Zsidókollaboráns
Az áldást sodika küldte 2008. július 18., péntek - 15:58-korKategóriák: Anti-Nácivadász
Címkék: holokauszt kroko naci nacivadasz zsido
84 komment
Nemrég írtam már arról, hogy azok a zsidók, akik minket az emberi méltóság, a béke, és a szabadságjogok legnagyobb pusztítóiként próbálnak beállítani, rendre maguk valósítják meg mindezt.
Azt is tudhatjátok, hogy a véleménynyilvánítás szabadságának védelme olyannyira fontos a számomra, hogy ennek kedvéért még azt az áldozatot, és fáradtságot is szívesen vállalom, ami a Gárda perben való részvétellel jár együtt. Ennek fényében erről szólt a beavatkozási kérelmem, a bírósági beszédem, és a hétfőn benyújtott fellebbezésem is.
Sokat tűnődtem azon, hogy az olyan emberek, akik elkötelezettek a szabadságjogok védelme mellett, miért nem kivétel nélkül mellénk, a 2006. október 23-án maszkos rendőrállatok által véresre vert, majd most a hatalom által a véleménynyilvánítás szabadságától megfosztandónak kijelölt csoport mellé állnak. Végül rájöttem a megoldásra: ők nyilvánvalóan csak hazudják magukat a szabadságjogok védelmezőinek, mint ahogyan Gusztustalan Péternek is volt pofája az ÁVÓ-t védeni a polgárokkal szemben - annak dacára, hogy az év legtöbb részében ennek ellenére liberális köntösben tetszeleg.
A szólásszabadság elleni legújabb támadás, ami jelenleg a Szent Korona Rádió ellen irányul, csak egy újabb lépcső a korábbi, diktatúra irányába mutató cionista törekvések sorában, azonban egyvalamiben eltér tőlük. Szokatlanul bőven indokolja meg, hogy miért érzi szükségét kirohanni az emberi értékek ellen, ahhoz képest, amit egy Partizáninfó szintű, a magyarázatok helyett mindig csak öncélú fröcsögéssel operáló szennyblogtól elvárhatunk.
Érdemes tehát kielemezni ezt a mocskolódást, minél részletesebben.
A büdös nácik körében gyakori hivatkozási alap a "szólásszabadság".
Meg úgy mindenki körében, aki nem egy elnyomó diktatúrában szeretne élni.
Egy dolgot azonban elfelejtenek.
Hűha.
Arról van szó, hogy attól, mert lehet, szabad valamit mondani, még nem biztos, hogy ki is kell mondani:
Ez baromság, mégpedig azért, mert ha valamit, amit szabad, nem mondunk ki, akkor pontosan a plurális demokrácia lényege: a gyönyörködtető sokszínűség veszik el, melyből a végén a társadalmi problémák valódi megoldásai kristályosodhatnának ki.
ennek nem csak jogi, de morális, etikai akadálya is lehet,
Ja kérem. Tessék akkor fejet hajtani a keresztényi értékek előtt, és soha - ismétlen: SOHA nem mocskolni azokat!
vagy egyszerűen csak jóérzés, empátia, emberség.
Ezek relatív fogalmak. Valóban vannak a társadalomban objektív alapok, melyeket nem illik áthágni, de a keresztényi szentségeken, illetve az ezek tiszteletére épülő szokásokon kívül szinte nincs semmi, amit egy miénkhez hasonló, sokat megélt, keresztényi országban kétség kívül ide kellene sorolnunk.
A legtöbb esetben azonban - például a gyakran hivatkozott, szólásszabadságáról híres Egyesült Államokban - egyszerűen arról van szó, hogy kezdetektől fogva kialakultak olyan társadalmi, civil szervezetek, konszenzusok, melyek egyszerűen gondoskodnak arról, hogy például olyan szélsőséges, rothadt ideológiák - és pártfogoltjaik - mint például a náci, hitlerista bűnözők újfasiszta, neonáci propagandája - ne nagyon terjedhessenek.
Ettől még tény marad, hogy ezek - nagyon helyesen - terjednek, virágoznak.
- "Semmiben sem értek egyet veled, de az életemet adnám, hogy elmondhasd a véleményedet."
Voltaire
Az egészséges, modern társadalom így szabályozza önmagát.
Pontosan.
Ha vannak egy társadalomban önszabályozó, egymást kompenzáló folyamatok, az mindig örvendetes. Képzeljük csak el, mi lenne itt, ha a nemzeti radikalizmus nem képezne ellenpontot a magyarságot folyamatosan gyalázó cionrasszisták ámokfutásával szemben.
Hangsúlyozzuk: még a náciknak is, joguk, az van hozzá, -
Bizony, ez így van.
mégis minden valamit magára adó cég és szervezet ezerrel határolódik el
Az antiszemitizmustól, és a rasszizmustól. Mondjuk, talán igen...
az ilyen szélsőséges, uszító,
A szélsőségesektől és az uszítóktól természetesen szintén minden normális ember elhatárolódik, azonban, ebben a játékban éppen Ti vagytok, zsidókáim, a szélsőségesek, és az uszítók. No meg a rasszisták is.
emberellenes náci bűnözőktől,
Itt most nem értem pontosan, hogy kikről lehet szó. Magyarországon én nem tudok náci bűnözőkről. Vagy talán lemaradtam valamiről?
és az azt kiszolgáló, azzal kollaboráló szervezetektől.
Úgy is van.
Szerintem gyújtsuk fel azt a közértet, amelyik minden reggel kiszolgálja Tomcat-et friss kenyérrel.
Le a cionisták politikai ellenfeleit kiszolgáló cégekkel! Vesszen mind!
Még ha rövid távon esetleg meg is érné, a rossz hír miatt hosszú távon biztosan lehúzhatja a rólót (sic! SoDI) egy nácikkal kollaboráló cég -
Lefordítom magyarra: aki nem a zsidók talpát nyalja, az azonnal tűnjön el az üzleti életből.
Hát, megsúgom: MI, AZ EMBERI SZABADSÁG VALÓDI VÉDELMEZŐI ÉPPEN EZ ELLEN A ZSIDÓ-KIZÁRÓLAGOSSÁG ELLEN HARCOLUNK! Egy plurális demokráciában ugyanis az élet minden területének többszínűnek kell lennie! Márpedig, mint láthatjuk, ti a sokszínűség álságos propagálói pont a látszólag saját magatok által is népszerűsített demokratikus elvek elpusztításán munkálkodtok, hogy végül csak és kizárólag a ti akaratotok érvényesülhessen!
a náci ugyanis, ahogy azzal mindenki jóérzésű ember tisztában van, egy agresszív, földbuta, kihaló faj csupán.
Nem. Éppen a ti, Nagy Francia Elsötétedéssel kezdődött, majd 1968-ban kicsúcsosodott, erkölcsromboló uralmatok van kihalásra ítélve, nem a konzervatív, hagyományőrző értékszemlélet! Új idők vannak, és mi vagyunk a jövő, és ti csak egy időszakos tévedés, a történelem egy apró kilengése vagytok! Az egész világon, de Európában főként ez a trend! (Lásd ezt a videót)
Hazánkban, Magyarországon, ahol különösen testközelből érintett az egész társadalom a nácizmus okozta sokknak,
Miféle sokk? Miféle nácizmus?
Valaki tudja, miről van itt szó?
Én itt élek, de mindebből semmit sem tapasztalok.
ahol a nemzet testéből nácikollaboránsok segítségével erőszakosan szakítottak ki és gyilkoltak meg többszázezer embert,
Már bocsánat, de a pióca vagy a tetű mióta lesz része a megtámadott testnek?
Ráadásul miféle többszázezer ember?
Volt néhány ezer kollaboráns, akik - mivel háborús idők jártak - megkapták a méltó büntetésüket. De ennek nem volt semmiféle ideológiai alapja, egy hadban álló ország területén ugyanis mindig kiemelten büntetik a törvényszegőket.
Bővebben lásd erről az alábbi videót:
ahol a kiirtott, szétszakadt családok hagyta űrt, sebet még a mai napig nem sikerült a nemzet lelkében begyógyítani,
Ami engem, és az ismerőseimet illeti: mi a magunk részéről köszönjük szépen, gyógyultnak érezzük ezt a "sebet".
és ahol mindezek ellenére ízléstelen újnácik és újfasiszta szervezetek menetelnek,
Hol? Tessék mondani, HOL?
Én ilyesmit nem látok sehol.
szervezkednek,
Csókolom: ez itt nem anarchia, mi egy társadalomban élünk!
Így tehát úgy természetes, hogy ha emberek - politikai, vallási, vagy egyéb világlátástól függetlenül - megszervezik magukat.
terrorizálnak:
Ez már megint valami fantazmagória.
Miféle terrorizálásról van itt szó?
Nem értem.
különösen ízléstelen, bunkó és hazaellenes, magyarellenes dolog
Befejezem a mondatot: ... a magyarságért fáradozó hazafiak mocskolására építő blogot indítani.
náci, antiszemita, rasszista újságoknak helyt adni.
Ebből mondjuk az utolsó kettővel egyetértünk. Én sem szeretem az antiszemitákat és a rasszistákat. A nácik szerepe ennél egy kicsivel bonyolultabb kérdés, de ebbe most ne menjünk bele.
Márpedig pontosan ezt teszi a Budaörsi illetőségű, de szervereit a ... utcában, illetve a ...ban elhelyező ... Kft.
Hajaj. Mi a bizonyíték erre?
Több olvasói bejelentés kapcsán szerkesztőségünk tollat ragadott, és egy udvarias levélben megkértük a ... Kft. tulajdonosát - feltételezve hogy talán azért ad helyt a közésimerten (sic! - SoDI) antiszemita, náci uszító, holokauszttagadó "szentkoronaradio.com" oldalnak, mert esetleg nem tud róla.
Oké. Nekem csak három kérdésem lenne.
-
Pontosan hol található a Szent Korona Rádió oldalán kifejezetten antiszemita tartalom?
-
Pontosan hol található az oldalon uszító tartalom?
-
Mi a baj azzal a holokauszt-revizionizmussal, mely mellett már raklap számra állnak rendelkezésre a megcáfolhatatlan történelmi bizonyítékok?
Feltételezésünk naív volt, a válaszlevélben ugyanis a nácikollaboráns PB (E-mail: ...@... Mobil: +36 ....) az un. - nácik által tipikusan félreértelmezett - "szólásszabadságra" hivatkozva elzárkózott a szolgáltatás megtagadásától.
Nagyon helyesen.
Erről szól a demokrácia.
Miközben amerikai szolgáltatók sorra zárkóznak el a hasonló antiszemita, holokauszttagadó oldalak kiszolgálásától a tengeren túlon (azt egybe kéne írni, te nyomorék - SoDI),
Hazugság!
A Kuruc.info szünetelésének egyetlen oka a cionista zsidók maffiaszerű fenyegetőzése!
hogyan maradhat meg éppen hazánkban egy náci, uszító szennylap, egy magyar tulajdonú vállalkozás kiszolgálásában?
Úgy hogy ilyen nem létezik.
A Szent Korona Rádió nem náci (megint csak: nem tárgyalva, hogy az különben gond lenne-e), és nem uszító.
Micsoda szégyen ez nekünk, jó érzésű magyaroknak, Magyarországnak?
"Nekünk", magyaroknak? Magyarok lennétek??
Hazudsz! Aki a magyar szó ellen van, az nem magyar.
Palencsár Botond véleménye a cégénél tudtával elhelyezett háborús bűnösöket megszégyenítő antiszemita, uszító, náci oldalról: "A fenti okokbol kifolyolag, amig e weblap ellen birosagi hatarozattal nem kopogtat valaki, addig a demokracia alapjat jelento szolasszabadsagot figyelembeveve kenytelenek vagyunk csupan velemenynyilvanitasnak tekinteni az On altal kifogasolt tartalmat. Velemenyem szerint a "nacikollaborans" eleg serto, engem konkretan szemely szerint is sert, nem beszelve a "jo hirnevhez valo joghoz" alapelvrol."
Ez teljesen korrekt.
PB cége biztosítja az uszító, antiszemita, holokauszttagadó tartalmakat publikáló nyiltan neonáci szentkoronaradio.com szennylap számára a tárhelyet. Megéri ez neked, B?
Miért kéne egy fizető vendéget elzavarni?
A Nácivadászok utalnak itt egy könyvajánlóra, melyben egy, a Barikád.hu-ról átemelt cikkben a Szent Korona Rádiósok Ladányi Attila: A Holokauszt-mítosz című könyvét népszerűsítik.
Én már csak azt nem értem, hogy ha a Nácivadász blog szerkesztői még nem olvasták a kérdéses művet, akkor mégis mi alapján bélyegzik meg mindenféle mocskolódó jelzővel?
Kedves B, kérem ne vegye zokon, de az ön által kiszolgált uszító náci oldal jelenleg több százezer-millió jóérzésű magyar embert sért, ezért reméljük megérti, és elfogadja, hogy egyszerűen nevén, azaz nácikollaboránsnak nevezzük! Tekintse ezt csupán "véleménynyilvánításnak"!
Tudjátok, ez úgy lenne véleménynyilvánítás, ha kiállnátok, és saját nevetek alatt, az arcotokat is felvállalva mondanátok el, mit gondoltok. Addig bizony csak becsületsértés, és útszéli mocskolódás marad.
Tessék szépen vállalni a véleményeteket!
Update: PB ígéretett (sic! - SoDI) tett nekünk, hogy eljár az ügyben, illetve felszólította már ügyfelét a kérdéses tartalommal kapcsolatban. Várjuk Botond - remélhetőleg jó hírekkel teli, nem pedig hallgatólagos, felelősségáthárítós-náci-kollaboráns - válaszát: sok sikert kívánunk!
Ha jól sejtem, ez egy sablonlevél volt, amivel le lehetett hűteni a mocskos cionistákat. "Intézkedtünk, basszáj, legyél nyugodt." :)
Ellenkező esetben egy nagyon rusnya árulóval állunk szemben.
No hát, kedves nagyérdemű: tessék szépen eldönteni: Ki valójában a szabadságjogok legnagyobb ellensége?
A cenzúrapárti cionisták, vagy a nemzeti oldalt képviselő, szabadságpárti hazafiak?
Mindenki döntse el maga.
By SoDI
Kapcsolódó:
Eddig 84 komment érkezett ()
2008. 07. 18. 16:22
szerinted ér (neki) valamit ha megmagyarázod? amúgyis csak a reklámot csinálod ennek a hülyének.
2008. 07. 18. 16:25
Azok számára magyarázom, akik esetleg bedőlnének a hülyeségeiknek. Az ilyen emberek gondolkodjanak csak el rajta, hogy valójában kik a szabadság ellenségei, és kik annak a barátai!
2008. 07. 18. 16:26
Ezaz, Sodi, senki nem kíváncsi a magyarázkodásodra.
Egyszerű nárcisztikus, fajgyűlölő, exibicionista seggfej vagy. A videót azt meg nem is tudom, hogy kommentáljam. Talán nemes egyszerűséggel egy ilyen szófordulattal élnék: "a kurva anyád"! Remélem nem veszed személyeskedésnek. Csókollak, sodi.
2008. 07. 18. 16:29
Boy: A videón nem én beszélek, hanem Kroko tanár úr!
ÉS A MEGCÁFOLHATATLAN TÉNYEKET MONDJA EL RAJTA! :))
2008. 07. 18. 16:48
Sodi és a "megcáfolhatatlan tények"...
2008. 07. 18. 16:51
Nosza, cáfold meg :)
Gyerünk.
2008. 07. 18. 16:56
"olyan szélsőséges, rothadt ideológiák - és pártfogoltjaik - mint például a náci, hitlerista bűnözők újfasiszta, neonáci propagandája - ne nagyon terjedhessenek."
.sodi:
"ezek - NAGYON HELYESEN - terjednek, virágoznak. "
__________________
TESSÉK? Hogymi? Eddig tagadtad náci mivoltodat. (feleslegesen persze) Sőt a fenti írás szerint is nem ti vagytok a gyűlölködők, rasszisták STBSTB. Most meg nagyon helyesen virágoznak a neonácieszmék.... Ja oké. Innentől fogva nincs több kérdésem. Újgazdag nácigyerek. :D
2008. 07. 18. 17:05
Pengető: "TESSÉK? Hogymi?"
"Semmiben sem értek egyet veled, de az életemet adnám, hogy elmondhasd a véleményedet."
Voltaire
2008. 07. 18. 17:05
Nagyon helyes, hogy nem tiltják őket, még akkor is, ha én nem feltétlenül értek egyet velük. Érthető?
2008. 07. 18. 17:11
Nem ez van oda írva, hanem az, hogy nagyon helyes, ha terjednek és _virágoznak_. Érthetőnek éppenséggel érthető, de az is érthető, csak te nem ezt írod fent. DE amit ott írtál, az is érthető, náci "barátom".
2008. 07. 18. 17:12
A nyolcast meg mondjuk a (nekem ugyanúgy nem tetsző) melegfelvonulással kapcsolatban ízlelgesd, nácigyerek.
2008. 07. 18. 17:12
Te figyelj már! Kiválasztok egy átlagembert az utcán. Mondjuk 30 év körüli nő, citromsárga felsőben, fekete szoknyában. Középhosszú barna haj, napszemüveg (olcsó). Viszi a gyerekét a játszótérre. A gyerek kb. 5 éves. A nő szabin van, különben titkárnő. A férj szintén dolgozik, egy irodában.
Velük ezt a hülyeséget, amiről ez az egész blog szól hogy hiteted el? He? Szerinted a fent leírt egyed (akihez hasonló átlagemberek teszik ki az ország nagy részét, meg a nyugdíjasok) mit mondana erre a blogra? Mikor fogja a kretén fajtád a lakosságot meggyőzni? A fent leírt réteg mikor fog hozzátok csatlakozni?
2008. 07. 18. 17:13
Helyes, ha virágoznak, mert demokrácia van, ezért virágozzon ezer virág. MIT NEM LEHET érteni ezen?
De hogy az ilyen csökkent értelmű medvebocsok is felfogják, mint te: odaraktam még mellé a Voltaire idézetet is.
Így már jó?
2008. 07. 18. 17:15
Pengető: A buzifelvonulás nem "vélemény", hanem KÖZTÉRI PROVOKÁCIÓ! Ég és föld a kettő!
---
C: Ki kell dolgozni egy komplex marketingtervet, ebben igazad van. :)) El kell kezdeni, mert nem reménytelen. Németországban is sikerre ment anno valami hasonló projekt, amikor egy kisebb szubkultúra profi marketinggel kinőtte magát :DDD
2008. 07. 18. 17:21
"Ki kell dolgozni egy komplex marketingtervet, ebben igazad van."
Szerinted hol lehet közzé tenni egy ilyet? Csinálsz egy reklámblokkot, ami a Barátok Közt szünetében fog menni? Fogd már fel, hogy egy elérhetetlen, irreális borzalom, amiről itt agyalsz. Ahelyett, hogy basznál már egyet végre. Ha basznál egyet, utána nem blogolnál soha életedben, mert rájönnél, hogy eddig milyen egy nyomorult, szar életed volt bazdmeg. Persze ilyen fejjel...
Ja, még egy: szerinted ki fogja megengedni ebben az országban, hogy ilyesmivel marketingelj, te fasz?
2008. 07. 18. 17:22
"A buzifelvonulás nem "vélemény", hanem KÖZTÉRI PROVOKÁCIÓ! Ég és föld a kettő!"
Értjük. Hatmilliós rendőrautót felgyújtani az vélemény.
2008. 07. 18. 17:24
C: "Szerinted hol lehet közzé tenni egy ilyet?"
Rengeteg helyen.
A lényeg, hogy minél szélesebb körben történjen!
És folyamatosan :)
"ki fogja megengedni ebben az országban, hogy ilyesmivel marketingelj"
Óóóó!
A gerillamarketing is marketing. SŐT!
Annak a LEGFEJLETTEBB formája!
---
Különben te csak ne aggódj az én magánéletem miatt, rendben szokott az lenni :))
2008. 07. 18. 17:25
C: "Értjük. Hatmilliós rendőrautót felgyújtani az vélemény."
Bizonyos körülmények között igen, és TUDOD, HOGY MIÉRT?
Hallgasd meg Morvai Krisztinát, NAGYON VILÁGOSAN elmagyarázza, hogy MIÉRT vélemény, MIÉRT érthető reakció:
http://harcter.hu/news.php?readmore=1267
2008. 07. 18. 17:35
sodi: "A videón nem én beszélek, hanem Kroko tanár úr!
ÉS A MEGCÁFOLHATATLAN TÉNYEKET MONDJA EL RAJTA! :))"
A videón egy neonáci fasz beszél, és aki egyetért vele, az szintén neonáci fasz. EZEK A MEGCÁFOHATATLAN TÉNYEK.
2008. 07. 18. 17:37
Boy: Jaaaaaaaaaaa!!! :)))
Hát HA Kroko tanár úr neonáci, AKKOR (pontosan annyira, amennyire ő az) én is vállalom, hogy az vagyok. :DDDD
Legyen meg az örömöd, hülyegyerek.
---
Azért nézd meg EZT a videót is, mielőtt lenácizod a Krokót:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/09/30/Kroko_es_a_kurucok/
(Ezt az interjút én készítettem vele)
2008. 07. 18. 17:49
Hát ez kurvára vicces. Mondom, hogy náci, de különben kiütitek ti egymást a nyeregből! Egymást zsidózzátok, hát gratulálok.
2008. 07. 18. 17:53
Az, hogy bizonyos emberekre (sodi, kroko tanár úr) bizonyos tulajdonságok (erőszakosság, hazugság, gerinctelenség, nárcizmus) jellemzőbbek... az viszont igaz.
2008. 07. 18. 17:53
Elsőként valóban azt hittem, hogy ő csak valami balos zsidó, de aztán rájöttem, hogy nem az. Ilyen nagyon egyszerű ez. Különben honnan veszed, hogy Kroko tanár úr náci lenne? :))
Áruld már el!
2008. 07. 18. 17:55
Boy: Mondj egyetlen példát, amikor akár én, akár Kroko tanár úr erőszakosan léptünk volna fel. Egyetlen egyet!
2008. 07. 18. 17:55
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Megnéztem a videót.
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Sodi, mindig is mondtam, hogy egy kis korcs kutyára hasonlítasz. Ezen a videón is liheged körbe ezt a -véleményem szerint iszonyatosan műveletlen és előítéletes- faszt. Kábé úgy néz ki, mintha a gumicsontot várnád, vagy a jutalomfalatot minden helyeslés után. Egyetlen pozitívum, hogy támadja a kurucot. Az viszont kurvajó, hogy megint láttunk tőled egy szép kerek árulást.
Ja, ilyen kibaszott rusnya, zavarodott, beszédhibás ugatással ne is próbálkozz a gyakorlótanításra menni.
2008. 07. 18. 18:02
Ige'... liheg liheg liheg
Világos... liheg liheg liheg
Ige'... liheg liheg liheg
Ige'... liheg liheg liheg
Ige'... liheg liheg liheg
Világos... liheg liheg liheg
LOL :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
2008. 07. 18. 18:03
C: "Ezen a videón is liheged körbe"
Igen? Úgy látod?
Ehhez képest a Mécs Imrével készített interjút is UGYANILYEN barátságos hangnemben folytattam le, pedig ő aztán abszolút az ellenség.
Itt nézheted meg: http://href.hu/x/5lr5
Nem kell ellenségesnek lenni, még akkor sem, ha különben nem vagy jó véleményen az interjúalanyról. Akkor sem.
Szóval erről ennyit.
---
"ilyen kibaszott rusnya, zavarodott, beszédhibás ugatással ne is próbálkozz a gyakorlótanításra menni"
Nekem NINCS és SOHA nem is volt semmiféle beszédhibám, itt is csak egy kicsit hadartam. Egyébiránt a létező beszédhiba se lenne probléma, elvégre Csiszár Villő tanárnő is kapott diplomát, és hiába nem ejt tisztán néhány szót, attól még egész jó tanár.
2008. 07. 18. 18:04
Sok beszednek sok az alja....lassuk mit fog mondani a fookos a birosagon, meg tudja-e gyozni oket a mutragyarol. :-)
2008. 07. 18. 18:05
C: "Világos... liheg liheg liheg"
Vazz, ez volt a LEGELSŐ interjúm.
Ahhoz képest pedig szerintem nem lett olyan rossz.
2008. 07. 18. 18:06
fixpont: MIKOR lesz a műtrágyás tárgyalás?
Te többet tudsz nálam?
Vagy mégis hogy a francba jött ez ide? :)))
2008. 07. 18. 18:07
sodi, az agrammatikus hadarás, az igencsak beszédhibának számít, de te erősen sejpítessz is, azt azért ne tagadjuk el tőled. Szigmatizmus, tauizmus, van ott minden.
2008. 07. 18. 18:10
"Vazz, ez volt a LEGELSŐ interjúm."
Vazz, én azon már 14 évesen túl voltam, pedig akkor még nem voltak ilyen gyurcsis bolondok, mint te. Amúgy ez a Kroko (ez a krokodil becézése?) is sültbolond, vagy ő mi?
2008. 07. 18. 18:14
Megkésett beszédfejlődés
Megnevezés (meghatározás)
Ha egy gyermek 18 hónapos korától kezdett el beszélni sok hibával, de a beszéd a kommunikáció eszközévé vált, megkésett beszédfejlődésről beszélünk. Jellemzője, hogy ép értelem és ép érzékszervek megléte mellett a gyermek beszédfejlődése lemarad a megfelelő beszédszinttől.
Ok, etimológia
* Halláskárosodás
* Értelmi fogyatékosság
* Genetikai ok
* Agyi sérülések, szülési rendellenességek
* Perinatális ártalmak
Tünetek
* A beszédfejlődés elhúzódása
* Makacs, több hangra kiterjedő (univerzális) pöszeség
* Hibás vagy hiányzó raghasználat (agrammatizmus)
* Hadarás, amelyhez dadogás társulhat
* Átlagosnál rosszabb zenei képesség
* Veszélyeztetettség a későbbi írás/olvasás elsajátításában
A TÜNETEK MEGVANNAK. LEHET, HOGY AZ OKOK IS?
LOL :D Átlagosnál rosszabb zenei képesség :D Boy, ez elég jól passzol az előző poszthoz is.
2008. 07. 18. 18:15
Boy: "sejpítessz"
Nem igaz.
Tisztán ejtem az S és az SZ hangokat, mint ahogy mindig is kristálytisztán ejtettem a magyar nyelv összes hangját, már 3 éves korom óta.
Ha picit gyorsan beszélek, akkor lehetséges persze, hogy esteleg ez kicst másként hallatszódik, de ritkán beszélek nagyon gyorsan, így ez nem számít.
"agrammatikus hadarás"
Ha az ember siet, kicsit lenyeli a ragokat.
Ha siet, nem nyeli le.
Mi a baj ezzel?
Hadartam, mert ez volt életem legelső interjúja.
Ennyi.
Pösze pedig szintén SOHA nem voltam és most sem vagyok az.
2008. 07. 18. 18:15
Kroko, az az ember, aki a fasisztákat zsidózza. Olyan, mint egy ön-tökön-rúgógép.
2008. 07. 18. 18:16
"Pösze pedig szintén SOHA nem voltam és most sem vagyok az."
De bizony pösze vagy. Jól hallatszik a felvételen. Szavazzunk! Ki az, aki szerint sodi pösze?
2008. 07. 18. 18:17
C: Na jó. Már ígértem, de akkor a napokban tényleg kaptok majd egy "SoDI szaval" blogbejegyzést is, hogy pontot tegyünk a kérdés végére.
Nincs beszédhibám, de ha az ember siet a beszéddel, akkor természetes, hogy hadar.
2008. 07. 18. 18:18
C: Inkább tessék verset keresni.
Aztán ma vagy holnap felolvasom nektek mp3-ba. :)))
Vazz.
Aztán lezárjuk a témát.
2008. 07. 18. 18:18
sodi, ki kell ábrándítsalak. Szövegelésed távol áll a beszédhangok tiszta ejtésétől. Attól, hogy ezt letagadod - mint ahogyan fajgyűlöletedet is - nem változtatsz a tényeken.
2008. 07. 18. 18:19
Akkor most egy hosszabb terjedelmű komment jön. Sodi: nemrég azt írtad, hogy te veszélyes vagy, és ezért próbálnak elnyomni. Mármint veszélyes a hatalom és az azt kiszolgálók számára (gondolom én, hogy erre gondoltál). Sajnos azonban ki kell mondanom, szerintem sokak nevében, hogy nem vagy veszélyes a hatalom számára, inkább hasznos. A kurucinfo, a blogod, és az ezekhez hasonló szellemiségű honlapok a nemzeti radikálisokat rendkívűl primitív szintre (bocs a kifejezésért, mást nem találtam) alacsonyítják le. Egésznap megy a zsidózás cigányozás, buzizás, stb. A nemzeti értékek nem ebből állnak. A kormány érdeke az, hogyha kimegy egy tüntető, azt ordibálja, hogy büdös zsidók, de megindokolni semmit sem tud, mert pl. akurucinfo ennél a szintél tovább nem jut. Az nem veszélyes a kormány számára, hogy belinkelsz egy karikatúrát a gézai övezetben lejátszódó eseményekről, mert mindenki csak röhög rajtad, ami az a komemntek nagy részéből kiderül. Az már sokkal korrektebb lett volna, -ha már ezt a témát választott blogbejegyzésed témájának- hogyha egy részletes, korrekt, aránylag objektív (legfeljebb a végére egy kis szubjektív zsidózás, ha már muszáj) adatokkal alátámasztott bejegyzést hozál volna össze a gázai eseményekről 8mert írni kell róla, hisz ma ott van a világ legnagyobb koncentrűciós tábora). Nem ilyen stílusú bejegyzéseket kell írni, hogy "ez meg egy köcsög zsidó, kurvaannyát". Így nem leszel veszélyes a hatalom számára, mert a hatalom érdeke egy uniformizált tömegembert csinálni, aki ha kimegy tüntetni, fel tudja venni az index.hu, aztán a többség meg röhög rajta. Akkor lennél veszélyes a hatalom számára, ha esetleg könyveket olvasnál (pl. Somogyvári Gyula regényeit tudnám ajánlani), és az olvasásélményeidet megosztanád a blogon, másokat is olvasásra sarkallva ezzel (ez csak egy példa, még mindig jobb, mint a homofelvonulásról írogatni egy héten keresztül, nem törődve a VALÓS problémákkal. hisz a kormány érdeke is az, hogy a homobotrányra figyeljünk oda, és nem mondjuk az államadósságra). Így már fényt, tudást adsz át másnak, és ez VALÓBAN veszélyes egy olyan hatalom számára, amely a primitív tömegemberekre támaszkodik. Már két éve olvasom a blogodat, csak tapasztalataimat összegeztem, és szerintem nem jó úton jársz, a módszereid a nemzet felélesztésére nem megfelelőek, inkább "elíjeszted", mintsem "megtéríted" az embereket.
2008. 07. 18. 18:21
Boy: "Szövegelésed távol áll a beszédhangok tiszta ejtésétől."
Oké, akkor válassz egy olyan verset, melyben sok olyan beszédhang van, amit szerinted nem tudok kiejteni. Felolvasom majd nektek, kirakom a blogra, oszt kész.
2008. 07. 18. 18:23
Elég, ha csak ennyit mondasz: Szpenszer Trészi! :-)
2008. 07. 18. 18:24
Pityu: Nem ugyanúgy látjuk a dolgokat.
Én úgy látom, hogy a Kuruc sokszor helyt ad értelmiségi elemzéseknek is (még ha nem is azok teszik ki a tartalom nagyját), és néha én magam is szoktam hosszabb elemzéseket írni (még ha itt sem ez teszi ki a tartalom nagyját).
Az arányokon persze lehet változtatni, de szerintem én még így is magasabb szinten mozgok az öncélú zsidózásnál. :)
2008. 07. 18. 18:25
Boy: Túl könnyű :)
2008. 07. 18. 18:25
"Vagy mégis hogy a francba jött ez ide? :)))"
Ugy, hogy ma emeltek vadat, es up to date vagyok :-))
2008. 07. 18. 18:27
Nem akarsz egy olyan bejegyzést írni, hogy: "Itt éppen elárulom a kuruc.info-t, akiknek egyébként éjjel-nappal a valagát szoktam nyalni"? És kitehetnéd azt a Kroko videót újra. Lehet, hogy visszakerülne a 168 órás képed a kurucra (már ha egyszer újra elindul :D).
2008. 07. 18. 18:29
Akkor mondd ezt: "Sohasem láttam szebben szóló szép sípszót, mint a szászsebesi szépen szóló szép sípszó" :-)
2008. 07. 18. 18:30
Elsőre kimondtam :D
2008. 07. 18. 18:31
vagymi hallottam, mert ugye a szép sípszót hallani szokás...
2008. 07. 18. 18:32
Holnap várjuk a bizonyító erejű mp3-t!
2008. 07. 18. 18:33
fixpont: Jéé, tényleg.
C: "éppen elárulom a kuruc.info-t"
Le vagy maradva.
A Kuruc.info-sok már látták ezt az interjút, és kommentálták is itt, a blogomon:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/10/16/Kroko_tanar_ur_zsido/
Boy: húú :))) ez hirtelen tényleg nem megy elsőre :)))
2008. 07. 18. 18:45
Ebben az esetben megerősítést nyert, hogy mennyire ostobák azok ott a kurucnál. Engem nem zavar, hogy áruló vagy, de hogy őket sem... Mik vannak...
2008. 07. 18. 18:54
A nemzeti radikálisok NEM hungaristák, én ezt tanúsíthatom.
C, te semmi másra nem vagy képes, csak személyeskedni. Egy nagy kupac szánalom vagy. Nincs életed amit élj?
2008. 07. 18. 18:56
SF: Naná, hogy nem.
A Hungaristák többek annál :)))
2008. 07. 18. 19:28
"Nincs életed amit élj?"
De van, csak ide is járok szórakozni :D
"C, te semmi másra nem vagy képes, csak személyeskedni."
Nem értem, hogy miért baj, ha bemutatom, milyen szar ember ez a sodi. Te is balfasz vagy, hogy itt nyalod a seggét egy ilyen hulladéknak.
2008. 07. 18. 19:30
A barikád.hu megírta az IGAZat a nácivadász(=röhej) oldalról!Szánalom az egész!
Érdekes módon a kommentjeimet nem akarják megjeleníteni...
Pedig nem cigányozok,nem zsidózok,nem libsizek,nem mélymagyarozok!Vagy ez már nem is szenzáció ebben az országban?
Csak az igazat írtam le!
Remélem nemsokára mindkét ,,harcoló'',szájkaratézó oldal belefullad az általuk teremtett mocsokba!
Ilyen szépen kettévágni egy országot,nem akármi cselekedet!Köszönetet mondhatunk a politikusoknak és az öldözési mániában szenvedő ,,harcosoknak''!Eszközök vagytok csupán,semmi más,beszélő ágyútöltelék!
Békés és szebb MAGYARországot!
2008. 07. 18. 19:49
C: Én vagyok szar ember, vagy te, aki kommentspemmelni jársz ide?
2008. 07. 18. 19:49
Meg az is, hogy szidják a kapitalistákat, és azt hiszik tévesen, hogy a NS az valami embertelen kapitalizmus.
Magyarán, pont a zsidók neolib rendszere az, ami ellen lenniük kellene. Ha logikusan gondolkodnának.
Amiket Zsűl szokott mondani, arról a témáról van egy lap amit most találtam : a pénzkibocsájtásról szól
http://rrr100.wikispaces.com/KozgazVallas
2008. 07. 18. 19:57
"Én vagyok szar ember, vagy te, aki kommentspemmelni jársz ide?"
Természetesen te, de ezt mindenki tudja.
Ilyen nagyon egyszerű ez. Pont. És ez így helyes. Pont. Liheg liheg liheg.
2008. 07. 18. 19:58
Sodi: "Sokat tűnődtem azon, hogy az olyan emberek, akik elkötelezettek a szabadságjogok védelme mellett, miért nem kivétel nélkül mellénk, a 2006. október 23-án maszkos rendőrállatok által véresre vert, majd most a hatalom által a véleménynyilvánítás szabadságától megfosztandónak kijelölt csoport mellé állnak."
Majd én megmondom: azért mert ti mocskos fasiszták vagytok!!!!
Legalábbis ők így gondolják.
2008. 07. 18. 20:02
az a náci, aki olyanokat üvöltözik részegen, hogy pld"duna partján folyik a vér,
őld a zsidót , nyilastestvér"
szóval az ilyet nagyon mélyen el kell itélni......)
de kroko tanár úr nem ilyen
2008. 07. 18. 20:08
méé' ez a "duna partján folyik a vér" olyan viccesen hangzik :))
2008. 07. 18. 20:11
Sodi
Tudok egy jó viccet:
Voltak gázkamrák:D:D:D
2008. 07. 18. 20:11
A Duna partjáról nekem tegnap pl. a Felvidék jutott eszembe, ez is egy asszociáció. Igaz, azért, mert odaláttam :-D
2008. 07. 18. 20:12
Pontosan Dünamocsra. xD
Amúgy a Duna újabban nem zöld, hanem zöldeskék, mint a Balaton. Tesznek bele valamit?
2008. 07. 18. 20:22
http://www.nol.hu/cikk/499301/
2008. 07. 18. 20:23
Hogy aztan ez igaz-e vagy feltunesi viszketegseg, azt nem tudom.
2008. 07. 18. 20:32
hogy híják a legnépszerűbb izraeli társasjátékot??
"holopoly"))))))))))))))
2008. 07. 18. 20:38
"Tudok egy jó viccet:
Voltak gázkamrák:D:D:D"
HA HA HA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2008. 07. 18. 20:38
NOL.hu zsidó média, gondoltam szólok :---D
Ez meg egy bizonyos muveletiterulet.blog.hu odalról van :
Az utóbbi időben szinte mindenki a "nácivadászokról" beszél, csak tudnám minek...
Tegnap kaptam egy automatikus üzenetet a Bombagyártól, innentől fogva Tomcat gondolatait tekintem irányadónak! (Remélem nem haragszik meg, ha közzéteszem)!
"Kedves Gyárlakók!
Az utóbbi időben egyre többen, egyre többet foglalkoznak egy teljesen jelentéktelen weboldalacskával, ami egy-két magyarellenes kis "antifasiszta" szarzsák fröcsögéseit tartalmazza. A nacivadasz.blogspot.com-ra gondolok. A kommentárok között megszaporodtak azok, amelyek azt feszegetik, mit lehetne velük csinálni.
Ezúton kérek mindenkit, hogy ne foglalkozzon ezzel a rakás szarral. Tessék átlépni rajta, és nem birizgálni. A szar ugyanis magától lebomlik, akkor is, ha nem kenjük szét. Azzal, hogy folyton emlegetitek, csak a nézettségét növelitek, nem is kicsit, hiszen épp most büszkélkedtek vele, hogy napi öt-hat olvasóról hirtelen ezer fölé ugrott a nézettségük. Ha nem foglalkoztok velük, vissza fog menni.
A Bombagyár szerkesztői egyébként már megtették a szükséges jogi lépéseket a "nácivadászok" kézrekerítése érdekében. Szinte bizonyos, hogy ugyanazok a zsidó hülyegyerekek készítették, akik az azóta megszűnt "Jeremiás Színjátszó Kör" oldalát. Két-három zsidókölyök kedvéért azonban nem szeretnénk, ha felfordulna a Bombagyár. A jövőben tehát kéretik mellőzni az ilyen és ehhez hasonló oldalak fölötti hőbörgést, tiltakozást, illetve tartalmuk elemzését.
Hogy érezzétek hatalmunkat, a következő ilyen kommentár egy hetes büntit kap.
üdv
tomcat"
2008. 07. 18. 20:40
Szerintem amúgy nem zsidók hanem cigányok. Egy zsidó nem ilyen ostoba vad uszító indulattal fejezi ki magát, hanem sajnos ravaszabb, és úgy próbálja beállítani, hogy ő a békés és rajta kívül pedig ezek itt a csőcselék xD
2008. 07. 18. 20:46
Az a barom, aki folyamatosan SMS-ezget nekem, olvassa már ezt el:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/07/18/Az_SMS-ekrol/
2008. 07. 18. 20:49
"Napi öt-hat olvasóról hirtelen ezer fölé ugrott a nézettségük. "
Ezt sem bizonyítja semmi, nincs nyitott stat amit bárki megnézhetne - és amúgy azzal is lehet csalni.
2008. 07. 18. 20:50
Szerintem van egy olyan érzésem hogy az Esemes író valami gyalázkodó dolgokat ír...
2008. 07. 18. 20:54
Lehet, de ha egy gyönyörű csaj, aki most rögtön baszni akar velem, akkor sem tudhatom :)))
Szóval semmi értelme irogatni nekem :D
2008. 07. 18. 20:59
"Lehet, de ha egy gyönyörű csaj, aki most rögtön baszni akar velem, akkor sem tudhatom :)))"
Miert erzem azt, hogy ez a veszely nem fenyeget, hogy barmirol is lemaradnal? :-((((
2008. 07. 18. 21:04
sodika: vegyel mar egy ujat a segelybol :-) nem is ertelek
2008. 07. 18. 21:04
sodi, ha kell telcsiszám, tudod, én bármikor ))))))))))jobbnál jobb csajok)))))))))
2008. 07. 18. 21:13
fixpont: Jó, majd veszek, csak nem volt rá időm.
bronislaw: Okés, de most nem kell ilyen :))
2008. 07. 18. 21:37
fixpontnak meg szivesen megadnám simek kitti számát, ha tudnám))))))))hátha tarkon lövi szex után))))))))))
2008. 07. 18. 21:40
gonosz vagy bronicica :-((((((((((((
2008. 07. 18. 21:47
ne vedd már komolyan..tényleg nem szeretném, hogy tarkon lőjön valami kis kurva, becsszó!!!!!!!!
2008. 07. 18. 22:00
:-)
2008. 07. 20. 20:46
Öntsünk tiszta vizet a pohárba! Amit a hős nácivadászok (szvsz egy darab 16 éves kölökről lehet szó) úgy állítanak be, hogy "a szolgáltató ígéretet tett, hogy intézkedik" az eredetileg úgy szólt, hogy "tájékoztatjuk ügyfelünket a bejelentésről".
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.