Kedves Árpád!
Az áldást sodika küldte 2008. július 25., péntek - 3:53-korCímkék: molnar f arpad sodi video
42 komment
Kedves Molnár F. Árpád!
Ami engem illet, pontosan értem, hogy miről beszélsz. Te, aki még az enyémet is sokszorosan meghaladó lendülettel, kitartással, és energiával igyekszel a magyar netet gazdagítani különféle videókkal, melyek nélkül a nemzeti harcot szegényebbnek érezhetnénk jó néhány olyan gondolattal, amit kizárólag te lehetsz képes összegyűjteni, illetve megfogalmazni a nagyközönség számára, látszólag joggal érzed derogálónak, hogy egy lapon említsenek téged egynémely gyűlölködő, kevésbé kifinomultan kommunikáló jobboldalival.
Azonban én ezzel együtt is úgy gondolom, hogy ilyenfajta nívóbeli hierarchia gondolata most, amikor mindennél szélesebb összefogásra van szükség, csak felesleges megosztáshoz vezetne. Való igaz, hogy sokan követtek el hasonló hibákat a múltban, főleg a 2006-os ébredés kezdeti időszakában, amikor még csak formálódtak a haza ügyéért harcoló emberek közötti viszonyok, azonban én úgy érzem, hogy manapság a hasonló konfliktusok nagy része már nyugvópontra jutott. Nincs az állandó marakodás.
Tomcat és Kőrösi Imre persze nem fog holnap reggel összeölelkezni, azonban a jelek szerint ma már a többségünk belátta, hogy úgy a helyes, ha mindenki a maga tempójával és stílusával harcol a közös ellenség ellen, elvégre a cél nagyrészt stabilan egyező, és csak ez a lényeg. Ez szerintem így van rendjén, ugyanis jobb esélyt sem hagyni a balliberális elnyomóknak arra, hogy az 'oszd meg és uralkodj' elvét alkalmazhassák a magyar embereken. Ami engem illet, el sem tudom mondani, mennyire örülök ennek a most látszódó nemzeti összezárásnak. Talán ezt csak az tudja kifejezni, hogy annak idején több humorosnak szánt karikatúrát is készítettem a Tomcat-Kőrösi küzdelemről, a szatíra eszközével figurázva ki, hogy valójában mennyire értelmetlen az egymás ügynöközése. (Tévedés ne essék: nyilván vannak beépített ügynökök, de szerintem a keresgélésük túl sok energiát köt le, ezért érdemben nem érdemes azzal tölteni a napjainkat, hogy őket próbáljuk azonosítani.)
Van persze még itt egy másik kategória, akiket megemlítesz, közelebbről azok a részeg fazonok, akik artikulálatlanul üvöltve zsidóznak, illetve - kezdjük ezzel - támadnak meg operatőröket.
Ha nem megy a fenti videó, kattints ide!
Nos, velük kapcsolatban nem ez az esetem volt a legdurvább, melynek anyagát a videódban magad is felhasználtad, hanem az, ami idén március 15-én történt. Az alábbi videót azért ajánlom különösen figyelmedbe, mert ez kapásból megcáfolja néhány állításodat.
Saját felvétel:
Ha nem megy a fenti videó, kattints ide!
Index-es videó ugyanerről:
Nos, mint látható, a kedves tüntetők itt emberesen megnevelik a balliberális szutykok tudósítóit, azonban, azzal együtt, hogy szó nélkül nekem rontanak, attól a pillanattól kezdve, hogy igazolom, ki is vagyok valójában, engem - nagyon helyesen - máris szövetségesükként kezelnek.
NEM mindegy tehát, kinek dolgozol.
Hasonlóan sajnálatos félreértések, mint amiről te magad is beszámolsz a videódban, természetesen óhatatlanul is előfordulnak, miközben a hazafiak - szerintem erkölcsi szempontból el nem ítélhető módon - éppen megdolgozzák a cionliberális zsarnokok szervilis talpnyalóit. Hogy mást ne mondjak, a homokosok néhány héttel ezelőtti felvonulásán én magam is kaptam egy kisebb adagot Tomcat káoszbrigádosainak bűzös vízéből, mert amikor vitatkoztam az egyik injekciós, Kossuth téri nénivel, véletlenül liberálisnak néztek engem. Mégse haragszom rájuk, azóta már kezet is ráztam velük, ugyanis ha arra gondolok, hogy ilyen félreértések nélkül hathatós nemzeti önvédelem se lenne, akkor máris nem tűnik annyira vállalhatatlannak, és elviselhetetlennek mindez. Mondom ezt annak ellenére, hogy elég kellemetlen volt harcsabájoló illattal hazamenni. :)
Árpád, mondod még azt is, hogy szerinted teljesen mindegy, kinek a kezében van a kamera, egyetlen újságírót sem szabad inzultálni. Ezzel a legkevésbé sem tudok egyetérteni. Amikor ugyanis olyan ócska szennylapok működnek, mint a hazafiak adatait sorra közlő Partizáninfó, szerintem igenis jogos igény minden magyar érzésű ember részéről, hogy csak és kizárólag kipróbált, megbízható személyek legyenek jelen képrögzítő eszközzel olyan nemzeti rendezvényeken, ahol esetlegesen várható lehet a rendfenntartó erőkkel való kényszerű konfrontálódás. Arról már nem is beszélek, hogy az Index aljas csúsztatásait, amit a videóvágás módjával is erőszeretettel gyakorolnak, joggal érzi minden jóérzésű magyar büntetést érdemlő cselekedetnek.
Értem én, Árpád, hogy ezzel együtt a legkevésbé sem tudsz azonosulni a dobálózó, és hét pofára zsidózó focihuligánokkal. Tény, hogy ezek gyakran produkálnak olyan megnyilvánulásokat, melyeket igen nehéz a szalonképesség kategóriájába sorolni. Azonban én ennek ellenére is azon a véleményen vagyok velük kapcsolatban, mint Budaházy György és Toroczkai László. Igen, egy kicsit ciki, hogy ezek az emberek még akkor sem képesek türtőztetni magukat, amikor különben indokolt lenne. De annak ellenére, hogy nehéz kontrollálni őket, két dolgot mindenképpen leszögezhetünk velük kapcsolatban.
-
Meg lehet őket érteni. (Bővebben hallgasd meg Morvai Krisztinát)
-
Hasznosak
A hasznosságról szólva: ezek bizony tettre kész emberek. Olyanok, akikre igen nagy szükségünk lesz, ha esetleg mégsem zárul le megnyugtatóan a Turul körüli huzavona, és mégis kénytelenek lesznek a hazafiak akár polgári engedetlenség árán is megakadályozni a lebontását.
Azt mondod, nehezen lehet egyetérteni az erőszakkal, mert így cseppet sem vagyunk különbek azoknál a vadállatoknál, akik 2006. október 23-án emberek százait verték véresre, illetve nyomorítottak meg egy életre? Nos, tökéletesen igazad van.
Az egyetlen probléma, tudod, ott van, hogy az említésre méltó emberi sérülésekkel járó eseményeket soha nem az utcai fenegyerekek kezdeményezik, hanem a rendőrök. (A demonstratív rendőrautó-rongálás, melynek nyilván az a jelképes jelentősége, hogy az ellenállási mozgalom akár még ezt is meg tudja tenni, már egy egészen más kategória, de ebbe most ne menjünk bele, elvégre szerintem az igazi határvonal az emberi sérülés és annak a hiánya között húzódik.) A hazafiak tehát általában mindig csupán válaszreakcióval szolgálnak. Azt a kérdést, hogy ez a válaszreakció helyes-e, vagy helyette a keresztényi alázat lenne-e méltóbb, természetesen jogos lehet vizsgálni, de amikor éppen hús-vér valóságában tapintható reálpolitika zajlik, akkor igen nehéz átszűrni ezeket a cselekedeteket holmi absztrakt elvi megfontolásokon. Helyi történésekre helyi reakció a logikus. Az utólagos, esetleges morális mérlegelés már egy ettől eltérő terület kell, hogy legyen.
Legvégül lássuk azt a szempontot, miszerint elfogadható-e, ha a hozzád, vagy a hozzám hasonló, kifinomultabb módszerekkel kommunikáló jobboldaliakat egybemossa a közvélemény az ormótlan zsidózókkal... Ez megint csak egy érdekes, ráadásul igencsak aktuális kérdés, ami annak kapcsán bontakozott éppen ki, hogy én a tegnap esti Turul tüntetés videómon "hazafiaknak" nevezem azokat a fiatalembereket, akik kórusban azt kiabálják többször egymás után, hogy "mocskos zsidók".
Nos, ezzel megint csak ahhoz az értelmetlen hierarchiaképzés gondolatához kanyarodunk vissza, amit a bejegyzésem elején is említettem. Hogy ezt a gyakorlatban miért tartom egy nagyon veszélyes megközelítésnek, egy rövid, de annál szemléletesebb példával illusztrálnám. Tény, kedves Árpád, hogy vannak olyan emberek, akik annak ellenére, hogy magukra jobboldaliként gondolnak, téged, Skodacsek Andrást, Satu Ferdinándot, vagy akár engem hóbortos bolondnak tartanak. Ugyanígy vannak olyan jobboldaliak, akiket akár én, akár te tartasz ilyennek. Ha értelmetlen és ködös módon meghúzott, morális, színvonalbeli, avagy szalonképességi vonalakat húznánk, és mindenki dacosan megtagadná az együttműködést azokkal, akik az így kialakuló komfortzónáján kívül esnek, akkor gyakorlatilag lehetetlenné válna az érdemi nemzeti célok megvalósítása, mert minden időnket is energiánkat a folyamatos méricskélés, és egymás sehova nem vezető véleményezgetése kötné le.
Az ellenség pedig röhögne a markába.
Azt pedig nem akarhatjuk.
Legvégül engedd meg, hogy további sok sikert és kitartást kívánjak a munkádhoz!
Maradok tisztelettel:
By SoDI
Eddig 42 komment érkezett (
)
2008. 07. 25. 5:50
Hogy ne legyen már félreértés: zsidózni szabad, de csak nekünk, a gójoknak természetesen nem. Egészen egyszerűen azért, mert egy zsidó nem lehet antiszemita, csupán csak "öngyűlölő", ami természetesen nem számíthat bűncselekménynek hehehe. Egyébként is nekünk minden szabad, mert mi vagyunk a Holokauszt népe. A gójoknak pedig csak az szabad, amit mi megengedünk, mert mi vagyunk a Holokauszt népe. Meg aztán aki fizet, az parancsol. Már pedig mi fizessük a politikusokat és egyéb jogalkotó parlamenti mókusokat, tehát mi mondjuk meg, mi az, ami szabad és ami nem. Az pedig mit sem változtat a lényegen, hogy a gójok pénzével fizetünk, hiszen ők éppen ezért vannak :)))))
2008. 07. 25. 7:38
Nem semmi az a mesevilag, amiben ez az Arpad nevu csavo is el, megneztem par videojat a honlapon, kivancsi vagyok, ra fog-e csodalkozni a vilagra, ha felebred, kimegy es megezni a sajat szemevel, mert a ciganyozas es a zsidozas utan egyszer azzal fog agitalni, hogy Szauron ellopta a gyurut, esmost milesz...
2008. 07. 25. 8:35
Az a videoja kulonosen vicces a sracnak miszerint be kene kamerazni az egesz orszagot (!!!), igy lehetne elejet venni a ciganybunyozesnek. :-)))
Azt is irja a videon a szerzo az NBH-nal is dolgozott, csak azt nem ertem uj takaritot vettek fel, mert nem voltak vele elegedettek vagy miert tavozott? ;-))
2008. 07. 25. 8:50
Teljesen felesleges a több saját videójához fűzött kommentárja szerint volt NBH-s és rendőrspicli Molnár F-fel foglalkozni vagy bármely szinten a nemzeti jobboldalhoz sorolni, még akkor sem, ha nagy löttyös zagyvaságaiban természetesen akad igazság is. De ha mondjuk csak nettó elmebeteg aminek látszik, az egészen biztos, hogy vendégei közül többen volt pártállami figurák a saját és hivatalos életrajzuk szerint. A III/II-es Kozenkay, az MSZMP-s és a komcsiktól nemrég 140 milliós bankhitelt off shore cégre felmarkoló Kőrösi (miközben pártházak felgyújtását hirdette meg, de érdekes módon eljárás sem indult ellene), a lopásért és garázdaságért - nem ávós rendőröket támadott meg, hanem bútort és számítógépet lopott valamint a neki munkát adó hölgyet bántalmazta fiával közösen - végre elítélt MSZMP-s Rozgics és szennylapjuk önmagáért beszélnek. Mindenféle párhuzamot ezek és Tomcat vagy bármely hazafi közt méltatlannak érzek. Kőrösinél és bandájánál több hazugságot a radikáljobbra szóró társaság nemigen van. Ja, kihagytam a véletlenül szintén MSZMP-káder Lakatos Pál elvtársat, akinek fiacskája az izraeli securitys megszállók egyik itteni képviselője. Jobb volna a Sodi blog színvonalát nem ronatni efféle férgek komolyan vételével.
2008. 07. 25. 8:56
Ezzel a "magyarverő mélymagyarok" szöveggel meg takarodjon a bús picsába molnárf nbh-s. Tipikus, aljas, hulladék. Ilyen alapon az 56-osok is magyargyilkosok voltak. Kurvaanyádárpi!
2008. 07. 25. 9:02
Sodi, elég értelemes ember vagy, te is el tudod dönteni tények és dokumentumok alapján, hogy ki szaglik. Az elmúlt két évben a tettek világosan elválasztották a kőrösi-rozgics és molnáref hulladékokat a hazafiaktól.
2008. 07. 25. 9:04
Sodi mint 'eleg' ertelmes ember? Es valami ami ronthat a blogjanak a szinvonalan? Ezek nekem uj dolgok.... :-)
2008. 07. 25. 9:17
Nem semmi fazon ez a Molnár F. Árpád :))
2008. 07. 25. 10:49
sodika: kiváncsi lennék, akkor is így nyilatkoznál ("Nos, mint látható, a kedves tüntetők itt emberesen megnevelik a balliberális szutykok tudósítóit, azonban, azzal együtt, hogy szó nélkül nekem rontanak, attól a pillanattól kezdve, hogy igazolom, ki is vagyok valójában, engem - nagyon helyesen - máris szövetségesükként kezelnek."), ha előbb jól megvertek volna és nem hagynak magyarázkodni. Persze akkor rögtön csőcselék lenne. Ismét csak Voltaire szavait másolhatnám be, amire anno te is hivatkoztál.
2008. 07. 25. 11:52
Csak összenő, ami összetartozik. :DDD
Egy újabb hazafi sOdI blogján! Ezen a fickón már jókat derültem korábban is, nagyon kemények a videoi!
2008. 07. 25. 11:53
sOdI, szeretnénk látni a te tapétádat is!
2008. 07. 25. 12:00
"a ciganyozas es a zsidozas utan egyszer azzal fog agitalni, hogy Szauron ellopta a gyurut, esmost milesz.."
Ejnye fixpont... Már a második hozzászólásban ilyen tökéletes, hajszálpontos döfést bevinni nem úriemberhez méltó. Mentségedre mondom, hogy Pengető, P és C el-elmaradoznak (pedig ha tudnák, mi mindenből maradnak ki, mert arra én se számítottam, hogy még Árpi is megjelenik itt... pedig logikus és érthető), tehát nehezebb 90 hozzászólást kivárni. De ezért most megfeddlek, minden további hozzászólogatás felesleges, én már így is kész vagyok.
2008. 07. 25. 12:39
Gondolom nem vagytok annayira hülyék, hogy nem tudjátok miért nem szertik a radikálisok ha filmezik őket. Elmagyarázom:
Ha pl. felveszel egy arcot aki szépen álldogál és nem csinál semmit, de később egy rendőrségi felvételen alig látható arcal vagy símaszkban összecsap a rendőrökkel (amihez ti gyáva szarok vagytok), könnyen azonosítható pl. a ruházatáról és a Te felvételedrő. Úgyhogy jobb ha nem kamerázol ha ilyen tömegbe tévedsz, mert még a végén agyonvernek (nagyon helyesen). A liberális média képviselőit pedig azért verik szarrá, mert kiforgatják nevetségessé teszik a számukra ellenséges nézetű magyarokat. De gondolom ezen nincs mit magyarázni.
Nem kell egy utcai harcról közvetítést adni, majd akit érdekel megnézi élőben.
Remélem ezt a nagypofájú fogyatékos Molnár Árpádot pedig egyszer tényleg agyonveri egy "mélymagyar".
2008. 07. 25. 13:07
bg: és utána mi lesz ha átveszitek a hatalmat? Majd aki nem azt mondja amit ti azt viszitek az Andrássy út 60-ba? Esetleg ott helyben a legközelebbi lámpavasra húzzátok csak, mert más a véleménye? Ha ilyen országot építetek akkor azzal a halálos döfést adjátok meg Magyarországnak.
2008. 07. 25. 13:15
k0zi ugye nem gondolod, hogy nehany ezer emberrel tobb idiota el ebben azo rszagban, mi az, hogy atveszik a hatalmat, ne viccelodjunk mar kerem, az egyetlen dolog ami felett at fogjak venni a hatalmat az este a kocsmaban a soroskorso, de masra halvany eselyuk sincs :-)
2008. 07. 25. 13:19
gb legalabb tisztan fogalmaz, azert ne filmezd oket, mert torvenytelensegeket akarnak csinalni, de akkor kerem ezt kell irni, bar ez nyilvan elfogadhatatlan egy jogallamban, de legalabb valaki nyiltan kimondja
2008. 07. 25. 13:21
Ez ugyanis a legsotetebb idoket idezo megfelemlites. Erre egy jogallamnak csak egy valasza lehet, kivezenyelni az rendorseg elit osztagait es gyakorlatilag peppe veretni az osszeset, aki megprobalja azty, hogy: 'símaszkban összecsap a rendőrökkel '
Sajnos a magyar rendorok is tul puhak, kesztyus kezzel bannak nagyon a huliganokkal. Mondjuk ennel mar csak a birosagok munkaja tragikusabb, akik meg mindig elengedok oket masnap. De lesz ez meg maskepp is, nemsokara.
2008. 07. 25. 13:26
GYÁÁÁÁÁÁ :DDDDDDD
http://href.hu/x/6ghl
2008. 07. 25. 13:52
fixpont: "egyszer azzal fog agitalni, hogy Szauron ellopta a gyurut, esmost milesz.."
LOL :DDDD
tulok "vendégei közül többen volt pártállami figurák"
Azért ott figyel Torgyán doktor is, meg nem egy Jobbikos politikus.
"el tudod dönteni tények és dokumentumok alapján, hogy ki szaglik"
Oké, oké, persze. SZAGLIK.
De sokkal jobb leszarni, és inkább a nyílt ballibekre koncentrálni. Az ügynökkeresés ideje 2006 volt.
Most már ne pazaoljunk több energiát.
k0zi: "Ismét csak Voltaire szavait másolhatnám be"
Az, hogy geci módon vágják össze a videót az Indexesek, nem olyasfajta 'vélemény', melyet Voltaire is védett, hanem vegytiszta magyarellenes propaganda. Mint ilyen pedig, joggal vívja ki az emberek haragját.
sg: "de később egy rendőrségi felvételen alig látható arcal vagy símaszkban összecsap a rendőrökkel "
JAJ ISTENEM!
Könyörgöm, KONSPIRÁCIÓ kell! :) Tessék szépen akció előtt átöltözni. Nem kell hozzá más, csak egy hátizsák, amibe akció előtt berakod a pulcsidat. És VOALA: máris nem tudnak azonosítani!
"Nem kell egy utcai harcról közvetítést adni"
DE IGEN :)))))
Ugyanis PONT EZ AZ ÉRTELME!
Az, hogy az egész világ LÁTJA a magyarok bátorságát!
ERRE VAN SZÜKSÉGÜNK, HIDD EL! :)
fixpont: "mi az, hogy atveszik a hatalmat"
Ne feledd: a történelem folyamán a nagy dolgokat mindig egy harcos kisebbség vívta ki magának.
2008. 07. 25. 13:56
Ráadásul, bg, ennyi erővel még a HírTV-s Kisberk Szabolcsot is meg kéne verni. Ugye érzed Te is, hogy ez milyen hülye gondolat lenne? :)))
2008. 07. 25. 14:00
Különben ahhoz a megjegyzéshez, miszerint "még az Árpi is megjelenik itt" csak annyit fűznék hozzá, hogy - amint látjátok - én igen erősen vitatkozom vele. :)
2008. 07. 25. 14:02
Magyarellenes propaganda? Nos a te videódat megnézve semmi különbség nincs a kettő között, ja de, az indexes végetér a zsidózás előtt. Másik dolog, hogy ne te döntsd már el kinek milyen a véleménye, mert a kommunisták is így csinálták, lehetett véleményed, de az egyezzen a párt véleményével.
2008. 07. 25. 14:10
k0zi: Az Indexesek egyszerűen nem voltak már ott a zsidózásnál, mert a rendőrök addigra kimenekítették őket.
Tudom, ott van a különbség az én munkám és az övék között, hogy én egy vágatlan felvételen mutatom be az igazságot, HA van mit bemutatni rajta. Az Index-esek viszont rendre akkor is ilyesmit mutatnak, vagy sugallanak, amikor szó sincs még csak hasonlóról sem!
"ne te döntsd már el kinek milyen a véleménye"
A magyarellenes propaganda nem vélemény.
A magyarellenes propaganda az magyarellenes propaganda.
2008. 07. 25. 14:16
Jó, de baszki amikor valamire azt mondod, hogy EZ MAGYARELLENES propaganda, akkor igenis eldöntöd, hogy az nem vélemény, tehát meghatározod, hogy mi lehet a véleménye. Én az indexes videóin sose éreztem azt, hogy ez bántó lenne és támadna az identitásomban. Egyébként érdemes megnézni az MSZP rendezvényen készült indexes videókat, ott is ugyanígy vannak vágva.
2008. 07. 25. 14:46
k0zi: Négyet rúgnak jobbra, és a látszat kedvéért egyet balra. Nem szabad bedőlni nekik, ez egy csel.
2008. 07. 25. 15:05
Számomra egyik se bántó. Ha pedig nem tetszik valami nem kell nézni. Nem csel ez, hanem az emberek ilyen videókat akarnak megnézni. Az index bulvárosodott, pontosan azért, mert az emberek ezt igénylik (legolvasottabb újság a Blikk ugye). Egyébként bakker, a te tényszerű riportodból is az jön le, hogy ezen a tüntetésen kinnvolt Vona Gábor meg egy zsidózó tömeg aki újságírókat vert. A tiéd nem magyarellenes propaganda? Miért nem csak Vona beszédét mutattad be?
2008. 07. 25. 15:19
Ez a "Magyar Gárda KAMERÁZZON be mindent" videó tényleg móka. :))
http://hirhatter.t35.com/a_ciganybunozes.htm
2008. 07. 25. 15:21
k0zi: "Számomra egyik se bántó."
Ha mondjuk szörnyturulnak nevezik a szent madarunkat, az sem bánt?
"Miért nem csak Vona beszédét mutattad be?"
Elsőként mindig az akciót mutatom be.
A beszédek ráérnek másnapra. :)"
"a tiéd nem magyarellenes propaganda?"
Nem, mert az enyém a videó nagy részében vágatlan.
2008. 07. 25. 15:39
sodika: szörnyturulos videóra nem emlékszem, linkeld már be plz.
2008. 07. 25. 15:41
k0zi: Ez nem videó volt, hanem nácivadász cikk.
Google tárból ide kattintva olvashatod el:
http://href.hu/x/6gj7
2008. 07. 25. 15:58
Ja, én az indexes videókról beszéltem. A nácivadász ki a fenét érdekel, egy 0 olvasottsággal rendelkező hülyeség. Ami attól se lesz olvasottabb, hogy Draskovics és a baloldali sajtó megdicséri.
2008. 07. 25. 16:00
k0zi: Olvasgass.
"Az Index riportereinek ezúton üzenem, hogy ha még egyszer meglátom, hogy felém fordítják a kamerájukat, előbb azt töröm össze, aztán az orrukat."
http://www.bombagyar.hu/index.php?post=934
2008. 07. 25. 16:54
Hát igen, ez a legmegfelelőbb eljárás, eltöröm az orrát. Az meg nem a magyarság elleni támadás szerintem, hogy Tomcat-et meg pár tüntetőt megvágva tesznek ki a honlapra. Egyébként nem tudom, nekem ebből a videóból is az jön le hogy Tomcat odament aztán a nénike meg elkezdte kiosztani, és ebből vágtak egy jelenetet.
2008. 07. 25. 16:56
Tomcat egy helyben állt, mindenki úgy ment oda hozzá. Itt van a saját videóm, megnézheted:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/05/10/Tomcat_dudaja/
2008. 07. 25. 17:00
Jó, de ahol állt oda 1x odament :)
2008. 07. 25. 17:01
Különben szerintem aki a magyarságért harcoló embereket támadja, az a magyarságot támadja.
2008. 07. 25. 17:01
Jó, annyi igaz, hogy pont ott állt, ahol mindenkinek el kellett haladnia, aki a rendezvényre tart :)))
2008. 07. 25. 17:14
Azt kéne már felfogni, hogy ez a harc, csak Gyurcsánynak kedvez, hogy lehet mutogatni: "Ott a náci nézzétek!" "Ott a csőcselék nézzétek!" minden politikához kicsit is értő tudja, hogy egy országot fenyegető helyzetekben az emberek jobban bíznak az éppen regnáló hatalomban, mivel neki van ereje megvédeni őket a náciktól/terroristáktól/kommunistáktól/pirézektől. Ezért megy a riogatás minden politikai oldalon (Jobbiktól a Kommunista Munkáspártig). Jelenleg ezek a megmozdulások, ahol zsidóznak kicsit, meg megvernek pár riportert kinek jó? Jelenleg az a cél, hogy a lakosság nagyobbik része elhiggye, itt bizony fasisztaveszély van.
2008. 07. 25. 17:55
Szerintem irtózatosan nagy birkának kell lenni ahhoz, hogy valaki ezt elhiggye. Arról már nem is beszélve, hogy érdekes módon 2006 őszén az MTV ostrom sem változtatott nagyon sokat az önkormányzati választások végeredményén.
Ennyit tehát arról az elméletről, miszerint az erőszak (vagy nevezzük inkább így: határozott kiállás) jobboldali vereséget szülne.
2008. 07. 25. 18:13
Nem vereséget szül, csak pontokat hoz az MSZP/SZDSZ-nek. Így a 2/3-ados jobboldali győzelem fog elúszni, nem a 2010-es választás. Esetleg a Jobbik 5%-os küszöbe és talán az SZDSZ-nek lesz 5%-a. Ez az egész ellenzékiség egy színjáték, amivel 2010-es választásokra gyúrnak, hogy az SZDSZ átugorja a parlamenti küszöböt. Nem kell a teljes társadalomnak félnie, elég ha az az 5% fél, aki ezért az SZDSZ-re szavaz :)
2008. 07. 26. 0:13
Látom nem értitek!
Nem a hatalmat akraja itt senki átvenni, hanem a jelenlegit elzavarni, és ha ahhoz össze kell csapni azzal aki ezeket védi, akkor összecsapásokra kerül sor. De nyilván nem a járókeretes nagyi fog harcolni, vagy a terhes kismama, hanem az aki edződött már az ilyen helyzetekhez és elég bátor is hozzá. 56-ban sem az átlag kispolgár fogott fegyvert, viszont akkor is volt rengeteg ember akit az akkor készült filmek, hiradók alapján ítéltek el. Nagyra értékelem azokat videókat amiket készítettetek, ti így harcoltok. Tudom néha egy kép többet mond mint 1000 szó. De ne feledjétek el, fotókkal, videókkal még nem nyert csatát senki. A rendőrök is kameráznak egyfojtában, honnan tudja pl. az a Egri tüntető, hogy nem-e civilruhás rendőr vagy éppen vagy spicli? Téged Sodi, pedig láttalak március 15-én (ha jól emlékszem), mikor megtámadtak, és én is azok közt voltam akik úgymond leállították a támadóid, mert felismertelek. Nem szerncsés dolog akció közben filmezni!
2008. 07. 26. 0:44
"Nem szerncsés dolog akció közben filmezni!"
Adrenalin nélkül mit sem ér az élet :)
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.