Gárda kiegészítés
Az áldást sodika küldte 2008. október 18., szombat - 21:45-korKategóriák: Gárda per , Pereim
Címkék: garda jog magyar magyar garda per
172 komment
Avagy a nagy nyilacskás Gárda-rajz
Legközelebb majd cicát rajzolok a bíróságnak.
Miután tegnapelőtt átnéztem a Gárda-per iratait, rájöttem, hogy már olyan sokan vagyunk ebben a perben, hogy nem is akkora buli simán beavatkozónak lenni. Túl sokan csinálják. És akkor megtaláltam a megoldást: rajzolok valamit a bíróságnak, mert olyat rajtam kívül még nem csinált senki.
Így készült el az az ábra, ami nyilacskákkal ábrázolja, hogy miért is vagyok én közvetlenül érdekelt az ügyben. No persze ez azért is jól jön, mert a sok kereszthivatkozással és kiegészítéssel már szerintem is kezd picit átláthatatlan katyvasszá válni a fellebbezésem, így nem ártott végre egy áttekinthető keretbe rendezni az érvelésem menetét.
Aki lusta olvasni, a mai beadványom lényege tömören:
-
Gyönyörű nyilacskákkal rajzolom le nektek, hogy ha a zsidóknak szabad pereskedni, akkor bizony nekem is, bibibiii. :)
És ezzel most már a fellebbezésem abszolút befejezettnek tekinthető, tehát már tényleg nincs más hátra, mint türelmesen várni az elbírálásra.
FELADÓVEVÉNY:
FELLEBBEZÉS-KIEGÉSZÍTÉS:
Tisztelt Bíróság!
Alulírott Kiss Endre Farkas (111.. Budapest, … … 3. alatti lakos) a Fővárosi Főügyészség felperes, és a Magyar Gárda Kulturális és Hagyományőrző Egyesület alperes között a Fővárosi Bíróság előtt 19.P.26.453/2007 ügyszám alatt folyamatban lévő (2008. szeptember 2. előtt 24.P alá tartozó), társadalmi szervezet feloszlatása iránt indított polgári per kapcsán
alperesi beavatkozóként, a jelen beadványom 1-es pontjában leírt okoknál fogva
törvényes határidőn belüla 24.P.26.453/2007/47-I számú végzés ellen
az alábbi
FELLEBBEZÉS-KIEGÉSZÍTÉST
nyújtom be:
1. Mint ahogyan azt a 2008. október 11-i keltezésű hiánypótlásom (továbbiakban: hiánypótlás) 8-as pontjában is kifejtettem: a Pp. 234. § (1) alapján a fellebbezés határideje a határozat közlésétől számított tizenöt nap, és mivel a Tisztelt Bíróság csak a 70-es számú végzésével szüntette meg azt a jogszerűtlen állapotot, amit én többek között a 2008. július 21-én postázott írásbeli panaszomban (46-os számú bírósági irat) is megkifogásoltam, és így csak 2008. október 3-án, - mely napon az ezen, a Pp 119. § (1)–ben meghatározott eljárási jogokat jelen perben a beavatkozást kérők számára is biztosító 70-es végzést kézhez kaptam - állt elő minden olyan körülmény, mely feltétlenül szükséges a fellebbezésem alapos összeállításához, éppen ezért jelen beadványomat jogszerűen, az előírt törvényes, 15 napos törvényes határidőt betartva nyújtom be, kérem tehát a Tisztelt Bíróságot, hogy kezelje azt a fellebbezésem részeként.
2. A Tisztelt Bíróság a 47-I-es végzésében kimondja, hogy jelen perben csak akkor állapítható meg valamelyik fél közvetlen jogi érdekeltsége, ha rendszeresen végzett tevékenysége, vagy – jogi személyiség esetén – az alapszabálya a kereseti kérelemben nevesített társadalmi csoportok közvetlen védelmére irányul, és ennek alapján engedélyezte többek között az OCÖ, a MAZSIHISZ, és a Magyarországi Kisebbségek Pártjának a perbe lépését. A Pp. 56. § (3) alapján a beavatkozást megengedő határozat ellen fellebbezésnek helye nincs. Megállapítható tehát, hogy jelen perben a közvetlen jogi érdekeltség megállapításához az előbb leírt zsinórmérték szilárd axiómaként kezelendő. A 2008. július 15-én postázott előzetes fellebbezésem (továbbiakban: előzetes fellebbezés, 45-ös számú bírósági irat) 3-as pontjában leírtak alapján ennek természetes személyekre is érvényesnek kell lennie.
3. A Fővárosi Főügyészség kereseti kérelme nem taglalja külön a hazai zsidóság viszonyát a Magyar Gárdához, csupán a cigányságot nevezi meg konkrétan az alperesi egyesület tevékenysége által állítólagosan sértett csoportként, valamint általánosan hivatkozik a hazai faji és etnikai kisebbségek jogaira. Jelen beadványom előző, 2-es pontjában leírt axióma-értékű tényállásból tehát egyenesen következik az is, hogy jelen perben nem szükséges a közvetlen jogi érdek meglétéhez az, hogy a beavatkozó rendszeres tevékenysége által védett társadalmi csoport deklaratívan nevesítve legyen a kereseti kérelemben, elegendő csupán, ha az ott említett társadalmi csoportok (esetünkben magyarországi kisebbségek) egy szűkebb körét alkotja.
4. Ugyanolyan módon, ahogyan a MAZSIHISZ a Fővárosi Főügyészség kereseti kérelmében megjelölt nagyobb társadalmi körnek egy ott konkrétan nem nevesített részcsoportját alkotja csupán, az általam reprezentált, valamint képviselt független közírói kör is egy külön nem nevesített részcsoportja azoknak az embereknek, akik a véleménynyilvánítás szabadságának, és a nézetek szabad ütköztetésének jegyében rendszeresen élnek azokkal az alapvető emberi jogaikkal, melyeket a 2008. március 12-én postázott ellenkérelmében (5/A/2-es számú bírósági irat) az alperesi képviselő is veszélyeztetve érez. Bővebben ezt az előzetes fellebbezésem 5-ös pontjában részletezem.
5. Miután az 1997. évi LXVI. törvény 3. § alapján a bírák függetlenek, 10. § alapján pedig a bíróság előtt mindenki egyenlő, az alperesi ellenkérelemben hivatkozott érdekekhez kapcsolódó csoportok a közvetlen jogi érdekeltségük vonatkozásában jelen perben pontosan ugyanakkora relevanciával bírnak, mint azok a csoportok, akiknek a tágabb érdekeire a felperes kereseti kérelme utal. Mivel pedig jelen beadványom 2-es pontjában részletezett okoknál fogva az utóbbi mindenképpen közvetlen jogi érdekeltséget teremtő körülménynek számít ebben a perben, így ebből egyenesen következik, hogy ugyanennek az előbbire (az alperes által nevesített csoport érdekeire) is érvényesnek kell lennie.
6. A felperes kereseti kérelmének ismerete tehát még inkább megerősíti azt a személyes közvetlen jogi érdekeltségemet megalapozó gondolatmenetet, melyet az előzetes fellebbezésem 3-7 közötti öt pontjában részletesen is kifejtek, éppen ezért jelen beadványomban ezt részletesen már nem kívánom megismételni.
7. A közírói munkásságom alátámasztására korábban felsorolt, és igazolt tevékenységek mellett itt szeretném megemlíteni a naponta frissülő sodi.freeblog.hu weboldalamat is.
8. Kérem a Tisztelt Bíróságot, hogy az előzetes fellebbezésem 2-es pontjában, valamint a 2008. október 11-én benyújtott hiánypótlásom 7-es pontjában kifejtett okok alapján szíveskedjék megsemmisíteni a 47-I számú végzést, és folytasson le új eljárást, ha pedig ezt nem látja indokoltnak, a fellebbezésem részeként általam eddig benyújtott iratok alapján szíveskedjen a 2008. szeptember 13-án „végső formába öntött fellebbezés” címmel elpostázott beadványom (67-es számú bírósági irat) 11-es pontjában kért módon eljárni, azaz jelen perben a közvetlen jogi érdekeltségemet megállapítani, és a 47-I számú végzésben leírt döntéssel szemben az alperesi egyesület oldalán beavatkozóként szíveskedjen a perbelépésemet engedélyezni.
9. A beavatkozókról szóló korábbi bírósági határozatközlések egyedi jellege miatt (vagyis amiatt, hogy eltérő időben került sor a beavatkozókat érintő döntés szóbeli közlésére, és annak írásbeli indoklására, valamint csupán egy harmadik időpontban, a Tisztelt Bíróság 70-es számú végzésével állt helyre a beavatkozást kérők irat-betekintési jogosultsága, ami a fellebbezés alapos összeállításához elengedhetetlen) az eddig több részletben közölt fellebbezésem főbb logikai menetét – a kérelmem elbírálásának megkönnyítése érdekében – egy, a jelen beadványomhoz mellékelt ábrán foglalom össze.
10. A fellebbezésem részeként korábban benyújtott beadványok itt nem érintett pontjait változatlan tartalommal fenntartom.
Jelen beadványomat és a hozzá kapcsolódó ábrát 25 példányban csatolom.
Budapest, 2008. október 18.
Tisztelettel:
Kiss Endre Farkas
MELLÉKELT ÁBRA:
IRAT-IGÉNYLÉS:
Tisztelt Bíróság!
Alulírott Kiss Endre Farkas (111.. Budapest, … … 3. alatti lakos) a Fővárosi Főügyészség felperes, és a Magyar Gárda Kulturális és Hagyományőrző Egyesület alperes között a Fővárosi Bíróság előtt 19.P.26.453/2007 ügyszám alatt folyamatban lévő (2008. szeptember 2. előtt 24.P alá tartozó), társadalmi szervezet feloszlatása iránt indított polgári per kapcsán
a bíróság 70-es számú végzésére reagálva, az abban megszabott 15 napos határidőn belül
az alábbi
IRAT-IGÉNYT
terjesztem elő:
A Tisztelt Bíróság a 70-es számú végzésében kérte, hogy a beavatkozást kérők a kézbesítéstől számított 15 napon belül terjesszék elő iratigényüket, mert jelenleg nem lehet teljeskörűen megállapítani, hogy ki milyen iratokhoz jutott hozzá.
Közlöm ezért a Tisztelt Bírósággal, hogy a jelenleg birtokomban lévő iratok listája a következő:
1. 5/A/2-es sorszámmal Dr. Gaudi-Nagy Tamás ellenkérelme, és 18/A/1-as sorszámmal egy előkészítő irata
2. F/48-as sorszámmal „Gárda” feliratú DVD
3. F/46, F/47, F/49-F/51-es sorszámmal weblap képernyőképek
4. A Fővárosi Főügyészség P.C.7390/2007/16-II-es sorszámmal csatolt borítéka az ugyanezen sorszámú előkészítő irattal, F/18-F/45 sorszámú nyomtatott mellékletekkel, és az F/25 sorszámú DVD-vel
5. A Fővárosi Főügyészség P.C.7390/2007/20-I-es sorszámmal csatolt, 2008. május 28-ai keltezésű bizonyítási indítványa
6. 5-ös sorszámmal a 2008. március 12-ei, és 18-as sorszámmal a 2008. május 19-ei tárgyalási jegyzőkönyvek
7. Dr. Tóth Géza 2008. június 30-án csatolt irata (kifogási kérelem az eljáró bíró ellen, indítványok)
8. A Túlélés ’98 egyesület 2008. június 26-án csatolt panasza az iratbetekintés vonatkozásában
9. Gonda László 2008. június 30-án csatolt beavatkozási kérelme (41-es sorszámú bírósági irat)
10. Mónus Áron 2008. június 24-én csatolt iratcsomagja „iratok benyújtása” címmel.
Előadom, hogy iratbetekintés után azon iratok listája, melyekre igényt tartok, a következő:
1. A Fővárosi Főügyészség eredeti kereseti kérelme
2. A 2008. június 30-ai tárgyalás jegyzőkönyve
3. További 5 db, nevezetesen a 14, 18/F/B/1, 21, 25, valamint 60-as sorszámú iratok.
Kérem továbbá a Tisztelt bíróságot, hogy mostantól a Pp. 57. § (2) alapján valamennyi, a felekkel is közlendő iratot szíveskedjen megküldeni számomra is. (Ez a lépés pl. annál az iratnál, ahol a Bíróság megkérdezi a feleket arról, hogy van-e kifogásuk az új beavatkozást kérők, pl. Gonda László és a Szentendrei Nemzeti Konzervatív Kör perbe lépése ellen, elmaradt. Jómagam ebben a konkrét esetben nem éltem volna a kifogás lehetőségével, de elképzelhető, hogy a jövőben beérkező kérelmek vonatkozásában ez másként lesz, ezért igény tartanék minden hasonló iratra).
Kérem továbbá a Tisztelt Bíróságot, hogy az iratok kézbesítésének esetleges költségvonzatai alól engem a 2008. október 11-én postázott hiánypótlásomhoz mellékelt költségmentességi kérelmem alapján szíveskedjen mentesíteni.
Jelen beadványomat 25 példányban csatolom.
Budapest, 2008. október 18.
Tisztelettel:
Kiss Endre Farkas
By SoDI
Korábbi saját iratok, időrendben:
-
Beavatkozási kérelmem (június 19.)
-
Bírósági beszédem (június 30.)
-
Előzetes fellebbezésem (július 15.)
-
Panaszom, kifogásom (július 21.)
-
Végső fellebbezésem (szeptember 13.)
-
Hiánypótlásom (október 11.)
Eddig 172 komment érkezett ()
2008. 10. 18. 21:54
Elutasitom, kovetkezo!
2008. 10. 18. 21:58
Oké.
De hol a hiba, ami miatt? :))
2008. 10. 18. 22:04
Közíró. Muhaha.
2008. 10. 18. 22:10
Zsidók vagytok.
Mondtam már ma? :)
2008. 10. 18. 22:14
"Mondtam már ma? :)"
Meg nem de mar alig 2 orad volt csak ra. :-> De akkor ez is megvan.
2008. 10. 18. 22:16
Hopp, feladóvevényt kihagytam.
Mindjárt pótlom...
UPDATE: Pótoltam. :)
2008. 10. 18. 22:24
Na, különben az ábra segítségével most már lehet véleményt mondani magáról a gondolatmenetemről is. :))
2008. 10. 18. 22:28
"Kérem továbbá a Tisztelt Bíróságot, hogy az iratok kézbesítésének esetleges költségvonzatai alól engem a 2008. október 11-én postázott hiánypótlásomhoz mellékelt költségmentességi kérelmem alapján szíveskedjen mentesíteni."
Végül is így a legkönnyebb. Az adófizetők faszával verni a csalánt. Téged egy normális társadalomban már megköveztek volna.
2008. 10. 18. 22:30
choffman: Köcsög. Szerinted ki az, aki ezzel a szar perrel terheli a bíróságot? Én, vagy a Szilvásy-féle parancsra ugró ügyészség?
Na ugye... Szóval csak ne pofázz!
2008. 10. 18. 22:33
Te csak a koncért kaparsz, de azt is más pénzén. Szóval, lassíts koma, a végén még beleszaladsz a pofonzsákba.
2008. 10. 18. 22:35
Milyen "koncért"? Nem pénzről szól ez a per, te fasz!
2008. 10. 18. 22:37
Nem hát, hanem a később pénzre váltható hírnévről.
Tudod, Brand-teremtés.
2008. 10. 18. 22:39
Megvan a honap vicce ezt olvassatok el:
http://index.hu/kultur/pol/w1018/
A nagymester valasza:
http://w.blog.hu/2008/10/18/az_en_antiszemitizmusom
2008. 10. 18. 22:39
"Végül is így a legkönnyebb. Az adófizetők faszával verni a csalánt. "
Naná. Sodika így fogja nyomni haláláig. Élősködik.
2008. 10. 18. 22:39
choffman: ---"Tudod, Brand-teremtés."
Ja kérem! :))
Mászhatnék hidakra is, vagy dobálhatnék tojást.
Most az a jobb, vagy a bírósági beavatkozás?
Na ugye hogy az utóbbi.
2008. 10. 18. 22:40
Főleg más faszával verve a csalánt, igaz, kis kápó-jugend?
2008. 10. 18. 22:40
Tótát leantiszemitázni tényleg LOL xD
2008. 10. 18. 22:40
13 fixpont.
Ja, már olvastam, ez tényleg gyönyörű... Vagyishát inkább szomorú. :)
2008. 10. 18. 22:41
choffman: "más faszával verve a csalánt"
A 200 milliós kormányszóvivői weblapok korában az én nagyon szerény iratigénylésem kurvára ne fájjon már senkinek, basszáj.
2008. 10. 18. 22:41
"Tudod, Brand-teremtés."
Ja kérem! :))
Mászhatnék hidakra is, vagy dobálhatnék tojást.
Most az a jobb, vagy a bírósági beavatkozás?
_________________________________________
Hát igen. Vagy esetleg élhetnél (társadlilag is) hasznos, tartalmas ÉLETET. Tudom, ez az opció kizárva.
2008. 10. 18. 22:42
ehh... társadalmilag, természetesen....
2008. 10. 18. 22:42
A párhuzamosan hallgatott négy egyetemi szakom nem utal tartalmas életre? :)
2008. 10. 18. 22:43
No, elvtársak, itt hagyom Önöknek e szemetet, szabad kezet kapnak.
2008. 10. 18. 22:44
Húzzál csak el, irigy proli. Úgy lesz a jobb mindenkinek.
2008. 10. 18. 22:44
/me ásít....
Marhára unalmas, hogy bármikor, bármire rá tudod vágni ezt. Nem Sodika, nem utal. Arra utal, hogy naplopó vagy.
2008. 10. 18. 22:45
:DDDDDDD
Sodika, ne prolizzál már, te legalja, te. Annyira nevetséges. :D
2008. 10. 18. 22:45
Megkönnyebbültél igaz-e? Diszlexiásan nagyon nehéz lehet ez a sokfrontos háború.
2008. 10. 18. 22:46
Hogy a picsába lehetnék én naplopó, amikor az átlagember napi 8 órát dolgozik, én pedig sokkal többet: napi 10-12-t?
TELJESEN HÜLYE VAGY?!!
http://soditanul.freeblog.hu/archives/2008/09/17/Megint_uj_orarend/
2008. 10. 18. 22:48
Az átlag 26 éves így vagy úgy, de dolgozik, nem pedig többnyire az adófizetők pénzén büfészakozik és pereskedik. Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 10. 18. 22:48
Pengető: Aki demagóg módon leszólja azokat, akik MÉG (tanulók) / MÁR (nyugdíjasok) / ÁTMENETILEG (betegállaományban lévők) éppen szociális költségmentességre szorulnak egy perben, az igenis egy ostoba, legalja proli. Pont.
2008. 10. 18. 22:50
Pengető: "így vagy úgy, de dolgozik"
EZ IS MUNKA!
A három egyetemi szakom van UGYANOLYAN megerőltető, mint BÁRMILYEN MÁS szellemi munka. Erről ennyit.
A négy szakom közül (kertészeti egyetemi agrármérnök / corvinus gazdinfo bsc / elte matektanár / elte infotanár) szerinted melyik a büfészak?
2008. 10. 18. 22:55
ááásssíííít
Jól van Sodika, igazad van. Unom a lemezt. Amíg te elhiszed magadnak, hogy nem vagy senki és semmirekellő, addig hajrá. Másnak meg hadd ne legyen már muszáj bekajálnia a dolgot.....
A harmincashoz:
Te nem rég előadtad, hogy polgár vagy, polgári létben éldegélsz, hiszen az ahhoz képest kb két hónappal azelőtti szegény létedtől "megváltál". Te állítottad, nem más. Akkor hogy a picsába van pofád egyáltalán leírni mindazt, amit a harmincasba vetettél??? Ne válaszolj, leszarom. :DD
2008. 10. 18. 22:59
Pengető: ---"senki és semmirekellő"
Mint az összes egyetemista. Tudjuk. :)
---"rég előadtad, hogy polgár vagy"
Aztán visszamondtam azt a munkát, mert a három (vagyis a tanári szakpárommal együtt négy) egyetemi szakom mellett még sincs rá időm. Az utóbbi másfél hónapban kb. 300 ezer forint értékben mondtam vissza megrendeléseket, mert nincs időm semmivel se foglalkozni, ami nem suli.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 10. 18. 23:00
Különben de jó, hogy megint nem a benyújtott iratom tartalmáról beszélgetünk, csak a zsidó személyeskedés, meg a proli irigység tölti be a kommenteket.
HÚZZATOK MÁR A PICSÁBA INNEN, ZSIDÓK, ÉS PROLIK!
Nagyon unalmasak vagytok már.
2008. 10. 18. 23:11
Ásít....
Jajj már hugocskám.... Arról beszéltünk. Hogy mégis miért kérsz költségmentesítést, mitől lennél közíró, vagy fixpont pl leírta, hogy "elutasítom, következő". Abszolúte arról van szó.
33. Nem, nem mint az összes egyetemista.
LOL. Tehát ha elvállasz valami munkát, akkor polgár leszel, és ha visszamondod, akkor mégsem. Értem. :DD
Kb bevallotan "brand-építésre" használod ezt a pereskedésdit.... És te prolizol le másokat?? Ne vicceljünk már. Mindegy, ez mondjuk nem lényeg. Ja, még egy kérdés: Oké, hogy most már ki akartál találni valami újabb értelmetlen beugatást, de kifejtenéd, hogy nagyjából-körülbelül mi a halálra lehet irigykedni??? Nem vágom.
2008. 10. 18. 23:13
"HÚZZATOK MÁR A PICSÁBA INNEN, ZSIDÓK, ÉS PROLIK!"
LOOOOOL
Ezt pont olyan mondja, akire mindkettő csont nélkül ráillik.
2008. 10. 18. 23:18
G.Banshee: Ezt már tisztáztuk korábban:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/07/28/SoDI_szarmazasa/
---
Pengető: ---"ha elvállasz valami munkát, akkor polgár leszel?"
Nem. De közelítek hozzá.
---"bevallotan 'brand-építésre' használod ezt a pereskedésdit"
Nem elsősorban, de az se rossz, ha az embert ismerik. :)
---"És te prolizol le másokat?? "
Mi van? Nem értem az összefüggést.
----"mi a halálra lehet irigykedni??"
Amikor a proli beírja, hogy 'nem tudja, miért nem dolgozik' például a Gonda, vagy én, akkor egyszerűen irigy, mert neki KELL, muszáj, nekem meg nem. És AZÉRT irigy, mert bunkó, ugyanis nem járhatott egyetemre, így nagyon idegesíti, hogy én most EGYSZERRE háromra is járhatok.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 10. 18. 23:22
Röviden: Szarrá keresném magam, ha nem tanulnék, ugyanis rengeteg kiváló munkaajánlatot kapok. De most éppen mindet visszautasítom, mert inkább az egyetemi szakjaimmal foglalkozom (4 egyetemi szak mellett egyszerűen nem jut idő másra).
Ez pedig idegesíti azokat, akik soha nem járhattak egyetemre. Nagyon. Értem én ezt. :o))
2008. 10. 18. 23:36
Nem hinném, hogy sokan irigyelnének egy beteges gondolkodású, gyűlölettel fekvő és azzal kelő, paranoiás, buta, fizikailag gyenge, magányos "embert". Bazdmeg, egy életed van, és azt is elbaszod. Aki folyton háborúzik, az sosem boldog. Aki azt hiszi, hogy a boldogságot majd Hunnia hozza el, meg a zsidók kiírtása, az szintén nem boldog.
Egész életedben azt várod, hogy bosszút állhass, és ez annyira elborítja a tudatodat, hogy nem veszed észre, amit mindenki más igen: az az idő soha nem jön el. Majd hetvenévesen, amikor már nem tudsz baszni sem, mindenki kihal mellőled és teljesen elszigetelt leszel, akkor jössz rá, hogy elkúrtad. Nem kicsit, nagyon. És akkor már nem lehet majd visszacsinálni.
2008. 10. 18. 23:40
C: Ugyan már!
Az állandó küzdelem nálam nem a frusztráltság, vagy a gyűlölet jele, hanem egyszerűen szórakozás. :) Ugyanúgy vagyok vele, mint SF: a változatos vita felpezsdít. (A személyeskedéseitekkel is kizárólag azért van tele a tököm, mert abban már nincs túl sok változatosság.)
A gyenge fizikumhoz pedig annyit, hogy hetente többször is járok kondiba (még ha egyetemi órarendi tesi órákról is van szó, ez akkor is tény).
2008. 10. 18. 23:42
De itt nincs küzdelem. Szélmalomharcot vívsz a démonaiddal. Ennyi.
2008. 10. 18. 23:45
"A gyenge fizikumhoz pedig annyit, hogy hetente többször is járok kondiba"
E két dolog között az összefüggés pont olyan mértékű, mint a szakjaid száma, és az intelligenciád között. Nem sok. Hogy jön ez ide, hogy hányszor jársz kondiba ember??? Állni nem tudsz. Kész.
2008. 10. 18. 23:45
Nincs démon.
A változatos konfliktushelyzetek engem felpezsdítenek. :)
Nehogy azt hidd, hogy bárki más ettől eltérő okból lesz nemzeti tüntetéseken vezéregyéniség. Az ilyen emberek egyszerűen élvezik a hasonló helyzeteket - akárcsak én.
Ennyi.
2008. 10. 18. 23:46
Állnia csak a szórólaposztogatóknak, és a Mekiben dolgozóknak kell. Kész. xDD
2008. 10. 18. 23:47
43. Ez szegénységi bizonyítvány. Köszönjük.
Mondjuk nem értem a vezéregyéniségek hogy jönnek ide.... Rólad van szó. :DDD
2008. 10. 18. 23:47
44. És ez szerinted most hogy jön ide, hogy kinek kell állnia?
2008. 10. 18. 23:48
"Az állandó küzdelem nálam nem a frusztráltság, vagy a gyűlölet jele, hanem egyszerűen szórakozás. "
Szórakozás... Nem lenne jobb igazi barátokat (kortársakat) szerezni, eljárni együtt szórakozni? Ez lehet akármi: mozi (színház a művelteknek), koncert, túra, sport, kultúrált piálás, stb. Közösségi élmény.
Egyszerűen reménytelen az a harc, amit vívtok, mert az ellenség, akit elképzeltetek magatoknak, nem is létezik. Naponta ülj le öt percre bazdmeg, és komolyan, önbecsapás nélkül gondolj bele, hogy megvalósíthatók-e ezek az irreális célok. Sőt, az is jó módszer, ha buktatókat keresel a tervben. Egy hét után rá fogsz jönni, hogy teljesen irreális az egész, és elkezdhetsz normális életet élni.
2008. 10. 18. 23:49
Pengető: "Ez szegénységi bizonyítvány"
Kizárólag KISPOLGÁRI szemlélettel az.
Ahogyan Tomcat mondta, amikor az Echo TV-ben Pörzse megkérdezte tőle, hogy szerinte normális-e, amit csinál:
"Egy átlagember nem csinál olyanokat, mint én, így ha ebből a szempontból nézzük, nyilván én sem vagyok normális". :-))))
"HA EBBŐL A SZEMPONTBÓL NÉZZÜK", akkor ...
Itt a lényeg.
2008. 10. 18. 23:53
Pengető: "nem értem a vezéregyéniségek hogy jönnek ide.... Rólad van szó. :DDD"
A motivációk ugyanazok.
---
C: ---"Kortársakat"
Nem minden "kortárs" ballib genny ám. :)))))
Azt csak te hiszed.
---"Egyszerűen reménytelen az a harc, amit vívtok"
Ahogy SF mondja:
AKI FIATALON NEM IDEALISTA, AZ KÉSŐBB ISZONYATOSAN NAGY GAZEMBER LESZ.
Különben ez egy folyamat. Akárhová nézek, újabb nemzeti radikális kezdeményezés indul el. Jobbikos népfőiskola, gárdák, együttesek, újságok, tévék, hazafias szervezetek, kulturális rendezvények.
Folyamatosan erősödik, és szélesedik a társadalmi bázis, ez pedig igenis kézzelfogható eredmény.
(Nem közvetlenül az utcai harcról beszélek, az más téma.)
2008. 10. 18. 23:54
És hát tüntetés helyett egy randi is jobb.
2008. 10. 18. 23:54
Nézd Sodika, aki szórakozásból nyomja ezt, az nem normális. A kispolgározásod nem hat meg, mára már ott tartasz, hogy mindenféle konzisztencia és értelem nélkül dobálod a jelzőket, úgy, hogy észre sem veszed.
Látom, hogy te erre vered magad, hogy mennyire nem vagy átlagos gyerek, de sajnos az vagy. Egy tökéletesen átlagos széljobb buta. Ha nem ragaszkodnál ennyire görcsösen ehhez az "én nem vagyok átlagos" agyrémhez, talán még lehetnél is valaki.
2008. 10. 18. 23:57
C: ---"tüntetés helyett egy randi"
MINEK VÁLASZTANI?
Lehet egyszerre a kettőt. :)))
Sok fiatal párt láthatsz ilyen helyeken.
---
Pengető: ---"mindenféle konzisztencia és értelem nélkül dobálod a jelzőket"
Ahogy Kövér László mondja:
'Vannak olyan dolgok, melyeket egészséges magyar szív nélkül lehetetlen megérteni'.
2008. 10. 18. 23:58
A 49-ben egyetlen válaszfoszlány sem található. Nyilván azért nem, mert nem mersz ezekkel a dolgokkal szembenézni.
"Nem minden "kortárs" ballib genny ám."
Nem értem, hogy jön ez ide. Attól függetlenül, hogy nem minden kortárs ballib genny, neked NINCSENEK kortárs BARÁTAID.
"Ahogy SF mondja"
Ahogy én mondom: aki fiatalon nem képes barátokat szerezni, az iszonyatosan nagy vesztes. Behozhatatlanul lemarad érzelmileg.
2008. 10. 18. 23:59
Pengető: "mennyire nem vagy átlagos gyerek, de sajnos az vagy"
Az átlagember kevés nemzetellenséget idegesít, ugyanis a rezignált birka az ő ideáljuk.
2008. 10. 18. 23:59
C: "neked NINCSENEK kortárs BARÁTAID."
Ezt honnan veszed? :)
2008. 10. 19. 0:02
"Lehet egyszerre a kettőt."
Rendben. Nem általában a tüntetőkről van szó, hanem rólad. Tomcat is baszik minden nap. Nade TE mikor randiztál tüntetésen?
"mindenféle konzisztencia és értelem nélkül dobálod a jelzőket"
Pengető, én a konzisztencia fogalmát úgy tanítanám, hogy "A konzisztencia a sodi.freeblog.hu tökéletes ellentéte."
2008. 10. 19. 0:02
Elárulod, hogy a te értelmetlen és nevetséges prolizásodhoz, zsidózásodhoz, irigyezésedhez, kispolgározásodhoz stb (mikor mit találsz ki) mégis mi köze van ennek az idézetnek???
LOL, nem hiszem el, mi ez???
Amúgy ez érdekes. Egészséges magyar szive nem hogy neked, de hát Kövér Lászlónak sincs. :DD
2008. 10. 19. 0:03
54. Sodi, ha lenne egy csipetnyi önkritikád (NINCS), akkor te is látnád, hogy te egy átlagember-birka vagy. Oké, hogy abban a kisebb, és faszábbnak gondolt nyájban, de igazából PONT olyan birka vagy mint egy emeszpés nyugdíjas. UGYANOLYAN.
2008. 10. 19. 0:05
C: "TE mikor randiztál tüntetésen?"
Még nem volt ilyen. :)
Ez a helyszín kimaradt. ;P
Majd be kell pótolni.
---
Pengető: "mi köze van ennek az idézetnek???"
Az a köze hozzá, hogy neked nincs egészséges magyar szíved, és ezért nem érted.
2008. 10. 19. 0:06
Pengető: Birka az, aki úszik a mainstream árral.
Ez a birka pontos definíciója.
---
Na de most inkább megyek filmet nézni. :)
2008. 10. 19. 0:06
"Ezt honnan veszed?"
Ezt onnan tudom, hogy:
1) ha lennének, nem blogolással töltenéd az idődet, meg bíróságra járással, hanem velük
2) ha lennének, nem alakultál volna érzelmi nullává
3) normális ember nem barátkozik szobanácikkal, kivéve ha maga is szobanáci
Ja, a barátság nem azt jelenti, hogy együtt zsidózunk. A barátság nem a "haverság". Érzelmi nullák nem tudnak barátkozni.
2008. 10. 19. 0:08
C: ---"nem blogolással töltenéd az idődet"
Normális embereknek nincs blogjuk?
----"meg bíróságra járással"
Normális embereknek nincs közéleti érdeklődésük?
---"normális ember nem barátkozik szobanácikkal"
Én inkább így látom:
Normális ember nem ballib birka.
---"A barátság nem a 'haverság'."
Nem is állítottam.
---
De tényleg inkább filmet nézek :)
2008. 10. 19. 0:10
"mozi (színház a művelteknek), koncert, túra, sport, kultúrált piálás, stb. Közösségi élmény. "
Mikor volt ezek valamelyikében utoljára részed a barátaiddal? Hány barátod volt az iskolai osztálytársaid között? Hány barátod volt az egyetemen? Hány barátod van most? Mondom, a barát igazi barátot jelent. Hány ilyen volt... van?
2008. 10. 19. 0:11
59. Te is tudod, hogy most nem válaszoltál. Ált. normális érvelés, válasz helyett dobálod a jelzőket, össze-vissza. Ez ténykérdés. Na persze ha valaki erre rávilágít, könyebb azt mondani, hogy "á, te nem értheted", (Pláne megtámogatva pár újabb jelzővel megtűzdelt Kövér idézettel.... Kicsit gagyi dolog...) mint bármit is belátni. (Mondom, semennyi önkritikád nincs, soha nem ismertél el még semmit, mindig relativizálsz. "arányosan kétoldalú", "mindkettőnknek igaza volt" - szánalom.... Mindegy.)
60. Te úszol az árral. Egy másikkal. Tökmindegy. Te tényleg erre vered magad, hogy feketebárány (magadra nézve nem negatívan érted, persze) vagy, csak az a baj, hogy a feketebárányok bolygóján vagy az.
2008. 10. 19. 0:12
"Normális embereknek nincs blogjuk?"
Van, de nem azzal töltik az összes idejüket. Ez beteges.
"Normális embereknek nincs közéleti érdeklődésük?"
De van, csak nem azzal töltik minden idejüket. Az is beteges, hogy ennyit foglalkozol egy perrel, amihez csak annyi közöd van, hogy marhára szeretnél már legyőzni egy-két zsidót. Ezt nemsokára a bíróság is kimondja egy elutasítás formájában.
2008. 10. 19. 0:15
Nade ne tereljük a témát... Nem lenne jobb szobanáciság helyett barátokat szerezni? És a 63-asra még várok választ.
2008. 10. 19. 2:33
Pengető: "semennyi önkritikád nincs"
Az esetleges tárgyi tévedéseket mindig beismerem.
Ha pedig a "legközelebb cicát rajzolok" jelen bejegyzés elején nem erős önirónia, akkor nem tudom, mi lehet az.
---
C: "beteges, hogy ennyit foglalkozol egy perrel"
Vazzeg, ha az ember csinál valamit, akkor csinálja rendesen.
---"nem azzal töltik az összes idejüket"
Mi van?
Honnan tudod te, hogy mennyi időt töltök én a bloggal?
---
Minden más ócska személyeskedés, amire soha többé nem fogok válaszolni, mert ez már unalmas.
2008. 10. 19. 11:09
XD
2008. 10. 19. 11:13
"A 200 milliós kormányszóvivői weblapok korában az én nagyon szerény iratigénylésem kurvára ne fájjon már senkinek, basszáj."
Igaz, ha más adót csal akkor én is. Ha más lop akkor én is. Zseniális érvelés!
Ez kb olyan, mintha Nagyonnagyrondaállamikörnyzetszennyező Zrt. odamenne a Duna partjára és beledöntene 5-6 hordó veszélyes hulladékot a folyóba. Akkor te utána lelkiismeret nélkül dobálnád be a szemetet a Dunába?
2008. 10. 19. 11:20
Sodi! Mi a fenéért pazarolsz faszfejekre energiát? Minek kommentelési lehetőség? Főleg úgy, hogy a faszfejek is kommentelhetnek? Mióta van értelme annak, hogy a faszfejeket hallgassa az ember?
Ki kell zárni őket, semmissé kell tenni őket.
Az egy dolog, hogy jó, lássuk, mekkora faszfejek, de azért ez már nevetséges. (ez csak energiákat vesz el)
Egyébként jó lett az ábra, debil bírópajtásaink szintjéhez igazodik.
Üdv!
2008. 10. 19. 11:34
"Minek kommentelési lehetőség? Főleg úgy, hogy a faszfejek is kommentelhetnek?"
Milyen kirekesztő vagy! Az a baj, hogy ha "faszfejek" nem kommentelhetnének, akkor még ennyi sodit támogató komment sem lenne.... :(
Sőt, akkor egyáltalán nem lenne.......
2008. 10. 19. 11:38
"Mi a fenéért pazarolsz faszfejekre energiát? Minek kommentelési lehetőség? Főleg úgy, hogy a faszfejek is kommentelhetnek? Mióta van értelme annak, hogy a faszfejeket hallgassa az ember?"
Milyen igaz. Endike, dugd csak a fejed a homokba nyugodtan. Nem kell azzal foglalkoznod, hogy hányan támogatnak és hányan vannak ellened. Tilts le minket, és beszélgess az itt maradt 2-3 idiótával. Igazán kiváncsi lennék, hogy a "radikális jobboldalon" mennyien ismerik el "munkásságodat".
2008. 10. 19. 11:39
k0zi: ---"ha más adót csal akkor én is. Ha más lop akkor én is"
Ez a sunyi utalás egész egyszerűen közönséges rágalmazás. Én ugyanis a költségmentességi kérelmemben a színtiszta igazságot írtam le. Aki mást állít, azt csak azért nem jelentem fel, mert nem tudom a pontos nevét.
_______
Pengető: Abban tökéletesen igazad van, hogy egy kellemes vita csak felpezsdíti az életet, de az ócska személyeskedésekre akkor sem fogok többé válaszolni, kivéve ha nem nagyon releváns az éppen megírt bejegyzésem témájához.
2008. 10. 19. 11:40
"Honnan tudod te, hogy mennyi időt töltök én a bloggal?"
:D:D:D:D:D Anyád írja helyetted ezt a sok baromságot egész nap?
2008. 10. 19. 11:42
Egyem: Mostantól a fröcsögésüket ignorálni fogom, esetleg célzottan törölni. Az írásaim témájához releváns vita továbbra is lesz, de nem fog minden bűzös zsidónyáltól ragadni.
C: "Igazán kiváncsi lennék, hogy a 'radikális jobboldalon' mennyien ismerik el "munkásságodat"
Majd kirakok ehhez egy szavazást.
2008. 10. 19. 11:42
Az én "személyeskedő" kérdésem az egész "munkásságodhoz" releváns. No, hány barátod volt a suliban? És most?
2008. 10. 19. 11:42
C: "Anyád írja helyetted ezt a sok baromságot egész nap?"
Milyen "egész nap"?
Gyorsan gépelek. :)
Hamar megvan, nap közben pedig suliban vagyok.
2008. 10. 19. 11:43
"Majd kirakok ehhez egy szavazást."
A kurucra is rakasd ki, meg a Bombagyárra!
2008. 10. 19. 11:46
Gondolom lehet olyat is, hogy te engedélyezd a beérkezett hozzászólásokat, nem?
Az lenne a legegyszerűbb.
2008. 10. 19. 11:46
Hm. Kifejtettem, hogy szerintem ki a faszfej, sodika meg valamiféle igazat ad nekem nem igazán értem, hogy miben, hol írtam én olyasmit. Ha most ezt a kettőt összekalkulálnám...... :P Gyönyörű. :D
2008. 10. 19. 11:46
C: Annyira senki sem fontos, hogy külön vele foglalkozzanak mindenhol. Ez egy nagy közösség, nem individualisták versengése. (még akkor sem, ha mindenki a saját módján harcol) :)
--- "Az én 'személyeskedő' kérdésem az egész 'munkásságodhoz' releváns"
Általában különben 1-2 barátom szokott lenni suliból, mert nem vagyok társasági típus.
2008. 10. 19. 11:47
Egyem: ---"Gondolom lehet olyat is, hogy te engedélyezd a beérkezett hozzászólásokat, nem?"
Lehet, persze, de az én ízlésemhez az már túl erős cenzúra.
Az utólagos korrekció lesz a jó megoldás.
2008. 10. 19. 11:49
Igazi jó barátok, vagy csak haverok? És ők mit szóltak ehhez az elmebajhoz, amit te hazafiságnak hívsz? Gondolom már a gimiben is hitlerre próbáltál hasonlítani.
2008. 10. 19. 11:49
Pengető: Nem a jelzőidre reagáltam, hanem a tartalomra.
Én már tőletek szelektíven olvasok, a jelzők fölött egyszerűen átugrok.
2008. 10. 19. 11:49
sodika: én nem sunyin utaltam, csak felhoztam a 2 leggyakoribb példát amit az emberek többsége is fel szokott. Ennyi. Én magába az indoklásba kötöttem be, hogy amikor megvádoltak az állami vagyok elpazarlásával te azt hoztad fel mentségnek, hogy ott a 200 milliós portál. Képzeld, engem az is zavar, meg a jóval drágább esztergomi honlap is ( http://vastagbor.blog.hu/2008/09/15/a_200_millios_kormanyszovivoi_honlap_maris_tulszarnyalva ). Meg zavar a 4-es metró túlköltekezése is, meg a drágább autópályák is, de ezek mellett zavarnak azok is, amikor a kis ember azt hiszi ez mentesíti.
A Gárda perről csak a hülye nem látja, hogy egy pótcselekvés. Hiába tiltják be a szervezetet, másnap másnéven újjáalakul, de ha esetleg nyerne a Gárda akkor se történik semmi. Az egész per egy nagyhalom pénzkidobás.
2008. 10. 19. 11:50
C: ---"Igazi jó barátok, vagy csak haverok? "
Előbbiből csak 1-2.
---"És ők mit szóltak ehhez az elmebajhoz, amit te hazafiságnak hívsz?"
Az, hogy csak azonos politikai véleményen lévő emberek lehetnek barátok, elég elmebeteg gondolat, nem gondolod?
2008. 10. 19. 11:51
Mondjuk sunyi utalásból van itt a blogon bőven. Sodika elég kétértelmű tud lenni, mikor másnak a halálát kell kívánni.
2008. 10. 19. 11:52
k0zi: "Az egész per egy nagyhalom pénzkidobás."
Ja...
Hát ILYEN VONATKOZÁSBAN abszolút igazad van. Viszont ez ügyben nem nálam kell reklamálni, hanem a felperes ügyészségnél, meg például a MAZSIHISZ-nél..
Az alperesi oldalon igencsak furcsa gondolat bárkit is számon kérni egy per költségessége miatt.
2008. 10. 19. 11:54
C: ---"Sodika elég kétértelmű tud lenni, mikor másnak a halálát kell kívánni"
Hát, az uszító magatartás bűncselekmény, ezért ott indokolt is a körültekintően megformált retorika. xDD
2008. 10. 19. 11:54
"Én már tőletek szelektíven olvasok, a jelzők fölött egyszerűen átugrok."
HAHAHAHA! Ha ez a megf. olvasási technika, akkor viszont te miért tűzdeled tele a mondandódat (sokszor érdemi tartalom helyett!!!) jelzőkkel????
Köszi, ez most jólesett. Megint kiröhögtelek. :DDD
2008. 10. 19. 11:55
"Az, hogy csak azonos politikai véleményen lévő emberek lehetnek barátok, elég elmebeteg gondolat, nem gondolod?"
Én csak azt mondom, hogy NEKED biztos nincs olyan barátod (nekem van), aki más politikai véleményen van, mint te. Mert aki más véleményen van, az szerinted cionista materialista liberálbolsevik, azokkal meg nem barátkozol.
2008. 10. 19. 11:56
91. nem hogy nem barátkozik, hanem megfelelő retorikával bizony ki is írtaná őket ugyebár, lásd 89-es....
2008. 10. 19. 11:56
Szóval, mit szóltak hozzá? Még mindig a barátaid a sulis cimborák?
2008. 10. 19. 11:58
C: Ez így nem teljesen igaz.
A fidesznyál-hívők például határesetek.
De még a szoci-hívők is, ha mondjuk azért csápolnak nekik, mert be lettek hülyítve a neolib 'nincs ingyenebéd, nyomor = haladás' doktrinával.
Az ilyen embert nem kiirtani kell, hanem felvilágosítani.
2008. 10. 19. 11:58
"Hát, az uszító magatartás bűncselekmény, ezért ott indokolt is a körültekintően megformált retorika."
Ez azt jelenti, hogy uszítanál szívesen, ha nem ítélnének el érte? Ez most releváns. Igen vagy nem?
2008. 10. 19. 12:01
Pengető: Az én jelzőim a megfelelő helyen vannak, és a mondanivalóm érdemi részét képezik.
___
C: HA HA HA!
Azt mondod, van olyan barátod, aki más politikai véleményen van, mint te, de közben jobboldalinak tartod magad, tehát nyilván olyasvalakire utalsz, aki balos.
Pedig itt nincs SEMMI különbség, elvégre valójában te magad is balos vagy.
2008. 10. 19. 12:02
C: "uszítanál szívesen, ha nem ítélnének el érte?"
Aki a nemzet ellensége, kevés könyörületet érdemel, mert a nemzeti túlélés mindenek felett való.
2008. 10. 19. 12:04
Nem válaszoltál, mert félsz. Nos, mit szóltak hozzá?
2008. 10. 19. 12:05
"Aki a nemzet ellensége, kevés könyörületet érdemel, mert a nemzeti túlélés mindenek felett való."
Ez igent jelent? Igen vagy nem?
2008. 10. 19. 12:06
Kérlek szépen, a jelszó a tolerancia.
Amíg az illető csak azért nincs veled a harcbam, mert politikailag érdektelen (nem foglalkozik közélettel), addig nincs ütközés sem.
2008. 10. 19. 12:07
"Pengető: Az én jelzőim a megfelelő helyen vannak, és a mondanivalóm érdemi részét képezik."
Hahahahahahahaha. Ne röhögtess már.
Vagy na jó, komolyan veszem: Tényleg a jelzőid az érdemi mondanivalóid? Hm. Szánlak.
___________________________________
Hmmm, megint nyomod a jelzőket C-re, jobbos, balos. Értelmetlenül.... Téged idéznélek:
"A XXI-ik században a jobb -és baloldali felosztás értelmetlen."
LOL
2008. 10. 19. 12:07
C: "Ez igent jelent? Igen vagy nem?"
Ez azt jelenti, hogy - ahogy Morvai Krisztina is mondja - a magyarok ellenségeinek ideje lenne már NAGYON-NAGYON RETTEGNIÜK!
2008. 10. 19. 12:07
Hát a 100-as megint nem válasz. Hogy lehetsz ennyire gyáva?
2008. 10. 19. 12:08
100. Ez tudod mit jelent? Véleménydiktatúrát. A véleményszabadság eltiprását. Aki pedig ilyesmire vágyik, annak kell betapasztania a száját. JÓ, tudom lehet más a vélemény, csak ne legyen kimondva. Na, hát ilyen szinten vagy te.....
2008. 10. 19. 12:09
"Ez azt jelenti, hogy - ahogy Morvai Krisztina is mondja - a magyarok ellenségeinek ideje lenne már NAGYON-NAGYON RETTEGNIÜK!"
Nem a "magyarok ellenségeiről" kérdeztem, hanem rólad. Uszítanál, ha nem ítélnének el miatta? Erre kérek egy szavas választ.
2008. 10. 19. 12:09
Pengető: ---"megint nyomod a jelzőket C-re, jobbos, balos"
Ő maga használta saját magára korábban, hogy jobbos, ezért írtam ezt. De jó, akkor legyen nemzeti / nemzetellenes.
---"Tényleg a jelzőid az érdemi mondanivalóid?"
Nem, de szerves részét képezik.
2008. 10. 19. 12:10
102. Újra ,s újra meg fogom kérdezni!!! Mégis mitől kéne rettegni? Morvai fogcsikorgatásától, te videóidtól, vagy az alkesznáciktól? :D
De legyünk már pontosabbak. Az igazi magyarok ellenségei TI vagytok.
2008. 10. 19. 12:10
"Ölni még nem ölt, de csak azért, mert azt Magyarországon komolyan veszik. 6-8 évet is adnak érte."
/Sándor György/
2008. 10. 19. 12:12
C: ----"Nem a 'magyarok ellenségeiről' kérdeztem, hanem rólad"
Ami a magyarok ellenségeinek rossz, az nekem jó.
---"Uszítanál, ha nem ítélnének el miatta?"
Hogy megfelelő háttérerő esetén a marketing, vagy inkább a stratégia lenne-e testhezállóbb számomra, tényleg jó kérdés... De ezt majd nyilván eldöntjük az esetleges hatalomátvétel után. :)))
2008. 10. 19. 12:13
Egyszer volt, hol nem volt egyszer egy náci, aki imígyen danolászott jó kis lincselős hangulatában:
“Kossuth Lajos tudta előre,
Hogy a többség a halálba fut.
Eszünk, iszunk, az Istent várjuk,
S ha szerencsénk van, a koncból is jut.
Ejj, Élet, be gyöngy Élet
Ennél szebb sem lehet,
Csak az gyüjjék Magyarhonba,
Aki ilyet szeret.”
Ejj, be várta már, hogy jöjjön valaki, akit utálhat.
2008. 10. 19. 12:13
jobbos/balos ból legyen nemzeti/nemzetellenes. Ez utóbbi meg ugye ti határozzátok meg. LOL.
Annyira szeretem, hogy néha te magad is beismered valamilyen formában (noha nyilván nem ez volt a cél), hogy politikai analfabéta vagy.
2008. 10. 19. 12:14
choffman: Közvetlen erőszakban én soha nem vennék részt, még a nemzetellenségekkel szembeni polgárháború esetén sem, mert nekem más a stílusom. :)
2008. 10. 19. 12:15
Pengető: "politikai analfabéta vagy."
Ugyan már! A retorika néhol lehet pontatlan, ha a beszélgetés jellege éppen nem követel meg akadémiai pontosságot.
2008. 10. 19. 12:15
SOdikát hallották az erőszakellenest. Tudod aki erőszakellenes,az a vélt/valós ellenségeivel szemben is az. Rólad ez nem mondható el.
Tudod, aki toleráns, az akkor is toleráns, ha a neki nem tetsző vélemény elngzik és el is hangozhat.
Rólad ez nem mondható el.
stb, stb, stb...........
2008. 10. 19. 12:16
113. Én nem a retorikádról beszéltem, hanem arról, hogy értelmetlenül jelzőzől minden egyes alkalommal. És minekután ez ténykérdés, így erről nem is nyitnék vitát.
2008. 10. 19. 12:17
Kérdés: Ha nem ítélnének el miatta (mert mondjuk nem lehetne kideríteni neved, címed), akkor uszítanál-e? Erre kérek egy választ ezek közül: igen, nem.
2008. 10. 19. 12:17
Pengető: Minek legyek pont én erőszakos? Vannak elegen arra. Én máshol leszek inkább hasznos. :)))
---"akkor is toleráns, ha a neki nem tetsző vélemény elngzik és el is hangozhat"
Az ellenvélemény még nem jelent NEMZETELLENES VÉLEMÉNYT. A nemzeti radikális oldalon belül is vannak viták ugye. A vita jó. A nemzetellenesség viszont nem jó, mert az kemény büntetést érdemel.
2008. 10. 19. 12:18
Más a stílusod? Hmm. Lássuk csak. Igen. Ettől biztosan erekciót kapsz:
Íróasztal dukál, kényelmes bőrgarnitúra, tizenötszörös minimálbér (minimum!), külön titkárnő, valamint a falon az aktuális hős, aki az I.G.A.Z.S.Á.G.O.T. elhozta a földre.
2008. 10. 19. 12:18
C: "mert mondjuk nem lehetne kideríteni neved, címed"
Én soha nem írok semmit anonim módon. :)
Nem vagyok olyan ócska, bújkáló féreg, mint ti.
2008. 10. 19. 12:19
Kérdés: Ha nem ítélnének el miatta (mert mondjuk nem lehetne kideríteni neved, címed), akkor uszítanál-e? Erre kérek egy választ ezek közül: igen, nem.
2008. 10. 19. 12:20
choffman: Kihagytad azt a titkárságvezetőt, aki a halálos ítéleteket írja alá helyetted. hogy azzal se neked kelljen fáradozni. xDD
2008. 10. 19. 12:21
C: Soha nem uszítanék névtelenül. Ugyanis nem vagyok olyan szar sunyi, bújkáló senkiházi, mint ti.
2008. 10. 19. 12:21
117. Megint csúsztatgatsz.
Az erőszakos és az erőszakellenes nem egymás ellentéte. Ha valaki erőszakellenesaz nem úgy az, hogy a háttérből nézi, míg más elvéágzi az erőszakos piszkosmunkát. Ne hazudozz. Te erőszakpárti vagy. Csak csinálja más. Tehát a legférgesebb fajta.
2008. 10. 19. 12:22
Ha névvel és címmel áthallásosan gyűlöletet szít, az anonim módon nem csak hogy uszítana, de golyót is röppályára állítana.
Egyébként SoDi, tudod mi Magyarország szégyene?
Az, hogy _törvénybe kell iktatni_ azt,hogy ne lehessen emberek kiirtására buzdítani, még áttételesen sem.
Nem a zsidók miatt van gyűlölettörvény, hanem _miattatok_.
2008. 10. 19. 12:22
122. A különbség annyi, hogy mi egyáltalán, még burkoltan sem uszítunk, ellentétben veled ugyebár.
2008. 10. 19. 12:24
"Soha nem uszítanék névtelenül. Ugyanis nem vagyok olyan szar sunyi, bújkáló senkiházi, mint ti."
És ha nálatok lenne a hatalom? Uszítanál névvel, címmel?
2008. 10. 19. 12:25
Morálisan melyik helyénvalóbb?
Név nélkül nem uszítani, vagy névvel áthallatni a gyűlöletet megfelelő retorikával?
2008. 10. 19. 12:25
Pengető: "Te erőszakpárti vagy. Csak csinálja más."
Ezt általában nem is kell kérni.
A kérés is büntetendő ugyanis.
De nincs szükség rá - szerencsére :))
KÜLÖNBEN AZT, HOGY A NEMZET ELLENSÉGEI NÉHA MEGKAPJÁK A MAGUKÉT, IGENIS KELLEMES ÉRZÉS LÁTNI. ÉS ONNAN ISMERSZIK MEG A CIONISTÁK ÁLTAL BEHÜLYÍTETT ÓCSKA, BIRKA LUMPENPROLI, HOGY NEM KÉPES ÁTÉREZNI EZT A MAGYARSÁG KIBONTAKOZÓ ÖNVÉDELME FOLYTÁN FELSZABADULÓ EUFÓRIÁT, MERT MÁR ANNYIRA HÜLYE, HOGY ELTŰR MINDEN SZART, ÉS IDEGES, HA MEGBOLYGATJÁK A VÁGÓHÍD ÓLJÁBAN, PEDIG OTT OLYAN JÓ ÉRZÉS DAGONYÁZNI!
2008. 10. 19. 12:27
Miért kiabálsz?
2008. 10. 19. 12:28
choffman: "anonim módon nem csak hogy uszítana"
Én anonim módon soha nem írok semmit.
MONDOM, hogy én nem vagyok olyan gyáva féreg, mint ti!
---
C: "És ha nálatok lenne a hatalom?"
Az már nem "uszítás" lenne, hanem kormányzati kommunikáció xDDDD
2008. 10. 19. 12:30
De itt a normális nemzeti élet legnagyobb ellenségei ti vagytok. Bizony.
Az önjelölt magyarságmentők, akik még rasszista, antiszemita, kirekesztő, erőszakos, stbstb, kívánt aláhúznadó) mivoltukat is retorikával tagadják folyton, pedig se így, se úgy nem kellenek a többségi nemzetnek.
2008. 10. 19. 12:31
Általános jelenséget írtam le, nem tehetek róla, hogy magadra veszed és magyarázod a bizonyítványodat.
2008. 10. 19. 12:33
Ez azért van, Pengető, mert mi sem rasszisták, sem antiszemiták, sem kirekesztők, sem pedig erőszakosak nem vagyunk. És ez nem retorika, ez tény.
Szélsőséges az, aki nem érzékel árnyalatokat, és mindenkit antiszemitának bélyegez, aki nem a cionisták seggét nyalja.
2008. 10. 19. 12:33
Na jó, van egy kis dolgom...
Majd este leszek.
2008. 10. 19. 12:34
Tehát csak a cionizmus lehet szélsőséges, a nácizmus nem, jól értem szavaidat?
2008. 10. 19. 12:35
Az a baj Sodika, hogy nem érted. Nem az zavar minket, hogy uszítasz, vagy retorikával csomagolva éppenhogy nem uszítasz, csak nyomod a dumát meg ilyesmi. Nem zavar, hiszen átlátunk rajtad.
Ami zavar, hogy mindemellett és eközben te lélek nyugalommal közlöd, hogy erőszakellenes vagy. És ez még mindig hagyján, de TE EL IS HISZED MAGADRÓL!!!!!
ÉS ez az erőszak csak egy példa. Rengeteg dolgot be lehetne ide illeszteni.
2008. 10. 19. 12:36
Bizony, ma megtudtuk, amit már régóta sejtettünk: sodi csak azért nem trombitálná körbe az 50 darab alkoholista munkanélküli futballhuligánt, és csak azért nem akasztatna fel minket, mert akkor lecsuknák. Ez az egy, ami visszatartja ezt a szerencsétlent, akinek ez lenne a legnagyobb öröme elbaszott életében. Köszönjük.
2008. 10. 19. 12:36
Csak nem a szokásos vasárnapi kereszt? :)
Egyébként tudtad, hogy az "Isten" és az "Ördög" szó közötti kapcsolatból levezethető matematikailag a kereszt, mint forma?
2008. 10. 19. 12:36
Sodi most írtad le, hogy neked személyesen nem kell erőszakosnak lenned, ert más úgyis az, és ez milyen jó. MOST ÍRTAD LE! Hogy van pofád utána képernyőre vetni, hogy "mi nem vagyunk erőszakosak"???? Nem sül le a bőr a képedről?
2008. 10. 19. 12:39
Pengető. Ez az ember így viselkedik, ha sarokba szorítják. A kommentekre egyenként válaszol és gyorsan. Azt nem nézi, hogy ez nem mond-e ellent valami korábbi agymenésének. Hamar vissza akar vágni, és nem gondolkodik, csak ír. Ennyire kell komolyan venni.
2008. 10. 19. 12:40
Szánalmas.
2008. 10. 19. 12:40
Én tudom mennyire kell komolyan venni, én folyton azon dolgozom, hogy legalább magát komolyan tudja venni. Mert ha jelen állapotban ezt teszi, akkor kár, hogy bezárták a lipótot. A cionisták ugyebár. :DDD
2008. 10. 19. 12:44
Pengető: Nincs itt semmi ellentmondás.
Mi nem erőszakosak vagyunk és leszünk, hanem erősek.
Ahogyan ezt Budaházy is megfogalmazta.
Az erőszak értelmetlen, az erő üdvös.
No de majd jövök vissza.
2008. 10. 19. 12:48
"Erős" helyett inkább "értős" lehetne a teljes lakossága a Földnek.
2008. 10. 19. 12:50
Endi a tipikus jellemkurva. Festi magát szavakkal, miközben amit csinál, az totálisan ellentétes ezzel.
Az az ember, aki azt hirdeti magáról, hogy ő milyen jó és rendes ember, miközben rugdos egy földön fekvő hajléktalant.
"Ó, hogy én milyen jó ember vagyok...baszd meg az anyád, te tetű, nesze...de tényleg, én másokért élek, mindent nekik rendelek alá...kurva anyád, összevérezted a cipőmet, nesze még egy, te geci...Teréz anya hozzám képest ipari tanuló...hát nem megdöglött ez a szardarab."
Nincs semmi baj azzal, ha valaki agresszív. Én is az vagyok. De én ezt vállalom mindenhol...
2008. 10. 19. 12:54
143. Ez nem más, mint terminológiai kötözködés. De legalább jól illik abba a mondandókörbe, amit képviselsz, és egy szóval szoktam jellemezni: értelmetlen.
Ez van a többivel is. kirekesztő, rasszista, antiszemita STB. Úgy tagadjátok, hogy a kifejezésbe köttök bele, de ez a lényegen nem változtat. Sőt, szánalmas cimborám, még a beszédhibáddal is ezt csináltad. Nem érted, hogy szinte tökmindegy, hogy minek nevezed??? A lényeg ugyanaz. És ezt érdekes módon a ti bensőséges törpekisebbségeteken kívül MINDENKI látja.
2008. 10. 19. 12:58
"Endi a tipikus jellemkurva. Festi magát szavakkal, miközben amit csinál, az totálisan ellentétes ezzel."
Istenem, mennyire pontos! :)
2008. 10. 19. 13:15
a kurva anyjukat, nem nemzeti csúcs kell ide, hanem vörös khmer, meg sok meszegödör....
2008. 10. 19. 13:16
meszesgödör, tele burzsujjal
2008. 10. 19. 13:33
A "burzsuj" francia jövevényszó, eredeti jelentése: "polgár". Szegény magyar narancs meg ne tudja, hogy már nem szeretik, már nem nézik el savanyúságát. Akkor ezek szerint elmondható, hogy a XXI. században Magyarországon mintegy 3 és fél, négy millió áldozatot tartotok reálisnak a magatok részéről, ami könnyen felkúszik hatra is - teljesítve a tervet, idevéve a roma és zsidó lakosságot (hiszen eddig azokkal volt bajotok csak, a polgárok új ellenségkép nálatok) -.
Szép, mit ne mondjak.
Az Isten ne adja elvtársak, hogy én legyek a király.
2008. 10. 19. 15:47
http://www.bombagyar.hu/index.php?post=1477
2008. 10. 19. 15:58
Na kíváncsi vagyok, erre mit ír pupikánk...
2008. 10. 19. 15:58
"Akik maradtak, a társadalom nagyon kis szeletét képviselik: a klasszikus munkásosztály utódját, az urbánus dolgozó embert."
Ez a sopredek meg csak nem is munkasosztaly sajnos, azoknak nincs erre idejuk.....
"nincs országosan elismert saját értelmisége"
Hat ha valami, akkor ez szentigaz, meg csak ertelmiseghez hasonloja sincs, persze, definicio szerint nem is lehet, aki valodi ertelmisegi nem keveredik korpa koze, mert felfaljak a disznok.
"Az is teljesen mindegy, hogy az ország ismeri Morvai Krisztina, Vona Gábor vagy Toroczkai László nevét. E nevek mögött azonban nincs valódi tartalom."
Bizony bizony, az egvilagon nincs semmi tartalom a gyuloleten kivul. Vegre tomibaba is rajott. Ideje volt. Endi meg 50 evig mondogatna, hogy mar a gyozelem kapujaban al, talan most radobben. :-)))
"legalább négy-öt (vagy negyven-ötven) szimpatizáns, akik a kocsmában kikiáltják a helyi szervezetet."
Megegyfroccsot!
"A Jobbik nagy hibája, hogy azt sugallja, képes a változtatásra, ha bekerül a Parlamentbe. De nem fog."
En is ezt mondom evek ota, koma.
"S ez az elnökség rendíthetetlenül hisz abban, hogy már lábuk alatt a piros szőnyeg, amely a Parlamentbe vezet."
A, nem baj az, majd lehet valasztasi csalasrol almodozni megint, amikor jon a pofara eses. :-)))
"A Jobbikot nem veszi komolyan a Fidesz, éppen azért, mert nekik vannak profi politikai elemzőik."
Nyilvan nem, ez kinek ujdonsag?
"Választóik, állítólagos támogató tömegük nem más, mint fanatizált tüntetők hada"
Tehat a sopredek. A valos es a fantaziasopredek.
2008. 10. 19. 16:09
Szóval a zsidóirtás további bizonytalan időre elhalasztva, a weimarizálódás tovább folyik, Endi sírni fog...
2008. 10. 19. 16:25
chofman, nektek mindig ez a 6 miliós szám jön ki???)))))))amugy meg ki franc akar itt zsidót írtani???ez akkora baromság......
2008. 10. 19. 16:30
én már majd ugyanezt leírtam , amit most tomcat.......azt írta rá sodi, hogy nem baj, ha kevés a radikális, csak lelkesek legyenek, vagy valami hasonlót......
2008. 10. 19. 16:40
G.Banshee: "a weimarizálódás tovább folyik"
Lesz annak vége is. :)))
2008. 10. 19. 16:47
Endi milyen erzes latni, hogy soha az eletben nem lesz tized annyi eszed sem mint tamasmacskanak? Szar?
2008. 10. 19. 16:54
Tomcat-nek most igaza van.
De én is írtam már arról, hogy a Jobbik gány.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/03/19/Nemzeti_epitkezes/
Tehát nincs ebben semmi újdonság.
___
Magamtól idéznék:
"Hogy mit gondolok a saját magát egyedüli legitim nemzeti erőnek tekintő (tehát erősen Fideszesedő), a tőle független összes civil kezdeményezésben ellenfelet látó Jobbikról.... "
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/05/03/Politikusok_bazmeg/
2008. 10. 19. 16:56
fixpont: "Tamásmacskának" nem lesz egyetemi diplomája :)
Erről ennyit.
2008. 10. 19. 16:57
Pupikám, neked sem...
2008. 10. 19. 16:58
Nekem de.
2008. 10. 19. 16:58
"Lesz annak vége is. :)))"
Endi., Endi, Endi..és ki fog véget vetni neki? A hőzöngő tüntetők? Vagy az egyik pillanatról a másikra radikalizálódott Fidesz? Vagy a nép? Esetleg a széthulló Gárda? Ki?
2008. 10. 19. 16:59
És mikor pupi? Hány év múlva?
2008. 10. 19. 17:03
G.Banshee: ---"és ki fog véget vetni neki? "
Az erő. A nemzetiek ereje.
---"Esetleg a széthulló Gárda?"
Nem hullik szét. Dósát kirúgták a picsába, és kész.
---"Hány év múlva?"
Hamarabb, mint hinnéd.
2008. 10. 19. 17:07
banshee, fáber már késziti az ujabb "y" tervet, aztán majd csak lestek)))))))))))))
2008. 10. 19. 17:08
"G.Banshee: ---"és ki fog véget vetni neki? "
Az erő. A nemzetiek ereje."
Az még egy nyavalyás rendőrsorfal ellen is kevés.
"---"Esetleg a széthulló Gárda?"
Nem hullik szét. Dósát kirúgták a picsába, és kész."
És hány Dósa lesz még? Olvasd el Tomcat írását.
"---"Hány év múlva?"
Hamarabb, mint hinnéd."
LOOOOL!!!
2008. 10. 19. 17:09
Broni: :-DDDDD
2008. 10. 19. 17:09
Elolvastam.
Tomcatnek igaza van.
De akkor is van esély a győzelemre.
Erről majd máskor írok.
2008. 10. 19. 17:12
Endike, aztán olyanok lesztek, mint a Fekete Lovag.
"Egyezzünk ki egy döntetlenben!"
Mikor már se kezetek, se lábatok...
2008. 10. 19. 17:34
"De akkor is van esély a győzelemre."
Eszely az mindig van, de mondjuk inkabb ugy: valoszinuseg, az egyertelmu es szamszerusitheto, mivel Vona valoszinu magara szavaz, ez egy zerustol kulonbozo ertek, kerdes, hogy mennyivel. :-)
2008. 10. 19. 17:54
Endike, te minden tüntetés előtt elmondod:
-"Na, most lesz itt bazmeg."
-"Huszonharmadikán lesz forradalom"
-"Tavasszal lámpavasra kötjük a zsidókat"
És még ilyen kedves vágyálmokat sorolhatnék. Minden alkalommal elhiszed ezeket. És mi a valóság MINDEN EGYES ALKALOMMAL? 50 darab alkoholista munkanélküli futballhuligán szaladgál. Ez a valóság. Fogadjunk, hogy most csütörtökön is várod a forradalmat! Mit gondolsz, milyen eredménnyel zárul majd? Mert számomra egyértelmű: nevetséges bukás lesz.
Ezt ismerte most fel Tomcat (többek között). Ne aggódj, tudom, hogy neked sosem lesz ennyi eszed.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.