SoDI származása
Az áldást sodika küldte 2008. július 28., hétfő - 2:20-korKategóriák: Anti-Nácivadász
Címkék: nacivadasz sodi szarmazas
109 komment
A mai bejegyzés után minden cionista zsidó, és bolsevik lumpen döntse el, hogy akar-e még beszélgetni erről...
Tudom, hogy sokan vannak közületek, akik szerint hatalmas hiba reagálni a Nácivadászok mocskolódásaira, ugyanis csak feleslegesen csináljuk nekik a reklámot, és a linkelgetéssel növeljük a Google pagerank-jukat, azonban én úgy gondolom, hogy mindenképpen érdemes folyamatos ellenpontot képezni a propagandájukkal szemben.
Erősen hiszen ugyanis, hogy egy oldal látogatottsága, vagy elhelyezkedése valamely kereső találati listájában önmagában még nem teszi társadalmilag hatásossá az ott található tartalmat, elvégre a Népszabadságot is mindenki olvassa az ellenség megismerésének jegyében, mégis fogyatkozó Magyarországon a balliberális módon gondolkodó emberek száma. Ha az ember hatni akar az ellenfél olvasóira, és enyhíteni akarja valamilyen weblap azon képességét, hogy befolyásolni tudja a közgondolkodást, ahhoz ehhez a legjobb módszer az, ha pontról pontra, észérvekkel cáfoljuk meg az onnan érkező valótlanságokat.
Elsősorban azért gondolom úgy, hogy szükség lenne erre, mert – ellentétben a Partizáninfóval, akik néhány, a rendőrségtől kapott adat jogtalan publikálásán, és esztelen fröcsögésen kívül másra nem képesek – ezek a Nácivadászok némileg összeszedetten, és a maguk módján kifejezetten értelmesen kommunikálnak. Úgy gondolom, hogy teljesen felesleges elvitatni tőlük ezt a tényt, elvégre legtöbbször elképzelni sem lehet annál nagyobb hibát, mint amikor valaki elbizakodottan lebecsüli az ellenségét. Ellenségnek lenni ugyanis rangot jelent, ezek tehát az eltaposandó férgek fölött helyezkednek el egy lépcsőfokkal. (Míg a férgek az állatoknak kijáró megvetést, és sárba döngölést érdemlik, addig az ellenséget egyenrangú küzdelemben kell legyőzni, majd végül - természetesen ugyanúgy - kíméletlenül megsemmisíteni.)
Másfelől úgy érzem, abból a szempontból hatalmas taktikai előny birtokában vagyok, hogy képes vagyok ráhangolódni az ő érvelési menetükre. Megfigyeltem ugyanis, hogy a legtöbb esetben a Nácivadászok hajszálpontosan azokat a gondolkodási sémákat alkalmazzák az írásaik megfogalmazása során, mint amelyekkel ezen a blogon én magam is előszeretettel operálok, csak éppen ellenkező előjellel. Ilyen módon tehát az övékével egyező érvelési technika birtoklása, de az ő céljaikkal homlokegyenest szembemenő célrendszer, úgy érzem, kiválóan alkalmassá tesz engem arra, hogy alapos, és hiteles cáfolatát nyújtsam a hazug állításaiknak. Ebből a megfontolásból hoztam tehát most létre az ellen-nácivadász kategóriát.
Mindezt csak azért írtam le, hogy megvilágítsam az ellen-propaganda szükségességét azok számára, akiknek szemében esetleg kevésnek bizonyul a személyes megtámadtatás indoka, vagyis az, hogy ezek a szemét kis patkányok valamiért kiemelten foglalkoznak velem.
Márpedig foglalkoznak, mégpedig minduntalan arra a kényszerképzetükre térve vissza, miszerint én zsidó lennék. Miután ez elképzelhetetlenül távol áll az igazságtól, talán a teljes ignorálás lenne részemről a méltó válasz, azonban én ennek ellenére egy érdekes lehetőséget, ha úgy tetszik: kapaszkodót látok a rágalmakban arra, hogy – részben az én hozzájárulásommal – elindulhassunk abba az irányba, amikor a hazai közéletben egyre kevésbé számít majd szalonképtelennek vizsgálni bárkinek is a származását. A művi, polkorrekt szabályok fokozatos felszámolásának szempontjából tehát kifejezetten előnyös, ha minél nagyobb nyilvánosság előtt van szó ilyesmiről, még akkor is, ha ez esetben éppen én vagyok a vizsgálódás alanya.
Arról már nem is beszélve, hogy miután pontosan tudom, hogy a származásommal kapcsolatos rágalmak mekkora hazugságok, így bármiféle, ilyen irányú vizsgálódás elé nyílt szívvel, és bátran állhatok; mindez a legkevésbé sem jelent gondot a számomra. Annál is inkább így van ez, mert tény: a stabil keresztényi és értelmiségi gyökerek szégyenkezés helyett inkább büszkélkedésre adnak okot a számomra.
Vizsgáljuk meg tehát SoDI családfáját!
Azt hiszem, ha azt kell eldöntenünk, hogy ki a zsidó, legjobb, ha a magyar jogalkotás egyik legbölcsebb idevonatkozó gyöngyszemét, az 1941-ik évi XV. törvényt vesszük alapul.
A jelen §. alkalmazásában zsidó az, akinek legalább két nagyszülője az izraelita hitfelekezet tagjaként született, úgyszintén - tekintet nélkül származására - az, aki az izraelita hitfelekezet tagja.
De még ennél is tovább megyek. Mondjuk, hogy ez túl enyhe feltétel. Ezért annak ellenére, hogy házasságban születtem, inkább vizsgáljunk meg engem a fattyakra (gyk.: házasságon kívül született kölykökre) vonatkozó passzus alapján:
...az a gyermek zsidó, akinek legalább egyik nagyszülője az izraelita hitfelekezet tagjaként született.
Az alaposság jegyében tehát menjünk végig hat emberen, a két szülőmön, és a négy nagyszülőmön. Nos, ha ez kell, hát nagyon szívesen.
Már csak azért is, mert irtózatosan kevesen büszkélkedhetnek azzal, hogy a két, egyetemet végzett szülőjük mellett mind a négy nagyszülőjük legalább főiskolát végzett.
Az pedig, hogy mindezt egyetlen zsidó családtag nélkül tudom felmutatni egy olyan országban, ahol egyértelmű túlreprezentáltságot mutatnak az értelmiségi pályák többségén, még inkább kiemeli ezt a gyönyörű vérségi érdememet.
Abban úgyszintén biztos vagyok, hogy ez a tény mostantól minden olyan balfasztól elveszi az erkölcsi jogot ahhoz, hogy a családi hátterem vonatkozásában akár csak ki merje nyitni a mocskos pofáját (melyből legalább negyedrészt ott lóg a kapanyél), aki eddig - annak ellenére, hogy nem büszkélkedhet legalább ilyen kvalitású háttérrel - a származásom irányában előszeretettel költögetett különféle rémmeséket a nyilvánosság számára.
Az alább felsorolt tényekhez természetesen könnyen be tudom szerezni a családi dokumentációt. Menjünk tehát sorban az „őseimen”.
- Édesapám
Kitűnőre érettségizett egy dunántúli technikumban, majd 5 év múlva magna cum laude minősítésű villamosmérnöki diplomát szerzett a BME-n. Több helyen dolgozott fejlesztőmérnökként, rövid ideig középiskolai, valamint főiskolai tanár is volt.
- Édesanyám
Jogászként végzett az ELTE ÁJK-n. Néhány évig jogtanácsosként dolgozott, majd fokozatosan önállósította magát. Immár több, mint 10 éve egyéni ügyvédként tevékenykedik.
-
Anyai nagyapám
Mezőgazdasági múltú családból származik, Prügy községből. Felekezeti hovatartozása szempontjából református. A legnagyobb szívfájdalma fiatal korában az volt, hogy reformátusként a Horthy korszakban esélye sem volt vasúti alkalmazottnak lenni, mert akkoriban ez a lehetőség (nyugdíjas állás lévén) csak római katolikus vallásúak számára volt nyitva. Ez a korlátozás később megváltozott.
Végzettsége szerint gépészmérnök (BME) volt. Külön érdekesség mérhetetlen elkötelezettsége, mellyel 45 éves (!) fejjel ült be nappali tagozatra (!) a 20 éves gyerekek közé, és így 50 éves korában szerezte meg a diplomát. Nyugdíjba MÁV középvezetőként ment.
-
Anyai nagyanyám
Közgazdász diplomával a zsebében hosszú ideig ő volt az APEH jogelődjénél a személyzeti vezető (ma HR-es részlegvezetőnek neveznénk). Az egészen pontos családi hátterének még nem néztem utána, azonban itt indifferens is, elvégre zsidó származását már csak azért is elvethetjük, mert arról hallanom kellett volna. Másrészt pedig ebből kifolyóan bármiféle izraelita felekezeti hovatartozás szintén garantáltan, százszázalékos bizonyossággal kizárható nála.
-
Apai nagyapám
Általános iskolai tanárként tanított magyart és történelmet. Tiszta keresztény származása a Pannonhalmi Bencések archívumában garantáltan több száz érvre visszavezethető, éppen ezért több szót nem is érdemes vesztegetni rá.
-
Apai nagyanyám
Óvónő, a helyi óvoda igazgatója, valamint a helyi tanács tagja (mai szóhasználattal: önkormányzati képviselő) volt egy dunántúli községben. Származását tekintve sváb (Geiling családnévvel). A második világháború ideje alatt az is felmerült, hogy esetleg Németországba költözik (illetve hogy kint marad, miután konyhai alkalmazottként dolgozott ott azokban az években). Családja a dunántúli Szomód nevű faluból származik (sváb falu). A tiszta katolikus, keresztény származás tehát nála is abszolút megkérdőjelezhetetlen.
Íme tehát a tények.
Aki maga miatt szégyenkezik, és irigykedik, vagyis akiben ugyanaz az alulról jött ember elkeseredett gőgje munkál, mint ami Gyurcsány Ferencnek is megalapozza a visszataszító erőszakosságát, persze joggal lehet dühös rám mindezek után is, a különbség csupán annyi lesz, hogy az ilyen ember motivációit mostantól pontosan fogom érteni én is, és ti úgyszintén.
Azon évfolyamtársaim részéről pedig, akik előszeretettel jönnek különféle szociális problémákkal, különösen érthető lesz mindezek után a támadó hozzáállás, elvégre köztudott szociológiai tény, hogy az elsőgenerációs reálértelmiségiek általában pusztán kockaszintű szaktudással vérteződnek fel, de ettől függetlenül túlnyomó többségükben végig megmaradnak ugyanannak a műveletlen, faragatlan ősbunkónak, mint amilyenek annak előtte voltak.
- Más szóval: az átlag elsőgenerációs reálértelmiségi szintén szarból van, nem csak az átlagzsidó. :)
Szóval ennyi vagy, haver.
Fel vannak térképezve az attitűdjeid. XD
By SoDI
Kapcsolódó anyag:
Eddig 109 komment érkezett ()
2008. 07. 28. 8:01
Nem rossz pedigree, de te hogy lettel ilyen selejt ilyen felmenokkel?
2008. 07. 28. 8:14
Ha jot akartok nevetni, ajanlom ezt a cikket:
http://reakcio.blog.hu/2008/07/28/arany_szomorcsog_dij_4
2008. 07. 28. 8:32
Ma reggel vicces irasokbol tartok lapszemlet:
http://tinyurl.com/6bc6bs
2008. 07. 28. 10:04
Biztos büszkék is rád!
2008. 07. 28. 10:47
sodika: "Azon évfolyamtársaim részéről pedig, akik előszeretettel jönnek különféle szociális problémákkal, különösen érthető lesz mindezek után a támadó hozzáállás" Meg kéne már értened, hogy nem ezért támadnak, hanem azért mert mindened megvan, amire egy átlagos egyetemista csak vágyakozik, de mégis szegénynek nevezed magad. Ez ad okot a támadásra nem a származásod.
2008. 07. 28. 11:33
"Más szóval: az átlag elsőgenerációs reálértelmiségi szintén szarból van, nem csak az átlagzsidó"
Ez volt az a mondatot, aminel melyebbre nem sullyedhetsz tenyleg. Az elso generacios ertelmiseginek van a legnehezebb dolga egesz eleteben, neki kell a legtobbet kuzdeni azert, hogy egyreszt egy olyan ertelmisegi retegbe tartozhasson, befogadja, ami nem jar neki szuletesi elojogkent, masreszt ezeknek a fiataloknak az egesz eleteben egyedul kell kudezni, nincs mogotte a papa, mama altalaban sem anyagilag, de ami meg fontosabb nincs mogotte az az ertelmisegi legkor, amiben felnoni jelentosen megkonnyiti az akadalyok vetelet. Te ezeket az embereket nezed le, es en tudom is, hogy miert. LAtod, hogy mennyivel jobbak, tobbek nalad, hogy mennyire a kisujjukig nem ersz fel, te jo csaladbol szarmazol mind anyagilag, mint szellemileg, ertelmisegi felmenokkel a leheto legkonnyebb ertelmisegive valni. Neked meg ez a legegyszerubb dolog sem sikerult, kinyalt valaggal letezel az eletben soha ket fuszalat nem kell keresztbe tenned es mindened megvan, mig aki nehez sorbol kuzdotte fel magat, egesz eleteben kemenyen teljesitett, hogy kitorjon, azt meg lenezed. Megerdem, ha csupa rossz erzesed van ezekkel az emberekkel kapcsolatban, mert ok ernek valamit, te meg nem.
2008. 07. 28. 11:40
Jajj fixpont, az csak retorika volt. Meg paródia, hiszen ott a szmájli a sor végén, te műveletlen :)
Egyébként édesapám és édesanyám is első generációs értelmiségi, szóval a nevükben is köszönöm sodika.
2008. 07. 28. 12:33
Fixponttal kell egyetértenem ebben a bejegyzésben.
Meg kell hagynom azt is, hogy az "alulról jött" emberek már letettek valamit, így pont neked lenézni és bírálni őket... hát... erősen visszatetsző. És mérhetetlenül burzsuj.
2008. 07. 28. 13:39
Ond: Erősen félreérted.
Az ugyanis ott egy összetett mondat.
Én nem általánosságban az alulról jött emberekről írok,hanem azokról az alulról jött emberekről, akik haragot éreznek irántam, és ezt rendszeresen kifejezik itt a blogon.
Ami pedig az elsőgenerációs reálértelmiségiek hozzáállását illeti, amikor idejönnek keverékezni, meg viccelődni azon, zsidó vagyok-e, akkor igenis indokolt feltérképezni, hogy vajon milyen erők munkálkodnak az ő lelkük mélyén.
2008. 07. 28. 13:40
fixpont: Nem vagyok selejt, csak lusta. :)
2008. 07. 28. 13:55
Különben, fixpont, miután jelenleg is suliba járok, és még egyik helyen sem jártam annyi időt, mint amennyi az ajánlott félévek száma, ráadásul néhány szemeszternyi túlhallgatás ma már teljesen normális dolognak számítana, ez a "nem sikerül" megállapítás bármire is vonatkozóan egész egyszerűen értelmezhetetlen.
---
Ráadásul tény, hogy az elsőgenerációs reálértemiségiekre vonatkozó megjegyzésemet nem én találtam ki, hanem a szociológusok körében tárgyalt, letagadhatatlanul létező, tudományosan bizonyított jelenség. Az egyik, ELTÉ-s szociológushallgató emberke jött ide, hogy egy bejegyzés keretében ezzel támadjon be engem:
http://href.hu/x/6him
"# CSÉKÓ:
2007. 10. 18. 1:32
Milyen kár, hogy az első- illetve másodgenerációs reálértelmiségiek gyakorlatilag letagadhatatlanul alacsony származásúak, és többek között emiatt szakmájukon kívüli műveltségük rendkívül csekély mértékű. (Ha már személyeskedünk...)"
Nos...
Erre én felvilágosítottam, hogy apukám a humánértelmiségi szüleivel nem igazán számít ilyen ősbunkónak. :)
2008. 07. 28. 14:04
Röviden: Miután az ellenség is gonosz módon támadja a származásomat, muszáj nekem is gonosz módon visszatámadnom.
Ez így, és csak így lesz arányos.
Ja és k0zi: szegény vagyok, mert nincs pénzem, de ezt már tisztáztuk.
2008. 07. 28. 14:21
"Azon évfolyamtársaim részéről pedig, akik előszeretettel jönnek különféle szociális problémákkal, különösen érthető lesz mindezek után a támadó hozzáállás, elvégre köztudott szociológiai tény, hogy az elsőgenerációs reálértelmiségiek általában pusztán kockaszintű szaktudással vérteződnek fel, de ettől függetlenül túlnyomó többségükben végig megmaradnak ugyanannak a műveletlen, faragatlan ősbunkónak, mint amilyenek annak előtte voltak."
Hamarosan kétszakos jeles diplomám lesz az ELTE-n... De inkább felkötöm magam, mert ez csak egy kockaszintű szaktudás a te OKJ Buktacukrozó végzettségeidhez képest :D:D:D
LOL, ez a sötét gyerek magyaráz neknük kockaszintű szaktudásról. Kerekedne a szemed, ha látnád, milyen szöveges tanárjelölti minősítéseket kaptam a gyakorlóiskoláimban.
2008. 07. 28. 14:24
Ki nem szarja le a származásodat. Ez csak "irónia".
Ugyanilyen listát tudnék idehányni a rokonaimról, miszerint nem vagyok zsidó, mindazok ellenére, hogy folyamatosan ezt szajkózod velem kapcsolatban.
Most akkor nálad bizonyíték a lista, nálam meg nem? Vagy ha és származástól függetlenül lehetek zsidó, akkor te miért nem lehetsz? Ellentmondásos vagy, mint mindig.
2008. 07. 28. 14:29
Azokat az OKJ papírokat csak azért említettem meg, mert kérdés volt, hogy mi az "iskolai végzettségem", és én válaszoltam rá.
Miután nem vagyok hülye, és reálisan nézem a lehetőségeimet, így eszem ágában sem volt ilyenekkel a zsebemben munkába állni, hanem jelenleg is több egyetemen tanulok.
Azonban az is tény, hogy a hozzám hasonló egyetemi hallgatók nagy része egy irodai fénymásolásra, vagy mozis jegyellenőrzésre képesítő gimnáziumi érettségin kívül mással nem rendelkezik, ilyen vonatkozásban tehát nem érzem úgy, szégyenkeznem kellene ezek miatt a papírok miatt.
---
Különben MESÉJ, C!
Neked milyen céges képesítésed van, és MELYIK multitól? (Microsoft, Cisco, Sun, Oracle, bármelyik ér).
Csak mert ennyit a Cisco minősítés lenézéséről, tudod... :)))
2008. 07. 28. 14:31
"Ugyanilyen listát tudnék idehányni a rokonaimról, miszerint nem vagyok zsidó, mindazok ellenére, hogy folyamatosan ezt szajkózod velem kapcsolatban."
Mondjuk ezzel nem azt bizonyitotta, hogy nem zsdio, csak, hogy ertelmisegiek voltak a felmenoi. Ezzel csak azt bizoonyitotta, hogyan kocsosul el egy ilyen kituno felmenokkel rendelkezo ember, csak es kizarolag azert, mert joletben no fel, es soha nem kell kuzdenie semmiert. Madachnak igaza volt, "Az ember célja a küzdés maga", es amikor az embernek mar nincs erre sem szuksege, akkor lesz belole ilyen sodika tipus.
2008. 07. 28. 14:32
sodika: akkor 1x számold ki, hogy a rezsi amit édesanyád fizet utánad, az élelmiszer amit havonta bepakol a hűtődbe és a +30000Ft amit elkölthetsz a büfében havonta, az hány átlagos diáknak adatik meg, ja és mondjuk még 20-25000Ft-ot is hozzáadhatsz, amit az albérletben élők esetleg kénytelenek kipengetni (de enélkül is igen komoly jövedelmet számolhatsz össze). A szegénységet nem az méri mennyi pénzed van, hanem az, hogyan élsz. Amikor azt mondod, hogy te egyetem mellett nem fogsz dolgozni az is egy életszínvonal, hiszen nem kényszerülsz rá, mások sem poénból dolgoznak. Azért mert nem tudsz mindent megvenni, amit szeretnél még nem leszel szegény.
2008. 07. 28. 14:32
Jah, viszont a "buktacukrozo" kifejezen mindig elfog a hangos rohoges, amikor olvasom. :-)
2008. 07. 28. 14:32
C: Nem vagyunk rasszisták. Ennek jegyében a cionisták mellé álló filoszemiták a cionista zsidókkal egy megítélés alá esnek. :)
2008. 07. 28. 14:35
fixpont: "nem azt bizonyitotta, hogy nem zsdio"
Nem? Írtam az egyes ágaknál a Pannonhalmi Apátságnál visszavezethető családfáról, a sváb Szomódi származásról, valamint anyai ágon a Prügyi református származásról...
Mit említsek még meg? :)
2008. 07. 28. 14:40
"Mit említsek még meg? :)"
Nekem semmit, en leszarom honnan szarmazol, en az alapjan minositelek amit tudok rolad, es amit itt osszehordasz a neten. Az, hogy ismerem a csaladi hatteredet csak magyarazat arra, ami lettel, eddig nem tudtam, de most mar ertem, de ennek nincs koze ahhoz, amit gondolok rolad. Ugyanazt gondolom amit eddig, es leginkabb csak az alapjan, amit irsz, csak most mar latom a 'levezetest'.
2008. 07. 28. 14:40
Nincs nekem semmi, helyette felvettek az egyetemre, ahol
Számításelmélet: 5-ös, Analízis szigorlat: 5-ös, Algebra szigorlat 4-es, Formális nyelvek: 3-as, stb. (hogy csak a nehezeket említsem)
eredményeim vannak, meg lesz nemsokára egy ötös diplomám, ami neked soha :)
Átlagaim az utóbbi két félévben 4,6 felett voltak. Előtte csak 4-es. Agyi képességeim kiválóak, és szeretek megdolgozni a sikerért (szorgalom). Végzősként van főállású munkahelyem egy iskolában, azaz az egyetem eddig maximális siker.
Különben nem tudtam, hogy ennyire odáig vagy a multikért. Én nem... Azért jöttem Budapestre, hogy tanulhassak, és a végén jó tanár legyek. Sikerült. Neked nem fog.
"Különben, fixpont, miután jelenleg is suliba járok, és még egyik helyen sem jártam annyi időt, mint amennyi az ajánlott félévek száma, ráadásul néhány szemeszternyi túlhallgatás ma már teljesen normális dolognak számítana, ez a "nem sikerül" megállapítás bármire is vonatkozóan egész egyszerűen értelmezhetetlen."
Ezt meg lefordítom, hogy érthető legyen: "10 féléves a suli, ebből 9-et már kijártam, de még mindig szenvedek elsős tárgyakkal. A néhány szemeszternyi túlhallgatás azt jelenti esetemben, hogy LEGJOBB esetben is 3 év (nem félév, év!) múlva szerezhetem meg azt a diplomát, amiért 4 és fél éve harcba szálltam (ha nagyon ügyes leszek)."
2008. 07. 28. 14:42
k0zi: "A szegénységet nem az méri mennyi pénzed van, hanem az, hogyan élsz"
Nos, szerintem egy koleszban is egész faszán el lehet éldegélni. Akkor most a koleszosok gazdagok lennének? Viszont ugye én pestiként nem is álmodhattam koleszról, tehát kényszerpályára kerültem.
Egyetem mellett munkára pedig senki sem kényszerül rá, erre van a diákhitel, no meg a különféle juttatások. Az Orbán kormány régen megoldotta, hogy ma már csak annak kell dolgozni, aki akar, vagy buta/alulmotivált a tandíjmentes-ösztöndíjas tanulásra.
A telepakolt hűtő pedig részletkérdés. Más menzára jár, és ő is faszán eléldegél, ő sem esik össze az éhínségtől. Szóval nincs érdemi különbség. :)))
Egy diák diákévei alatt örüljön minden apróságnak, azt mondom én.
2008. 07. 28. 14:44
C: "LEGJOBB esetben is 3 év"
Nem igazán. Lehet ugyanis egyszakosként is diplomázni, ha a másikból megvan a 60 kredit.
Aztán pedig utána folytatni a másikkal, ha akarom.
2008. 07. 28. 14:45
A 22-es a 15-ösre válasz.
Egyben péda is arra, hogyan kell egyenesen válaszolni egy egyszerű kérdésre. Nincs multis papírom, de van annyi tudásom, hogy már kétszakos tanárként alkalmaznak.
2008. 07. 28. 14:46
"Számításelmélet: 5-ös" ELTE?
2008. 07. 28. 14:47
SZÓ SZERINT AMIT ÍRTAM: "LEGJOBB esetben is 3 év (nem félév, év!) múlva szerezhetem meg azt a diplomát, amiért 4 és fél éve harcba szálltam"
Te 9 félévvel ezelőtt egy kétszakos diplomáért szálltál harcba. Legjobb esetben is 3 év, mire végzel, de ahhoz vért kell fosnod a tanulásban.
2008. 07. 28. 14:48
""Számításelmélet: 5-ös" ELTE?"
Aham :)
2008. 07. 28. 14:48
Grolmusz Vince? Kiraly Zoltan?
2008. 07. 28. 14:49
Mer ha igen, akkor innen is gratulalok hozza.
2008. 07. 28. 14:49
A tanárszak persze más, de mondjuk sima informatikusként igenis az méri az ember értékét, hogy (jó esetben diploma mellett) hányféle, többszázezres tanfolyamon megszerezhető multis papírja van.
Én nem "szeretem" a multikat, de az informatika arról szól, hogy ismered őket.
2008. 07. 28. 14:49
Csak Grolminál volt ötös :D:D:D Számításelmélet 2 csak 3-as Gácsnál, de másfél nap tanulás után.
2008. 07. 28. 14:50
C: "Te 9 félévvel ezelőtt egy kétszakos diplomáért szálltál harcba"
Amit a vizsgaszabályzat szerint megszerezhetek egyenként is, két különböző időpontban, ha akarom. Pont.
2008. 07. 28. 14:50
Király nem tanított, de ott is meglett volna :) Amúgy kösz :)
2008. 07. 28. 14:51
"Amit a vizsgaszabályzat szerint megszerezhetek egyenként is, két különböző időpontban, ha akarom. Pont."
Legföljebb 3 év múlva. Pont.
2008. 07. 28. 14:52
Meglássuk.
2008. 07. 28. 14:52
Alkmatosoknak is tartanak orakat. A Kiraly a hulyebb. :-)
2008. 07. 28. 14:53
Okos az mindkettő, csak nem éppen hallgatóbarátok :D
2008. 07. 28. 14:54
"A telepakolt hűtő pedig részletkérdés. Más menzára jár, és ő is faszán eléldegél, ő sem esik össze az éhínségtől. Szóval nincs érdemi különbség. :)))"
Nincs tényleg, mindkettőért fizet valaki, egyik sincs ingyen. Anyagi szempontból nincs különbség, csak minőségi szempontból. A hűtőben csak olyan dolgok vannak amit szívesen megeszek, a menzán meg azért adnak szart is :)
2008. 07. 28. 14:55
Fixpont, alkmatos vagy? Freud tanár úr tanított?
2008. 07. 28. 14:55
Hat a hulyebbet ugy ertem, hogy vizsgan, eleretd az orrom vere a szobajaban vizsga alatt, mondom kimennek a WC-be mert mindent osszeverezek, azt mondja: "szerintem maga puskazni akar"......mondom neki, hogy a manoba tudnek puskazni, mikozben emlik a ver az orrombol, azt mondja, hogy kiemhet, de elveszi a lapomat, es amit eddig irtam, csak az szamit, a tobbit majd szoban talaljam ki fejbol.....zseni na.
2008. 07. 28. 14:58
"informatikusként igenis az méri az ember értékét, hogy (jó esetben diploma mellett) hányféle, többszázezres tanfolyamon megszerezhető multis papírja van."
Sodika balfasz vagy mint mindig. Ez a sok papír csak arra jó, hogy megszerezz magadnak 1-2 állást. Aztán az, hogy jó informatikus vagy-e már attól fog eldőlni, hogy mit csinálsz. Azt gondolod attól hogy van néhány papírod, már te fingod a passzátszelet. Jobb helyeken ilyen lustasággal mint ami itt kiderül rólad 2 hét után kipenderítenek a papírjaiddal a seggedben. Nem minden munkaadó jön azátn rimánkodni a blogodra...
2008. 07. 28. 14:59
Freud Robi nem tanitott szemelyesen, viszont van egy linalg konyve, jo vastag es en abbol tanultam. :-)
2008. 07. 28. 14:59
C: ELTE-n nem tudom mit takar a számításelmélet (BME-n bev.számelm 1-2 + formális nyelvek + algoritmus elmélet), de ha kb olyan nehéz mint a BME-s akkor respect :)
2008. 07. 28. 14:59
"Nos, szerintem egy koleszban is egész faszán el lehet éldegélni. "
Ha te lettél volna a szobatársam, első nap beállítottalak volna a sarokba. Tudod, ott szocializálódni kell, szóval te gyorsan pofozógéppé válnál ilyen mentalitással :) Ja, amúgy a koleszba sem hoznak ingyen kaját.
2008. 07. 28. 15:01
fixpont: azt a könyvet hogy utáltam :DDD
2008. 07. 28. 15:01
IsmeretlenJoAkaro: "Ez a sok papír csak arra jó, hogy megszerezz magadnak 1-2 állást."
Igen.
De a munkaadók sem hülyék.
A jó informatikusokat veszik fel.
Vagyis ez a két dolog igen erősen átfedésben van.
Pont.
2008. 07. 28. 15:02
"Igen.
De a munkaadók sem hülyék.
A jó informatikusokat veszik fel."
Megint nem a hozzászólásom érdemi részére válaszoltál. Pont. Attól még hogy felvesznek 2 hét után rájönnek, hogy kár volt és kirúgnak. Pont.
2008. 07. 28. 15:02
fixpont: Ezzel még nem dől meg SF elmélete, miszerint te egy MDF-es önkormányzati képviselő vagy. Nehogy azt hidd.
2008. 07. 28. 15:04
En sem tudom a tanaroknak pontosan mit takar, nem is az benne a szar, amit takar, hanem 3-asaval vizsgazol a szobajukban szoban, es nagyon szar, mert ELTE az ilyen elmeleti tetel-bizonyitos egyetem. Es van egy szabaly, hogy Grolmusznal, hogy:
"A sikeres vizsga feltételei:
A két kiadott tétel alapos ismerete, különösen:
A definíciók és a tételek pontos ismerete,
A tétel bizonyításában lényeges eredmény elérése a kettes, a bizonyítás lényegében történõ befejezése nagyobb hiánnyal a hármas, apró hiánnyal a négyes, hiánytalanul az ötös szinthez.
Hiányosság a definíciókban illetve a tételek kimondásában nem megengedett (azaz rögtön elégtelen a hibás definíció illetve állítás kimondása)."
Es az a szar, hogyha hibazol, nem mondja meg, hogy hibaztal, hanem kozli veled, hogy vege, esetleg annyit mond, hogy volt benne hiba, mondd el ujra, vgay ird le ujra, de nem segit semmi mast.
2008. 07. 28. 15:05
Pedig nem a Lineáris algebra a klasszikus, hanem a SZÁMELMÉLET :D:D:D De szerintem mindkettő nagyon jó könyv. Rengeteg példa van, meg gyakorló feladatok, de azokból is sokféle. A nyelvezetük érthető, világos, pontos, szóval minden fasza. Csak kicsit drágák :( Főleg, ha kajapénzből kell kigazdálkodni, nem a potya szoctámból...
2008. 07. 28. 15:05
Lusta vok, az igaz. Pontosabban fizikailag fáradékony.
Ezért olyan, mint állás nálam erősen ultima ratio.
Vagy talán még az sem.
De mint lehetőség jól jön, ha a vállalkozást túlélését kell segíteni esetleg. :)
2008. 07. 28. 15:05
"fixpont: Ezzel még nem dől meg SF elmélete, miszerint te egy MDF-es önkormányzati képviselő vagy. Nehogy azt hidd."
Pont leszarom mit hisztek. :-)
2008. 07. 28. 15:07
Fixpont, tanár szakon is ugyanilyen a Grolmusz vizsga, csak ötösével megyünk be, és nem szobára, hanem egy rendes szeminárium terembe.
2008. 07. 28. 15:08
C: en meg akkor keztem 99-ben amikor nem konyvjegyre ment a dolog, hanem minden konyv tamogatassal jart diakigazolvanyra. Nem voltak veszes arban. Aztan az valtozott olyanra talan 2001 korul, hogy minden konyv eredeti arban es kapsz ilyen konyvutalvanyt. Onnantol mar joval szoposabb volt.
2008. 07. 28. 15:09
Sodííííííííííííííííí
Szervezz blogtalit!!!
2008. 07. 28. 15:10
Ja, én már az után kezdtem :)
2008. 07. 28. 15:34
Különben az, hogy C magára vette ezt az elsőgenerációzást, azt jelzi, hogy telibe találtam. Igen, ő bizony elsőgenerációs. XD
2008. 07. 28. 15:38
Es en is elsogeneracios, es garantalom, hogy sem tortenelembol sem irodalombol sem semmilyen mas human tudomanybol nem szerenyebbek az ismereteim mint egy akarhanyadik generacios realertelmisegie. Es plane sokszorosa annak, mint a tied. :-)
2008. 07. 28. 15:41
Majd írok róla még ma, hogy hol van a különbség. :)
2008. 07. 28. 16:20
"Igen, ő bizony elsőgenerációs. XD"
És? Nem értem mi a baj... Szerintem te meg szimplán nyomorék vagy, egy testi-lelki-szellemi fogyatékos hozzám képest. Az már nagyobb baj :)
2008. 07. 28. 16:23
Jó, mondom, majd írok arról bővebben is, hogy miért baj ez... :)
2008. 07. 28. 16:32
http://index.hu/tudomany/mat0728/
Meg nem mondom miert van ez igy, de nalunk olyan 10:1 volt az arany a fiuk javara. Ha a tanari kart nezem, ott is alig van no....
2008. 07. 28. 16:35
Na kivancsi vagyok sodika mit fog ebbol kihozni. Mivel egyebkent tenyleg van kulonbseg, csak mondjuk nem abban amit sodika leirt a muveltsegrol, de tenyleg erdekel, azt fogja-e leirni, amit gondolok. ;-)
2008. 07. 28. 17:50
Sodi!
En speciel haragszom rad, de nem a politikai nezeteid miatt (antiszemita, rasszista, naci, kommunista, baloldali es szelsojobboldali egyszerre), bar a baloldalisagod tenyleg ruhellem, volt mar errol vitank.
Ideznek egy mondast: Azt, hogy ki a zsido, en mondom meg!
Szoval, ha az orrod es a barna hajad, szemed, testalkatod es egyeb biometrikus jegyeid vizsgaljuk, gyanus vagy. :)
Figyelembe kell vennunk, hogy, hogy egyesek szerint a jogi es a kozgazdasz szakma is eleg gyanus.
Csak egy csaladi nevet irtal a csaladfaba. A tobbit nem merted? Esetleg van kozte Klein es Kohn? :D
A kommunizmus is zsido eszme sokak szerint, es ahogy igy elnezi az ember, jopar pozicioba amit mellekeltel, a legnagyobb aranyban csak verkomcsik kerulhettek, huseges kaderek, ugynokok, stb. :)
Hozza kell meg tenni azt is, ha mar lud, legyen kover alapon, hogy te egy opportunista ember vagy, hiszen edesanyad megmondta neked kerekperec, hogy, ha az MSZP-t szidod, nem kapsz zsebpenzt, ami a te esetedben az ehhalallal egyenlo, valamint igen jol arnyalja, hogy kommunista emlon kellett nevelkedned. :)
Inkabb nem nezem meg, de nem vagyok benne szaz szazalekre biztos, hogy nem hianyzik egy kis darab bor neked valahonnan.
Ujabb cikkek szerint a korulmetelt ferfiak szamara a nemi elet eleg szar, mert az idegek elgyotrodtek a makk peremen, valamint hianyzik az a kejes erzes, amikor aktus kozben meg a bor is fel-le jar a makkon, nemcsak a finom punci. Talan ez meg is magyarazza, hogy miert a billentyuket nyomod egesz nap ahelyett, hogy ebben a szep nyari idoszakban a noket nyomkodnad. Tobben felvetettek meg a latens homoszexualitasodat is, erre igazan nem tudok mit mondani, azt csak te tudod.
Nem lennek ekkora geci, ha te se lettel volna geci a haveroddal. Bocs! :D
2008. 07. 28. 18:07
Ahahah.
2008. 07. 28. 18:08
Rudy "egyeb biometrikus jegyeid vizsgaljuk"
Téves következtetések :) Ennyi.
"Csak egy csaladi nevet irtal a csaladfaba"
Van még közte a Kiss mellett például Bata is.
Az sem zsidó név :)
"ha az MSZP-t szidod, nem kapsz zsebpenz"
Hihihi. ILYEN nem volt. :)))) SOHA.
"nem hianyzik egy kis darab bor neked valahonnan"
GARANTÁLTAN nem :)))))))))
"ha te se lettel volna geci a haveroddal"
Az lettem volna? :)
2008. 07. 28. 18:09
"kommunista emlon kellett nevelkedned"
Hihihi---
Ez ANNYIRA nem igaz, hogy édesapám KIFEJEZETTEN jobboldali gondolkodású.
2008. 07. 28. 18:12
"Van még közte a Kiss"
Itt jegyeznem meg, hogy eleg sok Klein magyarositott Kis/Kiss-re, bizonyos okokbol. :-)
2008. 07. 28. 18:14
Valóban, de a dédapám, aki köműves volt, szintén Kiss volt. A kőművesség pedig nem kimondott zsidó szakma. :)))
2008. 07. 28. 18:15
Ahah, addig fogjuk itt bogozgatni a szalakat ameddig vissza nem jutunk Kajafasig, es akkor sodika nagyon butan fog kinezni. Onnan is gondolom, hogy sodika is javasolta mar bizonyos emberek halalat es sodika is, es mindketto a tobbsegre hivatkozott. :->>>>>
2008. 07. 28. 18:16
"A kőművesség pedig nem kimondott zsidó szakma. :)))"
Dehogynem, szabadkomuves. Kezd osszeallni a kep. :-PPP Bizony mondom nektek ma meg eljutunk Kajafasig. :->>>
2008. 07. 28. 18:17
Nem.
Én mindig egy harcos kisebbségre hivatkozom, aki majd megváltja a birka többséget.
2008. 07. 28. 18:17
Nem szabadkőműves, hanem házakat épített :)))
2008. 07. 28. 18:18
Mar igyis annyira rohogok, hogy potyognak a konnyeim. :-))
2008. 07. 28. 18:19
"Én mindig egy harcos kisebbségre hivatkozom, aki majd megváltja a birka többséget."
Igen ez a megvalatas is benne volt a stroyban, mondom en, hogy kozeledunk. :-)
2008. 07. 28. 18:27
Nem, én itt mostt Budaáhyra meg Toroczkaira gondolok :))
2008. 07. 28. 18:30
"ha az MSZP-t szidod, nem kapsz zsebpenz"
Hihihi. ILYEN nem volt. :)))) SOHA.
Bizony nem! Ha a volt csajom blogolna es olvasna teged, erre azonnal reagalna. Es azt nem tenned zsebre, mert meg o is tudja az igazat, ezen rohogtunk. Meg azon, ha a fityuszt dicserted a telefonba, a maszopot meg szidtad, anyukad rogton radkiabalt, hogy: ENDI! AZONNAL FEJEZD BE, TEDD LE A TELEFONT!!!
"kommunista emlon kellett nevelkedned"
Hihihi---
Ez ANNYIRA nem igaz, hogy édesapám KIFEJEZETTEN jobboldali gondolkodású.
Ezt nem is vitattam. Nem azt mondtam, hogy az apad faszan nevelkedtel, hanem azt, hogy kommunista emlon.
2008. 07. 28. 18:30
Még mindig nem tudjuk, hogy van-e Tesco kocsigyűjtő OKJ-d, pedig már megjöttem a Tesco-ból.
2008. 07. 28. 18:34
Rudy nagyon kemenyen osztja. Hat igen, nincs is szarabb annal, mint amikor valaki ismeri az embert es lehet neki ugy hazudozni, mint az ismeretleneknek......
2008. 07. 28. 18:35
Hogy is volt az a mondas, 80 korul kell bevinni a kegyelemdofest? Itt szeretnem jelezni, barmi tortenik, en Rudynak hiszek. ;)
2008. 07. 28. 18:42
"valamint hianyzik az a kejes erzes, amikor aktus kozben meg a bor is fel-le jar a makkon, nemcsak a finom punci."
Ne haladjunk ilyen gyorsan. Endi, mondanom kell neked valamit. A porzóról meg a bibéről van szó...
2008. 07. 28. 18:44
Ezzel az "ENDI"-vel ez a blog uj korszakaba ert ugyerzem. :->> Es sosem lesz mar a regi. :-)
2008. 07. 28. 18:47
Endi, kész a fürdővíz! Mosd meg a bőr alatt is!!!
2008. 07. 28. 18:48
Tényleg kéne valami antisodi találkozó. Node hogy fixáljuk le a helyet, időpontot? Ismeritek az RSA-t? :D:D:D
2008. 07. 28. 19:03
Rudy: "meg o is tudja az igazat, ezen rohogtunk"
Milyen "igazat"?
nem értem.
Tényleg nem.
"Meg azon, ha a fityuszt dicserted a telefonba, a maszopot meg szidtad, anyukad rogton radkiabalt, hogy: ENDI! AZONNAL FEJEZD BE, TEDD LE A TELEFONT!!!"
HEHE.
Nem. Neeem.
Az nem MASZOP-ozás volt, hanem ZSIDÓZÁS :DDDDD Akkor szokott kiabálni, amikor zsidózok a telefonba, akár direkt, akár indirekt :D
Vagy amikor ilyen mondatot mondok bele poénból valami havernak, hogy "nem tudom, de valaminek vagy valakinek már fel kellene gyulladnia, hogy rend legyen" xDDD
Na, ilyenkor, ha ő a közelben van tényleg a FEJEZD BE, MEG VAGY TE BOLONDULVA kiabálás kezdődik. XDDDDDDD
Tehát itt valami durvábbról volt szó ennél, nem maszopozásról :DDDD
2008. 07. 28. 19:09
Ja igen, még ez: "kommunista emlon"...
Háát, apukám szellemi benyomása sokkal erősebb volt nálam anyáménál :)))
Anyám például tökideges a Gárda perbeavatkozásom miatt (az az utolsó kiabálás, amiről Rudy beszél, szintén erről szólt: arról kezdtem el beszélni, hogy helyre teszem bazmeg a MAZSIHISZ-t, mert a szabadságjogokra törnek, és különbenis Blogin már megírta, hogy tudnak repülni, és tojással szaporodnak, na akkor felejtettem el, hogy anyám éppen a közepben van, így nem csak Rudy hallja, amit mondok :))))
Apám meg csak (nem lenézően) mosolyog a perbeavatkozásomon, és bíztat.
2008. 07. 28. 19:15
Különben gyerekkorom óta MINDENKI Endinek hív engem (négyszemközt például SF is), így nem egészen értem, mi a gond ezzel.
2008. 07. 28. 19:23
Sőt, kereszttestvéreim következetesen Fifinek hívnak.
Anyai ági unokatesóim pedig Farkasnak.
Lehet röhögni.
2008. 07. 28. 19:24
Gond egy szalse, csak mi nem tudtunk errol Endi. :-)
2008. 07. 28. 19:30
"Különben gyerekkorom óta MINDENKI Endinek hív engem (négyszemközt például SF is), így nem egészen értem, mi a gond ezzel."
Azt hittük, SF édesemnek szólít :D
2008. 07. 28. 22:44
"Már csak azért is, mert irtózatosan kevesen büszkélkedhetnek azzal, hogy a két, egyetemet végzett szülőjük mellett mind a négy nagyszülőjük legalább főiskolát végzett."
Tudod miért? Mert a szocializmusban a diplomás szülők gyerekei hátránnyal indultak egyetemi felvételin, mert osztályidegenek voltak.
2008. 07. 28. 23:07
k0zi: És? Ha az én diplomás nagyszüleimnek sikerült egyetemet végzett, sőt, édesanyám esetében doktoráló gyerekeket nevelniük, akkor ennek ellenére nem igazán volt ez lehetetlen :)
Sőt, ez még inkább megnöveli a szüleim érdemeit. Lám, ők még diplomás szülőkkel is tudtak érvényesülni azokban az években. Ráadásul külön érdem, hogy a szüleim mindezt a Ratkó generáció tagjaként érték el, olyan körülmények között, amikor mindenhol sokszorosa volt a verseny, a mostaninak.
SŐT! :)) Édesapám úgy érte el a sikereit, hogy SOHA nem volt az MSZMP, de saját elmondása szerint még csak a KISZ-nek sem tagja! SOHA! Na, ezt add össze :)
Szóval erről ennyit.
2008. 07. 28. 23:09
A másik fő ok, k0zi pedig az, hogy jók a génjeim.
Csak éppen lusta vok, mint a dög.
Ez is igaz :DDD
De nem baj, a lustaság fél egészség :-DD
2008. 07. 28. 23:34
http://href.hu/x/6hsa
2008. 07. 28. 23:36
95: Nyihhahhhahhhahhhaaaa
2008. 07. 29. 0:09
emmivót?
csak mert már nincs ott.
2008. 07. 29. 0:24
sodika: én csak megjegyeztem, hogy ezért nem gyakori. Egyébként ilyen ősökre bárki büszke lenne :)
2008. 07. 29. 8:49
FIGYELEM!
SODI NAGYSZÜLEI KIKERESZTELKEDETT ZSIDÓK, AKIK SUMÁK MÓDON KOLLABORÁLTAK A NYILASOKKAL ÉS NÁCIKKAL, ELÁRULVÁN FAJTÁRSAIKAT!
Több ilyen is volt annakidején, ez nem ritka.
Sőt, a gettókban és lágerekben is talán a zsidók bunkóbbak, aljasabbak voltak egymással mint mondjuk a németek.
Különösen igaz ez a kelet európai, ukrán-orosz zsidajokra, főleg azokra akik emellett még köztörvényes bűnözők is voltak (és melyik nem az).
kegyetlenkedéseikről sokan megemlékeznek.
Ők voltak pl. az ún KÁPÓk a lágerekben.
Az SS és a nácik tulajdonképpen csak a láger irányításáért , őrzéséért feleltek általában, a mindennapi terror, kegyetlenkedés, besúgás a kápók, azaz az aljas áruló zsidajok dolga volt.
A náciknak legjobban behódoló zsidajok legtöbbször kikeresztelkedhettek így valamelyest "szalonképesek" lettek az SS szemében szolgálatukért.és hát ugye túléltek ez volt nekik a legfontosabb.
na hát egyes kutatások szerint sodi családjában is bőven akadtak ilyenek...hogy a korábbi gyökerekhez most ne nyúljunk vissza.
A kikeresztelkedett zsidajok mégha reformátusnak, vagy kereszténynek hazudják is magukat, lelkükben örökre zsidók maradnak.
Sodi élő példa erre.
2008. 07. 29. 10:23
"Tudod miért? Mert a szocializmusban a diplomás szülők gyerekei hátránnyal indultak egyetemi felvételin, mert osztályidegenek voltak."
Annyiban pontositsunk, hogy ez nagyjabol 1960-ig volt igy, 1960-ban Kadar megszuntette a szuletesi alapu megkulonboztetest es onnantol nem vizsgalhattak a szulok multjat pl. az egyetemi felvetelinel.
2008. 07. 29. 10:23
"SUMÁK MÓDON KOLLABORÁLTAK A NYILASOKKAL"
Hát, ez még talán nem is lenne baj :)
Bár sajnos nem tudok ilyenről.
2008. 07. 29. 10:58
Naja, csak éppen zsidó létükre kicsit gázos.
Magyarként persze talán elnézhető a nyilasokkal együttműködés, de saját fajtájuk ellen?
Bár Mónusáron, meg a fene tudja ki szerint tulképp a nácik is a zsidó nagytőkének dolgoztak, hitler is csak a zsidók marionettbábuja volt ugye,szóval ....
2008. 07. 29. 19:09
Jaj, ehhez a bejegyzéshez kapcsolódó anyagként még gyorsan kilinkelem ezt is:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/05/25/Bizonyitekok/
:)))
2008. 07. 30. 14:40
"Ja és k0zi: szegény vagyok, mert nincs pénzem, de ezt már tisztáztuk."
Ja tisztáztuk. Pl. az "újabb hazugság" című poszt kommentejeiben, ahol köpni nyelni nem tudtál.
szegénység: nélkülözés, hátrányok. MÉG MINDIG.
2008. 07. 30. 16:03
"ahol köpni nyelni nem tudtál"
Mire gondolsz?
2008. 07. 30. 19:41
Sodi, tudod csak az anya biztos, az apa nem minden esetben.
Szal így tekintsd azokat az embereket, akiket anyai, apai nagyszüleidnek, illetve édesapádnak gondolsz...
2008. 07. 30. 19:59
Es meg az anya sem mindig, lehet elcsereltek a szuleszeten, Endi kertel mar DNS vizsgalatot? ;-) Mert ha a szulei es nagyszulei elomenetelet nezzuk, valamint ismerjuk a genetika alaposszefuggeseit, akkor Endi vagy a sors es a mutaciok ostoba trafaja a Kiss csaladdal, vagy pedig valamelyik pajkos noverke cserelte el a szuleszeten egy komuves es egy bolti elado gyerekere. Ebben a szakmunkas csaladban most biztos csodalkoznak, miert kituno tanulo a fiuk az egyetemen minden elozetes varakozassal ellentetben. Jelen pillanatban erre tennem a nagyobb penzt.
2008. 07. 31. 2:51
Amit ebben a postban Sodi írt a származásáról, illetve a felmenő ági rokonairól, azt én is megerősíthetem.
Ugyanis mindezeket én eddig is tudtam. :-)
2009. 09. 06. 11:05
Fehércigány származású a tolvaj fajtából :)
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.