Magyarország kivétel :)
Az áldást sodika küldte 2009. február 27., péntek - 0:54-korCímkék: buncselekmeny eu halmai holokauszt jog
75 komment
Na szóval.
- A hír igaz, valóban született egy olyan kerethatározat, ami voltaképpen arról szól, hogy 2010 november 28-ig a holokamu-cáfolást büntethetővé kell tenni az egész EU-ban.
- Valóban van benne egy olyan kitétel, miszerint lehetőség lesz ezt úgy átültetni a nemzeti jogba, hogy csak akkor legyen bűncselekmény, ha „a közrend megzavarására alkalmas vagy fenyegető, gyalázkodó vagy sértő jellegű”.
- Valóban igaz, hogy lesz lehetőség arra is, hogy csak az olyan népirtás bagatellizálása legyen büntethető, melyet az adott ország annak tekint. Ilyen módon tehát az a megállapítás is igaz, miszerint kizárólag a nácizmus elítélése lehet egységes.
AZONBAN
A lényeg NEM itt van. :)
Érdemes volt az előző szemeszterben Halmai Gábor 'kommunikációs jogok' című, specifikusan témába vágó kurzusára járnom, mert így pontosan tudom, hogy mindez miért nem veszélyeztet bennünket.
(Most egy kicsit vonatkoztassunk el attól, hogy a hazai közéletben ki is ez az ember, mert az alkotmányjogászi szakmai tudása teljesen független kérdés attól, hogy emberi minőségét tekintve amúgy értékesebb-e Morzsi kutyámnál.)
Számunkra kizárólag az alábbi bonyolult mondat lényeges.
(Alatta megmagyarázom, hogy pontosan mit jelent)
Kiemelés tőlem.
Ez a kerethatározat semmilyen tekintetben nem kötelezi a tagállamokat arra, hogy olyan intézkedéseket hozzanak, amelyek ellentétesek az egyesülési szabadságra és a véleménynyilvánítási szabadságra, így különösen a sajtószabadságra, illetve az egyéb médiumokon keresztüli véleménynyilvánítási szabadságra vonatkozó alapvető elvekkel, ahogyan azok az alkotmányos hagyományokból vagy a sajtó, illetve egyéb médiumok jogaira, kötelezettségeire és eljárási biztosítékaira irányadó, a felelősség megállapítására vagy korlátozására vonatkozó szabályokból erednek.
Na, ha ez így hosszú, akkor tessék figyelni.
Én sem érteném, ha nem magyarázta volna el Halmai tanár úr.
Így viszont értem.
Összefoglalom öt rövid szóban:
Nem kötelező
emiatt alkotmányt módosítani! :)
Bumm.
- A holokamu-cáfolás büntethetősége Magyarországon alkotmányellenes. Ezt már ezernyi alkalommal megtudhattuk.
- A Fidesz akármennyire is a Likud testvérpártja, soha nem fog beleegyezni egy szólásszabadságot csorbító alkotmánymódosításba, mint ahogyan eddig sem tette.
Végkövetkeztetés: Magyarországon nem fog változni semmi. :)
Nyugodtan le lehet írni tehát 2011-ben is egy olyan mondatot, hogy mondjuk „holokauszt nem volt, hanem lesz, szemét kis tetvek”. :)
By SoDI
Eddig 75 komment érkezett ()
2009. 02. 27. 9:45
Megbízol a zsideszben, nyomorék?
2009. 02. 27. 9:58
Eddig sem módosítottak alkotmányt a diktatúra irányába, és ha nem kötelező (márpedig nem kötelező) ezután sem fognak.
2009. 02. 27. 10:04
http://barikad.hu/node/24910
2009. 02. 27. 10:16
Na ez viszont durva.
2009. 02. 27. 10:38
"Eddig sem módosítottak alkotmányt a diktatúra irányába..."
... milyen naiv vagy. Már Németországban működik a Stasi2.0
És persze Mayarországon minden OK .... hehe .... felettébb vicces alak vagy ....
2009. 02. 27. 10:44
Amit eddig nem tett meg a Fidesz, azt ezután sem fogja megtenni.
2009. 02. 27. 11:06
6. Minden bizonnyal .... nyihahaha ...
2009. 02. 27. 11:26
Sodi te egyébként zsidó-cigány származású vagy részben?
(azt hallottam hogy 1/2 magyar 1/4 cigó és 1/4 zsidó vagy.)
2009. 02. 27. 11:38
a Farkas név már cigány ősökről tanuskodik ... lol
2009. 02. 27. 11:40
Kempelen Farkas cigány volt?
Egyébként aki a származásomra kíváncsi, elolvashatja itt:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/07/28/SoDI_szarmazasa/
2009. 02. 27. 11:59
Endike, a Fidesz úgy táncol ebben a kérdésben, ahogy az Eu. Néppárt fütyül.
Jobb ha már most elkezdesz barátkozni a gondolattal...
2009. 02. 27. 12:00
A származásodat mi támasztja alá azon kívül, hogy te ezt leírtad magadról? Valami beszkennelt dokumentum nincs esetleg?
2009. 02. 27. 12:03
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/07/28/SoDI_szarmazasa/
2009. 02. 27. 12:06
SHALOM IZRAEL!
Sodi blogja a neonáci söpredék szánalmas faliújságja!
Ez még nem is zavarna, de az hogy tagadja a holokausztot amit a hozzá hasonló elállatiasodott
szemét söpredék, emberiség alja fasiszták követtek el a világ legbékésebb legcsodálatosabb népe ellen...
meg más népek ellen is természetesen.
Jelzem hogy már jelentettem róülad te féreg neonáci a Simon Wiesenthal központ megfelelő embereinek, meg a moszadnak, mazsihisznek meg minden olyan szervezetnek akinek az a dolga hogy leszámoljon a neonáci fenyegetéssel.
MEG FOGSZ DÖGLENI!
Jobb ha már most félsz.
2009. 02. 27. 12:09
Tomkett?
2009. 02. 27. 12:10
Nem kell sodit túlértékelni, egy kis jelentéktelen nácicska, még arra sem jó hogy utcai harcokban részt vegyen, gyáva és jelentéktelen.
nem kell félni tőle.
2009. 02. 27. 12:11
Aki még nem olvasta volna:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/07/28/SoDI_szarmazasa/
2009. 02. 27. 12:19
A rejszolást ezentúl nem teszik büntethetővé? Mert akkor sodikára keserves börtönévek várnak... És akkor akkor itt maradunk krónikázva katalizáló egyetemista nélkül... :-(
2009. 02. 27. 12:27
két megjegyzés...:-)
-a börtönben már nem kell rejszolnia, főleg egy 150 kilós cigánykan mellett....
lehet nem véletlenül provokál pereket maga ellen, alig várja hogy csücsüljön egy kicsit.
-a börtönben is van net, ott ugye jár a bűnözőknek a net, tv, fűtött szoba, étel..stb.
csak a becsületes magyar döglik meg az utcákon meg fagy halálra.
2009. 02. 27. 13:54
Igaz-zsidó: LOL
Holokauszt pedig nem volt, hiába fröcsögsz.
2009. 02. 27. 13:57
G.Banshee: ---"a Fidesz úgy táncol ebben a kérdésben, ahogy az Eu. Néppárt fütyül"
IGEN.
Vagyis végrehajt mindent, ami kötelező.
De ami nem kötelező, azt nem hajtja végre. :)
2009. 02. 27. 13:58
Endi, nem veszed észre, hogy ez az igazzsidó egy paródia?
Amúgy meg Magyarországon nem az Alkotmány az elsődleges jogforrás, hanem az uniós jog. Tehát ha az unió azt mondja, hogy módosítani kell az Alkotmányt, akkor az Alkotmány módosítva lesz.
2009. 02. 27. 14:01
G.Banshee: ---"Tehát ha az unió azt mondja, hogy módosítani kell az Alkotmányt, akkor az Alkotmány módosítva lesz."
IGEN.
DE NEM MONDJA!! :-)))
Épp az a lényeg, hogy NEM mondja! :))))
Ha nekünk így jó, akkor MEGENGEDI, hogy így maradjon. Olvasd csak el. :))
2009. 02. 27. 14:27
De ha át is menne egy ilyen faszság, ott vannak az EU-n kívüli szerverek... XD Könyvet/cikket meg lehet álnéven is írni...
2009. 02. 27. 14:34
Dehogynem mondja...az általad kékkel kiemelt mondat nem heréli ki a kerethatározatot, csak azt mondja ki, hogy ezzel a kerethatározattal nem lehet visszaélni.
2009. 02. 27. 14:42
Hát bensi, ha neked a hivatalos hazugság a mérvadó, menj gombát szedni a pripjatyi erdőbe.
NEM SUGÁROZ, ahogy a zsidó csehák judit 1986 áprilisában hazudta.... XD
2009. 02. 27. 14:50
Börtön? Oda az kerüljön, aki veszélyes a társadalomra. Egy ekkora hazugság, mint a holokauszt hivatalos verziója, önmagában veszélyes a társadalomra. Hiszen ezzel terelgetik az embereket a nyíltan diktatorikus, jakobinus gyükerű EU-bolsevista szocionizmus karámjába!
Menjen börtönbe az, akinek az ad megélhetést, hogy a hatmilliós hazugságot propagálja!!! A simon vízentál félék, akiket a zsidók fizetnek.
A zsidók azt hiszik, hogy a pénz mindenre jó, pedig elég, hogy egyszer elhatározza magát az ember, onnantól már nem hisz nekik. Mert kis intelligenciával minden zsidókkal kapcsolatos szerecsenmosdató jellegű információnak jól sejthető forrása pl. a hazudozás arról, hogy a drezdai terrorbombázásban alig halt meg valaki...
És ezen a világ minden pénzével sem változtathatnak már.
A zsidó, még ha látszólag jót is tesz, !!!egy hosszabb távú terv részeként.!!!! azt is csak azért teszi, hogy később annál többet árthasson.
2009. 02. 27. 14:54
Miközben ebben az országban iskolák, kórházak, vasútállomások, védett műemlékek, árvízvédelmi gátak, egyéb KÖZHASZNÚ épületek százai vannak romos állapotban, a holokausztmúzeumban meg a zsidó tulajdonú kaszinókban/kuplerájokban stb. jóformán a kilincs is aranyból van.
2009. 02. 27. 14:56
Az a szomorú, hogy "kultúra" címszó alatt majdnem annyit költenek hollókamu propagandára, mint az összes többi kultúrával kapcsolatos állami közfeladatra...
A hajógyári szigetet pl. mélyen áron alul adták el a zsidóknak,akik azt kamatmentes hitelből vették meg... csak úgy kaptak a banktól, mert ott is metéltek ülnek.
2009. 02. 27. 14:58
SF, most írd le ugyanezt rövidebben, sallang, cafrang és díszítősor nélkül.
2009. 02. 27. 15:02
Zsidónak azt se hidd el, amit kérdez. Zsidónak egyetlen fillér közpénzt sem volna szabad adni.
Ha nem vagy zsidó, a zsidók úgysem vesznek emberszámba SE. Még a kifejezetten foloszemita nemzsidó arcokat is árulónak tartják, ahogy azok saját fajtájuk árulói IS.
Minek véded őket?
2009. 02. 27. 15:15
G.Banshee: ---"az általad kékkel kiemelt mondat nem heréli ki a kerethatározatot"
Ebben tökéletesen igazad van.
Bárhol, ahol nincs alkotmányos akadálya a bevezetésnek, teljesen hatástalan, és indifferens az általam kiemelt rész.
Magyarországon viszont más a helyzet. Itt a bevezetéshez alkotmánymódosítás kellene, márpedig a kerethatározat az alkotmányos hagyományokkal való szembefordulást nem követeli meg.
Még egyszer: Ez nem az én, hanem Halmai Gábor interpretációja. Márpedig ő a legtekintélyesebb hazai alkotmányjogász.
2009. 02. 27. 15:24
Én egész nap Kukljicára rejszolok, más engem nem érdekel, a politika meg plááne, az alkotmányhoz meg nem értek.
2009. 02. 27. 15:31
A kerethatározat, mint ahogy a nevéből is sejthető, csak ajánlásokat fogalmaz meg
Azért egy minimálisan intelligens ember láthatja, hogy amelyik EU-s vagy akármilyen cionista entitás szabadságjogokat nyírbáló törvényeket akar hozni, az nem nekünk akar jót. :-)
2009. 02. 27. 15:42
SF: Azért ez sima ajánlásnál kicsit több. Ha valóban ennyire jelentéktelen, vagyis joghatás kiváltására teljességgel alkalmatlan lenne, mint ahogy mondod, akkor nem övezte volna olyan sok vita és egyeztetés a megfogalmazását.
Ez egy egyhangúan elfogadott határozat, melyben az aláírók saját magukat kötelezik a betartására.
Éppen azért lett a végeredmény egy ennyire kiherélt szar, mert egyszerre kellett az összes ország eltérő igényeinek megfelelnie. :-)))
2009. 02. 27. 15:55
Spanyoloknál nemrég törölték el a holótagadás büntethetpségét, !!!mert alkotmányellenesnek bizonyult!!! !gondolom nem akarják újra bevezetni...
http://href.hu/x/8bpz
2009. 02. 27. 15:57
Nem éppen. A kerethatározat kötelezi a tagállamokat arra, hogy jogszabályt alkossanak a kerethatározat által megszabott témában. Erre a kerethatározatban jelzett idő áll rendelkezésre. A kerethatározat határozza meg a célt, viszont a tagállam választhatja meg az eszközt, hogy milyen módon kívánja a célt elérni.
2009. 02. 27. 16:00
"Magyarországon viszont más a helyzet. Itt a bevezetéshez alkotmánymódosítás kellene, márpedig a kerethatározat az alkotmányos hagyományokkal való szembefordulást nem követeli meg.
Még egyszer: Ez nem az én, hanem Halmai Gábor interpretációja. Márpedig ő a legtekintélyesebb hazai alkotmányjogász."
Dehogynem követeli meg. Ugyanis egy uniós tagállam számára az elsődleges jogforrás nem a nemzeti alkotmány, hanem a közösségi jog. Ha a két jogforrás konkurrál egymással, akkor a közösségi jog fog nyerni. Emiatt jó pár éve rábasztak az olaszok, mert egy kerethatározatot alkotmányellenesség miatt nem hajtottak végre, ezért az Unió megbaszta őket.
Tehát ha egy kerethatározat üti egymást a nemzeti alkotmánnyal, akkor bion a nemzeti alkotmányt kell módosítani...
2009. 02. 27. 16:08
Sajnos, SF, ebben G.Banshee-nak tökéletesen igaza van:
"A kerethatározat kötelezi a tagállamokat arra, hogy jogszabályt alkossanak a kerethatározat által megszabott témában"
Viszont, G.Banshee, azt írod:
"Ha a két jogforrás konkurrál egymással, akkor a közösségi jog fog nyerni"
IGEN, EBBEN IS TÖKÉLETESEN IGAZAD VAN.
De esetünkben ez a két jog NEM konkurál egymással, ugyanis, amint fent is láthatod, EZ A KERETHATÁROZAT SAJÁT MAGA ENGEDI MEG AZ ELTÉRÉST, ha az alkotmányosság ezt helyi szinten megkívánja!
Nincs konkrálás, a kerethatározat SAJÁT MAGA hivatkozik a lokális alkotmányos hagyományokra, mint kivételt jelentő tényezőre.
Mi az, amit olyan nehéz felfogni ezen?
2009. 02. 27. 16:10
Tudod az a baj Banshee, hogy te ennek ÖRÜLSZ... pedig ez ROSSZ... :-D
2009. 02. 27. 16:13
SF tömör és velős xD
2009. 02. 27. 16:14
Tudod az a baj, hogy funkcionális analfabéta vagy. Sehol nem írtam, hogy én ennek örülök. Én azt írtam le, hogy mi a helyzet.
2009. 02. 27. 16:17
Endi, te nem fogod fel. A tagállamot a kerethatározat KÖTELEZI arra, hogy az általa megszabott célt elérje.
Amit te kiemeltél, az nem felmentés ez alól, ez a tagállamok korlátozása a cél eléréséhez szükséges eszközök megválasztásában.
Tehát csak olyan intézkedéseket hozhatnak, amelyek az alkotmányos szabadságjogokat nem korlátozzák, viszont a célt elérik velük.
2009. 02. 27. 16:18
Többek közt ilyen köcsögségek miatt nő az EU ellenesség, ami ha elér egy kritikus szintet, hetek alatt feloszlik az egész...
Apropó, az Európai Bizottságban NEM választott emberek ülnek - és mégis hozhatnak törvényeket.
Ez így erősen bolsevista jellegű hatalmi struktúra
2009. 02. 27. 16:19
Álmodj, királylány...
2009. 02. 27. 16:20
Nomeg ott van a GMO erőltetése, a torrentesek elleni boszorkányüldözés, a munkások jogainak leépítése.... mostanában az EU kezdi kimutatni a foga fehérjét.
2009. 02. 27. 16:24
"Apropó, az Európai Bizottságban NEM választott emberek ülnek - és mégis hozhatnak törvényeket. "
Nem hozhat, csak jogszabály-előkészítést végez. Azaz felméri az igényeket, javaslatot nyújt be az Európa Tanácshoz vagy az Európa Parlamenthez és az fogja megszavazni, hogy legyen-e jogszabály vagy ne.
És mind a Tanácsban, mind a Parlamentben választott emberek ülnek...
Mielőtt hülyeséget írsz le, tán nézz utána, ez egy apró jótanács részemről...
2009. 02. 27. 16:25
Csak az kell, hogy 1-2 ország kilépjen, és beindul a láncreakció. Az NDK-ban indult meg a szovjet blokk szétesése, és jó eséllyel ez a mostani rendszer is így dől meg.
Végső soron az Átlag Józsik tízmillói a hatalom birtokosai. Aminek nincs társadalmi támogatottsága, azt nem lehet erőszakkal keresztülvinni. NWO meg Rotschildok ide vagy oda.
A görögországi eseményeket figyelemmel kísértem, és még az is csak egy enyhe ellenállás, ami nem merített ki minden lehetőséget. Szóval bőven van eszközük a népeknek bekeményíteni
És a történelemnek sincs vége...
2009. 02. 27. 16:29
Nem mostanában lesz a kilépkedés, nyugi...az országok tudják, hogy jobb bent, mint kint.
Az meg az Átlag Józsit nem fogja érdekelni, hogy olyan 20-30 tefajtád a sitten ül-e holotagadás miatt vagy nem...
2009. 02. 27. 16:34
G.Banshee: "csak olyan intézkedéseket hozhatnak, amelyek az alkotmányos szabadságjogokat nem korlátozzák, viszont a célt elérik velük."
Igen.
AMENNYIBEN a kettő egyszerre lehetséges. :))
Ha nem, hát nem.
Még egyszer, immár sokadszorra: ez nem az én, hanem Halmai Gábor interpretációja.
2009. 02. 27. 16:37
"Igen.
AMENNYIBEN a kettő egyszerre lehetséges. :))
Ha nem, hát nem."
Az meg a tagállam feladata, hogy ezt hogy csinálja meg, viszont a cél kötelezően el kell érni. Ha másképp nem megy, akár alkotmánymódosítással is akár.
"Még egyszer, immár sokadszorra: ez nem az én, hanem Halmai Gábor interpretációja."
Akkor idézd már ide, mit mondott erről a Halmai...
2009. 02. 27. 16:39
Az általuk TOVÁBBÍTOTT jogszabályokkal az az egyik fő gond, hogy már eleve a LOBBISTÁK szövegezték meg őket.
Társadalmi ellenőrzés a jogalkotás felett meg SEHOL!
2009. 02. 27. 16:44
Szerencsére nincs eu-alkotmány (lisszaboni szerződés) és egyre inkább úgy néz ki, nem is lesz.
Pontosan azért, mert a lisszaboni oroszlán-szerződés több országb alkotmányával is ellentétes.
Pont hogy a protekcionizmus fog erősödni, és visszatérnek a keynes-i modellhez, ahol az állam - igen, az állam, és nem az EU - keményen bele fog szólni a pénzügyi-gazdasági folyamatokba
Ilyenek ellen lépnek fel, mint offshore-adókerülés, vagy épp az outsourcing ellen most a franciák... Visszatérnek a védővámok is.
Bizony, elég, ha a nagyok összevesznek, és szakad az EU.
A távol-kelettel pedig attól még tudnánk kereskeni, ha nem lenne EU.
2009. 02. 27. 16:48
Hogy ilyen "apróságokat" , mint a hazánk teljes ellehetetlenítése, már meg se említsek... :))))
http://href.hu/x/8bqk
2009. 02. 27. 16:50
G.Banshee: ---"Ha másképp nem megy, akár alkotmánymódosítással is akár."
Igen. KIVÉVE, ha direkt meg van engedve ez a kivétel. Mint most.
---"Akkor idézd már ide, mit mondott erről a Halmai..."
Ugyanazt, amit én.
Azt, hogy belekerült a kerethatározatba egy olyan rész, miszerint nem kell végrehajtani, ha ennek alkotmányossági akadályai vannak.
ÉS VALÓBAN.
2009. 02. 27. 16:52
Posta Imre derék magyar ember véleménye a judaistákról : http://href.hu/x/8bql
2009. 02. 27. 17:21
"Igen. KIVÉVE, ha direkt meg van engedve ez a kivétel. Mint most."
Mondom, az nem arról szól, hogy nem kell módosítani adott esetben jogszabályokat, hanem arról, hogy az szükségtelenül nem korlátozhat szabadságjogokat.
"Azt, hogy belekerült a kerethatározatba egy olyan rész, miszerint nem kell végrehajtani, ha ennek alkotmányossági akadályai vannak.
ÉS VALÓBAN."
Idézd ide belőle.
2009. 02. 27. 17:26
G.Banshee: ---"az szükségtelenül nem korlátozhat szabadságjogokat"
Igen, de azt is egyértelműen meghatározza, hogy azt, hogy mi szükségtelen, az "alkotmányos hagyományok", vagyis maga a lokális alkotmány határozza meg.
2009. 02. 27. 17:31
"Igen, de azt is egyértelműen meghatározza, hogy azt, hogy mi szükségtelen, az "alkotmányos hagyományok", vagyis maga a lokális alkotmány határozza meg."
Te elolvastad ezt a mondatot, miután leírtad? A két tagmondat nem függ össze...
Endi, fogd már fel, azért nem hoz az EU kerethatározatot, hogy ne követelje meg a betartását. Arra ott van az ajánlás.
2009. 02. 27. 17:33
G.Banshee: Persze, hogy megköveteli a betartását. Megköveteli, hogy MINDENT átültessünk a hazai jogba, ami nem alkotmányellenes. Ez bizony így van.
De a GYALÁZKODÁS büntethetősége itthon bizony az. :)
2009. 02. 27. 17:42
Még egy darabig...nem hinném, hogy az ország szembe fog menni az unióval, még akkor sem, ha neked van igaiad (amit kétlek).
Ugyanis az, hogy nem kötelező, nem jelenti azt, hogy nem lehet megtenni.
A határidő meg 2010 november, úgyhogy a mostani Parlament akár még meg is szavazhatja addig az alkotmánymódosítást.
2009. 02. 27. 17:57
61: Ebben tévedsz.
2009. 02. 27. 18:08
Az, hogy meg lehet tenni, nem jelenti azt, hogy meg kell tenni.
http://href.hu/x/8brl
2009. 02. 27. 18:08
Mégpedig hol?
2009. 02. 27. 18:11
Banshee, az EU egy jakobinus diktatúra, vidáman ülhetnek ott pedofil zsidók, kommunista, ex-vörösbrigádos terroristák, és egyéb 68-as idióták.
De neked ez miért lenne jó?
http://href.hu/x/8brm
Miért akarsz te ilyen kommunista törvényeket???
2009. 02. 27. 18:12
Ha valaki vállaltan keresztény, mint Buttinglione, akkor kidobják, kovács lászló pedig JÖHET...
Ennyit az EU-ról.
2009. 02. 27. 18:12
G.Banshee: ---"nem hinném, hogy az ország szembe fog menni az unióval"
Én se hinném.
NEM IS FOG. :-))
Csak él az EU által megadott jogokkal. :)
---"az, hogy nem kötelező, nem jelenti azt, hogy nem lehet megtenni."
Valóban.
De ha nem kötelező, miért tennénk meg?
Ha még az EU sem várja el, le van szarva.
2009. 02. 27. 18:33
Endi, nyugtával a napot...sztem nekem lesz igazam, de majd meglátjuk.
2009. 02. 27. 18:34
SF. Még mindig arról beszélünk, hogy mi van, nem arról, hogy én mit akarok és mit nem. Nem tűnt ez neked még fel?
2009. 02. 27. 18:48
Nagyon szeretném elveszíteni a szüzességem.
2009. 02. 27. 18:51
Soditól vagy sftől?
2009. 02. 27. 21:13
Hogy mi van? Hát ez van. http://href.hu/x/8btp Elég undorító, nem?
2009. 02. 27. 21:22
Engem nem zavarnak a keresztények nyomorúságos belviszályai...
2009. 02. 27. 22:58
Szerintem tévedsz, mert egyértelmű Zsodi származása.
Ha még nem tudnád, elolvashatod itt:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/07/28/SoDI_szarmazasa/
2009. 02. 27. 23:03
"Ilyen szabályozás még Rákosi Mátyás idejében sem volt Magyarországon." http://href.hu/x/8buk
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.