Gery buta
Az áldást sodika küldte 2009. február 5., csütörtök - 12:31-korCímkék: gery kozgazdasag marketing
36 komment
Álljon az alábbi beszélgetés elrettentő példaként mindazok számára, akik úgy akarnak közgáz témában megszólalni, hogy fingjuk sincs a témáról, csak egy tíz éves gyerek naiv elképzeléseivel bírnak.
Minden külön kommentár nélkül.
Forrás innen a 'normál' kommentrészből.
- GeryGreyhound- 2009-02-04 21:26:02
Én magam soha életemben nem mondtam, és soha nem is fogok olyat mondani, hogy bármilyen szakma jelentéktelenebb, illetve kevésbé fontos lenne az általam végzett tevékenységnél
wolfgábormájszteres onlánymarketinges karrierről álmodozóként túl sok jogod nem is lenne erre, mert annál a "munkánál" nem sok haszontalanabb és fölöslegesebb létezik :) ...
- sodika- 2009-02-04 22:01:11
Egyébként Schlingloff Sándor és Wolf Gábor vállalkozók ezreinek segített már prosperálóbbá tenni az üzletmenetet, éppen ezért sokkal többet tettek () a magyar gazdaságért, mint a legtöbb ember.
Amit ők csinálnak tehát, az embertársaiknak valódi, kiemelkedően hasznos szolgálata.
- GeryGreyhound- 2009-02-05 08:44:13
... Sodika: rémesen hülye vagy ismét. A marketing semmilyen körülmények között nem termel plusz adóbevételt az országnak. Ha teszemazt van egy robogókat árusító vállalkozás, amely Wolf Gábortól tanult módszerrel értékesítve több robogót ad el, azt a pénz valahonnan máshonnan viszi el. Mondjuk ha van félmilliód, és gondolkodsz azon hogy plazmatévét, vagy robogót vegyél belőle, lehet, hogy Wolf Gábor közbenjárása nélkül a tévét választanád, így viszont a robogót. A félmillió áfája ugyanannyi mindkét esetben, csak nem a műszaki cikket forgalmazó vállalkozás fizeti be a közösbe, hanem a robogós. És ha többen vesznek robogót tévé helyett, akkor a robogós vállalkozás sikeresebb lesz, a műszaki bolt pedig leépítésre kénszerül.
Vagy ami még közelebb áll a valósághoz, vegyünk két egyforma kategóriájú terméket, mondjuk legyen kóla. Ha a Pepsinek jobb a marketingje mint a Coca Cola-nak, akkor 100 emberből mondjuk 60 veszi a Pepsit, 40 pedig Cocát. De ugyanúgy 100 ember vett kólát...
Ez két, rettenetesen leegyszerűsített példa, de a lényeg ez. Ezért mondom, hogy a marketingszakma nem állít elő értéket, mert csak annyit csinál hogy rávesz téged hogy X helyett Y bevételét növeld, X pontosan annyival lesz kevésbé sikeres és jövedelmező, mint amennyivel Y gyarapodik.
- sodika- 2009-02-05 12:19:09
GeryGreyhound:
"A marketing semmilyen körülmények között nem termel plusz adóbevételt az országnak."
Hülye vagy.
Ne akarj közgázban okoskodni, mert nagyon szánalmas.
A marketing igenis adóbevételt és GDP növekedést generál, ugyanis serkenti a gazdaságot például azáltal, hogy fogyasztásra ösztönöz a megtakarítás helyett.Az a pénz ugyanis, ami bankbetétben lapul, nem forog.
Én kérek elnézést. De tényleg.
Ez legalább akkora baromság, mint amikor egy kisgyerek azzal jön, hogy aki sok pénzt keres, az csak a többiektől veszi el, mert a pénz mennyisége mindig ugyanannyi, csupán a megoszlása változik. :)
Egy kisgyerektől ez még elnézhető, egy huszonéves embertől viszont már röhejes.
By SoDI
Eddig 36 komment érkezett (
)
2009. 02. 05. 13:45
A marketing "zsidós" munka. A tőzsdéssel, bankossal, PR-essel, HR-essel egyetemben. Milliós kereset a semmiért, élősködésért...
2009. 02. 05. 13:53
A marketing a vadkapitalizmus egyik terméke, az elsődleges tőkefelhalmozás előtti korokban max. egy cégértábla kihelyezése jelentette a marketinget, mégis jól megvoltak nélküle is az üzletelő felek. A marketing a népbutítás, a birkává degradálás tudománya, mondhatnám úgy is, hogy a gójok kigolyózásának mértéktelen művészete. A lenézésen, a másik ember átvágásán alapul. Minél nagyobbat hazudik minél hitelesebben egy ember, annál több papírmammont kaszírozhat. Színészet és humanitásellenes tevékenység ördögi elegye, mely ellenkezik a spirituális alapelvekkel, én pl. nem is tartom tudománynak.
2009. 02. 05. 13:55
Nézdmár Sodi, lezsidózott a TorSalquist. Minden álmodat vágyadat, életcélodat lezsidózta. Para.... :D
Lenézés, átvágás. Sodi, ez neked menni fog!!!!
2009. 02. 05. 13:57
Sodi semmi értelme vele vitázni mert Gery Greyhound úgysem érti meg amit mondasz.
Jellemzően olyan érveket vonultat fel amelyek csak a hiányos képzettségét bizonyítják.
Az ilyen vitának csak akkor van értelme ha megtudod győzni arról hogy üljön be újra az iskolapadba és tanuljon végre értelmes dolgokat mielőtt kinevetteti magát.
(a filmjei nem rosszak, talán maradhatna annál amihez ért)
2009. 02. 05. 13:57
"egy cégértábla kihelyezése jelentette a marketinget, mégis jól megvoltak nélküle is az üzletelő felek." - igen, innen származik a "jó bornak nem kell cégér" mondás. Sajnos manapság egyre szarabb tablettás borokat próbálnak egyre drágábban eladni egyre csillogóbb és drágább cégérekkel.
2009. 02. 05. 14:14
"Nézdmár Sodi, lezsidózott a TorSalquist."
Idézőjelben van a "zsidós" kifejezés. Így érti meg a legjobban az olvasóközönség a mondanivalóm tartalmát. Amúgy TorSalqVVVV(!!!)ist.
2009. 02. 05. 14:20
Pengető: TorSalqvist egy értékítéletet mondott, Gery pedig szakmailag valótlan tényállításokat. Más szóval: TorSalqvist álláspontja legitim vitaalap, Gery Greyhoundé nem az. :)
2009. 02. 05. 14:25
Egyébként az én véleményem az, hogy ha egy jóléti piacgazdaságban élünk, akkor szükség van a marketingre, mert anélkül az ember nem igazodik el a kínálat bőségében.
Valóban akad, aki a marketinget átvágásra használja fel, azonban neki nem is lesz visszatérő ügyfélköre. Aki normálisan marketingel, az csupán abban segít a vevőinek, hogy rájöjjön, pontosan mit igényelnek.
Tegyük fel, tévét akarsz venni. Ha nem ismered a tévéket, tudod, mik lehetnek az igényeid? Ugye hogy nem. :)
Erre jó a marketing.
---
Na persze Hunniában már erősebb lesz a központi irányítás, de nem is arról beszélek, hanem a most érvényes valóságról. :)
2009. 02. 05. 14:28
Krónikásunk, holnap Tomcatper. Elmész dokumentálni?
Vagy nem mersz?
2009. 02. 05. 14:30
De, elmegyek.
2009. 02. 05. 14:34
Az iskola maga is a marketing része, lia. Leérettségizel, és azt hiszed(most épp a témával kapcsolatbani példa), hogy a bank valós bevételből ad ki hitelt.
Át is mossa az agyadat, sodi. Azt hiszed, végül jóra vezet elhitetni a hóemberrel, hogy hasznára van a melegvíz. Ez a marketing lényege.
Mindezt úgy, hogy közben az agarakkal is együtt futsz, és a rendszer megdöntéséről beszélsz, aminek fogaskerekévé próbálsz válni már évek óta, nem sajnálva időt, pénzt, energiát.
Ha ebben a gondolkodásban van is logika, én bizisten nem látom.
2009. 02. 05. 14:35
"az ember nem igazodik el a kínálat bőségében"
Bazdmeg, lehet Te nem igazodsz el, de a normális ember igen!
2009. 02. 05. 14:40
"Egyébként az én véleményem az, hogy ha egy jóléti piacgazdaságban élünk, akkor szükség van a marketingre, mert anélkül az ember nem igazodik el a kínálat bőségében."
Jóléti piacgazdaságban élünk? Persze Kongóhoz képest biztosan...
"Valóban akad, aki a marketinget átvágásra használja fel, azonban neki nem is lesz visszatérő ügyfélköre. Aki normálisan marketingel, az csupán abban segít a vevőinek, hogy rájöjjön, pontosan mit igényelnek."
Ez olyan, mint a liberális duma a szabad piacról. Elméletben szépen cseng, csak épp a gyakorlatban nem működik... világválság lett ugye a vége a globális átvágásnak. A Tescoba is visszatér az ügyfélkör, holott szemetet etetnek nemzetekkel. Dehát ó'ccsó.
2009. 02. 05. 14:46
A bombagyáriak mai viccei:
Blogin bevetési kesztyűs ökle az egyetlen, ami a royal flush-t is üti.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Az éjszakában, egy sötét, kihalt utca sarkán Dragon64 odaugrik egy sétáló hölgy elé:
- Adjon azonnal egy ezrest, mert különben olyat teszek, amilyet még soha életemben!
Mit tehet a megrémült nő? Odaadja a pénzt, azután megkérdi az útonállót:
- Mégis, mit tett volna, ha nem adom oda?
- Elmegyek dolgozni vagy pedig koldulni a Bombagyárba.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Tomcat a vízparton sétál . Egy kissrác kiszúrja és megkérdezi : - Kopaszbácsi, neked miért van ekkora hasad ? - Azért, hogy a strandon is nyugodtan leszophass, mert árnyékban lesz a fejed bazmeg.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////
Doktor úr, ha üres a gyomrom, megfájdul a fejem – panaszkodik a rendelőben Dragon.
Az orvos elgondolkodik, majd így szól: -Nem lehet összefüggés a két dolog között, mert akkor a gyomra állandóan fájna!
---------------------------------------------
Bíró Tomcathoz:
- Kéri a következő kérdést, vagy megáll három évnél?
---------------------------------------------
A betörő véletlenül Dragon64 putrijába tör be, aki mély álmából felriadva ezt hallja:
- Pénzt vagy életet ! - és ráfogja pisztolyát Dragonra.
A koldus felül, mohón előrenyújtja a kezét, és így kiált:
- Pénzt ! Pénzt ! Pénzt !
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Tomcat karrierjének legmagasabb pontján:
http://www.hirextra.hu/data/Image/2008/kulfold/majus/07/Drog/drog_03.jpg
2009. 02. 05. 14:50
P: Amit mondtam, az egészen konkrétan tankönyvi magyarázat. Azzal vitatkozol. xD
Erről ennyit.
---
TorSalqvist: ---"Jóléti piacgazdaságban élünk? "
Ha nem is jóléti, benne van az alkotmányunkban, hogy "szociális piacgazdaság". A gyakorlatban persze nem az, de még mindig jobb, mint a vadkapitalista USA, ahol valóban hagyják meghalni a pénztelen betegeket.
---"A Tescoba is visszatér az ügyfélkör, holott szemetet etetnek nemzetekkel."
A Tesco el is mondja a gazdaságos termékeivel, hogy ez most éppen szemét. :)) Olyannyira így van ez, hogy ha egy gazdaságos termékük TÚL JÓ minőségű, akkor szándékosan lerontják, mert csak úgy felel meg a 'gazdaságos' kitételnek.
És ez nem, nem vicc. :)))
Bizony-bizony... Ott a marketingesek néha direkt utasítják a gyártókat a minőség lerontására, védendő a 'gazdaságos' védjegy hírnevét.
Külön osztályuk foglalkozik vele, hogy nehogy TÚL JÓ legyen ott bármi is. :) Ez is a marketing része. Mindenkinek azt adja, amit akar.
Ha valaki szemetet akar, azt kapja meg, ha valaki minőséget akar, akkor pedig azt.
2009. 02. 05. 15:22
"Tegyük fel, tévét akarsz venni. Ha nem ismered a tévéket, tudod, mik lehetnek az igényeid? Ugye hogy nem. :)
Erre jó a marketing."
Na, persze. Ha a marketingre hallgatnék, akkor a 12 megapixeles Samsung mobiltelefont választanám a 8 megapixeles Canon DSLR helyett. A marketing nem ad választ arra, hogy mik az igényeim, hanem ostoba módon, engem hülyének nézve próbál mesterséges igényt gerjeszteni, és eladni a szart valami haszontalan extra funkcióval. Nem tudom, hogy tévéknél mivel vakítják az embert, de én általában ha venni akarok bármilyen műszaki cikket, utánanézek. Legyen az PDA, fényképezőgép, videókártya vagy bármi más. Amelyikről szebbet írnak a tesztekben, azt fogom megvenni (persze, már létezik a marketingnek az a leggusztustalanabb és legaljasabb formája, hogy szaklapok befolyásos újságíróit fizetik le hogy írjanak egy pozitív cikket az ő termékükről)
2009. 02. 05. 15:25
Ezt is nézd meg macs ne csak az előzőeket - Az igazság SodI-ról - ban !
macstappancsok éke a hétvégi fürdés után:
http://www.foundshit.com/pictures/animals/rachachuros-seasonging-ad.jpg
2009. 02. 05. 15:25
Újabb Sodi axióma: "Amit mondtam, az egészen konkrétan tankönyvi magyarázat."
Tehát amit egy tankönyvben leírnak, az igaz!
(Tudod, sok szart is tudnak a könyvekben összehordani...)
2009. 02. 05. 15:32
Korlov és menyasszonya:
http://www.podpivo.com/news/2008/beer-festival/ochakovo-transvestit.jpg
2009. 02. 05. 15:57
Béküljünk ki macs !
Én megduglak te pedig befejezed az intim képeim belinkelését.
Oké ?
2009. 02. 05. 16:12
Azt elb@sztad Korlov !
Mit küldtél nekem tegnap ? Na ?
Nem esik le ?
Ezt küldted nekem tegnap:
http://i161.photobucket.com/albums/t231/skylark999/Miss_Piggy_In_Pink_165218.gif
(tudod hogy undorodok a képemtől)
2009. 02. 05. 16:16
Tessék ! Ez a fiatalkori képed megfelel te zsírdisznó ?
http://farm3.static.flickr.com/2302/1916900131_de9cacd295.jpg?v=0
2009. 02. 05. 16:23
Sodi, te úgy nyomatod itt a szélsőliberális dumát, hogy komolyan kezdem elhinni, hogy zsidó vagy.
2009. 02. 05. 16:31
SODI !!!!!!!!!
mikor reklámozol már ?
http://sodifanclub.freeblog.hu/
2009. 02. 05. 16:37
Miért nem a zsindexen vitatkoztok zsidók ? Ott csak egymás hátsófelét nyaljátok ?
Igazad van SoDi a nézeteidet illetően, max. annyival egészítenélek ki hogy Gery nemcsak hogy buta hanem még tudatlan és tapasztalatlan is azonkívül hogy tanulatlan.
23.C sem különb Gerynél.
2009. 02. 05. 16:42
A szabadkereskedelemmel, mint szép példával meg ne gyere, mert a "jóléti társadalom"-mal együtt tökéletesen kizárják egymást.
Egy jóléti társadalomban minden embernek meg van mindene, a szabadkereskedelemnek pedig örökös hiányra van szüksége, ahhoz, hogy fenn maradjon. Éppen ezért a marketingnek nem érdeke egy jóléti társadalom kialakítása.
Szabad kereskedelem: Aki erős, taposson, aki kicsi, haljon meg.
2009. 02. 05. 16:53
Reni: ha az értelmiség olyan, mint sodi, én szívesebben vagyok egy tanulatlan bunkó akinek még megvan a józan paraszti esze :) Egyébként érdekes, vannak Sodika értelmezésében is értelmiségi = diplomás ismerőseim, és egyrészt egyikük sem jött még ezzel a felsőbbrendű dumával, másrészt egyikük sem verte a mellét hogy ő értelmiség, bezzeg én, mit keresek a társaságában. Megjegyezném, a feleségem is egyetemet végzett, 8 éve vagyunk együtt és eddig még sosem reklamált... Fura, hogy csak sodikának ilyen nagy dolog ez. Talán mert ebben éli ki a frusztrációját, amiért egy diplomán kívül mást nem igazán tud felmutatni? Nem tudom, de annyira nem is érdekel már...
2009. 02. 05. 16:54
Ja, bocsánat, egy <b>leendő diplomán</b> kívül mást
2009. 02. 05. 17:01
A tv példa pedig külön vicc. A marketing tényleg tesz róla, hogy az a bunkó hóember megvegye a melegvízet :)
Így az ember még külön hitelt vesz fel azért, hogy síkképernyős plazmatvn mosathassa az agyát órákon keresztül naponta.
Már rég nem információforrás.
2009. 02. 05. 17:11
Homoszexuális férfipartnert keresek!
2009. 02. 05. 17:12
Homoszexuális férfipartnert keresek!
2009. 02. 05. 17:13
Dragon itt vagyok én neked.Már a travik nem is jók?
2009. 02. 05. 18:05
31.-32.
Korlov zsidó ezen egy pillanatig sem csodálkozom !
Miért nem próbálkozol macs barátnődnél ő aztán igazán univerzális minden tekintetben mint tapasztalhattad.
Egyszer röfög másszor visít neked amikor tolakodsz a lábai között.
Különben pedig az idei a pinkdisznó szent éve a szecsuáni merakkák szerint úgyhogy még az is lehet hogy istennő lesz macstappancsröfiből ha felcsinálod.
2009. 02. 05. 18:17
33!
Te szerencsétlen fasz.
Nem tűnik fel, hogy Mandy írja a Korlovos, meg Macskatappancsos hozzászólásokat?
Neki szövegeljél, ő a sokszemélyiségű elmebeteg.
2009. 02. 05. 19:01
TorSalqvist: "A marketing "zsidós" munka. A tőzsdéssel, bankossal, PR-essel, HR-essel egyetemben. Milliós kereset a semmiért, élősködésért."
Egyszer azért próbáld ki ezeket az állásokat és rájössz, hogy baromi sok munka és hidd el nem minden ilyen területen dolgozó keres milliókat, megint csak az irigy tudatlanság beszél belőled.
"tőkefelhalmozás előtti korokban max. egy cégértábla kihelyezése jelentette a marketinget, mégis jól megvoltak nélküle is az üzletelő felek"
Igen, mert közel sem volt ennyi ember, közel sem volt ekkora ipar, és nem volt ilyen konkurenciaharc. Hidd el régen is volt marketing, meg PR, csak közel sem volt ilyen hatékony meg ilyen mértékű.
"A marketing a népbutítás, a birkává degradálás tudománya, mondhatnám úgy is, hogy a gójok kigolyózásának mértéktelen művészete."
A fogyasztó három szempont szerint választ: a legdrágábbat, a legolcsóbbat, vagy azt amelyiket ismeri. A marketing célja, hogy ismertté tegye az adott terméket és amikor XY odamegy a polchoz, ahol 10 fogkrém van, akkor az ÉN fogkrémemet vegye le a polcról és ne a konkurens vállalatét.
sodika: "Ha nem is jóléti"
Fenét nem az, ebbe fogunk belepusztulni. Teljesítményünkhöz képest magas nyugdíjak, hatalmas nagy szociális háló stb stb. Lehet fikázni az USA-t, de ott valahogy az embereket arra ösztönzi, hogy gondoskodjanak magukról, ezzel folyamatos fejlődésre és munkára késztetve őket, míg nálunk az a legnagyobb probléma, hogy nagyon sokan nem is AKARNAK dolgozni.
GeryGreyhound: "Na, persze. Ha a marketingre hallgatnék, akkor a 12 megapixeles Samsung mobiltelefont választanám a 8 megapixeles Canon DSLR helyett."
Már az is marketing, hogy ez a két márka jutott eszedbe és nem az LG vagy a Nikon, ezért dolgoznak a reklámszakemberek. Utána gyakran a fogyasztó dönt, de már az is valami, ha a termék bekerül a vizsgálati listádba, hiszen így esély van rá, hogy azt fogod megvenni.
2009. 02. 05. 20:27
Kedves sodi. A markting igenis termel bevételeket. Akiknél termel azok olyanok nint te. Amint meghal miden ember akinél a merketing bevételt termel eljön a földi paradicsom. De ehhez meg kell,
hogy, haljanak a megadfajták. Üdv: gecimanó
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.