Gaskó jó fej csávó!
Az áldást sodika küldte 2008. július 13., vasárnap - 20:25-korKategóriák: Összeesküvés
Címkék: osszeeskuves sztrajk
109 komment
Na, egy kicsit megtöröm a vasárnapi pihenést, ugyanis ekkora hatalmas poén mellett nem lehet elmenni szó nélkül.
Idézet következik.
AZ AZÉRT ELÉG FURA, HOGY PONT MOST VAN A SZTRÁJK.. A MULTHÉTEN A SOK FIDESZES-KDNPs JOBBOLDALI CSŐCSELÉK FELTUDOTT JÖNNI BUDAPESTRE VONATTAL A MELEGFELVUNLÁSON HŐBÖRÖGNI, DE A TÖBB EZER FIATAL HAGY NE TUDJON MÁR NYUGODTAN HAZAJÖNNI A KÜLÖNBÖZŐ FESZTIVÁLOKRÓL..
IRTÓZÓM EZEKTŐL A GASKÓ FÉLE FIDESZES VADBARMOKTÓL. MINDENT MEGTESZNEK ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY AZ ORSZÁG LAKOSSÁGA ROSSZABUL ÉREZZE MAGÁT..Blogkomment, innen
Hihihi. :D
Én nem tudom, hogy van-e ebben valami, de ha igen, akkor HAJRÁ GASKÓ ÚR! :DD
Úgy is van! A Gerendai Károly félék első füttyenésére tömegével vonuló liberális barmok szopják csak meg a faszt, akárhol is vannak. :)
Ha mindez igaz, Gaskó még a techno-razziázó Bloginéknál is sokkal jobb fej! :D
By SoDI
Eddig 109 komment érkezett ()
2008. 07. 13. 20:32
A Gasko is egy paraszt, de az a BKV-s fofos rajta is tultett, amikor meg erettsegi napokra idozitette a BKV sztrajkot.....
2008. 07. 13. 20:33
Vazzeg, ezt éppen hogy ÍGY KELL!
Mi értelme van, ha nem érint elég embert?
SEMMI! :D
A Kurucos hídblokád is pont azért volt eredményes, mert mindenki pont akkor ment volna munkába! ;P
http://sodi.freeblog.hu/tags/blokad/
2008. 07. 13. 20:35
Gaskónak bizony a kurva anyja. Amikor egy munkásszakszervezetet az ellenzék politikai célokra kezd el használni, akkor veszíti el igazán az értelmét. Ott már nem a vasútast képviselik (utaztam vonattal és hallottam ahogy a MÁV dolgozok szidták a Gaskót, hogy milyen milliós fizetést kap és hogy nem meggyőződésből csinálja). Akkor a másik undorító, hogy persze a MÁV Cargó eladásából azonnal a kezükbe fejenként a pénzt izibe, de az fel se merült bennük, hogy talán a cég több mrd-os veszteségeit kéne mérsékelni ebből a pénzből. Egyébként a sztrájk azért most van, mert pénteken vagy szombaton volt ilyen díjátadás vasútaséknál, amit ugye szépen átvettek, mielőtt "kiesik a kapa a kezükből".
2008. 07. 13. 20:36
Bocs, vasutas, elírtam :)
2008. 07. 13. 20:37
Van egy viccem: az egyetemista srác a másodosztályra vesz jegyet a vonaton.
--
--
--
Ennyi.
2008. 07. 13. 20:38
Remélem akkor lesz bkv-sztrájk, mikor államvizsgára mész. Sodi = empátiamentes ösztönlény
2008. 07. 13. 20:56
Tok mindegy, neki _autoja_ van, igy le se szarja, csak a csoporttarsaival baszna ki a BKV. :-)))
2008. 07. 13. 21:03
mr_lotto: A harc nem az empátia hiányát jelenti.
Márpedig a sztrájk az harc.
2008. 07. 13. 21:04
Ha BKV sztrájk van, az tök jó, mert akkor általában dugó sincs, tök simán lehet haladni a városban :DDD
2008. 07. 13. 21:12
"Remélem akkor lesz bkv-sztrájk, mikor államvizsgára mész"
Egy dolgot tisztazzunk mindjart az elejen, sodika soha nem fog eljutni az allamvizsgara. Se matekbol se infobol. :-))
2008. 07. 13. 21:15
Ezt már tisztáztuk. A két egyetemen hallgatott három szakomból három különböző időpontban tervezek államvizsgázni. Mert ilyet is lehet.
2008. 07. 13. 21:15
1 uveg Dom Perignont teszek fel, hogy sodika matol kezdve 6 feleven belul nem tudja letenni a B.Sc., 10 feleven belul pedig az M.Sc. vizsgajat matekbol es infobol az ELTE-n. :-)
2008. 07. 13. 21:16
Az, hogy a kozgaznak milyen bufe szakara jarsz, az engem nem igazan erdekel, ezt meg kell valljam. A masik kettot viszont figyelemmel kiserem. :-)
2008. 07. 13. 21:22
Ki tartja a fogadast? ;-)
2008. 07. 13. 21:22
fixpont: ELTÉ-n nekem NEM KELL Bsc vizsgát tennem.
(No meg szerintem nem is tehetek, mivel osztatlan egyetemi szakra járok). Különben hülye vagy. 9 félév alatt azért nem egy és nem két krediten lett. :)
// figyeljétek meg: mindjárt beírja hogy "akkor három"
"kozgaznak milyen bufe szakara jarsz"
Tiszta hülye vagy. Mindkettő (ELTE + Corvinus) szép nagy múltra visszatekintő, elismert, híres egyetem.
Egyik sem a karapószörcsög-alsói főiskola. :DD
Szóval nem ócska, színvonaltalan, vidéki, vagy külvárosi szarokról beszélünk.
Különben több szigorlatom megvan az ELTÉ-n, szóval azért óvatosan azzal a fogadással.
2008. 07. 13. 21:37
Akkor a fogadast visszavonom, ha meg a regi osztatlan kepzesre jarsz es atfogalmazom, szoval mostantol kezdve 10 felev mulva sem lesz meg az egyetemi diplomaja matek es info szakokbol. :-))) Latod, 9 feleve odajarsz es meg 10-et adok neked..... ennyire tartalak sajnos. ;)))) Szoval 1 uveg Dom Perignon. Ki tartja? :-)
2008. 07. 13. 21:40
zsidó vagy
ma már mondtam? :)
2008. 07. 13. 21:43
dehogy mondtad, mivel te soha nem szemelyeskedsz, ez is egy jo tulajdonsagod
2008. 07. 13. 21:44
sodika: sajnos Magyarországon a legtöbb egyetem büfészak a világszínvonalhoz képest. Top 500-ban ELTE, BME és a SZTE (Szegedi Tudományegyetem) volt benne az elmúlt évtizedben (utóbbi években úgy tudom már egyik sem, vagy csak az ELTE). Szépen lassan amortizálódik le a felsőoktatásunk (követi a többit). Én is szeretem azt hinni, hogy a BME még egy nívós egyetem, de sajnos egyre hanyatlik az is...
2008. 07. 13. 21:47
Vajon miért van az, hogy mégis, ha egy nagy külföldi szaktekintély jön Magyarországra, mindig a Corvinusra megy?
Vajon miért...
2008. 07. 13. 21:48
k0zi: A hazai elit tagjainak majd mindegyike itthon végzett.
Sok köztük a milliárdos.
Erről ennyit.
2008. 07. 13. 21:53
Azert az a TOP500-as lista egy picit torzit, mert ha itthon van egy jo kepessegu diak, szinte kizart, hogy a PhD.-jet itthon csinalja, azonnal el fog menni valamelyik tarsegyetemre (minden egyetemnek megvannak azok a tarsegyetemei ahonnan szivesen cserelgetnek diakokat), mivel ha masert nem az angolt gyakorolni mindenki kulfoldre szeret jarni. Szoval ilyenkor minden tudomanyos teljesitmeny, cikkek, maga a dolgozat annak az egyetemnek szamit be, ahol csinalod, holott az alapkepzest itthon szerezted meg. Tanaroknal ugyanigy van, ha kimegy valaki vendegprofesszornak (marpedig a legjobbak kimennek, akar orokre is), az a tudomanyos munka megint csak oda szamit be, ahol eppen kiadta stb. Tehat ezeket a torzitasokat beszamolva is, teljesen igaza van Kozinak a magyar (felso)oktatas szinvonala szabadesesben zuhan, ez nem kerdes.
2008. 07. 13. 22:07
sodika: és mikor végeztek? Mert én az utóbbi 10 évről beszélek.
2008. 07. 13. 22:07
"sodika:
2008. 07. 13. 21:40
zsidó vagy
ma már mondtam? :)"
Ennyit tudsz? EZ segít rajtad, te senki?????
2008. 07. 13. 22:12
k0zi: Kóka 10 éve végzett.
2008. 07. 13. 22:13
LOL: Te is zsidó vagy.
2008. 07. 13. 22:14
Vicces, hogy eddig tartott a keresztényi szünet. :DDD
Egyébként Sodi, oké, neked nem tetszik a fasztivál, nem kell odamenni. Utálni lehet a Gerendaiékat, mert sok pénzük van és kapják be. Hogyne. De miért haragszol a koncert- és fesztivállátogató emberekre? Mit zavarnak azok téged? Miért jó neked, hogy az emberek nem tudnak hazajönni?
Miért haragszol ezekre az emberekre?
Ez annyira mutatja, hogy mekkora egy __szarrágó__ senki vagy, hogy az már bámulatos.
Továbbá, aki fesztiválra jár, az már liberális? Te tényleg ekkora FASZ vagy???? Nevetséges... :DD
Annyira egy antiszociális kocka vagy, hogy komoly irigység táplálódik benned azok iránt, akiknek van kivel elmenni egy koncertre sörözni.
2008. 07. 13. 22:16
Egyrészt LOL én voltam, másrészt nem zsidó, másrészt neked attól még nem lesz előbb diplomád. Sem attól hogy érvek helyett zsidózól, sem attól, ha történetesen bárki is zsidó lenne.
Te nem a zsidók miatt vagy hülye, és maradsz senki életed végéig, ezzel jó lenne megbarátkoznod, mármint a gondolattal.
2008. 07. 13. 22:19
sodika: okés, akkor a felsőoktatással minden rendben.
2008. 07. 13. 22:20
:DD
2008. 07. 13. 22:22
vazz :DDDDDD
mind zsidók vagytok
2008. 07. 13. 22:27
Sodika: "mind zsidók vagytok"
Kész, a földön fekszem.
2008. 07. 13. 22:30
31. Sodi.
(egyrészt nem, de ezt most leszarom)
ÉÉÉSSS??? Ezt mire mondod? Ez mire érv? Ebből mi következik? Hogy előbb fogsz lediplomázni? Hogy mégiscsak keresztény vagy? (lófaszt) Hogy csak zsiidók tarthatnak téged segg hülyének? Vagy mégis ki a faszt érdekel mindez? Te ettől nem leszel valaki, fogd már fel.
2008. 07. 13. 22:31
Szegény szerencsétlen félnótás balfasz. :(
2008. 07. 13. 22:33
Ebből az következik, hogy tévedtem.
Mégis SF-nek van igaza.
Nincs értelme a vitának, mert zsidók vagytok.
2008. 07. 13. 22:42
"Nincs értelme a vitának, mert zsidók vagytok."
Arra persze már nem gondolsz, hogy hogy nézek a monitor másik oldalán, ha történetesen nem vagyok zsidó. Sebaj Sodi.
2008. 07. 13. 22:48
Milyen vitának? Minden hülyeségedre rámutató mondatot csak így tudsz kommentálni.... Nincs itt vita. Te állítasz baromságokat, mi cáfoljuk, visszakérdezünk stb., te pedig benyögöd, hogy "zsidó". Te tényleg ennyire vagy képes, te szarsenki???
2008. 07. 13. 22:52
Sodi, nem lesz diplomád!
Zsidó!
Sodi, nem vagy te keresztény!
Zsidó!
Sodi, hülyeségeket írkálsz...
Zsidó!
Sodi, tényleg ilyen hüle vagy?
Zsidó!
Sodi, sokat zsidózól feleslegesen...
Zsidó!!!
_____________
Mutasd már meg a vitát, mert nem találom vazz. Monomániás szerencsétlen.
2008. 07. 13. 22:55
:-)
2008. 07. 13. 22:57
"Remélem akkor lesz bkv-sztrájk, mikor államvizsgára mész. Sodi = empátiamentes ösztönlény"
Átfogalmazom ezt a kommentet: "Remélem, soha nem lesz bkv-sztrájk!"
"A két egyetemen hallgatott három szakomból három különböző időpontban tervezek államvizsgázni."
Hadd jegyezzem meg, hogy múltkor engem ugatott le a kis gennygóc, hogy "A matek-infó nem két szak, hanem szakpár!". Úgy tűnik, sodinak megnyitották a 'matek-infó két külön szak' szakot. Vagy a másik lehetőség az, hogy akkor hazudozott, és én is kétszakos vagyok.
2008. 07. 13. 22:59
És a legszebb, hogy sodiban minden, de tényleg minden tulajdonság fellelhető, amit ő a cionistáknak tulajdonít. Hát nem megható? Sodi is zsidó :)
2008. 07. 13. 23:01
Pengető: Nem cáfoltok ti meg semmit, csupán ezerszer visszakanyarodtok az olyan kérdésekhez, melyekre már ezerszer válaszoltam. Ennek pedig semmi értelme.
2008. 07. 13. 23:03
C: "Hadd jegyezzem meg, hogy múltkor engem ugatott le a kis gennygóc, hogy 'A matek-infó nem két szak, hanem szakpár!'. "
Jó.
Akkor a KÉT szakomon fogok HÁROM különböző időpontban diplomázni.
Így már jobb? :DDD
2008. 07. 13. 23:03
Ja igen, C...
Te is zsidó vagy.
2008. 07. 13. 23:04
:-)))
2008. 07. 13. 23:06
Különben egy szakpár tényleg nem két szak, de ENNEK ELLENÉRE lehetséges belőle két különböző időpontban diplomázni.
Szóval nincs itt semmi ellentmondás.
Végülis olyan mindegy, hogy én most két vagy három szakra járok, nem igaz? :))
2008. 07. 13. 23:07
Tényleg jó arc a Gaskó, egyik haveromat durván leitatta, aki éppen valami bakterbuli mellett melózott.
2008. 07. 13. 23:07
Abbol a szempontbol, hogy egyiket sem fogod elvegezni teljesen mindegy, ebben igazad van. Mindegy, hogy 3 diplomad nem lesz vagy csak 2 nem lesz.
2008. 07. 13. 23:09
Haladok én a háromból minimum kettőből tűrhetően.
Szóval erről ennyit.
2008. 07. 13. 23:17
Gondolom az infó szak megy nagyon (muhaha)
Formális nyelvek megvan?
Számításelmélet?
2008. 07. 13. 23:22
Sodi!
Megis, mit jelent az, hogy hamarosan kapom a cuccot? Ket, harom vagy esetleg ot ev?!
2008. 07. 13. 23:23
Rudy: aznap kapod meg amikor o a diplomajat. Torodj bele. :-)
2008. 07. 13. 23:26
C: Az, hogy haladok, azt jelenti, hogy haladok.
Rudy: Azt jelenti, hogy holnap. :)
Na jó, mára elegen van. :))
...
2008. 07. 13. 23:33
Sodinak nincs meg a Formális nyelvek, és a Számításelmélet 1-2. Ezek a legnehezebb tárgyak az infó szakon. Soha nem lesznek meg neki :) Legalábbis amíg Hunlaci velünk van :D
2008. 07. 13. 23:43
Hunlaci rendben van. Korrekt abból a szempontból, hogy kevés e-mail beli jogászkodás árán belátta a múltkor, hogy hiába nem tervezett valamire egy újabb javítási lehetőséget, attól még kell adnia, ha kérem :)) (Szóban nem tudtam előadni neki, mert le lettem állítva a mondat közepén.)
Mondom jó, akkor inkább leírom. :)) Vizsgaszabályzat ugye...
Az már megint más kérdés, hogy hiába harcoltam ki a lehetőséget, családi okokból mégsem tudtam élni vele.
---
Na de most megyek Gárda fellebbezést írni.
Reggel jó lenne megszülni, mert lassan lejár a 15 napos határidő.
Reggel még felnézek.
2008. 07. 14. 0:07
"Hunlaci rendben van. Korrekt abból a szempontból, hogy kevés e-mail beli jogászkodás árán belátta a múltkor, hogy hiába nem tervezett valamire egy újabb javítási lehetőséget, attól még kell adnia, ha kérem :))"
Jóval kezdtél jogászkodni. Szóbelin nem is lett volna esélyed jogászkodás nélkül se (mondjuk neked írásban se lesz).
A többiek kedvéért: Hunlaci tanítja a Formális nyelveket. Ő ennek a tudományágnak a legfőbb Istene. Ebből következően szóbeli vizsgán lehetetlen közeli feladat átmenni. Ja, és nem hinném, hogy vevő az ilyen kis pöcsök okoskodására. Nem érdemes perrel fenyegetni.
2008. 07. 14. 0:13
Eredetileg nem is volt rá vevő. Mondom, hogy szóban nem is tudtam előadni, amit akartam, mert jóformán el lettem zavarva, és csak ezután írtam meg a vizsgaszabályzat-elemzős e-mailt. :)) A válaszából ítélve az sem tetszett a tanár úrnak, de végülis eredményre vezetett.
Sajnos ebben az egy esetben muszáj volt picit rámenősebbnek lennem, mert nagyon kellett volna a jegy.
2008. 07. 14. 0:17
Elbasztad :D:D:D
2008. 07. 14. 0:32
Én inkább úgy mondom: félsiker.
A tanulság az, hogy a jogászkodást mindenki úgy utálja, mint a szart, de ettől még legtöbbször eredményre vezet :))
2008. 07. 14. 0:38
Végül nem fog. A formnyelvek is és a számításelmélet is nagyon kemény tárgyak.
2008. 07. 14. 1:33
áá, be kell járni.
ezekre be kell, és nem otthon aludni
ennyi :))
itt néhány ponton hibáztam :DDD
2008. 07. 14. 1:34
Igaza van Sodinak, a Balatonsoundos köcsögök ott rohadjanak meg ahol vannak, az egész zsidó média ezt a szart futtatta a hétenm, akik ilyenre mennek azoknak gázkamrábana helyük...
2008. 07. 14. 2:48
Joe: akkor azért gondolj azokra is akikhez nem ér időben a mentő, mert az emberek autóval kénytelenek menni, azért mert nem járnak a vonatok, és igazából értelmes céljai sincsenek a sztrájknak, csak mondvacsinált faszságok.
2008. 07. 14. 3:15
Sodi! Ezt lesd meg :
http://www.indavideo.hu/video/Meleg_botrany_Budaorson
2008. 07. 14. 8:00
Majd ha a TE béremelésedről és a TE munkádról van szó, akkor ugass hogy nem kell strajk, , pénzimádó köcsög kozzi
2008. 07. 14. 8:19
Azért kell a sztrájk, mert a tárgyalások sikertelenek voltak.
Ez kiszorítósdi játék. Ha mi feladjuk az érdekérvényesítéshez való jogunkat, akkor bármit megtehet az állam és a nagytőke !
A zsindex még arra is képes hogy ÁLBLOGOT írasson amiben a MÁV-ot mocskolják. A "megint állunk vazze" című blogról van szó.
Hétfőn nulla órától tovább gördül a sztrájk
2008-07-13 14:57 barikád.hu
Ismét sztrájk!Ismét sztrájk!A Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ) július 14-én, hétfőn nulla órától folytatja a vasutassztrájkot - jelentette be Gaskó István, a VDSZSZ elnöke.
A munkáltatóval a tárgyalások a sztrájk követelésekről eddig sikertelenek voltak, ezért folytatják a február elsején megkezdett és időközben többször is felfüggesztett gördülő sztrájkot - mondta el sajtótájékoztatóján a VDSZSZ elnöke.
Gaskó István szerint, ha a vasárnap este hét órakor folytatódó egyeztetésen este kilenc óráig sikerül megállapodniuk a MÁV-val a sztrájkkövetelésről és a munkabeszüntetés idején nyújtandó még elégséges szolgáltatásról, akkor lenne esély a nulla órakor kezdődő sztrájk lemondására.
2008. 07. 14. 8:22
Most nézem csak, miért hőbölgött aki a beidézett csupa nagybetűs szöveget írta :-))))))))
A balatoni prolifesztivál nem olyan fontos dolog, és ez nem fogja romba dönteni az ország működését XD
2008. 07. 14. 9:50
néphatalom: Nos itt már RÉG NEM a pénzről van szó. Ez azért megy, mert a Gaskó politikai karriert akar csinálni. Azt tudod-e hogy a VDSZSZ olyan pénzt követel ami nem is létezik, tehát ha engednének nekik, akkor valahonnét el kéne venni azt a pénzt.
2008. 07. 14. 10:24
Honnan veszed ezt a baromságot, hogy nem létezik az a pénz?
A MÁV szoci felsővezetése százmilliókat lop évente, ott van az a pénz, csak nem akarják odaadni a munkásoknak
Káosz van – tart a vasutassztrájk
Éjfél óta tart a vasutassztrájk. A MÁV hajnali jelentése szerint a fővárosban a Keleti és a Nyugati pályaudvar még fogadta a vonatokat, a Déli azonban nem, így a járatok csak Kelenföldig közlekedtek. A műszakváltás után a Keleti és a Nyugati forgalma is leállt, a bevezető utak forgalma viszont jelentősen megnőtt, az autópályák város határához közleli szakaszain csak lépésben lehet haladni. Országosan is nagy a bizonytalanság, ha indul is vonat menetrenden kívül, akkor sem biztos, hogy eléri célállomását.
Többen nem vették föl a munkát Miskolc, Eger, Debrecen, Nyíregyháza és Salgótarján térségében, így ezekben a régiókban nem járnak a távolsági vonatok. Szeged, Pécs és Szombathely térségében közlekednek a járatok. A munkabeszüntetés alatt kiszámíthatatlan a közlekedés – mondta Kavalecz Imre, a MÁV sajtófőnöke.
Gelencsér László, a VDSZSZ vezető ügyvivője arra számít, hogy teljes káosz lesz, leginkább reggel 6 óra után várhatóak fennakadások.
Gelencsér László szerint Budapesten, a Nyugati és a Keleti pályaudvaron több szakszolgálat is sztrájkol, ezért nem közlekednek a vonatok. A Nyugatiból mindössze egy, már éjfél előtt előkészített vonat indult el Ceglédre. Mint mondta, a Déli pályaudvaron – ahol szintén sztrájkolnak – némi atrocitás is történt, mert az állomásfőnök bement – mindenfajta szabályt átszegve – az alagútnál lévő forgalmi irányítótoronyba, és próbálta a szolgálatot átvenni, illetve elterelni onnan a sztrájkolókat egy kijelölt helyiségbe – sikertelenül. Kavalecz Imre szerint az állomásfőnöknek van megfelelő vizsgája az irányítótoronyban való szolgálattételre.
A VDSZSZ tájékoztatása szerint több vidéki városban is erős a sztrájk támogatottsága. Gelencsér László elmondta: Szegeden a műszaki dolgozók sztrájkolnak. A VDSZSZ arról most tájékozódik, hogy a nap folyamán mi lesz a Szeged-Budapest közötti gyorsvonatokkal. Békéscsabán nagyon erős a sztrájk, nem fognak vonatokat fogadni, sem indítani, és több szakszolgálat sztrájkol Debrecenben és Nyíregyházán is, Záhonyban pedig teljesen blokkolják Ukrajna felé a személyforgalmat – tette hozzá. A vezető ügyvivő szerint fennáll a veszélye, hogy a reggeli műszakváltáskor – ami hét óráig mindenhol lezajlik – sztrájktörők váltják le a munkabeszüntetőket. Kifejtette: nem szükséges, hogy magas legyen a részvételi arány, mert „nem attól fog megállni a vasút"
A Balatonnál még járnak a vonatok
Egyelőre nem okozott nagy fennakadást a Balatonnál az éjféltől tartó vasutassztrájk, a helyi és a főváros felé közlekedő vonatok járnak a reggeli műszakváltás után is, viszont a Déli és a Keleti pályaudvarról induló járatok kimaradásával kell számolni - nyilatkozta Sági Zoltán, a MÁV Start Zrt. kommunikációs vezetője az MTI-nek hétfőn.
A hétfőn reggel véget érő zamárdi Balaton Sound fesztiválról az esőben hazafelé tartó fiatalok többsége Budapest felé tart, Zamárdiból Siófokra utazik, onnan szeretne továbbjutni a gyorsjáratokkal. Eddig a menetrend szerinti járatok elindultak a főváros felé, a Kelenföldi pályaudvarig eljutva, viszont Nagykanizsa irányába csak a helyi vonatok járnak.
Sági Zoltán sérelmezte, hogy a naponta 25 ezres tömeget befogadó Balaton Sound szervezői nem engedték betelepülni a fesztivál helyszínére a MÁV Start Zrt. internetes kioszkját, és csak reggel kezdtek el érdeklődni a vasutassztrájk alatti vonatközlekedésről is.
(MTI)
2008. 07. 14. 10:42
Több helyen is járnak a vonatok
Több nagyváros pályaudvaráról is indulnak és érkeznek a vonatok az éjféltől meghirdetett vasutassztrájk ellenére. A vasúttársaság azonban arra figyelmeztet, hogy a közlekedés így is kiszámíthatatlan.
Budapesten a Keleti és Nyugati pályaudvar is indít és fogad szerelvényeket a hajnali jelentések szerint - írta közleményében Kavalecz Imre, a MÁV sajtófőnöke. A Déli pályaudvaron azonban nincs forgalom, így a vonatok Kelenföldig járnak, és onnan indulnak vissza a Dunántúl felé.
Egyelőre annyit tudni, hogy Salgótarján, Somoskőújfalu, Miskolc, Eger, illetve Debrecen és Nyíregyháza térségében többen nem vették fel a munkát. Így a távolsági vonatok - főként a főváros felé - nem közlekednek, a városok között Bz-motoros vonatok azonban viszik az utasokat. Szeged, Pécs és Szombathely közelében viszont járnak a szerelvények.
A MÁV arra hívja fel a figyelmet, hogy a vonatok közlekedése kiszámíthatatlan: késésekre, járatkimaradásokra és az útvonalak rövidülésére lehet országszerte számítani. A munkabeszüntetés alatt ezért megerősített szolgálatban dolgoznak a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatán és a nagyobb pályaudvarokon is összesen csaknem 100 munkatárssal igyekszik biztosítani a vasúttársaság a tájékoztatást.
A vasutassztrájk idején a Volán-társaságok buszain elfogadják az érvényes MÁV-bérleteket és egyes BKV járatokra is fel lehet szállni azokkal ideiglenesen, így például a 2-es és 3-mas metróra. Az előre megváltott vonatjegyet visszafizetik annak, aki a sztrájk idején úgy dönt, hogy mégsem indul útnak, a MÁVDIREKT-nél pedig megerősített szolgálat lesz a sztrájk idején, de az interneten is találhatnak friss információkat az utasok.
A Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ Szolidaritás) vasárnap jelentette be, hogy hétfő éjféltől folytatja a február elsején meghirdetett és azóta már többször felfüggesztett sztrájkot. Az azóta eltelt időszakban sem tudtak ugyanis megállapodni a vasúttársasággal követeléseikről. Az utolsó egyeztetés vasárnap este tartották, ám akkor sem született egyezség.
A VDSZSZ kitart korábbi követelései mellett, azaz a megajánlott 6,9 százalékos fizetésemelés mellé 10 százalékos kiszervezési pótlékot kér körülbelül 15 ezer munkavállalónak, valamint a MÁV Cargo privatizációjából 250 ezer forint egyszeri kifizetését 35 ezer vasutasnak.
A főbb követelések mellett az előre jelzettnél magasabb infláció miatt további 1,1 százalékos keresetnövelést szeretnének elérni, valamint a vasúti mellékvonalak megőrzését. A MÁV közleménye szerint azonban a vasúttársaságnak változatlanul nincs pénzügyi fedezete és jogi lehetősége az „irreális követeléseik” teljesítésére.
2008. 07. 14. 11:02
Kozival ellentetben, en nem hiszem, hogy Gasko politikai karriert akar csinalni, a Fidesz kormany idejen 2000 korul is siman leallitotta a vonatokat 3 hetre. Ha valami igazan a ballib media faszsaga akkor szerint ez a sulykolas, hogy csak politikai okbol csinalja.
Szerintem Gasko szimplan csak ostoba, ugyanis egy sztrajk akkor lehet sikeres hosszutavon, ha az emberek is magukenak erzik, elfogadjak a kovetelezeket. Az, hogy a Cargo eladasbol mindenki kapjon 250,000 fejenkent (miert pont ennyit? miert nem 5 milliot.....nem is ertem az sokkal jobban hangzik) es 18% beremelest egy olyan orszagban, ahol mindenkinek csokkent a realbere tavaly, ezt az emberek veletlenul sem tartjak 'jogos' kovetelesnek. A MAV hatekonysaga a legrosszabb(!!!!) egesz europaban es meg olyat is ala akarnak iratni, hogy nem lesz elbocsatas. Hat egy hadd dontse mar el, hogy mennyi fo optimalis a mukodeshez. Sajnos a MAV mint az egyik utolso szocialista mammut vallalat, ahol a dolgozok jo resze csak ott van, nem csinal semmi ertelmes munkat, lenyegeben feleslegesen van ott komoly atalakitasra szorulna, de sajnos nincs a kormanynak ehhez batorsaga, es addig ameddig eteti az ilyen szakszervezeti trollokat mint a Gasko, nem is lesz. Gyavak ezek mint a szar, el kene adni a picsaba az egesz MAVot aztan megnezem mire menne Gasko egy valodi tulajdonossal, mert az allamot fejos tehennek hasznalja az mar latszik.
2008. 07. 14. 11:46
Ez a faszfej anarchista fidesznyik Gaskó egyszer még miniszter lesz, ha - ne adja Isten - FIDESZ kormány kerülne hatalomra.
Elmegy a Gaskó a jó édes kurva anyjába a hülye sztrájkjaival. Basszameg.
2008. 07. 14. 11:53
Hat nem tudom, a fideszben eleg sokan huzzak az igat mar jopar eve, hogy miniszterek legyenek, egy jottment kulsosnek nem fognak bizalmat szavazni, meg akkor sem ha Orban akarja. Akarhogy gondolkozom, ez szerintem irrealis.
Kozlekedesi miniszter szerintem megint a Fonagy Janos lesz.
2008. 07. 14. 11:55
jó reggelt mindenkinek
zsidók vagytok :))
ezt most csak úgy :D
2008. 07. 14. 12:25
Egy kis reggeli zsidozas a kave helyett, csak hogy el tudd viselni a letezest... :-)
2008. 07. 14. 12:29
nuel: A MÁV teljes veszteségét SEM fedezi a befolyó pénzösszeg, a másik dolog, hogy amiről a média beszél, hogy a 102 mrd-os eladási ár, az nem mind pénzben fizeti ki az ÖBB, hanem egy részét Siemens mozdonyokkal törleszti. No így nem létezik az a pénz amit követelnek.
2008. 07. 14. 12:43
Sodika, az lenne a kérdés, hogy szerinted te Tajgetosz-pozitív vagy-e? (Ha figyelembe vesszük, hogy nem mered felvenni a telefont, nem msnezel, nincsenek ismerőseid -wiwen-, fáradékonynak vagy minek mondod magad, a szüleiddel nem tudsz együtt élni, stb. Ha jól emlékszem, ilyesmik derültek ki eddig. Ja, és nem akarsz vagy nem tudsz beosztottként dolgozni.)
2008. 07. 14. 12:51
Pantarej: Én életképes vagyok, te viszont zsidó.
2008. 07. 14. 13:10
hétvégén találkozón motorosok nagymagyarország , szentkotonás, stb, pólóban basztak, meg mit tom, mit csináltak bokorban, mocsokban....ők jó magyar emberek)))muhahaaaaaaa
2008. 07. 14. 13:12
35 evesen az komoly eletcel lehet, hogy motoros talalkozora jar az ember es csajokat a bokorban kefel meg.....azt hittem az ilyesmi 18 evesen all utoljara jol valakinek.....
2008. 07. 14. 13:12
szentkoronás...bár a szenkotonás se rossz)))))
2008. 07. 14. 13:13
ó, voltak egész öreg faszok is......neked talád bejött volna valamelyik tata)))))))))))))
2008. 07. 14. 13:14
Felelmetes, hogy mindig csak a szenny legalja emberek sajatitjak ki nemzeti szimbolumainkat..... :-((
2008. 07. 14. 13:18
óh, én ezer éve ismerek ilyenek, főleg fradimeccsről, meg koncertekről..nem tom, hogy sodin kívül van e.még valaki, aki a szélsőjobbot komolyan erkölcsösnek tartja)))))))))))
2008. 07. 14. 13:20
sodi eseten teljesen mindegy mit tart a szelsojobbrol, hiszen a resze, belulrol viszont minden szervezet szepnek latja magat, az a kerdes, hany ember tartja erkolcsosnek, de akar csak hatekonynak is a szelsojobbot azok kozul, akik tagjai, szerintem ez a szam zero korul lehet :-)
2008. 07. 14. 13:26
a fiatabbak ugy 90%-a ugyis csak buliból van benne..))))))aki meg azt mondja, nem igaz, az még nem dumált ilyenekkel)))))))
2008. 07. 14. 13:29
na, fixpont, most magadra hagylak, jobb lesz csináltatsz fasza turulos tetkót a hátadra, oszt eljösz velem bulizni a magyar szigetre július végén..))))
2008. 07. 14. 13:41
fixpont: Milyen szélsőjobbnak vagyok én a része?
Hülye vagy, zsidó?
2008. 07. 14. 13:43
a magyar szelsojobbnak, szellemileg, kulturalisan es fizikailag is, bar szereted magad a szelsojobb kronikasanak tekinteni, lenyegeben csak gyava vagy kozejuk allni a frontvonalba, de attol meg oda tartozol :-)))
2008. 07. 14. 13:50
Jajj, de pontos.
2008. 07. 14. 15:12
Sorry a #72-ért, picit elragadtattam magam. "Picit" később értem haza a sztrájk miatt a tervezettnél...
2008. 07. 14. 15:33
Jaj, Sodika. Csak a te világodban sértés a zsidó szó. Minálunk köztudomású, ki honnan jött, és bármikor elviccelődünk azon, ha történetesen zsidó kerül a baráti körbe. Igen, vele is, a szemébe, kis kamera meg gusztustalan, torz gerinccel odafinnyáskodott jelzők nélkül. Tudod, ez is olyan dolog, amit úgy hívnak, hogy "normális". Ettől a barátságtól, viccelődéstől, stb. hamarabb érzi az ember, hogy hol a helye, mint a te szellemtelen (igen, így mondják, tehát ennyit a nagy keresz-ténykedésedről...) zsidózásodtól. Kár, hogy kisajátítod a jelzőket, gyehennára viszed őket.
2008. 07. 14. 15:36
"Milyen szélsőjobbnak vagyok én a része"
Áldom az Eget, hogy a szélsőjobbos, rasszista és antiszemita jelzőket nem akarod kisajátítani. Valahol még csodálkozom is rajta, hogy miért nem. De persze tudom, azok nem hangoznak olyan mázasan kifelé, mint a hazaffy meg a konszörvatíf.
2008. 07. 14. 15:42
Pantarej: Egy valódi zsidónál nem baj, ha zsidó.
Miért is lenne baj, nem vagyunk sem antiszemiták, sem pedig rasszisták.
Ellenben egy filoszemita érezze csak át, hova keveredett szellemileg, amikor a magyarság ellen beszél.
2008. 07. 14. 15:44
Pantarej: "a szélsőjobbos, rasszista és antiszemita jelzőket nem akarod kisajátítani"
El is mondom, hogy miért nem.
Azért, mert nem szeretem sem a rasszistákat, sem az antiszemitákat, sem pedig a szélsőjobbosokat. Sőt, ezektől én mindig elhatárolódom.
Tudom, fekete-fehér világlátással ezt neked igen nehéz lehet megérteni.
2008. 07. 14. 16:24
"Azért, mert nem szeretem sem a rasszistákat, sem az antiszemitákat, sem pedig a szélsőjobbosokat. Sőt, ezektől én mindig elhatárolódom."
Én már a Szetey-montázs kapcsán is mondtam: Kár, hogy megszüntették a Határőrséget. Biztos szükségük lett volna egy elhatárolódó-művészre.
2008. 07. 14. 16:38
Azért vagy bajban, mert tudod, hogy igazat mondok.
2008. 07. 14. 16:43
Jaj, hülyegyerek. Még hogy nekem van fekete-fehér világlátásom. :D Nem én írom ezt a blogot a gonoc cijonicstákokról meg a fattyaikról.
--
A penetráns zsidózást minek neveznéd, ha nem antiszemitizmusnak? Jöhetsz ezzel a "vannak jó zsidók" szintű szöveggel, de hát számomra úgy tűnik, ez kimerül az üres halmazban, valami 120px széles Izrael-ellenes pajeszos fazont ábrázoló kép linkelgetésében meg a "nekem van zsidó barátom" szintű magyarázkodásban. (Nálad utóbbi értelemszerűen nem kerül elő.) Kettőnk közül nem én zsidózok tele egy blogot.
--
Egyébként tényleg nem vagy te szélsőjobbos. Te a szélsőjobb csicskája vagy. Amolyan odaszokott kutya, akit eltűrnek egy rozsdás láncon valamelyik sarokban.
2008. 07. 14. 16:47
Pantarej: "A penetráns zsidózást minek neveznéd, ha nem antiszemitizmusnak?"
Retorikának.
Nem lehet mindig cionistát írni, mert az monoton lenne.
De ez is ezerszer ki lett már tárgyalva.
---
Különben ezek rendes zsidók:
http://www.youtube.com/watch?v=3dSHl3C9kgY
2008. 07. 14. 16:48
"Te a szélsőjobb csicskája vagy. "
Te meg zsidó.
2008. 07. 14. 16:52
na, ez a sztrájk hamar kifuladt)))))))))))
2008. 07. 14. 16:54
Szóval te ilyen alaptalan zsidózással válaszolgatsz, ha valaki megírja rólad az őszinte véleményét? Nagyon tré. Zsidózni pedig nem retorika, hülyegyerek, talán nyiss ki egy retorikával foglalkozó könyvet, vagy tanulj egy kis ókori törit, mert az állandó retorika-ismételgetés alapján NAGYON le vagy maradva. Nagyon.
--
"Te meg zsidó."
Látom, ennyire fáj az igazság. Toppantasz is kicsiket a lábikóddal, miközben ezt írod?
2008. 07. 14. 16:56
"Zsidózni pedig nem retorika, hülyegyerek"
Akkor nevezd írói szabadságnak.
Tökmindegy.
2008. 07. 14. 16:57
"Különben ezek rendes zsidók"
Nem nézem meg a linket, de bármibe lefogadom, hogy Izrael ellen tüntető pajeszosok vannak mögötte. Ennyit nézek ki belőled. Én ismerek rendes zsidókat, egyiküknek se jutna eszébe zászlókat lobogtatni/égetni meg üvöltözni az utcán. Mert rendes zsidók. De a te ostoba fekete-fehér világodban vannak a rendes zsidók ("a halott indián a jó indián") meg a rendetlenek. A rendes magyar gondolom az SF meg te. :D
2008. 07. 14. 16:58
"Akkor nevezd írói szabadságnak.
Tökmindegy."
Dehogy nevezem. Annak nevezem, ami: egyszerű szellemtelenség, ami távol áll mindenféle normalitástól.
2008. 07. 14. 17:25
Pantarej: "bármibe lefogadom, hogy Izrael ellen tüntető pajeszosok vannak mögötte"
És ha igen?
Ebből is látszik, hogy mi, akik tiszteljük ezeket a pajeszos embereket a kiállásukért, nem vagyunk antijudaisták, és mivel azok sem vagyunk, így logikusan következik, hogy antiszemiták sem lehetünk.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 07. 14. 19:14
"mi, akik tiszteljük ezeket a pajeszos embereket"
Miér beszélsz többesszámban? :D Méghogy "mi". Ki a "mi"? Te meg a te?
Fogalmad sincs, mit jelent az antijudaista, mert akkor nem írnál ilyen mérhetetlen baromságot... Édes Istenem, még mindig ezen röhögök, amit írtál. Te egyáltalán nem vágod, amiről beszélsz! Ez most nagyon gáz, Sódi! Te folyamatosan állítod ki magadról a szegénységi bizonyítványt. Nem csodálom, hogy már csak vezető pozícióban gondolkodsz, hiszen ki a fene alkalmazna téged... Elég csak rákeresni google-ben a nevedre, hogy az ember leesett állal álljon: ILYEN ÉL BASSZAMEG?!?!? - és a válasz egy szomorú igen...
Ilyen nagyon egyszerű ez, Sódika. Ilyen nagyon. Denver dinó jó barát, Sódika.
2008. 07. 15. 6:40
"Demokráciánk" nagyobb dicsőségére
Az ilyen döntéseket bizony bármelyik afrikai, ázsiai vagy dél-amerikai banánköztársaság megirigyelné. Ilyet is csak a mi "demokráciánkban" engedhet meg magának egy "kormányfő".
"Ne menj Gyurcsánnyal szemben, mert pórul fogsz járni!
Törvénytelen volt a Magyar Vasúti Hivatal megszüntetése, amelyre azért került sor, mert a hivatal megsértette a kormányfő érdekeltségébe tartozó cég érdekeit - hangsúlyozta Fónagy János vasárnap a hivatal székháza előtt.
Ez az eset egyértelmű bizonyítéka annak, hogy a kisebbségi kormány visszaél a hatalmával - mutatott rá a Fidesz politikusa. A történteket ismertetve elmondta: a kormány nem tudta megbocsátani a hivatalnak és vezetőjének, hogy a Gyurcsány Ferenc érdekeltségi körébe tartozó Motim Zrt.-nek egy, csaknem nyolc kilométeres vasúti pályát nem adott át, illetve a közelmúltban elutasította a Motim vasúti tevékenységére vonatkozó engedélyét. "Ezért a Magyar Vasúti Hivatalt meg kellett szüntetni, s Antal Dánielnek menni kellett" - fűzte hozzá a képviselő.
Fónagy rámutatott: a döntés azt mutatja, hogy aki a kisebbségi kormány ellen mer beszélni vagy tenni, azt elküldik, leváltják, ellehetetlenítik, vagy egyszerűen megszüntetik a munkahelyét. Világosan megüzenték: "ne nyisd ki a szád, ne merj ellene beszélni, ne menj Gyurcsány Ferenc érdekeivel szemben, mert pórul fogsz járni" - húzta alá Fónagy János, s leszögezte, hogy ez a módszer egy demokratikus államban teljes mértékben elfogadhatatlan.
A Fidesz politikusa kiemelte, a hivatal megszüntetése mellett semmiféle szakmai érv nem szólt, és tevékenységét az Európai Unió azon kevés magyar hivatalok közé sorolta, amely valóban az európai normáknak, a piacgazdaságnak, a nyitott egyenjogú üzleti feltételeknek megfelelően működik. A megszüntetés körüli aggályokat jól mutatja, hogy az Európai Bizottság is információkat kér Budapesttől - emlékeztetett a Fidesz szakpolitikusa."
2008. 07. 15. 6:46
Pantarej, vagy idióta, vagy ravasz zsidó.
Az hazugság, hogy Gaskó fideszes.
Gaskó a munkásmozgalom hagyományos, és legértelmesebb nyomásgyakorló eszközével él, a dolgozók érdekében.
Ond, látod, ezért nem szavazunk rátok, mert elárultátok a munkásokat ti is, és a nagytőke megvett benneteket kilóra.
Nem szélsőjobb, a szélsőjobb az a neokon eszme, amit az mdf-ben megtalálhatsz fixpont.
Aki szociális igazságosságot akar, és e mellett nacionalista, az nemzeti szocialista, és a nemzeti baloldal is baloldal. Csak nem liberális - de attól még baloldal.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.