Gárda fellebbezés
Az áldást sodika küldte 2008. július 15., kedd - 21:00-korKategóriák: Gárda per , Pereim
Címkék: birosag fellebbezes garda jog magyar magyar garda per
147 komment
200 oldal, 100 telenyomtatott lap.
Ennyit küldtem ma be a bíróságra.
Nem tudom, hogyan állunk a beavatkozókkal, de gondolom, 20 példány csak elég lesz mindenre. És hogy mi 10 oldalas a fellebbezésemben? Nos, maga a beadványom csak 3 oldal, a maradék 7 oldalt a mellékletek teszik ki.
Hogy miféle mellékletek?
Fellebbezés:
Mellékletek:
A1-A3:
B1:
B2, B3:
/Szöveges leirat/
Tisztelt Bíróság!
Alulírott Kiss Endre Farkas (1119 Budapest, … 3. alatti lakos) a Fővárosi Főügyészség felperes, és a Magyar Gárda Kulturális és Hagyományőrző Egyesület alperes között a Fővárosi Bíróság előtt 24.P.26.453/2007 ügyszám alatt folyamatban lévő, társadalmi szervezet feloszlatása iránt indított polgári per kapcsán
alperesi oldalon beavatkozó félként a beavatkozási kérelmem elutasításáról szóló döntés kapcsán
a megszabott 15 napos határidőn belül
az alábbi
ELŐZETES FELLEBBEZÉST
nyújtom be:
1. A Tisztelt Bíróság a 2008. június 30-i tárgyaláson szóban jelezte, hogy az elutasított beavatkozó felek számára részletes, írásbeli indoklást küld a beavatkozásukat érintő döntésről. Miután erre a mai napig nem került sor, így jelen fellebbezésemet csupán vázlatszerűen tudom előadni. Bővebben csak az írásbeli döntés kézhezvételét követően tudom részletezni fellebbezésem indokait. Kérem ezért a Tisztelt Bíróságot, hogy beavatkozásom kérdésében az Emberi Jogok és Szabadságok Védelméről szóló egyezmény 6. cikkelyének (tisztességes tárgyaláshoz való jog) érvényesülése érdekében jogerős döntést csupán a későbbi, az elsőfokú döntés részletes, írásbeli indoklásának ismeretében előadott fellebbezésem alapján hozzon.
2. Mindemellett vitatom a beavatkozásom kérdésében született elsőfokú határozat jogszerűségét is. A polgári perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény 50. § (1) alapján a felek perbeli jog- és cselekvőképességét, valamint a törvényes képviselőnek ezt a minőségét, ha ezek iránt kétség merül fel, a bíróság az eljárás bármely szakában hivatalból vizsgálja. BH1997. 544. szerint a peres felek perbeli jog- és cselekvőképességét a bíróságok az eljárás egész folyamata alatt - így a felülvizsgálati eljárásban is - hivatalból kötelesek vizsgálni. Miután Dr. Tóth Géza, illetve Hermán Péter alperesi beavatkozók a felperesi oldalon eljáró ügyészség kizárására vonatkozó indítványát, melyet technikailag az alperesi képviselő, Dr. Gaudi-Nagy Tamás is támogatott, a Bíróság a beavatkozók határozott kérésének ellenére is elmulasztotta a helyszínen hivatalból vizsgálni, és e nélkül folytatta le a tárgyalás további részét, így az ezt követően meghozott bírósági döntések nem tekinthetőek jogszerű körülmények között született, érvényes határozatoknak.
3. A Tisztelt Bíróság a június 30-ai tárgyaláson szóban elhangzott magyarázatában mindemellett úgy fogalmazott, hogy az engedélyezett felperesi beavatkozó szervezetek esetében az volt a döntések sarokpontja, hogy ők az alapszabályzataikban meghatározott céljaik szerint olyan társadalmi csoportok érdekképviseletét látják el, mely csoportok jogsérelmére a felperesi ügyészség a keresetét alapította. Ennek alapján, álláspontom szerint, természetes személyként megjelenő beavatkozóknál - miután esetükben nem áll rendelkezésre semmiféle alapszabályzat - azon körülményeket kell vizsgálat tárgyává tenni, melyeket hivatásuk, vagy egyéb rendszeresen végzett tevékenységeik folytán az ő személyes (élet)céljaiknak tekinthetünk, vagyis ezeken a pontokon is szükséges megvizsgálni a konkrét jogi érdekeik meglétének kérdését.
4. A bíróságok szervezetéről és igazgatásáról szóló 1997. évi LXVI. törvény 3. § alapján a bírák függetlenek, 10. § alapján pedig a bíróság előtt mindenki egyenlő. Amennyiben tehát a felperesi keresetben megjelölt állítólagos jogsérelmek felsorolása alapot ad az ezekkel érintett csoportok bizonyos részét képviselő felperesi beavatkozók közvetlen jogi érdekeltségének megállapításához, ugyanígy relevánsnak kell lennie annak is, hogy az Alperes milyen csoportérdekeket jelöl meg a saját ellenkérelmében.
5. Az alperesi képviselő 2008. március 12-én csatolt ellenkérelmének elvi bevezetőjében kifejti, hogy a civil társadalom életébe való állami beavatkozásnak a legminimálisabbnak kell lennie. Ugyanezen irat második oldalán hangsúlyozza, hogy a Magyar Gárda saját meghatározása szerint „felkiáltó jel akar lenni”, valamint, hogy céljának tekinti a társadalmi párbeszéd kezdeményezését. Az ellenkérelem 5-ödik oldalán Alperesi képviselő azt írja, hogy az egyesülési jog „a vélemény-nyilvánítási szabadsághoz szorosan kapcsolódó alapjog”. A 6-odik oldalon úgy fogalmaz, hogy minden „kockázat nagyságának minősítésénél mérlegelni kell azt a pozitív hatást, amit a nézetek vállalása és ütköztetése jelent, hiszen ez a demokrácia része, és a demokratikus közélet előfeltétele”. A 7-edik oldalon szinte végig csak a véleménynyilvánítás szabadságának alkotmányos alapjait elemzi. A 8-adik oldalon a tatárszentgyörgyi rendezvénnyel kapcsolatban szintén ezt az alkotmányos alapjogot említi, rávilágítva, hogy nem adhat alapot jogsértés megállapítására, ha valaki közhasznú tevékenység keretében köztéri rendezvényen hívja fel a figyelmet a „vidék tarthatatlan közbiztonsági viszonyaira”. A 9-edik oldalon kifejti: „természetes, hogy vannak olyan szervezetek, amelyek folyó társadalmi vitában olyan véleményt hangoztatnak, amely valakiknek nem tetszik, vagy berzenkedést vált ki”. A 10-edik oldal alján az alperesi Egyesület főbb tevékenységei között említi „a társadalmat foglalkoztató létező problémák társadalmi vitájának elősegítését”.
6. Megállapítható tehát, hogy az alperesi képviselő pontosan azokon a pontokon, és azon indokok alapján érzi jelen eljárással veszélyeztetve a véleménynyilvánítás szabadságát, illetve az ezekkel élő egyének jogait, mint amelyeket a beavatkozási kérelmemben, majd annak szóbeli indoklásában én magam is kifejtettem. Ezt megerősítette az alperesi képviselő későbbi előadása is, melyben alaposnak ítélte, és támogatta a beavatkozási kérelmemet. Miután pedig a Tisztelt Bíróság szerint a Felperes keresetében bizonyos társadalmi csoportok és érdekek konkrét nevesítése alapot teremt az ezeket képviselő beavatkozó felek jogi érdekeltségének megállapításához, a Bíróság függetlenségének és a tisztességes tárgyaláshoz való jog elvének a védelmében indokolt a közvetlen jogi érdek kérdésében ugyanennyire relevánsnak tekinteni az Alperes által megjelölt érdekcsoportoknak, illetve az azok képviseletében fellépő beavatkozóknak a szerepét is.
7. Közírói tevékenységem, illetve a hozzám hasonló közgondolkodók képviseletében történő fellépésem ilyenformán tehát egyértelműen megteremti jelen perben a közvetlen jogi érdekemet. Közírói tevékenységem alátámasztására mellékelten csatolom a Vidék Média Kft-től kapott tudósítói megbízásom másolatát (A2-es melléklet), a sajtóigazolványom másolatát (A3-as melléklet), valamint a tulajdonomban lévő JobbStart.hu oldal domain-regisztrációs adatainak kivonatát (A1-es melléklet).
8. Továbbá konkrét példával is tudom bizonyítani, hogy a Magyar Gárda elleni, politikai, illetve jogi támadások nem pusztán elvont, teoretikus lehetőségként hatnak ki rám, és közíróként a közvetlen jogi érdekeimre. Ezzel kapcsolatban hivatkozom egy 2007. augusztus 29-én megtartott kormányzati sajtótájékoztatóra, amelyen Gyurcsány Ferenc mellett valamennyi minisztere megjelent, hogy szolidaritásukat fejezzék ki Szetey Gáborral, akit megsértett egy paródiának szánt humoros fotómontázs, melyet én készítettem. A Népszabadság nyomtatásban is megjelenő cikke (NOL.hu verzió: B1-es melléklet) így tudósít az esetről: „A montázs Szetey Háromszög címmel továbbra is elérhető a neten. A ’sodi’ álnéven publikáló Kiss Endre Farkas töltötte föl ugyanis … blogjára július 5-én, paródia gyanánt…”
Miután a cikk kielemzi a személyemet, a Népszabadság újságírója saját maga emeli ki, hogy Gyurcsány Ferenc a humorosnak szánt karikatúrámat a Magyar Gárda Egyesület elleni hangulatkeltésre kívánta felhasználni.
„- ez…maga a fasizmus - mondta Gyurcsány. A kormányfő a történteket összekötötte a Magyar Gárda megalakulásával: ’Ma el lehet magyarázni, miért nem probléma, hogy a köztársasági elnök palotája előtti téren fasiszták grasszálnak’ - mondta a kormányfő, hangsúlyozva, hogy az államfő nem szólalt meg az ügyben, csak a főosztályvezetőjével üzent.”
Tekintve, hogy e cikkben a nevem mellett közölték azt is, hogy hol, milyen egyetemi szakra járok, és hogy mi a munkahelyem, a történtekkel kapcsolatban kénytelen voltam egy sajtóközleményt (B2-es melléklet), majd ehhez kapcsolódóan egy nyílt levelet (B3-as melléklet) is kiadni, melyek ezután több helyen megjelentek a sajtóban.9. Látható tehát, hogy – mint ahogyan velem tavaly ősszel, vagy idén tavasszal Gonda Lászlóval is megtörtént (részletek az ő, június 30-án benyújtott alperesi beavatkozási kérelmében) – a függetlenül tevékenykedő, ám a Gárda Egyesület mellett szolidaritást vállaló emberek már most a lehető legnagyobb nyilvánosság előtt bélyegződnek meg, és kompromittálódnak az antiszemitizmus, illetve egyéb szélsőségességek vádjával.
10. Hivatkozom itt arra, hogy a fent leírt eset kapcsán elvesztettem a Magyar Vidék és Polgári Pártnál betöltött informatikusi megbízásomat, mivel Gyurcsány Ferenc 2007. augusztus 29-i nyilvános kormányülése megfélemlítően hatott rájuk, és így kénytelenek voltak megválni tőlem. Gondolom felesleges részletezni, hogy ez bizony konkrét anyagi hátránnyal járt a számomra. Mindez csak azért, mert Magyarország miniszterelnökének azon a délutánon éppen gyalázkodni támadt kedve a Magyar Gárdával kapcsolatban.
11. Látható tehát, hogy amennyiben ez a per számomra kedvezőtlen kimenettel zárul, az – a jelen beadványomban, illetve a június 19-én postázott beavatkozási kérelmemben, valamint a június 30-i tárgyalás során általam szóban is részletezett indokok alapján – nagyon súlyosan sértené az alkotmányos jogaimat, illetve önálló közírói –és gazdasági sajtótevékenységem jelenleg érvényes kereteinek beszűkülése folytán a konkrét gazdasági érdekeimet is.
12. Kérem tehát a Tisztelt Bíróságot, hogy szíveskedjék engedélyezni számomra a perbelépést az Alperes oldalán, illetve méltóztasson várni a végső döntéssel, amíg az elsőfokú elutasító határozat részletes indoklásának ismeretében nem lehetek képes kellő részletességgel kifejteni a jelen beadványomban csupán vázlatszerűen, hiányos információk alapján összefoglalt indokaimat.
Budapest. 2008. július 15.
Tisztelettel:
Kiss Endre Farkas
Jelen beadványomat, és mellékleteit
20 példányban csatolom.Mellékletek: A1-A3, B1-B3. Jelen beadvánnyal
együtt 5 lapon, vagyis 10 oldalon.
By SoDI
Kapcsolódó saját anyagok:
Az anyagban hivatkozott mellékletek linkjei:
Eddig 147 komment érkezett ()
2008. 07. 15. 21:10
Az elutasito hatarozatot helybenhagyom, az itelet jogeros.
2008. 07. 15. 21:15
álmodik a nyomor :)
olvasd csak el, és meglátod, hogy miért.
2008. 07. 15. 21:20
Tovabbi hatarozatok, a birosag Kiss Endre Farkas-t a kovetkezo mondataert:
"Látható tehát, hogy amennyiben ez a per számomra kedvezőtlen kimenettel zárul, az – a jelen beadványomban, illetve a június 19-én postázott beavatkozási kérelmemben, valamint a június 30-i tárgyalás során általam szóban is részletezett indokok alapján – nagyon súlyosan sértené az alkotmányos jogaimat, illetve önálló közírói –és gazdasági sajtótevékenységem jelenleg érvényes kereteinek beszűkülése folytán a konkrét gazdasági érdekeimet is."
---
A 2009 evi humorfesztival kozepdontojebe jeloli. Fellebbezesnek helye nincs.
2008. 07. 15. 21:22
Ti se sokáig gárdáztok már kis fasiszta patkányok!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaptok majd mint az októberi fasiszta lázadás leverésekor!!!!!!:)
2008. 07. 15. 21:24
fixpont: Mi a baj ezzel a mondattal?
Nem értem. :))
2008. 07. 15. 21:25
GAZDA: Te egy zsidó vagy.
2008. 07. 15. 21:25
LOOL.
Sírva kacagnak a szövegeden a bíróságon, de szerintem még a "haverjaid" is. Aztán amikor mindez nem elég, fogják a mellékleteket, és röhögésükben lefejelik az asztalt a Presscardodtól. Sodi, gondolom cionista zsidó gonosz volt a fotós, azért van valami gnóm az igazolványodon. :DDD
2008. 07. 15. 21:28
Pengető: Ez egy rossz minőségű FÉNYMÁSOLAT, te fasz! :o))
2008. 07. 15. 21:29
Sodi! Kezd az a gyanúm lenni, hogy te vagy egy rossz minőségűű sötétségmásolat. :DD
2008. 07. 15. 21:31
Majd talán még az este felrakom akkor az eredeti színes képet is, vazz..
2008. 07. 15. 21:33
"Majd talán még az este felrakom akkor az eredeti színes képet is, vazz.."
Meg a 18-as karikat is :-)
2008. 07. 15. 21:34
Azért tök jó, hogy magához a szöveghez továbbra sem szóltok hozzá... Csak mocskolódtok, mert...
mert zsidók vagytok. :)
2008. 07. 15. 21:35
Pengető, jól látod, Sodi pont olyan gnóm, mint a fotókon, de nem tehet róla, biztos őt is cionista gonosz zsidók hozták össze. (valszeg részegen, és már tutira megbánták)
2008. 07. 15. 21:39
Én úgy látom, hogy a bejegyzéseid többsége is közelebb van az elfogult mocskolódáshoz, mint bármi máshoz.
Ebből nyílvánvaló, hogy ez egy amolyan mocskolódó blog. (kommentekben is)
2008. 07. 15. 21:40
Nem, ez nem mocskolódó blog, hanem közéleti.
Viszont ha a közélet durva, hozzá kell idomulni, amikor kommunikálod.
2008. 07. 15. 21:42
Mibe fogadunk, hogy elutasitjak? :-)))
2008. 07. 15. 21:50
Fixpont, én szeretnék beszállni. Egy szelet csokit felteszek, hogy elutasítják. Csak kéne valaki a másik oldalról, akivel lehet fogadni.
2008. 07. 15. 21:51
Várj, ez még nem a teljes fellebbezésem. :))
Azt csak akkor fogom elkészíteni, ha kapok írásbeli indoklást az elutasításról. Holnap mondjuk bemászok a bíróságra, és megpróbálok szerezni egyet.
2008. 07. 15. 21:51
Sodi! tedd fel a szoctámot, akkor csak érdemtelen javadat bukod majd el.
2008. 07. 15. 21:52
"Majd talán még az este felrakom akkor az eredeti színes képet is, vazz.."
:DDD
Miattam nehogy fáradj! :DD
Sodi hozzászóltam a szövegedhez. Azt írtam, előbb azon röhögnek, majd mintegy bónuszként ezen a képen. Ennyi a mondanivalóm a hülyeségeidről. Bármire is rá próblnék mutatni, megmagyaráznád. Az persze nem haszontalan, mert legalább tovább röhögünk, de most valahogy nincs kedvem, mindössze annyit jegyeznék meg, hogy ha eszed lenne, ezt a Szetey montázsod dolgot titkolnád, és szégyellnéd. De nem, te ÍGY lettél valaki, hogy GYF meglobogtatta az életművedet. Gratulálok. Szánlak.
2008. 07. 15. 21:52
Oké, de szerintetek hol van a hiba az érvelésemben, ami miatt el fogják utasítani? :)
2008. 07. 15. 21:56
Pengető: FIgyelj, a bíróság itt most lényegében azt vonta kétségbe, hogy amikről írok, azok létező jelenségek, illetve ha létezőek, akkor azt, hogy közöm lenne hozzájuk.
A Szetey ügy dokumentációja azért jött kapóra ehhez, mert kapásból megcáfolom vele mindkét tévedést.
2008. 07. 15. 21:57
"Gyurcsány Ferenc mellett valamennyi minisztere megjelent, hogy szolidaritásukat fejezzék ki Szetey Gáborral, akit megsértett egy paródiának szánt humoros fotómontázs, melyet én készítettem"
És ezzel segítetted Gyurcsány Ferencet, hogy továbbra is hatalomban maradhasson, köszönjük Emese :)
2008. 07. 15. 21:58
Sodi: "[...] elvesztettem a Magyar Vidék és Polgári Pártnál betöltött informatikusi megbízásomat, mivel Gyurcsány Ferenc 2007. augusztus 29-i nyilvános kormányülése megfélemlítően hatott rájuk, és így kénytelenek voltak megválni tőlem. [...]"
Na ezaz, amit soha nem fog senki beszopni.
2008. 07. 15. 21:59
Fixpont : ha szerinted valahol hiba van a szöveggel, talán javítsd ki és írd be ide. Csak konstruktívan.
Mellesleg, a Vér és Becsületet feloszlatták, az utódját, a Pax Hungaricát be sem jegyezték - MÉGIS MEGVAN a szervezetük!!!
Pengető : miért kéne egy karikatúrát szégyellni. Akkor rühögj a gárdán, ha téged fosztogatnak/terrorizálnak a cigányok.
Ja, és amúgy "p" nem ugyanaz az ip cím mint "c" ? XD
2008. 07. 15. 22:00
P: Pedig így történt.
Kaptam egy telefonhívást, amikor kikeült ez az Index cikk a főoldalra...
http://index.hu/politika/belfold/szet4113/
..., hogy most egy ideig jobb, ha nem virít ott a nevem a weblapjuk alján, mint webmesteré.
2008. 07. 15. 22:00
"elvesztettem a Magyar Vidék és Polgári Pártnál betöltött informatikusi megbízásomat"
A szüzességedet mikor fogod elveszíteni?
2008. 07. 15. 22:02
"mert kapásból megcáfolom vele mindkét tévedést"
Gondolod TE. Én meg most inkább olyan "leszarom, miben, mit hisz Sodi" -hangulatban vagyok, hagyjuk ezt. Várjuk ez elutasítást. Akarom mondani, ki mit... :D
2008. 07. 15. 22:02
SF: "Ja, és amúgy "p" nem ugyanaz az ip cím mint "c" ? XD"
Megnéztem.
Nem. :D
2008. 07. 15. 22:03
Ki az az Emese? :-)
A szetey ha nem lenne buzi, akkor is egy szemét neoliberális.
Az ellenzék is megjelent, és ez a videó mindent megmagyaráz :
http://www.youtube.com/watch?v=rLt-9ielw8E&fmt=18
Amúgy MINDEN jutub videó címe után be lehet írni, hogy &fmt=18, és sokszok jobb minőségű lesz így, főleg ha kihozod teljes képernyősre.
A keepvid.comba ezt beillesztve megkapod a letöltés linkjét, de nem ám vacak flv hanem MP4 formátumban.
2008. 07. 15. 22:04
SF: vazz, LELKES emese, tod, bpbank reklám :))
2008. 07. 15. 22:04
Te tenyleg fiatalkoru vagy SF? Valaki ezt irta....
2008. 07. 15. 22:04
SF "karikatúrát "-
Szívesen írnám, hogy ha majd ha fogalmakkal tisztába jössz, akkor beszélgetünk, de igazából nem, veled akkor sem akarok majd beszélgetni. Szevasz. :D
2008. 07. 15. 22:07
Pengető, azért érint ennyire érzékenyen, mert érintett vagy?
A politikai karikatúra az ilyen. Az is, amikor Hitler bajuszt rajzolnak Ratzinger pápára vagy az Orbánra. Iylen képeket a Népszava karikatúra melléklet is leközöl simán.
Csak a zsidók, buzik, cigányok a szentek, azokat nem merik kifigurázni.
Szánalmas dolog a polkorrektség.
2008. 07. 15. 22:09
SF, hányszor probálkozol még azzal, hogy C=P?
Inkább mász ki Sodi seggéből, hogy tisztábban lásd a helyzetet.
2008. 07. 15. 22:10
Nem érint érzékenyen, ne legyél már kétbites agyú, köszi. ÉS akkor a társalgást veled be is fejezném. :D
Bár ilyen Népszavás linkekkel még megkínálhatnál......
2008. 07. 15. 22:11
zsidók vagytok, mondtam már? :))
2008. 07. 15. 22:13
Te P, szerintem S=F :D:D:D
2008. 07. 15. 22:13
"ne legyél már kétbites agyú"
Ne viccelj, 2 biten mar 4 erteket lehet tarolni, ne tulozzunk, SF ennyit nem tud. :-)
2008. 07. 15. 22:15
P : Mert ugyanaz a süket dumátok.
Pengető : ez egy papír kiadvány, ami havonta jelenik meg. Szerintem hirdetik a nepszava.hu -n is. Egy véletlenül megvan.
Ai ugyanazt mondja, mint a cionisták, de nem cionista, de viszont majdnem minden esetben ugyanazt mondja, mint a cionisták, az minek mondja ugyanazt a hülyeséget mint a cionisták?
2008. 07. 15. 22:16
Sodi, ha hazafi vagy, ne eloskodj, hanem dolgozz! A sved-modell tarthatatlan, es ehhez te is hozzajarulsz. Es kuldd a cimed meg a munkat! Ha meg irok, akkor leszel szives valaszolni! Az a minimum!
2008. 07. 15. 22:16
mintha említetted volna párszor, természetesen tévesen
2008. 07. 15. 22:17
Ja, honnan szedted azokat a cicis tiniket? Ejnye-bejnye, meg a vegen rolad is kiderul valami.
2008. 07. 15. 22:18
Az azért még máig megválaszolatlan kérdés, hogy mi köze a gárdának egy internetre kitett fotóhoz, ami nem is gárdás témájú.
Olcsó cirkusz, műfelháborodás.
2008. 07. 15. 22:19
Rudy: Ejjj, nekem most mára épp elég volt megszülni azt a cuccot, amit fent látsz.
Nem volt 2 perc munka :)))
2008. 07. 15. 22:19
Különben svédeknél vajon haldoklik a svéd model? :))
2008. 07. 15. 22:21
Jo lesz, ha komolyan veszel, mert olyat irok ide (csakis az igazat), hogy itt mindenki kifekszik a rohogestol. :D
Ja, Sodi nem antiszemita, a lehuzas elott parszor egyutt grillpartizott a "zsidajjal". Szoval ne basztassatok ot!
2008. 07. 15. 22:21
SF: "mi köze a gárdának egy internetre kitett fotóhoz"
A válasz: Fletó agya :DDD
2008. 07. 15. 22:22
Kért engedélyt a fotó újraközlésére a Lánchíd Rádió ?
NEM
És végül is ez indította el a botrányt.
Ezt is meg lehetne említeni valahol a bíróságon majd.
2008. 07. 15. 22:22
Kuldd legyszi emailben a linket, mert olyan reg dolgoztal, hogy elfelejtettem.
Igen, haldoklik, nem kicsit. Mar ott is szoritjak azt a nadragszijat, jopar eve. Te nem olvasol hireket?
2008. 07. 15. 22:24
Rudy: Vááááágoooom, de ma akkor is fáradt vagyok.
Vazz, anyám szokta ezt a faszságot mondogatni, hogy egyszer feljön ide, és mondjuk kilinkel nektek néhány fotót arról, hogyan néz ki egy lazább időszak után a konyhám... :)))
2008. 07. 15. 22:25
Sodi, ha bejelentkezes elott akarok hirdetest feleadni, akkor ne azt irja mar ki, hogy hibas jelszo/username, hanem azt, hogy be kell lepni! Koszi!
2008. 07. 15. 22:27
Na ennek a svédes dolognak majd utána olvasok.
A cucc különben a pestplázán van.
pestplaza.hu/[tudud mi]
:)
A másik pedig a marketingmixen
marketingmix.hu/[valaki]
2008. 07. 15. 22:27
Az egész nyugati gazdaságra igaz a haldoklás sajnos. Meg amúgy is van egy csomó negatív trend még emellé.
http://www.antidogma.hu/node/346
2008. 07. 15. 22:28
Rudy: Oké, rendben. jójójójó :)
Holnap felébredek, első dolgom neki esni a cuccnak.
Mármint úgy értem, hogy tényleg :DD
Most már Gárda fellebbezés sem sürgetős, úgyhogy ezt tartani is tudom. :))
2008. 07. 15. 22:28
En nem fotot linkelek, hanem felfedem, hogy maszopos es opportunista vagy. :D
2008. 07. 15. 22:28
"Ejjj, nekem most mára épp elég volt megszülni azt a cuccot, amit fent látsz.
Nem volt 2 perc munka"
Lefordítom: Több volt, mint 2 perc újabb élősködés a magyar államon.
Bár lehet, hogy értéket hoztál létre. Ha mondjuk nincs a bíróságon WC-papír.... Remélem, nincs benne kapocs, mert az ségülést okozhat.
2008. 07. 15. 22:29
Rudy: "ha hazafi vagy, ne eloskodj, hanem dolgozz!"
Szerintem a tanulás is munka.
2008. 07. 15. 22:29
Rudy!
OK, akkor nem antiszemita, csak zsidó! Gondolom megpróbált jól helyezkedni a tanárnál (természetesen minden érdek nélkül), csak nem vette észre, hogy épp őt kezdik becserkészni.
Ahogy az írűsaidat olvasom, nem vagy valami jó véleménnyel Sodiról.
Mesélj még valamit róla!
2008. 07. 15. 22:29
de hisz az nem vagyok :DD
2008. 07. 15. 22:30
Az olyan gazdasagok, amelyek sok adot vonnak el es sok penzt osztanak szet parazitaknak, kulonosen szarban vannak.
2008. 07. 15. 22:31
A sok adót mindenképp beszednék, látod hogy tiltakoznak még az áfa csökkentés ellen is.
Legfeljebb nem is osztják vissza hanem megy a hitelezőinknek, azaz az uzsora kamatokra.
2008. 07. 15. 22:31
P: Anyád a zsidó!
---
"Ahogy az írűsaidat olvasom, nem vagy valami jó véleménnyel Sodiról"
Hehh.
Szerintem politikai ellentét belefér nem csak jó ismerősök között, de még közös háztartásba is. Lásd Morvai Krisztinát és Baló Györgyöt.
2008. 07. 15. 22:32
Na jó, én most már megyek aludni.
Kidőltem, elfáradtam.
Sziasztok.
2008. 07. 15. 22:34
Éljen a győzelem xD http://kitartas.mozgalom.org/
2008. 07. 15. 22:34
Nekem Sodi a haverom, csak buntetesben van. Mas a haversag es mas a politika es a basztatas.
Vele kemenyen kell banni. A politikai nezeteit meg vegkepp nem szeretem. Nem az antiszemitizmusaval es a buziutalataval van bajom, hanem azzal, hogy imadja az allamhatalmat. Eszre kene vennie, hogy a kapitalizmus orok, minden mas, cuculizmus, szocialdemokracia, stb, pedig csak ideig-oraig mukodik, raadasul millioszor igazsagtalanabb a dolgozo emberekkel es a sikeresekkel szemben, mint a legvadabb kapitalizmus. En, mint alkalmazott hatarozottan igy erzem.
2008. 07. 15. 22:36
Sodi, akkor a rejszolas is munka.
2008. 07. 15. 22:38
Mág ahhoz is lusta, arra SF-et tartja.
2008. 07. 15. 22:41
SF elfelejtetted megirni, hogy kiskoru vagy-e, fentebb kerdeztem. :-)
2008. 07. 15. 22:45
Rudy, én a világért sem szólnék bele, de nagyon-nagyon érdekel, hogy mi a fenét kedvelsz sodiban. Eddig nem találkoztam jó tulajdonságával, emelj már ki egyet! Mire figyeljünk? Mi az ami értékes benne? Hátha megszeretjük (muhahahahahaha).
2008. 07. 15. 22:48
Édes Istenem, nem bírom ki! :D:D:D Most néztem meg A KÉPET :D:D:D Vinnyogok. Mondjatok valami szomorút, mert megpusztulok. Az öcsém nem tudja, min röhögök, de felfigyelt rá :D:D:D:D
2008. 07. 15. 22:49
Fixpont! SF azért nem válaszol, mert anyukája már elzárta előle a gépet. Ő ilyen későn nem gépezhet, aludnia kell már.
2008. 07. 15. 22:49
Oké, hogy VIDÉK, de nem kellett volna homeless igazolványt kiállítani :D Elvégre mindenki lakik valahol :D:D:D
2008. 07. 15. 22:49
Dehogynem, a multkor siman nyomult ejjel 3kor is.
2008. 07. 15. 22:51
Ezzel a fotóval pályázhatsz a roma ösztöndíjakra. (vagy ezen már rég túl vagy?)
2008. 07. 15. 22:52
SF-bol egy egesz pszichologus evfolyam megtudna irni a Ph.D-jat, azert fontos tudni a korat.....amolyan, korfelvetel. :-)
2008. 07. 15. 22:54
En egy ilyen besavanyodott 50-esre saccoltam, aki tele van vilagfajdalommal, de valaki azt mondta kiskoru, es az nagyon mas megvilagitasba helyezi a kortortenetet. :-)
2008. 07. 15. 23:00
Nem kiskorú.
Annyit elárulok, hogy 20 és 40 között van, és nem lány. :)) Ennyi talán nem titok.
Na de tényleg megyek aludni.
2008. 07. 15. 23:03
És tényleg a végbeledbe szokott nyúlni?
2008. 07. 15. 23:04
zsidó vagy :))
2008. 07. 15. 23:04
Azt tudtuk, hogy nem lány, mert akkor nem lett volna esélyed nála. :D
2008. 07. 15. 23:06
C!
Franc se tudja, igy alakult. Azt nem birom, hogy "drogos". Akarcsak ti. :D
Jo ejt!
2008. 07. 15. 23:07
Nekem gyanús is volt, hogy nem kommentelt a felvonulás napján. Biztos szakmai gyakorlaton volt :D:D:D
2008. 07. 15. 23:08
En SF-tol varom az egyenes valaszt. ;-)
2008. 07. 15. 23:09
Rudy, baszki, ne hagyj már itt! Csak egyetlen jó tulajdonságát áruld el!!! Please!
2008. 07. 15. 23:12
"Azt nem birom, hogy "drogos". Akarcsak ti. :D"
Soha eletemben egy szal cigi (se fuves se normalis), egy csesze kave vagy tea vagy egyeb koffein tartalmu cucc, es neha egy pohar sor vagy boron kivul semmi alkoholt nem fogyasztottam, most szeretesz? :-) Ennyit arrol, hogy ki a drogos..... Es mindennek ellenere azt mondom, aki tonkre akarja baszni az eletet, az bassza csak tonkre, szivja csak a szart, de adozzon utana rendesen! Szivja csak a cigit, igya csak a tomenyet, de fizesse ki sajat maga a TB szamlajat. Nem hiszem hogy a tiltas mukodik, mindenki elott ismeretes az amerikai szesztilalom, aztan annak is mi lett vege. Ha tiltjuk a drogot, csak a bunozes no. Mindig ez tortenik akar szerencsejatek, akar prostitucio akar konnyudrogok.....
2008. 07. 15. 23:13
Na, erre még visszatérünk. Nem hittem, hogy van akár egy haverja is :D Hadd kérdezzem már meg: barátok is vagytok, vagy csak "haverok"?
2008. 07. 15. 23:13
Annyit elarulok, hogy barna szeme van. A haja is sotet, bar nem gondor. :D
Nincs egy jo tulajdonsaga se, ami eszembe jutna, sot, de megis a haverom, mert igy alakult.
Jo ejt!
2008. 07. 15. 23:16
Azt tudjuk, hogy néz ki :D Na, majd holnap még érdeklődök. Csak kiszedem belőled, hogy mit lehet szeretni benne :D:D:D
2008. 07. 15. 23:17
Nincs jó tulajdonsága, de haverok vagytok. Értem, szóval szexpartner. Nem gond, csak mondjad.
2008. 07. 15. 23:19
P!
:D:D:D:D:D:D:D Egyszerű következtetés :D
2008. 07. 15. 23:19
Hat, azt nemtom, hogy baratok vagyunk-e. Ahhoz szerintem keveset tesz le az asztalra, de lehet. Nem toprengtem ezen, megvan a magam baja, kulonbenis zabos vagyok ra.
fix! Drogos, mert itt bassza a rezet, akarcsak ti. En tulkepp csak azert vok itt, mert baszik az emailt olvasni, itt meg ugyis olvassa, ha irok. Nektek csak olykor-olykor irok. Nem akaork "drogos" lenni.
Napi ket doboz cigi! Az a kiraly! Csak a geci angoloknal draga. :(
Aludni akarok, mert 12 orat lehuztam. Ez a kapitalizmus! Szombat, vasarnap, ejjel, nappal. Amig meg nem doglesz. :D
Welcome to the UK.
2008. 07. 15. 23:20
Rudy 36 éves vagy, és egy ilyen kreténnel haverkodsz?
2008. 07. 15. 23:24
P!
Ezt irtam: Nincs egy jo tulajdonsaga se, ami ESZEMBE JUTNA...
Kerlek, engedd meg, hogy a magam taho stilusaban valaszoljak a bunko beszolasodra!
A jo kurva anyadnak vagyok a szexpartnere, az apad hatan.
Koszonom.
Meg persze az elettarsamnak (no), akivel itt elek, Soditol cirka 1500 km-re. Remelem, nem olvassa es lesz feltekeny anyadra.
2008. 07. 15. 23:26
Oké, szerintem az a helyzet, hogy hiába tekintesz rá úgy, mint barátra, sodi tutira nem úgy tekint rád. Én legalábbis nem szopatnék a baráti körömből senkit azzal, hogy nem válaszolok. Satöbbi.
Ja, vigyázz, nehogy megfenyegessen, hogy szétperel, mint az anyját.
2008. 07. 15. 23:29
Rudy, ez a kurvaanyázás elég nagy faszság. Lehet itt személyeskedni, P megvédi magát, de ilyen geciséget ne engedj már meg magadnak.
2008. 07. 15. 23:31
Lehet, hogy ez a stílus hozott össze benneteket, sodinak is sajátja. Hihetetlen, hogy milyen emberek vannak.
2008. 07. 15. 23:35
Rudy!
Bocs, ha megbántottalak, csak tréfának szántam. Igen alacsonyan van az ingerküszöböd.
Biztos az angol környezet miatt. :D
2008. 07. 16. 0:12
"200 oldal, 100 telenyomtatott lap.
Ennyit küldtem ma be a bíróságra. "
Nem érzed magad szánalmasnak amiatt, hogy ilyenekre recskázol? Sodikám, jöjjön már meg az eszed! Majdnem megkérdeztem, hogy ezt fogod-e majd mesélni az unokáidnak is, aztán eszembe jutott, hogy ha így folytatod nem lesznek.
2008. 07. 16. 0:22
�! ��� ��� ��������!!!
Vinnyogva reszketek a röhögéstől!!!
Sodi, asszem itt az ideje _inkább_ táncórára járnod. Ott talán kevesebben sérülnek meg. :DD
2008. 07. 16. 5:54
A zsidók szokása a fenyegetőzés és a rágalmazás
Vagy is lehet, hogy ez a C és P valami elmebetegek. Bár a mongol idióták nem ilyen rosszindulatúak.
2008. 07. 16. 6:07
Fixpont : nem vagyok én "megkeseredett" csak csalódtam a rendszerváltásban. Ezzel elég sokan így vannak még rajtam kívül :-)
2008. 07. 16. 7:07
olvaso! Asszed Te bárkitől is különb vagy? Amúgy meg ne ugass, ha nem vágod az előzményeket.
2008. 07. 16. 8:54
"A zsidók szokása a fenyegetőzés és a rágalmazás"
Na, hát mondom én, hogy lehet valami igazság abban a "zsidó-keverék" fajmeghatározásban sodi Nácivadászos adatlapján.
2008. 07. 16. 10:10
Ti vagytok itt a netcigányok.
2008. 07. 16. 12:04
"A zsidók szokása a fenyegetőzés és a rágalmazás"
Hmm. Szegény Tomcat, Blogin, Toro, Budaházy, Sodika (igaz, ő csak sunyin).... STB... mind, mind fenyegetőznek. Szépen lezsidóztad őket. Meg ne sértődjenek.
2008. 07. 16. 12:35
"200 oldal, 100 telenyomtatott lap.
Ennyit küldtem ma be a bíróságra. "
Bazzeg... Egy fél erdőt kiírtottak az egod miatt. Gratulálok.
2008. 07. 16. 13:02
Rudy: nezem itt nap mint nap amint konyorogsz sodinak, hogy csinaljon meg neked valamit, gondolom, megallapodtatok valamiben, hetek ota itt kuzdesz, sodika minden nap valami mas mondva csinalt indokkal bassza at a fejed. Ha mar angliaban elsz, biztos ismered a mondast: Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.
Sodinak teged most nezett szazadszorra hulyenek, es meg mindig itt vagy, na most akkor te mi vagy vajon. :-)))
2008. 07. 16. 13:07
Mi lenne, hát Sodikát basztatja, akkor csak zsidó lehet. :DD
2008. 07. 16. 13:19
LOL, mindig azt kell nézni, mi volt előbb. A nemzeti blogok és a hírportálok csak reagálnak a valóságra.
2008. 07. 16. 13:27
Valóság nem létezik, Sodika megmondta.
2008. 07. 16. 13:33
http://www.hirtv.hu/sport/?article_hid=224220
Remélni tudom, hogy ez nem igaz...
2008. 07. 16. 13:38
A kormányfő a történteket összekötötte a Magyar Gárda megalakulásával: 'Ma el lehet magyarázni, miért nem probléma, hogy a köztársasági elnök palotája előtti téren fasiszták grasszálnak'.
Sodi bazdmeg, én nem vagyok jogász, de erre a mondatra úgy lecsapnék, mint a szél. Magad mondod ki, hogy a Magyar Gárda fasiszta. LOL. :D:D:D
2008. 07. 16. 13:41
nuel, szerintem még gyakorold a mAgyarkodást. Nevetségessé tesz a húgyfolt a gatyódon.
--
103. P: Okos vagy, újra dobhatsz.
2008. 07. 16. 13:46
k0zi: mostanaban egyre tobb a panasz a mentokre, nincs olyan het, hogy ne lenne balhe, tegnap a Kolonics eset utan mutattak egy hazaspart, ahol a no otthon volt kenytelen szulni, mert nem jott a mento, csak kesve......nem tudom mi lehet, penzhiany, eszkozhiany, vagy tenyleg ennyire leszarjak a diszpecserek a dolgokat
2008. 07. 16. 14:04
114 : te biztos valami fospartizános zsidó vagy. Menj el Jeruzsálembe lebontani a siratófalat, előtte le is hugyozhatod, kis hugyos csegevarista idióta XS
http://href.hu/x/6d2b
Nem kellett volna a betegszállítást magánkézbe adni!!!!
2008. 07. 16. 14:05
Most néztem csak meg újra sodi önelhatárolódó nyilatkozatát Szetey ügyben. A következő mondatra hívnám fel a figyelmet:
"...a Magyar Gárda Kulturális Egyesület lejáratására kívánja felhasználni - mely szervezethez egyébként semmi közöm nincs..."
2008. 07. 16. 14:32
C: Egyrészt nem önelhatárolódó, másrészt pedig a mai napig nincs semmi közöm a Gárdához.
Mi a bajod ezzel?
"Magad mondod ki, hogy a Magyar Gárda fasiszta. LOL. :D:D:D"
Szövegértés egyes.
Ez egy idézet volt Gyurcsánytól, te fasz. :))
fixpont: Lusta vagyok, de most már nem tart vissza semmi. Pont.
2008. 07. 16. 14:38
nuel: betegszállítás nem egyenlő a mentőszolgálattal. Betegszállítás az, amikor a nénike combnyaktörés utána hazamegy a kórházból, nincs pénze taxira/nincs aki érte jöjjön, ekkor beültetik egy betegszállítóba.
2008. 07. 16. 14:39
ThufirHawat: "Bazzeg... Egy fél erdőt kiírtottak az egod miatt. Gratulálok."
Köszönöm szépen.
Különben zsidó vagy.
2008. 07. 16. 14:43
Blogin vicces:
"ha hagyjuk ezt az egyértelműen törvénysértő cselekményt megvalósítani általuk, ki tudja, hogy néhány nap múlva nem jelenik-e meg nálunk is az Adolf Hitlert szerepeltető film, aminek fölfoghatatlan következményei lehetnek: a hazai zsidóság várható ellenállása mellett akár bakancsos neonácik százezrei vonulhatnának utcára. Félünk."
http://href.hu/x/6d2w
LOL :DDD
2008. 07. 16. 14:44
Mindkettőt "kiszervezték" a kormány holdudvarába tartozó vállalkozásoknak.
Funkcionális analfabétáknak (C-nek) : Sodi nem tagja a Gárdának, tehát semmi köze hozzá.
2008. 07. 16. 14:56
Mindkettőt "kiszervezték" a kormány holdudvarába tartozó vállalkozásoknak.
Hazugság. A betegszállítást szervezték ki az OMSZ (nem a metereológia :) ) alól. Koló egy betegszállítóval nem sokra ment volna, meg a másik "súlyos eset" sem, ami miatt nem jött időben a mentő. Gondok persze vannak, de nuel te a hozzánemértésedet, és a tájékozottságbeli hiányaidat gyönyörűen prezentáltad. Köszi.
2008. 07. 16. 15:01
"Mivel a Cool Televízió a szabályozások kijátszási lehetősége miatt Romániából sugároz (így nem
érvényesek rá a magyarországi törvények és szabályozások), (...) Álláspontom szerint az gyakorlatilag lényegtelen, hogy maga a közvetítőállomás melyik ország területén fekszik, hiszen a törvénysértés Magyarország területén valósult meg."
.
Szerintem ez sokkal érdekesebb. Azzal együtt, hogy nyílván tisztában vagyok a különbségekkel, ezt a gondolatmenetet nem ártana átültetni a KURUCINFO törvénysértéseinek igen széles témakörébe, és ELGONDOLKOZNI. Kicsit.
2008. 07. 16. 15:04
"Sodi nem tagja a Gárdának, tehát semmi köze hozzá."
Dejó, Tarlósnak semmi köze a Fideszhez! :DD
2008. 07. 16. 15:08
Pengető: A Kuruc.info-t részben amerikában élő emberek üzemeltetik, amikor éppen működik.
"Tarlósnak semmi köze a Fideszhez"
2006-ban nem is volt.
Független jelölt volt, akit a Fidesz támogatott.
2008. 07. 16. 15:09
Kolonicsról:
http://href.hu/x/6d3i
2008. 07. 16. 15:15
"2006-ban nem is volt.
Független jelölt volt, akit a Fidesz támogatott."
.
=
.
Igen.
Nem
_______
Megbeszéltük. :D Ha tagság alapján megy, akkor kb senkinek semmi köze senkihez. Ezentúl ezt majd mindig mondom, ha esetleg vétenél ezen (No 95847289459.) tételed ellen.
2008. 07. 16. 15:17
"Különben zsidó vagy."
Rögtön gondoltam. Már akkor gyanús volt, mikor pár hete rádtaláltam, és nem tetszett, amiket írsz. Így okoskodtam:
Hogy van ez, vazze?! Miért nem tetszik nekem ennek a hős, szabadságharcos srácnak a munkálkodása? Miért nem tisztelem őt azért, hogy Szeretett Országunkat, és benne a Földkerekség Legértékesebb Népét, a Szent Magyarságot megvédeni igyekszik a gonosz, gonosz zsidó-cigány-buzi-stb elemektől?
Ekkor rájöttem:
Zsidó-cigány-buzi-stb. vagyok.
2008. 07. 16. 15:20
Pengető: A tények makacs dolgok.
ThufirHawat: Hát látod, megy ez. :)
2008. 07. 16. 15:24
Valóban. Akkor pl. Mécs Imrének, aki felfügesztett szdsz tagsággal ül az mszp frakcióban, gondolom egyikhez sincs semmi köze. :DDD Ne legyél már fasz, légy szíves.
2008. 07. 16. 15:26
Pengető: Mindkettőhöz köze van.
SZDSZ-nél a pártnak, MSZP-nél a frakciónak a tagja. (avagy volt a tagja)
2008. 07. 16. 15:28
nuel, sajnos nem tudok vitatkozni veled, mert elsőre is max 14 évesnek tűnsz, akibe annyi ész szorult, mint egy lapát sárba.
--
"A tények makacs dolgok." - hát igen, ezért röhögünk hetek óta itt mi is.
2008. 07. 16. 15:29
Akkor Tarlós, aki tizenévvel ezelőtt szdsz tag volt, szdsz-hez volt köze 2006ban (mint ex-tag), a fideszhez meg nem, mint támogatott főpolgármesterjelölt. Ezt állítod? Ne legyél fasz, kérlek mégegyszer.
2008. 07. 16. 15:29
"Hát látod, megy ez."
Hát igen... Megyek is a Dunának. Csak jobb lenne, ha belelőnétek, ugrani félek. Mivel gyáva is vagyok.
2008. 07. 16. 15:55
"részben amerikában élő emberek "
Az milyen?
2008. 07. 16. 15:56
Továbbá ennyi erővel a coolTV-t meg részben romániában élők üzemeltetik. Ez faszság, és nem érv semmire sem.
2008. 07. 16. 16:00
" 'részben amerikában élő emberek '
Az milyen?"
Hülye :)
Részben ott élő emberek, részben pedig nem ott élő emberek.
2008. 07. 16. 16:01
"Tarlós, aki tizenévvel ezelőtt szdsz tag volt"
Hát, ha valaki már több éve kilépett valahonnan, az már nem számít tagnak.
2008. 07. 16. 16:51
Taros Fideszes es Schmit Pal is az volt, mar akkor is amikor nem lepett be, nem a tagsagi konyv teszi a partkatonat. Ugyan mar. :-)
2008. 07. 16. 16:52
Megyo sem volt tagja az MSZPnek amikor min elnok lett, nyilvan az cak valami vicc, hogy ot akkor nem tekintjuk MSZPsnek. :-)))
2008. 07. 16. 17:15
Most akkor ebből az következik, hogy én gárdista vagyok; annak ellenére, hogy soha nem léptem be közéjük, még pártoló tagként sem, és nem is tervezem? :))
Vagy mi?
2008. 07. 16. 17:23
Az nem kovetkezik, hogy 'nincs semmi kozom hozzajuk', hogy ez a koz, kotodes milyen foku az egy teljesen masik kerdes. Szinpatizans vagy, beavatkozol a perbe, elkotelezett, ennyi, ennyi a kozod hozzajuk. Ennel tobbet senki sem allitott.
2008. 07. 16. 17:26
Jó, akkor itt fogalmakon vitatkozunk.
Ennyi. :))
2008. 07. 16. 17:35
Megyóról sem azt állítja senki, hogy "tag", hanem hogy "van némi köze".... Ezeken a fogalmakon csak te vitatkozol.
2008. 07. 16. 18:01
"Jó, akkor itt fogalmakon vitatkozunk.
Ennyi. :))"
Francokat. Kettős mércéről van szó. Tudod jól te is. Én minden este és reggel fogat mosok.
2008. 09. 03. 1:29
Na, miután elindult itt a poénkodás, miszerint én úgy nézek ki a sajtóigazolványom fénymásolatán, mint valami csöves, kaptok egy egyészen friss igazolványképet rólam.
Tessék kattintani:
http://kissendrefarkas.freeblog.hu/archives/2008/09/03/Igazolvanykep/
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.