Reakció Tomcat ellen
Az áldást sodika küldte 2008. április 12., szombat - 16:09-korCímkék: reakcio tomcat tuntetes video
94 komment
Jobboldali akciónak hazudták, de szembesítettem őket azzal, hogy ugyanaz a tulajdonosuk, mint az Index-nek.
By SoDI
Kapcsolódó:
Eddig 94 komment érkezett (
)
2008. 04. 12. 16:11
Nálam hamarabb van videó, mint a Reakciósoknál! :))
2008. 04. 12. 16:14
Az igazi Reakciós tudod ki? :-)
UN - DO - RÍ - TÓ !!! xD
2008. 04. 12. 16:23
Hehehe XD
A Kurucon is csak rövid hír volt a tulajdonosváltás, de valahogy azért mégiscsak átkerült a köztudatba... :)
2008. 04. 12. 16:29
Sok primitív barom. "dehát öcsém, dehát izé..."
Ez a "magyar a legbefogadóbb nép", nekem nagyon kedvenc dumám. Tudják ezt a pirézek is! :DD
2008. 04. 12. 16:32
De nem mindenkit fogadtunk be, pl. a besenyők is el lettek őzve, mikor gondok lettek velük. Sőt, a törököket sem fogadtuk be XD
2008. 04. 12. 16:39
Sőt, sőt, sőt....
Nem véletlen, hogy ezek a dumák, csak szélsőjobb szájból jönnek elő. Hiszen nyilvánvalóan hazugság.
2008. 04. 12. 16:47
Jezusom ez a primitiv csocselek nem semmi. Ez a gyerek tok normalis az atvbe es a hirtvbe is mindig meghivjak, szerintem jofej, sajnalom, hogy ilyen legalja emberrek kellett konfrontalodnia. Ez a 'magyar vagy?' meg 'hany eves vagy?' es mindent elarul.....
2008. 04. 12. 16:49
Az UFI az csak áljobbos! Épp erről van szó.
A tulajdonosváltást a Figyelő és a VG.HU is megírta, dehát azt csak az nézi akit érdekel a pénzpiac.
2008. 04. 12. 16:50
Aha, az a normális, aki a zsidókkal kollaborál. Mint az MDF. Értem én...
2008. 04. 12. 16:50
Vazzeg szándékosan szivatják a gyereket, eza hülye meg még válaszol is rá:D:D:D:D
2008. 04. 12. 16:55
Hehe, fixpont bírom a búrádat :)
Van miért bánkódnod, ha te lettél volna ott, még szánalmasabban gagyaráztál volna mint ez a hülyegyerek :)
2008. 04. 12. 16:56
Tegnap véletlen hazafele meneta kocsiba hallgatrtam a klubrádió műsorát azzal bolgár nevezetű emberkével. Hát én oylan jol szórakoztam hogy az hihetetlen:D:D:
nem komplett a faszi az tuti, szerntem enyhén szerelmes gyurcsányba és csegevarába....jaj istenem....:D:D
2008. 04. 12. 16:56
No comment egyik oldalhoz se...
Öööö.. őőőő... bazmeg, őőőő... tanulj már meg beszélni.
A másik oldalnak pedig a kettős mércéhez gratula. Meg úgy egyébként is.
2008. 04. 12. 17:01
http://picasaweb.google.com/egyiketsem/Hollan2/photo#5188041883619708050
"Mert megint nem sikerült. Igen, és nem is fog. Ha beszóltok, mi visszaszólunk, ha patkánykodtok, visszapatkánykodunk, és ha a hazánkra törtök, azt megkeserülitek." írta Tomcat.
Erről szól ez, és ez így tiszta.
2008. 04. 12. 17:04
Sodi, azért te is gyönyörűen csúsztatsz.
Az index mi a fasztól ballib?
2008. 04. 12. 17:07
vazzeg vannak itt olyan kommentelők akik a nap minden időszakában irnak ide folyamatosan!!! Vazz ti nem dolgoztok vagy nincs iskola vagy bármi????
2008. 04. 12. 17:09
Viszont sodi kerdese jo volt. Kb az egyetlen ertelmes kerdes volt az egesz riportban.
2008. 04. 12. 17:10
Nem igaz, hogy el lettek a besenyők űzve, hiszen Besenyő Pista bácsi szerepelt a tvben is, nem véletlen hogy ilyen nyilvánvaló primitív hazugságot is csak a szélső balos libsik tudnak kitalálni. :)
2008. 04. 12. 17:10
"ballib"
Azért mert nem csak dicséri a kormányt?
Csak azért szidja mert nem elég bokrosista!
Akkor neoliberális lesz a zsindex, neked legyen. XD
2008. 04. 12. 17:10
Nem igaz, hogy el lettek a besenyők űzve, hiszen Besenyő Pista bácsi szerepelt a tvben is, nem véletlen hogy ilyen nyilvánvaló primitív hazugságot is csak a szélső balos libsik tudnak kitalálni. :)
2008. 04. 12. 17:10
#17: ezt aláírom én is
2008. 04. 12. 17:17
Raadasul a gyerek allaspontja teljesen korrekt, eliteli a szelsosegeseket es Fleto racuppanasat eliteli es politikai marketingnek tartja, es elhatarolodik tole. Ennel korrektebb allaspont nem is lehetne az ugyben. En eddig nem ismertem ezt a reakciop ujsagot vagy blogot vagy mi ez, de mostantol olvasni fogom, mert szimpatikusak.
2008. 04. 12. 17:20
"ballib"
Azért mert nem csak dicséri a kormányt?
Csak azért szidja mert nem elég bokrosista!
Akkor neoliberális lesz a zsindex, neked legyen. XD
Nem szélsőségesek hanem magyar érzelműek. Ami te nem vagy.
Neked a megalkuvás, és a kollaborálás a normális azt tudom. :D
2008. 04. 12. 17:26
Ja és még : Ugyanaz mint TWÁ esetében : INDEX
Így olvasd azt a blogot. XD
2008. 04. 12. 17:28
Elképesztő, hogy egyesek mennyire nem képesek oldalaktól, pártoktól függetlenül gondolkodni. A sapkás és farmerdzsekis hozzászólók el sem tudják képzelni, hogy valakinek lehetnek önálló, saját gondolatai, amik nem egy eszméhez kötődve születnek. Az alábbi videó is tökéletesen mintázza ezt a típust:
http://hvg.hu/velemeny.interju/20080412_tuntetes_antifasisztak.aspx
A bajszos fickó nem fogja fel, hogy nem csak fekete vagy fehér létezik. Persze így nem is kell gondokodnai, mennyivel egyszerűbb az élete. Mindig akad valaki, aki megmondja, hova kell menni, kit kell éppen utálni. Most egy pólóárus a főnök.
2008. 04. 12. 17:29
Nem erdekel kik a tulajdonosai, ugy fogom olvasni, mint eleinte minden ujsagot, tiszta lappal, es csak az szamit amit irnak azzal egyetertek-e vagy sem.
2008. 04. 12. 17:30
De, képesek vagyunk. Nem minden tetszik a Jobbikban sem.
A HVG zsidó lap, közlöm veled.
Mert az afákat nem úgy toborozták, hogy KIK ELLEN kell kimenni??
DE!!!!!
Lefasisztáztak MINDENKIT aki a legszélsőségesebb zsidók véleményével nem ért egyet!
2008. 04. 12. 17:32
Eleve neokon módon gondolkodsz, és annak alapján szelektálsz az infdormációk között. Neokon az nem ballib, tudom :)
2008. 04. 12. 17:35
HVG zsido lap, mondja SF, hany zsidot tartoztattak le tegnap, kerdezte itt valaki.
"Tekintettel arra, hogy a hvg.hu tudósítóját a rendõrség igazoltatta, majd följelentette be nem jelentett tüntetésen való részvételért, s a tudósító nem akarta, hogy egy esetleges második igazoltatásnál be is vigyék, 20.45 körül elhagyta a helyszínt."
2008. 04. 12. 17:41
Mindíg el akarják terelni a figyelmet a lényegről.
Magyarországon, a magyarokat gyalázzák folyamatosan és felháborító, hogy ezek a zsidók szélsőségesezik a magyart a saját hazájában. Szeretnék, ha mi elmennénk, de nem tesszük meg nekik ezt a szívességet. Nekik kell elmenni, de messzire és minél hamarabb.
Azt a tanulságot lehet ebből az esetből is levonni :
Ne vásárolj semmit az ellenségtől :
- Ne vásárolj az ellenség sajtótermékéből, ne hidd el amit írnak
- Ne vásárolj az ellenségnél koncertjegyet, jutalékot kapnak érte
- Ne vásárolj zsidó trafikban, jutalékot kapnak érte
- Ne nézd az ellenség tv csatornáin a híradót, úgyis hazudnak.
- Ne vásárolj zsidó tulajdonú üzletekben. A Spar és a CBA nem az. A Tesco és az Auchan pl. igen..
SZAVAZZ A PÉNZEDDEL !
2008. 04. 12. 17:42
Meg az indexes csávó, aki bemehetett a máveleti területekre simán. A többi PRESS mellényest nem engedték odamenni.
Mózes V 15.6. "Mert az Úr, a te Istened megáld téged, a miképen megmondotta néked; és sok népnek adsz zálogos kölcsönt, te pedig nem kérsz kölcsönt, és sok népen fogsz uralkodni, és te rajtad nem uralkodnak."
2008. 04. 12. 17:44
A http://www.gondola.hu/ ha nem is 100%ban hiteles, de jobb forrás mint a vonalas neoliberális lapok.
2008. 04. 12. 17:45
Ezt pedig egyenesen neked írták. XD
http://gondola.hu/kozhelyszotar.php?order=abc
2008. 04. 12. 17:48
"SZAVAZZ A PÉNZEDDEL !"
Ezzel en is egyetertek. Csak ez passziv ellenallas, amivel nekem az egvilagon semmi bajom sot, a kornyezet es nemzettudatos vasarlasnak magam is hive vagyok. Van a 10%-os szabaly, hogy ha egy termekbol van magyar, ami csak 10%kal dragabb vagy csak 10% gyengebb minosegu (nyilvan nem minden termeknel lehet ezt igy precizen megallapitani, csak erzesre) akkor vasarold azt, ne a kulfoldit, es segitsd a sajat hazad gazdasagat. En pl. ezzel tokeletesen egyetertek, es magam is igy probalok vasarolni es elni. Csak ennek mondjuk semmi koze a molotov koktelhoz es az utcai rendbontashoz. :-)
2008. 04. 12. 17:49
SF:
a videó nem hazudik (legalábbis jelen esetben semmiképpen)
Egyébként pontosan erről a szemléletről beszélek. Milyen zsidók? Ki szélsőségesezik? Hogy jön ez ide? Két ember privát vitájából, amiről senkinek nincsen objektív információja, ilyen szintre eljutni... Ez persze mindkét oldalra elmondható. Aki nácizni/zsidózni akar, az mindenben meg fogja találni.
El kellene már kezdeni önállóan gondolkodni.
2008. 04. 12. 17:51
Engem pl. ha valahol nem szolgalnak ki olyan minosegben ahogy szeretnem, tobbet nem megyek oda. Ez ilyen egyszeru, nem gondolom hogy azert nem szolgalnak ki mert szoke vagyok es kek a szemem, vagy mert magyar vagyok, vagy mert barmimas, igenytelenek es kesz. De aki ideologiat pakol az ilyen emberi konfliktusok moge, azokat melysegesen lenezem.
Tipikusan a mindennek valami lathatatlan hatso oka van gondolkodasmod, amit egyreszt utalok masreszt nem tudok vele mit kezdeni, de ezt most nem fejtem ki megint, mert mar tobbszor leirtam.
2008. 04. 12. 18:01
Érdekes, hogy tomcat mindenki feljelent, közben a rendőrséget fikázza folyamatosan. Most hogy is van ez? Utálja a rendőröket, de azért kihasználja az általuk nyújtott lehetőségeket. Aha oké. Amúgy Sodi te is az indavideóra rakod fel a videóidat, ami az index tulajdona, tudtommal. Most akkor hogy is van ez?
2008. 04. 12. 18:02
Sodi, ez most mesteri lett. Le a kalappal! Ez a kis szarjano meg majd behugyozott izgalmaban. De ez minositse ot. Am amellett se menjunk el, hogy dobaljatok a magaslabdakat a MSZP-SZDSZ szarszemetladaknak. Elhallgatodik, hogy az SZDSZ elcsalta a partelnok valasztast, es a kapafogu aszolut illegitim. Elhallgatodik, hogy az MSZP kisebbsegi kormanyzasbol, amiben az SZDSZ majd szurke kis eminenciaskent, nagy konspiratorkent hatulrol fog resztvenni, 2 ev alatt ezt az orszagot ugy fogjak ellopni, mint meg soha. Mi meg ugralunk egy szar bolt miatt, ahova beszeldult egy kurva, es a soherseget, bosszuvagyat azon elte ki, hogy a kurucos barmokkal kozvetetten felgyujtatta a boltot. Tisztelet Tomcatnak, mert ezt a rakat barmot kordaban tudta tartani. Sirni tamad kedvem, ahogyan latom, mind babukka valtok a nemzet halott testen torteno sakkozasban. Ennek az orszagnak vege, es ti ugyan ugy bunreszesek vagytok, mert elvakit a direkten ki nem mondott gyulolet. Zsidok? Fraszt! Egy marek szemetlada, aki rohogve meglovagolja a baromsagotokat.
2008. 04. 12. 18:04
Nem mondod, hogy még meglepődsz a kettős mércéjükön...
2008. 04. 12. 18:18
"Ezzel szemben a HírTV emeleti erkélyről készített felvételén jól látható, hogy a mieink a Budai Nagy Antal utca sarkától a Szent István körútig értek, és még ott is rengetegen maradtak, akik nem fértek be az utcába. Krakkó Ákos egyformára becsli ugyan a két tömeget, de látható, hogy az antifáktól elég messze van. Egy zoom után kiderül, hogy ők is ugyanazt látják, mint a Judapest kamerája: a zsidók a Katona József utcáig állnak."
http://www.bombagyar.hu/index.php?post=837
2008. 04. 12. 18:20
Ez most atment ilyen kinek nagyobb a fasza versenybe? :-)))
2008. 04. 12. 18:20
Zsidó az index, akik megvették az UFI-t ami átkeresztelődött Reakció-vá.
Hát ezért. Különben is, a zsidók léteznek, azért szoktam őket emlegetni.. xD
2008. 04. 12. 18:24
Azt se mi kezdtük. Hallottál már a "békés többség" ről?? :))
2008. 04. 12. 18:27
Sh:d0w! Te egyetértesz a radikálisokkal!!! Valóban van amiről beszélsz DE a postámban volt ez a körlevél ma :
Ántiszemita hangulat zsidó módra
A kormány megint gázszagot érez
Skodacsek András jegyzete
Bácsfi Diána, Szabó Albert. Sokan nem ismerik e neveket. Érdemes róluk tudni, hogy a Gengszterváltás után ezeket az embereket hívták segítségül egy pancser társaság hatalomban tartására. Szabó Albert, miután elvégezte "műnáci tevékenységét" ma Izraelben él. Mára finomodnak a módszerek. Manapság Tilos Rádiós "keresztényírtós" ügyből csinálunk "Izraeli zászlóégetős" ügyet. Aztán lehet nemzetközileg tiltakozni a semmi ellen.
Tehát az ántiszemita recept jelenleg a következő: Végy egy hét éve kormányzó pancserkormányt, és egy gyáva, nyuszi ellenzéket. Ha már végképp nem megy a kormányzás, keressünk egy esetet, mondjuk egy olyat, ahol magyarokat atrocitás ér saját hazájukban azért, mert az illetők magyarok. Vegyük a legutóbbi esetet, amikoris egy magyar hölgyet azért nem szolgáltak ki egy jegyirodában mert a hölgy "fasiszta", az együttes, melynek koncertjére szeretett volna jegyet venni (Hungarica, a vásárlási slágerlistán az ország második legjobb zenekara) pedig szintén "fasiszta". Hogy mitől fasiszták, azt nem tudjuk. Azaz igen: magyarok.
Majd egyes állítások szerint, vélhetően titkosszolgálati együttműködéssel a hatalom dobasson molotovkoktélt a jegyirodára (a mai napig nem tudjuk kik lőttek a Rendőrpalotára), és generáljuk az ügyből egy ántiszemita ügyet. Végy egy mindenre alkalmatlan 1%-os pártot, lehetőleg olyat, amelyik igen érzékeny a(z) (nem létező) ántiszemitizmusra, s egy magyarellenes ügyből gyártsunk gyorsan ántiszemita ügyet Tilos Rádiós recept szerint. Lehetőleg fűszerezzük (támogassuk) ezt meg jól Tv2-vel, Rtl Klubbal, ahol csak arról beszélnek, hogy "szélsőségesek" tiltakoznak, de hogy mi ellen (nem szolgáltak ki egy magyart egy jegyirodában), azt már nem mondják el e két adóban, látszólag tehát a molotov koktél dobálás miatt tüntetnek (teljesen logikátlan, de e két adó ezt sugallta tegnap).
Csináljunk lehetőleg kormányválság közepén minél több, minél nagyobb ántiszemita megnyílvánulásokat, a Magyarországon élő zsidókat pedig jól hergeljük fel a magyarok ellen, jelenetsünk be ántifasiszta tüntetéseket, ellentüntetéseket, vegyük igénybe a nemzetközi liberális (értsd, zsidó) sajtót (Paul Lendvai, stb), s ilyen módon tartsuk még egy kicsit hatalomban a pancserek társaságát.
A recept a régi, a módszerek újak!
Mi nem dőlünk be! Igaz?
Skodacsek András, Nemzeti Hírháló
2008. 04. 12. 18:28
Én hallottam. A békés többség otthon van.
Nincs társadalmi támogatottságotok.
A baloldal, az antifák, meg úgy kb amblokk a háromnegyed ország, SEMMILYEN tüntetésre nem kapható.
2008. 04. 12. 18:29
De mi lehet a vásárlási slágerlistán az ország ELSŐ legjobb zenekara????
Talán Ákos? :)
2008. 04. 12. 18:30
A többség tudja, hogy az antifák azok valójában kommunisták, akik így akarnak különbnek látszani. Valamint azt, hogy ez a cirkusz csak politikai haszonszerzés a kormányoldalnak.
2008. 04. 12. 18:31
A háromnegyed ország konzervatív, ami pedig a vonalas antifák szerint már fasiszta jellegzetesség. XD
2008. 04. 12. 18:37
Konzervatívból is kétféle van.
2008. 04. 12. 18:38
Hihihihi XD
"Poszter: Ön melyiket választja? (antifasiszta vs "fasiszták")
http://kuruc.info/r/1/23538/
2008. 04. 12. 18:39
Anarchistából is van aki rájön, hogy a kapitalizmus zsidó eredetű XD
2008. 04. 12. 18:42
"Poszter: Ön melyiket választja? (antifasiszta vs "fasiszták")"
Kemeny kerdes, hogy seggfej akarok-e lenni vagy pedofil....
2008. 04. 12. 18:44
"A háromnegyed ország konzervatív"
Ezt a Fidesz-támogatottságból így lazán lefordítottad, leferdítetted? Az szép....
"többség tudja, hogy az antifák azok valójában kommunisták, "
Természetesen nem igaz az, hogy aki titeket utál, az mind kommunista. Jó mondjuk akinek a mai MSZP kommunista, azzal erről kár vitatkozni....
"ez a cirkusz csak politikai haszonszerzés a kormányoldalnak."
Ez teljesen igaz. Akkor minek is csináljátok???? :D
2008. 04. 12. 18:44
A farkam alapján válasszak? :DD FHM lesz a kuruc.info-ból? Pojén :)
2008. 04. 12. 18:45
FIDESZ meg konzervativizmus? Ne röhögtessetek...
2008. 04. 12. 18:50
Szarral, trágyalével, vizelettel, moslékkal töltött lufikat kellene dobálni a rohadék rendőrökre és antifasiszta mocskokra meg zsidókra.
Nagyon hatásos lenne!
És nem lehet megtiltani.
ja, meg szerezni kell egy csomó záptojást...
ha az egy ruhán landol ki lehet dobni.
2008. 04. 12. 18:54
Ennyi erővel homokvárépítési versenyt is tarthatnátok.
2008. 04. 12. 18:55
szia sodi, jok a videok, megtudhatnam mivel vagod oket?
2008. 04. 12. 19:25
palola: Valami rendes videószerkesztő használatát még csak most készülök megtanulni. Ez egyenlőre a sima, beépített Windows-os vágóprogrammal készül...
2008. 04. 12. 19:28
egyelore....nincs benne 'n'....2. leggyakoribb helyesirasi hiba a muszaly utan.....tessek odaifgyelni HAZAFIAK....biztos forrasbol tudom a zsidok le tudjak irni helyesen, EBERSEG! nem maradhatunk le!!!
2008. 04. 12. 19:33
Igen, a 3/4 ország KONZERVATÍV ami nem azt jelenti hogy feltétlen Fidesz szavazó, avagy eljár-e szavazni.
Ond : nem NEOkonzervatív az, hanem szolidaritáspárti konzi. :)
2008. 04. 12. 19:34
A kommunistát nem elsősorban a kormányra értettem most, de igen, ők is.
Az idős zsidó hölgy fasisztának minősítette a Gyurcsány-kormányt
2008. április 11. 21:57HunHír.Hu-információ
Hamarosan riporttal jelentkezünk a magyarvédők és a magyargyűlölők demonstrációiról. Idézzük azt a zsidó származású idős hölgyet, aki a nemzetiek rendezvényén elmondta: a mostani időszak rosszabb, mint amelyet a negyvenes években átélt, mert most a magyarországi kormány valósítja meg a kirekesztő, gyűlölettől fűtött diktatúrát.
A kettős mérce prototípusának pénteki teljes megnyilvánulását élő adásban ismerhette meg a világ közvéleménye a külföldi tv-állomások segítségével. Mi bemutatjuk a magyar oldalt
2008. 04. 12. 19:43
Na jó, most megnézek egy filmet, azután kb. este 10-re összevágok egy videót a szovjet emlékműnél történt csintalankodásról is :D
--
Valamint van még Mécs Imre interjúm is, de azt majd holnap délelőtt kapjátok meg. :)
2008. 04. 12. 19:44
És a baloldali konzervatívokkal mi lesz? :) Nem kevesen vannak.
2008. 04. 12. 19:59
Hat szerintem pedig az orszagban inkabb 3/4-s szocialista a szo legszorosabb, elmeklti ertelmeben. Paternalista, allamfuggo. Onamgaert felelosseget vallalni nem tudo, es nem is akaro, onmagaba fordulo depresszios, onsajnaltra hajlamos keso karadi csodtomeg. Ez a nepszavazas mutatta meg a legjobban, es a 2004-es. Elutasitjak a konzervativ ertekeket, 300 forintert megvehetoek. Erre jott ra a Fidesz, ezert bukott meg 2002ben es ezert fog nyerni 2010ben. Magyarorszagon midnig is a szocialis demagogiara szavaztak az emberek 94 ota. Akkor kampanyolt a Horn Gyula a 3.60-as kenyerrel, jott a Bokros csomag, aztan Orban a 400%-os orvosi beremelessel es a 7% novekedessel, a tandij eltorlesevel, o is nyert, aztan 2002ben a szocik azzal amit utana sajnos bevaltott Megyo es tonkre cseszte az orszagot aztan most 2010ben Orban fog megint azzal a demagogiaval amivel nyerte a nepszavazast elsopro modon. Hogy allithat itt valaki olyan, hogy a lakossag 3/4 konzervativ???? Egyetlen valodi komoly nyugateuropai vagy eszak-amerikai ertelemben vett konzervativ erteket nem tudok felsorolni amire igaz lenne. Vicceltek.
2008. 04. 12. 20:07
Mikor vesszuk mar eszre, hogy a 18 eve tarto es egyre sulyosabb tragedia lenyege mi magyunk vagyunk,az, hogy meg mindig Kadar nepe vagyunk, hogy nem tudunk fejlodni, nem latjuk a tendenciakat a vilagban, es hogy mi kicsi es csoro orszag vagyunk, nekunk alkalmazkodni kell, ha tul akarjuk elni. Itt meg mindig azok a berogzodesek vannak, hogy az a jo, ha az iskola kozel van, es nemszamit,hogy milyen szar, meg mindig amellett ervelnek egyesek hogy az szamit, hogy a korhaz kozel legyen nem az, hogy milyen a technikai felszereltsege, itt meg mindig a szemelyes kapcsolati toke a jol ismert urambatyam modon lehet elore jutni, hogy minden aldott ember valamilyen modon adotcsal, nemker szamlat, kez kezet mos alapon probal ugyeskedni. Ahogy a mennyben, ugy a foldon is....mondja az ima, hat ennek analogiaja, ahogy a miniszteriumban ugy a lakotelepen is....csak a merce mas. A kulso es belso ellensegkereses helyett en azt mondom, soha nem jutunk elobbre, ha nem nezunk magunkba. Es en semmi (nulla, zero) onismeretet velek felfedezni ezen az orszagon, es nem csak a naci multra gondolok, a ket vilaghaborura es a tapasztalatokra, az mar regen volt, megjegyzem abbol sem tanultunk semmit, de a Kadar rendszerbol sem, es a 90es evekbol sem es a 2000-es evek elebol sem. Mi soha semmibol nem tanulunk, nem nezunk szembe a valosaggal. Szarok vagyuk es emiatt fogunk eltunni a sullyesztoben. :-(( Soha nem lattam annyira melyen az orszagot ahogy ma, es ennek nem a politikai elit az oka, hanem a 'nep', a politikai elit csak a szinesz a szinpadon, mi teremtjuk meg nekik a terepet, mi, mindannyian, ok akik ott fent poffesznednek csak mi vagyunk, felnagyitva.
2008. 04. 12. 20:18
fixpont:
Egyetértek. És sajnos pontosan ez a befordult, értékek néküli állapot ad teret a szélsőségeknek - egyesek ebben látnak kiutat, amit a többség közönye gyakorlatilag támogat.
2008. 04. 12. 21:40
Kövérnek igaza volt!!!!!!!!!!: kösd fel magad fixpont....... :))
Szar vagy, szarok vagyunk, így nincs értelme élni......
2008. 04. 12. 23:40
fixpont: sajnos teljesen igazad van. Tapasztalatból mondom, hogy a hibáinkból úgy tudjuk legjobban tanulni, ha először beismerjük, hogy hibáztunk. Csak utána vagyunk képesek objektíven levonni a konzekvenciákat.
2008. 04. 13. 1:15
http://reakcio.blog.hu/2008/04/12/vegre_vegre_vegre_2
2008. 04. 13. 1:22
Hehe :) Vicces videó. Főleg a baseball sapkás csórikám :)
Érdekes így józanul még tud is beszélni.
Itt annyira nem tudott. Először nagy hanggal "megb@szok mindnekit:
http://www.connectasia.eu/modules/coppermine/albums/080315/IMG_7800.JPG
http://www.connectasia.eu/modules/coppermine/albums/080315/IMG_7801.JPG
Majd nem sokkal később: De biztos úr. Én nem csináltam semmi rosszat. Csak haza szeretnék menni. A barátnőm terhes és itt lakik a Mester utcában. Én nem vagyok bajkeverő, csak haza szeretnék jutni... muhahaha
http://www.connectasia.eu/modules/coppermine/albums/080315/IMG_7810.JPG
2008. 04. 13. 2:31
Ez nagyon nevetseges.
Probalkozni Tomcat ellen pont olyan mint nyilvanosan bepisilni.
Nem Tomcatet fenyezem, mert szerintem igaza nincs, de erdeke es kapcsolatai koti ahoz, amit csinal. Ebbol kifolyolag, az elso amit tett, hogy ilyen kis kocsogokkel szemben korbebastyazta magat.
Ez az eges kiszolgalom/nemszolgalom mar a jegyiradanal is nevetseges volt.
Athina bement egy boltba, atbasztak - megsem kezdett el paraszt mod viselkedni.
Ha valakinek nem tetszik a kiszolgalas, az ezutan SE Tomcathez meg a gardahoz forduljon, hanem a kijelolt szervhez.
Fogyasztovedelem. Be lehet allni a sorba.
2008. 04. 13. 5:36
Ez a "Kádár népe" mantra egy az egyben az szdsz szövege. A népszavazás előtt is mindig ezt lehetett hallani tőlük.
Kádár alatt is kellett dolgozni, közlöm veled. A rossz államvezetésbe pedig nem volt beleszólásunk! Továbbá a hiteleket egy zsidó, Fekete János tanácsára vették fel, aki már a 80-as évek elején tagja volt az IMF-nek!!!!!! Hazaárulás, igen.
Kösz hogy elárultad a pártkötődésed fixpont! :-)
Az ilyen langyosság vezet el aztán minden liberális gaztett elrelativizálásához különben.
2008. 04. 13. 5:40
Ez nem sima fogyasztóvédelmi ügy!
AZÉRT FASISZTÁZTA LE A LÁNYT A ZSIDÓ, ÉS AZÉRT DOBTA KI KARJÁNÁL FOGAV A BOLTBÓL MERT MAGYAR !!!!!
Ezt is hozzá kell venni a képlethez :
Tíz éve is van már, vagy még annál is több.
A Lukács uszodában történt. Egy nagy magyar író úszott ott éppen, majd megpihent a medence szélén. És pihenés közben orrát a vízbe fújta. Nem olyasféle csalafinta módon, ahogyan mások teszik talán, sunyin, észrevétlenül, víz alatt – nem. Ez a mi nagy magyar írónk büszkén és nyíltan fútta taknyát a vízbe, lássa ország-világ, hogy élnek még itt bátrak is ám!
Akkor egy másik fürdőző, odaérvén nagy magyar író mellé, rászólt nagy magyar íróra, hogy lekötelezné, amennyiben nem a vízbe fújná bele a rohadt taknyát. Nagy magyar író, akitől tudjuk, hogy ők sokkal jobban gyűlölnek bennünket, mint mi őket, csak azt nem lehet tudni azóta sem egészen pontosan, hogy kicsoda a "mi", és kicsoda az "ők", szóval nagy magyar író ekkor kiugrott a vízből, és körberohangálván a medencét, azt ordítozta, hogy "itt inzultálják a zsidókat!"… Megőrzendő, emblematikus pillanat volt az, olyan pillanat, amelybe bele van sűrítve a mi egész életünk.
"Re: Bayer Zsolt: A medence és környéke (Értékelés: 0)
Szerző: Anonymous Dátum: 2008. March 28. Friday, 06:55
GY.K. EZ EGY IRONIKUS KOMMENT xD
Megvallom, hogy nagyon útálom Bayer Zsoltot. Egyszerűen azért, mert faji oldalról tekint mindenre és mindenkire. Ebben a cikkben viszont az a szörnyen veszélyes, hogy szinte ember nincs ebben az országban, akinek hasonló "élménye" ne lett volna. És férfi nincs ebben az országban, akinek ne tetszett volna már zsidó lány akár csak messziről, akár közelebbről, de a kapcsolat azonnal megszűnt, vagy ki sem alakulhatott, ha kiderült hogy te keresztény vagy. És nem te szakítottál, vagy közelébe sem mehettél, hanem ő. És neked 77-szer kell bocsánatot kérned a bűneidért! Ezt ne feledd!!! És kollektíve vagy bűnös a II. Világháborúban okozott vétkekért akkor is, ha akkor még nem is éltél! Ezt se feledd!!! És a sokadik bocsánatkérésed Izraelben még nem elég, mert nem volt még 77-szer és a kárpótlások garmadája sem elég, mert nem volt még 77-dik kárpótlás. És jegyezd meg, hogy az ükön-ükk unokájuknak is jár Dachau miatt a kárpótlás, elvégre a kiválasztott nép nem csak a krisztusi generáció erejéig lett kiválasztva, hanem mindörökké. Ámen."
2008. 04. 13. 5:46
Az a a befordult, értékek nélküli állapot, amikor a tolvajt, a hazugot, a csalót, a klikkezőt, a saját népét meglopót is felmenti mondván "a tehetségsebb boldogul" pedig a gátlástalanabb boldogul ebben a torz társadalomban,
"itt meg mindig a szemelyes kapcsolati toke a jol ismert urambatyam modon lehet elore jutni, hogy minden aldott ember valamilyen modon adotcsal, nemker szamlat, kez kezet mos alapon probal ugyeskedni."
Kapcsolati tőke : mszp-szdsz-mdf tagság, zsidó származás, vagy csak simán globalista elkötelezettség, a magyar érdek teljes elárulása.
2008. 04. 13. 5:49
"És a baloldali konzervatívokkal mi lesz? :) Nem kevesen vannak."
A nemzeti szocializmus konzervatív és baloldali eszme.
Nem az ideológiai szélkakas TGM definícója a helyes. Ő úgy gondolja, az a baloldali aki filoszemita, és az a jobboldali aki antiszemita de ez hülyeség.
A gazdaság és a szociális rendszer irányítására vonatkozik a jobb és baloldal.
2008. 04. 13. 5:53
A 65-őshöz még : itt a nyugathoz képest nagyon szegények az emberek, szeretnének többet keresni, jobban élni, természetes emberi igény.
Onnan kell elvenni, ahol van.
A valódi rendszerváltás programja
http://www.eunyet.hu/
20. Megszűnik az intézményesített nemzetirtás és egészségrombolás. A magyar termékek védelme védővámmal, adóval és a behozatal mennyiségi korlátozásával. A behozott termékek kötelező egészségügyi ellenőrzése, a génmanipulált, egészségkárosító termékek behozatalának tilalma. Visszaállítjuk külkapcsolati függetlenségünket 21. Megszűnik az idegenek érdekek elsődlegessége a magyar érdek fölött. Magyarországon nem magyar érdekek nem érvényesülhetnek a magyar érdekek sérelmére. Minden külkapcsolat az önkéntességen, az egyenjogúságon és a kölcsönösen azonos előnyökön alapul. 22. Megszűnik az állam- és közbiztonság kiszolgáltatottsága. Bűnmegelőző csendőrség és bűnüldöző rendőrség. Nemzeti honvédelem az idegen érdeket szolgáló zsoldos hadsereg helyett. Önálló védelmi politika a terrorizmust kiszolgáló szövetségi rendszer (NATO) helyett.
Ha azt akarod, hogy ezek a pontok teljesüljenek, vagyis legyen Magyarország a magyarok független és szabad Hazája, akkor vállalj feladatot a rendszerváltást megteremtő Alkotmányozó Nemzetgyűlés előkészítésében! Részletes adatokat a www.eunyet.hu honlap „Alkotmányozó Nemzetgyűlés előkészítése” c. menüjében olvashatsz. Jelentkezz a rendszervalto@pannoniatv.hu e-mailen, vagy levélben a 2518 Leányvár Pf 5. címen, illetve keresd meg kapcsolattartónkat: FNB OV. Tényleges rendszerváltást a magyar hagyományok alapján! Gondoskodó Magyarország Az Alkotmányozó Nemzetgyűlés programpontjai Takarítás: 1. A külföldi adósságok felhasználását felülvizsgáljuk és a kamatfizetést azonnal megszüntetjük (a felülvizsgálat során fennmaradó tőketartozás kiegyenlítésére minimum 5 éves moratóriumot határozunk meg). 2. Az ország „privatizáció” megnevezés alatt folyt kirablásának következményeit felszámoljuk. 3. A „tőkebehozatalt” felülvizsgáljuk, az ebből adódó egyenleg több százmilliárd forintnyi eredményt hoz. 4. A szocialista és a kapitalista diktatúra áldozatait erkölcsileg, egzisztenciálisan és anyagilag rehabilitálni és kártalanítani kell. 5. A szocialista és a kapitalista diktatúra kiszolgálóit, valamint kedvezményezettjeit büntetőjogi felelősségre kell vonni és az általuk a magyar nemzet érdekeivel ellentétesen szerzett - médiahatalmat fel kell számolni, - gazdasági és politikai hatalmi összefonódásokat meg kell szüntetni, - anyagi vagyont el kell számoltatni. 6. A vagyonelszámoltatást kiterjesztjük azoknak az embereknek a magyarországi ténykedésére, akik kettős (vagy többes) állampolgárként „kimentették” a diktatúra kiszolgálóiként összeharácsolt pénzüket. 7. A vagyonelszámolás kiterjed a magyar állampolgárok külföldi bankszámláira és külföldi tulajdonukra is.
Építkezés A szabadság a jogok és kötelezettségek nemzet érdekében érvényesülő összhangjaként valósul meg. Visszaállítjuk alkotmányos függetlenségünket 1. Megszűnik az idegenek által gyakorolt „jogszerű” elnyomás. A magyar hagyományokon alapuló, az igazságosságot kifejező Alkotmány és az ez alapján felépülő jogrendszer életbe léptetése. 2. Megszűnik a kirekesztettek kizsákmányolása a kiválasztottak által. A jogok és kötelezettségek egységben vannak. 3. Magyarország a magyaroké. A Szent Korona tagja, vagyis magyar állampolgár az államalapító magyar nemzet minden tagja és az államalkotó nemzetek tagjai, ha Magyarországon élnek. A vendégeknek vendég jogai vannak. 4. Az emberi jogok a természetes értékrend érvényesülését szolgálják, mindenkor a kötelezettségekkel összhangban. A természetes értékrendnek ellentmondó jogokat (pl. szexuális aberráltság, emberi élet és egészség fölé helyezett gazdasági érdek, a kiszolgáltatottság bármely megnyilvánulási formája) nem ismeri el a Gondoskodó Magyarország. Visszaállítjuk társadalomszervező függetlenségünket 5. Megszűnik a lélekmosás feltétele: a magyar hagyományok elnyomása. A nevelés-oktatás célja: a lelki- és a szellemi szabad akarat feltételeinek biztosítása, a nemzeti értékek alapján, ezért az óvodától az első szakmai képzettség megszerzéséig állami feladat. 6. Megszűnik az agymosás feltétele: az idegen érdekeket szolgáló tájékoztatás. Informatikai hálózat kialakítása a teljes esélyegyenlőség biztosítására. A média az igazság közvetítésének eszköze. 7. Megszűnik az idegen érdekek látszat demokratikus képviseleti diktatúrája. Önkormányzó- és önellátó területi- és település-rendszer kialakítása. Képviselőválasztás érdekképviseleti alkalmasság és nem pártfegyelem alapján. 8. A család védelme a lelki-, szellemi és anyagi élettér biztosításával. A családi egység, a magzat, az anya, a gyermek és a szülő védelme. Az anya családért végzett (elsősorban a gyermekekkel kapcsolatos) tevékenységének elismerése. 9. Az ifjú kor a felkészülés időszaka. Ingyenes oktatás, könyv- és iskolaszer ellátás. A pályakezdők munka és lakásfeltételeinek biztosítása. 10. Az aktívkorúak létbiztonságának visszaállítása teljes foglalkoztatottsággal. 11. Az idős kor a tapasztalatátadás időszaka. Az idősek megbecsülése az aktív korban megalapozott nyugdíjjal, társadalmi elismertséggel és egészségügyi ellátással. 12. Szociális biztonság 13. Állami feladatként végzett ingyenes és teljes körű egészségügyi ellátás. 14. A domináns magyar értékrendet képviselő vallás a lelki szabadság érvényesülésének helye. Feltételeinek biztosítása állami feladat. 15. A művészet és tudomány, mint magyar lelki- és szellemi érték a magyar nemzet elidegeníthetetlen tulajdona. A Gondoskodó Magyarország kiemelt egzisztenciális és anyagi feltételeket biztosít a művészek és tudósok küldetése gyakorlásához. Visszaállítjuk gazdasági függetlenségünket 16. Azonnal megszüntetjük a gazdasági gyarmatbirodalom (Európai Unió) fennhatóságát hazánk felett. 17. Megszűnik az anyagi elnyomás. Az alapvető életfeltételek biztosítása - a jogok és kötelezettségek összhangja alapján - minden magyar állampolgár számára ingyenes. 18. Megszűnik a multinacionális cégek uralma. A gazdaságszervezés alapja az igény-kielégítésen alapuló szolgáltatás- és termelés. Minden szolgáltatás és termék (termény) vonatkozásában a magyar állampolgárok kiszolgálása az elsődleges. 19. Megszűnik a magyar értékek idegen tulajdonlása. A termelőeszközök tulajdonlásának rendje: - az energiatermelő-, távközlési- és közlekedési szolgáltatást végző, valamint az alapvető életfeltételeket biztosító ipari szervezetek állami, vagy területi önkormányzati tulajdonba kerülnek, - a termőföld, az állatállomány, a mezőgazdasághoz-, valamint a szolgáltatáshoz és a kisárutermeléshez használt termelőeszközök olyan családi magángazdaságok birtokába (föld), illetve tulajdonába kerülnek, amelynek minden tagja magyar állampolgár.
2008. 04. 13. 5:55
Minden korszak, és kultúra magában hordozza a saját pusztulásának erőit, és el is pusztul, ha azokat érvényesülni hagyja. Normális esetben az építés és pusztítás erői (a jó és a rossz) dolgoznak egymás ellen. Ez az általunk ismert világ dialektikája, fejlődésének feltétele. A szűkebb, vagy tágabb közösségek - végső soron az emberiség egészének - spirális fejlődése szempontjából azonban nem mindegy, hogy ezek az erők kiegyensúlyozottan érvényesülnek-e. Ha úgy alakul, hogy az építő erők hosszú távon alulmaradnak, vagy feladják a harcot, az adott közösségen belül a fejlődés megáll, majd a társadalmi építmény visszafejlődik, és végül összeomlik. Ez utóbbi a közösség teljes megszűnését jelenti azon a szinten. Ha mindez egy nemzettel következik be, az a nemzet eltűnik a történelem süllyesztőjében, a helyét pedig más népek, a túlélők veszik át. Hazánk jó úton jár e felé, s ha nem teszünk valamit nagyon hamar, mi is erre a sorsra jutunk. Hamarabb, mint azt egyesek gondolnák.
A rombolás erőit ma a világon, de elsősorban a nyugati társadalmakban, két egymást szervesen kiegészítő, vagyis inkább egymással összenőtt erő, a neoliberalizmus és a globalizmus jelenti. Ez a két erő rágja, rombolja a demokráciákat nap mint nap. A neoliberalizmus voltaképpen a globalizmus szálláscsinálója a világban, minden eszközével érte dolgozik. A neoliberalizmus hivatott átformálni (megreformálni) a demokráciát a globalizmus szája íze szerint. Ez a globalizmus által kórként terjesztett áldemokrácia csak a rendszer működtetőinek célját szolgálja, a demokráciát megfosztja minden eredeti értékétől, és önmaga lényegétől.
Az új rendszer minden szinten egyre erőszakosabbá válik, ellensúlyozandó az Ortega-i jelenségeket. (Ajánlott irodalom: José Ortega y Gasset: A tömegek lázadása) A globalizmus rendjében a tömegek a felturbózott fogyasztásban élik ki magukat amivel a gazdasági fejlődés fenntarthatatlan vonalát erősítik. A mesterségesen az áltagra leszorított létezésben az egyén, ha véletlenül öntudatára is ébred, azért nem cselekszik helyesen, mert nem látja az értelmét, kényelmesebb számára belesüppedni az "úgysem tehetek semmit" nevezetű karosszékbe. Az emberiség egésze ilyen módon aztán változatlanul halad tovább azokon a földi pokol felé vezető síneken, melyeket a globalizmus erői fektettek le számára. A globalizmus egy új gyarmatosítást hajt végre a neoliberalizmus segítségével, melynek vége a Föld népességének gépként való kihasználása a bolygó gazdagságának polarizálása ameddig csak lehetséges, és a természeti környezetünk pusztulása. Környezetünk szempontjából nézve a rabló globalizmus az emberiség teljes pusztulása felé viszi a világot, és a mai ütemet figyelve el is fogja juttatni oda, amennyiben nem ébredünk és lépünk föl ellene.
A neoliberalizmus és a globalizmus a kommunista időket megszégyenítő propagandájával ellentétben nem fejlődést hoz, kizárólag kizsákmányol. A globalizmus fő alapelve, hogy "minél kevesebb embernek kell osztoznia a gazdagságon, annál több marad a nyerteseknek." Ebben a rendszerben a hipomániás MLM-emberek (multilevel marketing) a sikeresek, akiket a teljesítmény mindenáron való fokozása éltet, s akiket a rendszer ebben megfelelően képes befolyásolni. Ezeket a szerencsétleneket vállalati agymosásokon ún. "csapatépítéseken" alakítják minden sejtjükben kizsákmányolható robottá. Hogy akarjon robot lenni, és hogy hirdesse is a robot léttel járó boldogságot. A dolog sajnos nem kizárólag nyugati jelenség. Lényegi elemeit ugyanúgy átvette minden iparosodó, "a nyugat" mellé felzárkózni kívánó ország a világon, ahová beengedték a multinacionális, az emberek és a természet ellenében, csak a profit érdekében tevékenykedő cégeket.
Azokban az országokban, ahol neoliberális-globalista "gazdaságpolitikát" folytattak, (már ha a szupertőke elvtelen kiszolgálását gazdaságpolitikának lehet egyáltalán nevezni) vagy ezeket az erőket bármilyen módon érvényesülni hagyták, ott a demokrácia elsorvadt, és óriási tömegek kerültek a reménytelenség állapotába. Nem véletlen, hogy Dél-Amerikában elege lett végül az embereknek ebből. Ők azonban még előnyben voltak velünk szemben. Mert míg régebben a globalizmus pusztán gazdasági érdekérvényesítésre törekedett, addig mára, pont a Dél-Amerikai események kapcsán rájöttek, hogy a nacionalizmus visszaszorítása nélkül nem képesek tartósan megvetni a lábukat egy térségben. A mai neoliberalizmus és globalizmus az oktatást, a közösségi identitást, és a kultúrát rombolja, és az individualista és egoista törekvések támogatásával vásárol rabszolgákat a pénznek.
Ez már az úgynevezett Új Világrend előszele, ahol az ember puszta nyersanyag a globális rablótőke könyvelésében. Ez az új rend, csak bűnözők és megélhetési politikusok korrupt világában képes létezni, demokráciákban nem. Csak erőszakkal képes fenntartani önmagát. Ahol a globalizmus erői csak megjelennek, az egyezményes közösségi rendet és törvényességet felváltják a diktatúrák, a fegyveres erőszakkal fenntartott elnyomó rezsimek, rendőrállamok és a hatalomnak a nép ellenében való gyakorlását, önkényét láthatjuk. A demokrácia, a jogbiztonság, az igazságosság pedig kiüresedett fogalommá válnak.
A neoliberalizmus és a globalizmus a pénzt kénsavként használva marják szét a demokráciát és a társadalmi felépítményt a politikától az igazságszolgáltatáson át a kultúráig, gondoskodva arról, hogy a pénztőke elképzelései minden szinten érvényesülhessenek. A hagyományos szellemi műhelyeket megfojtják, a kultúra ellen pedig úthengerrel indulnak, hogy átadják a helyet a könnyen emészthető, széles tömegek befolyásolására kitalált, a pénz és a kapcsolatok által irányított manipulatív kultúrmocsoknak. A pozitív társadalmi, emberi és szellemi értékeket felváltja az önző individualizmus, az életével a cégének elkötelezett sznob munka- és vásárlógépek lesznek a rendszer ideáljai. Az új rendben a pénz beszél, a kutya ugat, és mindenkinek megvan az ára.
A közhiedelemmel ellentétben a neoliberalizmus sosem szolidaritásból beszél folyton a toleranciáról, meg a kisebbségi jogokról. A neoliberálisok a kisebbségi jogokat csak akkor tartják fontosnak, ha azzal valamilyen nekik tetsző célt lehet elérni, pl. a nacionalizmus visszaszorítását, vagy a hatalom megszerzését. Hasonlóan szépen hangzó hazugságokkal leplezik a globalizmus valódi tevékenységét. Háborús indokként mindig a demokráciáért vívott küzdelmet, vagy az emberi jogokat hozzák fel, ugyanakkor még sosem fordult elő, hogy a globalizmus fő terjesztője az Amerikai Egyesült Államok önös érdek nélkül fellépett volna az emberi jogok védelmében. Sőt, ha az érdekei éppen úgy kívánják, az ENSZ erre vonatkozó határozatait is rendre megvétózza. Amennyiben nincs egy kérdéses területen olaj, vagy az más stratégiai okból nem fontos a globalizmus haszonélvezői számára, akkor ott felőlük akár milliókat is kiirthatnak, egy fűszálat sem fognak megmozdítani. Csak és csakis akkor szankcionálnak, vagy indítanak háborút, ha gazdasági vagy nagyhatalmi érdekük ezt megkívánja. Ez alól nincsen kivétel. Irak esetében is minden józan ember tudja, hogy az USA az olaj miatt indított háborút Husszein ellen. Jó kapcsolatokat ápolnak viszont bármely elnyomó rezsimmel, vagy véres diktatúrával, ha az amerikabarát politikát folytat, és persze nem fenyegeti Izrael állam létét.
A globalizmust kiszolgáló pártok a törvényeket sajátosan értelmezik, saját magukra nem tartják érvényesnek. Mindig igyekeznek olyan biztosítékokat beépíteni a jogrendszerbe, melyek őket és megbízóikat mentesíti a büntetések alól. A demokrácia látszatát mímelik, de az etika és az erkölcs teljes mellőzésével politizálnak, és igyekeznek a nép spontán érdekérvényesítését minél jobban elfojtani. Az ún. "kispártok" eltüntetése a közéletből "demokratikus", de akár teljesen illegális eszközökkel az első olyan lépés szokott lenni, amivel nekilátnak ledarálni a demokráciát. A kispártok csak mint zavaró tényezők léteznek a nagy globalista pártok számára.
Mivel a globalista pártok egész politikája a nép ellenében történik, és ezt ők is jól tudják, ezért egy folyamatos látszatot kell fenntartaniuk. A látszatot gátlástalan hazudozással, és képmutatással érik el, de a médiában elfoglalt pozíciójuk, kiterjedt kapcsolataik miatt a választók többsége ezt nem veszi észre, és valójában önmaguk érdekei ellen szavaznak a választásnak nevezett színház alkalmával. Ami végső soron a liberalizmus és a globalizmus együttműködése után megmarad, az már nem demokrácia, hanem egy az embereket kizsákmányoló pénzhatalmi diktatúra, mely tulajdonképpen a Nietzsche-i "posvány" egy változata ahol a tudatlan, pontosabban a tudatmódosított tömegek kontraszelektív uralma érvényesül a politikában. Az ilyen rendszerben a becsületes, a nemzet vezetésére, és irányítására termett hazafiak a háttérbe szorulnak, vagy csalódottságukban saját maguk húzódnak vissza a színtérről. Főleg, ha a kártékony folyamatokkal szembe menni látszó politikai erők is lényegében ugyanabban az irányban haladnak. (Ez utóbbit szokás manapság pragmatizmusnak nevezni.)
Globalista gazdasági érdekek döntenek el mindent az emberek feje fölött. Kivéve, ha a közösségtudat (ti: a nacionalizmus) ezt ellensúlyozni tudja.
2008. 04. 13. 6:28
Tomcat is felébredt és folytatta a beszámolóját :)
http://www.bombagyar.hu/index.php?post=840
2008. 04. 13. 6:50
A TÁRSADALOMBIZTOSÍTÁSRÓL, SEGÉLYEZÉSRŐL, A NEVELÉSRŐL ÉS A TANÍTÁSRÓL
XXVI.
A társadalombiztosítás az együttműködés elvének kiváló megnyilvánulása. Terheihez úgy a munkaadó, mint a munkavállaló köteles viszonyainak megfelelően hozzájárulni.
Az állam a korporatív szervek és hivatásos Egyesületek révén a Társadalombiztosító Intézetet a legmegfelelőbben képes megszervezni.
A havi 800 líránál kevesebbet. kereső hivatalnokok és munkások 1923 óta a munkaképtelenségi és aggkori biztosításra kötelezettek. Ennek díjtételei egyformák úgy a munkaadókra, mint a munkavállalókra nézve.
Az 1932 jún. 14-iki 275 sz. törvényrendelet a biztosítást némileg tökéletesítette és az 1933. márc. 27-iki 371 sz. rendelet teljesen átszervezte a biztosító szervet, amely az Istituto Nazionale Fascista della Previdenza Sociale (A Társadalmi Gondozás Fasiszta Nemzeti Intézete) nevet kapta. Az új intézet igazgatósága korporatív alapon van megszervezve.
Ezután az 1935 okt. 4-iki 1827 sz. rendelettel az egész anyag ezen pontnak megfelelően teljesen új rendezést nyert.
XXVII.
A fasiszta állam feladatául tűzte ki :
1) a balesetbiztosítás tökéletesítését;
2) az anyasági biztosítás kiterjesztését;
3) a foglalkozási betegségek és a tüdőbaj elleni biztosítás, valamint az általános betegségbiztosítás megszervezését;
4) az önhibán kívüli munkanélküliség elleni biztosítás tökéletesítését;
5) fiatal munkások számára speciális társadalombiztosítási módozat alkalmazását.
1937 ápr. 1-én életbe léptek a balesetekre vonatkozó új törvényes rendelkezések (1935 aug. 17-iki 1765 sz. t. rendelet, az 1936 dec. 15-iki)
A fenti törvények, amelyek a biztosítási törvényt tökéletesítették, intézkedtek a hivatással járó betegségek ügyében is. Megállapítást nyert, hogy a munkást, aki különleges munkája folyamán betegszik meg, baleset áldozatának tekintik és az annak megfelelő elbánásban részesül. A hivatás folytán előállott betegségek felsorolása egyike a legteljesebbeknek az egész világon. A tüdővész elleni biztosítást az 1927. okt. 27-iki 2055 sz. rendelet állapította meg és későbbi rendelkezések egészítették azt ki. A munkások ilyen biztosítása kötelező s az egyforma a munkaadókra és a munkavállalókra nézve. A tüdővész esetén a biztosítottak szanatóriumi kezelésre jogosultak; ezek' a fenti intézet által vezetett szanatórium-kórházak és üdülők a legtökéletesebbek és legszebbek, amelyek e téren láthatók; családos munkások ezenfelül segélyt is kapnak.
Ami az általános betegsegélyezést illeti, ez az intézmény a világháború után az anyaországhoz csatolt tartományokban van érvényben, miután az már ott előzőleg is be volt vezetve. Olaszország többi részében pedig kötelező betegsegélyező pénztárak vannak érvényben minden szakmabeli munkás részére, amelyeket az illető szakmák létesítettek.
A munkanélküliség elleni biztosítást annyiban tökéletesítették, hogy a munkanélküli segélyt (2276 sz. tv. rendelet, az 1937 jan. 25-iki 200 sz. rendelet). A baleset elleni biztosítás tere az utolsó 30 évi technikai fejlődés arányában jelentékenyen kibővült. A biztosítást a munkaadó vezetése alatt dolgozó családtagokra, a 800 líra havi összegnél nagyobb bért nem élvező munkavezetőkre, a szövetkezeti tagokra és a tanoncokra is kiterjesztették. Ellentétben az előbbi gyakorlattal, a biztosítás teljes érvényben van akkor is, ha a munkaadó nem felelt meg alkalmazottai biztosítására való kötelezettségeinek.
A balesetet szenvedett munkásnak joga van esetenként orvosi kezelésre, az első munkaprotézis ingyenes elnyerésére és annak rendszeres kicserélésére. Joga van továbbá ideiglenes munkaképtelensége idejére napi kártalanításra, végleges és teljes vagy részleges munkaképtelenség esetére pedig megfelelő járadékra; balesettől történt elhalálozás esetén a házastárs és a hátramaradt gyermekek, valamint a felmenő rokonok szintén járadékban részesülnek.
Az anyasági biztosítás tere is kibővült. Az 1934 márc. 22-iki 654 sz. rendelet átrendezte az összes előbbi e tárgyú intézkedéseket, megállapítva azt a pihenési időt, amely a munkásnőket a szülés és a szoptatás ideje alatt megilleti, valamint az erre az időre s az ebből következő munkátlanság idejére járó segélyeket is. emelték s azt a munkás gyermekei száma arányában felemelték.
A fiatal munkások hozománybiztosítása még nincs általánosítva és jutalmakkal kötelezővé téve. Ez az intézmény a házassági és a népesedés szaporodásáról való gondoskodással együtt még tanulmány tárgyát képezi.
XXVIII.
A munkásegyesületek feladata az általuk képviselt egyének támogatása minden igazgatási és jogi eljárásban, amely a baleset és társadalombiztosítással van kapcsolatban. A kollektív munkaszerződésben meg lesz határozva, ha ennek technikai lehetősége adva van, hogy a munkaadók és munkaerők hozzájárulásával kölcsönös betegsegélyző pénztárak alapíttassanak, amelyeket a korporatív szervek felügyelete alatt mindkét fél képviselői közösen vezetnek.
Ami ennek a pontnak első megállapítását illeti, elegendő a munkáskonfederációknak 1927-ben alapított technikai szervére utalni, melynek neve a Társadalmi Gondozás Nemzeti Felügyelősége s melynek célja a munkásoknak a társadalmi biztosítással kapcsolatos adminisztratív és bírósági ügyekben segédkezni. Ezt a feladatot ingyen látja el. Ami a pont második megállapítását illeti, utalunk az előző pontban a kölcsönös pénztárakra vonatkozólag mondottakra.
XXIX.
A képviseltek segélyezése és támogatása a hivatásos egyesületek joga és kötelessége még akkor is, ha az illetők az egyesületnek nem tagjai. Az egyesületek segítő működésüket közvetlenül kell, hogy gyakorolják és nem bízhatják azt más intézményekre; kivéve mikor olyan általános természetű kérdésekről van szó, amelyek az egyes szakmák érdekkörét túlhaladják.
Azon tulajdonképpeni társadalmi gondozáson kívül, amelyet a XVIII. pontban jelzett szerv végez, valamint a szindikátusok által és a kölcsönös betegsegélyző pénztárak által nyújtott gondozáson kívül, van a fasiszta társadalmi gondozó nők által gyakorolt gondozás is, akik a Nemzeti Fasiszta Párt gondozónői felső iskolájában nyernek kiképzést s akik a munkásokat egyéni és családi ügyekben segítik, főleg a tekintetben, hogy mindegyik azokban a kedvezményekben részesüljön, amelyek a létesített törvények és Intézetek számára biztosítanak.
XXX.
Az általuk képviselt tagok vagy nem tagok nevelése és tanítása, főleg pedig a szakoktatás ezeknek az Egyesületeknek legfontosabb feladata. E téren együtt kell működniük a "Dopolavoro" és egyéb hasonló célú nevelő hatású nemzeti szervezetekkel.
Az ezen pontban körvonalazott kötelezettségek arra vonatkoznak, hogy a munkától való elmaradást biztosítsanak a tanoncoknak abból acélból, hogy a szakiskolákat látogathassák s a munkaadók ezen kötelezettsége a munkaszerződések külön pontjában van lefektetve.
Fontos szerepe van a munkások kiképzése és nevelése szempontjából az ú.n. Munkás Littoriáknak (Munkaversenyek) s a Szindikátusok Kulturális Csoportjainak, amelyekről a XXIV. pontban történt említés.
2008. 04. 13. 7:46
ZSIDÓ DIKTATÚRA VAN !!!!
NA KI VOLT AZ OSZLATÁS PARANCSNOKA?
Frőhlich Károly őrnagy !!!!!!!!!!! ZSIDÓ
- Nem érdekel, oszoljanak!
- Kik oszoljanak? A járókelők?
- Nem érdekel, kicsodák maguk! Ürítsék ki a teret!
- De itt 21 órától bejelentett tüntetés zajlik! Mutassam meg a bejelentést igazoló papírt?
- Engem nem érdekel, milyen papírja van, meg mit jelentett be, oszoljanak! - vetette oda foghegyről, majd hátat fordított, és távozott.
Ebben a pillanatban a rohamrendőrök nyomni kezdték a tömeget hátulról. Naná, most nem vártak háromnegyed órát türelmesen, mint hétfőn, amikor a zsidók nem akartak oszlani a Hollán Ernő utcában! Igen ám, de hová oszlott volna a tömeg? Ugyanis ezek a barmok minden kijáratot lezártak! Nem volt biztosítva az elvonulás útja, pedig ez az oszlatás legalapvetőbb szabálya. Ráadásul a hangosbemondó azt harsogta, hogy a Szentendrei út irányába kell elhagyni a területet, pedig az kilométerekre van a Clark Ádám tértől. Csak később kaptak észbe, és mondták helyette a Fő utcát. Végül mindenkit körülkerítettek, és módszeresen nekiálltak összeszedni mindenkit. A kiszorítást végző kötelék egyszerűen mindenkit elfogott, aki megítélésük szerint nem futott elég gyorsan.
2008. 04. 13. 7:47
Marschalkó Lajos könyvét annak lényegbeli tagadói antiszemita írásnak szeretnék megbélyegezni. Pedig nem az! Pontosan olyan, ahogyan azt Marschalkó Lajos könyve bevezetőjében írta:
"E könyvet nem a gyűlölet diktálta, hanem a FELISMERÉS".
http://www.freepress-freespeech.com/holhome/tormay/orszagh0.htm
2008. 04. 13. 8:03
Na, írt a videóról a Kuruc.info és a Reakció blog is. (nem SF-é) :)
Mindkettőt linkeltem a videó alatt.
2008. 04. 13. 8:09
Te nem osztod az ufistákat? XD Én igen.
Ezt tudjátok, abba belerúgni, azt mocskolni akit a kormány és az áruló zsidesz is rugdal és mocskol.
Még a stílus is ugyanaz mint az indexen SŐT a Subbbán látok ilyen primitíven fröcsögő postokat !!!! XD "mindennapi mocsok"
Miért nincs ide kitéve az ANYÁNK AZ INDEX képecske? A Subbán kinnt van, és ez a blog pont olyan, csak itt politizálni PRÓBÁLTOK
A lényeget értsétek meg : a reakciósok indexes újságírók.
Ez itt nem egy blog, csak egy blognak látszó újság.
A cigány is annak húzza aki fizet.
Érdekek, pénz. Kell ennek felismeréséhez 6 diploma????"
2008. 04. 13. 8:10
SF: Mindjárt megyek osztani, de videót is vágnék még reggel :)
---
Ez nagyon jó (kuruc):
"Balogh magyarázkodni is kényszerült: a szadeszos Index-tulaj szavai szerint "nem szól bele" lapjuk szerkesztésébe. Ez teljesen hihető, talán a Kuruc.info is jelentkezik a Zsindexnél, gyerekek, vegyetek má' meg minket, sokkal többen olvasnak minket a Reakciónál, piacképesek vagyunk, adjatok hát jó sok zsozsót és véletlenül se ugassatok bele a munkánkba. Egyébként ha szoclib tulaj lennénk, minek is avatkoznánk be a Reakcióba, elvégre Balogh önként tüntet a Szadival. Ha - ad absurdum - Petra és a magyarok mellé állt volna, már nem volna szerkesztő, vagy nem utalná ki az apanázst a cionista cég."
2008. 04. 13. 8:16
Milyen jó, hogy én is ezer blogban betrollkodva megírtam a tulajdonosváltás tényét a nyáron XDXDXDXD
2008. 04. 13. 8:23
ECHO tv-n Karsai a Pörzsölőben Szálasiról beszél.
NAGYON JÓÓÓÓÓ !!!
2008. 04. 13. 9:33
Na, ha nagyon jó, akkor biztos kikerül netre :D
2008. 04. 13. 14:43
marha jó lett a videó
főleg a járókelők kérdése
majdnem olyan jó, mint fábry a napkeltében
2008. 04. 15. 2:58
Az nem zavar téged, kedves sodi, hogy az indexnek jobboldali beállítottságú tulajdonosai vannak, akik csak pusztán nem szólnak bele a portálon megjelenő politikai témájú cikkekbe? Egyet kérdeztél, de az is nagy mellényúlás volt, a többiekről ne is beszéljünk...hűen tükrözik a csőlátást és a totális szemellenzést
2008. 04. 15. 7:07
JOBBOLDALI?????
Ha a Reagan-ista neked jobboldali, akkor igen. De ez a "jobboldal" egy neokonzervatív-neoliberális valami.
Figyeld meg, az index CSAK azért bírálja rendszeresen a kormányt, mert az nem hajtja végre a reformokat úgy. ahogy Bokros fütyül.
2008. 04. 15. 7:10
"Gőzük sincs a tb-reformról", írja a neoliberális index.hu hírportál, egy, a neoliberális HVG hetilap által készített felmérésre hivatkozva (Medián). Közben csinos kis szórólapot kaptak a házunkban lakók a neoliberális MSZP-től, szintén a reformnak nevezett tb-privatizáció témájában. A kormány terror-kártyája csak a neoliberális Fidesznek jár, a több százezer aláírásnál járó anti-neoliberális társadalmi tiltakozást erőből, propagandával igyekszik lenyomni a kormány.
copy innen : indymedia.hu
2008. 04. 15. 7:26
Tényleg! Ha mi a nagytőke ELLEN vagyunk, és a jobboldal ugye a nagytőke pártján áll, akkor a jobboldal maga a mszp-szdsz-mdf és a háttérhatalom ami hatalomra segítette őket, akkor..... AKKOR MI NEM IS LEHETÜNK SZÉLSŐJOBBOSOK!!!!! xD
2008. 04. 19. 17:41
"Úgy viselkedtek a Reakció nevezetű jobboldali lap szerkesztői, ahogy kellett: kisebb tiltakozást szerveztek az egyik neonáci vezető boltja elé."
http://nol.hu/cikk/488281/
TGM
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.