Lenézni az embereket?
Az áldást sodika küldte 2008. augusztus 6., szerda - 3:55-korKategóriák: Vállalkozás
Címkék: goldman david milliomos szuletik wolf gabor
132 komment
Aki rendszeresen olvassa a bejegyzéseimhez írt kommenteket, láthatja, hogy néhány balliberális vadbaromnak, és olyan megtévesztett, Fidesz-szagú birkának, aki - tévesen - azt hiszi magáról, hogy a valódi ellenzéket képviseli, visszatérő, hazug rögeszméje az, hogy szerintük én lenézem a tisztességesen dolgozó embereket.
Ezt a következtetésüket kizárólag abból a kijelentésemből vonták le, miszerint én nem érzem úgy, hogy a személyiségem alkalmassá tenne engem arra, hogy egy nagyobb szervezetben beosztottként együtt tudjak működni egy szigorú hierarchiában felém rendelt, munkakörében adódóan önkéntelenül is autokratikus szerepet betöltő vezetővel.
Hogy abból a megállapításból, miszerint, ahogyan az élet különféle területein eltérő stílusok jellemzőek az egyes emberekre, ez alapján ugyanígy a munkabeosztásuk terén is másféle szerepre alkalmasak, miként következik a keményen dolgozó magyarok lenézése, nem értem egészen pontosan, de ez legyen az én bajom.
Valakinek a biztonság illúziója a fontos, valaki pedig a szabadságot választja helyette. Azonban fontos megértenünk, hogy ez nem az egyéni lehetőségek, hanem az ember gondolkodási sémáinak a kérdése. A legutolsó putriban is dönthet valaki úgy, hogy mostantól a szabadságot célozza meg, és ugyanígy a tisztes polgári létben is lehet valaki a kiszámíthatóság lelki igényének a rabja. Önmagában tehát a jövőre vonatkozó életszemléletet elsősorban az illető környezetére visszavezetni a legostobább demagógia.
A gondolataidat nem a környzeted, hanem te magad alakítod.
Hogy mást ne mondjak, én például nem lennék elégedett édesanyám munkájával; annak ellenére, hogy legtöbbek szemében egy független egyéni ügyvéd élete az abszolút csúcsot jelenti. Én ehelyett csak azt látom, hogy ez mindennek nevezhető, de valódi vállalkozásnak nem. Egy vállalkozás ugyanis független egy konkrét személytől, így igen nehéz vállalkozónak nevezni az olyan bevételi konstrukcióban dolgozó embert, akinél a jövedelem az ellenjegyzett szerződések számától, illetve a bíróság előtt tárgyalt ügyektől függ. Akármennyit is keres vele, ez a munka - jellegéből adódóan - akkor sem más, mint szimpla önkizsákmányolás, és ebből a szempontból igen kevés különbség van egy ügyvéd, egy profi programozó, és a McDonald's pultja mögött izzadó ember között. Mindhármuknál kimutatható összefüggés van a bevételeik, és a ledolgozott órák száma között.
Ez pedig nem azért tűnik a szememben a hatékonyságtól igen távol álló megoldásnak, mert lusta, illetve fáradékony lennék (attól teljesen függetlenül, hogy különben az vagyok-e, vagy sem), hanem azért, mert a munka értékét elsősorban annak időtartamához mérő munkavégzési konstrukciók kisebb-nagyobb mértékben mind ócska, túlhaladott, marxista elgondolásokat képviselnek. A munkaidő-érték elmélete ugyanis kőkemény marxi fogalom, amit annak idején abból a célból alkottak meg, hogy elvitassák azt a mára már mindenki számára jól ismert tényt, miszerint egy terméket a különféle inputok kombinációja hoz létre (melynek a munkaerő kizárólag egyetlen komponense), és ezeknek az inputoknak nem kis részét a munkaadó adja, aki ezek után joggal várja el az arányos ellenértéket.
Egy ésszerű, modern munkaértékelésben tehát nem a munka időtartama, vagy intenzitása számít, hanem az, hogy milyen arányban járul hozzá a végtermékhez. Csak az értékteremtés a fontos tehát, mely fogalom nem is feltétlenül pénzt takar (elvégre mi, normális emberek nem vagyunk koszos materialisták), hanem ehelyett azt, hogy mennyire vagyunk képesek minél több embertársunk számára hasznossá válni, a javukra lenni.
Tehát a hasznosság a lényeg, nem pedig az, hogy ezt egészen pontosan milyen hosszú gürcöléssel, vagy mennyi személyes energia-befektetéssel érjük el. Kizárólag az a fontos, hogy hány embert szolgálunk, és milyen fokú elégedettséggel. És itt jön be a képbe a hatástöbbszörözés.
Ha képes vagy hatékonyan szolgálni kellően sok embert, akkor ugyanannyi idő alatt, és ugyanannyi energiával meggazdagodhatsz, mint amennyivel más csupán vegetálni tud. (Azért, mert ő rosszul mérte fel, hova érdemes rakni az energiáit).
Engedjétek meg, hogy e gondolat jegyében összesen 10 perc elejéig a figyelmetekbe ajánljak két megszólalást a témában, melyeket a milliomos-születik blogon találtam, és amelyekkel abszolút, az első szótól az utolsóig, mélyen csak egyetérteni tudok.
Éppen azért ajánlom ezt a videót, és hanganyagot, mert tökéletesen visszaadják azt, ahogyan jómagam is gondolkodom. Hogy ez lenézése lenne bárkinek is? MICSODA BAROMSÁG...
Előtte csupán arra kérnék mindenkit, hogy egy pillanatra próbáljunk elvonatkoztatni a videón látható srác kinézetétől. Pontosan tudom, hogy 35-40 éves kor alatt igen nehéz komolyan venni bárkit is, aki életvezetési tippeket ad, és ami személy szerint engem illet, úgy ahogy van abszolút BÁRKIT is. :DDD
Viszont emellett én azon a véleményen vagyok, hogy a tartalmat könnyedén el lehet vonatkoztatni, és értelmes megnyilatkozások esetében el is kell vonatkoztatni a konkrét személytől, ezért próbáljuk meg az alábbi videót úgy nézni, mintha ez az ember itt kábé kétszer annyi idős lenne, mint amennyinek látszik.
Attól pedig KÜLÖNÖSEN próbáljunk meg elvonatkoztatni, hogy az illetők nevei úgy hangzanak, ahogy! XDDDD
Hogy mi a francról is beszélnek eredetileg, az most szintén nem fontos, a videó második fele, és a hanganyag a lényeges :D
Videó (3:33) Goldman Dávid
Hanganyag (4:20) Wolf Gábor (marketingcommando.hu)
(Ezt itt fent mindenképpen hallgasd meg!)
By SoDI
Update: A neten több helyen is azt a baromságot lehet olvasni, hogy az illetőt Hegedűs Dávidnak hívják. Mint utólag kiderült, ez baromság. Valójában tényleg Goldmann Dávid a rendes polgári neve.
Kapcsolódó anyag:
- A kitartó és kemény munka, azaz
emeljünk oltárt a hülyeségnek! << kattints - „Én nem tartom dicsőségnek, hogy valaki aktákat dologasson tíz évig, amikor egy szoftver ugyanazt a munkát el tudja végezni egy hét alatt.”
-
„Talán azt hiszitek, hogy a Facebook dollármilliárdos 23 éves alapítója 50 évet bányában dolgozott, hogy kiérdemelje a sikert?”
-
„Persze megértem őket, mert a tapasztalat beszél belőlük. Kemény munka 5-6 év alatt összespórolni tízezer forintot s nem mindegy mire költi az ember.” (LOL XDDD)
Eddig 132 komment érkezett (
)
2008. 08. 06. 6:23
Nocsak sodi,Te egy Goldman nevűvel egyetértesz??? Bazz ezt nem gondoltam vóna...:)
És ezen nyilatkozatáról mi a véleményed?
"Miért hiszik azt, hogy a világban X mennyiségű érték van és a gazdagok a szegények kárára élnek jól?"
Szerintem a világban igenis meghatározott mennyiségű érték van.Ha ebből valakinek több jut,akkor az mások kárára megy,hiszen nekik annyival kevesebb marad.Még ha a legtisztességesebb is a verseny,akkor is lesznek akik lemaradnak.Tehát a győztes csakis a vesztes kárára tud nyerni.
Te hogyan vélekedsz erről?
2008. 08. 06. 6:27
pippo: Ezt is megemlítem:
"Attól pedig KÜLÖNÖSEN próbáljunk meg elvonatkoztatni, hogy az illetők nevei úgy hangzanak, ahogy! XDDDD"
Különös, de próbáljuk meg :))
2008. 08. 06. 6:36
pippo: "világban igenis meghatározott mennyiségű érték van"
Ez nagyon konkrétan NEM IGAZ.
Ahogy fejlődik a technika, a világban található értékek száma is folyamatosan, napról-napra növekszik. Globális szinten ez majdhogynem a korlátlan bőséget jelenti, ezért ostobaság azon gondolkodnod, hogy más ember elől szerzel-e meg valamit.
--- "Ha ebből valakinek több jut,akkor az mások kárára megy,hiszen nekik annyival kevesebb marad"
Elmondom, hogy szerintem miért hülyeség ez a logika.
A lényeg az, hogy rengeteg ember van, akik nem akarnak nagy vagyont. Nincs a terveik között. Egyáltalán. Itt van például C, aki mindazon javak megszerzését jelölte meg életcéljának, mint amelyek nekem már most rendelkezésemre állnak, annak ellenére, hogy én igencsak szegényesen élek. Vágod... KURVA ALACSONY FELSŐ HATÁRT JELÖLT KI SAJÁT MAGÁNAK. Ezért nem is fogja átlépni azt. Soha.
Nos, ha valaki azért szerez sok értéket, mert C-nek és a hozzá hasonló embereknek egyáltalán nem is volt igényük rá, akkor ez a szerzés nem C és társai kárára történik, elvégre amire nincs igényed, attól megfosztani sem lehet téged.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 08. 06. 6:56
A cége is vicces:
WEB2 Ventures Inc.
Crystal Offices, OT Center
Sc. Victoria, Mahe
Republic of Seychelles
(Seychelle-szigetek szigetállam az Indiai-óceánban) :))))
2008. 08. 06. 7:22
Azt most lefogadom barmiben, hogy ezzel a posttal nagyon sok fekete pontot fogsz szerezni a szelsojobboldalon. :->>> Azt fogod gondolni bar ne irtad volna meg ezt a postot, es azzal fogod tetezni, barcsak ne irtad volna le a 3. hozzaszolast.
2008. 08. 06. 7:27
fixpont: Ezek KÖZGAZDASÁGI tények.
Ha valaki félreérti, majd kifejtem bővebben.
Mindig egyre bővebben, annak függvényében, mennyire értik félre. Előbb utóbb, kellő mélység után csak tiszta lesz.
Mindenkinek.
2008. 08. 06. 7:29
KÜLÖNBEN AZ ÁLTALAD "SZÉLSŐJOBB"-NAK BECÉZETT KÖR NEM MARXISTA, NE HAZUDOZZÁL!
A CIONISTA NEOLIBERALIZMUS KRITIKÁJA (ELVETÉSE) MÉG KÖZEL SEM JELENT MARXIZMUST, HANEM EHELYETT CSUPÁN A JÓZAN ÉSSZEL EGYENLŐ!
2008. 08. 06. 7:30
Köszi a választ,kíváncsi voltam a véleményedre. Egy kissé olyan liberális ízű nekem ez a dolog,de ez biztos az én hibám.
Azé ingyen ebéd az van,ugye? :)
2008. 08. 06. 7:38
pippo: A nemzeti radikális oldal nem a józan észt, hanem az embertelen ámokfutást, a szolidaritást hírből sem ismerő neoliberalizmust veti el. Embertársaink szolgálatának jegyében hasznos dolgot létrehozni, és ennek nyomán nagyon meggazdagodni nem bűn.
Azt, hogy kizárólag a létrehozott érték, nem pedig a befektetett energia mennyisége számít, szintén nem "zsidós" megjegyzés, elvégre ez egyszerűen egy kristálytiszta közgazdasági tény.
Lehet gazdagnak lenni, azonban - és most szó szerint Csurka Istvánt idézem ezzel kapcsolatban -: "az ilyen ember legyen tisztában vele, hogy MI A KÖTELESSÉGE A NEMZETE FELÉ!"
2008. 08. 06. 7:40
pippo: "Azé ingyen ebéd az van,ugye? :)"
NANÁ! :D
Annak KELL lennie!
Épp ez a lényeg!
Mindenkinek jusson az életből (egészségügyi alapellátás + oktatás) minden INGYEN, de aki többet AKAR, és ezért hajlandó szolgálni az embertársait, annak jusson több a NEM ALAPVETŐ (!) javakból.
---
A cionista zsidók épp ezeket az ALAPVETŐ javakat szerették volna korlátozni (fizetéshez kötni), Killer Koca-gyilkos ágnessel az élen, és ezért volt indokolt a nemzeti harc...
Nem a gazdag, hanem a szemét emberek ellen vagyunk.
2008. 08. 06. 7:51
"KÜLÖNBEN AZ ÁLTALAD "SZÉLSŐJOBB"-NAK BECÉZETT KÖR NEM MARXISTA, NE HAZUDOZZÁL!"
A mai magyar szelsojobboldali ideologia es a kommunista kialtvany kozott tobb a hasonlosag, mint a kulonbseg. Mondatok szazait tudnam neked idezni, ahol ha kicserelem a burzsoa-t zsidora a proletariatust pedig hazaffyra, a gyanutlan kis hulyek 90%-a azt hinne ez a hivatos ideologiajukbol van. :-))))
Egyebkent amit irtal nem enged kell meggyoznod, nem is azt irtam, hogy miattam fogod banni vagy hasonlo. Azt irtam a szelsojobbos zombihadseregnek nem fog tetszeni. Pippo meg csak finoman nem ert veled egyet, nala szelsosegesebbek majd nagyon nem fognak, akarmennyit teped a szadat, minel jobban teped, annal gyanusabb leszel a szemukben. Aki korpa koze keveredik, felfaljak a disznok, te mar jo uton jarsz, de annnyi eszed nincs, hogy ezt felfogd.
2008. 08. 06. 7:52
Sodi,a 9-es postodban tulajdonképpen liberális és baloldali értékekek mellett ugyanúgy érvelsz mint jobb oldaliak mellett. IGAZI baloldali és liberális értékekről beszélek, nem mszp-szdsz félékről (nekik olyanjuk egyébként sincs). Nekem így ebben a formában teccik az elv amit felvázolsz,így kellene lennie!
2008. 08. 06. 7:59
Sodi,abban 100%-ig igazad van,hogy a szélsőséges liberalizmus elvetése meg az "ingyenebéd" (magyarul:szolidaritás) szükségességének hangsúlyozása nem jelent marxizmust. Nevetségesnek tartottam,hogy kádárizmussal vádolták/vádolják a Fideszt emiatt. Akkor ilyen alapon Svédország kádárista.
2008. 08. 06. 8:03
"Mindenkinek jusson az életből (egészségügyi alapellátás + oktatás) minden INGYEN"
Ma sem jut ingyen, befizeted a TB-t es kapsz utana szar egeszsegugyet. Ebben vajon mi az ingyen. Az oktatasra is igaz, befizeted a keveske adot, kapsz erte szar oktatast. Most probaltunk egy olyan rendszert csinalni, hogy picit tobbet fizetsz, picit jobbat kapsz. Nem kellett.
2008. 08. 06. 8:05
Nincs ingyen ebed, fogalmilag nem letezik, nem pedig dontes kerdese.
2008. 08. 06. 8:11
Az ingyenessegnek csak a latszata van meg, az pedig pazarlasra osztonoz, minden oldalrol. Az oktatas uzlet es befektetes, az egeszsegugy megnagyobb uzlet, es az egeszseg megtartasa befektetes az embernek, ameddig ezeket az alapveto igazsagokat nem ismerik fel az emberek, addig kar is barmirol targyalni, de foleg arrol, hogy Mo-nak van-e eselye felemelkedni.
2008. 08. 06. 9:47
"Valakinek a biztonság illúziója a fontos, valaki pedig a szabadságot választja helyette."
Na ebben minden benne van arról, hogy nézed hülyének a normális, dolgozó, egészséges embereket, akiknek a verítékéből élsz, Granouille.
2008. 08. 06. 9:49
"Ezt a következtetésüket kizárólag abból a kijelentésemből vonták le"
Hazudsz? Nocsak, ugye nem hazudsz? Mert én úgy láttam, hogy több érv is volt, nem csak egy suta kijelentés. Szarból van az átlag első generációs értelmiség, stb... Meg hogy mindenki lakik valahol. Hazudsz?
2008. 08. 06. 10:24
Sodi, most csalódtam benned. Ebből a postból úgy tűnik nekem, mintha valami pénzéhes kis Gollam lennél, akinek csorog a nyála, hogy minél több pénze legyen a zsebében. Szerinted akik 12 órában lapátolják a szart, és aztán hazatérnek a 29m^2-es garzonjukba, azok ezt a kurva alacsony határt tűzték ki maguknak? Azok szerinted nem akarnának mondjuk egy rendes házat vagy rendes munkát? A másik, hogy sokszor hangoztatod, hogy kereszténység az igazi érték... stbstb. Nem tudom, fogtál e már Bibliát a kezedben, de nézd meg mit ír Máté 19:23. De amúgy az egészet olvasgathatod, jó kis könyv, persze lehet a Dianetika izgibb :) Még annyit, hogy "mennyire vagyunk képesek minél több embertársunk számára hasznossá válni, a javukra lenni". Remélem számíthatok rád a következő véradáskor! ;) De szeretettel vár a vöröskereszt is, mint önkéntes. Ja, és ne érts már egyet a zsidókkal!!!
2008. 08. 06. 10:37
Vicces ez a post, remélem sodika azért tisztában vagy azzal, hogy azért mert valaki értéket teremt, meg gyorsan meggazdagodik, meg hatástöbbszöröz, azért az kurvára kizsákmányolja ám magát az elején, meg vért izzad mire befekteti azt az értéket, ami utána többszöröződik. Úgy nem lesz hatástöbbszörözés, hogy napi 4 órában fingot hegeszt az ember, utána egyszer csak jön a kánaán.
2008. 08. 06. 11:41
k0zi: "Úgy nem lesz hatástöbbszörözés, hogy napi 4 órában fingot hegeszt az ember"
ÓÓÓ! dehogynem
NAPI 4 óra rengeteg!
Ha ennyi időt töltenék a megoldásaimmal, már rég néhány százezernél tartanék :))
2008. 08. 06. 11:43
fixpont: "Az ingyenessegnek csak a latszata van meg"
Aki igazán szegény, annak BŐVEN elég --- sőt: életbevágóan FONTOS ez a látszat is! Hidd el...
2008. 08. 06. 11:45
vazz: "Szarból van az átlag első generációs értelmiség"
Szociológiai tény
"Meg hogy mindenki lakik valahol"
Még egyszer, sokadszorra: az a gondolat, miszerint "BENNE ÉLEK, NEM ELADÓ, EZÉRT TELJESEN ÉRTELMETLEN FELVETÉS ARRÓL BESZÉLNI, HOGY MENNYIT ÉR" Orbán Viktortól származik, nem tőlem. Én csak rá utaltam.
2008. 08. 06. 12:23
No_Idea: --- "Szerinted akik 12 órában lapátolják a szart, és aztán hazatérnek a 29m^2-es garzonjukba, azok ezt a kurva alacsony határt tűzték ki maguknak?"
Nem.
De ilyet nem is állítottam.
Nem azt mondtam, hogy aki alacsonyan van, az ezt a szintet tűzte ki magának, hanem azt, hogy ha valaki alacsony szintet jelöl ki, akkor ESÉLYE SINCS túllépni ezt. A kettő nem ugyanaz.
Ez az állítás pedig ebben a formában hidd el, hogy helyénvaló.
--- "Máté 19:23"
Ehhez álljon a fent beillesztett Wolf Gábor féle hanganyag.
De lássuk részletekbe menően is...
Máté 19:21-ben van a lényeg.
"Monda néki Jézus: Ha tökéletes akarsz lenni, eredj, add el vagyonodat, és oszd ki a szegényeknek; és kincsed lesz mennyben; és jer és kövess engem."
Vagyis... add oda majdnem minden javad nagy részét a szegényeknek. Nos, KÖNYÖRGÖM, aki MA gazdag, az pontosan ezt teszi. SZJA, TB, ÁFA, miegymás, melynek nagy részéből a szociális hálót finanszírozza az állam. Tehát amit Jézus kér, EBBEN A MAI TÁRSADALOMBAN bizony AUTOMATIKUSAN TELJESÜL!
Minél gazdagabb vagy, annál több szegénynek segítesz. Azért, mert a társadalmi újraelosztó-rendszer így van kitalálva.
Szóval erről ennyit.
--- "Ja, és ne érts már egyet a zsidókkal!!!"
Ha "A" zsidókkal nem is értek egyet, de NÉHA (mondom: néha) még egy zsidó is mondhat értelmeset, ezért - azzal együtt, hogy természetesen illik minden hasonló forrásból származó információt megfelelő fenntartással kezelni - ha értelmes gondolat érkezik valahonnan, akkor nem bűn azt meghallgatni.
2008. 08. 06. 12:40
na még erre válaszolok: ---" úgy tűnik nekem, mintha valami pénzéhes kis Gollam lennél, akinek csorog a nyála, hogy minél több pénze legyen a zsebében"
Nem vagyok pénzéhes.
Ha az lennék, lenne pénzem, mert szereznék. ;))
Másrészt pedig ha az lennék, nem adtam volna kölcsön az egyik tanáromnak 2,5 millió forintot haveri alapon.
http://sodi.freeblog.hu/categories/Lakasmaffia/
2008. 08. 06. 13:18
"Ha az lennék, lenne pénzem, mert szereznék. ;))"
Azaz kérnél a szüleidtől.
2008. 08. 06. 13:24
Ne hazudj.
"Ezt a következtetésüket kizárólag abból a kijelentésemből vonták le"
Ezt a következtetést "áldásos" "tevékenységed" egészéből vontuk le. Tisztán látszik. Pont.
2008. 08. 06. 13:33
Pengető: Te hazudsz.
Ti mindig csak egy-két mondaton ugráltok. Ennyit tudtok. Pont.
G. Banshee: "Azaz kérnél a szüleidtől."
Ez neked valami MÁNIÁD :D
Különben nem, nem feltétlenül erre gondoltam.
Mástól is tudok kérni, ha van értelme :))
De viccen kívül... ha akarnék, most is tudnék pénzt keresni PHP programozással egészen szépen, mint ahogy már 3 éve is ezt csináltam, de azóta meguntam, mert nehogy már más hízzon az én általam üzembe helyezett megoldások segítségével. Lófaszt, ha egyszer én is tudnék hízni belőle :)))
2008. 08. 06. 13:39
Nem Sodi, mi egész szaralak mivoltodon "ugrálunk". Én ált. kiemelek egy-egy mondatot, amibe ált. MINDEN hülyeségedet besűríted, de ez mindössze annyit jelent olyankor, hogy kár is részletesebben végigmenni az orbitális hülyeségeken, fostaliga jellemedből fakadó idiótaságokon.
Látjuk, hogy mit művelsz, messze nem egy-egy mondattal van itt probléma, hanem az egész jellemeddel, te is pontosan tudod. Ezért is nézed le az embereket, mert ha nem tennéd, akkor saját magadat is megf. helyen kéne kezelned, ebbe pedig beledöglenél.
Ja, és mindez nem attól lesz igaz/ nem igaz, hogy a végére írom/írod, hogy pont. Lényegtelen.
2008. 08. 06. 13:41
Pedig nem igaz. Pont.
2008. 08. 06. 13:48
Endi fiam, iskolapéldája vagy a kognitív disszonanciának.
2008. 08. 06. 13:48
Az még természetesen, hogy vitatod a mi "ugrálásainkat", de hogy te mondod meg, hogy nekünk most tulajdonképpen mivel, mikkel is van problémánk, hát az megintcsak valami furcsa jellembeli torzulásból fakadhat. Nyugi sodika, majd mi eldöntjük. Ja és: pontocska. Jujj.
Mikor leírod, hogy "pont", akkor szerintem még meg is vakargatod a saját füledet. "Ügyes voltál endike". :DD
2008. 08. 06. 13:55
Pengető: Azért én írom le helyettetek, hogy valójában mivel is van problémátok, mert ti nem tennétek, ugyanis folyamatosan megpróbáljátok eltitkolni, elfedni.
2008. 08. 06. 14:01
Megmondom: Azzal, hogy egy szarsenki vagy. :D Ja meg azzal, hogy ezt nem látod be. Továbbá a sorozatos tényszerű hülyeségeiddel, hazugságaiddal, ferdítseiddel, baklövéseiddel, hozzá nem értéseiddel.
Nem egy-egy mondatok. Hiába sulykolod. Nincs mit titkolnunk, sodika. Te szeretnéd azt, hogy mindössze egy-egy mondatodba lehessen belekötni, és abba is csak a "liberális vadbarmok", meg az "álellenzékiek" kössenek bele. Muhahahahaha. Ezek a vágyaid. Nem a valóság.
2008. 08. 06. 14:16
Pengető: "Továbbá a sorozatos tényszerű hülyeségeiddel"
Mondj egyet, amit nem javítottam RÖGTÖN.
--- "hazugságaiddal"
Ilyen nem volt.
--- "ferdítseiddel"
Ez szubjektív fogalom.
---"baklövéseiddel"
Ilyen se volt.
--- "hozzá nem értéseiddel."
MIHEZ nem értek én szerinted? :)
2008. 08. 06. 14:52
Például a szociológiához, ahogy erre már pár korábbi post kommentjei között utalt is Pengető, amikor szociológia könyvekre hivatkozva cáfolt meg.
2008. 08. 06. 14:53
Baklövésed is volt, igaz azt javítottad :)
Andrea Merkel vs Angel Merkel akiről később kiderült, hogy Hillary Clinton :)
2008. 08. 06. 14:54
"baklövéseiddel"
Ilyen se volt.
37-es kommentben cáfoltam, ilyen volt, tehát fennál a ferdítés/hazugság is :)
2008. 08. 06. 15:00
k0zi: pontos idézet a 35-ösből: "amit nem javítottam RÖGTÖN"
"Például a szociológiához"
Feltettem néhány kérdést Pengetőnek, de érdekes módon nem tudott rá válaszolni, mert úgy néz ki, ha az általa használt könyv a mélyszegénységről írt.
2008. 08. 06. 15:07
Ácsi, azért mert kijavítod az még attól baklövés marad :)
Szóval, ha a Népszabadság kedden lehozza címlapon, hogy emberek az ég piros, akkor senkit nem fog érdekelni, hogy a szerdai számban már azt írják: "bocs tévedtünk az ég mégis kék". Ezzel csak beismerik, hogy igen, hülyék voltunk és hibáztunk, de javítottuk".
2008. 08. 06. 15:28
Az általam használt melyik könyv? :D
Az általam használt könyvből pontosan kiidéztem a megfelelő dolgokat az Újabb hazugság című posztod alatt. Mi kéne még. Ha úgy veszed, hogy a depriváció fogalmát teszed egyenlővé a mélyszegénységgel, (ez természetesen súlyos faszság lenne, de neked mondjuk egyszerűsítés gyanánt elnézném :D ), akkor csak két jellemzője marad a szegénységnek, melyek rád messze nem igazak......
Annyit kértem mindössze, hogy esetleg mások, hozzáértők tipológiáit vizsgáld meg, mielőtt sajátot gyártasz, valamint még arra kértelek, hogy nézz utána dolgoknak, ne engem kérdezgess. Ez volt a válasz, parancoslj remélem kielégítő volt. Mindazonáltal én ezt nem szeretném újrakezdeni, mert nincs értelme. Mindenki látja, hogy nem vag szegény, te szegénynek gondolod magad, kész. Ennyi. Tulajdonképpen tök felesleges elmenni szociológiai irányba, te a tényeket úgyis mindig leszarod, vagy legalábbis saját szád íze szerint ferdíted. (szubjektív fogalom! Hát megint nem csalódtam.)
.
A mihez nem értesz kérdéskör pedig messze nem ezzel kezdődik........
2008. 08. 06. 15:40
"akkor csak két jellemzője marad a szegénységnek, melyek rád messze nem igazak......"
.
Természetesen nem úgy értem, hogy a többi sok meg igen, hanem úgy értem, hogy az anno beidézett, begépelt definícióból két "szegénység-feltétel", mert a többit már a deprivációnál írja. (Ami még mindig egyáltalán nem a te "mélyszegénység" fogalmad, csakhát adtam egy kis előnyt :D )
2008. 08. 06. 16:30
arma viromque cano!!!!!megkezdődött a visszaszámlálás. nemsokára ki fogom kiálltani az árja világbirodalmat!!!!!
2008. 08. 06. 16:46
k0zi: "zért mert kijavítod az még attól baklövés marad :)"
A helyreigazítás az helyreigazítás.
Bőven belefér, ha az ember friss akar maradni.
Pengető: "Az általam használt könyvből pontosan kiidéztem a megfelelő dolgokat"
Nem ismerjük a magyarázó szövegkörnyezetet.
"nézz utána dolgoknak"
Oké, maradjunk annyiban, hogy majd megteszem.
"depriváció fogalmát teszed egyenlővé a mélyszegénységgel"
Nem, nem keverem az okot az okozattal. :)
2008. 08. 06. 16:47
bronislaw: DE IZGI!
HAIL BRONISLAW!
2008. 08. 06. 16:47
"Monda néki Jézus: Ha tökéletes akarsz lenni, eredj, add el vagyonodat, és oszd ki a szegényeknek; és kincsed lesz mennyben; és jer és kövess engem."
endike: "ha akarnék, most is tudnék pénzt keresni PHP programozással egészen szépen, mint ahogy már 3 éve is ezt csináltam, de azóta meguntam, mert nehogy már más hízzon az én általam üzembe helyezett megoldások segítségével. Lófaszt, ha egyszer én is tudnék hízni belőle."
2008. 08. 06. 16:53
a "c", meg fixpont féle prokarióták nem lehetnek ám tagjai az árja világbirodalomnak....
2008. 08. 06. 16:57
gá, gá, gá, buzi mtk!!!!!!!hajrá fenerbahce!!!!!!
2008. 08. 06. 16:58
C: Nézd meg, hogy a 24-es kommentben mit írtam a Máté 19:23-ról. Megmagyarázom, hogy miért nincs itt ellentmondás
2008. 08. 06. 16:59
bronislaw "a "c", meg fixpont féle prokarióták nem lehetnek ám tagjai az árja világbirodalomnak...."
ÉN RÁD SZAVAZOK!
Vagy a szavazási szakaszt kihagyjuk XDDDD?
2008. 08. 06. 17:04
inkább hagyjuk ki)))))minek a???)))))hajrá fener!!!!!!!ma este lehullik a dávid csillag a hungária körúton!!!))))))
2008. 08. 06. 17:21
"Monda néki Jézus: Ha tökéletes akarsz lenni, eredj, add el vagyonodat, és oszd ki a szegényeknek; és kincsed lesz mennyben; és jer és kövess engem."
endike: "ha akarnék, most is tudnék pénzt keresni PHP programozással egészen szépen, mint ahogy már 3 éve is ezt csináltam, de azóta meguntam, mert nehogy már más hízzon az én általam üzembe helyezett megoldások segítségével. Lófaszt, ha egyszer én is tudnék hízni belőle."
endike korábban: "offshore költségekkel együtt 2-300"
"SZJA, TB, ÁFA, miegymás, melynek nagy részéből a szociális hálót finanszírozza az állam."
2008. 08. 06. 17:31
C: seggfej,
gazdagokat nem támogatunk, szegényeket igen :DD
Mi a gondod ezzel?
2008. 08. 06. 17:31
Ja, azt elfelejtettem kérdezni: amikor php-t programoztál, te azt nem feketén csináltad véletlenül? Mennyi adót fizettél be?
2008. 08. 06. 17:32
"endike korábban: "offshore költségekkel együtt 2-300'
"SZJA, TB, ÁFA, miegymás, melynek nagy részéből a szociális hálót finanszírozza az állam."
BAROM.
Az offshore nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem fizetsz adót, hanem csupán azt, hogy egy fillérrel sem fizetsz többet, mint amennyit feltétlenül muszáj. :)))
Ettől még tény marad, hogy van TB meg SZJA, és hogy kurva sok pénzt szívnak el így is.
2008. 08. 06. 17:33
Az offshore pontosan a szegények mely rétegeit támogatja? Ez bizony egy vaskos ellentmondás az 52-esben.
2008. 08. 06. 17:34
C: Hát én már ilyen 3-4 évvel ezelőtti dolgokra már nem emlékszem. :)
2008. 08. 06. 17:35
fixpont, pengető, van itt egy kis ellentmondás :)
2008. 08. 06. 17:36
No, ezt is megbirizgáljuk még egy kicsit a későbbiekben.
2008. 08. 06. 17:36
C: "Az offshore pontosan a szegények mely rétegeit támogatja?"
Azokat a rétegeket, akik még az így is kötelezően befizetett magyarországi adórészből kapják meg a segélyeiket.
Offshore nélkül ugyanis ez a pénz soha nem kerülne a magyar költségvetésbe, mert vannak olyan konstrukciók, hogy enélkül értelmetlen lenne egyáltalán belekezdeni.
2008. 08. 06. 17:38
Nincs itt semmiféle ellentmondás.
Abban az időben dolgoztam, és volt bevételem, amikor volt itthon 2,5 millió forintom is. Most se pénzem, se bevételem nincs, mert kiraboltak a zsidók.
http://sodi.freeblog.hu/categories/Lakasmaffia/
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 08. 06. 17:40
A zsidók raboltak ki, Endike vagy egy bizonyos zsidó?
Nem mindegy...
2008. 08. 06. 17:41
C: Különben nézd már meg a 4-es kommentemben, hogy annak a Dávid gyereknek, akiről fentebb láthatsz a bejegyzés alján egy videót, hol van a cége! Seychelles szigetek. Na már most, ha én mondjuk az ő versenytársa akarok lenni, akkor muszáj ugyanazt csinálnom, mint amit ő, mert különben nem leszek versenyképes. Ha pedig nem vagyok versenyképes, akkor nincs is értelme belekezdeni semmibe sem.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 08. 06. 17:43
Nincs mit tennem, beírom megint, olyan jól hangzik, muhaha :D:D:D
"Monda néki Jézus: Ha tökéletes akarsz lenni, eredj, add el vagyonodat, és oszd ki a szegényeknek; és kincsed lesz mennyben; és jer és kövess engem."
endike: "ha akarnék, most is tudnék pénzt keresni PHP programozással egészen szépen, mint ahogy már 3 éve is ezt csináltam, de azóta meguntam, mert nehogy már más hízzon az én általam üzembe helyezett megoldások segítségével. Lófaszt, ha egyszer én is tudnék hízni belőle."
endike korábban: "offshore költségekkel együtt 2-300"
"SZJA, TB, ÁFA, miegymás, melynek nagy részéből a szociális hálót finanszírozza az állam."
Egyébként ez a poszt kiválóan megkritizálható. Kár, hogy nem blogolok, egy regényt tudnék csak erről írni. No nem baj, majd kommentelek. Ma megint adtál egy kis muníciót nekünk. Tomcatnek elküldted már?
2008. 08. 06. 17:44
"beírom megint, olyan jól hangzik, muhaha :D:D:D"
Seggfej.
Nincs itt ellentmondás, csak te vagy egy értetlen gyökér.
2008. 08. 06. 17:45
"Na már most, ha én mondjuk az ő versenytársa akarok lenni, akkor muszáj ugyanazt csinálnom, mint amit ő, mert különben nem leszek versenyképes. Ha pedig nem vagyok versenyképes, akkor nincs is értelme belekezdeni semmibe sem.
Ilyen nagyon egyszerű ez."
Akkor gondolom kénytelen vagy feladni ezt: "Monda néki Jézus: Ha tökéletes akarsz lenni, eredj, add el vagyonodat, és oszd ki a szegényeknek; és kincsed lesz mennyben; és jer és kövess engem." Te kis csaló :) A csalást nem tiltja a Biblia? Ja, tudom már, az nem a Biblia, hanem a BTK.
2008. 08. 06. 17:47
Az utóbbi kommentjeid kizárólag a "pénzért mindent feladni" kategóriában állják meg a helyüket. Offshore, elfelejtett számlaadás... Vasárnap el ne felejts kitenni egy keresztet!
2008. 08. 06. 17:53
C: --- "pénzért mindent feladni"
MI VAN??? Hülye vagy? Mire gondolsz? Nem értem.
--- "A csalást nem tiltja a Biblia?"
MILYEN CSALÁST?!!
Szerinted ez a Dávid nevű gyerek CSAL?
Sokan állítják róla különböző blogokon, de SZERINTED csal? :)
Mi alapján mondod ezt?
--- "elfelejtett számlaadás"
A számlaképesség kérdése soha nem volt gond.
Soha nem mondtam senkinek, hogy nem tudok számlát adni.
--- "Offshore"
Mire akarsz utalni ezzel?
Ezek létező, legális jogi konstrukciók.
2008. 08. 06. 17:54
"Egyáltalán. Itt van például C, aki mindazon javak megszerzését jelölte meg életcéljának, mint amelyek nekem már most rendelkezésemre állnak, annak ellenére, hogy én igencsak szegényesen élek."
Kitűztem azt a célt, hogy előbb-utóbb gazdag leszek. Tőled függetlenül. Ha ehhez rengeteg munka kell, akkor sokat dolgozom. Közben tanárként értéket teremtek (ezt ki vonná kétségbe?). Én valóban másoknak adom a vagyonomat, ami egyrészt az általad említett adó (offshore sulit tud valaki?) illetve a tárgyi tudásom, valamint tanácsaim a nevelés terén. Ennyit tudok átadni. Ez kemény munkával jár. De ha mindenki a faszmeresztő képzés hobnlapját olvasgatná, akkor:
-Ki tanítaná a diákokat?
-Ki gyógyítaná az embereket?
-Ki szedné össze a kutyaszart az utcáról?
-Ki nevelné fel a disznót, amit megzabálsz? stb.
2008. 08. 06. 17:55
C: A Jézus idézettel kapcsolatban kimerítő részletességgel válaszoltam már a 24-esben, valamint azt offshore vonatkozásban kiegészítendő az 55-ösben.
Ami már meg lett válaszolva, az meg lett válaszolva.
2008. 08. 06. 17:56
"Szerinted ez a Dávid nevű gyerek CSAL?"
Nem, a te feketézésed csalás, ha feketéztél.
"A számlaképesség kérdése soha nem volt gond.
Soha nem mondtam senkinek, hogy nem tudok számlát adni."
Ezt inkább nem kommentálom, mindenki tudja, hogy megint csak csűröd-csavarod a szavakat, nehogy a faszodra lépjen az APEH. "Soha nem mondtam senkinek"... te jó Isten! Erről mit mond a Biblia? Izé... BTK?
2008. 08. 06. 17:58
"Ami már meg lett válaszolva, az meg lett válaszolva."
Ami ellentmondás, az ellentmondás.
2008. 08. 06. 17:59
C: "Kitűztem azt a célt, hogy előbb-utóbb gazdag leszek."
És hozzátetted, hogy gazdagság alatt azt érted, amim például nekem is van. LOL :DDDDD
"Közben tanárként értéket teremtek (ezt ki vonná kétségbe?)"
Senki.
"De ha mindenki a faszmeresztő képzés hobnlapját olvasgatná... Ki tanítaná a diákokat?"
Azok, akiknek nincs kedvük a faszmeresztő képzés honlapját olvasgatni, mert nem hisznek a saját lehetőségeikben. :))
BÁRKI GAZDAG LEHET, AKI AKAR.
DE MIVEL NEM AKAR MINDENKI, EZÉRT A TÖBBIEK ELLÁTJÁK AZ OPERATÍV FELADATOKAT :)))
És ez így jó. Mindenki azt csinálja, amihez kedve van.
Mert szabadság van.
2008. 08. 06. 18:01
"Azok, akiknek nincs kedvük a faszmeresztő képzés honlapját olvasgatni, mert nem hisznek a saját lehetőségeikben. "
Szerinted mindenkire, aki tanárnak készül, igaz, hogy nem hisz a saját lehetőségeiben? Az orvosokra is igaz?
2008. 08. 06. 18:05
C: "a te feketézésed csalás, ha feketéztél."
Több, mint 4 évvel ezelőtti dolgokra a franc sem emlékszik már adminisztrációs részletekbe menően, mondom :)
" 'Soha nem mondtam senkinek'... te jó Isten! "
Mi van? :)
Amióta számlaképes vagyok, kivétel nélkül minden hivatalos megbízásról számlát adok (bár azóta, vagyis kb. másfél év óta nem nagyon volt össz-vissza 20 ezernél több bevételem, mert inkább csak a saját cuccaimat heggesztettem).
Minden más pedig elsős egytemista koromban lehetett talán... Arra pedig így már értelemszerűen nem emlékszem, miként volt pontosan...
2008. 08. 06. 18:06
C: "Szerinted mindenkire, aki tanárnak készül, igaz, hogy nem hisz a saját lehetőségeiben?"
Nem. :) Elvégre... TótaWé hitt benne, Pokorni hitt benne, Gyurcsány hitt benne, Zuschlag hitt benne. Ők eredetileg mind tanárnak tanultak. :))
2008. 08. 06. 18:07
"Arra pedig így már értelemszerűen nem emlékszem, miként volt pontosan..."
Nem a faszt nem. A hazugságról mit mond a Biblia?
2008. 08. 06. 18:09
Nem arról volt szó, hogy aki tanárnak tanul. Arról, aki tanárnak készül. Ne kelljen magyarul tanítani már téged! Mindenkire igaz-e, hogy nem hisz a lehetőségeiben, aki tanári pályára készül?
2008. 08. 06. 18:09
"Nem a faszt nem."
Ugyan már.
4 év sok idő.
2008. 08. 06. 18:13
Hazudsz. És azért hazudsz, mert lenézed az embereket, engem például hülyének nézel. Megsúgom: az ember 4 év alatt nem felejti el, hogy feketén dolgozott, vagy sem. Szóval mit is mond a Biblia a hazugságról és a csalásról?
2008. 08. 06. 18:13
"Arról, aki tanárnak készül."
Nem feltétlenül. Tanárként is lehet kurva jól keresni.
Mondjuk méregdrága céges (MS, Oracle) tanfolyamokon.
De így a legjobban:
SAJÁT TEMATIKA, SAJÁT TANANYAG, MÉREGDRÁGÁN ÁRULT ELŐADÁS (sokszázezer forint egy napra beülni hozzá), és a DVD felvételek is százezer fölött vannak... :)))
Áttanított napok után egy milla. Ahogy Wolf Gábor...
Itt lehet nézni ingyen egy részletet, hogyan csinálja:
http://www.milliomos-szuletik.com/wolf-nyilt.html
Videó... Lenyom egy ilyen másfél órás előadást, és simán több millával gazdagodik közben, amit a hallgatóság fizet neki.
Egy ilyen rendezvényén általában 300 ezer forint körül szokott lenni a részvétel ára. Reggeltől estig nyomja, és ez ebből egy részlet.
2008. 08. 06. 18:16
Akkor ki tanítana a közoktatásban? Nem lenne közoktatás, hanem egyből az Oracle-lel kéne kezdeni?
Mindenkire, akik a közoktatásban kíván tanítani, igaz az, hogy nem hisz a lehetőségeiben? És az orvosokra?
2008. 08. 06. 18:20
C: "Mindenkire, aki a közoktatásban kíván tanítani, igaz az, hogy nem hisz a lehetőségeiben?"
Attól függ.
Néhány évig jó lehet az. Gyakorlatot szerezni.
De 5-6 év után onnan szerintem érdemes tovább lépni.
2008. 08. 06. 18:22
Kóka is orvosi egyetemet végzett.
Mégis cégvezető lett.
Szóval erről ennyit.
2008. 08. 06. 18:25
De aki azért tanít, mert ismereteket akar átadni fiataloknak, meg nevelni? És aki tényleg hivatástudattal gyógyít? Aki szeret tanítani, és aki szeret gyógyítani? Azok nem hisznek a saját lehetőségeikben? Mindegyikükre igaz ez?
2008. 08. 06. 18:39
Lehet, hogy hisznek a lehetőségeikben, de nem akarják kihasználni, mert nem érzik szükségét.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 08. 07. 10:01
"Ezt a következtetésüket kizárólag abból a kijelentésemből vonták le, miszerint én nem érzem úgy, hogy a személyiségem alkalmassá tenne engem arra, hogy egy nagyobb szervezetben beosztottként együtt tudjak működni egy szigorú hierarchiában felém rendelt, munkakörében adódóan önkéntelenül is autokratikus szerepet betöltő vezetővel."
Nem csak ebből. Egész eltorzult jellemed vezetett minket erre (és nem kizárólag erre) a következtetésre.
2008. 08. 07. 10:11
"...az élet különféle területein eltérő stílusok jellemzőek az egyes emberekre, ez alapján ugyanígy a munkabeosztásuk terén is másféle szerepre alkalmasak..."
Ha kidugnád az orrod az ingyenlakásból, meg az ingyenkoszttal fűszerezett életedből, akkor láthatnád, hogyan kaparnak a munkanélküliek akármilyen állásért. Gyakorlatilag már mindegy nekik, mit dolgoznak, csak dolgozhassanak. Az, hogy az ember milyen munkát végez, Magyarországon nem stílus kérdése. Rólad is hamarosan bebizonyosodik, hogy alkalmatlan vagy vezetőnek (hiába ez a stílusod), ugyanis:
-nem szeretsz dolgozni, egy felelősségteljes vezetői szerep pedig munkával jár, még ha 300 ezerért mást is hazudnak neked
-idióta vagy, ha felépítetted a "cégbirodalmat", majd jön valaki, aki átbasz, és megint kicsalják a pénzedet
-nem valószínű, hogy bárki is akarna alattad dolgozni, ilyen múlttal
-nem valószínű, hogy bárki is akarna alattad dolgozni, mert a személyiséged olyan amilyen (én nem dolgoznék olyan főnöknek, aki szerint elsőgenerációs értelmiségiként szarból vagyok)
-nem hinném, hogy a többi "gazdagember" szóba állna egy beszédhibás, hiperaktív széljobbos kismajommal, pedig az üzleti életben fontosak a kapcsolatok
2008. 08. 07. 10:15
"Valakinek a biztonság illúziója a fontos, valaki pedig a szabadságot választja helyette."
Ezt, hogy a "biztonság illúziója", megint csak te találtad ki. Ilyen nincs. A biztos jövedelem biztonságot jelent. Anyagi, egészségi biztonságot. Nem is értem, miért illúzió ez. Magyarázd már meg! Az általad emlegetett szabadság az biztonság is egyben? Istenem, de hülye vagy, LOL :D
2008. 08. 07. 10:21
"A legutolsó putriban is dönthet valaki úgy, hogy mostantól a szabadságot célozza meg, és ugyanígy a tisztes polgári létben is lehet valaki a kiszámíthatóság lelki igényének a rabja."
Namost... Ha én havonta, normál munkával keresek valamennyi pénzt, ami nekem mindenre elég, közben pedig boldog életet élek, vannak barátaim, eljárok szórakozni, mindig vidám vagyok, optimista, stb., akkor mitől is vagyok rab? Mitől kellene rabnak éreznie magát valakinek ilyen életkörülmények között?
Mitől jobb ennél az, ha valaki gyűlölettel kel és fekszik (mint te), folyamatosan mindenhol ellenséget lát, és gyakorlatilag ez tölti ki az életét? Veled ez a helyzet. Szerinted te mentálisan jobb állapotban vagy itt bármelyikünknél? A faszt. Te vagy a rab bazdmeg, a saját beteg gondolataid rabja, ami már paranoiával is együtt jár, sőt, időnként skizofrénia jelei figyelhetők meg.
2008. 08. 07. 10:29
"A gondolataidat nem a környzeted, hanem te magad alakítod."
Ezt fejtsd ki! Erről az egy mondatról egy egész posztot kérek! Forrással (szakirodalom) alátámasztva magyarázd el nekem, hogy csecsemőkortól kezdődően hogyan fejlődik az emberi gondolkodás, arra mi van a legnagyobb hatással, mely életkorokban milyen tényezők befolyásolják leginkább.
Mely életkorban kapott ingerek a legmeghatározóbbak?
Ha a gondolataimat nem a környezet, hanem én alakítom, akkor egy kamasznak kell-e félnie attól, hogy buzi lesz, ha egy évben egyszer a tévében lát egy felvonulást?
2008. 08. 07. 10:31
"Önmagában tehát a jövőre vonatkozó életszemléletet elsősorban az illető környezetére visszavezetni a legostobább demagógia. "
Egy forrást kérek ennek megerősítésére is.
2008. 08. 07. 10:35
"Mindhármuknál kimutatható összefüggés van a bevételeik, és a ledolgozott órák száma között.
Ez pedig nem azért tűnik a szememben a hatékonyságtól igen távol álló megoldásnak, mert lusta, illetve fáradékony lennék (attól teljesen függetlenül, hogy különben az vagyok-e, vagy sem), hanem azért, mert a munka értékét elsősorban annak időtartamához mérő munkavégzési konstrukciók kisebb-nagyobb mértékben mind ócska, túlhaladott, marxista elgondolásokat képviselnek. "
Oké, ha minden ilyen ócska, marxista munkahelyet kiírtanánk, akkor szerinted mi lenne ezzel az országgal? Vagy bármilyen más országgal, ahol ezt megtennék?
Javaslatot kérek tőled a McDonalds-ban dolgozó pultosok jövedelmének korszerűbb megállapítására.
2008. 08. 07. 10:36
"Én ehelyett csak azt látom, hogy ez mindennek nevezhető, de valódi vállalkozásnak nem. "
Tomcat vállalkozása valódi vállalkozás?
2008. 08. 07. 10:39
C: "Ezt, hogy a "biztonság illúziója", megint csak te találtad ki"
Nem, nem én.
Hanem Robert T. Kiyosaki.
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Kiyosaki.
"A biztos jövedelem biztonságot jelent. Anyagi, egészségi biztonságot"
NEM.
Nem jelent azt.
Rohadtul nem. :DDDDD
Olvass csak utána!
Kiyosaki MINDEN egyes könyve szinte CSAK arról szól, hogy ez mekkora hatalmas tévedés, és hogy valójában a "biztos állás" az, aminél kockázatosabb dolgot el sem lehet képzelni.
A "biztos állások" 30-40 éve voltak biztosak. De ez már a XI-edik század.
2008. 08. 07. 10:46
C: "Rólad is hamarosan bebizonyosodik, hogy alkalmatlan vagy vezetőnek"
Egy pillanatra tegyük fel, hogy így van.
Akkor rám a stratégiai döntések maradnak, vagyis az első adandó alkalommal fel kell vennem a cég irányítására egy menedzsert, amint már eljutok oda, hogy megérje.
Oszt ennyi meg egy bambi.
Egy cégvezető is ÖNFOGLALKOZTATÓ. :)) Te pedig nem figyelsz: én hosszú távon nem akarok önfoglalkoztató lenni. :))
MINDENRE van megoldás. A szegény ember, aki a beosztotti biztonságban hisz, úgy, MINT VALAMI LÁTHATATLAN ISTENSÉGBEN, VAGY BÁLVÁNYBAN, csak a problémákat látja mindenben, ami kívül esik a saját komfortzónáján, míg a gazdag ember ugyanitt a lehetőségeket pillantja meg.
Ezért lesz ő gazdag.
2008. 08. 07. 10:49
C: --- "láthatnád, hogyan kaparnak a munkanélküliek akármilyen állásért."
Ahelyett, hogy önállósodni próbálnának. És miért nem próbálnak önállósodni? Azért nem, mert nem olyan a stílusuk. Ilyen nagyon egyszerű ez.
--- "nem hinném, hogy a többi 'gazdagember' szóba állna egy beszédhibás, hiperaktív széljobbos kismajommal"
Ehhez képest a milliárdos Szeremley Hubával egész jó beszédviszonyban vagyok. Szóval erről ennyit. :DDDDD
2008. 08. 07. 11:00
C: -- "mitől is vagyok rab?"
Mondjuk a MÁSOK által szigorúan megszabott időbeosztástól?
Ami mondjuk nappali tagozatos hallgatóként rám is igaz, az egyetlen különbség annyi, hogy suliban nem nagyon lehet választani, ez kötött forma mindenkinek, még annak is, aki utána élete végéig maga osztja be az idejét :))
--- "Te vagy a rab bazdmeg, a saját beteg gondolataid rabja"
Ez érdekes. MINDENKI rab lenne, akit érdekel a közélet? Hmmm... Szerintem egy normális ember érdeklődik a közélet iránt. De biztos csak én vagyok hülye, amiért így gondolom.
--- "'A gondolataidat nem a környzeted, hanem te magad alakítod.' Ezt fejtsd ki!"
Nem kell kifejteni, egyszerűbb ez annál.
Ha hagyod magad, akkor a környezeted, ha nem hagyod magad, akkor pedig saját magad alakítod a gondolataidat.
--- "'Önmagában tehát a jövőre vonatkozó életszemléletet elsősorban az illető környezetére visszavezetni a legostobább demagógia. ' 'Egy forrást kérek ennek megerősítésére is.' "
Itt vannak a források:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/07/13/SoDI_olvas/ :))
--- "Javaslatot kérek tőled a McDonalds-ban dolgozó pultosok jövedelmének korszerűbb megállapítására."
Ők mindenhol az alkalmazotti ranglétra legalján állnak. Aki pedig ennyire alul áll, annál nem kell feltétlenül modern módon végezni a munkabér-elszámolást, mert minek az neki. Fel sem tudná fogni. XDD Az ilyen helyen dolgozó embert egyszerűen keményen kell fogni, hogy dolgozza át a munkaidejét, oszt kész.
---"Tomcat vállalkozása valódi vállalkozás?"
IGEN!
Mégpedig azért, mert NÉLKÜLE is elműködik. Nem számít, ha lecsukják akár 4-5 hónapra, a vállalkozása működik tovább magától, mintha mi sem történt volna. Személyesen ő már nem is kell az ügymenethez. Tehát ez egy VALÓDI vállalkozás.
2008. 08. 07. 13:05
"Nem, nem én.
Hanem Robert T. Kiyosaki."
"NEM.
Nem jelent azt.
Rohadtul nem. :DDDDD
Olvass csak utána!
Kiyosaki MINDEN egyes könyve szinte CSAK arról szól, hogy ez mekkora hatalmas tévedés, és hogy valójában a "biztos állás" az, aminél kockázatosabb dolgot el sem lehet képzelni."
Bazdmeg, nálad nagyobb barom nincs is :D Hát ez hihetetlen. Megint belinkelsz ide egy félnótást, aki magyar társaihoz hasonlóan ilyen szerencsétleneknek, mint te vagy, adja el a saját hülyeségeit. Bazmeg, ezek azon gazdagodnak meg, hogy ilyen faszfejek megveszik a könyveiket, tanfolyamaikat. Aztán ha nem működik a nagy biznisz, vagy nem kapsz semmi konkrétat a pénzedért, akkor majd pislogsz. Gondolom, a Teleshopnál is szoktál vásárolni :D:D:D:D
2008. 08. 07. 13:07
"Akkor rám a stratégiai döntések maradnak, vagyis az első adandó alkalommal fel kell vennem a cég irányítására egy menedzsert, amint már eljutok oda, hogy megérje."
Előtte tönkremész, mielőtt bárkit felvehetnél mert alkalmatlan vagy vezetőnek.
2008. 08. 07. 13:12
"Ahelyett, hogy önállósodni próbálnának. És miért nem próbálnak önállósodni? Azért nem, mert nem olyan a stílusuk."
:D:D:D:D:D:D:D Te figyelj már, mondjuk van egy 40 éves férfi, akinek semmi tőkéje, eddig segélyt kapott, mert munkája nincs. Mondjuk érettségije van, meg vagyonőr szakmája. Mit tudnál neki ajánlani? Változtasson stílust? Komolyan elhiszed ezt a hülyeséget? 0 forintból mire vállalkozzon? Vállalkozni az tud, akinek az anyja a segge alá tolta a vagyont (mint te), vagy hosszasan keményen dolgozott, amivel tőkét gyűjtött.
2008. 08. 07. 13:17
"Ehhez képest a milliárdos Szeremley Hubával egész jó beszédviszonyban vagyok. Szóval erről ennyit."
Idézet az úr pincészetének honlapjáról:
"Szeremley Huba, a hazánk 18 vezető pincészetét képviselő Pannon Bormíves Céh alapítója, tíz éve kezdte el a családi birtok újjáépítését és jelentős kibővítését, mely mára Badacsony és a balatoni régió legismertebb birtoka és nemzetközi eredményei révén a világban is hazánk vezető pincészeteként ismert."
Szóval annyira a nulláról volt kénytelen kezdeni, hogy volt egy családi birtok... Meg biztos mélyszegénység és nyomor. Ezek a milliárdosok valahogy mind-mind gazdag szülők kölykei... Ez a stílusuk, világos.
2008. 08. 07. 13:22
"Mondjuk a MÁSOK által szigorúan megszabott időbeosztástól?"
Szerintem ezt csak a cigány családok kölykei meg te, a fehércigány élitek meg rabságként. Mindenki más képes belátni, hogy valamilyen cél érdekében dolgozik. Ha én elmegyek munkába, akkor szabad akaratomból döntök úgy, hogy kötött munkaidőben, másoknak megfelelve dolgozom. Ezt önként teszem, sőt örülök neki, mert tudom, hogy megkapom érte a fizetségemet. Nem élem meg rabságként, mert megkapom a munkám ellenértékét, és ha akarom, ki is rúgathatom magam, nem fognak bezárni.
Szerintem te valami cigány lehetsz. Rabság, hát beszarok...
2008. 08. 07. 13:28
"Ez érdekes. MINDENKI rab lenne, akit érdekel a közélet? "
Nem azokról beszéltem, akiket érdekel a közélet, hanem rólad, meg kellene tanulnod olvasni is lassan. Te bizony a saját mániád rabja vagy. Oda vagy láncolva a gépedhez és blogolsz napestig, ezzel kelsz, ezzel fekszel. Bíróságra jársz, ez neked fontosabb, mint Rudy haverodnak tett ígéreted. Egyértelműen erre mennek rá a tanulmányaid (vizsgaidőszakban is folyamatosan ontod a hülyeséget), erre megy rá a kapcsolatod anyáddal, ezért nincsenek barátaid (elvtársak azok vannak, ezt nem vitatom), ezért nem lesz soha feleséged, családod. Hát gratulálok a kurva nagy szabadságodhoz, legalább van elég időd EGYEDÜL nem csinálni semmi hasznosat. Ha ez neked élet, akkor nem irigylem tőled a szabadságot. Megvalósítottad a legtökéletesebb lelki magánzárkát, gratulálok még egyszer.
2008. 08. 07. 13:32
"Itt vannak a források:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/07/13/SoDI_olvas/"
Egyrészt magad állítod, hogy ezeket a könyveket nem olvastad el, másrészt megint a "Hogyan gazdagodjunk 10 perc alatt, munka nélkül" könyvekkel jössz. Ezek nem források.
"Önmagában tehát a jövőre vonatkozó életszemléletet elsősorban az illető környezetére visszavezetni a legostobább demagógia."
Erre kérek pszichológiai szakirodalmat! A szigorlatod is megvan, keresd elő a személyiségfejlődés jegyzeteket, és hivatkozz rájuk!
2008. 08. 07. 13:33
"IGEN!
Mégpedig azért, mert NÉLKÜLE is elműködik. Nem számít, ha lecsukják akár 4-5 hónapra, a vállalkozása működik tovább magától, mintha mi sem történt volna. Személyesen ő már nem is kell az ügymenethez. Tehát ez egy VALÓDI vállalkozás."
És szerinted ő maga mennyit dolgozott, mire idáig jutott? Hm? Tippeld meg, mennyi személyes munka van a vállalkozásában, aztán majd őt is megkérdezzük :)
2008. 08. 07. 13:37
"Ők mindenhol az alkalmazotti ranglétra legalján állnak. Aki pedig ennyire alul áll, annál nem kell feltétlenül modern módon végezni a munkabér-elszámolást, mert minek az neki."
Ez megint valami tétel :D
"Fel sem tudná fogni."
Meglepődnél, mennyi egyetemista dolgozik ott. Szerintem fel tudnák fogni.
2008. 08. 07. 13:49
sodi, várjuk az egészestés bejegyzésedet arról, hogy "Miért van szarból az elsőgenerációs értelmiségi" Erre még tényleg kiváncsiak vagyunk.
2008. 08. 07. 14:01
C: ---"nem kapsz semmi konkrétat a pénzedért"
Nem is ígér semmi konkrétat.
Csak elveket.
---"Előtte tönkremész, mielőtt bárkit felvehetnél"
Nem, alapszintű irányításra azért képes vagyok :)
"Komolyan elhiszed ezt a hülyeséget?"
Igen.
--- "0 forintból mire vállalkozzon?"
Ez hülye kérdés. Ezernyi lehetőség van ugyanis. Legyen mondjuk kezdetben valami értékesítő jutalékos rendszerben. Aztán majd tovább lép.
--- "Szóval annyira a nulláról volt kénytelen kezdeni, hogy volt egy családi birtok."
BAROM!
Nem volt! Annak idején elrabolták a komcsik!
Ő pedig tök csóróként hagyta el az országot 1967-ben.
De hazajött, és a rendszerváltás után újra MEGVETTE az Afrikában megkeresett milliókból a RÉGI birtokot.
--- "Ezek a milliárdosok valahogy mind-mind gazdag szülők kölykei..."
Baromság :))))
Gyurcsány gazdag szülők kölyke?
Kóka gazdag szülők kölyke?
Ekkora fasz igazán nem lehetsz :))
--- "Szerintem ezt csak a cigány családok kölykei meg te, a fehércigány élitek meg rabságként."
Meg mondjuk Wolf Gábor, Schlingloff Sándor... Meg ilyen NORMÁLIS emberek, tudod.
--- "Mindenki más képes belátni, hogy valamilyen cél érdekében dolgozik."
Ennek mi köze van a munkaidőhöz?
--- "szabad akaratomból döntök úgy, hogy kötött munkaidőben, másoknak megfelelve dolgozom."
NEM.
Ugyanis ez a kettő voltaképpen kizárja egymást.
--- "Ezt önként teszem, sőt örülök neki, mert tudom, hogy megkapom érte a fizetségemet."
Ezt hívják úgy, hogy bérrabszolgaság :))
--- "Nem élem meg rabságként, mert megkapom a munkám ellenértékét"
És miért? AZÉRT, MERT ILYEN A STÍLUSOD :))
--- "és ha akarom, ki is rúgathatom magam, nem fognak bezárni."
Csak éppen szép kis pert akasztanak a nyakadba. Mondjuk.
--- "gratulálok a kurva nagy szabadságodhoz, legalább van elég időd EGYEDÜL nem csinálni semmi hasznosat"
Mindig találkozom emberekkel, és utazgatok. Nem nézed a videóimat? :))
--- "magad állítod, hogy ezeket a könyveket nem olvastad el"
Azóta már néhányat igen :)
---"Ezek nem források."
Nem.
ÉLETTAPASZTALATOK!
Gazdag emberek ÉLETTAPASZTALATA minden olyan tudományos kutatásnál többet ér, melyeket olyan tudósok készítettek, akik nem gazdagok, és soha nem is lesznek azok.
--- "Erre kérek pszichológiai szakirodalmat!"
Mondom, azt nem gazdag emberek írják.
--- "És szerinted ő maga mennyit dolgozott, mire idáig jutott?"
Két LAZA évet.
Na és? :)
Ez egy folyamat, és egyik meggazdagodással foglalkozó irodalom sem állít mást.
--- "Meglepődnél, mennyi egyetemista dolgozik ott."
Ha infós, menjen programozni. Ha bölcsész, menjen újságot írni. Ha nyelvész, menjen fordítani. Aki csak McDonald's-os melóra képes, azt nem tudom sajnálni.
A legkisebb mértékben sem.
2008. 08. 07. 14:02
C: "Miért van szarból az elsőgenerációs értelmiségi"
Miről beszélsz?
Én ilyet soha nem írtam.
Nem értelmiségiről beszéltem, hanem reálértelmiségiről.
Egy elsőgenerációs bölcsész nem marad paraszt. :))
2008. 08. 07. 14:16
""depriváció fogalmát teszed egyenlővé a mélyszegénységgel"
Nem, nem keverem az okot az okozattal. :)"
HOGYMI? Hű, apám ezt a tárgykört tényleg felejtsük el. Te tényleg sík hülye vagy. :DD
A nem ismered a magyarázó környezetet duma pedig elég vicces, gyakorlatilag két bekezdést egy az egyben begépeltem......
2008. 08. 07. 14:24
"Baromság :))))
Gyurcsány gazdag szülők kölyke?
Kóka gazdag szülők kölyke?
Ekkora fasz igazán nem lehetsz :))"
Gyurcsány és Kóka példája igazán követendő mindannyiunk számára, köszönjük. Mikor lesz legközelebb rendszerváltás, szólj, majd én is beszállok a lopásba.
2008. 08. 07. 14:26
"NEM.
Ugyanis ez a kettő voltaképpen kizárja egymást."
Miért, szerinted kényszerít valaki, hogy egy munkát elvállaljak? LOL :D:D:D
2008. 08. 07. 14:27
Pengető: ---"HOGYMI?"
Nem írtam hülyeséget, de majd visszatérünk rá.
Külön bejegyzésben mondjuk.
C: ---"Gyurcsány és Kóka példája igazán követendő"
Akármilyen példát mondok, mindig lesz valami kifogásod.
Lásd Szeremleyt. Úgyhogy tök mindegy, bármilyen példa jó :))
2008. 08. 07. 14:28
C: "szerinted kényszerít valaki, hogy egy munkát elvállaljak?"
Nem, de ha már aláírtad a munkaszerződést, akkor az onnantól minden, csak szabadság nem.
2008. 08. 07. 14:34
"Nem, de ha már aláírtad a munkaszerződést, akkor az onnantól minden, csak szabadság nem."
De miért? Örömmel írtam alá. Kértem munkát, kaptam. Elvégzem, fizetnek érte. Megyek, élem életemet: haverok, buli, fanta. Nem látom a rabságot. Hol van itt a rabság?
2008. 08. 07. 14:35
Ja, és szeretem csinálni.
2008. 08. 07. 14:36
Na, mondom.
Ilyen stílusú ember vagy, akinek ez jó.
"Alkalmazott típusú ember"
Másnak pedig ez rabság.
Ennyi.
2008. 08. 07. 14:36
Akkor szeretném a külön posztot látni a témában: "Miért van szarból az elsőgenerációs reálértelmiségi".
2008. 08. 07. 14:38
"Másnak pedig ez rabság."
Akkor miért mondod, hogy rabság. Helyesen: neked rabság, mert büdös a munka. Nekem nem rabság. Mitől jobb a te véleményed, mint az enyém?
2008. 08. 07. 14:42
"Mitől jobb a te véleményed, mint az enyém?"
Attól, hogy az enyémet az IGAZÁN sikeres és valóban gazdag emberek többsége osztja.
2008. 08. 07. 14:51
Gyerekek, nem figyeltétek meg? Endi, ha úgy érzi, ha a szociológia támogatja, hivatkozik rá ezerrel, ha meg nem, akkor egyből lebaromságozza.
Más. Endi, miből gondolod, hogy azok, akik egyik napról a másikra meggazdagodtak, azok a könyveikben a valóságot írták le?
Szeremley meg Afrikában gazdagodott meg. Az ott egy fehér embernek nem ment nehezen. A családi birtokot meg miből is vette meg? Csak nem kárpótlási jegyből?
2008. 08. 07. 14:56
G. Banshee: --- "azok a könyveikben a valóságot írták le?"
Miért ne tették volna?
--- "Szeremley meg Afrikában gazdagodott meg. Az ott egy fehér embernek nem ment nehezen."
HÜLYE VAGY? :))))
Mi köze van ennek ahhoz, hogy fehér ember? :)))
Azért gazdagodott meg, mert előtte több évig arab országokban dolgozott és haverkodott, a gazdag arab haverjai pedig később támogatták az afrikai áramcégét.
--- "A családi birtokot meg miből is vette meg?"
Készpénzből.
--- "Csak nem kárpótlási jegyből?"
Nyilván kapott azt is, de a baszott nagy birtok megvételéhez kevés lett volna MINDÖSSZE az :))
2008. 08. 07. 14:57
A Huba még ilyen idős korában is egy energikus, bölcs ember.
Fiatalabb korában pedig ez méginkább igaz volt rá.
Ezért lett gazdag. Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 08. 07. 15:13
"Miért ne tették volna?"
Tán mert a valóság nem eladható.
"HÜLYE VAGY? :))))
Mi köze van ennek ahhoz, hogy fehér ember? :)))
Azért gazdagodott meg, mert előtte több évig arab országokban dolgozott és haverkodott, a gazdag arab haverjai pedig később támogatták az afrikai áramcégét."
Tán annyi, hogy ott kurva olcsó a munkaerő, valamint a munkavédelmi rendelkezéseket se veszik valami szigorúan. Valamint azzal a vagyonnal, amivel egy fehér ember itthon mélyszegény, Afrikában Krőzusnak számít.
""Csak nem kárpótlási jegyből?"
Nyilván kapott azt is, de a baszott nagy birtok megvételéhez kevés lett volna MINDÖSSZE az :))"
Hülye vagy bazmeg? Kpból megvenni kárpótlási jegyet mindenkitől szarér-húgyér, majd megvenni belőle a birtokot az államtól. Ami nem szarér-húgyér számította be...
2008. 08. 07. 15:15
G. Banshee: "Kpból megvenni kárpótlási jegyet mindenkitől szarér-húgyér, majd megvenni belőle a birtokot az államtól"
Ja kérem.
Aki eladta szarért-hugyért, az így járt.
"itthon mélyszegény, Afrikában Krőzusnak számít."
Na hát azért ez ÍGY erős túlzás :))
2008. 08. 07. 15:31
Egy magyar minimálbérből Afrikában te szobainast fogadhatsz. Legalábbis Szeremley fiatalsága idejében biztosan...
2008. 08. 07. 19:03
"Két LAZA évet.
Na és? :)
Ez egy folyamat, és egyik meggazdagodással foglalkozó irodalom sem állít mást."
Megfigyelted már magadon, hogy te következetesen kitartasz amellett, hogy semennyit se akarsz dolgozni?
Tomcat-et meg majd megkérdezem, vele még úgyse beszéltem soha :)
2008. 08. 07. 19:06
C: Mikor írtam én olyat, hogy "semennyit se akarok dolgozni"?
Nem emlékszem ilyenre.
2008. 08. 07. 19:09
Ha te mindent leírnál, amit valójában gondolsz, már egy cellában ujjazna valami kancigány. "Érezni lehet", minden mondatodból érződik, hogy ragaszkodsz ehhez az elképzelésedhez.
2008. 08. 07. 19:10
C: "Ha te mindent leírnál, amit valójában gondolsz"
Ejjj, miket gondolhatsz te rólam :)))
2009. 06. 25. 1:31
up
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.