Rasszista zsidó
Az áldást sodika küldte 2008. július 14., hétfő - 19:50-korCímkék: cionista rasszizmus zsido
143 komment
A magyarság ügyéért tenni akaró elkötelezett hazafiak balliberális kritikusai állandóan azt próbálják elhitetni az emberekkel, hogy mi a jogok, és a béke ellen küzdünk. Minden alkalmat megragadnak arra, hogy erőszakos felforgatóként, valamint mások szabadságjogainak eltiprójaként mutathassanak be minket.
Tóta W. Árpád már egyenesen odáig ment, hogy kifejtette: szerinte mi annak okán nem lehetünk igazi forradalmárok, hogy '48-as, vagy '56-os elődeinktől eltérően nem több szabadságot akarunk, hanem kevesebbet. A ballib zugfirkászok szerint tehát mi vagyunk a rasszisták, a gyűlölködők, az erőszakos randalírozók, Magyarország egyik legnagyobb tehertételei.
Ehhez képest nézzük a tényeket.
-
Nem mi vagyunk, hanem ŐK azok, akik embertelenségükben egy éven át fizetőssé tették az egészségügyi alapellátást, rengeteg kispénzű embert zárva ki így a gyógyulásból. (Aki vitatkozni akar ezzel a megállapítással, a Corvinus holland vendégprofesszoránál tegye. /részletek itt/). Tény, hogy elképzelni sem lehet olyan utcai erőszakhullámot, mely képes lenne annyi kárt okozni, mint ami ennek az ámokfutásnak lett az eredménye.
-
Nem mi vagyunk, hanem ŐK azok, akik a magyar felsőoktatásba fizetőképesség alapján szelektáló kasztrendszert szerettek volna bevezetni /részletek/
-
Nem mi vagyunk, hanem ŐK azok, akik fasiszta módon el akarják pusztítani a szólásszabadságot, akik folyamatosan arról beszélnek, hogy mi mindent kellene megtiltani, amit most a demokrácia miatt még szabad a magyaroknak /bővebben lásd a bírósági beszédemet/.
A magyar az egyik leginkább befogadó nép egész Európában.
Az igazi kirekesztőket máshol kell keresni.
Ha szeretnénk tudni, hogy hol lapulnak a szabadság ellenségei, nem kell különösebben megerőltetnünk magunkat a keresésük közben, ugyanis mindenki pontosan ismeri őket. És amikor azt mondom, hogy kivétel nélkül mindenki, cseppet sem túlzok. Elég csak megfigyelnünk a legnépszerűbb kifogásokat arra nézve, hogy egyes magyar fiatalok miért nem mernek nyíltan szembeszállni a cionliberális hatalommal.
Erről szerintem Tomcat-ék nagyon sokat tudnának mesélni a hozzájuk beérkező rengeteg levél alapján. Valaki azért fél küzdeni a magyarság ügyéért, mert még nem dolgozik, hanem tanul. Valaki azért, mert már nem tanul, hanem dolgozik. Valaki azért, mert még nincs családja, valaki pedig azért, mert már van családja. Röviden: az emberek rettegnek szembenézni a valódi veszedelemmel, mert visszafogja őket az egzisztenciális félelem. Holott valóban öntudatos magyar hazafi csak úgy lehet valaki, ha az állhatatosság olyan szintjén áll, ahol a lelke tökéletesen mentes minden hasonló, művi korláttól. Én már szerencsére sikeresen elértem erre a szinte /bővebben itt/.
Az ellenség tehát azt kívánja, hogy a magyarok ne merjenek megszólalni a cionista háttérhatalom számára kényes kérdésekben. Valaki ezt úgy éri el, hogy kifejti: szerinte például a hallgatók politikai sokszínűsége rossz színt vet némely egyetemre, ugyanis egységesen mindenkinek visszahúzódó konzumidiótának kellene lennie. Az ilyen cionista szerint vesszenek az egyéniségek /bővebben itt/.
Ha pedig mindez kevés a megfélemlítéshez, akkor a cionista zsidó a törvénytelenségtől sem riad vissza. (Lásd: lakásmaffia-ügyem)
-
Ha kell, hát a tolerancia legnagyobb élharcosából pillanatok alatt a legvadabb diszkrimináló válik.
Hogy megértsük, mire gondolok, tisztáznunk kell, hogy ma Magyarországon tilos bárkit is hátrányosan megkülönböztetni
-
bőrszíne
-
vallása
-
szexuális szokásai
-
politikai véleménye
-
származása
-
neme
-
életkora
alapján. Ezek egyenlő módon védett tulajdonságok, vagyis nincs szemernyi különbség se aközött, hogy valakit azért diszkriminálsz, mert egy félzsidaj-félcigány buzi, vagy azért, mert nem tetszik a politikai véleménye. Ilyenformán tehát a mindennapi életben, a kirekesztés indokaként ugyanannyira elfogadhatatlan a nigger asszonyállatozás, mint a szélsőjobboldalizás.
SEMMI különbség nincs.
Hogy életszerű legyen a példa, vegyünk egy konkrét, kirekesztő, nyíltan a diszkriminációs törekvéseivel büszkélkedő cionka júdét.
Hogy ne legyenek kétségeink afelől, valóban egy gyökértelen idegenszívűről van-e szó, kezdjük egy olyan idézettel, ami nagyon pontosan beazonosítja számunkra ezt a nemzettesten éktelenkedő ócska fekélyt.
Jeruzsálem aka Cijjón egy picit régebbi, mint ez a hármas trágyahalom, amit Hungáriának hívnak. És valszeg amikor végleg átkeresztelik Közép-Európai Duna-Tisza Köztársaságnak, Cijjón még állni fog, és a Szentély is vissza lesz építve. Ámen!!!!!!!!!
Asszem ennél nem is kell több magyarázat.
De ha valaki még kételkedne:
Én sem vagyok zsidó, csak az apukám, az anyukám, a nagypapám, meg a nagymamám...
Most pedig egy könnyfakasztó részlet következik, tessék sírni és meghatódni.
A nagyapám 1 (egy) darab ember volt, akit elgázosítottak
Hát, remélem, ti át tudtátok érezni a bűnös nép szégyenét helyettem is, mert nekem valahogy nem sikerült, hiába erőlködöm. Sajnos tény ugye, hogy Németország messze van, és tény, hogy Szálasi annak idején sokkal gyorsabban leállította a zsidók deportálását, mint néhány hónappal korábban Horthy. /részletek itt/ Pedig Horthy nem is egy megszállt országot irányított!
Az azonosítással tehát megvolnánk.
És akkor nézzük, mivel is fenyeget ez a kirekesztő, rasszista zsidó.
Az összes pesti gyakorlógimnáziumban vannak kapcsolataim, már várni fognak Rád! A vezető tanár és a diákok is!
És azt remélem tudod, hogy pusztán azért, mert elvégezted a tanári tárgyakat, nem kötelesek neked tanári diplomát adni! Ahhoz azért nekem is lesz egy két szavam, majd ha odakerülsz, akkor felkutatom, hogy melyik bizottság fogja az alkalmasságodat megvitatni... muhaha. A blogodról elmentettem 1-2 terhelő bizonyítékot, hátha időközben kitörlöd. Sodika, amíg én élek, és amíg a szakma kicsit is hallgat Rám: Te még egy Pázmányon sem fogsz tanári diplomát kapni!!!!
...
Hidd el, [SoDI-t] csak így lehet megnevelni, egyszer magába fog szállni. ...
De az biztos, hogy ha elviszi a gyakorlótanításig, ahhoz nekem is lesz néhány szavam. Ha addig megváltozik, értsd: benő a feje lágya, akkor lehet tanár, ha nem, akkor meg sosem. Ez van.
....
Közlöm, hogy a tanári alkalmasságot vizsgáló bizottság döntése pszichológiai és nem politikai alapon történik, és a döntés megfellebbezhetetlen. Polgári peres útra csak akkor terelheted, ha az indoklásban diszkriminációt találsz. De nem fogsz, annyira hülyék nem vagyunk!!! Persze így is perelhetsz, akkor már külföldön is híred megy, és SEHOL SOHA nem leszel tanár.
...
a Sodi-félék tanári diplomájának kiadásához van némi közöm, legyen elég ennyi. És quod dixi, dixi: folyamatosan mentem a mocskait, szerencsére a teljes nevét és a fényképét is közli
...
Nem fogod te tudni, hogy ki mindenki keze lesz a te elutasításodban.
Íme, ilyen egy ócska, cionrasszista végbéllény, aki annyira gyűlöli a heteroszexuális, fehér bőrű, konzervatív, keresztény magyar fiatalokat, hogy még nyíltan bűncselekmények elkövetésével is mer fenyegetni, ha valaki nem pontosan olyan, mint ő, vagy legalábbis nem nyalogatja szervilisen a fajtája seggét.
A legszánalmasabb az egészben az, hogy ez a cionzsidaj amellett, hogy nyíltan egy kirekesztő, rasszista patkány, egyben egy fülét-farkát vonyítva behúzó gyáva féreg is.
Sunyin megbújik a sötétben:
középsuliban semmit [nem tanítok], de az egyetemen igen. Ha ne baj, akkor nem mondom meg, hogy hol és mit, mindkettő alapján elég könnyen beazonosítható vagyok.
Bár ebben az arctalan, csúszómászó tempóban némileg az is közrejátszhat, hogy pontosan tudja, nem nagyon érdekel, hogy pontosan ki ő, akárki is, ha ismerném a nevét, akkor a soron következő legelső munkanapon már ott állnék az irodája előtt egy kamerával, és felkérném, hogy „tessék szépen elmondani a Kuruc.info néhány tízezer olvasójának szemébe, mi is pontosan a baja a magyar emberekkel”? :)))
De ő ezt nem vállalná fel, mert egy gyáva fos.
Íme tehát a kirekesztő, nyíltan rasszista zsidó mintapéldánya.
Még rólunk van pofája bárkinek is azt mondani, hogy diszkriminálunk, és aljas módon meg akarjuk félemlíteni az embereket!
Ősi trükk ez: vádold azzal az ellenségedet, ami te magad csinálsz!
A pofátlanság netovábbja.
By SoDI
-
A bejegyzés idézetei innen
származnak, a kommentek közül
Eddig 143 komment érkezett (
)
2008. 07. 14. 20:12
"A magyar az egyik leginkább befogadó nép egész Európában. "
Ha ez így van, akkor rég nem kéne ismételgetni, szóval ez egy orbitális baromság.
De igazából onnan tudtam nehezen továbbolvasni, hogy TE SODI leírod "ballib" újságírókról, hogy (figyelem!) ZUGFIRKÁSZOK!
Hogy mit csinálsz? Ezt éppen te írod? Például Tótáról? Érdekes meglátás.
Ebből látszik, hogy valódi tartalom és értelem nélküli hangulatfokozó szavakat igyekszel (te is) egymás mögé, mondatokba rakni, más nem történik.
"öntudatos magyar hazafi"
TE NEM VAGY EZ. Szintén nem ismételgetnéd napról napra, ha igaz lenne. Magadnak (is) mondogatod.
Ezentúl, már csak azt jegyezném meg, hogy nem tudom ezeket ki írta, de minekután leírta, hogy nem politikai, hanem pszichológiai alapon megy a dolog, érdekes így politikailag neki esned, de mondjuk leszarom. Én hálás lennék neki, legyen ő akárki, eszkimó, vagy bantunéger, ha miatta nem leszel te gyerekbutító tanár, de egyrészt ettől amúgy is távol állsz a tanulmányaidban, másrészt meg nem is célod, hiszen dolgozni soha nem akarsz, "mint ez köztudott".
.
Arra már nem is a te (úgysem fogod fel), hanem a hallgatóid figyelmét hívnám fel - bár ők valószínűleg észreveszik - hogy az ominózus figura TÉGED, kizárólag, TÉGED SODI "támadott be", te pedig a "hazafiak" (stb.) nevében válaszolsz, úgy kérdeznél vissza, hogy mi a baja a "magyar emberekkel".
NE azonosítsd magad a magyar emberekkel. Ez a csávó téged okádott le, mert láthatóan egy orbitális fasz vagy, tanárnak tök alkalmatlan. Nem kell magyarozni. Nem mindenki utálja a magyarokat, akik utálnak téged, hiszen ez nemhogy két külön, de két IGEN TÁVOL ÁLLÓ fogalom.
2008. 07. 14. 20:18
Ja, és válaszolok helyetted, mielőtt még megerőltetnéd igencsak véges agyi kapacitásodat.
"ZSIDÓ".
.
köszönjük.
2008. 07. 14. 20:19
Pengető: "ZUGFIRKÁSZOK! Hogy mit csinálsz? Ezt éppen te írod?"
A színvonal is minősít valakit, nem csak a hely.
"minekután leírta, hogy nem politikai, hanem pszichológiai alapon megy a dolog, érdekes így politikailag neki esned"
Nem érted a lényeget!
Ez a barom pszichikai következtetéseket szeretne levonni a politikai véleményem alapján, ami viszont szembe megy minden szakmai szabállyal, ugyanis politikai véleményt egy demokráciában SOHA nem szabad hasonló mérlegelés tárgyává tenni.
"kizárólag, TÉGED SODI 'támadott be', te pedig a 'hazafiak' (stb.) nevében válaszolsz"
Ha politikai vitában a politikai véleménye alapján támadsz be egy embert, az tökéletesen egyenértékű azzal, mintha az egész politikai oldalt támadnád.
Nincs semmi különbség.
2008. 07. 14. 20:20
"ZSIDÓ".
Dolgozol te helyettem is, nehogy véletlenül elfáradjak :))
2008. 07. 14. 20:22
En tovabbra is a vizitdij, a tandij (nem a FER, normalis tandij) bevezetese mellett vagyok.
2008. 07. 14. 20:26
fixpont: A vizitdíjnak van értelme, de nem az alapellátásban, hanem büntetés gyanánt annál, aki letér a kijelölt betegútról.
Aki követi az orvos utasításait, annál SOHA!
2008. 07. 14. 20:26
"A színvonal is minősít valakit, nem csak a hely."
Valóban. Ezért aztán még röhejesebb a te szádból ez a szó.
Pszichikai következtetéseket levonni ez alapján a blog alapján pedig nem nehéz feladat, írhatnál akár a reggelidről is. Az, hogy te azt is zsidózás alapon fogalmaznád meg, sajnos a te (pszichikai) bajod.
Nem a politikai oldalt, és vélemény alapján támadott be, bárkit is, hanem téged, azért mert bár senki, de orbitális fasz vagy. Stimmt? :))
2008. 07. 14. 20:28
"A vizitdíjnak van értelme, de nem az alapellátásban, hanem büntetés gyanánt annál, aki letér a kijelölt betegútról."
Öles betűkkel zsidóznál a "szabad orvosválasztás korlátozása" miatt, ide látom. :DD
Hagyjuk a hülyeséget, ehhez sem értesz, látszik. :)))
2008. 07. 14. 20:29
A személyes blog azért poén, mert nincsenek stílusbeli korlátai.
Ahol másfajta stílus a célravezető, ott azt használom.
Mindig ahogy indokolt.
2008. 07. 14. 20:29
Ez bizony így igaz. Semmi baj a fehér, heteroszexuális hazafiakkal (mi is azok vagyunk). Veled van a baj sodi. Veled személy szerint. Én például soha, egyetlen más blogra sem kommentelek. Személy szerint téged utálunk, meg a viselkedésedet. Balfasz vagy, fogadd el. Van még egy-két félnótás mindkét oldalon, akit nem csípek, de a kommentek mind mind neked szólnak, K. Endrének, a nagybetűs köcsögnek.
2008. 07. 14. 20:31
Az "ez bizony így igaz" az 1. kommentnek szólt.
2008. 07. 14. 20:32
En azert tamogatom a vizitdij, korhazi napidij es a tandijat is, hogy az emberek tanuljak meg, hogy mi az a kapitalizmus, tanuljak meg, hogy minden cselekeduk penzbe kerul, hogy semmi sincs ingyen. Sajnos meg csak 20 evvel vagyunk a rendszervaltas utan, meg legalabb 2 generacionak fel kell noni is kell kell halni, mire ez mindenkinek termeszetes lesz, sajnos meg mindig nagyon sok (es a fiatalok koreben is, ami megdobbento) a szocialista embertipus, a szocializmus ertekrendje. A vizitdij a tandij, egy csepp kapitalizmus, amit mar jo lenne megtanulni, mert ebben elunk, ameddig fel sem fogjuk hogy mukodik a vilag, addig a sikerre meg eselyunk sincs.
2008. 07. 14. 20:32
Pengető: "Öles betűkkel zsidóznál a 'szabad orvosválasztás korlátozása' miatt, ide látom. :DD"
HÁT MÉG JÓ!
VALAMILYEN betegutat ki kell jelölni, de ez NEM annak a korlátozása kell hogy legyen, melyik orvoshoz mehetsz, és melyikhez nem, hanem annak a szigorú meghatározása, hogy szakrendelő helyett elsőként mindig a háziorvosodhoz indulj, hátha el tudnak látni ott is.
2008. 07. 14. 20:33
C: "Semmi baj a fehér, heteroszexuális hazafiakkal (mi is azok vagyunk)."
Nem úgy tűnik.
Nagyon nem.
2008. 07. 14. 20:34
Mivel magadat hiszed annak tévesen, így nyílván nem. :DD
2008. 07. 14. 20:34
fixpont, mondjuk erről hajlandó lennék egy értelmes vitára :D Szerintem nem kell se tandíj, se vizitdíj, amíg a bruttó fizetés 51%-át kapják kézhez a melósok.
2008. 07. 14. 20:35
Na, megnyugodtam. Ez a nyúlbéla Sodilinyós nem fog tanítani sehol. Aki olyan hülye, hogy még azt se tudja, hogy egy szci-s cég baszta át, hát annak így kellett..
2008. 07. 14. 20:35
fixpont: "tanuljak meg, hogy minden cselekeduk penzbe kerul, hogy semmi sincs ingyen"
Ez eddig rendben is van.
De az olyan alapvető dolgokat, mint a tanuláshoz vagy az egészséghez való ember jog, akkor sem szabad fizetési képességhez kötni!
2008. 07. 14. 20:36
dr_lotto: "egy szci-s cég baszta át"
Parancsolsz? :))
MI VAN? :D
2008. 07. 14. 20:36
C: en nem azt mondtam, hogy a vizitdij es a tandij onmagaban elegendo, de most ezekrol volt szo a postban. Ez nem a teljes elkepzelesem a magyar ado es jarulekrendszer megvaltoztatasarol, viszont most csak es kizarolag ez a tema, azert nem fejtem ki reszletesebben. :-)
2008. 07. 14. 20:38
fixpont a posztban elsősorban sodi balfaszságáról volt szó, nem ezekről, de látom téged ez a téma nem elégít ki szellemileg. :DDD
2008. 07. 14. 20:41
pengeto: sodi balfaszsagaibol minden aldott nap egy hetrevalot tudnek osszeallitani, es mar unom :-)
2008. 07. 14. 20:42
fixpont: Hát igen, úgy már más. Belemennék egy olyan kompromisszumba, hogy legyen magas fizu, kevés adó, és egy kicsit több öngöndöskodás. Amúgy ma dőlt el, hogy augusztustól hol fogok dolgozni, és úgy néz ki, lesz egy kis mellékes is :D
Hallod, sodi? MUNKA!
2008. 07. 14. 20:43
Minden áldott nap egy hétrevalót??
Hm. Szerintem te (!!!) zug-sodiszakértő vagy. :DD
2008. 07. 14. 20:44
C: Jó. Szal te már végeztél.
Bumm. :)
2008. 07. 14. 20:44
Pengető: sodi olyan jó hozzánk, hogy koncentrált formában ontja a baromságot. Egy nap alatt simán kapunk egy heti Zip-et.
2008. 07. 14. 20:44
"C: Jó. Szal te már végeztél."
Ezt miből is szűrted le?
2008. 07. 14. 20:45
Mindazonaltal abban igazat adok sodinak, hogy az a srac aki beirta, hogy itt tanar ott tanar, es majd jol betart neki, melysegesen elitelem, ezeket a dolgokat nem igy kell intezni. Nem azert kell megbaszni sodit az egyetemen vagy gyakorlo tanitason, amit amugy a vilagrol gondol, hanem ahogy ott teljesit. Ha hulye azert kell emgbuktatni mert nem megy a matek az info vagy szar az oraterve. Ebben valakit nem lehet akadalyozni. Viszont amit lehet, ha en iskola igazgato lennek, es sodi jelentkezne, nem vennem fel, mert akkor mar az egesz iskolaert tartozom felelosseggel, es nyilvan sodi vallalhatatlan minden iskolanak, cegnek, barminek. De ettol meg ha az egyetemen teljesit, at kell engedni. Nyilvan nem fog teljesiteni, mert nem egy eszleny, azt hiszem ez eddig is kiderult mindenkinek es a matekban a 'jogi okoskodas' mindi csak elegtelenhez vezet, de ettol meg olyan alapon nem lehet megbuktatni, hogy miket ir a blogjaban stb.
2008. 07. 14. 20:46
C: Ja, hát nyári munkát 16 évesen is lehet végezni.
Mi azon a kunszt? :))
2008. 07. 14. 20:46
Nem végeztem, ne aggódj, összefuthatunk még az egyetemen.
2008. 07. 14. 20:46
Nem, ez nyári-őszi-téli-tavaszi munka.
2008. 07. 14. 20:46
pengeto: nem, az egy hetre valo faszsagot az osszes irasabol es hozzaszolasabol egy veletlenszam generator allitana ossze. :->>>
2008. 07. 14. 20:47
al-veletlen szam generator, mert veletlenszam generator nem letezik, termeszetesen :-)
2008. 07. 14. 20:48
"ezeket a dolgokat nem igy kell intezni. "
Szívlapát.
2008. 07. 14. 20:48
fixpont: "nem egy eszleny"
Hát, azért gondolj bele: ha tökhülye lennék, nem ültem volna végig eddig 9 félév ELTÉ-t, és 4 félév Corvinust. :)))
2008. 07. 14. 20:48
SODI, ez megint mutatja, ki vagy te.
MIAZHOGY "KUNSZT"???? Miért lenne kunszt????
Nem kunszt. Hanem MUNKA. ÉRTED? Sőt, van aki egészen "rászorul". Nem kunszt. Nem is értem a kérdésed. Neked nem munka kellene, hanem kunszt? érdekes srác vagy te baszki.
2008. 07. 14. 20:49
"al-veletlen szam generator, mert veletlenszam generator nem letezik, termeszetesen :-)"
Na és ha építek egy robotot, ami dobókockát dobál, majd egy kamerával leolvassa, melyik fele van felül? Na ugye, hogy létezik :D:D:D
2008. 07. 14. 20:49
C: "Szívlapát."
Ja kérem:
MTV ostrom?
Megsérült rendőrök?
Szívlapát.
Ennyi erővel ugye.
2008. 07. 14. 20:50
28. fixpont, én tulajdonképpen egyetértek veled, csak sodika nem ezt írta, hanem elkezdett zugfirkászokról, vizitdíjról, meg hős magyar hazafiakról """"""értekezni"""""".
2008. 07. 14. 20:51
Pengető: "Nem kunszt. Hanem MUNKA. ÉRTED?"
Na jó, de MIT hoz létre? Egy munka akkor értelmes, ha van valami eredménye, amire a végén büszke lehet az ember.
2008. 07. 14. 20:53
"Na jó, de MIT hoz létre? Egy munka akkor értelmes, ha van valami eredménye, amire a végén büszke lehet az ember."
Van eredménye, amire büszke leszek. De lehet, hogy átállok szívlapát-gyártásra. Csak kell egy jó kép az arcodról, hogy ergonomikus legyen.
2008. 07. 14. 20:53
"nem ültem volna végig eddig 9 félév ELTÉ-t, és 4 félév Corvinust"
Egyrészt ugyanmár, másrészt mint ahogy nem is ÜLtél. Beiratkoztál, megvetted (az igazi rászorulók elől elhappolt) szoctámodból a könyveket, valamint jogászkodtál, nem ültél te végig sehol semmit. Ha nem derogált volna beülni, akár még valaki is lehetne belőled. :DD
2008. 07. 14. 20:54
Én ezért is nem tudom hova tenni a "kurva sokat dolgozok, de keveset keresek" féle dumákat. Vazz, piacgazdaság van, értéket kéne létrehozni, mert önmagában a munka mennyiségének csak és kizárólag Marx és a marxisták szerint van bármiféle értéke, a bolsevizmus viszont már rég elbukott.
2008. 07. 14. 20:55
Mi az, hogy mit hoz létre a nyári munka? Te tényleg ilyen fasszopó vagy? Takarodj már dolgozni, hogy fogalmad legyen a MUNKÁról. Csak hogy pofázhass róla.
2008. 07. 14. 20:55
"nem ültem volna végig eddig 9 félév ELTÉ-t, és 4 félév Corvinust"
A vicc, ami eszembe jutott:
- Józsika, hány osztályod van?
- Nyolc. Négy első, négy második.
:D:D:D
2008. 07. 14. 20:56
C: "Van eredménye, amire büszke leszek."
Na... nagyjából írd körbe...
Pengető: "Ha nem derogált volna beülni, akár még valaki is lehetne belőled. :DD"
Jóó. Ez félig igaz. Ilyenekre, mint formnyelvek, meg matek tárgyak, mostantól be fogok ülni rendesen, mert annyit megtanultam a több mint 4 év alatt, hogy enélkül AZOK sajnos nem mennek az embernek, még akkor sem, ha különben nagyon sok tárgy igen.
2008. 07. 14. 20:56
Én ezért is nem tudom hova tenni a "kurva sokat dolgozok, de keveset keresek" féle dumákat.
Aki semennyit nem dolgozik, ellenben mindene megvan és az átlagembernél több pénze "színházra meg ilyesmire", az nyílván nem tud hova tenni semmi ilyesmit.
2008. 07. 14. 20:57
Pengető: "Mi az, hogy mit hoz létre a nyári munka? Te tényleg ilyen fasszopó vagy?"
Vazz!!
Hozzáadott érték.
Mondj ennél jobb mérőszámot.
Nem tudsz!
NA UGYE!
2008. 07. 14. 20:57
"....megtanultam a több mint 4 év alatt, hogy enélkül......"
Tulajdonképpen hamarabb rájöttél, mint amennyit lazán kinéztem volna belőled. :DD
2008. 07. 14. 20:58
"Na... nagyjából írd körbe..."
Tanítok. Igen, végzősök is alkalmazhatók iskolákban.
2008. 07. 14. 20:59
Pengető: "Aki semennyit nem dolgozik, ellenben mindene megvan"
A világ akkor is a hozzáadott értékek mentén szerveződik. Az elesetteknél pedig ezt kell kiegészíteni a szolidaritással. Így alakul ki a szociális piacgazdaság, ami a világon a legemberségesebb társadalmi berendezkedés.
Van értelme hajtani, de akkor sem döglesz meg, ha nem teszed. És szerintem ez így kurva jó.
2008. 07. 14. 21:00
Pengető: "Tulajdonképpen hamarabb rájöttél, mint amennyit lazán kinéztem volna belőled. :DD"
Menj a picsába :DDDDDDDDD
2008. 07. 14. 21:00
C: "Igen, végzősök is alkalmazhatók iskolákban."
Magántanárként pedig még az sem kell.
Teszem hozzá én.
2008. 07. 14. 21:01
De egy munka "nyáriassága" azért nem kunszt, mert ha egy munka nyári, akkor már nem hoz létre értéket, vagy mi??? Ezt akarod kihozni, vagy miazhogy nem kunszt, és hozzáadott értéke mennyi? Mire mondod ezt?
Nem a "mérőszámoddal" van bajom, hanem hogy a nyéri munkára egyből közölted, hogy nem kunszt, merthogy nem hoz létre értéket. Szerintem neked annyi fogalmad van "nyári munkáról", mint olyanról, hogy kiscsajok osztogatják a szorolapokat, azt csókolom. De te azoknak is csak a seggüket nézed. :DD
2008. 07. 14. 21:02
"A világ akkor is a hozzáadott értékek mentén szerveződik. "
Szeretném megjegyezni, hogy a 33415. sodi-tétel szerint olyan, hogy "a világ" nem létezik.
2008. 07. 14. 21:03
"Van értelme hajtani, de akkor sem döglesz meg, ha nem teszed"
Bámulatos meglátás. Te nyílván nem döglesz éhen, mert 1. anyád tömi a hátőt, míg él.
2. örökölsz a szüleidtől, és eléldegész a vagyonodon, hacsaknem eljátszod. (így vagy úgy)
3. szétpereled anyádat.
:DD Megoldod.
2008. 07. 14. 21:05
Pengető: "Szerintem neked annyi fogalmad van 'nyári munkáról', mint olyanról, hogy kiscsajok osztogatják a szorolapokat, azt csókolom"
Meg esetleg rászánok néhány órát valami weblap-féle összelapátolására :)))
"egy munka nyári, akkor már nem hoz létre értéket"
Ilyet én nem mondtam.
Olvasd el, hogy mit mondtam.
2008. 07. 14. 21:06
C: "olyan, hogy 'a világ' nem létezik."
Jó.
Akkor módosítsuk társadalomra. :))
Pengető: "Te nyílván nem döglesz éhen"
Meg senki sem, mert van szociális háló.
2008. 07. 14. 21:08
"Meg senki sem, mert van szociális háló."
Állítod-e azt, hogy manapság senki nem döglik éhen vagy nem állítod? Igen vagy nem?? Érdekel.
2008. 07. 14. 21:10
Pengető, mindenki lakik valahol, mindenki eszik valamit. Ha az éhenhaltakat, meg a megfagyottakat nem számítjuk persze. Ők már ugye senkik. Sodi-szerint.
2008. 07. 14. 21:12
Pengető: "Állítod-e azt, hogy manapság senki nem döglik éhen vagy nem állítod? Igen vagy nem??"
Magyarországon bizony senki.
A hajléktalanok ellátása önkormányzati feladat.
Törvény írja elő, mint kötelezettséget. Ez tény.
Rogán Antal elmondta, hogy ők rendszeresen sokkal több helyet és kaját finanszíroznak a melegedőkben, mint amennyit igénybe vesznek a kerületi csövesek.
2008. 07. 14. 21:14
Köszönjük. Na nem mintha eddig nem tudtuk volna hogy nem látsz te mindent (khm de finoman fogalmazol pengető), de újabb és újabb bizonyítékok sosem ártanak. :DD
2008. 07. 14. 21:15
Télen madáretető is van, mégis döglenek a madarak. Az ugyebár, hogy van melegedő, nem garantálja, hogy igénybe veszik. Szerintem te nem ismered a csöveseket eléggé.
2008. 07. 14. 21:16
"sokkal több helyet és kaját finanszíroznak a melegedőkben, mint amennyit igénybe vesznek a kerületi csövesek."
Ha azt gondolod, hogy a témánkban ez bármire is következtetni enged, akkor azt kell mondjam, két bites a gondolkodásod.
2008. 07. 14. 21:17
C: "az ugyebár, hogy van melegedő, nem garantálja, hogy igénybe veszik"
Ja kérem.
Aki éhen akar dögleni, az természetesen éhen döglik.
De az már a saját akarata.
2008. 07. 14. 21:18
Pengető: Annyiban lehet következtetni ebből a témára, hogy megcáfoltam vele az alapállásod nem kis részét.
2008. 07. 14. 21:18
A döglő madarak pedig zsidók.
2008. 07. 14. 21:19
66. Sodika. Hahaha :D
Sajna nem (lásd C, 63, és akkor az még messze nem minden). Szóval:: _kétbites gondolkodásod._
2008. 07. 14. 21:20
na elég voltál, szevasztokhej
2008. 07. 14. 21:20
Igazából attól félnek, hogy a melegedőn elveszik azt is, amijük van. A legtöbbjük pedig már elitta az agyát. Nem ismered őket, azért nem tudod elképzelni a helyzetüket.
2008. 07. 14. 21:20
Jóó'van.
Na de most megyek gárda fellebbezést írni, mert tegnap elmulasztottam, és ha holnap se lesz meg, lecsúszom a per folytatásáról, azt pedig nem akarom.
2008. 07. 14. 21:21
C: Olyan helyzetben még jó hogy isznak. Meg lehet érteni.
Na de tényleg megyek.
Sziasztok.
2008. 07. 14. 21:22
Nekem te ne köszönj! Ilyenkor tessék kiírni, hogy "KIVÉVE C!".
2008. 07. 14. 21:25
Kiveve a gyebi birot. :-)
2008. 07. 14. 22:02
"Így alakul ki a szociális piacgazdaság, ami a világon a legemberségesebb társadalmi berendezkedés.
Van értelme hajtani, de akkor sem döglesz meg, ha nem teszed. És szerintem ez így kurva jó."
Sodi, te tenyleg ilyen faszszopo vagy? :D
Forditom, amit Sodi mond. Tehat van ertelme hajtani, de ha nem dolgozol, akarcsak Sodi, akkor az adofizetok penzen lehet fizetni mindenfele elmaradast, stb.
Sodi, nem vetted meg eszre, hogy a sved modell agonizal? Nemsokara teljesen meghal, te barom.
Es kuldjed mar a cimed, cuccokat, stb!!! Kibaszottul kuldjed, de meg mielott lediplomazol, mert, amint latom, az mar a nagyon tavoli jovo, valamelyik tavoli univerzumban.
2008. 07. 14. 22:05
A joleti allam: Europa problemainak gyokere
http://216.239.59.104/search?q=cache:XItV50rMNzMJ:cikkek.soti.ca/the-welfare-state--the-root-of-europes-problems.html+a+sved+demokracia+bukasa&hl=hu&ct=clnk&cd=6&gl=hu
2008. 07. 14. 22:06
Hehe, a szelsojobbos foci huliganokat mindig a fradistakkal szokas azonositani, tortenelmileg is a kemeny maguk a 'melymagyar' valosag reszet kepezi, de kivancsi lennek hozza, mit szolnak ahhzo, hogy igy allt ma fel a fradi a Sheffield ellen: http://static.nso.hu/db/01/E5/d0005D1E5443c616795ca.jpg
:-))))))))))))))))))))))))))))))) Amikor meglattam a kepet 10 percig vinnyogtam a rohogestol!!!!!!!
2008. 07. 14. 22:10
fix, azok nem foci huliganok, hanem focihuliganok. Keptelen vagyok elhinni bazmeg, hogy nem erzed a kulonbseget!
2008. 07. 14. 22:12
Nem minden fradista fasiszta, de minden fasiszta fradista.
2008. 07. 14. 22:34
Rudy, szeretném, ha a mi általunk végeredményben űzött modell annyira haldoklana, mint a svédeké. :DD
.
Ez a narancssárga mez nekem is nagyon kedvence, sőt állítólag az új hőn várt tulaj a stadiont is odébb rakná valahova máshova, lehetőség szerint azért még Ferencvárosba. :DDD LOL. megy az őrjöngés.
2008. 07. 14. 22:34
A kuruc megint halott. Remélem csak átmenetileg...
2008. 07. 14. 22:36
En nem elsosorban a narancs mez miatt linkeltem, hanem nezd mar meg hany 'igazmagyar' lehetett a kezdoben. :-)))) A narancssarga szin csak raadas. :-)
2008. 07. 14. 22:37
A kerdes megvalaszolasahoz idemasolom a kezdot: Williams – Fülöp, Souare, Csiszár, Szkukalek – Fitos, Ashmore, Moussa, Abdi – Diaz, Shaw.
:-)
2008. 07. 14. 22:39
Jaaa! :D Hát, az már alap. :DD
2008. 07. 14. 22:41
Arra nagyon kivancsi lennek amugy, hogy ezek kozul az urak kozul mondjuk 1 honappal ezelott, hanyan tudtak volna a foldgombon rabokni Magyarorszagra. :-)))))
2008. 07. 14. 23:02
Hát én sose szerettem a Fradit, szóval mindegy, hol és hogyan vegetálnak :D
2008. 07. 14. 23:03
azért volt jó, mikor régebben a zsidókat elvitték egy kis munkára, hogy nem volt idejük hülyeségekkel foglalkozni....
2008. 07. 14. 23:10
1981 - 2005
1981
1. Károly herceg megnősül.
2. Liverpool BEK-győztes.
3. A pápa meghal.
2005
1. Károly herceg megnősül.
2. Liverpool BEK-győztes.
3. A pápa meghal.
Ha Károly még egyszer megnősül és Liverpool újra BEK győztes lesz, talán nem ártana értesíteni a pápát...
2008. 07. 14. 23:12
"rengeteg kispénzű embert zárva ki így a gyógyulásból"
dehát mindenki meggyógyul valahol. Nem Sodi?
2008. 07. 14. 23:15
miért, cékla, szerinted hiányozna valakinek az öreg???)))))
2008. 07. 14. 23:15
Hidd el haver, haldoklik.
2008. 07. 14. 23:17
Nekem mindegy, materialista liberálbolsevik zsidó vagyok.
2008. 07. 14. 23:21
"materialista liberálbolsevik zsidó vagyok."
Ne bonyolítsd!!! NE BONYOLÍTSD. Sodi próféta kinyilatkoztatta, hogy te zsidó vagy. Ilyen egyszerű ez!
:DDD
2008. 07. 14. 23:24
Mutasd fel a bordarabot, bekeretezve, a hiteles DNS-vizsgalatot mellekeld! :D
2008. 07. 14. 23:24
Pedig a "cionrasszista" még ki is maradt :D
Bizony, rátörök a hazára! Matekot fogok tanítani a gyerekeknek! Zsidó számtant! Holnap meg is mondom az igazgatónak, hogy én a kamatos kamattal akarom kezdeni az oktatást.
2008. 07. 14. 23:26
Olvastam, hogy egy fityma akkora, mint egy képeslap, ha "kihajtogatják". Majd feladom postán.
2008. 07. 14. 23:27
írtam egy verset
"hézagos a fogam köze
hasig lóg a babám csöcse
kiszáradt már, nincsen teje
szikkadt mint a gyurcsány feje"
2008. 07. 14. 23:32
"Olvastam, hogy egy fityma akkora, mint egy képeslap, ha "kihajtogatják". Majd feladom postán."
A tudo meg valami focipalya nagysagu :-)
2008. 07. 14. 23:33
Bronislaw, most komolyan beszélek. Ez eddig a legnagyobb szellemi érték, amit a ti oldalatokról olvastam ezen a blogon.
2008. 07. 14. 23:35
A magyar focisták tüdeje biztos nem.
2008. 07. 15. 0:02
Kedves mindenki Sodikája,
ezennel betelt a pohár: Örömmel közöljük, hogy elkészült a saját dossziéd a Nácivadász Szövetség honlapján. Hajrá Nácivadászok - induljon a vadászat!
http://nacivadasz.blogspot.com/2008/07/nci-bnz-dosszi-kiss-endre-farkas.html
2008. 07. 15. 0:10
Nagy pénzben fogadtam volna, hogy a 168 órásképet használják fel. Nem túl exkluzívak. Gondolom mindent a partizninfóról másoltak le. Bár ez a pedofil anyagok gyűjtése új dolog. :DDD
2008. 07. 15. 0:12
"Kapcsolatai: Jobb kéz, időnként a bal is."
Nekem tetszik ez a partizáninfó2 vicclap. :DD Tök jó!
2008. 07. 15. 0:12
Lehúznak rendesen, de azért te vagy a harmaik akiről dossziét csinálnak. Ez azt jelenti, hogy veszélyesebbnek tartanak mint a Budaházyt. :DDD
2008. 07. 15. 0:13
Sodi tele van kapcsolatokkal. Perkapcsolatok. Akár családon belül is. :D
2008. 07. 15. 0:14
JA. Legalább nem humortalanok. :) Származás: zsidó-keverék Blogin meg szerintük félcigány.
2008. 07. 15. 0:14
Ez mekkora. :D
Nem kellett volna kiarakni a kiscsajokat sodi. Te pedofil náci zsidó! :DD
2008. 07. 15. 0:15
Elejinél akartam kezdeni, mert még ide nem írtam. Szal a bejegyzésről szólva. sodi, ne írjál hosszú bejegyzéseket, mert a bejegyzéseid hosszával exponenciális arányban nő a kardinális faszságok száma a posztban. Szal nemtom hol kezdjem. Szal te egy mesében élsz, sodi. Tanultam csöpp pszichológiát, nincs róla papírom, ennek ellenére a rögeszmés gondolkodást annyira simán diagnosztizálom, hogy még. Szomorú vagyok. Őszintén szólva egyetértek a céklával. Az én gyerekemet ne tanítsa a sodi, se logikára, se semmilyen ideológiára. Nem csak a sodiról gondolom ezt, kurva sok pályát tévesztett tanárt/tanítót ismerek, akik lusták, nem végzik lelkiismeretesen a munkájukat, mégis tanítanak, mert jól nyomulnak vagy jóban vannak ezzel-azzal. És van sok munkanélküli tanár/tanító, akik pedig ezerszer jobban csinálnák, szal túlteng a szakma, nehogymár egy rögeszmés tanítson, ha van helyette száz értelmes, okos. Paff. Ki vagyok ábrándulva.
2008. 07. 15. 0:23
sodi, bazzeg, miket nem tudok meg rólad?
2008. 07. 15. 0:33
A náciság mellett én némi nárcisztikus hajlamot is felfedezni véltem a személyiségedben. Erre utal pl. az, h az avatárod is egy szimpla önarckép. Na, most gyönyörködhetsz magadban. Gondolom, nem túl soká, de azért megjárja...
2008. 07. 15. 0:34
Hadd jegyezzem meg, hogy sodi anyja tényleg nem fideszes, hanem mszp-s. De ettől csak érdekesebb a történet.
Sodi, milyen pedofil anyagokat gyűjtöttél? Az nem illegális véletlenül?
2008. 07. 15. 0:37
Azt írják Fideszes önkorányzatnál dolgozó. Fideszes vezetésü önkormányzatokban is lehetnek MSZP-s képviselők.
2008. 07. 15. 0:39
Az csak egy marhaság lehet. Radikális jobboldali ember nem lehet pedofil és még inkább nem veri balkézzel. :D
2008. 07. 15. 0:40
Sodi kéri ki folyamatosan magának, ha fideszesnek mondják az édesanyját. MSZP-tag, amúgy fene tudja, mit dolgozik. Amellett, hogy tápos zacskó funkciót tölt be sodi mellett.
2008. 07. 15. 0:41
"Az csak egy marhaság lehet. Radikális jobboldali ember nem lehet pedofil és még inkább nem veri balkézzel. :D"
Pedig gondolj bele, minden klappol: jobb kézzel az egeret fogja, bal kézzel fényezi a bohócot. Tökre hihető.
2008. 07. 15. 0:42
"elfuserált torzlelkű és mutánsképű szörnyeteg" Ez tiszta horror.
2008. 07. 15. 0:44
Itt vinnyogok a röhögéstől :D Ítéljetek el miatta, de nagyon tetszik a szöveg :)
2008. 07. 15. 0:46
De jó! Van telefonszám is.
2008. 07. 15. 0:52
Azért a Bogin bejegyzésen is be lehet szarni:
hátrányos helyzetű kreol bőrű fiatalként keményen küzd a fehér faj felsőbbrendűségéért
2008. 07. 15. 1:01
Egyébként mi van már megint a kuruccal?!
2008. 07. 15. 1:02
Lehet, hogy a tulajdonosok elkezdtek dolgozni, és hasznot hajtani az országnak?
2008. 07. 15. 1:50
Góliát: "Ez azt jelenti, hogy veszélyesebbnek tartanak mint a Budaházyt. :DDD"
Jaja. DDD
2008. 07. 15. 1:53
Boy: "a rögeszmés gondolkodást annyira simán diagnosztizálom, hogy még"
Most erre mit mondjak? Zsidó vagy. :DD
"Paff. Ki vagyok ábrándulva."
Belőlem? :)))
2008. 07. 15. 1:55
C: "Sodi, milyen pedofil anyagokat gyűjtöttél? Az nem illegális véletlenül?"
Hülye! :)
Olvass Partizáninfót:
http://kozeleti-sodi.blogspot.com/
Erre gondoltak a barmok.
Meg talán erre:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/05/07/Nudista_csajok/
De ezek valahogy lazán 18 fölöttiek mind. :))
2008. 07. 15. 1:57
C: "amúgy fene tudja, mit dolgozik"
Itt találsz rá pontos választ:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/06/02/Bela_es_az_NBH/
Narancssárgával van kitakarva édesanyám neve az első papíron. :)))
2008. 07. 15. 2:00
C: "De jó! Van telefonszám is."
Ki is csörgött az előbb.
De hülyezsidó nem szólt bele, csak ellenőrizte, tényleg én vagyok-e a végén.
2008. 07. 15. 2:08
És volt szám?
2008. 07. 15. 2:13
nácifasznácifasznácifasz. Jácchassuk esztet, teee. Jaés: Nem belőled, okostojás. Gondoltam, hogy ezt írod, basszus, még kiszámítható is vagy. Az emberekből általában. Nem mintha eddig szerelmes lettem volna beléjük, mert még félreérted. Most nem írok mosolyjelet. Te is csak egy okból toszod oda, az ilyen terrordömpingek után, biztosan ilyenkor reszocializálódsz. Nézd meg a szótárban az mit jelent, mielőtt hangzás alapján próbálnád értelmezni. Én nem viccelődök. Náci vagyte bazdmeg akkoris, ha a fejed tetejére állsz.
2008. 07. 15. 2:28
Mondom én, hogy zsidó vagy.
Csak azok nácizzák a hazafiakat (no meg az elvtelen filoszemiták).
2008. 07. 15. 2:30
Góliát: "És volt szám?"
Fogalmam sincs, rossz a telcsim kijelzője, vakon használom, ezért nem láttam. :))
2008. 07. 15. 2:55
Na, reagáltam az új cikkre:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/07/15/Harmadik_lettem/
2008. 07. 15. 6:50
"En azert tamogatom a vizitdij, korhazi napidij es a tandijat is, hogy az emberek tanuljak meg, hogy mi az a kapitalizmus, tanuljak meg, hogy minden cselekeduk penzbe kerul, hogy semmi sincs ingyen"
Akkor fizess TE önként azok helyett is, akiknek valóban nem telik rá.
Mert a kedvenc kapitalistáid csak minimálbért adnak som esetben.
Te azt a szar rendszert éljenzed, ami a magyarság fogyását elsősorban okozza.
Amúgy is ki vagy te, hogy így lenézed ezt a nemzetet?
2008. 07. 15. 6:52
Sodi, minden fröcsögő zsidót törölnék a helyedben.
Igaztalan vádaknak, aljas rágalmaknak nem kell terepet semt adni.
2008. 07. 15. 6:56
Fixpont írta: "az a srac aki beirta, hogy itt tanar ott tanar, es majd jol betart neki, melysegesen elitelem"
Miért írta? Azért, mert eleve ilyen a zsidók magyarellenes gyűlölete, indulata.
Ha láttad már ezt működésben, tudod miről van szó, ha nem, a népszava.com és az a partizán oldal jó példa rá
Bizony, ez két fajta harca, nem maradhat 2 dudás 2 csárdában.
2008. 07. 15. 6:59
A svéd modellről : bár a MI szocdemjeinket nem szeretem, mert mind zsidók
Akkor nem működik, ha nem dolgoznak elegen.
Az összes bevándorlót ki kell toloncolni, aki nem dolgozik.
A svédekhez eleve nehéz bejutni, és mindenképpen dolgozni kell hogy ott maradhass. Így kell ezt csinálni.
2008. 07. 15. 7:02
Értékes gondolat volt ez Soditól :
"A világ akkor is a hozzáadott értékek mentén szerveződik. Az elesetteknél pedig ezt kell kiegészíteni a szolidaritással. Így alakul ki a szociális piacgazdaság, ami a világon a legemberségesebb társadalmi berendezkedés.
Van értelme hajtani, de akkor sem döglesz meg, ha nem teszed. És szerintem ez így kurva jó."
A szociális állam értelme továbbá :
Biztosítani, hogy minél többen legyenek versenyképesek, minél többen legyenek képesek jó eséllyel indulni az életben.
A 40 év felettiek munkavállalási nehézségei is jó példa rá. Ott vannak, dolgozni akarnak, de nemigen veszik fel őket. Mekkora pazarlás ez, ha belegondolunk.
2008. 07. 15. 7:06
108 boy : a buziság agyi rendellenességekkel is jár néha, látom nálad kijött xD
Képzeld el, egy szabad országban lehet konzervatívnak is lenni, és lehet aszemitának is lenni. Nem szükséges továbbá a tanároknak előíri, miben higgyenek, és hogy melyik párt ideológiájával azonosuljanak.
Sőt, a zsidókat sem kötelező szeretniük. A személyes érzések mind magánügyek iylen szempontból.
2008. 07. 15. 8:15
SF: meleg zsidó vagyok. Féljetek! Ahhaahhhaaa.
És de. A tanároknak kurva sokmindent szükséges előírni. Higgyenek a tudományban. Az erkölcsben. A fejlődésben. Ha azonosulnak bármely párt ideológiájával az egyáltalán ne látszódjon meg rajtuk a napi gyakorlatban. A tanári az egy olyan hivatás, amiben majdhogynem családi kapcsolat alakul ki a diák és a tanár között. Így a tanár személyiségén, ideológiai nézetein rettenetesen sokminden múlik. sodi az nem alkalmas ilyesmire. Egyszerűen alkalmatlan. Na, ez persze csak az én véleményem, de gyanítom, sokan gondolják így ebben az országban (már azok közül, akik ismerik a sodit).
2008. 07. 15. 8:50
Ha tudnád mennyi régi kommunista tanár van.
Ezek valami rosszul értelmezett békeszeretetből a teljes nemzeti önfeladás szükségességét hirdetik
A nemzeti, de még a népi íróinkról is alig van szó a 20. századi irodalom tárgyban, negyedikben.
Népi író volt pl. Sinka, Illyés
Forrás : egy haver iskolai könyve, aki most negyedikes egy gimiben
Kassákról bezzeg van, meg a Rákosinak propagandát készítő zsidó Zelk Zoltán is ott van a "panoptikumban"
Adyról is azt hazudják, liberális volt, pedig nem, hanem nemzeti radikális.
Viszont sok, 1945 után emigrált író neve említésre sem kerül. Pl. ezek ni :
http://www.betiltva.com/
"Természetesen" Wass Albertről sincs semmi, nem is említik a nevét.
Itt van a MSZP-s Tatai Tóth András, aki matematika tanár volt sokáig. Na és ösztályfőnök.
Sok tanár, és főleg sok iskola igazgató mszp - szdsz képviselő.
Annak idején, az szdsz elődje, a Szabad Kezdeményezések Hálózata volt. Ők direkt hajtottak arra, hogy beszervezzék a jó pozíciókban levő értelmiségi embereket a mozgalmukba.
2008. 07. 15. 9:06
A szocik mindig is szerették békésnek mutatni magukat. Még a legdurvább bolsevista diktatúrában is.
Vannak meg nekem 52-es szovjet iskolai és óvodai nevelés témájú szakkönyvek vmi Anna Uszova írta őket
Elég durva dolgok vannak benne. Pl. a könyv szerint az ukrán parasztok hálásak sztálinnak sok mindenért (a 7 millió éhenhalt ukránért?)
Kisebb részt, de a mai tankönyvírók is hajlamosak hasonló baromságokat leírni.
Nekem volt egy zsidó irodalom tanárom. Meg egy hazafias történelem tanárom is. Kifejezetten egymást cáfolták "na ezt hol hallottad, csak nem a xzy tanár úr baromsága"
A zsidó tanár egy híres mondásai : "nem vagyunk sumérok" "én múzeum igazgató szeretnék lenni"
Igen, tudta, hogy aki a hivatalos hazugságokat nem fogadja el, azt gán csolják a karrierjében.
A történelem tanár híres mondása "a hivatalos finnugor elmélet mára tarthatatlanná vált"
A finnek is rájöttek, hogy nem vagyunk velük rokon népek.
2008. 07. 15. 9:50
Tényleg durva, amikor a főtoleránsok igazi arca előbújik. Kiderül, hogy csak addig tolerálják a másként gondolkodást, amíg az ő elvi határaikon belül mozog az. Ez nem szabadságpártiság, hanem a báránybőrbe bújtatott farkas esete... ami mint tudjuk rosszabb a legvérgőzösebb farkasnál, mert az legalább nyílt sisakkal támad, nem hangoztat álszent lózungokat.
2008. 07. 15. 14:42
"Mondom én, hogy zsidó vagy.
Csak azok nácizzák a hazafiakat (no meg az elvtelen filoszemiták)."
Tisztázzuk már ezt a félreértést: Ha valaki SODIKÁRA azt mondja, hogy egy alja senki NÁCI, akkor egy darab hazafira sem mondta azt, hogy náci, mert sodika a hazafiságtól makó-jeruzsálem távolság.
2008. 07. 15. 20:58
Sodi, ha hazafi vagy, ne eloskodj, hanem dolgozz! A sved-modell tarthatatlan, es ehhez te is hozzajarulsz. Es kuldd a cimed meg a munkat!
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.