Beavatkozom
Az áldást sodika küldte 2008. június 19., csütörtök - 13:23-korKategóriák: Gárda per , Pereim
Címkék: birosag garda jog magyar magyar garda
80 komment
- Az ÚDK értékes ingatlanokat adna bérbe
- Mónus Áronnak gyakran feltörik a sufniját
- A Jobbik köztéri rendezvényeken gondolkodik
Én pedig...
Fővárosi Bíróság - 1055. Budapest, Markó u. 27.
Tisztelt Bíróság!
Alulírott Kiss Endre Farkas (an: …, szigsz: …, 1119. Budapest,… … 3. alatti lakos)
a Fővárosi Bíróság előtt 24.P.26453/07 ügyszám alatt folyamatban lévő, a Fővárosi Ügyészség és a Magyar Gárda Kulturális és Hagyományőrző Egyesület között folyó, társadalmi szervezet feloszlatása iránt indított per kapcsán, az alperes Magyar Gárda pernyertességének érdekében
a polgári perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény 54. § (1) bekezdése alapján,
az alábbi
BEAVATKOZÁSI KÉRELMET
terjesztem elő:
Tanulmányaim mellett közíróként tevékenykedek, részben sajtómegbízás alapján, részben pedig önállóan. Ennek keretében sokszor erős szóképek alkalmazásával igyekszem ráirányítani különböző társadalmi jelenségekre azon olvasók figyelmét, akik a bulvármédia hírözönében mára jóformán érzéketlenné váltak egyes honfitársaink mindennapos nehézségei iránt.
Úgy hiszem, hogy ezzel olyan felvilágosító munkába kezdtem bele, ami – együtt a hozzám hasonló megközelítéssel kommunikáló közírók tevékenységével – konstruktív módon járulhat hozzá a közéleti viták élénküléséhez, ezáltal pedig az így felvetett problémák mielőbbi, hatékony megoldásához közelítheti a magyar társadalmat.
A továbbiakban ezt a tevékenységemet érzem veszélyeztetve jelen eljárás által, az alperesi perveszteség ugyanis olyan gyakorlatot teremtene, mely egyértelműen túlhatna az alperes sorsán, és engem is konkrét érdeksérelemként érne közírói, valamint hosszas előkészítés után e hónapban indult önálló gazdasági sajtótevékenységem gyakorlásában, elvégre szűk korlátok közé szorítaná azt, hogy a gondolataimat milyen szervezeti környezetben ismertethetem.
A Magyar Köztársaság Alkotmányáról szóló 1949. évi XX. törvény (Továbbiakban: Alkotmány) 61. § (1) pontja alapján a Magyar Köztársaságban mindenkinek joga van a szabad véleménynyilvánításra.
Ennek a jognak álláspontom szerint magában kell foglalnia, hogy ez a véleménynyilvánítás tetszőlegesen megválasztott keretek között történhessen, mely elvnek a védelmét az Alkotmány 62. § (1) pontjában meghatározott gyülekezési jog is biztosítja.
Mint tudjuk, a felperesi oldalról eljáró Ügyészség nagyobb részt egy Tatárszentgyörgyön megtartott rendezvény beszédei alapján kívánja az alperes feloszlatását, ez pedig egyértelműen azt jelentené, hogy a Tisztelt Bíróság kedvezőtlen ítélete folytán a jövőben joggal számítana retorzióra minden olyan szervezet, mely a rendezvényein határozott társadalmi problémák megnevezésére kíván alkalmat biztosítani, ezáltal viszont úgyszintén sérülne mindazok joga is, akik hasonló rendezvényeken szeretnének felszólalni, illetve gondolataikat népszerűsíteni.
A Tisztelt Bíróság a május 20-i tárgyaláson két társadalmi szervezetnek, a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetségének (továbbiakban: MAZSIHISZ), valamint az Országos Cigány Önkormányzatnak (továbbiakban: OCÖ) engedélyezte a felperes oldalán történő beavatkozást.
BDT2006. 1316. alapján a beavatkozás törvényi feltételeként meghatározott jogi érdekkel nem azonosítható … az … hogy valaki – az őt ért hasonló sérelem miatt – azonosul a támogatni kívánt fél sorsával.
Ebből következően a Tisztelt Bíróság e két felperesi beavatkozó – a MAZSIHISZ és az OCÖ – beadványával kapcsolatban érdekeltségüket azon körülményből állapította meg, hogy esetükben a beavatkozásuk alapja túlnyúlik a puszta empátián.
Ezek a felperesi beavatkozók egyértelművé tették, hogy közvetlen jogi érdekeltségüket abból eredeztetik, miszerint a hazai zsidóság, illetve cigányság olyan részének nevében lépnek fel, akik – állítólagosan – fenyegetve, illetve megfélemlítve érzik magukat az alperes, pontosabban a vele azonosítani kívánt Magyar Gárda Mozgalom tevékenysége által.
Tény ugyanakkor, hogy mindkét nevezett társadalmi csoportból – a hazai zsidóság és a cigányság – köréből egyaránt akadnak olyan emberek, akik elhatárolódnak a névlegesen nevükben fellépő felperesi beavatkozó szervezetektől. Miután pedig ezeknek, a felperesi beavatkozóktól elhatárolódó, ám az őáltaluk képviselni szándékozott kisebbséghez tartozó személyeknek a véleménye sokszor erősen megoszlik az alperes megítélésének tekintetében, ebből egyenesen következik, hogy – szervezeti kereteiktől függetlenül – az OCÖ és a MAZSIHISZ jogerősen már megállapított közvetlen jogi érdekeltségéhez jelenleg az a tény is elegendő, hogy még az alperessel szemben elítélő véleményen lévő kisebbségeiknek is csupán önkényes képviseletű reprezentánsai.
A fentiekre jó példa többek között a Judapest.org közösség, akik nem rokonszenveznek a Magyar Gárdával, ám – zsidó önazonosságuk dacára – sokszor ugyanígy a MAZSIHISZ-szel sem.
A már megszületett, beavatkozást engedélyező döntések alapján megállapítható tehát, hogy a jogi érdekeltséget megteremtő állapothoz jelenleg elégséges, ha a felperesi beavatkozó felek az ilyen attitűddel élő saját kisebbségeiknek – MAZSIHISZ esetén a Magyar Gárdával nem rokonszenvező zsidó embereknek, az OCÖ esetén pedig ugyancsak a Magyar Gárdával nem rokonszenvező cigány embereknek – mindössze kiragadott reprezentánsaként járnak el.
A fentiek alapján a személyes jogi érdekeltségem mellett jelen beavatkozási kérelmemet arra is alapozom, hogy jellemző reprezentánsukként mindazon közírók, valamint sajtómunkások érdekeinek képviseletében kívánok eljárni, akik jelen perrel veszélyben érzik a jogukat arra, hogy az egyes szociológiai problémákat az átlagnál határozottabb retorikával feldolgozó véleményüket nyílt színen, tetszőleges társadalmi szervezettel együttműködve népszerűsíthessék.
Kérem tehát a Tisztelt Bíróságot, hogy kérelmemet kedvező elbírálásban részesítse.
· Jelen beadványomat 10 példányban csatolom.Budapest, 2008. június 19.
Tisztelettel:
Kiss Endre Farkas
By SoDI
Kapcsolódó:
Eddig 80 komment érkezett ()
2008. 06. 19. 13:38
Micsoda maszlag.
Közíró, társadalmi vita, szociológiai problémák átlagnál erősebb szóképekkel való feldolgozása???
Te hülye vagy? Itt ilyesmi nincs.
Ez egy zsidózós blog (újabban szcivel is foglalkozik). ENNYI.
Itt még szociológiai problémamegoldásról szó nem volt......
De mindegy.
Azt nem értem, hogy ez a per, az alperes "társadalmi szervezet" feloszlatására irányul. Ha vesztetek, te is feloszlasz vagy mia...??
2008. 06. 19. 13:43
te csak fröcsögsz
retorikából alkotsz értékítéletet, mert így nem kell szembesülnöd azzal a ténnyel, hogy a tartalom színigaz.
2008. 06. 19. 13:49
ezt jól kifundáltad :D
hajrá
várom a fejleményeket...
kb mennyi idő, amíg ezt eldöntik?
2008. 06. 19. 13:51
tomnash: Nem tudom. A tárgyaláson szerintem biztos ott leszek, mert ha el is utasítják, a törvény szerint a fellebbezés ideje alatt is részt vehetek a perben.
2008. 06. 19. 13:52
Inkább ez volt megint egy semmitmondó visszafröcsögés....
Ha igazságot írnál nem is lenne szükséged a retorikára, de itt nem is erről van szó, hanem inkább arról, hogy:
Ha a tartalomnak bármi köze lenne a valósághoz, nem kellene retorikaként el(ő)adnod a színtiszta zsidózást...
Ilyen egyszerű.
.
Szóval feloszlasz, vagy mi lesz???
2008. 06. 19. 13:55
Igen, Pengető, a Bíróság engem dezintegrálásra fog ítélni, ha veszít a Gárda. :DD
Különben ha valamit el lehet mondani egyszerűen is, akkor - úgy gondolom - felesleges túlbonyolítani.
2008. 06. 19. 13:57
Gyerekek futnak be a zsinagógába. - Rabbi, rabbi, hallottunk egy új szót, mit jelent az hogy kapitalizmus?
- Az amikor elvesszük a gójok pénzét.
- És ők örülnek ennek?
- Nem, azt hívjuk antiszemitizmusnak.
2008. 06. 19. 14:10
:D
2008. 06. 19. 17:15
bemyegy orbán viktor a zsinagógába
-mi ez a hely??-kérdi a rabbitól
-mi zsidók itt imádjuk az istent-válaszolja a rabbi
-akkor mire vársz, zsidó, térdre)))))))))
2008. 06. 19. 18:02
jópofa, bár orbánnal elég hiteltelen
2008. 06. 19. 18:42
Amúgy megkérdezted erről a gárdát előre, vagy csak benyomultál anélkül, hogy tudnád, ők mit gondolnak (rólad :D ) de főleg erről a lépésről???
2008. 06. 19. 19:39
Mindig van lejjebb, sodika naprol napra bizonyitja, es hol van meg a infimum....
2008. 06. 19. 20:19
Pengető: Nem kérdeztem meg senkit.
De szerintem például Mónus Áron se. :)))
Nem is szükséges, miután a saját érdekeimet védem - no meg a hozzám hasonló közírók érdekeit (még akkor is így van ez, ha most konkrétan a Gárda érdeke ezekkel pontosan egybeesik).
2008. 06. 19. 20:19
fixpont: Ez most miért is mélypont? :)
2008. 06. 19. 20:22
Lassuk, hogy a Nationalelf mit kezd a Luzitanokkal. Meg se merem kerdezni, bronicica kinek szurkol. :-PPP
2008. 06. 19. 20:30
Bronicica ma Ballack a Fuhrer, mit szolsz hozza? :-))))
2008. 06. 19. 20:31
úgy néz ki, rá van tapadva a tévéjére :)))
2008. 06. 19. 20:32
Sodi(Blogin szerint Szodi) így akar bejutni a tárgyalásra?:D NEm rossz...:)
2008. 06. 19. 20:40
Joe: Ez így nagyon súlyosan öncélú mozzanat lenne tőlem, tehát értelemszerűen nem igaz.
Hol ír (kérdez) ilyet a Blogin? :)
---
UPDATE: Ja hogy "Blogin szerint SZodi"... vágom már :)
2008. 06. 19. 21:08
Eins zu null fur Deutschland. :-)
2008. 06. 19. 21:13
Zwei zu null.
2008. 06. 19. 21:21
Sodi, szerinted minden hitvány blogger közíró, vagy csak te???
Esetleg a kamu (tudom, nem formálisan, csak lényegében) szerződésed tesz azzá???
Kicsitsem röhejes ez az önmegnevezés.... ÁÁÁ
2008. 06. 19. 21:23
LOL: Van a blog, van a szerződésem, szólaltam már fel a Kossuth téren, és hétvégén indul a JobbStart.hu is.
Ez kapásból négy dolog.
2008. 06. 19. 21:31
2:1
2008. 06. 19. 21:43
Jo ez a 'koziro' tenyleg vicces. :-))))
2008. 06. 19. 22:15
Szólaltam már fel a Kossuth téren! :DDDD
Te kibaszott nevetséges vagy!
Üdv, Pengető. :D
2008. 06. 19. 22:18
"Te kibaszott nevetséges vagy!"
Akkor mondom úgy, hogy többször is, tehát szoktam és szeretem... A lényeg, hogy ez egy hasznosnak gondolt cselekvésem (az irreleváns, hogy valóban hasznos-e), amihez a jogomat védeni akarom. Ez a jog pedig csorbulna, ha egyes bejegyzett szervezetek rendezvényein nem, vagy csak korlátozva kerülhetne sor ilyesmire, bárki részéről.
2008. 06. 19. 22:20
Különben szegény fixpont, bronislaw nélkül nincs akivel focizzon :)))))
2008. 06. 19. 22:39
Pedig a nemetek nyertek. :-) Nemsokara osszefoglalom ujnaciul a meccset, hogy bronicica es ertse mirol volt szo. :-)
2008. 06. 19. 22:42
szerintem neki most elromlott a gépe vagy milehet :))
2008. 06. 19. 22:59
Sodi! Idézet a Lenkei könyv elejéről: Köszönetet mondok Drábik Jánosnak, aki precíz munkájával hozzájárult az emberiséget megnyomorító, a háttérben rejtőzködő gazdasági-politikai erők leleplezéséhez.
Érdekes nem?
2008. 06. 19. 23:11
Góliát: Nem olyan hülyék ezek, mondom :DD
2008. 06. 19. 23:20
Na ja ezért jár egy jó pont nekik. Amúgy a Mikovitz azért fotózkodott együtt a Juliette Lewissal mert a csaj is egy híres szcientológus,mint a Travolta vagy a Cruise.
2008. 06. 19. 23:21
A Leleplezőt általában sokan olvassák arrafelé :)))
Még Fritzlauf bácsi is.
2008. 06. 19. 23:22
http://www.nndb.com/lists/278/000069071/
Itt a híres szcientológusok listája.
2008. 06. 19. 23:24
Akkor ajánlom ezt is a Fritzlaufnak:
http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm
2008. 06. 19. 23:25
Elolvastam ezt a listat senkit nem ismerek rola csak kb 2 szinteszt ez eleg sovany. Hol vannak a tudosok, a nobel-dijasok a kutatok, barki aki nem a kommunikacioval, megjelenessel, fellepessel, szinteszi jatekkal, hanem valodi, igazi, merheto komoly teljesitmennyel rendelkezik? Az elozo az smafu.
2008. 06. 19. 23:29
Azok biztos nem híresek... :)
Egyébként sodi ezek a spamszűrő betűk sokszor olvashatatlanok. Nem lehetne olvashatóbban?
2008. 06. 19. 23:47
SoDI, van egy mondás, amit a hozzád hasonló figuráknak szoktak mondani, így hangzik: "Get a life!"
2008. 06. 20. 0:40
IsmeretlenJoAkaro: Igen, ismerem.
Ezt az érdektelen, kispolgári, vadliberális faszparasztok szokták mondogatni.
2008. 06. 20. 0:41
Góliát: Nem én programozom a freeblog működését, ezért sajnos nincs ráhatásom.De ha regisztrálsz, onnantól nem kell beírnod semmiféle kódot.
2008. 06. 20. 12:01
tényleg a németeknek szurkoltam, fixpont, , már csak azért is c ronaldót kibaszottul rühellem.....
2008. 06. 20. 12:13
fixpont, egész jól néz az a néger csaj, akiről tegnap írtál.....meg anyira nem is "kislány", ahogy írtad, 18 éves..))))))
2008. 06. 20. 13:10
Különben milyen érdekes, hogy magához a jogi érvelésemhez nem érkezik releváns megjegyzés. :)
Miért nem? :)))
2008. 06. 20. 14:58
Én tettem, és tartom.
Röhej, maszlag.
Nesze, ez releváns.
_
Szinte biztos vagyok benne, hogy a gárda sem örül a buzgómocsingoskodásodnak.
2008. 06. 20. 15:36
Nem, ez nem releváns megjegyzés, hanem engem támadó személyeskedés.
2008. 06. 20. 15:44
Különben a Gárda majd nyilván kommunikálni fogja a dolgot, ha fontosnak érzi. Ne találgassunk már helyettük arról, hogy miről és miként gondolkodnak.
2008. 06. 20. 16:46
Na most itt a dilemma:
Megírjam-e 150-edszer sodikának, hogy butácska, ezzel azt éreztetve vele, hogy őt még a szélsőjobb se fogadja be? Ennek egyenes következménye, hogy még többet fog foglalkozni szcientológiával, amit viszont szomorúan néznék.
Inkább tartom a számat, és akkor talán az a kisebbik rossz. Hopp, ezt kimondtam volna?
2008. 06. 20. 19:01
Anonymus: Érdekesek a következtetéseid.
Mi alapján jutottál ide? :)
2008. 06. 20. 19:10
Különben annak a mondatnak, hogy - a beadványomnak megfelelőem - elsősorban a saját érdekeimet megyek védeni oda, melyik része nem érthető? :))
2008. 06. 20. 19:12
Sodi, minden személyeskedés nélkül mondom, hogy a fenti jogszagúnak szánt magyarázáskísérleted egy röhejes maszlag. Bántás nélkül mondom, relevánsan.
Maszlag magadról, erről a blogról, maszlag a miértről.
__Baromságok köntösben.__
(TÖBBEK KÖZÖTT: a te netes "sajtótevékenységed" szűkülne mert milyen "szervezeti környezetben" ismertetheted blabla....
Hát hahotáznék, ha nem lenne elképesztően megdöbbentő.)
"Mint tudjuk..." Ez a formula külön fincsi egy ilyen beadványban.
Mindegy............................
"Különben a Gárda majd nyilván kommunikálni fogja a dolgot"
Nem hiszem. Nem hiszem, hogy nálad nagyobb dobra akarnák verni, hogy a szélsőjobb egyik legnagyobb udvaribolondja ült melléjük. Na ez a része volt személyeskedés. Ezenkívül tök releváns és visszafogott vagyok.
2008. 06. 20. 19:16
Egy szervezet feloszlatásáról beszélünk (egyesülési tv, vagymit tudom én), te meg véleményszabadságért akarsz kiáltozni...
2008. 06. 20. 19:32
Pengető: Halihó!
A beavatkozásnak pont az a lényege, hogy nem csak a támogatni kívánt felet érinti az ügy. Ha CSAK őt érintené, semmi keresnivalója nem lenne ott senki másnak, ez így igaz.
-- „Egy szervezet feloszlatásáról beszélünk (egyesülési tv, vagymit tudom én), te meg véleményszabadságért akarsz kiáltozni...”
Vazzeg, még jó!
A beavatkozási kérelem az én SAJÁT ÉRDEKEIMRŐL szól. Azért szól erről, mert arról KELL szólnia. És azért nem írok benne az egyesülési törvényről, mert én nem egy egyesület vagyok, hanem egy SoDI. :))
-- „a te netes 'sajtótevékenységed' szűkülne mert milyen "szervezeti környezetben" ismertetheted blabla...”
Ha feloszlik a Gárda, akkor a jövőben bizony SEMMILYENBEN. Mert mindenki azt fogja mondani, hogy ’jaj, legyünk óvatosak, ezeket a dolgokat nem szabad kimondani, hiszen látjátok, a Gárdát is feloszlatták elsősorban néhány kemény beszéd miatt’. Mi ez, ha nem közéleti cenzúra, az igazat szóló szájak erőszakos befogása??
A lényeg az, hogy NEM CSAK a Gárda létezik, de ha példát statuálnak rajta, az kihat MÁS szervezetek viselkedésére is.
Fortélyos félelem igazgat, tudod.
-- „’Mint tudjuk...’ Ez a formula külön fincsi egy ilyen beadványban.”
Ott voltam a tárgyaláson, így tudom, mi hangzott el. Amiről pedig tudok, mert tény, annak kapcsán miért ne lehetne így fogalmazni? :)
Kommunikáció…
Én különben pont leszarom, lesz-e visszhang, ez csak a TE vesszőparipád tegnap óta. :)
2008. 06. 20. 19:35
Röviden: először is be kell kerülni a perbe.
Azzal, hogy MAGAMRÓL beszélek, és a SAJÁT érdekeimről.
A Gárdáról, vagy az egyesülési törvényről majd csak EZUTÁN lesz értelme beszélni.
2008. 06. 20. 19:40
Nagyon erőltetett ez az írás, ebben Pengetőnek igazat kell adnom. És jócskán túlértékeled benne saját szerepedet. A céljaidat persze értem én.
2008. 06. 20. 19:43
"Fortélyos félelem igazgat, tudod."
Hát azt látom.
2008. 06. 20. 19:49
Ond: A saját magam túlértékelése nem baj, elvégre a bíróság azt a részt nem fogja vizsgálni. Ez szándékosan csak töltelék, hogy legyen valahol eleje a szövegnek. :)))
Itt nem az a lényeg, hogy én megváltom-e a világot, hanem hogy szabad-e korlátozás nélkül erre törekednem. Ha most beparáztatják az összes szervezetet, akik akár nekem, akár a hozzám hasonlóknak lehetőséget szeretnének biztosítani a gondolataik szabad terjesztéséhez, akkor az bizony bújtatott gyűlölettörvény lesz.
KIERŐSZAKOLT ÖNSZABÁLYOZÁS.
Ami undorító.
---
Még egyszerűbben: Annak, hogy jelentős, jelentéktelen, hasznos, vagy haszontalan az, amit csinálok SEMMI KÖZE ahhoz, hogy van-e jogom hozzá.
Én hasznosnak és jelentősnek gondolom, de ettől még persze lehet haszontalan és jelentéktelen. Érdektelen. Nem számít.
CSAK az számít, hogy lesz-e a későbbiek során is jogom hozzá, vagy sem.
2008. 06. 20. 20:07
Másként: A beadványnak a tényállást nem érintő részeiben nyugodtan lehet némileg szabadosnak lenni, elvégre azt amúgy sem fogják vizsgálni.
Az csak azért kell bele, hogy ne legyen olyan száraz az egész. Nem vagyok jogász, így különösebben nem baj, ha nem beszűkülten szakbarbár jogi szöveg az, amit beadok. :))
De magához a LOGIKAI érvvezetésemhez még mindig nem láttam leírva normális kifogást.
Miért nem? :)))
2008. 06. 21. 11:47
bronislaw kaminski!
Szeretnék tőled kérdezni pár dolgot privátban. Dobnál nekem egy mailt a kotton.otto/KUKAC/gmail/PONT/com címre?
Nagyon köszi!
2008. 06. 21. 12:56
tudod kit szívassál otto))))))))
2008. 06. 21. 13:05
Ne bátnsátok Kaminskyt!!!
Ő egy meg nem értett trubadúr...
Sodi alig látoma bepötyögni való kódot. Faszom nem spamrobot. Még jó, hogy nem te is azzal a hülyeséggel jössz, hogy mennyi 17-11.
2008. 06. 21. 17:37
A mindig fasisztázó zsidó média, és a mindig fasisztázó zsidó tulajdonú oldalak, valamint a megélhetésizsidó közírók miért lennének hitelesebnek tekintendőek, mint egy blog, ahol valakinek a személyes véleménye van leírva?
Ellentétben a mainstream médiával, ahol a fizetett hazugok jajveszékelnek és fasisztáznak meg hasonlók.
2008. 06. 21. 17:43
Ment egy mali az amalonora amúgy :D
2008. 06. 21. 17:46
Én pedig válaszoltam. :)
2008. 06. 21. 21:31
"Másként: A beadványnak a tényállást nem érintő részeiben nyugodtan lehet némileg szabadosnak lenni, elvégre azt amúgy sem fogják vizsgálni."
Ki mondta, hogy nem lehet? Lehet. Tőlem írhattad volna máshova is, röhejes faszság, a lázálmaid, te kis "közíró". Ennyi. :DD
2008. 06. 21. 21:39
Kurvára nem bírod ám felfogni, hogy nem az a lényeg, hogy érték-e, vagy 'lázálom', hanem az, hogy a tényállás tekintetében releváns-e, vagyis magát a logikai érvelésemet szétroncsolja-e, vagy sem...
Szerintem értékes, szerinted nem.
Hogy az-e, tökmindegy...
Vágod már?
2008. 06. 21. 21:53
Én ezt vágom, csakhogy én nem is állítottam ilyesmit, hogy mit roncsol, vagy mit nem roncsol.
Közöltem, nagyjából ezt, hogy "LOL mekkora öntömjénező faszság", erre te az elég régre visszavezethető mellébeszélési kényszered következtében azt kezdted el magyarázgatni, hogy de "az nem is jogi szöveg, és nem is az a lényeg, és tökjó, hogy ilyen szabados vagyok, és tökjó kis töltelék a szöveg elejére, és dehülyevagyhogynemérted" (amúgy szabatosnak mondják magyarul, de hát mindegy)
Értem Sodika, csak én nem erről beszélek, erről te beszélsz válaszként jobb híján. Hanem arról, hogy LOLfaszság. Nem arról beszélek, hogy mi köze van (az amúgy megintcsak LOL) érvelésedhez, mennyire releváns, hanem arról beszélek, hogy RÖHEJES.
Szóval én közöltem, hogy faszság, amire mondjuk lehet azt reagálni, hogy "nem iiiiis!!!" vagy hogy "kapdbe". Erre te: "blablabladehát a lényeg az, hogy az érvelésemmel milyen vizsonyban van, és nem baj, ha kicsit izé, és hozé, blablabla, de az érvelésem...".
Stimmel? :DD
2008. 06. 21. 21:59
"amúgy szabatosnak mondják magyarul"
A szabatos azt jelenti, hogy precíz, egyértelmű, találó, világos.
A szabados pedig klasszikus módon erkölcstelent jelent, de így, hogy én a "szabadon szárnyaló", vagyis a "fantáziadús" szinonimájaként használtam, ugyanúgy rendjén van.
2008. 06. 21. 22:02
Pengető: Attól még, hogy nem mondod ki egyértelműen, miszerint úgy gondolod, hogy mivel faszság az általad kiemelt rész, az már az egész jogi érvelést megsemmisíti, még tök egyértelmű, hogy a sorok között erre próbálsz utalni.
Nem vagyok hülye.
2008. 06. 21. 22:10
Ja értem. Te mondod meg mit gondolok és elvitatkozol. Így megy.
De sodi, sajnos az vagy. :D
2008. 06. 21. 22:15
"Te mondod meg mit gondolok és elvitatkozol. Így megy."
A sorok között olvasok. Ugyanis nem vagyok hajlandó nem észrevenni, amikor ócska terelgetéssel próbálsz meg hitelteleníteni engem.
2008. 06. 21. 22:31
Én téged?? A te jogi fejtegetésed előtt megtalálható öntömjénező szöveg mellé én e célhoz messzemenőkig nem kellek. :D
A jogi "érvelésedről" meg megtárgyaltuk amott, hogy értem. Azt nem a saját magadról írt hülyeségcsokor semmisíti meg, hanem az iratmegsemmisítő a bíróságon. :))
2008. 06. 21. 22:35
Majd meglátjuk. :)))
2008. 06. 21. 22:46
Szeva Sodi!
Elérhető végre az NBH 2007-es évkönyve. Olvastad?
2008. 06. 21. 22:48
Góliát: Majd holnap írok a szcientológiáról, ma inkább filmet nézek. :))
2008. 06. 21. 22:51
wááá, "aki Szci propagandát nyomat, az maga is szcivé válik."
Jó, tudom, te nem. ÁÁÁ.
2008. 06. 21. 22:53
És hogy levágtad, hogy miről van szó :DDD
2008. 06. 21. 22:56
Én nem nyomok propagandát.
Én elfogulatlan, objektív harmadik fél vagyok.
Nem emlékszel? :))
2008. 06. 21. 23:00
Ezt már sokszor leírtad, csak tudod a propaganda attól agyafúrt, hogy látszólag másra helyezi a hangsúlyt..........
2008. 06. 21. 23:10
Ha mindkét oldalon megmutatom a szart is, az nem lehet propaganda.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.