Harc a hazáért
Az áldást sodika küldte 2008. július 31., csütörtök - 19:31-korCímkék: ekrem forradalom gyorgy interju kemal tuntetes video
72 komment
Tegnap a várban összefutottam Ekrem Kemál Györggyel is, akivel hosszasan elbeszélgettem a magyarság elkeserítő helyzetéről. Egyetértettünk abban, hogy a jogi út egyre fogyatkozik, éppen ezért folyamatosan közeledik az idő, amikor a magyarok többsége végre ráébred: ha nem akarunk véglegesen elveszni, harcolnunk kell.
Mit mondjak, igencsak felemelő érzés a jövő hathatósabb megoldásait azzal az emberrel kitárgyalni, aki a rendszerváltás utáni időszakban egyedüliként büszkélkedhet azzal, hogy jogerős bírósági ítéletet tudhat a háta mögött; alkotmányos rend elleni szervezkedésért. :)
Azóta persze már ő is rájött, hogy megfelelő lelki alap, vagyis körültekintő előkészítés nélkül ez egyelőre nem időszerű, ugyanis először az egészséges hazaszeretetet, és értéktiszteletet kell belenevelni a honfitársainkba, ami sajnos nem megy máról holnapra. Hogy mikor érünk célba, nem tudni, azonban - és ezt már én teszem hozzá - a bolsevik férgek ideges ajvékolása pontosan jelzi, hogy jó úton járunk.
Joggal fél a nemzet minden ellensége, ugyanis közeleg az óra, amikor az igaz nemzeti gondolatok győzedelmeskedni fognak a magyarfaló ármánnyal szemben.
Ha nem menne: YouTube : 1. rész, 2. rész + VideoPlayer.hu verzió
A jobb felső sarokban pörgő SoDI felirat egyelőre csak egy technikai kísérlet, ennél azért valami jobbat fogok kitalálni logónak. :)
By SoDI
Kapcsolódó:
Eddig 72 komment érkezett ()
2008. 07. 31. 19:54
A magyarfaló ármányok azt üzenik a neonáciknak, hogy fogják vissza magukat ha nem akarják közelebbről megismerni a titkos terrorista börtöneinket ahonnan senki sem jön vissza hahahahaha!
2008. 07. 31. 20:13
"Provokatőrök által elkövetett kár televízió épületében, gyújtogatás"
Mit is beszéltünk pár posttal korábban? :)
Szóval 1x provokátor 1x elkeseredett hazaffy?
2008. 07. 31. 20:13
"Joggal fél a nemzet minden ellensége, ugyanis közeleg az óra, amikor az igaz nemzeti gondolatok győzedelmeskedni fognak a magyarfaló ármánnyal szemben."
---
Eljen, hamarosan megmenekul Kozepfolde!!!!
2008. 07. 31. 20:14
"Szóval 1x provokátor 1x elkeseredett hazaffy?"
Hat egyszer delkeleti szel van egyszer eszaknyugati, sosem lehet tudni.
2008. 07. 31. 20:30
Micsoda elfuserált egy beteg társadalmunk van! Az a szó hogy "nemzet",sokak számára csak gúny tárgya. Pedig egy EGÉSZSÉGES hazaszeretetre és nemzeti öntudatra felététlenül szükségünk van,anélkül nincs jövőnk! Igaza van Potyka bácsinak a lengyel testvéreinkkel kapcsolatban,vegyünk példát róluk!
2008. 07. 31. 20:44
"Az a szó hogy "nemzet",sokak számára csak gúny tárgya."
Az a guny targya, amikor niemandok ejtik ki, mint Ekram Kemal, Endi, Budahazy vagy Toroczkai esetleg Tamasmacska. Az o szajukbol egyenesen nevetsegesen hangzik. :-)
2008. 07. 31. 20:46
k0zi: Ekrem úr benne maradt a bírósági szerepében, ezért nem lehet hibáztatni. Ha veled szemben is folyamatban lenne egy börtönbüntetéssel fenyegető per, te is hasonló módon viselkednél.
Ettől függetlenül tény marad, hogy a tévészékház ostromlói egytől egyig a nemzet hősei.
2008. 07. 31. 20:49
"Ettől függetlenül tény marad, hogy a tévészékház ostromlói egytől egyig a nemzet hősei."
Es errol a nemzet tud? Szolt neki valaki?
2008. 07. 31. 20:56
Különben k0zi, szerintem ezt a provokatőrözést Ekrem úr itt nem saját véleményként, hanem az ügyészi álláspont egyfajta (kevésbé pontos) interpretációjaként mondja.
Legalábbis a hangsúlyából én ezt hallom ki.
2008. 07. 31. 20:57
fixpont: A nemzet majd történelmi távlatból rá fog eszmélni erre.
2008. 07. 31. 20:58
Vesszen a turul csirke szekta!
2008. 07. 31. 21:00
Endike, akkora nagy hőstett betörni a tévészékházba, meglovasítani pár laptopot és üresre inni a büfét?
Jah, a Kossuth tér összehugyozóit élükön a tehénbotos satuferdinánddal minek minősíted? Ők is a nemzet hősei talán?
2008. 07. 31. 21:04
G. Banshee: ---"akkora nagy hőstett betörni a tévészékházba"
Ha juszt sem hajlandóak megemlíteni, hogy mit akar a Kossuth téren gyülekező sokezer hazafi, akkor igen.
---"meglovasítani pár laptopot"
Egyetlen ilyen volt.
Egyetlen egy.
Őt a hazafiak kapták el kifele menet.
--- "és üresre inni a büfét?"
Igen.
A TÜNTETŐK ugyanis MINDENÉRT FIZETTEK A BÜFÉBEN!
2008. 07. 31. 21:08
--- "Jah, a Kossuth tér összehugyozóit"
Az utolsó hetekben már voltak mobil vécék.
--- "élükön a tehénbotos satuferdinánddal"
A BRFK ellleni per tárgyalásán hallottam Satut beszélni. Sokkal értelmesebb ember ő, mintsem gondolnád.
(Erről a perről van szó:
http://sodi.freeblog.hu/tags/brfk_per/)
--- "minek minősíted?"
Magyar hazafiaknak.
2008. 07. 31. 21:18
Nem érdemelnéd meg bazdmeg, de nem bírom ki, hogy ne mondjam el: Izgő-mozgó, forgó, billegő logót nem teszünk ki, mert elvonja a hallgatóság figyelmét.
2008. 07. 31. 21:20
Azért kellett talajt cserélni, mert voltak mobil vécék, igen...
Jah, fegyveres harc. Te fognál fegyvert, Endi? Ölnél vele embert? Ha igen, kiket ölnél meg?
2008. 07. 31. 21:22
A Kossuth tér összehuggyozói nem hazafiak.A TV székhéz szétverői nem hazafiak.A Turulért tüntetők nem hazafiak.
Akkor kik a hazafiak basszátok meg,akik otthon ülve isszák oroszjózsi szavait,délután meg mounikasó meg barátok között???
2008. 07. 31. 21:22
Na ezt fejtsük ki bővebben.
Volt ott a büfében személyzet, vagy a randalírozók csak betették a pénzt a kasszába?
Szerintem hazudsz, Endifiú...
2008. 07. 31. 21:23
Hazafiak azok, akik tevőlegesen azon vannak, hogy a haza fényre derüljön. Akik dolgoznak, adóznak, gyereket nevelnek. Bőrszíntől, származástól, pártállástól, világnézettől, szexuális orientáltságtól függetlenül.
2008. 07. 31. 21:26
C, nem a logo a legfőbb gond. Hanem az, hogy Endi nem iratkozott be valami beszédtechnika oktatásra vagy nem ment el egy logopédushoz, ha már interjút készít valakivel. Hadar, elharapja a szavak végét, nem tud artikulálni és ööözik. Gáz.
2008. 07. 31. 21:42
"dolgoznak, adóznak"
ja igen,hogy aztán egy böszme állatnak legyen mit elqrnia,ugye?
2008. 07. 31. 21:42
Emlékszünk még Szabó Albertre, ez az Ekrem Kemár a jóbarátja volt.Meg is látszik rajta, a provokatőrözés, a valódi nemzeti médiák leszólása(vagy nem ismerete) is mutatja ezt.
Említi a Magyar Világot (mint valódi nemzeti médiát)... ez az az újság amiben folyamatosan gyalázzák Budaházy Gyurit meg a Toroczkait, viszont nem említi a Magyar Jelent vagy a kuruc.info-t.Az Echo tv-t is leszólja, hogy az is mennyire polkorrekt, ebből is látszik, hogy fingja nincs az egészről, az Éjjeli menedék vagy a Pörzsölő az hol polkorrekt?
És még egy csomó iylen apróságot engedett ki a száján, csak nem tudtam megjegyezni az összes hülyeséget, amit mondott 14 perc alatt...
2008. 07. 31. 21:46
pippo, te ezért nem dolgozol? Vagy ezért nem fogsz dolgozni, ha befejezted a tanulmányaidat?
2008. 07. 31. 21:53
Joe: hasonlítsd már össze az Echo Tv.t vagy a Hír Tv-t a Napkeltével!!! Ahhoz képest mind a kettő maga a BBC!
2008. 07. 31. 21:59
G.Banshee: de igen,csak ott csalok az állam kárára ahol csak tudok-egészen addig amíg egy ilyen erkölcstelen elqrós,semmiért felelősséget nem vállaló banda vezeti azt!
2008. 07. 31. 22:01
C: --- "Izgő-mozgó, forgó, billegő logót nem teszünk ki"
Jóó, mondom, hogy ez csak egy technikai próba volt. :)
G. Banshee: ---"Azért kellett talajt cserélni, mert voltak mobil vécék, igen..."
Az csupán elővigyázatosság volt.
--- "Jah, fegyveres harc."
Ennyire azért ne szaladjunk előre.
--- "Te fognál fegyvert?"
Nem, nekem más a stílusom, és így a mindenkori szerepem.
--- "a randalírozók csak betették a pénzt a kasszába?"
Pontosan így történt.
--- "Szerintem hazudsz"
Nem hazudok. így történt.
--- "világnézettől, szexuális orientáltságtól függetlenül."
Vagyis egy bolsevik, ateista pedofil is lehet hazafi?
Na NEE!
G. Banshee: --- "Hadar, elharapja a szavak végét"
Ezt vágott anyagnak terveztem, ezért nem figyeltem a saját beszédemre. Azután pedig meggondoltam magam.
Erről van szó. :)
Logopédusra pedig nem szorulok, HA ODAFIGYELEK ugyanis, kristálytisztán tudok beszélni. :)))
pippo: "ja igen,hogy aztán egy böszme állatnak legyen mit elqrnia,ugye?"
PONTOSAN, ITT A LÉNYEG!
200 milliós kormányszóvivői weblap, ugye? :))
G. Banshee: --- "pippo, te ezért nem dolgozol? "
Más az, ha az ember ESETLEGESEN teljesíti a törvényes kötelezettségeit, és megint más, hogy az alapján méri-e az emberek értékét, hogy mennyit adóznak. Ez utóbbi ugyanis nettó baromság, amíg Gyurcsányék lopkodnak.
Joe: " Echo tv-t is leszólja, hogy az is mennyire polkorrekt, ebből is látszik, hogy fingja nincs az egészről, az Éjjeli menedék vagy a Pörzsölő az hol polkorrekt?"
Mondjuk ebben is van valami, amit mondasz...
Viszont (az már nincs rajta a felvételen) a MOLNÁR F. ÁRPÁD HÍRHÁTTERÉT EZEKKEL SZEMBEN POZITV PÉLDAKÉNT EMLÍTETTE :))))))))))))
2008. 07. 31. 22:06
Sodi,most őszintén! Ez a Molnár F. nóóórmááális??? :)
2008. 07. 31. 22:15
pippo: Az, hogy igencsak intelligens, elvitathatatlan.
Ettől még persze lehet akár bolond is, hiába jár gyorsabban az agya az átlagembernél, de hogy az esetében beszélhetünk-e ilyesmiről, azt sajnos én nem tudom megítélni, mert nem vagyok szakember.
Ő egy elég okos ember, de tény, hogy egy okos ember is lehet őrült, így ez önmagában nem jelent semmit.
Szóval nem tudom.
---
Közben különben kikerült a YouTube verzió is.
2008. 07. 31. 22:27
Igen,lehet,de azér ölég meredek dolgokat bír mondani.Szal rezeg a léc :)
2008. 07. 31. 22:40
Hát mondjuk az tény. :))
2008. 07. 31. 22:45
"Vagyis egy bolsevik, ateista pedofil is lehet hazafi?"
Miért ne? A délszláv háborúban elég sok ilyen harcolt a hazájáért.
""a randalírozók csak betették a pénzt a kasszába?"
Pontosan így történt."
Ezt rosszul tudod...egyébként ehhez még információ sem kell, elég csak ránézni a sok futballhuligánra, egyből látszik, hogy mindez hazugság.
2008. 07. 31. 22:56
G. Banshee: "Ezt rosszul tudod..."
Rengeteg tanú megerősítette.
Bár én sajnos nem tudom, mert akkor már hazamentem.
Bár én is néztem tévét.
"A tévénézés ugye az, amikor valaki megnézi, hogy milyen belül a tévé. :D"
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/06/20/SoDI_tevet_nez/
---
De van ám emelett Tomcat-es felvételem is az ostromról :)
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/06/24/Robbanas_es_Tomcat/
2008. 07. 31. 23:00
Nah, én meg rengeteg olyan tanúval beszéltem, akik az én verziómat erősítették meg.
2008. 07. 31. 23:02
Ja, biztos a büféssel beszéltél. Róla tudom, hogy mást hazudozott a Jusztnak is, mint ami az igazság.
2008. 07. 31. 23:02
Nem, nem a büféssel beszéltem, találgass még egy kicsit...
2008. 07. 31. 23:04
Akkor biztos valami hülye rendőrrel.
Hazafi nem mond olyan hazugságot, miszerint a büfé fizetés nélkül ki lett volna fosztva.
2008. 07. 31. 23:06
Most az ostromlók hazaffyak voltak vagy provokátorok?
2008. 07. 31. 23:08
Hazafiak.
Lásd 7-es, illetve 9-es kommentemet.
2008. 07. 31. 23:11
TeTehát az hazaffy, aki rátámad a magyar rendőrre?
2008. 07. 31. 23:14
Felesleges ezen vitazni, meg keszul az uj gyulekezesi torveny, keszulnek a legfelsobb birosag precedens alapu jogegysegi dontesei, mas vilag lesz itt osztol. Ezt a kicsit pedig meg kibirjuk.
2008. 07. 31. 23:27
fixpont: ahhoz a gyülekezési törvényhez még az alkotmánybíróságnak is lesz 1-2 szava,szal ne örüljél előre a diktatúrának!
2008. 07. 31. 23:39
G. Banshee: ---"Tehát az hazaffy, aki rátámad a magyar rendőrre?"
SENKI se támadt rá a magyar rendőrökre.
Még az MTV ostrománál se.
Ott is a rendőrök kezdték a keménykedést.
Aztán picit megbánták :DDDDDDDDDD
fixpont: A gyülekezési törvény kétharmados cucc, a Fidesz pedig nem fog jóváhagyni diktatórikus faszságokat, miután 2006 október 23-án a tetves ÁVÓ rárontott a rendezvényükre, és véresre verték Révész Máriuszt.--- "keszulnek a legfelsobb birosag precedens alapu jogegysegi dontesei"
Reménykedj csak :) Úgy lesz ebből változás, mint abból a gyűlölettörvényből, ami SOHA nem tud hatályba lépni, akárhányszor is futnak neki a zsidók :))
2008. 07. 31. 23:58
Banshee egy szánalmas észosztogató de ő legalább egy jó birka aki nem panaszkodik amikor meg van nyírva. Vegyetek példát róla, kis szélsőséges neonácik!
2008. 08. 01. 9:27
"HA ODAFIGYELEK ugyanis, kristálytisztán tudok beszélni. :)))"
Ha odafigyelek, gyönyörű angol és német kiejtésem van. A magyart meg 1 éves korom óta gyakorlom, ennyi idő alatt sikerült elérnem, hogy ne kelljen már "odafigyelni"... Mégis miféle gnóm vagy te?
2008. 08. 01. 10:45
vadbarom
az odafigyelést úgy értem, ha érdekel, mert nem úgy tervezem, hogy amúgy is kivágom a videóból :)))
2008. 08. 01. 11:16
Akinek oda kell figyelnie a normális MAGYAR kiejtésére, az beszédhibás. Pont.
2008. 08. 01. 11:37
Nem. Beszédhibás az, aki akkor sem tud tisztán beszélni, ha akar. Én, ha akarok, minden hangot kristálytisztán ejtek ki, hadarás nélkül, ergo nem vagyok beszédhibás. Pont.
2008. 08. 01. 11:50
sodika: kilegzes-belegzes-kilegzes-belegzes :-)
2008. 08. 01. 11:56
Az emberek nagy többsége a hétköznapi beszédben nem kell, hogy saját kiejtésére figyeljen, mert gyakorolta eleget gyermekkorában. Minden, ami ettől negatív irányban eltér, az nem normális. Te hibásan beszélsz, ezt többször is tapasztaltuk. Pont.
2008. 08. 01. 11:58
Ja, még annyit: a buzik is meg tudnak dugni egy nőt, ha akarnak. Most akkor mi itt a helyzet?
2008. 08. 01. 12:45
C: "nem kell, hogy saját kiejtésére figyeljen"
Én a hétköznapi beszédben egyszerűen leszarom. :)
Ha hadarva is érthető a cucc, amikor kérek valamit a boltban, akkor ne húzzuk már vele az időt. Hogy a kiszolgáló csaj mit gondol rólam, pont le van szarva, érted. Másrészt pedig, ha eredetileg úgy tervezem, hogy a saját mondataimat kivágom a videóból, akkor szintén le van szarva, miként beszélek rajta, mert ott sem én vagyok a lényeg, hanem az interjúalany.
AZ IRODALMI BESZÉDSTÍLUS SZERINTEM CSAK AKKOR INDOKOLT, HA AZ EMBER DIREKT MIKROFONBA, KÖZÖNSÉG ELŐTT, VAGY OLYAN EMBEREK SZÁMÁRA ADJA ELŐ A MONDANIVALÓJÁT, AKIKNÉL FONTOS, HOGY PONTOSAN ÉRTSENEK MINDENT, AMIKOR HATNI AKARUNK RÁJUK.
2008. 08. 01. 12:50
Ezt édesapám néha viccesen valóban úgy fogalmazza meg, hogy 5-6 éves koromban sokkal tisztábban beszéltem minden helyzetben, de ez csak azért van, mert akkor még egyformán akar az ember hatni mindenkire, és nincs olyan kategória, hogy "le van szarva, mit gondol ez az akárki, csak adja oda a polcról, amit kérek, oszt megyek is". :)))
Az, hogy ne hadarva, hanem a figyelmemet fókuszálva szóljak valakihez, rangot jelent, ki kell tehát érdemelni. :))
2008. 08. 01. 12:50
Nem irodalmi beszédstílusról van szó, hanem normális, emberi, magyar beszédről. Arról, ami honfitársaid nagy részének a legkisebb nehézséget sem okozza.
Mondom, ami ettől eltér, az beszédhiba. Ha meg leszarod, hogy beszédhibás vagy, akkor nem értem, mi problémát okoz a zsidók génállománya. A te gyerekeid ugyanilyen randán fognak beszélni, ha majd normális magyar szót nem hallanak kis korukban. Vagyis innen már köztudomású, hogy leszármazottaid között sok lesz a beszédhibás. Pont.
2008. 08. 01. 12:52
Nem vagyok beszédhibás, mert közönség előtt, vagy ha egy fontos emberrel beszélek, mindig tisztán ejtek ki minden hangot. Pont.
2008. 08. 01. 12:53
C: "A te gyerekeid ugyanilyen randán fognak beszélni, ha majd normális magyar szót nem hallanak kis korukban"
Ja kérem, a nevelés megint más kérdés :))
Az érdemi közönségnek számít :D
2008. 08. 01. 12:57
Akkor ebben az országban nem élnek buzik, mert ha akarnak, le tudnak feküdni nőkkel is. A világban amúgy feketék sem élnek, mert mindenki tudja követni Michael Jackson példáját, ha akarja. Diszlexia sincs, mert ha nagyon odafigyelnek minden szó minden betűjére, ők is tökéletesen megértik, amit olvasnak. Te meg nem vagy beszédhibás, mert ha vért pisálva is, de tudsz érthetően beszélni. Gratulálok.
2008. 08. 01. 12:59
C: Rossz a példa. Egy diszlexiás ha megfeszül sem tud olyan gyorsan és folyékonyan olvasni, mint egy átlagember. :))
Nálam pedig a tiszta beszéd csupán pillanatnyi elhatározás, nem pedig erölködés kérdése. :)
2008. 08. 01. 13:01
Hát, amilyen hírek a bíróságról érkeztek, te sem tudsz egy felszólalást rendesen végigcsinálni, pedig tutira nagyon odafigyeltél LOL :D:D:D
2008. 08. 01. 13:02
Na és a melegekkel meg a színesbőrűekkel mi a helyzet?
2008. 08. 01. 13:04
"Nálam pedig a tiszta beszéd csupán pillanatnyi elhatározás, nem pedig erölködés kérdése. :)"
Hazugság. Tegye fel a kezét, aki hisz neki.
2008. 08. 01. 13:04
C: Az nem "bíróságról érkező hír" volt, hanem egyetlen hülye zsidó fröcsögése, aki nem értette azt, amiről beszélek, és ezért a saját gyengeelméjűségét kivetítette a teljes közönségre.
2008. 08. 01. 13:06
C: "Na és a melegekkel meg a színesbőrűekkel mi a helyzet?"
Itt mondanék egy analógiát.
Van egy színművésznő ismerősöm. Ő valóban mindig úgy szeret beszélni, mintha színpadon lenne. Tisztán, és érthetően. Neki ez a kényelmes. Nekem pedig más. De ez nem képesség, hanem személyes stílus kérdése.
2008. 08. 01. 15:01
Jajj annak a hazának, amit Sodika, és Ekrem Bekre Pál akar megementeni...
Lényeg Sodika, hogy a hazafi marhák bebaszták a büfé ablakait, aztán betették a pénzt. Hogyne.
2008. 08. 01. 15:03
"De ez nem képesség, hanem személyes stílus kérdése."
Az, hogy beleszarsz a szép, tiszta, érthető beszédbe nem stílus, hanem igénytelenség kérdése ba'meg. :))
2008. 08. 01. 15:13
Pengető: --- "a hazafi marhák bebaszták a büfé ablakait, aztán betették a pénzt"
Az a büfé az épületen belül volt.
Nem voltak külön ablakai.
--- "igénytelenség kérdése ba'meg. :))"
Az igényesség ott jön jól, ahol indokolt :)
2008. 08. 01. 15:35
Ha neked az igényességhez külön indok kell, akkor e tárgykörben tényleg nincs több kérdésem.
2008. 08. 01. 22:30
Endi, Endi, Endi. Ilyen alapon a púpos se púpos, mert ha figyel magára és kihúzza magát, akkor nem látszik a púpja. A sánta sem sánta, mert ha odafigyel magára, akkor nem sántikál. A remegős se remeg, ha folytonosan arra koncentrál, hogy ne remegjen.
De mindezek számára ez hosszútávon kényelmetlen, tehát a púposnak látszani fog a púpja, a sánta sántikálni fog, a remegősnek remegni fog a keze, és igen Endi, a beszédhibás meg hibásan fog beszélni. Szóval irány a logopédus.
2008. 08. 01. 23:34
Banshee, kiszaladtál a kennelből? Mit ártott neked Sodi, hogy itt osztod neki az észt?
Jellegzetességed, hogy akkor és ott bocsátkozol csak vitába, ahol neoliberális elvtársaid többségben vannak. Menjél a bombagyárra, ott legénykedj...
2008. 08. 01. 23:46
Bansheenak igaza van! Vesszen a turulcsirke szekta hahahahaha!
2008. 08. 01. 23:47
"Menjél a bombagyárra, ott legénykedj..."
---
Ez kivalo otlet, be tudsz juttatni? Es garantalni is tudod, hogy nem rugnak ki a velemenyemert? :-)
2008. 08. 01. 23:50
(valojaban persze bent vagyok a bombagyaron is, csak nem szolok soha hozza, mert kibasszak az accountom, diktatura, ugyebar, es tobben hasznaljuk, hogy lassuk mi az abra valojaban)
(termeszetesen a bombagyarra mindig mas anonymous proxyn lepunk be, hogy ne lehessen nyomonkovetni es osszehasonlitani az IP cimeket, ezt ne is eroltessetek) :-)
2008. 08. 02. 15:25
És az Origo mit csinál? Cigány- és zsidótémához eleve nem lehet hozzászólni, ha pedig mégis, kigyomlálják a kommentek 90%-át.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.