Cikkajánló
Az áldást sodika küldte 2008. július 22., kedd - 12:44-korCímkék: olvasnivalo rend jolet ebredes vona gabor
31 komment
Melegen ajánlom mindenkinek, hogy olvassa át Vona Gábor alább linkelt írását, mert szerintem egy reálisan gondolkodó, és ebben az országban élő, épelméjű ember csak és kizárólag egyetérteni tud minden egyes szavával.
Vona Gábor:
Hazánk két valósága (Rend, Jólét, Ébredés - 1. rész)
By SoDI
Eddig 31 komment érkezett ()
2008. 07. 22. 13:00
Semmitmondó üres cikk. Agonizál a globalizáción és kampányol a Jobbiknak. A képviselők visszahívásának is megvan a hátulütője, pl amikor egy adott csoport (aki megválasztotta a képviselőt) érdeke ellenkezik a nemzet érdekével. A képviselő szavazatán múlik, hogy jobb lesz-e a nemzetnek vagy sem, de ő, mivel a választói visszahívásától fél, nemmel szavaz. Remek példa erre egy autópálya építés, ami lehet annak az adott 4-5 falunak baromira rossz, amelyek mellett elmegy, de az ország érdeke, hogy megépüljön.
2008. 07. 22. 13:03
Az meg önbecsapás, hogy a társadalom jobb lenne mint a politikusaink, elég csak 1x beülni egy autóba és végigvezetni Budapesten mondjuk. Gyorsan megtanulja az ember milyen a társadalom.
2008. 07. 22. 13:28
Akármit is mond egy ilyen szélsőséges politikus, az csak üres duma. Még pedig azért, mert csak egy maréknyi szélsőséges bakancsfejű turulszektás agymosott van mögötte, tehát egyenlő a semmivel hahahah! Olvassátok inkább Orbán Viktor vagy Fodor Gábor beszédeit, ők legalább tudják, hogy az Európai Unión kívül nincs élet magyarország számára!
2008. 07. 22. 13:32
péter, nyilván te nem vagy szélsőséges.
Itt a versike amit beirtála amásik posztab nem rég:
Hangosak a fasz magyarok,
Fajtiszták, mint az olaszok.
Buták, mint az oroszok
S úgy végzik, mint a karthágó'k.
Lesózzák a földjeiket,
Felszámolják történelmüket,
Eltünnek majd nem sokára,
Elmennek a bús picsába.
Úgy rühelem minnyájukat,
mocskos, gyilkos falkáikat,
s mikor himnuszukat hallom,
felfordul a teli gyomrom.
Panaszkodnak, nyavajognak,
Ök sehová sem tartoznak,
Mindenki az ellenségük,
Nincsen nekik kistestvérük.
Mindenki utálja öket,
Magyar férfiakat, s nöket,
Mindegyiküket megvetik,
De egyiküket sem szeretik.
Elveszett tekintélyüket féltik,
De mások a nyelvüket sem értik,
Nem tartoznak nyelvcsaládba,
Csak a tetves, bús picsába.
hahahahahhahahahha!!!
Akkor most had irjam be neked a Divizio 88 egyik dalának szövegét.
Valami történni fog érzem már régóta
Mocskos zsidókat lőjük halomra.
Lángol a zsinagóga nincs már hanuka,
Fegyver csőre töltve,
Halál a zsidókra.
Nyilván egyik vers irója sem szélsőséges, igaz Péter?
2008. 07. 22. 13:34
Péter: Ha ellenpontot akarsz képezni velem, valami ilyesmit még oda kéne írni a végére, hogy "ceterum censeo: vesszenek a gójok", nem? :))
2008. 07. 22. 13:37
Demagóg baromság az egész. Ez az ember még nem látott VALÓDI demokráciát? Nem tudja, hogy az SOSEM az emberekért van, legfeljebb szerencsés esetben közel esik a hatalom és a kisember szándéka?
Nemzeti-Globalizációs vonal meg... Marhaság. Őszintén kívánom Vona Gábornak, hogy éljen egy globalizációból kizárt, nemzeti Magyarországon. Dolgozzon magyar cégnek, járjon magyar autóval, tankoljon magyar benzint.
A globalizáció jó, mert egyben tart. Hogy vannak vesztesei? Hát persze. Melyik rendszernek nincsenek? Attól még maradhatunk magyarok, hogy Tesco-ban vásárolunk, Sony PSP-n szarakodunk, amerikai vagy kínai cégnek dolgozunk... Attól még szavalhatod a Himnuszt, olvashatsz Petőfit vagy Radnótit, járhatsz matyó ingben, lakhatsz autentikus magyar parasztházban. A kettő nem zárja ki egymást.
Csak hát a szélsőségesek mindig, mindig végletekben gondolkodnak. Ezért nem lehetnek sikeresek sosem. Szerencsére.
2008. 07. 22. 13:41
423ft, a te helyedben egy kicsit visszafognám magam. Ezt a verset Regős Péter írta, az is lehet hogy többé-kevésbé humornak szánta és azért is írhatta meg, mert a szólásszabadság is a demokráciához tartozik. Viszont fenygetőzni, az már nem a szólásszabdasághoz tartozik, hanem a nemzetközi terrorizmushoz! Úgy hogy tessék lecsillapodni, de nagyon gyorsan, oké? Egy demokráciában nincs helyük a terroristáknak!
2008. 07. 22. 13:41
ThufirHawat: Még Orbán is folyton arról beszél, hogy közelebb kell hozni a politikát az emberekhez. No persze nem rájuk bízni, de több beleszólást engedni a számukra igenis lehetséges.
A józan globalizációkritika pedig nem a külkereskedelem teljes elvetését jelenti, ne gondolkodjunk már szélsőségekben. :)
2008. 07. 22. 13:42
Tévedés, hogy ne lenne élet az EU-n kívül.
Egyébként Orbán is ezt mondta, csak rosszkor, mert olyan "savanyú a szőlő" íze volt akkor és ott, ahol mondta.
2008. 07. 22. 13:42
Péter: Miért?
Tök jó ez a Divizió szám! :)))
Nekem tetszik.
2008. 07. 22. 13:44
#5: Vagy hogy: tob shebe goyyim harog.
2008. 07. 22. 13:55
"Még Orbán is folyton arról beszél, hogy közelebb kell hozni a politikát az emberekhez. No persze nem rájuk bízni, de több beleszólást engedni a számukra igenis lehetséges."
Maradjunk annyiban, hogy Orbán mindig arról beszél, amit az Isten Adta Magyar Nép hallani akar. Ha úgy érzi az Istenadta, hogy nem törődnek a kisemberrel, akkor Viktor azt mondja, úgy kell csinálni, hogy törődjenek vele.
A dolog többek között azért is működésképtelen, mert az emberek nagy mennyiségben meghülyülnek. Vajon mennyi adót fizetnénk (te nyílván semmit, mert ugye ahoz munka kell), ha mi dönthetnénk róla? Hogy nézne ki Magyarország költségvetése?
Persze hogy nem kell elvetni a külkereskedelmet a globalizáció tagadásakor. Naná. Itt maradnánk magunkban, oszt fizethetnénk dinnyével DVD lejátszóért. Ne hüjéskedj már. Nincs semmi olyan ős magyar termékünk, aminek normális hozzáadott érték tartama volna. Nincs se technológiánk se alapanyagunk. Nincs energiahordozónk. És sajnos nincs munkakúltúránk sem.
Egyedül pár év alatt elbuknánk.
2008. 07. 22. 13:56
Péter!
Ezt a verset divizio88 írta, az is lehet hogy többé-kevésbé humornak szánta és azért is írhatta meg, mert a szólásszabadság is a demokráciához tartozik.
számomra mindkét vers szélsőséges.
2008. 07. 22. 14:08
Mi sosem fenyegetőzünk, csak is törvényesen csinálunk mindent. Az antiszemiták pedig csak terrorizálni tudnak, mert ők csupán terroristák. A terroristákat is mind el fogjuk intézni, (mondjuk például karóba húzni persze csak viccelek csak viccelek hahahahaha) persze törvényesen hahahaha!
2008. 07. 22. 14:25
Sok mindenben igaza van,főleg abban hogy a társadalomban nincsen-vagy kevés-a civil kurázsi,de enyhén szólva nem realista a srác.
Nincs sok választásunk (azért nincsen mer elkúrtuk) Fidesz vagy MSZP.Esetleg be tud jutni még a Jobbik,illetve-Isten ne adja-az SZDSZ. A Fidesz meg mi a bánatot tudott volna tenni az elmúlt 6 évben? Puccsot szervez?
2008. 07. 22. 14:40
"A Fidesz meg mi a bánatot tudott volna tenni "
Mondjuk konstruktívnak lenni. Konkrét javaslatokkal előállni a folyamatos populizmus helyett. Hogy az ország normálisabb felét (is) meggyőzzék, van más út, nem csak a szocik. Az a baj, hogy a Fidesz az olcsón megszerezhető rétegekre hajtott, azokat meg nem lehet holmi gazdasági tervezgetéssel magukhoz édesgetni. Az MSZP elkúrta, de a Fidesz is.
2008. 07. 22. 14:57
ThufirHawat:a Fidesz rengeteg konkrét javaslatott tett (a valóban populista szólamok mellett-de hát az ostoba szavazó voksát is meg kell valahogy szerezni),de nem sok eredményt ér(hetet)t el velük.
A Fidesz 2002 májusban leköszönt.Akkor még nem volt így elkurv(ulv)a az ország.Most el van,de nagyon.
Minden felelősség az maszop-szadesz párosé.
2008. 07. 22. 15:24
"Minden felelősség az maszop-szadesz párosé."
Igaz is meg nem is. Az automatikus válaszom az lett volna, hogy minden nép felelős a saját sorsáért. Pont. De ez így túl sarkos. Igen, az MSZP elkúrta. Ez tény. Meg is lesz a politikai "nyeresége" a dolognak.
"A Fidesz 2002 májusban leköszönt.Akkor még nem volt így elkurv(ulv)a az ország.Most el van,de nagyon."
Háááát... Nem tudom hány éves voltál akkor, vagy mit csináltál akkoriban... Cifra dolgok voltak ám 2002 előtt is. Dolgoztam pl. egy olyan bányagépeket gyártó (magyar) cégnek, akik hírtelen kaptak egy brutál nagy megrendelést Orbán Apuka cégétől. Hát ez meg?-kérdezték. Senki nem értette. Aztán nemsokára elkezdődtek az autópályaépítések. És ki volt a legfelkészültebb? Közel lakom nagyon Alcsúthoz... Érdemes lenne azért itt szétnézni mindenkinek, aki szerint Viktor maga a tisztesség. Aztán elmenni egy borsodi faluba.
---
Nyílván csak a saját szemszögemből tudom nézni a dolgokat, de én egyre jobban élek. 11 éve dolgozom, és évről évre jobban megy a szekér. Pedig nem csalok, nem hazudok, csak teszem a dolgom. Tényleg nem fényes a gazdasági helyzete az országnak, de azért nem is olyan veszélyes.
---
Egy hete voltam a feleségemmel kórházban. Mindegy hogy miért, a székesfehérváriban. Pár szegény, alig megfizetett orvos kapkodva megvizsgálta, tök bénák voltak, senki nem tudott semmit (nem szakmailag, bár úgysem, hanem még a saját folyamataikat sem ismerték). Mondom nem gond, ilyen kicsi pénzért nyílván csak a legbénábbak maradtak idehaza. Aztán míg vártam hogy felébredjen az altatásból kinéztem az ablakon, egyenesen rá az orvosi parkolóra. A jó büdös kurva anyátokat gondoltam magamban.
Úgy vélem, többet sírunk, mint amennyi okunk erre lenne.
2008. 07. 22. 16:27
Megnyugtathatlak titeket a hülye magyar nem kúrt el semmit, egyszerűen esélye sem volt labdába rúgni, ennyi az egész. A elejétől fogva minden jelentős párt vezetősége a markunkban volt. A szocik és az szdsz, természetesen de a fidesz is, hiszen Orbánt nem más, mint Soros György szemelte ki ahhoz a feladathoz, hogy az ő pártja gyűjtse be a "konzervatív" szavazatokat a "rendszerváltás" utáni időszakban. A kezdettől fogva mi diktáltuk a játék szabájait és most már akár fel is ébredhet a magyar, már késő hahahaha! Jah, és hogy ki is az a "mi", hát az mi vagyunk, a kozmopolitán érzésü u.n. "liberálisok". Az hogy sokan "zsidók" vagyunk csupán annyit jelent, hogy mi általában az internacionalizmus oldalán állunk, azaz nem gátol minket sem a nacionalizmus, sem az elavult u.n. "keresztény" értékrend (az a bizonyos röhelyes "haza, család, isten" szentháromság hahaha). Kezdtek egy kicsit kihomályosodni most már, kis bakancsfejűek?
2008. 07. 22. 16:45
Ajánljak egy jó szakembert? Te imbecilis vagy.
2008. 07. 22. 16:46
ThufirHawat:na igen ezek az állami megrendelések...szerintem ezzel nagyon nem is kéne foglalkozni,persze,galádság hogy mindegyiknek a maga felé hajlik a keze,de valahol természetes,hogy egy adott kormány(párt)hoz közel álló,rendezvényeiket(és esetleg a politikusaik zsebét is),kapányaikat támogató,stb.cégek elsőbbséget élveznek.Ez az Orbán kormány alatt is így volt,meg most is így van.és így is lesz valószínüleg bárki alakítson is kormányt.
Én se lakom nagyon messze Felcsúttol,és tudom hogy sokat fejlődött az a falu,nyílván nem véletlenül.De szerintem ezt lehet úgy is nézni,hogy OV egy patrióta,és az országhoz is így áll hozzá.Pápa mennyit nyert Gyurcsánnyal? :)
Személy szerint nekem sincs okom panaszra,de tudom azt pl.hogy a kisvállalkozóknak sokkal nehezebb a helyzetük mint pár éve.Továbbá olyan tények is bizonyítják a rossz gazdaságpolitikát mint az államadóság növekedése,a gazd.fejlődés minimális volta.Az építőipar (ami nagyon jó értékmérő,azt mondják) is az elmúlt években egyre csak esik vissza.
Az orvosok megélhetéséért én sem aggódom,de a fizetésük (legális,borítékolt) és az egészségügyi intézmények anyagi helyzete két különböző dolog.
A "várólista" kifejezést is ezen kormány regnálása alatt kellett megtanulnunk...
2008. 07. 23. 8:32
".Ez az Orbán kormány alatt is így volt,meg most is így van.és így is lesz valószínüleg bárki alakítson is kormányt."
Így igaz. És a post témájánál maradva azért baromság Vona Gábor levele, mert ezt az egyszerű tapasztalati tényt lazán figyelmen kívül hagyja. Pont.
---
Fidesz-MSZP témában sem akarok vitázni, mert egyik pártán sem állok, egyikre sem fogok szavazni, mindkettőben csalódtam. Csak annyit akartam írni, hogy szerintem egyik kutya, másik eb. Az egyetlen igazán lényegi különbség közöttük az, hogy a Fidesz (többnyire) sokkal ügyesebben kommunikál.
2008. 07. 23. 9:59
"Tudják, hogy bármit megtehetnek, elegendő a másik oldal elleni dühünket, gyűlöletünket táplálniuk"
Ma kaptam egy Jobbik szórólapot, idézek belőle pár sort:
"Biztos fizetni tudja majd az elszabaduló lakáshitelét?
Biztos nem marad Önnél befizetetlen sárga csekk a hónap végére?
Biztos, hogy holnap is lesz munkahelye?"
Ahogy a többi párt, úgy a Jobbik is rácuppant az emberek félelmeire, ugyanolyan ő is mint a többi párt :)
2008. 07. 23. 11:05
Hát igen. Ez vicces. :o) Valahogy a jobb oldal hajlamos a világméretű tendenciákért is a kormányt okolni. Persze, bénák, de nem Gyurcsány miatt megy felfelé (bár most épp lefelé) az olaj ára.
Azt miért nem mondja senki, hogy csakis az erős nemzeti valutánk véd meg minket napjainkabn attól, hogy ne mennyen rá a gatyánk is benzinre. Ha újra 200Ft lenne 1USD (ma 144,11HUF), akkor kb. 430HUF lenne 1 liter benzin. Biza.
Ne nyafogjunk csak, bazzeg... Örüljünk is néha!
2008. 07. 23. 14:28
Ha a Jobbik valami elvont, intellektuiális elemzéssel, és a széles sokaság számára érthetetlen adatokkal bombázná a választókat, akkor az talán jobb lenne?
Elvégre az emberek bizalmát kell megnyerniük elsősorban.
Minden a hatékonyság!!!
A világméretű negatív tendencia mögött valójában a nagytőke és annak lobbicsoportjai állnak.
Illetve maga a terv, a világkormány létrehozására.
2008. 07. 23. 14:31
"Agonizál a globalizáció"
A globalizáció JELENLEGI NEOLIB FORMÁJÁN viszont egész Európa agonizál. A vesztesek közé meg minek tartozni, akiknek ráadásul csak piacnak és az olcsón felvásárolható ingatlanaink miatt kellettünk
2008. 07. 23. 14:32
Kiss Tibor: A nyersanyagárak drasztikus emelkedése és az infláció: Mi a kapcsolat ezek között?
http://portal.jobbik.net/index.php?q=node/6064
2008. 07. 23. 14:42
Rend, jólét, ébredés.
AZ ALAP KÉRDÉSEkRE kell koncentrálni ebben a párt alapelveit kommunikáló írásban.
Aki kíváncsi a részletekre annak úgyis ott van a http://www.jobbik.hu/ és ezer további tájékozódási lehetőség.
2008. 07. 23. 16:30
SF: azért ebben a nyersolajáras dologban is látszik, hogy nem tiszta ám minden a cikk írójának :)
2008. 07. 23. 22:50
Birodalom- kontra nemzetpártiak - A FÚSZ újságírójának reagálása a Rend, Jólét, Ébredés cikksorozatra
2008-07-23 16:54 barikád.hu
Kedves Elnök Úr, Kedves Gábor!
Olvastam a "Rend, Jólét, Ébredés" sorozatod első írását, s már a bevezető megragadott! Pontosan erről van szó! Igenis, egyrészt óriási igény van ezekre, másrészt nem elérhetetlen vágyálom, csak kellenek olyan vezetők, gondolkodók, értelmiségiek és dolgozó egyszerű emberek, akik bátorítást, útmutatást adnak, hogy kikerüljünk abból a sötét és mocskos alagútból, ahová bevezették népünket!
Épp tegnap beszélgettem egy barátommal, s elmondtam neki, nem igaz, hogy a politika úri huncutság, nem igaz, hogy aki politizál, az tisztességtelen, hiszen vezetni kell egy közösséget. A szó eredetét is érdemes megnézni: "A politika a csoporton belüli döntéshozási folyamat. Bár a kifejezést általában a kormányzás kapcsán használják, a politika jellemzően jelen van számos csoportos interakcióban, többek közt üzleti, oktatási vagy vallási intézmények működése során. A politikatudomány a politikai viselkedést, a politikai hatalom megszerzésének és alkalmazásának módszereit vizsgálja. A politika kifejezés a ókori görög városállamok (poliszok) nevéből ered. A politika szó eredeti jelentése közélet, ebben az értelemben tehát mindenki, aki részt vesz a közéletben, politizál". Ha nincs megfelelő vezetés, akkor anarchia fog kialakulni! Most azért ilyen aljas a politika, mert sok gonosz ember is műveli. Szoktam mondani: "Ha a becsületes emberek nem csinálják, akkor majd csinálják a gazemberek." Ebben élünk most! Meggyőződésem, hogy a tisztességes, jóakaratú (akár keresztyén) embereknek kötelességük komolyan politizálni, és törődni a köz dolgaival, a közjóval!
Már rég írtam arról, hogy ma a társadalomban nem bal és jobboldal között van a törésvonal, hanem "birodalom"-pártiak és nemzet-pártiak között. A gengszterváltás előtt az orosz birodalmat szolgálták a vezetők, ma pedig a mammonét, a globalizáció birodalmát! De - sajnos - nem saját népüket! Nézzük csak meg, mik lettek az egykor csóró képviselőkből? Emlékszem, amikor az egyik - akkor még kis nyikhaj - gyerek (képviselő ma is) Trabanttal ment a parlamenti ülésre, ma pedig milliárdos, és hatalmas luxusautóval jár. Nem irigyeljük tőle, de kérdem én, értünk mit tett? Nekünk mennyivel lett jobb, hogy ő képviselt bennünket?
Semmivel, sőt sokkal rosszabb lett!
Bizony, ideje lenne már, hogy végre a magyar nép is bejusson a parlamentbe, mert ha valakik csak karjukat tárogatják évek (sőt két évtized) óta, hogy tehetetlenek, azoknak semmi keresni valójuk nincs ott! Sajnos, a népünk még nem tanulta meg, hogy maga képviselje az érdekeit, s a választások során ezt ki is fejezze. Bedőlünk a hamis ígérgetéseknek, hazugságoknak, csábításoknak, elhisszük a mézes-mázos szavakat, ahelyett, hogy az asztalra csapnánk, s azokat, akik nem minket képviselnek, elzavarnánk!
De lassan eljön ennek is az ideje! Mert ez így sokáig nem mehet! A képviselő urak (urak?) csukott szemmel járnak, nem látják, mi történik falvainkban, milyen kihaltak, tétlenek, mert nincs munka, illetve nem érdemes gazdálkodniuk, hiszen úgyis ellopnak tőlük mindent. Kilátástalan az életük. De épp így érdemes ellátogatni városaink egyes részeire is. Ott sem jobb a helyzet. Erre cinikusan megjegyezte az egyik favorit Fideszes képviselő, hogy az ország hamarosan "latinamerikalizálódik"! Ja, ő könnyen beszél, hiszen dúsgazdag, számolatlanul dől hozzá a pénz, miközben ő maga az egyszerű emberek számára elérhetetlen! (Igaz, hogy elvileg azokat is képviselné,...). Teljes mértékben érzéketlen az emberek gondjaival kapcsolatban. S ő országgyűlési képviselő! Na ez a gond. Amikor egyesek elfelejtik, hogy honnan jöttek, és miért!
Nem szabad kihagynunk azonban a média felelősségét sem. Amikor a Fidesz volt kormányon, súlyos vétket követett el, mert nem alakította ki a nemzeti médiát! Aztán pedig állandóan arra hivatkoztak (mind a mai napig ezt teszik), hogy agyonhallgatják őket, meg nem tudnak bejutni, hogy szóljanak az országhoz. Azért néhányan (s megint civil szerveződésben, legtöbben ingyen) igyekszünk hiteles tájékoztatást adni a valóságról.
(Czakó István, FÚSZ)
barikád.hu
2008. 07. 24. 10:11
SF!
"Ha a Jobbik valami elvont, intellektuiális elemzéssel, és a széles sokaság számára érthetetlen adatokkal bombázná a választókat, akkor az talán jobb lenne?"
Igen, jobb lenne. Egyébként egy korrekt programnak nem kell elvontnak és intellektuálisnak lennie (nem is értem ezeket a jelzőket ebben a környezetben), csak konkrétnak, kidolgozottnak, átfogónak.
Ha nem ilyen, akkor csak demagóg baromság. Parasztvakítás az egyszerű népnek. Szükség van persze a haknira is, nem mondom, hogy nem, de azért jó lenne, ha lenne mögött némi ráció is.
Ezt egyik párt sem szállítja mostanság, a Jobbik különösen nem.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.