2009. 01. 08. 12:57
Neked meg élősködő céged van és abból élsz, hogy anyád eltart, mint Toldi a rudat.
2009. 01. 08. 13:02
Én nappali tagozatos egyetemista vagyok, te fasz.
Mégis mi a gecit dolgozzak vizsgaidőszakban, mi??
idióta.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.