Holokauszt napon jártam
Az áldást sodika küldte 2008. augusztus 2., szombat - 22:22-korCímkék: cigany holokauszt zsido
260 komment
Ma délelőtt, amikor felébredtem, olyan gyönyörű programajánlót olvastam a Nácivadászoknál, hogy úgy döntöttem, ha már úgy is szabad a délutánom, elmászok rá.
Az alábbi program keltette fel a figyelmemet:
14.30 - Tolerancia és befogadás a roma diákok szemével - workshop a pécsi Gandhi Gimnázium és a magyarmecskei Általános Iskola diákjaival.
A Holokauszt emlékközpont honlapján részletesebb leírást is találtam:
Heindl Péter tanár, általános iskolás tanítványaival hónapok óta kutatja Magyarmecskén a falu hajdani zsidó lakosainak a sorsát, a baranyai Magyarmecskén . A kiindulópont egy családi albumból váratlanul előkerült fénykép volt: a tizenéves Lilit ábrázolta, aki ’44‐ben – a többi zsidó lakossal együtt – nyomtalanul eltűnt a faluból. Heindl Péter és ifjú csapata ‐ kiterjedt nyomozásba fogott, és most már egyre több mozaikdarabkát tudnak egymás mellé illeszteni, és több mint hatvan év múltán, lassan kezd kirajzolódni előttük a kép… A roma gyerekek kutatása nagyban hozzájárult, hogy a 11 zsidó holokauszt áldozat emléktáblát kap augusztus 8‐án, délelőtt 11 órakor, a Falunapon Magyarmecskén. A diákok „botlatókövet” is állítanak majd Lili emlékére: a kő és a réztábla árát is maguk gyűjtötték össze.
A műhelybeszélgetés arról is szól majd, miért fontos megőrizni az egykori zsidó közösség emlékét, miért kell megemlékezni a tragédiáról, és miképpen kell szembenézni a múlttal azért, hogy hasonló tragédia soha többé ne fordulhasson elő. A beszélgetésen részt vesz a pécsi Gandhi Közalapítványi Gimnázium néhány diákja is: közülük két hátrányos helyzetű, roma diáknak lehetősége nyílt, hogy elnyerjen egy négy éves ösztöndíjat a University of Texas amerikai egyetemre.
Nosza, előkotortam a vastag keretes szemüvegemet, amivel jól el lehet játszani az ostoba bölcsész zsidót, és megindultam a Páva utca felé, mert ez szórakoztatóbb műsornak ígérkezett bármilyen mozinál.
Miután sikerült korán érkeznem, kicsit körülnéztem a kiállításon, ami abból a szempontból korrektnek tűnt, hogy sehol sem találtam kitalált gázkamrákra vonatkozó állítást, és a kivetítőkön is pusztán megszokott háborús áldozatokat, illetve az éhezéstől lesoványodott táborlakókat lehetett látni; teszem hozzá: abból az időből, amikor már a táboron kívüli polgári lakosság is javában éhezett.
A múzeum berendezésén látszódott, hogy egyáltalán nem spóroltak semmivel. Míg a legtöbb helyen általában ócska műanyag, vagy faszékre ültetik le egy-egy előadóterem hallgatóságát, itt kényelmes fotel jutott mindenkinek, melyhez az érzékenyebbek külön puha ülőpárnát is kérhettek. Szintén megdöbbentően jó minőségű volt az érintőképernyős prezentációs pultok éles és tiszta képe; tehát egyértelmű volt: valahogy itt mindenre jutott pénz.
Érdemes lehet különben utána járni, hogy honnan szerezték meg azokat a nagy felbontású felvételeket Szálasi hazahozataláról, és a peréről, melyeket itt fülhallgató segítségével élvezhet a szórakozni vágyó közönség. A YouTube-on mindenhol ugyanazok a szutyok filmhíradó-részletek keringenek, amikor Szálasira keres rá az ember, így igencsak megdöbbentő volt látni, hogy bizony léteznek egészen kiváló anyagok is az akkor történtekről. Ej, pedig milyen klassz videóklippeket lehetne összevágni ezekből a képekből egynémely nemzeti zenekar zenéje alá!
A felvilágosító szövegek szintén viszonylag helyénvalónak tűntek nekem; már természetesen ha eltekintünk attól az ócska magyarellenes utálattól, ami nyomán a kiállítás tervezője szükségét érezte lépten-nyomon megemlíteni, hogy a magyar lakosság annak idején a tiltakozás legapróbb jele nélkül nézte végig a kisebbségek deportálását. (Mégis mi a francot csinálhattak volna? Háború volt.)
Annak a megemlítése, hogy ennek ellenére sokan voltak, akik zsidókat bújtattak, illetve diplomáciai úton kiharcolták a védett zsidó intézményét, szintén korrektnek tekinthető, ha ugyanezt megint csak nem rondították volna el azzal a mondattal, miszerint a katolikus egyház nem tiltakozott elég erélyesen a deportálások ellen (dehogynem: a kikeresztelkedett zsidókat minden erejükkel védelmezni próbálták).
Ugyanígy enyhe történelemhamisításnak tűnt, hogy amíg a zsidómentők részéről erősen túldramatizálják a Cionista Szövetség korabeli szerepét, Szálasi Ferencet már a bűnösök között említik meg, annak ellenére, hogy tény: még abban az időben is, amikor Budapest lakossága szabályosan éhezett, Szálasi gondoskodott róla, hogy a város ellása élelemmel a gettó lakóit. (erről bővebben itt).
Ezután az, hogy a zsidómentők között azt a Horthy Miklóst, akinek a hazai zsidóság a legtöbbet köszönheti, és ezért hálával tartozna neki, szintén meg sem említik, már egyáltalán nem volt meglepő. (Bár ennek ellenére egy kicsit fájó a hálátlanságnak ez a szintje.)
Különben, ahogy folytattam utamat, a tárlat egyik termében, ami első látásra zsinagógának tűnt, egy picit zavarba is jöttem. Mondom, hoppá, hé-hé-hé, mi a franc van, én ILYEN helyre nem akartam jönni, vazze. Még Nike baseball sapka sincs nálam, vagy valami. :)
Maga a meghirdetett beszélgetés szintén kicsit zavarba ejtően kezdődött, amikor is a Gandhi gimnázium nevében egy feltűnően világos bőrű, szőkés hajú fiatalember kezdett az iskolájáról beszélni, valamint arról, hogy milyen jó ott tanulni. Később erre azt a magyarázatot adta, hogy ő ugyan csak az egyik nagyszülője révén roma, de büszke, hogy ebbe a suliba járhat, mert itt úgy érzi, hogy teljes egészében roma lehet. Mit is lehet erre mondani? Egészségére! ;P
Ugyanő beszélt még arról is, hogy a Raiffeisen Bank támogatásának köszönhetően a Texasi Egyetemre már biztos az ösztöndíjuk, de ők ennek ellenére a Hardvardról álmodoznak, ami azért jelent újabb mecénások csatlakozása nélkül gondot, mert ott egy félév 60 ezer dollárba kerül. Arról, hogy a pénz megléte még kevés, hiszen még hátrányos helyzetű külföldi pályázóként is teljesíteni kell egy bizonyos felvételi követelményt, nem esett szó.
A fiatalember külsőségeiben is cigány hölgytársa ezután azt ecsetelte, hogy mennyire izgalmas volt számára a Holokauszt témájának a kutatása, és azt tervezi, hogy különbözeti vizsgával emelt szinten is leteszi a tantárgyat. Nem igazán tudom, mi mindent lehet előadni a témában, hogy ez külön érettségi tantárgy lehessen, de gyanítom, ez is valami hasonló kamumegoldás lehet, mint amikor én annak idején az informatikát választottam érettségi tárgyamnak.
Velük átellenes oldalon két roma fiatalember ült, akikről azt tudhattuk meg, hogy a magyarmecskei iskola nyolcadik osztályos diákjai; annak ellenére, hogy nekem első látásra inkább 25 év körüli, kisportolt biztonsági embereknek tűntek. Mitagadás, nekem nem úgy rémlik, hogy így néz ki egy 14 éves gyerek, de ez biztos csak azért van, mert régen láttam már olyat. :)
Ezek a fiúk elmondták, hogy nemrég valamiért érdekelni kezdte őket, milyen zsidó emberek élnek a falujukban, és mit tudnak előadni a második világháborús emlékeikről. Állításuk szerint ez hirtelen ötlet volt a részükről, de én valahogy úgy sejtem, hogy inkább Heindl tanár úr inspirálására döntöttek így. Ezt a feltevésemet némileg megerősítette, hogy miután ezek a diákok erősen szűkszavúnak bizonyultak, az idő nagy részében helyettük is Heindl úr beszélt.
Itt meghallgathattunk egy érdekfeszítő menekülési történetet, amit nemrég egy idős bácsi mesélt el a gyerekeknek. Különben megfigyeltétek már, hogy minden túlélő csodálatos, és kalandos történeteket mesél azokból az időkből? Hiába no, nem csoda, hogy ennek a rengeteg izgalmas kalandnak a történetét alig győzik feldolgozni a hollywoodi filmgyárosok.
Megtudhattuk, hogy miután a csendőrök egyik nap éjjel 3-kor elhurcolták az embereket, a barcsi gyűjtőtáborban megkérdezték a zsidóktól, hogy kinek van szakmunkás tapasztalata. Nem nagyon volt jelentkező. (milyen meglepő). Bár a mi kedves bácsink ilyesmivel sem büszkélkedhetett, hiszen korábban csak kereskedelmi iskolát végzett (ismét csak: milyen meglepő :)), de mivel jó haverságban volt a szomszédban lakó villanyszerelő gyerekkel, és így ellesett tőle néhány szakmai fogást, úgy döntött, hogy hazudni fog (újabb meglepő fordulat), és kiadta magát villanyszerelőnek, lesz ami lesz. Így került munkaszolgálatra koncentrációs tábor helyett, ahonnan viszonylag könnyen tudott megszökni, hogy utána szülőfalujában a kedves ismerősei a padlásokon bújtathassák.
A kedves bácsival folytatott beszélgetések után döntöttek úgy az iskola diákjai, hogy felkeresik a helyi temetőt, és ha találnak zsidó sírt, akkor rendbe rakják. Elmondták továbbá, hogy nemsokára közös programot is szerveznek a budapesti Lauder iskola zsidó diákjaival, ahol együtt fognak DOLGOZNI a sírok rendbetételén. Ez kétség kívül egész viccesen hangzik, ezért izgatottan várjuk róla a webes galériát. :)
A hallgatósági kérdések között felvetődött a kérdés, hogy miként látja Heindl tanár úr: jó úton halad-e a roma integráció kérdése. Erre ő azt az ellentmondásos példát hozta fel, hogy sajnos ez hosszabb folyamat, mert ha kapnak is munkát a cigányok, miután többségükben iskolázatlanok, csak megalázó feladatokra alkalmazzák őket, sokszor napi 12 órás munkára (jaj, megszakad a szívem).
Egy idős zsidó hölgy megpróbált a rasszizmusról beszélni, utalva egy állítólagos Index cikkre, ahol egy nemrégiben megtörtént, fiatalok közötti gyilkosság kapcsán az egyik iskolaigazgató ormótlan rasszista szöveget adott elő. (Szörnyű: a rasszisták már az igazgatói irodákban vannak.) A terem másik végében egy hasonszőrű társa jól egyetértett vele: és ez nekik így nagyon jó volt, mára is kirasszistázták magukat. (Ez olyasmi lehet, mint amikor jobboldali rendezvényen egy-két injekciós kiéli magát, mert végre önfeledten zsidózhat... Ez itt ugyanaz, csak ellenkező előjellel).
Az egyórás beszélgetés végén kezdődött volna valami holokamu film levetítése is, de azt én már nem vártam meg. Az érdeklődésnek és az önsanyargatásnak is vannak ugyanis határai.
Mindent összevetve szórakoztató délutáni program volt, de azért a Terror Házába többet fogok járni.
By SoDI
-
Ui.: Most szombat volt. A közönség hogy a francba tudott eljönni erre a cuccra? :))
Eddig 260 komment érkezett ()
2008. 08. 02. 22:53
Ez minden szempontbol tamasmacska stilus (emlekezetes, hogy o is valami zsido osszejovetelen volt egyszer, sot bele is kerdezett a dolgokba), akar a helyszin kivalasztasa akar a szoveg probal hajazni tamasmacskara, csak ez picit szarabb kiadas, tamacsmacska eredetibb es jopofabb, rajta meg nevetni is szoktam.
2008. 08. 02. 22:53
"csak megalázó feladatokra alkalmazzák őket, sokszor napi 12 órás munkára (jaj, megszakad a szívem"
En egyszer barmilyen munkaban latnalak 12 orat dolgozni, az enyem is megszakadna.
2008. 08. 02. 22:56
sodi: "Elmondták továbbá, hogy nemsokára közös programot is szerveznek a budapesti Lauder iskola zsidó diákjaival, ahol együtt fognak DOLGOZNI a sírok rendbetételén. Ez kétség kívül egész viccesen hangzik, ezért izgatottan várjuk róla a webes galériát. :)"
sodi: "Az ember előbb tanul, aztán dolgozik. Nem értem, mi a baj ezzel"
2008. 08. 02. 22:56
Én most nem akartam belekérdezni, annyira nem vagyok otthon a témában. :)
2008. 08. 02. 22:56
C: Irónia, egy kevés vicc. Belefér. :)
2008. 08. 02. 22:58
Endi te ilyen tomcat utanzat vagy, csak midnenben szarabb valamivel. :-))) Ez jon igy le nekem par ev blogolvasas utan, mit szolsz ehhez? :-)
2008. 08. 02. 22:59
"csak megalázó feladatokra alkalmazzák őket, sokszor napi 12 órás munkára "
Nincs megalázó munka. Nyilván van, aminek jobban örül az ember, én például taníthatok, ami hihetetlen szabadsággal jár. De ha takarítanék, akkor is büszkén végezném a munkámat. A munka a konstruktív életvezetés legelső és legfontosabb építőköve.
2008. 08. 02. 22:59
Tehat tomcat elkezdett blogolni, te is csak szarabbul, tomcat elkezdett videozni, te is csak szarabbul, tomcat szelsojobbos uszito lett, te is csak szarabbul, o is phpzik, te is, csak szarabbul, o is eljar tudositani zsido rendezvenyekrol, te is csak szarabbul, miert van ez, hogy mindenben koveted a mestert, csak....szarabbul? :-)
2008. 08. 02. 23:00
Persze, ha ellentmondásba keveredünk, akkor az irónia. Vágom. Szánalmas vagy.
2008. 08. 02. 23:05
fixpont: Előbb kezdtem el videózni, mint Tomcat.
Sokkal régebb óta vagyok jobboldali, mint Tomcat.
Folytassam?
2008. 08. 02. 23:05
fixpont, elfelejted, hogy Tomcat akármekkora baromságokat tud is mondani, alapvetően meg lehet érteni, hogy van olyan gondolkodású ember, mint Tomcat. Legalább következetes, és el lehet hinni, hogy van egy gondolatfonál, ami mentén halad.
De azt bazmeg, hogy egy ilyen féreg a világon lehet, mint endi, azt hogy magyarázod meg?!!! :D:D:D
Ja, és Tomcat dolgozik. Ha csak a munkája alapján ítéljük meg, akkor egy hihetetlenül sikeres és tehetséges ember (aki adózik, nem keveset). Csak meg ne szólaljon, ugye...
2008. 08. 02. 23:05
C: "ha ellentmondásba keveredünk, akkor az irónia."
Ott a szmájli, mi a faszt akarsz még? ;)
2008. 08. 02. 23:07
C: "Legalább következetes"
Én is az vagyok.
Kivéve a Paródia rovatot, vagy az szmájlis-irónikus megjegyzéseket, mert azok nem állítások, hanem a hangulatfestő retorika részei.
"Ja, és Tomcat dolgozik."
Tomcatnek MÁR van diplomája a zsebében.
Az ember tanulás után dolgozik.
Mondtam már.
2008. 08. 02. 23:08
"Tomcatnek MÁR van diplomája a zsebében."
En ugy tudom, hogy nincs neki, azt olvastam valahol. Csak valami buktacukrozo [(c) by C] felsofoku szakmat ado papirja. :-)
2008. 08. 02. 23:08
"Ott a szmájli"
Ez a másik kedvencem.
Remélem, rövidesen megdöglesz. :)
Ott a szmájli a végén.
2008. 08. 02. 23:10
A "buktacukrozót" én is úgy vettem át :)
2008. 08. 02. 23:14
fixpont: "Csak valami buktacukrozo [(c) by C] felsofoku szakmat ado papirja. :-)"
Hát OLYAN már nekem is van már néhány. :))
Különben Tomcat itt a blogomon is nyilatkozott már arról a kommentek között, hogy milyen végzettsége van.
---
tomcat:
2007. 01. 08. 8:59
Felsőfokú programozói végzettségem van (főiskolai oklevél), ha ennyire kíváncsiak vagytok, s hozzá egy A típusú angol nyelvvizsga, amit 16 évesen szereztem, és utána elment a kedvem a vizsgázgatástól. Nem tudom, mit írtak ki rólam a Mokkában, ha ezt írták, az faszság.
...
Forrás: http://href.hu/x/6jqq
---
Szal aszongya, "főiskolai"...
Ha pedig főiskolai oklevél, akkor magasabb cucc, mint az én emelt színtű programozói OKJ-m... (Mert ha ugyanaz lenne, az - mitagadás - elég égő lenne :))))
2008. 08. 02. 23:14
Különben Tomcat tutira nem a buktacukrozót végezte, hanem a "Vicces pólók tervezése és gyártása" szakot. Mert ugyebár ha követjük endi gondolatmenetét, arra jutunk, hogy nyilván azért tanult annyit az a jóember, hogy a megszerzett ismereteket később kamatoztathassa. Ergo pólótervezésből van diplomája, különben nem lenne lényeges, hogy papírral a zsebében keresi betegre magát. Vagy az is lehet, hogy endi megint lőtt egy öngólt (bár a focihoz nem ért, szóval buzi :)).
2008. 08. 02. 23:19
C: A szmájli akkor is szmájli.
Az pedig, hogy az ember tanul, még nem jelenti azt, hogy utána feltétlenül azt is kell csinálnia, amit tanult. Nekem egészen konkrétan egyetlen olyan tervem sincs a leendő vállalkozásomban, ahol feltétlenül szükségem lenne akár 8 általánosnál magasabb végzettségre. :)
De ez nem is gond.
Gyurcsány - Eredetileg földrajztanár.
Vona - Eredetileg történész.
Zuschlag - Eredetileg töritanár.
Pokorni - Eredetileg magyartanár.
Budaházy - Eredetileg gépészmérnök.
TótaWé - Eredetileg angoltanár
Toroczkai - Eredetileg újságíró (ő rendezvényszervezésből él)
És még hosszasan folytathatnám.
Csak ugye jó ha van papír. :)
2008. 08. 02. 23:20
"Felsőfokú programozói végzettségem van (főiskolai oklevél)"
Hat ez bizony nem diploma. Ez pont az, aminek latszik, 2 eves tanfolyamon adjak. tamasmacska csak szeretne, ha ez foiskolai diploma lenne. De mondjuk nem a diploma teszi az embert, nem akarok ilyen tekintelyelvu lenni, tamacsmacska ezzel a papirral es szazszor ertelmesebb mint te. (nembantasbol)
2008. 08. 02. 23:22
"Gyurcsány - Eredetileg földrajztanár."
biosz-technika :-) Ma olvastam.
2008. 08. 02. 23:22
Worluk mester angol tanar? Ezt nem is tudtam.
2008. 08. 02. 23:25
fixpont: Senki se mondta, hogy egy "főiskolai oklevél" "diploma" lenne, ugyanis főiskolán soha nem osztottak diplomát, ilyet egyetemen szokás :)))
A régi rendszerben egyetemi képzés 5 éves, a főiskolai 3 éves szokott lenni, az OKJ képzés pedig 1 vagy 2 év.
Én nem tudom, hogy mi az igazság, de ha csak olyan OKJ papírja van, mint amilyenből nekem is van már néhány, az tényleg elég vicces lenne. De akkor szerintem azt írná. Miután viszont nem ilyet, hanem főiskolát ír, és szakmai papír helyett oklevelet, szerintem egy rendes, 3 éves műszaki infós képzés (mai rendszerben Bsc végzettség) van Tomcat birtokában.
2008. 08. 02. 23:27
"biosz-technika :-) "
RÉSZLETKÉRDÉS :D
Tótánál különben a Kreatív reklámmagazinba írt cikkei mellé szokták odaírni, hogy angoltanár.
2008. 08. 02. 23:28
Toroczkai pedig a Havas féle médiaiskolában végzett :)))
Nem vicc.
2008. 08. 02. 23:28
"Nekem egészen konkrétan egyetlen olyan tervem sincs a leendő vállalkozásomban, ahol feltétlenül szükségem lenne akár 8 általánosnál magasabb végzettségre. :)"
Lefordítom: "Csak lopom a napot meg a köz pénzét az egyetemen. Arra jó, hogy addig se kell dolgozni. Ezzel mindig tudok takarózni, ha a munka szóba kerül, nagyon kényelmes ez így nekem."
:)
2008. 08. 02. 23:31
"leendő vállalkozásomban, ahol feltétlenül szükségem lenne akár 8 általánosnál magasabb végzettségre"
Buktacukrozas lesz az, mondom en.
2008. 08. 02. 23:32
Vagy szájpadlás-göndörítőt fog árulni.
2008. 08. 02. 23:33
Mindenki diplomás a családban, nehogy már nekem ne legyen. Még akkor is kell, ha nem feltétlenül akarom használni, igen. De ez nem azt jelenti, hogy csak a napot lopom, mert bár nem valami jól fizető állásra pályázok, mint a hallgatótársaim többsége, de ennek ellenére van értelme tanulni: például magáért a tudásért, ami később sokat segíthet az életben.
A közgáztudás mindig jól jön.
Az infótudás mindig jól jön.
A logikus matek gondolkodásmód mindig jól jön.
A pedagógiai tudás mindig jól jön.
Akármit is csinál az ember.
2008. 08. 02. 23:33
Mekkorát röhögnék, ha egy nap megjelenne az ajtómban egy porszívóval :D:D:D
2008. 08. 02. 23:35
C: Ha a szájpadlás-göndörítő árusításából meg lehet élni, akkor nem szégyen az. Elvégre Budaházy is BME-n végzett gépészmérnök, mégis tarsolylemezek, meg árpádsávos zászlók árusításából él. (Ővé a Turul márkabolt-hálózat).
2008. 08. 02. 23:35
"de ennek ellenére van értelme tanulni: például magáért a tudásért, ami később sokat segíthet az életben."
De te nem tanulsz bazdmeg! Hát nem tudsz te lófaszt se! Buta vagy és iszonyatosan lusta, fogd már fel!
"nem valami jól fizető állásra pályázok, mint a hallgatótársaim többsége"
Arra még sose gondoltál, hogy esetleg te vagy a balfasz, aki szembe kocsikázik a többiekkel?
2008. 08. 02. 23:36
C: Az árusítás nem azt jelenti, hogy személyes eladás.
Már csak azért sem, mert azt már próbáltam 18-19 éves koromban (Herbalife, és Tahiti Noni Juice), és rájöttem, hogy az ilyesmi KURVÁRA NEM NEKEM VALÓ! :)))))))))
2008. 08. 02. 23:38
"A logikus matek gondolkodásmód mindig jól jön."
De hogy?! Hát nem értesz hozzá! Képtelen vagy megtanulni azt a nyomorult algebra 1-et, amiben oszthatóságról van szó.
2008. 08. 02. 23:39
"rájöttem, hogy az ilyesmi KURVÁRA NEM NEKEM VALÓ!"
Miért van olyan érzésem, hogy a munkák 99%-ára ezt mondanád? Csak nem büdös a munka?
2008. 08. 02. 23:40
C: --- "De te nem tanulsz bazdmeg!"
Azért a felvett kreditjeim több mint felét rendszeresen teljesítem.
--- "Buta vagy és iszonyatosan lusta, fogd már fel!"
Ebből a kényelmes alulmotiváltság színigaz, de ezen akarok változtatni ősszel a saját magam túlterhelésével (3 suli mellett már NEM TUDOM megtenni, hogy elkényelmesedjek, egyszerűen MUSZÁJ lesz szorgalmi időszakban is nyomon követnem az eseményeket).
--- "Arra még sose gondoltál, hogy esetleg te vagy a balfasz, aki szembe kocsikázik a többiekkel?
Nem.
Soha.
Nem érdekel, hogy mit csinál az átlagember.
Az unalmas.
2008. 08. 02. 23:40
És az hogy lehet, hogy árusítottál? Nem előbb van a tanulás, és csak aztán a munka? Ellentmondás. Megint.
2008. 08. 02. 23:42
C: "Képtelen vagy megtanulni azt a nyomorult algebra 1-et, amiben oszthatóságról van szó."
NEM.
Ez egész egyszerűen NEM IGAZ.
Az "Algebra és számelmélet 1"-et megtanultam, és sikeresen levizsgáztam belőle. Ez Bsc-n a "Számelmélet" nevű tantárgynak felel meg. A Bsc-s "Algebra 1" nevű tárgy már a régi "Algebra és számelmélet 2" tárgynak felel meg!
2008. 08. 02. 23:45
"Nem érdekel, hogy mit csinál az átlagember.
Az unalmas."
Hát, nekem életem legszórakoztatóbb időszaka az egyetem. Szereztem egy-két igazán jó barátot, és lesz diplomám. Ha szerinted ez a fajta teljesítése a tanulmányoknak elvetendő, akkor írj egy könyvet "9 félévnyi algebra 1 szépségei" címmel. Vagy "Hogyan bukjunk hatékonyan" címmel.
2008. 08. 02. 23:46
De amikor en jartam meg volt 1 szabaly, hogy 3x lehet 1 targyat felvenni aztan kampec az mar megszunt?
2008. 08. 02. 23:46
C: "És az hogy lehet, hogy árusítottál?"
Nem árusítottam, ugyanis EGYETLEN egy szart sem tudtam eladni. :)) Naívan azt gondoltam, hogy szórólapragasztással beindul az üzlet. Úgy terveztem, hogy ha van megrendelés, suli után kiviszem villamossal-metróval, belefér az időbe. (Ez még középiskolás koromban volt.) Aztán rájöttem, hogy ez így nem fog menni. Jött néhány érdeklődő telefon, de azokat meg nem tudtam normálisan lekezelni. Végül lenyeltem a néhány tízezres veszteséget és hagytam a francba az egészet.
Szóval az ilyesmi NAGYON NEM NEKEM VALÓ :)))
"Miért van olyan érzésem, hogy a munkák 99%-ára ezt mondanád?"
Azért, mert a maradék 1% való nekem :)))
2008. 08. 02. 23:47
Ja, hogy már Bsc... Szóval buktad az eredetileg megcélzott szakot :) LOL
Amúgy mindegy, az algebra 2 is elsős tárgy, ott meg polinomokról van szó, meg komplex számokról. Hát gratulálok :D:D:D
2008. 08. 02. 23:51
"Jött néhány érdeklődő telefon, de azokat meg nem tudtam normálisan lekezelni."
Olyan ostoba makogással, amit sokszor hallottunk tőled a felvételeken, nem csodálom. A jelentkezők fele tuti logopédus lehetett.
"Végül lenyeltem a néhány tízezres veszteséget és hagytam a francba az egészet."
Hát néhány tízezer ide vagy oda... Mit számít, ilyen szegények is ki tudják fizetni, mint te.
:)
2008. 08. 02. 23:52
fixpont és C: Az első féléves matek tárgyak mind megvannak nekem. KIVÉTEL NÉLKÜL.
Attól még, hogy a mostani tárgyaim némelyike az 1-es számot viseli a nevében, valójában a régi tematika szerinti 2-es, vagy 3-as számúnak felelnek meg.
A BSc picit bekavart, de van egy olyan táblázat, hogy melyik régi tárgy milyen új tárgynak felel meg.
Még az is gondot okoz, hogy ugyanazon nevű tárgy már egészen eltérő tartalmú lehet, a régi folytatása pedig valami más néven hallgatható.
De én, mint érintett átlátom, és ez a lényeg.
2008. 08. 02. 23:53
Fixpont, normális esetben már nem járna egyik szakára sem. Kapóra jött neki az átállás Bsc-re. Itt van egy-két kiskapu. Ezzel kicsit meghosszabbítható a szánalmas agonizálás.
2008. 08. 02. 23:54
C: "Ja, hogy már Bsc... Szóval buktad az eredetileg megcélzott szakot :)"
NEM. NEM BUKTAM.
Vazz!
Továbbra is az EREDETI SZAKOMRA JÁROK, DE BSC-S ÓRÁKRA, mert nincs más. Van egy olyan táblázat, hogy mi minek felel meg. Hányszor magyarázzam még el?!
2008. 08. 02. 23:55
Nincs benned igazi szakmai becsvagy es anelkul nem hiszem, hogy sikerrel fogod venni az akadalyokat. Nem hiszem, hogy matekbol le lehet vizsgazgatni csak es kizarolag ugy, hogy az embert kurvara nem erdekli az egesz, csak felkeszulget es levizsgazik .
2008. 08. 02. 23:55
Abban gondolom nincs vita, hogy az algebra 1 az egy elsős tárgy.
2008. 08. 02. 23:56
C különben jól látja, bizony a tárgyakat nem a nevük, hanem az ETR azonosítójuk azonosítja. Ja hogy néhány éve teljesen új azonosítók lettek meghatározva? Hát bocs, ettől még a Ti szabályotok a Ti szabályotok. :DDD
2008. 08. 02. 23:57
Nem is ismerek nálad butábbat. Jó mi? Első lettél :)
2008. 08. 03. 0:02
Megneztem, hogy mi kell egy alkmatosnak, hogy matek tanar lehessen.
"9.3 Az alkalmazott matematikus szak mellett teljesítendo eloadások és gyakorlatok (utánuk zárójelben a 4 féléves teljesítésre ajánlott idobeosztás): Elemi matematika 1-4, Elso iskolai gyakorlat (2), Geometria 1-4 (1-4), A matematika tanítása 1-2 (3-4). "
Mik ezek C?
2008. 08. 03. 0:03
C: "Fixpont, normális esetben már nem járna egyik szakára sem"
HÉÉÉ!
Infóból nincs és soha nem is volt veszély! :))
"Hát néhány tízezer ide vagy oda... Mit számít"
Akkor még nem lopták el a pénzemet a zsidók.
http://sodi.freeblog.hu/categories/Lakasmaffia/
---
Különben teljesen értelmetlen azt nézni, hogy mi "elsős" tárgy, elvégre a Bsc-re való átállásnál amúgy is össze-vissza lett kutyulva minden. Szóval erről ennyit.
Az eredeti matektanár tematika szerint EGYETLEN olyan tárgyam sincs már, mint ami a legelső félévre szerepelt a tantervben; és ez TÉNY.
---
fixpont: "Nincs benned igazi szakmai becsvagy"
Mondom, a motivációt ősztől saját magam túlterhelésével oldom meg. Azt figyeltem meg ugyanis, hogy minél KEVESEBB feladatom van, annál SZARABBUL teljesítek, és minél TÖBB, annál JOBBAN, mert akkor nincs időm elkényelmesedni.
Szóval ez működni fog :))
2008. 08. 03. 0:04
C: "Nem is ismerek nálad butábbat"
Azért azt mondjuk vicces volt látnom, hogy teszem azt progmódból hogyan hullik a nép, míg nekem tök simán megy. Szóval erről ennyit.
2008. 08. 03. 0:10
Hát elég nagy fasz vagy, ha 9 félév után még van neked progmód :D
2008. 08. 03. 0:12
NINCS PROGMÓDOM, TE FASZ!
TÖBB ÉVE LETETTEM A SZIGORLATOT IS!
2008. 08. 03. 0:14
:-)
2008. 08. 03. 0:17
Elemi matematika 1-4: Kemény versenyfeladatok. Kömal meg ilyenek.
Első iskolai gyakorlat: Kimész egy tetszőleges iskolába, megnézel 20 órát, és viszel igazolást, hogy ott voltál.
A matematika tanítása: amit a cím sugall :D
Geometria: Euklideszi és hiperbolikus geometria, gömbi geometria, majd projektív geometria. Sok analitikus módszer, szinte semmi szerkesztés. A végén egy kis diffgeo.
2008. 08. 03. 0:18
Akkó meg beszéjj magyarú.
2008. 08. 03. 0:20
Kurva unalmas más, hogy sose tudunk bejegyzés a témájáról beszélni :))
2008. 08. 03. 0:22
A topicrol nicns mit beszelni, mindeni azt a vasat uti ami neki meleg....en egyforman unom az osszes holobohocsagot minden aldott heten valami megemlekezest mint az 56os bohockodasokat meg trianont. Tenyleg ugy erzem vannak akik csak a multtal tudnak foglalkozni, pro es kontra, es ez sajnos kurvara meg is latszik az orszagon.
2008. 08. 03. 0:26
fixpont: Na jó, de ha a másik oldal mindig holokausztozik, akkor nekünk muszáj '56-oznunk, mert ne legyen már olyan, hogy csak az egyikről vannak megemlékezések. Kicsit hülyén nézne ki MAGYARországon, ha a MAGYAROK fájdalmairól KEVESEBB szó esne, mint más népekéről -- hogy Budaházy szavaira utaljak.
Ez szerintem igenis érthető törekvés.
2008. 08. 03. 0:27
"muszaj" tanuld mar meg baszki, hogykell leirni, te hazaffy :-)
"mert ne legyen már olyan, hogy csak az egyikről vannak megemlékezések"
Ez meg a dacos 5 eves kisgyerek szinte, hog 'ne legyen mar olyan' :-)
2008. 08. 03. 0:29
Oké, a muszájt javítom. :))
Este van már, sőt: éjjel.
---
Ez különben nem egy 5 éves gyerek szintje, hanem egyszerűen ilyen az alapvető emberi természet.
2008. 08. 03. 0:33
Az a baj, hogy az orszag energiainak jelentos resze arra megy el, hogy 'ne legyen mar olyan'.
2008. 08. 03. 0:42
Ez materialista hozzáállás.
Az ember spirituális lény.
2008. 08. 03. 0:49
Ez nem igaz, ez nehany embernek fontos csak, a tobbi csak mint a birka koveti. Annak a nehany embernek pedig valami bisznisze van benne, a szelsojobbon tuti, ott a tomcat, pontosan tudja, hogy le kell szakitani egy szubkulturat a tobbsegrol, es akkor az neki torzskozonsege lesz, torzsvevokor. Most, hogy mondod, hogy Budahazynak is van ilyen boltja, kezdem erteni miert all az elere, es van egy fogadason, hogy jol megy a boltnak, amiota ismert. De szerintem ha a tobbinek is melyere neznek, ott is megtalalnam az okot. A masik oldalon a politikusoknal az ok nyilvanvalo, szavazatszerzes, es akkor maradhat a jo kis penzben duskalo pozicioban. Mindenkinek az okat ertem, ami sokminden lehet, de kizart, hogy 'spiritualizmus'.
2008. 08. 03. 0:51
Nah, sz'al aztan van a tobbi halom fos, amelyik meg elhiszi, hogy az o nepvezere az igazi a masik a satan es kesz a szinjatek, amivel erdekes modon mindenki veszit a ket szuk 'elitet' kiveve, de oket ez kulonosebben nem erdekli.
2008. 08. 03. 0:52
"Nosza, előkotortam a vastag keretes szemüvegemet, amivel jól el lehet játszani az ostoba bölcsész zsidót..."
.
Ez úgy tetszik nekem. Ebben az egy félmondatban annyi minden benne van arról, hogy te kb milyen szinten leledzel.
Lássuk csak.
- A vastag keretes szemüveggel lehet zsidót játszani? Ezt valami eladási statisztikából következtetted ki? SZTK-keret--> zsidó.
- Minden bölcsész ostoba? Minden ostoba zsidó? Minden bölcsész zsidó? Vagy mi van? (Mindhármat akartad játszani? Az ostobát nem kell, és egyes vélemények szerint a zsidót sem. A bölcset meg amúgyis csak játszod.)
- Miért kéne bármit is eljátszani? Ez egy múzeum vagymi basszus, nem farsangi bál, (ahol utoljára rózsaszín tulipánnak öltöztél....)
- SATÖBBI....
2008. 08. 03. 1:18
fixpont: Attól még, hogy spirituális lények vagyunk, még lehet pénzt is keresni. :) Ez a kettő nem zárja ki egymást.
Pengető: Ugye, hogy milyen ügyes mondat volt az? :)
2008. 08. 03. 1:38
Soha nem hittem volna, hogy sodinak hulyebb blogolo lenyt fogok talalni meg a magyar szelsojobbon, de ma minden bogger non plusz ultrajat tarom a szemetek ele:
http://tinyurl.com/5ey8ka
Hosszunak hosszu, de megeri vegigolvasni. Ezek utan merje barki sodira mondani, hogy o a leghulyebb. :-)))
2008. 08. 03. 1:38
Tényleg mintha egy Tomcat írást olvasnék a hőskorból :D, csak ő annyival megszállottabb, hogy bele is pofázott volna :)).
Amúgy tegnap hajnalban haknizott a Szent Koronán 2 órában.. nagyon tud az ember, gondoltam rá, hogy rácsörgök Sodira, de hajnali fél4kor már nem akartam.
Amúgy jó az írás, grat Sodi.
2008. 08. 03. 1:40
Az elozo bloghoz meg 2 link, ha akartok igazan idiotakat latni, de nem ilyen sodi feleket, hanem olyanokat akiket tenyleg zartosztalyon kene kezelni:
http://thoth.freeblog.hu/
http://www.gyogyitofeny.hu/?main=uzenet&id=353
Es ezek az emberek kozottunk jarnak napkozben baszki!!! :-))
2008. 08. 03. 2:06
Mondom én, hogy materialista vagy, fixpont.
Ezért támadod be Tor Salqvist-ot.
2008. 08. 03. 2:08
Joe: Köszi :)
2008. 08. 03. 2:09
A fenet, nem o a lenyeg, o pehelysulyu, csak egy kis idiota aki ezekt elhiszi, az igazi nehezsulyu idiota az a ficko aki a masik blogot irja, amibol idez. :-)))
2008. 08. 03. 2:12
Endi: te elhiszed azt a sok....izet ami oda le van irva? :-)
2008. 08. 03. 2:15
Jol gondold meg mit valaszolsz, ilyen dolgokra kell bolintanod, hogy:
"AMIKOR A LELKETEKET ISTENANYÁVAL MEGTEREMTETTÜK ÉS FÉLTŐEN SZERETGETTÜK – TI MAGATOK KÉRTÉTEK – HOGY DRÁGA TEREMTŐIM ENGEDJÉTEK – HOGY BIZONYÍTSAM RÁTERMETTSÉGEMET – TEREMTŐI HŰSÉGEMET!
MIND ÉGI SZERZŐDÉST KÖTÖTTETEK VELÜNK ÉS KÉRTÉTEK – HOGY NEHEZÍTETT KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT TÖRTÉNJEN A BIZONYÍTÁS!
EZ A NEHEZÍTETT KÖRÜLMÉNY MAGA A FÖLD – AHOL FIZIKAI TESTET IS ÖLTÖTÖK! "
---
Nem birok egyszerre tobbet irni, mert fukdoklom a rohogestol. :-)))
2008. 08. 03. 2:17
TANULJATOK – MI EBBEN IS MAXIMÁLISAN SEGÍTÜNK BENNETEKET ÉS VANNAK ERRE ÁLTALUNK KIJELÖLT FÖLDI TANÍTÓK IS – DE EGY KÖZÜLÜK KÜLÖNÖSEN KEDVES A SZÁMUNKRA! ALÁZATA - TUDÁSA – KIEMELKEDIK MA MIND KÖZÜL A FÖLDÖN!
E DRÁGA MAGYAR NŐ VÉGTELEN ALÁZATTAL – NÉVTELENÜL - KÜZDÖTT AZ OLDALUNKON – KIEMELT TAGJA VOLT AZ ŐSI MAGYAR HARCOLÓ ERŐKNEK – ÉS ÓRIÁSI SZOLGÁLATOKAT TETT NEKÜNK – AMIKOR AZ ÁLTALATOK RÁNK SZABADÍTOTT NEGATÍV ERŐKKEL KELLETT KÜZDENÜNK A SAJÁT DIMENZIÓNKBAN IS!
2006.12.06.ÁN A VÉGSŐ GYŐZELEMKOR A MAGYAR ERŐK EGYSÉGESEN CSAK ANNYIT KÉRTEK JUTALMUL – HOGY TÖRÖLJEM EL A TURÁNI ÁTKOT!
HŰ – ÉS ALÁZATOS SZOLGÁLATUKÉRT CSERÉBE - MEGTETTEM EZT!
2008. 08. 03. 2:20
AZÓTA ISMÉT A MAGYARSÁG A KIEMELT NÉPEM A FÖLDÖN – NEM IGAZAK A RÁTOK KÉNYSZERÍTETT KISEBBSÉGI ÉRZÉSEK!
NAGY ÉS ŐSI NEMZET VAGYTOK – KÜLDETÉSETEK A TANÍTÁS ÉS A BEFOGADÁS VOLT!
MOST ITT AZ IDŐ – HOGY VISSZAKAPJATOK MINDENT – AMIT KORÁBBAN ELVETTEM TŐLETEK AZ ÁRULÁSOTOK MIATT – MERT AZT HŰSÉGGEL JAVÍTOTTÁK KI!
---
Szeretnem jelezni, hogy en ugy vinnyogok a rohogestol, hogy kihallatszik az utcara az nyitott ablak mellett. :-))))
2008. 08. 03. 2:24
2008 A MAGYARSÁG – A SZERETET - ÉS A CSODÁK ÉVE LESZ – KÉSZÜLJETEK BELÜL MINDANNYIAN AZ ELSŐ CSODÁRA A MAGYARSÁG ÖSSZEFOGÁSÁRA!
EBBEN FOG SEGÍTENI BENNETEKET EGY KIEMELT SZEMÉLY ÉS SZERVEZET – MELY ÉGI VÉDELMÜNK ALATT ÁLL!
KERESSÉTEK A GYÓGYÍTÓ FÉNY ALAPÍTVÁNYT ÉS BEAVATOTT KÉPVISELŐIKET – ÁLTALUK FOGUNK TUDTOTOKRA ADNI MINDENT!
AZ ALAPÍTVÁNY KÉPVISELŐI MINDEN IGAZ HITTEL KÖZELEDŐT FEL TUDNAK KÉSZÍTENI A VÁLTOZÁSOKRA ÉS A VELÜNK TÖRTÉNŐ NAPI KAPCSOLATTARTÁSRA – ÁTADJÁK EZÁLTAL A LEGNAGYOBB KINCSET – AMIT CSAK KAPHATTOK!
---
Ahahahah barmibe fogadok, hogy egy kis ideologia mentes keszpenzert cserebe :-))))
2008. 08. 03. 2:27
SAJNOS MA ODÁIG JUTOTTATOK A FELEJTÉSBEN – HOGY MÁR BESZÉLNI SEM TUDTOK – ELFELEJTETTÉTEK A VILÁGMINDENSÉG EGYETEMES NYELVÉT – A GONDOLATÁTVITELT!
KÉNYTELENEK VAGYTOK ÍRNI ÉS OLVASNI – AMI JÓVAL LASSABB – KORLÁTOZOTTABB - MINT AZ EGYETEMES NYELV!
MAGYAROK – EGYEDÜL NEKTEK ADTAM ÁT A FÖLDÖN A TELJES ÉGI TUDÁST – A TEREMTŐI KÓDOKAT ÉS TI ELÁRULTATOK – AMIKOR AZ ARANY LEMEZEKRE RÓTT ARVISÚRÁKAT ÁTADTÁTOK A RÓMAI EGYHÁZNAK – EGY ZSAROLÁS HATÁSÁRA!
---
:-))))))))
2008. 08. 03. 2:30
A BESZÉLŐ KÖVEK TÖBBEK KÖZÖTT KAPCSOLATBAN ÁLLTAK 12 ŐSI KRISTÁLY KOPONYÁVAL – MELYEK MÁS FÖLDÖN KÍVÜLI CIVILIZÁCIÓKAT KÉPVISELTEK!
NEM VAGYTOK EGYEDÜL – EZ EGY HAZUG ÉS ÖNZŐ MESE VOLT A RÉSZETEKRE!
BIZONYÁRA FURCSA SZÁMOTOKRA EZ AZ ÍRÁSMÓD – PEDIG ŐSEITEK IS ÍGY ÍRTAK A ROVÁSÍRÁSKOR (AZZAL AZ ELTÉRÉSSEL – HOGY JOBBRÓL BALRA)!
ISTVÁN KIRÁLY KÉNYSZERŰ ÁLDOZATA VOLT A ROVÁSÍRÁSOTOK ÁTMENETI ELVESZTÉSE A NEMZETETEK FENNMARADÁSÁÉRT CSERÉBE!
A ROVÁSÍRÁSOTOKBAN NEM VOLT KISBETŰ ÉS NEM VOLT PONT – VESSZŐ SEM – MERT EZEK MEGTÖRIK AZ ENERGIAÁRAMLÁST!
MÁR PEDIG A VILÁGMINDENSÉGBEN MINDEN REZGÉS ÉS ENERGIA! ÉPPEN EZÉRT NEM LÉTEZIK A DISZLEXIA NÉVEN BEHATÁROLT ÁLBETEGSÉG SEM – EGYSZERŰEN AZ ADOTT ŐSI LÉLEK NEM TUD ÁTÁLLNI A BALRÓL-JOBBRA OLVASÁSRA – AZ ŐSI ÍRÁS UTÁN!
---
Ez a vege, igerem nem masolok tobbet belole, de ezt muszaj volt. AKI ENNEL HULYEBB AZ CSAL keremszepen. :-)))
2008. 08. 03. 2:43
Mivan, átmentél SF-be? :)
Ő szokott másolgatni, még ha te ki is egészítgeted rövid kommentárral.
Különben nem az a lényeg, hogy mit "hiszel el", hanem az, hogy mit ÉRZEL ÁT belőle. Ha mindez a szívedhez szól, akkor magyar vagy, különben pedig nem.
2008. 08. 03. 2:51
Jo de ezt muszaj volt megorizni az utokornak, de igerem legkozelebb nem fogok ennyit masolni, de ez olyan fokon felkavaro elmeny barhanyadik olvasasra, hogy muszaj megosztani masokkal, hatha ideteved mittudomen valami szomru ember es fel akar vidulni. :-)
2008. 08. 03. 2:53
"2008 AUGUSZTUS 10-ÉN A PARLAMENTBEN MEGSZÓLAL A FÖLDI SZENT KORONA! ISTENANYA ÉS A SZENT KORONA SZÓLNI KÍVÁN AZ EGÉSZ NEMZETHEZ - BEJELENTI SZÁNDÉKÁT - ÉS ISMERTETI AZ ISTENI TERVET! "
El kene mennem aludni baszki, mert ezt tenyleg nem lehet birni, es mar faj a fejem a sok rohogestol. :-(((
Elmesz ra Endi? Ha jol szamolom pont 1 het mulva lesz, vasarnap beengednek a parlamentbe? ;-))
2008. 08. 03. 3:09
Fixpont, csak az neveti ki az igazságot, aki még nincs olyan szinten, hogy megértse. A hid meggyőződést jelent, a dolgok átérzése pedig azt, hogy elindulsz efelé, mert magyar vagy.
---
na de alszom
2008. 08. 03. 3:09
Endi: elmehetnel a videokameraval (bar azt felek nem lehet bent hasznalni) es felvehetned az idiotakat, az a resz erdekelne amikor megszolal a korona :-) Lecci lecci lecci lecci menj el es tudosits bennunket!!!!!! :-))
2008. 08. 03. 11:09
"A hid meggyőződést jelent"
HOPPPÁÁÁÁÁÁ!!!! A HÍÍÍÍÍD?!?!?!?
SZKÁJENTOLÓGUS VAGY?!?!?! Itt bukott be az egész, VISZLÁT!
2008. 08. 03. 11:10
hiTet akartam írni, te nyomorék XD
2008. 08. 03. 11:17
Vigyázz kit nyomorékozol, te fáradékony génsi, te tajgiszöki, te félzsi. :DDDDD (Ez a szmájli!)
Rudy sajnos már nem próbálkozik, pedig olyan jó volt minden nap olvasni, hogy "vedd fel a telefont, tajgi!" De te nem, mert félsz. :DDDD (Szmájli.)
Na viszlát, túrógombi! :DD (Szmájli.)
Retorikai megoldások című rovatunkat látták.
2008. 08. 03. 11:17
Ja és basszál már utánanézni annak, hogy mit jelent a freudian slip kifejezés :DD
2008. 08. 03. 11:31
éjjel 3-kor az elgépelés az elgépelés :)
2008. 08. 03. 11:45
Fixpont, Anonymus és a többi velünk tartó, figyelem, jön a Sziget Fesztivál! Ott leszünk mindnyájan, először meg fogunk dugni néhány részeg gój csajokat (óvszer kötelező, ezek a kocák mind fertőzöttek) http://href.hu/x/6jva és aztán találkozunk a Jewish Meeting Point sátornál OKKKKKÉ????
2008. 08. 03. 11:52
Te szerencsétlen faszkalap, már hányszor leírtam, hogy nem vagyok zsidó. Egyszerűen röhögök rajtatok, akik - Sodika maga fingotta ki - azért élvezitek az 56-os megemlékezést, mert nehogymá' csak holokamu legyen csak. :DD
Gyökér, szerencsétlen senkik vagytok, mindenféle értelmes világnézet nélkül. :DD
2008. 08. 03. 11:54
"éjjel 3-kor az elgépelés az elgépelés "
naná. Éjjel elgépelés, délelőtt virrasztás, délután gárda tárgyalás utáni fáradtság. A vége pedig mindig ugyanaz a fotó a hvg-ről. :(
2008. 08. 03. 11:54
Nem azt mondtam, hogy ez az egyetlen ok, de fontos ok.
Hülye vagy.
2008. 08. 03. 12:16
Tudom hogy te csak egy gój vagy anonymus de azért szívesen befogadunk, a hasonlóak mindig egymásra találnak muahahahhh.
2008. 08. 03. 12:17
Endi, én azt szeretném kérdezni, hogy materialistának tekinthető-e az olyan személy, aki a szerelmet pusztán a test kémiai reakcióira vezeti vissza.
2008. 08. 03. 12:24
C: Kevered az okot az okozattal.
2008. 08. 03. 12:26
Aki azt mondja, hogy végső soron a szerelem is csak egy kémiai reakció, az materialista-e. Ez volt a kérdés.
2008. 08. 03. 12:27
Igen, az. De én ilyet nem mondtam.
Kémiai reakció, de ez már az okozat, nem az ok.
2008. 08. 03. 12:31
Most nincs időm keresgélni, de emlékszem a beszélgetésre. Estig meglesznek a megfelelő idézetek, és az újabb ellentmondásod.
2008. 08. 03. 12:35
Endi nem valaszoltal, hogy elmesz-e nekunk a parlamentbe tudositani!?
2008. 08. 03. 12:51
Miért, mi lesz akkor? :)
2008. 08. 03. 12:55
#85-os hozzaszolasbol kiderul.
2008. 08. 03. 12:59
Csak benned bizunk, Endi. :->
2008. 08. 03. 13:21
"barcsi gyűjtőtáborban megkérdezték a zsidóktól, hogy kinek van szakmunkás tapasztalata. Nem nagyon volt jelentkező. (milyen meglepő). Bár a mi kedves bácsink ilyesmivel sem büszkélkedhetett, hiszen korábban csak kereskedelmi iskolát végzett (ismét csak: milyen meglepő :))"
Halljam neked milyen szakmunkás tapasztalatod van? :) Válaszodra pedig ezt írnám: milyen meglepő :)
2008. 08. 03. 13:44
Nekünk nem kell a szakmunkás tapasztalat te féleszű kuzi gójocska! A munkások és a parasztok túl sokat dolgoznak ahhoz, hogy meg gazdaguljanak és, ráadásul, állandóan bűzlenek az izzadságtól muauahahahh! Vesszenek a turulcsirke birkák!
2008. 08. 03. 14:08
Jaj! már a Citroen is náci lett! http://barikad.hu/node/16384 Bojkott! Bojkott!
2008. 08. 03. 14:16
elmebetegség
2008. 08. 03. 14:19
Endi csak nem valaszolsz a kerdesemre immar masodszor. ;-)
2008. 08. 03. 17:19
Várjál csak, fixpont!
Lehet, hogy 7 nap múlva csúnyán pofára esel :)
2008. 08. 03. 17:19
Alig varom sodikam, alig varom. Mi lenne ha pofara esesemet elsokent rogzitened videora? :-)
2008. 08. 03. 17:53
JAJ, most olvasom csak, hogy miről is van szó!
HÁT PERSZE, HOGY ELMEGYEK! :))
2008. 08. 03. 18:07
Juhhuj!
2008. 08. 03. 19:13
sodika: még mindig kiváncsi vagyok a szakmunkás tapasztalataidra :)
2008. 08. 03. 19:41
k0zi: 60 évvel ezelőtti világról beszélünk :))
2008. 08. 03. 20:06
Én is mérnöknek tanulok, mégsem ilyedek meg ha azt mondják, hogy mondjuk le kéne vágnom egy bútorlapot dekopírral :D
2008. 08. 03. 20:07
En viszont megijednek, ha az 50 kilos cemetzsakot felkene vinnem a hetedikre, lehetoleg futolepesben..... :->>
2008. 08. 03. 20:35
A hit tudás nélküli bizonyosságot jelent, Endi fiam...
2008. 08. 03. 20:46
Fixpont, Kohnzi kész van, mint a lecke. A múltkor meg valami 13X ellentétesen csavarodó szíriuszi DNS spirálról jött a hadova, az a blog igazi kincsesbánya!
2008. 08. 03. 20:53
G. Banshee: remélem az a Kohnzi nem én akarok lenni :)
fixpont: cementes zsákhoz már rég volt szerencsém, de 40kg-os gyorsbetont cipeltem már. Kedvenc mondatom, amikor a kezemben van egy ilyen: "Ide tedd, várj még előtte elpakolok innen" :)
2008. 08. 03. 20:55
"G. Banshee: remélem az a Kohnzi nem én akarok lenni :)"
Nem, hanem o: http://tinyurl.com/5ey8ka
De elore szolok, sirni fogsz a rohogestol, nekem mar a fejem fajt a vegen ugyrohogtem. :-)
2008. 08. 03. 20:58
Lehet nem bírjuk a cementeszsákot kilométereken keresztül cipelni, de legalább nem vagyunk nyomorékok, mint Endi.
2008. 08. 03. 21:36
G. Banshee: én arra próbáltam célozni, hogy nem kéne lenéznie másokat azért, mert nem végeztek szakmunkás melókat, mikor ő se biztos, hogy képes lenne rá.
2008. 08. 03. 21:41
fixpont: ez kegyetlen :D Tényleg már várom mikor szabadítják fel Középföldét :DDDD
2008. 08. 03. 21:42
Azlrt tartalékoljuk az erőnket a zsidók dunábalövésére.
2008. 08. 03. 21:49
izé....
ámen? XDDDDDD
2008. 08. 03. 22:01
Kozi, persze nem lenne rá képes. Nézd meg az írásait: tipikusan egy frusztrált hülyegyerek, anyuci Endikéje, aki egy echte lúzer, a családon kívül nem kap megbecsülést, ott is csak azért, mert illik, a neten akar kompenzálni. Látta Tomcat sikerét, megirigyelte és most ácsingózik a morzsák után. Ez Kiss Endre Farkas, aljas Sodi...
2008. 08. 03. 22:35
A kézügyességem nagyon szar a mechanikai dolgokhoz, így belőlem ritka szar szakmunkás válna. :DDDD Ez így igaz. Ezt nem is tagadtam soha :))) Általános iskolai emlékeim közül a legerősebb, hogy a technika órát utáltam, mint a szart :)))
De rohadtul nem baj, hogy így van, miután nincsenek olyan terveim, amihez kéne bármilyen szintű kézügyesség is.
2008. 08. 03. 22:53
G. Banshee: Zsidó vagy.
---
Különben PONT ERRŐL VAN SZÓ, K0ZI!
Ez nem "lenézés" kérdése, hanem úgy a jó, ha mindenki azt csinálja, amire képességei szerint való.
Kézügyességem nincs, tehát szakmunka kizárva.
Fizikai erőm nincs, tehát fizikai munka kizárva. (Értve ezalatt akár a BKV ellenőri munkát, az is fizikai munka)
Monotóniatűrésem nincs, tehát irodai munka kizárva.
Nem vagyok kimondott rábeszélő alkat, ezért közvetlen értékesítés kizárva.
Fáradékony vagyok, ezért órabérben fizető programozói meló, vagy menedzseri, megbízott cégvezetői munka kizárva.
Autonóm egyéniség vagyok, utálom, ha liheg mögöttem egy főnök, ezért banki pénzügyi elemzői munka (közgázmelók többsége) kizárva.
Falra tudom mászni a mechanikus elfoglaltságoktól, amibe nem lehet kreativitást vinni, ezért pályázatírás kizárva.
Utálom, ha a kreativitásomat gúzsba akarja kötni a megrendelő, ezért reklámszakma kizárva.
---
Tehát kézügyességet nem igénylő, napi 4 órába besűríthető, szigorú főnöki kontrollt nélkülöző, szabad kreativitással végezhető, ám teljes értékű elfoglaltságban kell gondolkodnom.
A lehetőségek tehát:
- hirdetésszervezés (netes megoldással)
- ingatlanközvetítés (netes megoldással)
- oktatás (céges tanfolyamokon, kevés óraszámban)
- újságírás (ezt szeretem)
Valahogy így...
2008. 08. 03. 22:56
"Fizikai erőm nincs
Kézügyességem nincs
Monotóniatűrésem nincs
Nem vagyok kimondott rábeszélő alkat
Fáradékony vagyok
Falra tudom mászni a mechanikus elfoglaltságoktól"
Azt vagod, hogy teged ugy basztak volna le a Taigetoszrol boldogabb orszagokban es korokban, hogy orom lett volna nezi. :-)
2008. 08. 03. 23:11
Athénban viszont értékelték a művészi illetve politikusi alkatot :)
2008. 08. 04. 0:02
De ott nem is volt Taigetosz, igaz kisfiúkat sem molesztálták, hanem megtanították férfiként küzdeni.
Emlékszel a South Parkban arra a részre amelyiknek az volt a címe, hogy "Az". Mr Garrison amikor feltalálja a légitársaságok ellen a közlekedési eszközét, de nem az a lényeg, hanem amikor megjelenik Kyle unokatestvére, amelyik az összes zsidó sztereotípiát megvalósítja. No kb ő jutott eszembe, amikor azt olvastam, hogy te milyen munkát nem vállalnál :)
"Tehát kézügyességet nem igénylő, napi 4 órába besűríthető, szigorú főnöki kontrollt nélkülöző, szabad kreativitással végezhető, ám teljes értékű elfoglaltságban kell gondolkodnom."
Mindenki ilyen munkát szeretne, lehetőleg minél kevesebbet kelljen dolgozni minél nagyobb pénzért.
2008. 08. 04. 0:05
Gyűlölködő fixpont és Banshee nemcsak hogy földhözragadt, haladásellenes materialisták, hanem még tagadják a holokausztot is!!!
G. Banshee: Fixpont, korábban én is próbáltam megértetni ezzel a hikomatbrigáddal, hogy pont az atom bevetése mentett meg egy csomó életet.
Fixpont: G. Banshee: nemcsak, hogy a 2. VH-ban mentett meg sok eletet, de utana is, hiszen eppen az elrettento hatasnak kovetkezteben a hideghaboruban a nagyhatalmak kozott lenyegeben egy pisztolyloves sem tortent
Japánholokauszt revízionáló nácik! Az alábbit mondják ugyanis, csak más szemszögből:
Hitler milliónyi zsidót megmentett a kristályészakás könyvégetésekkel, a zsidótörvényekkel és a sárga csillagos jelvényekkel, elvégre ezen figyelmeztetések hatására több millió izraelita hagyta el Németországot és a környező országokat, s így megmenekültek a munkatáborokban történő leledzés rémétől. Hitler tehát jól tette a kristályészakát és a zsidótörvények bevezetését!
Fixpont és Banshee nácik!
2008. 08. 04. 0:13
TorSalqvistra érdemes hallgatni, a történelmi ismeretei jóval az átlag fölött vannak!
---
k0zi: "minél kevesebbet kelljen dolgozni minél nagyobb pénzért"
Jaj jaj jaj.
Nem nem nem.
Nem a munka MENNYISÉGE számít, hanem a hozzáadott érték. Ezért utálom az órabérelszámolást, és ezért imádom helyette a jutalék kifejezést. :) ÉRTÉKES munkát kell végezni, nem "SOKAT". :))
Sok-sok embert kell szolgálni, ez a lényeg. Vagy kevés, de kvalifikált embert. :)) De ezek közben pont leszarják ám, hogy te mennyi időt foglalkoztál azzal az értékkel, amit általad megkaptak! Csak az elégedettség mértéke számít, nem pedig a munkaidő! HATÁSTÖBBSZÖRÖZÉS, ez a kulcsszó!
---
A munkaidőérték MARXISTA FOGALOM!!!
2008. 08. 04. 0:15
Még egyszer, mert ezt nem lehet eléggé hangsúlyozni:
---
A MUNKAIDŐÉRTÉK MARXISTA FOGALOM!
---
Aki hivatkozik rá,
- vagy marxista
- vagy elmebeteg
- vagy tájékozatlan.
MINDEN más lehetőség kizárva.
Remélem, k0zi, nálad a harmadik esettel állunk szemben.
2008. 08. 04. 0:35
"Azlrt tartalékoljuk az erőnket a zsidók dunábalövésére."
"izé....
ámen? XDDDDDD"
Ha most erre azt mondod, hogy nem vagy egy büdös náci, akkor vagy te vagy elmebeteg, vagy minket nézel hülyének.
Istenem, nem tudom, hogy ez mit hisz...
2008. 08. 04. 0:39
endi, én lehet, hogy ezt már kérdeztem, de most újból: Nem érzed kicsit sem nevetségesnek, hogy te, aki:
-gyenge
-lusta
-fáradékony
-randa
-kisebbségi
ember(?) vagy, folyamatosan más embercsoportok vesztét kívánod? Nem veszed észre, hogy selejtként illene meghúzni magad, nem pedig pofázni?
2008. 08. 04. 0:42
Ja, ma is kaptam egy levelet, ami a múltkori kis kisiklásoddal foglalkozik. Tudod, a "szarból van-e az átlagzsidó" téma...
2008. 08. 04. 0:56
C: "Ha most erre azt mondod, hogy nem vagy egy büdös náci"
Jaj már! :P
Ez itt nem egy újság, Xp benyögött valami provokatív polkorrekttelenséget, én pedig poénosan kontráztam. És JÓL van ez így. :))) Ez itt olyan, mint egy kocsmaasztal. Nehogy már bárki is elszámoltasson a kocsmaasztalnál, italszagban elhangzotakkal kapcsolatban bárkit is.
"'szarból van-e az átlagzsidó' téma..."
Ezt a témát mélységében nem én elemeztem ki, hanem Blogin.
Már olvasnivalót sem lehet ajánlani? :) Tudományos forrásmunkákat kértetek, hát linkeltem egyszerre 32 darabot (az írás alján megtalálod őket):
http://bombagyar.hu/index.php?post=1195
---
Különben mesélj, miről levelezel te? :)
2008. 08. 04. 0:59
C: Réz Andrást idézem.
"Attól még, hogy valaki személy szerint nem tud tojást tojni, meg tudja állapítani egy rántottáról, hogy jó-e."
Én különben SOHA nem kívántam "embercsoportok" vesztét, csak és kizárólag olyan RASSZISTA POLITIKAI eszmék vesztét, mint amilyen például a cionizmus.
Az, hogy rasszista, vagy antiszemita lennék, hazugság, de ezt már ezerszer kitárgyaltuk.
2008. 08. 04. 1:10
Nehogy már levéltitkot sértsek :)
2008. 08. 04. 1:21
Levelezgess csak, magadat égeted.
Csak néhány példa.
Azt, hogy bizonyos népeknek mások a tulajdonságai, Kroko tanár úr is megfogalmazza.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/09/30/Kroko_es_a_kurucok/
Kroko tanár úr közéleti szerepvállalása mellett gyakorló tanárember. Szóval ennyit arról, hogy mi illik egy tanárhoz.
Az anticionizmus szintén nem lehet méltatlan az ELTÉ-hez, elvégre köztudott, hogy az egyik docensünk, Morvai Krisztina akkor került reflektorfénybe, amikor keményen beszólt a cionista nyomulás ellen:
http://www.mazsihisz.com/olvaso.phtml?pubid=57
Szóval erről is ennyit :)
2008. 08. 04. 1:42
sodika: "Ezért utálom az órabérelszámolást, és ezért imádom helyette a jutalék kifejezést. :) ÉRTÉKES munkát kell végezni, nem "SOKAT". :))"
Project menedzsmentből tanultuk, hogy 1-1 informatikai projectet nem órabérben kell fizetni, hanem project alapon, mert a határidők általában szűkre vannak szabva, tehát a meló sosem készülne el, ha mindenki csak 8 órákat melózna. Persze kioktathatsz engem a munkaidőről, de akkor nem kéne leírni azt, hogy naponta 4 órát szeretnél dolgozni, nem kéne ilyen buzzwordökkel dobálózni mint HATÁSTÖBBSZÖRÖZÉS, mert napi 4 óra munkával szerintem nem nagyon lehet versenyképes terméket előállítani, főleg nem IT piacon (kivéve, ha részmunkaidős alkalmazott vagy, ahogy ismerőseim). Egy vállalkozás beindításához bizony kurva sokat kell melózni, az nem megy varázsütésre...
2008. 08. 04. 2:12
k0zi: "Egy vállalkozás beindításához bizony kurva sokat kell melózni, az nem megy varázsütésre..."
Vagy sok munka kis idő alatt, vagy még több munka, kényelmesen elosztva. A lényeg, hogy nem a munkajövedelmet, hanem a létrehozott megoldás jövedelmét kell megcélozni.
A számlára dolgozó ember ugyanis az én fogalmaim szerint nem vállalkozó, hanem önfoglalkoztató. Igazából úgy lenne logikus, ha lenne erre egy külön forma a magyar jogban, és akkor senki sem keverné őket a valódi vállalkozókkal.
Órabér, vagy projektelszámolás: bár szakmailag erős a különbség, saját magam szempontjából csak árnyalatnyit látok, ugyanis a legvégén, ha másért nem, a tisztánlátás kedvéért úgy is mindenki visszaosztja a kézhez kapott pénzt órabér formájú bontásba. :)
A lényeg, hogy ugyanoda jutunk: minél több munka, annál több pénz, ami lényegében IDÉTLEN ÖNKIZSÁKMÁNYOLÁS. A saját szemléletem alapján (ha már sokat dolgozunk, akkor ne valami BMW-s köcsögöt gazdagítsunk vele) nincs sok értelme egyetlen ilyen modellnek sem (se projekt, se pedig órabérelszámolásban), ugyanis az ilyesmi nem hordozza magában a valódi növekedés esélyét.
Az olyan tevékenység, aminél vannak gyakorlati korlátok a bevételnél (például hogy egy nap csak 24 órából áll, és aludni is kell), számomra csak arra jó, hogy finanszírozni tudjam azokat a megoldásokat, melyeknél már nincsenek ilyen korlátok.
---
Röviden: Dolgozni azért érdemes, hogy pénztermelő eszközöket vásároljunk, vagy hozzunk létre az így megkeresett tőkéből.
Ha valaki a munkajövedelmére épít (akár projekt, akár munkához kötött rendszeres teljesítményjutalék formájában, vagy mondjuk órabérelszámolásban: TÖKMINDEGY), és így akar kiemelkedni, az EBBEN AZ ORSZÁGBAN 40-45 éves korában MEGHAL.
Igen nagy eséllyel.
Pont. Ez tény.
Ez a statisztika.
Aki itthon kizsákmányolja magát, az 50 évesen már nem él.
Főleg, ha férfi.
Még egyszer: kőkemény statisztikai tény.
2008. 08. 04. 2:14
A HATÁSTÖBBSZÖRÖZÉS pedig lehet, hogybuzzwordnek hangzik, de akkor is MINDIG ez a felemelkedés lényege.
Amiben nincs hatástöbbszörözés, az a felemelkedés szempontjából:
a) úgy jó, ha le van szarva
b) esetlegesen érdemes foglalkoznunk vele, de KIZÁRÓLAG CSAK AKKOR, ha később jó eséllyel tudjuk hatástöbbszöröző megoldásra váltani az így birtokunkba került forrásokat.
2008. 08. 04. 2:36
Naponta meg kellene kérdezni.
Hol van a Nemzeti vagyon kb 90 százaléka?
2008. 08. 04. 2:40
"Vagy sok munka kis idő alatt, vagy még több munka, kényelmesen elosztva."
Jó akkor lefordítom konyhanyelvre. Egy honlap beindításához, mondjuk ingatlanportál, baromi sokat kell melózni, hogy ismert legyen és fel tudja venni a versenyt a piac jelenlegi szereplőivel. Persze el lehet húzni időtlen-időkig a fejlesztést, de addig etetni kell azt a kódert. Tehát jelen esetben téged. Na most én hülye fejemmel azt feltételeztem, hogy ezt magad finanszírozod, így neked fontos az, hogy az adott honlap időben elinduljon. Minél tovább nyújtod a fejlesztést, annál drágább lesz a honlap (mert ugye az a fránya kóder ugyanannyit eszik minden nap). Tehát ha teszem azt napi 8 órában kéne fejleszteni 10 napig, akkor ugye az 80 munkaóra. Ha a költség 1 napra mondjuk 1500Ft, akkor ez ugye 15000Ft 10 napra 8 órával, napi 4 órával már 30000Ft ellenben napi 12 órával csak 10000Ft. Persze itt az 1500Ft eléggé jelképes összeg. Itt jönnek olyan dolgok, hogy ennek az összegnek meg kell térülnie, minél alacsonyabb, annál hamarabb térül meg, annál előbb lesz belőle pénzed. Így már érted, hogy miért kell hajtani egy vállalkozás elején? Persze annak, akinek ezeket a költségeket finanszírozza valami krőzus, úgy ilyen dolgokkal nem kell foglalkozni.
2008. 08. 04. 2:44
gejza: egy részét hazavitte a nép, egy részét széthordták a tűzhöz közel ülők, egy része belerohadt a haszontalanságba, egy részét elkótyavetyéltük, a maradék pedig még megvan :)
A szociális jólétünk és pár korrupt politikus saját zsebében kell keresni a nemzeti vagyont, illetve azoknál akik "ezt elviszem, mert úgyis az államé" mentalitással szépen széthordták. Amikor azért adtuk el a MOL-t, Ferihegyet, hogy a költségvetésben keletkezett hiányt, amit a bőkezű államunk kitermelt, szépen fedezzük valahogy.
2008. 08. 04. 4:14
k0zi: Hát... Úgy, hogy a fejlesztés közbeni megélhetés is fontos szempont, bizony kurva nehéz vállalkozást indítani, ez tény. De hogy különösebben sok pénz kellene hozzá, azt továbbra is cáfolom. Magára a vállalkozásra nem feltétlenül. Csak ennie kell a kódernek, esetemben nekem, de amúgy is mindenki eszik, én legalábbis amúgy is eszem, úgyhogy ez nem külön pénz :))))
Ami a hirdetési részt itteli, az ingatlantura.hu különben már készen van, a neheze viszont a marketing, ebben tökéletesen igazad van. :)
--- "ennek az összegnek meg kell térülnie"
Tudom, hogy közgázhallgatóként ez nagyon szarul hangzik, de szerintem beszűkült közgázduma. Más a projekt, és más a vállalkozás.
Egy projekttől az ember elvárja a megtérülést.
Egy vállalkozástól nem feltétlenül, mivel az valamennyire a próbálkozásról szól. Ismét csak: FELEMELKEDÉS a kulcsszó. Márpedig ha biztosra mész, akkor NINCS felemelkedés. Erre kizárólag akkor van esély, ha elfogadod a teljes kudarc, a tartós, és végleges veszteségesség gondolatát is, és kibékülsz vele.
Dolgoztunk vele 100 órát, és csak viszi a pénzt? NA BUMM! Csak így lehet igazán sikerre vinni valamit, ha így állsz hozzá. "Ha bejön, oké, ha nem hát nem"...
Az ÖNKIZSÁKMÁNYOLÓ szürke egeret EZ a hozzáállás, a KOCKÁZATVÁLLALÁSI HAJLANDÓSÁG különbözteti meg a VALÓDI vállalkozótól!
2008. 08. 04. 9:16
Endike, ha neked úgy jobban esik, akkor zsidózz le nyugodtan, amúgy nem vagyok az.
Kohnzi, ezt majd nálad elmagyarázom. :-DDD
2008. 08. 04. 10:03
"Csak ennie kell a kódernek, esetemben nekem, de amúgy is mindenki eszik, én legalábbis amúgy is eszem, úgyhogy ez nem külön pénz :))))"
Mert van egy krőzus aki helyetted ezt fizeti...
2008. 08. 04. 10:37
Kedves Sodi,
régóta olvasom a blogod, és kezdetben bevallom, egyet értettem veled. De lassan rá kellett jönnöm, hogy te sem vagy különb az Oláhné taknyánál. A te blogod nem a cigányok vagy a zsidók ellen íródik. Te azokat az embereket próbálod pellengérre állítani, amilyenné te soha nem fogsz válni. Szorgos, dolgos, erős embereket. Szarból van az első generációs értelmiség? Nézz már magadra, te miből vagy? Takonyból vagy. És mondom, én egészen sokáig szerettem a blogod, mert azt hittem, hogy tényleg kiállsz valami mellett. Most azt hazudoztad, hogy
...
"Ha valaki a munkajövedelmére épít (akár projekt, akár munkához kötött rendszeres teljesítményjutalék formájában, vagy mondjuk órabérelszámolásban: TÖKMINDEGY), és így akar kiemelkedni, az EBBEN AZ ORSZÁGBAN 40-45 éves korában MEGHAL.
Igen nagy eséllyel.
Pont. Ez tény.
Ez a statisztika.
Aki itthon kizsákmányolja magát, az 50 évesen már nem él.
Főleg, ha férfi.
Még egyszer: kőkemény statisztikai tény."
...
Apám már elmúlt 50, egész életében nagyon becsületesen és nagyon keményen dolgozott. Jó, mondhatni tökéletes egészségnek örvend. Egyébként első generációs értelmiség, és nagyon jó ember. De biztos vagyok benne, hogy ha elolvasta volna a te kóros agyszüleményeidet, akkor úgy baszott volna pofán, hogy a mentősök egy óráig keresik az állkapcsodat. Pedig soha nem ütött meg senkit. De amit te művelsz a normális emberekkel, az vérlázító.
Csak ennyit akartam mondani neked, így utoljára.
Üdvözlettel: egy magát hazafinak valló ember
2008. 08. 04. 10:45
Még búcsúzóul annyit, mert ismerlek annyira, hogy tudjam, a saját beteg dolgaidat hajlamos vagy alapigazságként kezelni: egész sok ilyen 50 feletti ismerősünk van, aki dolgozik. Ez emberéknél teljesen normális dolog ám. Illetve nyilván majd megjegyzed, hogy nem a zsidók és cigányok ellen írod a blogod, dehát de, nincs ezen mit vitatkozni. Ködös, zavaros gondolataid fogja lettél.
2008. 08. 04. 11:08
Tudod ez azért van, mert Endike alatt ott van a biztonsági háló, anyu-apu képében. Ő kockáztathat, de valójában nem veszít semmit. Ugyanis amit veszít, azt nem ő teremtette meg, hanem anyu meg apu.A teljes kudarc, amiről ír, az az, hogy vissza kell menni a szülőkhöz így ezt mondani:
- Anyu, apu, mág megint elkúrtam. Nem kicsit, nagyon. De van egy újabb ötlet, erre tudnátok adni pár százezret (milliót)? Naaaa, légysziii...
2008. 08. 04. 12:54
Na szóval, a "kiválasztottak" és a komcsik nem szeretik a blogodat, Sodikám. Azért néha vannak jó hírek is, nemde?
2008. 08. 04. 13:39
Látjátok, hogy képtelen vagyok érvekkel szembeszállni, két év szerencsétlen acsarkodós, tehetetlen magyarkodás után még mindig csak addig jutottam el, hogy két árpádsávos kitűzőt vettem a Turulnál, ezért meg sem hallom, ha valaki értelmes dolgot beszél.
Egy majom vagyok, és a problémák realizálása és megértése helyett zsidózom, kommunistázom, mert azoknak nem kell a szemébe néznem. És így legalább a sajátomba sem.
Hiszek egy Sodikában, aki szerint azért jó egy 56-os megemlékezés, mert nehogy már csak holokausztos legyen. Ez olyan igazi magyaros mentalitás. Nyilván aki magyarként kiröhögi ezt a szánalmas hozzáállást, az zsidó vagy kommunista, legalábbis azt kell rá mondani. Hiszek Sodikában, aki azt hazudozza, hogy aki őt támadja, az a magyarság ügyét támadja. Inkább nem értek egyet senkivel, aki egy kicsit árnyalni próbálja a problémát, mert a végén még ki kéne lépni a kényelmes, bár kissé stresszes egydimenziós látásmódomból.
2008. 08. 04. 13:42
SoDI úgy vélekedik az élet dolgairól, mint egy metroszexuális yuppie :) Csak ő nyakonönti egy kis árpádsávval is.
2008. 08. 04. 14:33
154: Egy normális emberi lény
Igen! Ez az! Végre, az első jel. Köszönöm, hogy ezt itt leírtad, pontosan ezt szajkózom hónapok óta, sőt lassan egy éve. Ez itt a lényeg. Mindegy, hogy milyen a politikai beállítódás. A jobbosoknak (amilyen én is vagyok amúgy) is észre kell venni, hogy ilyen hulladékokra nincs szükség. Köszönöm még egyszer, minden benne van a kommentedben.
2008. 08. 04. 15:33
Nocsak! végre egymásra talál az agymosás szentháromsága: a "kiválasztott", az elvtárs és a narancs-imádó. Igazán megható.
2008. 08. 04. 15:52
És melyik vagyok én?
2008. 08. 04. 16:37
mocskos fidesz!!!!!!!!!!!!!!c, nem kell egy kis kokó??????)))))))))))
2008. 08. 04. 16:44
Megvan! Én a buzi, komcsi zsidó vagyok!
2008. 08. 04. 16:45
Köszi, én anélkül is jól megvagyok. Mit szólsz sodi munkához való hozzáállásához?
2008. 08. 04. 16:46
A 164-est nem én írtam, IP-ellenőrzést, de azonnal :)
2008. 08. 04. 16:51
C miert nem regizel, 1 perc az egesz es nem lehet 'hamisitani' a hozzaszolast.
2008. 08. 04. 16:51
leszarom, nem arra élvez mindenki, mint te, meg fixpont, hogy sodit basztatja...))))))
2008. 08. 04. 16:59
Nem regisztrálok, mert valós e-mailt kell megadni :D
2008. 08. 04. 17:03
De bronislaw, te se gondolkodsz ám egy percet se... Most komolyan, egy kerek percig komolyan gondolkodj már el, milyen gondolatvilága van ennek az embernek! Te se vagy semmi, de legalább konstans idióta vagy, nem kell komolyan venni. De ezen a majmon látszik, hogy komolyan gondolja. Te meg a homokba dugod a fejed bazdmeg.
Nem veszed észre, hogy többek között az olyanokat is lenézi, mint amilyen te vagy?
2008. 08. 04. 17:08
"Nem regisztrálok, mert valós e-mailt kell megadni :D"
Nekem van egy spam cimem, van munkahelyi es van egy szemelyes. Minden reginel a spam cimemet adom meg, az esetek 99%-ban azert kell, hogy jojjon eyg visszaigazolo level, hogy nem valami robot regizett, kezzel meg kell erositeni, esetleg jon ra par spam, de mivel spam account, ez is mindegy, plane ha gmail, mert ott eleg jol szurik. Hat ugyan ez mar ne gatoljon meg, hogy ne tudjak barhova a neten regizni, mert meg kell adni egy valodi cimet. :-)
2008. 08. 04. 17:15
áh, én most is megismertem igazi valódi nemzeti radikálisokat a magyar szigeten, ugyhogy sodin tényleg nem akarok gondolkozni..ő inkább ugyis holocaust emlékezésen volt)))))))))
2008. 08. 04. 17:27
fixpont: Az e-mail címeimből kiderül a vezetéknevem :D Még a spam-tárolónak használtakból is. És nincs kedvem új e-mailt csinálni :)
bronislaw: "ugyhogy sodin tényleg nem akarok gondolkozni.."
Nem mersz rajta gondolkozni. Nem kell megijedni attól, hogy néha az ellenfeleivel is egyetért az ember. A gondolkodásod szabadsága pont arról szól, hogy nem vakon követsz bizonyos idiótákat. Helyette minden véleményt felfogsz az agyaddal, majd egyenként eldöntöd róluk, hogy mennyire vallod őket sajátodnak is. Te most komolyan fel tudnál vállalni egy ilyet:
"Ha valaki a munkajövedelmére épít ..., és így akar kiemelkedni, az EBBEN AZ ORSZÁGBAN 40-45 éves korában MEGHAL." ?!! Gondolkozz már, de komolyan.
Még valami: tudtad, hogy sodi szegény? Tudtad, hogy ingyen lakik? Neked van lakásod? Nem?! Hogyhogy nincs? És szeretnél? Gazdagnak éreznéd magad, ha lenne? És ha még a rezsit se te fizetnéd? És ha még kocsid is lenne? És ha minden nap házhoz vinnék a kaját? Na? Gazdagnak éreznéd magad? Mert én kurvára annak érezném magam! Függetlenül attól, hogy "köcsög fideszes" vagyok. Édes Istenem! Gondolkozz! EGY PERCIG GONDOLKOZZ, MERT JELEN PILLANATBAN TE VAGY A BIRKA.
2008. 08. 04. 18:55
Az elvtárs az én lehetek, de nekem nincs bajom ezzel a megszólítással egyébként. Alapvetően marxista beállítottságomat se tagadtam sose. Komcsizni nyugodtan lehet, ha ettől könnyebb lesz valakinek a lelkivilága.
2008. 08. 04. 19:01
Egy normális emberi lény:--- a "szorgos, dolgos, erős embereket" (szídom)?"
NEM, nem így van.
Nem általánosságban beszélek a dolgozó emberekről, hanem csak azokat minősítem, akik folyamatosan itt oltanak engem. HATALMAS különbség.
--- "Szarból van az első generációs értelmiség?"
Nem. Csak a reálértelmiség. XDDD
Bölcsésszakon az elsőgenerációs megtanulja az alapvető szociológiai összefüggéseket, így onnantól ő már nincs szarból.
--- "Apám már elmúlt 50 ... Jó, mondhatni tökéletes egészségnek örvend."
Oké, ő a KEVÉS magyar kivétel egyike.
De a többségre sajnos ez akkor sem igaz.
--- "egész sok ilyen 50 feletti ismerősünk van, aki dolgozik"
Az statisztika akkor is azt mutatja, hogy az átlag nem ez. A magyar férfiak ugyanis sokkal korábban halnak, mint nyugati társaik, 40 és 50 között szabályosan hullanak és ez nem kis részben a túlhajszoltságnak köszönhető.
Az Echo TV-n volt erről egy hosszú előadás a hétvégén, egy tudós hölgy részéről, onnan vettem ezt a tényt, nem az ujjamból szoptam.
--- "Ködös, zavaros gondolataid"
Kristálytiszták a gondolataim, csak te vagy funkcionális analfabéta.
2008. 08. 04. 19:04
G. Banshee: "Ő kockáztathat, de valójában nem veszít semmit."
BAROM!
BÁRKI KOCKÁZTATHAT!
BÁRKI!
ERRŐL SZÓL A PIACGAZDASÁG!
AKI NEM KOCKÁZTAT, NEM IS NYER!
MERT ESÉLYE SINCS RÁ!
A KOCKÁZATVÁLLALÁS PERSZE NEM GARANCIA SEMMIRE, DE AZ GARANTÁLT, HOGY A HIÁNYA BIZTOS GARANCIA A NYOMORRA!
2008. 08. 04. 19:09
G. Banshee: "De van egy újabb ötlet, erre tudnátok adni pár százezret (milliót)?"
SEGGFEJ!
Mondtam már, hogy nekem nincs EGYETLEN egy tőkeigényes vállalkozási ötletem se. Egyetlen egy se!
Sőt, nagyjából semmi olyasmi, amit egy sima 100-assal ne lehetne belőni indulásra. (Offshore költségekkel együtt esetleg összesen 2-300-ból)
Szóval nem vagyok én pénzes majom, hanem továbbra is szegény vagyok, amióta a zsidók elrabolták 2,5 millió forintomat.
http://sodi.freeblog.hu/categories/Lakasmaffia/
2008. 08. 04. 19:10
Nem fogtad fel, te hadibarom, hogy arról beszéltem, hogy te a szüleid pénzét fogod kockáztatni? Hogy semmi olyat nem fogsz kockáztatni, amit magad teremtettél meg, ergo te nem kockáztatsz semmit? Pedig egyszerűen leírtam és nem sikerült felfogni, te szellemi szegényház? Akkora hikomat vagy, mint ide Vlagyivosztok...
2008. 08. 04. 19:11
Peti, a majom: --- "Hiszek egy Sodikában, aki szerint azért jó egy 56-os megemlékezés, mert nehogy már csak holokausztos legyen."
NEM "EZÉRT", hanem "ezért IS".
Hatalmas különbség.
--- "azt hazudozza, hogy aki őt támadja, az a magyarság ügyét támadja."
Ez nem hazugság. Ha megfigyeled, az esetek többségében ez így is van.
2008. 08. 04. 19:12
És azt a 2,5 milkát te kerested meg vagy odatették a segged alá? Meglopni meg azt lehet, aki hagyja magát. Hülye voltál, átbasztak. Hogy is csinálták pontosan?
2008. 08. 04. 19:13
OFFSHORE?!?! :O
Éljen a feltétlen hazafiság :S
2008. 08. 04. 19:13
Ond: "SoDI úgy vélekedik az élet dolgairól, mint egy metroszexuális yuppie :)"
NEM. :))))
Egyszerűen csak arról van szó, hogy a rendszer bomlasztása közben úgy a helyes, ha a nemzeti ügyekért harcoló emberek kihasználják a lebontandó globális rendszer minden előnyét.
Hogy SF szavait idézzem: "A KAPITALISTÁK SAJÁT MAGUK SZÁLLÍTJÁK A KÖTELET AZ AKASZTÁSUKHOZ."
2008. 08. 04. 19:14
Ezt az offshore dolgot ugye nem gondoltad komolyan?
2008. 08. 04. 19:14
C: "A jobbosoknak (amilyen én is vagyok amúgy) is észre kell venni, hogy ilyen hulladékokra nincs szükség"
Te bazmeg még Budaházyékat is hulladékozod.
A Fidesz az nem jobboldal, tanuld meg végre.
2008. 08. 04. 19:18
Buziházy amúgy télleg hulladék...
2008. 08. 04. 19:23
C: "Nem veszed észre, hogy többek között az olyanokat is lenézi, mint amilyen te vagy?"
Ez egészen konkrét HAZUGSÁG!
Én nem nézek le senkit, egyszerűen azt mondtam, hogy nekem más a stílusom, ezért más életpályára álltam rá, mint az átlag, mert szerintem az átlagot megcélozva soha nem lehet felemelkedni, engem pedig ez hajt.
Ez még nem lenézés.
Hülyeségeket beszélsz.
Ez csak annak a kinyilatkoztatása, hogy szabadság van, ezért mindenki olyan életpályát céloz meg, ami kellemes és kényelmes a számára. Valakinek a biztos munkahely látszólagos, virtuális biztonsága a fontos, nekem pedig ezzel szemben a szabadság.
Ez NEM holmi ranglétra, hanem csupán eltérő stílusok kérdése. Valaki azt szereti, ha folyamatosan irányítják, mert ekként lehet hasznára embertársainak, valaki pedig úgy tud hasznos lenni, hogy munkája során nem követi más emberek utasításait.
Valakinek elég az átlag, valaki pedig többet szeretne. Ez is csupán stílus kérdése, nem más.
De az eltérő stílusok okán még SENKI sem lesz magasabb vagy alacsonyabb, (ha úgy tetszik: alantosabb) szinten! Ez hülyeség!
2008. 08. 04. 19:24
'Hogy SF szavait idézzem: "A KAPITALISTÁK SAJÁT MAGUK SZÁLLÍTJÁK A KÖTELET AZ AKASZTÁSUKHOZ."'
Ez egy Lenin idezet, igy szol: 'A kapitalisták azok, akik majd eladják nekünk azt a kötelet, amelyikre felakasztuk őket.'
De hat te ezt honnan is tudhatnad....
2008. 08. 04. 19:25
bronislaw kaminski: "ő inkább ugyis holocaust emlékezésen volt)))))))))"
HEHE.
Akartam Magyar Szigetre menni szombaton én is, de nem volt pénzem, mert nem jött össze a pénteki találkozó valakivel, akitől számítottam lóvéra, mert lóg nekem.
2008. 08. 04. 19:37
C: ---"Még valami: tudtad, hogy sodi szegény?"
Az is vagyok.
---"Tudtad, hogy ingyen lakik?"
Ez a nappali tagozatos egyetemisták többségére igaz, mivel általában a kolesz díját is fedezik a különféle egyetemi juttatások.
--- "Neked van lakásod?"
Hülye vagy, 44 négyzetméteren még gyereket se lehet nevelni. Tehát teljesen lényegtelen kérdés, hogy van-e lakásom, mert ha megnősülök, hamarosan amúgy is költöznöm kell majd.
--- "Gazdagnak éreznéd magad, ha lenne?"
Hát ha nyomorult 44 négyzetméter alapján valaki gazdag lesz, akkor AZ ORSZÁG TELE VAN SOKSZÁZEZER GAZDAG NYUGDÍJASSAL :))
--- "És ha még a rezsit se te fizetnéd?"
Mégis MI A FRANCBÓL fizessek bármit is NULLA forint jövedelemből? Hülye vagy? :))
--- "És ha még kocsid is lenne?"
BAROM! Egy 200 ezres rozoga szar, az nem számít valódi kocsinak :))))))))) Már gimis koromban is SOKKAL jobb kocsikkal jártak az osztálytásaim :))) OLYAN kocsikkal, melyekről én még jónéhány évig MOST SEM ÁLMODHATOK. Erről ennyit.
--- "És ha minden nap házhoz vinnék a kaját?"
Csak hetente. Nem értem különben miért gond ez. Utálok vásárolni. :)))
---"Gazdagnak éreznéd magad? Mert én kurvára annak érezném magam!"
Nocsak, C... Gazdagnak éreznéd magad, miközben 5-6 ezer forintod sincs, hogy elmenj szórakozni? (lásd 188-as kommentemet)... Hááát, elég furcsán látod a világot.
2008. 08. 04. 19:38
G. Banshee: "arról beszéltem, hogy te a szüleid pénzét fogod kockáztatni?"
Miért vagy te ebben olyan biztos?
2008. 08. 04. 19:44
G. Banshee: ---"És azt a 2,5 milkát te kerested meg vagy odatették a segged alá?"
Nagyjából a seggem alá tolták, de ettől még nem leszek gazdag, mivel most már a zsidók után egy fillérem sincs.
---"Meglopni meg azt lehet, aki hagyja magát."
Azért ez nem egészen így van. Én mindent okosan és jól csináltam.
---"Hülye voltál"
Nem voltam az. Utólag akárhányszor átgondolom, arra jutottam, hogy nem követtem el logikai hibát.
--- "átbasztak."
Igen. Egy HAMISÍTOTT PAPÍRRAL.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/07/11/A_nagy_hamisitas/
De ez nem "hülyeség" volt a részemről, mivel TARTALMILAG minden rendben volt, és még a földhivatalba is elmentem leellenőrizni mindent. Ott is minden rendben volt, a szerződések széljegyezve voltak, csak sajnos a valóságban más összegre, mint az általam megismert hamis iratokban állt.
Hogy is csinálták pontosan?
Ebben a bejegyzésben összefoglalom a történetet:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/08/13/Lakasmaffia_osszefoglalo/
2008. 08. 04. 19:46
Ond: --- "OFFSHORE?!?! :O Éljen a feltétlen hazafiság :S"
Oké.
Hazai monopóliumot hogyan másként tudsz megkerülni? Elárulom: sehogy.
--- "Ezt az offshore dolgot ugye nem gondoltad komolyan?"
Miért is ne?
Elvégre például a Felvidék sem Szlovákia :)))
Ha Erdélyben, vagy mondjuk a Felvidéken alapítok céget, az tehát közel sem lesz hazafiatlanság.
2008. 08. 04. 19:58
Engem ritkán neveznek hazafinak, mégsem tudnám megtenni, hoyg a honfitársaim szája elől vonom el a falatot. Az offshore ugyanúgy adóelkerülés, még ha legális is, mint a közönséges adócsalás. Erkölcsileg igazolhatatlannak tartom. Megvetem az offshore-ozó vállalkozókat.
2008. 08. 04. 20:14
Ond: Ugyan már!
Az adózás nem erkölcsi, hanem jogi kategória.
Be kell tartani a törvényeket. Pont.
(a többségnek különben még ez sem megy :)))
2008. 08. 04. 20:21
Endi, az a 2,5 milka se a tied volt, hanem a családodé. Ha visszakapjátok, az is a családodé lesz. ergo te nem vesztettél semmit, mert nem kockáztattál semmi olyat, ami a tied, amiért te dolgáztál, amit te kerestél meg.
2008. 08. 04. 20:28
G. Banshee: Nem olyan biztos, hogy vissza kéne adnom.
Úgy egészen konkrétan nem kell visszaadnom, ha sikeresen behajtjuk. Apám voltaképp lemondott róla, így ami visszajön, tisztán az enyém lesz.
2008. 08. 04. 20:31
Tökmindegy, amikor kölcsönadtad, akkor nem a tiéd volt. Ergo nem tőled vette el, hanem a családodtól.
2008. 08. 04. 20:35
Mindegy, apám is elismerte, hogy voltaképp a tőlem elvárható körültekintéssel jártam el ebben az ügyben. (Anyám véleménye szerint pedig nem, de ez megint más kérdés :)))
2008. 08. 04. 20:39
Különben akkor, amikor apámmal éltem (4 éve még így volt) nem különült el ilyen élesen, hogy "én pénzem-te pénzed".
Pénzünk... oszt kész, csak legyen megbeszélve, hogy mire veszi ki az ember.
2008. 08. 04. 20:43
"Hülye vagy, 44 négyzetméteren még gyereket se lehet nevelni. "
A szüleim 42 négyzetméteren neveltek fel három gyereket.
"Hát ha nyomorult 44 négyzetméter alapján valaki gazdag lesz, akkor AZ ORSZÁG TELE VAN SOKSZÁZEZER GAZDAG NYUGDÍJASSAL :))"
Ha lenne saját 44 négyzetméterem, gazdagnak érezném magam. Más, ha az ember tojáshéjjal a seggén rendelkezik saját 44 négyzetméterrel, vagy egy átdolgozott élet után. Ha nyugdíjas leszek, már kacsalábon forgó palotám lesz. De addig még sokat kell dolgozni.
"BAROM! Egy 200 ezres rozoga szar, az nem számít valódi kocsinak :)))))))))"
Bronislaw, most kezdhetsz sírni (a röhögéstől).
"Csak hetente. Nem értem különben miért gond ez. Utálok vásárolni. :)))"
Ja, hát ez megint csak elég tetű gondolkodásra vall egy olyan országban, ahol a lakosság nagyobb része örömmel menne vásárolni, ha lenne miből.
"Gazdagnak éreznéd magad, miközben 5-6 ezer forintod sincs, hogy elmenj szórakozni? "
Igen, én a stabil létbiztonságomat, a saját lakást, a kocsit, a változatos étrendet, a havi 30 ezres bulipénzt gazdagságnak élném meg. Lehet, hogy nem hiányozna az 5-6 ezer még plusz bulira.
2008. 08. 04. 20:48
Stílus kérdése? Hm...
Mennyiben változnának meg a jövőddel kapcsolatos terveid, ha nem kaptad volna a lakást, nem kapnál ingyen teli hűtőt, és nem kapnál havi 30 rongy bulipénzt? Ha albérletet kéne fizetned, akkor is úgy gondolnád, hogy könnyű munka nélkül boldogulni? Vagy ha otthon kéne laknod? És ha tényleg nem lenne pénzed? Anyádtól se? Akkor is azt gondolnád, hogy "majd laza 100ezerből 'felemelkedek', oszt jóvan"?
Véleményem szerint mennél éhbérért kaparni a McDonaldsba tanulás mellett, hogy éhen ne dögölj. Mint azt sokan teszik.
2008. 08. 04. 20:56
"Mondtam már, hogy nekem nincs EGYETLEN egy tőkeigényes vállalkozási ötletem se. Egyetlen egy se!
Sőt, nagyjából semmi olyasmi, amit egy sima 100-assal ne lehetne belőni indulásra. (Offshore költségekkel együtt esetleg összesen 2-300-ból)"
Most akkor van pénzed, vagy nincs? Vagy 2-300 ezer az nem pénz? És ha később lesz, honnan lesz? Ha nem munkából, akkor honnan?
2008. 08. 04. 21:06
Szerintem beállítottság kérdése, kár is ezen igazából vitatkozni. SoDI gondolkodása meglehetősen arisztokratikus, ő így szocializálódott. A mi gondolkodásunk meg plebejus, mert semmink nem volt, és mindent saját erőből értünk el. Lehet a fingot reszelni itt hosszú heteken keresztül, de én úgy látom, hogy ez a vita nem jut előrébb.
2008. 08. 04. 21:11
De Ond, bazmeg... Az normális, hogy valaki ilyen háttérrel annyit érzékel a magyar társadalomból, hogy azt hiszi, hogy mindenki az ő szintjén él, vagy fölötte? Normális?
2008. 08. 04. 21:16
Nem hiszem. De nem tudom, hogy lehetne meggyőzni.
2008. 08. 04. 21:21
C: ---"A szüleim 42 négyzetméteren neveltek fel három gyereket."
Akkor sem ez a normális.
Ha Fidesz-imádó vagy, tudod: három szoba, négy kerék :)
--- "Ha lenne saját 44 négyzetméterem, gazdagnak érezném magam."
Ugyan már! Ennyi a szegényeknek is lehet. Mint ahogy van is. Elvégre a rendszerváltás után mindenki szarért-hugyért vásárolta meg az önkormányzati lakásokat.
--- "a lakosság nagyobb része örömmel menne vásárolni, ha lenne miből"
Nem úgy van az, fáradtság egy nagy bevásárlás, hidd csak el. :)) Ezért is utálom.
---- "stabil létbiztonságomat"
Egy egyetemistának miért kéne ilyen hülyeségeken rágódnia? Ha nagyon szegény, vetesse fel magát koleszba, és kész. A létbiztonság kérdése majd ráér egyetem után.
---"a változatos étrendet ... gazdagságnak élném meg"
Oké.
De ez nem az én hibám, hanem az országé.
--- "30 ezres bulipénzt"
Hülye. 30 ezer ÖSSZESEN MINDENRE. Így a pontos.
--- "Most akkor van pénzed, vagy nincs?"
Éppen nincs.
---"Vagy 2-300 ezer az nem pénz?"
Egy offshore megoldás beindításához? Nem pénz.
--- "És ha később lesz, honnan lesz?"
Mondjuk kölcsön kérek.
Videókártyám is úgy lett, oszt apránként visszaadtam.
Ha életképes az ötlet, vannak rá forrásaim, akik adnak kölcsön az első szavamra. Csak legyen értelme. Viszont nem rohangálok hozzájuk, mert a bizalmukat nem akarom eljátszani.
Előbb legyen leprogramozva az alap, aztán a jogi költségekre majd ezután kérem csak a tőkét.
--- "mennél éhbérért kaparni a McDonaldsba"
Hihi, LÓFASZT.
Amennyit egy részmunkaidős McDonald's-os megkeres, annyit én már 2-3 éve is összeprogramozgattam PHP-ben, suli mellett. :)) Most is megtehetném, de NEM AKAROM, inkább a tanulásra koncentrálok, és a saját vállalkozásom megoldásait fejlesztgetem, nem pedig másét, amiből helyettem ők gazdagodnak meg.
Na hát a lófaszt az én zsíromon, amikor tény, hogy magamnak is meg tudom csinálni tökugyanazt, tökegyedül. :))) Meguntam, hogy én lefejlesztem, aztán más keres pénzt vele...
Soha többet ilyet.
2008. 08. 04. 21:23
--- "SoDI gondolkodása meglehetősen arisztokratikus"
Juj... Nem hinném.
--- "A mi gondolkodásunk meg plebejus, mert semmink nem volt, és mindent saját erőből értünk el."
Apa vagy fia szerezte meg, olyan részletkérdés. A CSALÁD szerez, nem az egyes emberek... Én ÍGY gondolkodom.
2008. 08. 04. 21:26
C: "azt hiszi, hogy mindenki az ő szintjén él, vagy fölötte?"
Szar érzés volt, hogy pénzhiány miatt nem tudtam menni Magyar Szigetre (hirtelen kérni sem tudtam, mert mindenki vagy nyaralt, vagy vidéken volt - beleértve anyámat is), és sok ilyen pillanat van. Vagyis alattam kábé csak a mélyszegénység van.
Nincs pénzem, tehát szegény vagyok.
Pont. Ez tény.
2008. 08. 04. 22:06
"Apa vagy fia szerezte meg, olyan részletkérdés. A CSALÁD szerez, nem az egyes emberek... "
Ez olyan Paris Hilton szellemi szinvonal. :-))
2008. 08. 04. 22:07
Ott is foleg a csalad szerzett. :->>>
2008. 08. 04. 22:08
hát, inkább tényleg egy ingyenes holocaust buli, mint otthon unatkozni a négy fal közt....
2008. 08. 04. 22:16
Igazából fölösleges erről vitatkozni, hogy Sodika szegény-e vagy sem. Ő annak tartja magát, ennek ellenkezőjéről sosem fogjuk meggyőzni, még akkor sem, ha 1-1 postja/kommentje után a bicska nyílik ki a zsebünkben. Az ő kis világában ő szegénynek számít, a mi világképünkben meg nem. Ő nem érzi egy 44m2-es budapesti lakás értékét, mert kapta. Én viszont látom, hogy nekem mennyit kell azért dolgoznom, hogy összehozzak annyi pénzt, amiből tudok venni egy olyan lakást.
2008. 08. 04. 22:29
Bar lehet, hogy Paris Hilton meg _tanul_ valamint _faradekony_ es majd csak a suli _utan_ fog dolgozni, nem tudom.... :-PP
2008. 08. 04. 22:31
fixpont: "Ott is foleg a csalad szerzett. :->>>"
Naaa!
Paris tök jó filmekben szerepelt már.
A Viasztestek nekem például tetszett.
Na jó, a színészi játék szar volt, de a díszlet fasza :DDDD
Ünnepelt sztár :)
2008. 08. 04. 22:36
Jo, lehet, hogy te is kerestel mar annyit amennyit Paris kapott a filmert a Hilton birodalom mertehez kepest. :-)))
2008. 08. 04. 22:55
Sodi, nem vagy szegény, te is TUDOD. Ha nem, az a nagyobb baj, irány az elmedoki. Beírtam már neked, hogy mi az a szegénység az "Újabb hazugság" c. posztodhoz, akkor köpni-nyelni nem tudtál, nem reagáltál semmit. Most akkor ne add elő, hogy szegény vagy. :ost csak a kulcsszavakat írogatnám onnan ide:
- alacsony jövedelemből adódó hátrányok - Sodinál ilyen NINCS.
- például a nem megfelelő táplálkozás, rossz lakásviszonyok stb - Sodinál ilyen NINCS.
- valamitől megfosztottság - NINCS.
- nélkülözés - NINCS.
Nem szegény vagy te, hanem egy buta, tájékozatlan, senki, akinek a segge alatt van minden, és így fingja nincs a valóságról.
2008. 08. 04. 23:01
Pengető: Ha ez, amit említesz, nem a mélyszegénység, hanem a szegénység, akkor szerinted mi van a szegény és a polgár között?
2008. 08. 04. 23:09
Ezt nem én említem, hanem az ország egyik legnagyobb szociológusa, egy szociológia tankönyvben.
Nem értem minek teszed fel ezt a kérdést, mert egyrészt ez a kérdés téged nem érint, hiszen te bőven polgári létben élsz, másrészt húzzál el könyvtárba s nézegessél okos társadalomtudósok által felvázolt a tiédnél a valósághoz mindössze egy tizednyi fokkal (:D ) jobban ragaszkodó tipológiákat.
2008. 08. 04. 23:11
Ez a jól kettéválasztom a mély- és nem mélyszegénység dolgot, kb. nagyjából éppen arra, jó, hogy az ember, aki egyébként csípőből üti a polgári szintet, szegénynek nevezhesse magát, valami félreértelmezett, eltorzult önértékelés kapcsán.
2008. 08. 04. 23:15
Pengető: "te bőven polgári létben élsz"
Nem hiszem.
Egy polgárnak nem kell kihagynia egy fesztiválhétvégét pusztán pénzhiány miatt, és nem elérhetetlen vágyálom számára bármilyen új kocsi.
---
A szociológia tankönyv nem tárgyalja külön a mélyszegénységet? Mert ha nem, akkor megvan a megoldás. A megoldás pedig az, hogy mélyszegénységről ír, csak egyszerűsít. Nem? ;P
2008. 08. 04. 23:26
Látod ilyen szinten vagy TE. Gondolkodás, utánanézés helyett "megoldásokat" keresel vélt igazad bebizonyítására. A különböző szociológia tankönyvek természetesen kismillió féle dolgot tárgyalnak, természetesne többet, mint amit fel tudnál fogni (ez ócska személyeskedés volt, úgyhogy rakok egy szmájlit :) íme.). Olvasgassál, azt majd
a.) megvilágosodsz (nem hiszem)
b.) rájössz, hogy hülye vagy (nem hiszem)
c.) találsz vmit, amibe belekapszkodsz (esetleg)
d.) kikiáltod a szociológiát ócska zsidó tudománynak (legvalószínűbb)
.
Na szevaszhej. Ja és persze a szmájli: :DDD
2008. 08. 04. 23:27
d.) kikiáltod a szociológiát ócska zsidó tudománynak (legvalószínűbb)
ROTFL!!!!!
2008. 08. 04. 23:28
A nap beszolasa rovatot ezennel lezarom. :->>
2008. 08. 05. 15:53
"Ha ez, amit említesz, nem a mélyszegénység, hanem a szegénység, akkor szerinted mi van a szegény és a polgár között?"
Szerintem igen rosszul definiálod a polgár fogalmát. A magyar átlagpolgár dolgozik, számlákat fizet, törleszt, majd ami megmarad, abból vesz kaját. Magyarország polgárai így élnek. Te meg egy újgazdag kis köcsög vagy.
2008. 08. 05. 16:13
Szerintem a polgár az, aki tisztes polgári léten él.
A hagyományos, két világháború közötti polgári lakások ritkán voltak 3 szobánál kisebbek. Az pedig, hogy 3, max 5 évente az ember autót cserél, valamint nyaranta el tud menni egy szolidabb külföldi utazásra szintén a polgári lét jellemzője.
Én ezekről nem is álmodhatok, következésképpen még polgár sem vagyok. A polgár ugyanis NEM a plebst, hanem a pór és a gazdagok közötti KÖZÉPosztályt jelenti.
Ide én MÉG sajnos nem tartozom... A szegény pórhoz közelebb állok.
2008. 08. 05. 16:15
"újgazdag kis köcsög vagy."
HIHIHI.
A szüleim már a '80-as években vállalkozók voltak. Apám fejlesztőmérnökként akkoriban volt társalapítója egy kurva jól menő számtech cégnek, a DataPlan-nak. Még méregdrága tévéhirdetésekre is tellett nekik. Anyám szintén akkor lett egyéni ügyvéd.
Szóval ennyit az "ÚJ"gazdagságról :))))
ÚJgazdag az az ember, akinek kb. akkor kezdett jól menni, amikor a Gyurcsánynak is :DDDD
Vagyis a rendszerváltás után.
---
Apám különben azután jött el a BHG-tól (Bp-i Hiradástech. akármi), miután poénból újításként benyújtott egy nyugati mérnöklapban olvasott megoldást. Csomó aranyat spórolhattak volna vele, de erre megkapta a komcsi vezetőségtől, hogy ez a módszer (amit különben akkoriban kezdtek a németeknél alkalmazni) fizikailag kivitelezhetetlen :)))
LOL
2008. 08. 05. 16:20
"Szerintem a polgár az, aki tisztes polgári léten él."
Ha a tisztes polgári lét azt a luxust jelenti, amit te idehánytál, akkor Magyarországon alig van polgár. Én legalábbis egyet se ismerek.
2008. 08. 05. 16:22
Én nagyon sokat ismerek.
Több ilyet, mint nem ilyet.
2008. 08. 05. 16:23
Ja és csak elenyésző részüket tartom GAZDAGnak.
Gazdag bazmeg a Gyurcsány, a Veres, a Széles, esetleg a Szeremley... A polgár nem gazdag, hanem olyan ember, aki tisztes polgári létben él.
2008. 08. 05. 16:25
BAZMEG! 5 évesen cserélt kocsi hogy a gecibe lenne gazdagság? Gyereknevelés közben a 3 szoba hogy a gecibe lenne gazdagság??? Az, hogy az ember elmegy két hétre olyan proli, kommersz helyre (!!), mint mondjuk Tunézia hogy a gecibe lenne már gazdagság?
TE TELJESEN HÜLYE VAGY?!!
2008. 08. 05. 16:26
"A hagyományos, két világháború közötti polgári lakások ritkán voltak 3 szobánál kisebbek. "
.
Sodika neked pár szociológia tankönyv után, közben, mellett javaslom mondjuk Magyarország társadalomtörténetét is fellapozgatni.
Gyáni-Kövér: ... a reformkortól a II. vh-ig.
Valuch: ... A XX. sz második felében.
Csak hogy nehogy hólyeségeket beszélj.
2008. 08. 05. 16:28
Ismerőseim között az egyik legszegényebb vagyok, pedig ők nem gazdagok (luxusban élő gazdag ember csak 2 vagy 3 van közöttük), így pontosan tudom, hogy még a polgári létet sem érem el.
Pont.
2008. 08. 05. 16:28
A 230. hozzászólás minden téged elfogulatlanul, kívülről látni kívánó embernek MINDENT elmond rólad e témakörben. Köszönjük.
2008. 08. 05. 16:29
Már az Újabb hazugság c poszt alatt tisztáztuk: Igen a gazdagok altársadalmához képest definíció szerint relatíve szegény vagy. Parancsolj. Ennyi.
2008. 08. 05. 16:29
Ja, és persze: PONT.
2008. 08. 05. 16:32
Azt látjuk, hogy nem látod a világot, nem léátod a valóságot, fogalmad nincs milyen körülmények között él az átlagember. Te az átlagismerőseidhez képest lehet, hogy szegényebb vagy, ők azonban messze nem reprezentatív mintája az ország lakosságának, attól, hogy ezt képtelen vagy belátni, nem leszel szegény, nyugodtan hivatkozz valamilyen formában szegénységedre kétnaponta. Majd ugyanígy szólunk. A hülye is látja az igazságot.
2008. 08. 05. 16:39
Pengető: Kit érdekelnek a gazdagok ebben az összehasonlításban? Én a VALÓDI polgárokhoz; csak és kizárólag a valódi POLGÁROKHOZ mérem magam.
Az, hogy a polgárokat összemossátok a gazdagokkal, nem azért idegesítő, mert engem támadtok (ha így lenne, leszarnám), hanem azért, MERT EZ A LEGÓCSKÁBB SZOCI PROPAGANDA, MELY MIATT LEGTÖBBSZÖR AZ EMBER LEGSZÍVESEBBEN BEVERNÉ A TÉVÉ KÉPERNYŐJÉT, AMIKOR LENDVAI ILDIKÓ JELENIK MEG RAJTA!
EZ AZ A HAZUGSÁG, A SZOCIÁLIS DEMAGÓGIA VÉGLETEKIG KIKRISTÁLYOSODOTT FORMÁJA, AMI MIATT MINDIG A SZOCIK NYERNEK, ÉS SOHA NEM TUDNAK GYŐZELEMRE JUTNI A KÖZÉPOSZTÁLYT TÁMOGATÓ PROGRAMOK; MERT AMIKOR VALAKI A JOBBOLDALON MEGPRÓBÁLJA BEVEZETNI EZEKET, JÖN AZ ORDAS HAZUGSÁG, MISZERINT A CSALÁDI ADÓKEDVEZMÉNY A GAZDAGOKAT TÁMOGATJA.
...
HÁT A JÓ BÜDÖS KURVA ANYÁT AZ ILYENNEK, AKI ILYET ÁLLÍT! NEM BAZMEG, AZ ÖSSZEGÉBEN LIMITÁLT (!!!) ADÓKEDVEZMÉNY KURVÁRA NEM A GAZDAGOKAT, HANEM A VALÓDI POLGÁROKAT SEGÍTI!!
---
A SZEGÉNYEK PEDIG AZÉRT FOGNAK EBBŐL HASZNOT HÚZNI, MERT A MEGERŐSÖDÖTT KÖZÉPOSZTÁLY MAJD MUNKÁT AD NEKIK!
---
ÚGYHOGY NE NYOMASD ITT TE SE A SZOCI HAZUGSÁGOKAT! A SZOCIÁLIS DEMAGÓGIA VISSZATASZÍTÓ, ÉS UNDORÍTÓ; OLYAN SZÁNALMAS, BOLSEVIK DOLOG, AMI AZ EMBERISÉG TÖRTÉNELMÉBEN MINDEN KÁROS JELENSÉGNEK AZ ELSŐDLEGES OKA VOLT!
2008. 08. 05. 16:43
Pengető: "fogalmad nincs milyen körülmények között él az átlagember"
Hát, ha azokról beszélünk, akik rendszeresen beszopják azt a hazugságot, miszerint a polgárságra szabott adókedvezmények a "GAZDAGOKAT" támogatják, és ezért rendszeresen a Demszkyt helyezik például hatalomra, csak mert olyan ócska tetvek, hogy a koszban érzik jól magukat, akkor az igazat megvallva kurvára nem is érdekelnek.
---
Na de nem politikai (szoci szavazó), hanem szociális szemponból...
KI A FRANC ÁLLÍTOTTA, HOGY NÁLUNK AZ ÁTLAGEMBER A POLGÁRSÁGHOZ TARTOZIK?! SENKI! EZ AMERIKÁBAN VAN ÍGY, NÁLUNK MÉG EGYELŐRE NEM.
2008. 08. 05. 17:14
"Az, hogy az ember elmegy két hétre olyan proli, kommersz helyre (!!), mint mondjuk Tunézia hogy a gecibe lenne már gazdagság?"
Először és mindezidáig utoljára két éve voltam a Balatonon nyaralni.
Ha elmehetnék egy olyan kommersz helyre, mint Tunézia, biztos hogy a seggemet verném a földhöz örömömben. És ezzel a magyar lakosság (nem akarok sokat mondani) 90%-a így van.
Remélem, ezt is sokan olvasták.
2008. 08. 05. 17:18
Ja, és továbbra sem vagyok szegény, mert mondjuk nem éhezem. Van kaja, meg internet, meg kábeltv. És már van munkám, jövedelmem. Nekem 500 forint is sok pénz, mert kijön belőle egy ebédem. Nem vagyok szegény, de közel sem élek olyan jól, mint te. Na ezt add össze.
2008. 08. 05. 17:32
Mit lehet enni 500 forintból?
Most komolyan...
"Van kaja, meg internet, meg kábeltv"
HA HA HA.
Olyan már a legutolsó cigányputriban is van :))))))
Ez olyan már, mint a tető az ember feje felett :D
2008. 08. 05. 17:35
"Először és mindezidáig utoljára két éve voltam a Balatonon nyaralni."
Na jó... ilyen mondatok után... Túlságosan távoli a valóságunk, így pedig nincs semmi értelme vitatkozni. SUGÁRZIK BELŐLED A NEGATÍV ENERGIA. MINDEN EGYES SZAVADBÓL.
EZ PEDIG VISSZAHÚZZA AZ EMBERT.
AZ ILYESMI MINDEN EMBERT VISSZAHÚZ.
A SZAVAKNAK UGYANIS SPIRITUÁLIS EREJÜK VAN.
ÉPPEN EZÉRT MOST INKÁBB MENTESÍTEM MAGAM ETTŐL A NEGATÍV TÖLTETŰ SUGÁRZÁSTÓL.
Ennyi volt...
panaszkodni a vénasszonyok szoktak :DDDD
2008. 08. 05. 17:38
VAN SZOCIÁLIS HÁLÓ, ÉS VAN ÁLLAMI INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM PROGRAM! AZ, HOGY VAN KAJA, FEDÉL, ÉS VAN INTERNET-ELÉRÉSED, MÉG NEM A SZEGÉNYSÉG HIÁNYÁT JELENTI, UGYANIS MA MÁR MINDEZ A SZEGÉNY EMBEREK TÖBBSÉGÉNÉL UGYANÍGY ADOTT, HA VAN IGÉNYÜK RÁ.
2008. 08. 05. 17:50
"Mit lehet enni 500 forintból?
Most komolyan..."
A Goldmannban egy főzeléket rántott párizsival, meg szódát. De ha megveszem az alapanyagokat és megcsinálom, akkor sült krumplit hagymakarikákkal, vagy túrógombócot. Vagy zöldséglevest, hagymalevest, stb.
"Túlságosan távoli a valóságunk, így pedig nincs semmi értelme vitatkozni. SUGÁRZIK BELŐLED A NEGATÍV ENERGIA. MINDEN EGYES SZAVADBÓL.
EZ PEDIG VISSZAHÚZZA AZ EMBERT."
Elég pontosan érzékelem a valóságot, és igen reálisan látom a helyzetemet. Optimista vagyok, sőt tudom, hogy mennyi munkával mit érhetek el. Leszek én még gazdag is, és soha nem leszek szegény. Lehet, hogy soha nem megyek Tunéziába, de lesz lakásom és betonbiztos megélhetésem. Esetleg tanárként írok egy-két könyvet.
2008. 08. 05. 17:57
"AZ, HOGY VAN KAJA, FEDÉL, ÉS VAN INTERNET-ELÉRÉSED, MÉG NEM A SZEGÉNYSÉG HIÁNYÁT JELENTI, UGYANIS MA MÁR MINDEZ A SZEGÉNY EMBEREK TÖBBSÉGÉNÉL UGYANÍGY ADOTT, HA VAN IGÉNYÜK RÁ."
Nem tudom felfogni, hogy tudod elhinni magadnak ezeket a baromságokat.
Ezeket a gondolataidat írd már meg a Bombagyárnak, tegyék már ki a blogra. Őket kicsit többen olvassák. Mondom, írj egy átfogó elemzést a saját szegénységedről, írj bele mindent, amit idehánytál az utóbbi hónapokban, és jelentesd meg valami nyilvános helyen! Kíváncsi lennék sok (rengeteg) ember véleményére.
2008. 08. 05. 18:06
C: Nem, te soha nem leszel gazdag.
És tudod, hogy miért nem?
Azért, mert meg sem célzod.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
Meg sem próbálsz gazdag lenni.
A POLGÁRI létet célzod meg, és megelégszel vele.
Ezzel pedig örökre elvágod magad a gazdagság lehetőségértől.
Nem mindenki lesz gazdag, aki az akar lenni, de az HOLTBIZTOS, hogy aki nem akar, az GARANTÁLTAN nem lesz az soha!
2008. 08. 05. 18:23
Azt már megszoktuk, hogy a torz agyad különböző hamis definíciókat szül, mint pl. a zsidó, szegény, gazdag, polgár, irónia, stb. definíciói.
Kitartóan dolgozom, ezzel sok mindent elérhetek. Pont. Te meg csöves leszel, ha anyád egyszer elvágja a köldökzsinórt.
2008. 08. 05. 18:38
"torz agyad különböző hamis definíciókat szül"
Nem.
Csak sokat olcasok ilyeneket:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/07/13/SoDI_olvas/
De ezek nem "torz" gondolatok, a legtöbbet azért veszem, mert GAZDAG emberek írnak a saját sikereikről, és a módszereikről.
2008. 08. 05. 18:47
"Csak sokat olcasok ilyeneket:"
"Ma megmutatom nektek a "hogyan basszunk el rohadt sok pénzt értelmetlenül" című játékot. A lényege, hogy hordjunk haza egy csomó drága könyvet, amit aztán nem olvasunk el."
"Azt se tudom, mi az a PLB..."
Bazmeg, ez a videó semmi másról nem szól, mint hogy minden héten van pénzed megvenni egy könyvet feleslegesen, sőt mintha büszke lennél rá, hogy nem olvasod el őket.
"De ezek nem "torz" gondolatok, a legtöbbet azért veszem, mert GAZDAG emberek írnak a saját sikereikről, és a módszereikről."
Ja, általában az ilyen "Hogyan legyünk gazdagok 5 egyszerű lépésben" könyvek igen hiteles forrásból szoktak származni. Ilyen palimadaraknak írják őket, mint te, és végül tényleg meggazdagszanak a hülyeségeden :D:D:D LOL Nem hittem, hogy még ma ilyen mélyre ásod magad :D:D:D
2008. 08. 05. 19:07
C: HEHEHEHE
Na mi van, már az öniróniát sem értékeled bennem? :)))
"Hogyan legyünk gazdagok 5 egyszerű lépésben"
Nem, nem, nem.
Ezen nem módszerek, hanem szemléletek :))
A siker nem garantált, viszont vannak gundolkodási sémák, melyek garantálják a bukást. Ez a lényeg.
2008. 08. 05. 19:25
Most komolyan---
ha "fölényeskedek", az sem jó, ha önirónikus vagyok, az sem jó... ááá :))
2008. 08. 05. 20:06
Nem tudom, mit ordibálsz, miért vagy ideges, nem tudom mit hadoválsz a szociális demagógiáról, azt az általam ismertek közül te szoktad legtöbbször alkalmazni, ha épp beleillik az adott mondanivalódba. Az, hogy te marhára nem vagy szegény, sem abszolút, sem pedig a társadalmi átlaghoz relatíve nézve (sőt), az nem szoc demagógia, sőt semmi köze hozzá. Egyszerű TÉNY. PONT.
Az, hogy nem látod be, tök érdektelen. Az, hogy mit látsz magad körül, tök érdektelen. PONT.
2008. 08. 05. 20:18
Endi, szerinted ha egy reprezentatív felmérést készítenénk arról, hogy az emberek szerint te szegény vagy-e (persze minden körülményt megismertetnénk velük, a lakást, a 200 ezres rozoga kocsit, stb), akkor hány százalék adna neked igazat?
2008. 08. 05. 21:01
Pengető: Azért ordibálok, mert nem vagy képes evidenciákat felfogni.
C: Ha részletekbe menően minden körülményt megismertetnénk velük, akkor azért lennének jó páran, akik osztanák a véleményemet.
2008. 08. 05. 22:06
Haha! Te vagy az, aki semmit nem akar és ezért nem képes felfogni semmit, ami neki nem tetszik, én még sem ordibálok. Idegbeteg is vagy, nem csak gazdag? :DD
2008. 08. 05. 22:16
"C: Ha részletekbe menően minden körülményt megismertetnénk velük, akkor azért lennének jó páran, akik osztanák a véleményemet."
Mennyien? Hány százalék lenne minimum szerinted?
2008. 08. 05. 22:18
Minden részlet ismeretében talán 20 is.
De azért csak ennyi, mert Magyarországon a többség szociseggnyaló, MSZP-szavazó szociálisan demagóg pór.
2008. 08. 05. 22:39
257. Aha, hát persze. Kicsit ellentmondásos, ha ez így van, akkor miért aggódik most ennyire az mszp? Szociális demagógia? Na nem kell a baloldalig elmenni érte.....
Hülyeségeket beszélsz. De így legalább önmagad vagy.
2008. 08. 05. 22:45
Pengető: SEGGFEJ!
Szociálisan demagóg az, amit választás előtt mondanak, de neoliberális az, amit általában csinálnak.
A hülye birkák pedig hisznek nekik.
Ezt mondom, nem mást.
2008. 08. 05. 23:02
"Minden részlet ismeretében talán 20 is.
De azért csak ennyi, mert Magyarországon a többség szociseggnyaló, MSZP-szavazó szociálisan demagóg pór."
Nem gondolod, hogy ha a többség (80%) faszságnak tartaná amiket idehánysz, talán lehet benne valami? Elárulom én neked, hogy miért csak ennyi (de ezt nyilván te is tudod, csak hazudozol itt össze-vissza). Azért ennyi, mert 80% kurva messze van attól az életminőségtől, amiben te a faszodat mereszted. De ne aggódj, te leszel még csöves is, ha anyád elvágja a csövet (de ezt már mondtam).
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.