Gárdistásos
Az áldást sodika küldte 2009. április 10., péntek - 22:16-korKategóriák: Gárda per , Pereim
Címkék: magyar magyar garda
112 komment
Tisztelt Bíróság!
Alulírott Kiss Endre Farkas (111.. Budapest,
… … 3. alatti lakos) a Fővárosi Főügyészség felperes, és a Magyar
Gárda Kulturális és Hagyományőrző Egyesület alperes között 2008.
december 16 előtt a Fővárosi Bíróság előtt 19.P.26.453/2007 ügyszám
alatt folyt (2008. szeptember 2. előtt 24.P alá tartozó), társadalmi
szervezet feloszlatása iránt indított polgári per kapcsán
a törvényes határidőn belül fellebbezést nyújtok be a per elsőfokú ítélete (126-os számú bírósági irat) ellen.
I:
a határidőn belüli benyújtás ténye:
Mint azt már korábbi beadványaimban is részletesen leírtam, én 2008. január 29-én kaptam kézhez a felekkel 2008. december 16-án szóban közölt elsőfokú ítélet részletes írásbeli indoklását. Ezt követően 2009. február 5-én megjelentem a Fővárosi Bíróság elsőfokú kezelőirodáján abból a célból, hogy a fellebbezésemre való felkészüléshez kikérjem egyes iratok másolatát. Ott ekkor azt a felvilágosítást adták nekem, hogy az Ítélőtábla kizárt engem a perből.
Miután én erről semminemű értesítést nem kaptam, több beadványomban (a 2009. február 13-án, illetve a 2008. február 28-án kelt iratokban) kértem a bíróságtól, hogy tisztázza számomra a helyzetet. Ez a bíróság 145-ös számú, 2009. március 13-án kelt végzésével történt meg, melyet én 2009. március 26-án este kaptam kézhez. Ennek alapján tudtam másnap délelőtt hozzájutni az általam igényelt bírósági irathoz.
A polgári kezelőiroda szervezetileg a Fővárosi Bíróság részét képezi, így értelemszerűen a tőlük kapott felvilágosítás csaknem annyira érdemi információ, mintha közvetlenül a peres ügyben eljáró bírótól érkezett volna. Tekintettel arra, hogy a Bíróság ilyen módon 2008. február 9. és 2009. március 26. között abban a tévhitben tartott engem, hogy már nincs lehetőségem érdemi jognyilatkozatokat tenni jelen perben, így ezek megtétele nem is volt elvárható tőlem.
Ilyen módon csak 2009. március 27-én állt helyre az eljárási jogszerűség, vagyis minden olyan körülmény, mely jelen fellebbezésem megszövegezését lehetővé tette. A törvény által erre a célra biztosított 15 napos határidő tehát az én esetemben értelemszerűen ettől a naptól kezdve értendő.
II.
a fellebbezésem indoklása:
A Tisztelt Bíróság az ítéletében elsősorban az 1993. évi XXXI. törvénnyel kihirdetett Emberi Jogi Egyezmény 11. cikkének 2. pontjára hivatkozik, mely szerint az egyesülési jog gyakorlását korlátozni lehet mások jogai és szabadságai védelmében, valamint megemlíti az 1976. évi 8. törvényerejű rendelettel kihirdetett Polgári Jogok Nemzetközi Egyezségokmányának ezzel megegyező megfogalmazását. Emellett említi az 1969. évi 8. számú törvényerejű rendelettel kihirdetett nemzetközi egyezmény faji megkülönböztetést tiltó rendelkezéseit is. Hivatkozik a nemzeti és etnikai kisebbségek jogairól szóló 1993. évi LXXVII. törvény azon részére, mely szerint a Magyar Köztársaság tilalmaz minden olyan magatartást, mely az etnikai viszonyok megváltozására, a kisebbségek tagjainak kirekesztésére irányul, avagy a kisebbségek tagjait üldözi. Továbbá hivatkozik az 1998. évi II. törvény (továbbiakban Etv .) azon részére, mely szerint az egyesülési jog gyakorlása nem valósíthat meg bűncselekményt, erre való felhívást, és nem járhat mások jogainak és szabadságának sérelmével. A Bíróság szerint tehát az Egyesület működése mások jogainak és szabadságainak sérelmét okozza.
Ezzel szemben a felperesi oldal az egész eljárás során egyetlen olyan bizonyítékot sem volt képes a bíróság elé tárni, mely bárkivel kapcsolatban igazolta volna valamilyen konkrét jogsérelemnek akár bírósági ítélet nélküli (ilyen értelemben „absztrakt”) fennállását.
A Bíróság ezt követően hivatkozik az Alkotmánybíróság 8/1990(IV.23. számú) határozatára, mely szerint az emberi méltóság „általános személyiségi jog”, „anyajog”. Majd pedig egyéb határozatok alapján leszögezi, hogy egy ilyen jog egy másik anyajog védelmében, a szükségesség és arányosság figyelembevételével korlátozható. Egyéb AB határozatok alapján megállapítja, hogy a szólásszabadság felelősséggel jár, és csak a bírálat, jellemzés, nézet és kritika védelmét foglalja magában, mellyel a gyűlöletkeltés, és a kirekesztő eszmék hirdetése összeegyeztethetetlen. A 75/2008 (V.29) AB számú határozat alapján a Bíróság megállapítja, hogy amikor egy adott közösség nem térhet ki a véleménynyilvánítás elől, akkor igazolható a véleménynyilvánítás korlátozása. A Bíróság szerint az alperesi Egyesület átlépte ezeket a korlátokat.
Ezzel szemben a felperesi oldal az egész eljárás során nem tudott egyetlen olyan (akár az alperesi Egyesülethez, akár a vele nem azonosítható Magyar Gárda Mozgalomhoz köthető) kijelentést sem idézni, mely etnikai alapú megkülönböztetést tartalmazna. Önmagában egyes, mindenki által jól ismert szociokulturális összefüggések megemlítése, illetve a „cigánybűnözés” szó használata nem minősülhet ilyen cselekedetnek, tekintve egyrészt, hogy hasonló terminológia a ’90-es évek előtt a vonatkozó szakirodalomban gyakorta használt fordulat volt, másrészt, hogy egyes szakemberek a mai napig tényként kezelik a „cigánybűnözés” szókapcsolat helyességét, amit többek között Szabó Máté emberi jogi biztos néhány hete megtett sajtónyilatkozata is megerősített. Tudvalevő ugyanis, hogy ő szociális munkásokkal folytatott beszélgetés után tette meg a szóban forgó nyilatkozatát.
A Bíróság 95/2008 (VII.3.) AB számú határozatra utalva megállapítja, hogy nem csak szavakkal, hanem jelképekkel, és öltözködéssel is lehet véleményt nyilvánítani. Hivatkozik a Vér és Becsület Egyesület feloszlatása kapcsán hozott legfelsőbb bírósági ítéletre, mely szerint az Etv.-ben felsorolt bármely feloszlatási ok megvalósulása maga után vonhatja a feloszlatás kimondását. Hivatkozik arra is, hogy nem szükséges a feloszlatási okul szolgáló események kapcsán azok vonatkozásában megszülető elmarasztaló ítélet megléte, elég lehet a jogsérelem absztrakt fennállása is. A bíróság szerint a Magyar Gárda formaruhája akár akaratlanul is alkalmas lehet arra, hogy a nyilas korszakra emlékeztessen, és így megsértse egyesek történelmi érzékenységét.
Ezzel szemben tényszerűen kijelenthető, hogy például a cserkész mozgalom formaruhája (többek között a feszes szabású ing okán) sokkal inkább hasonlít a nyilas korszak egyenruhájához, mint a Gárda Mozgalom formaruhája. A Gárda Mozgalom formaruhája ugyanis nagyon erősen magán viseli a magyar népviselet jellegzetességeit, és téli viseletében is távol áll a nyilas egyenruhák szabásától. Kérem, hogy a Tisztelt Bíróság tekintse köztudomású ténynek, hogy egy öltözetnél sokkal fontosabb jellemző a szabás, mint a szín. Utalok itt arra, hogy a magyar népviseletnek szintén jellemző színe a fekete. Az a kisebbségi magyar állampolgár, aki akár csak a legminimálisabb mértékben tisztában van az ország történelmével, a Gárda népviseleti jellegű ruhájából semmiképpen sem asszociálhat nyilas egyenruhára.
A Bíróság álláspontja szerint a Magyar Gárda Egyesület vezetőinek célja az, hogy a szervezetüket a Mozgalommal szimbiózisban működtessék, ezért az alperes nem háríthatja el a felelősséget az olyan megmozdulásokért, melyeket a külvilág egységesen a „Gárdához” köt.
Ezzel szemben a Mozgalom autonóm jellegét a Dósa István kilépése körüli viták egyértelműen megmutatták, elvégre világossá tette a közvélemény előtt, hogy a Gárdán belül több álláspont is érvényesül, melyek sokszor nem egyezőek az Egyesület szándékaival.
A Bíróság utal arra, hogy egy civilizált jogállamban nem lehet megtörni az állam erőszak-monopóliumát. Leírja továbbá, hogy szerinte a Magyar Gárda ezt a tilalmat átlépi, ugyanis felvonulásaival félelmet kelt, „hívásra jön”, és egyes nyilatkozatok szerint a „XXI-ik század csendőrsége”, a „lakosság védelmezője” akar lenni.
Ezzel szemben a felperesi oldal egyetlen egy esetet sem tudott megjelölni, amikor a Magyar Gárda bármelyik tagja átlépte volna a törvényesség határait. Egyetlen olyan nyilatkozatot sem tudott idézni, melyben a Gárda bármelyik tagja saját céljaként a „megfélemlítést” jelölné meg. Az igazság az – és ezt az eljárás során az alperesi oldal kielégítően bizonyította, hogy (az egyesülettel nem azonosítható) Gárda Mozgalom mindössze egyes bűncselekmények utólagos kárelhárítását, illetve néhol puszta jelenlétével bűnmegelőzési funkciókat lát el. Ez azonban távol áll a rendfenntartói, erőszak-alkalmazó tevékenységtől, amit mi sem jelez jobban, mint hogy önkéntes lakossági járőrszolgálat, illetve polgárőrség megszervezése széles körben bevett szokás Magyarországon.
Jelen beadványomat
Tekintettel arra, hogy a Tisztelt
Bíróság a de jure okfejtése során nem mérte fel teljes körűen az ügyben releváns
tényszerű körülményeket, kérem a tényállás mielőbbi egyértelműsítése után az
elsőfokú ítélet hatályon kívül helyezését, illetve másodfokú eljárás
lefolytatását.
26 példányban csatolom.
Budapest, 2009. április 10.
Tisztelettel:
Kiss Endre Farkas
Eddig 112 komment érkezett ()
2009. 04. 10. 23:39
Egyébként a gárda milyen hagyományt őriz?
2009. 04. 10. 23:40
Népviselet :)
2009. 04. 10. 23:43
Akkor rendben, én is valami hasonlóra gondoltam :)
2009. 04. 11. 1:42
Tok jo nem is tudtam, hogy a baseball sapi, surrano az Alfoldrol szarmazik.
2009. 04. 11. 7:13
Erősen támadható állítás szerintem, hogy bármiféle hagyományt őriznének. Legfeljebb a köszönésükben, de ott is"érdekes" hagyományt...
2009. 04. 11. 7:38
miért kell egy ilyet 26 példányban beadni?
2009. 04. 11. 7:50
Zsodi!
Ha mondjuk tanulásra fordítanál ennyi időt, akkor nem kellene halasztgatni a zegyetemen.
Egyébként úgysem te írtad magadtól, anyád segített benne.
2009. 04. 11. 8:25
Magától írta a gebe.
Sodi! Mikor aláírtad a végén, akkor volt orgazmusod? (mert ha igen, akkor megértem, miért vesződsz ennyit az ilyen szarokkal)
2009. 04. 11. 9:01
Gárda?Nos rájuk is passzol ez az idézet
http://allegegenalle.freeblog.hu/archives/2009/04/10/SOK_KATONAT_LATOKBAR_LATNEK_SOK_HARCOST/
2009. 04. 11. 9:11
8: Lehet, hogy az ilyenekkel még hüvelyi orgazmust is el tud érni...
2009. 04. 11. 10:04
Hát télleg, ez is érdekes, a hagyományőrzés...másrészt meg ha már szabás, a katonai gyakorlónadrág jellegű nadrág az a magyar népviselet melyik eleme?
2009. 04. 11. 10:04
Adalék a ki kinek a kreatúrája meg ki kivel van témájához: http://www.origo.hu/itthon/20090410-allami-tamogatas-a-magyar-igazsagert-a-jobb-magyarorszagert-alapitvanynak.html
Csurka mostanság ugye a Fideszre szavazásra buzdít - tehát én úgy értékelem, hogy gyakorlatilag áttételesen összefogott a két parlamenti nagy párt, hogy gyengítsék a Jobbikot.
2009. 04. 11. 10:10
11: Benned is félelmet kelt, mi? xD
2009. 04. 11. 10:14
Horn Gáborhoz hasonlóan a te szüleidet is Dunába lőtték a nyilasok, még mielőtt megszülettél?
2009. 04. 11. 10:25
zaobaba: A törvény szerint minden peres iratot egyel több példányban kell benyújtani, mint ahány fél érintve van a perben, márpedig a beavatkozókkal együtt már vagyunk 25-en.
2009. 04. 11. 10:26
Nem lehet semmi a nyomtatási költség :)))
2009. 04. 11. 11:34
Az ahol ki van pontozva (címed), az feladvány, hogy találjuk ki?
1119 Budapest, Nándorfehérvár köz 3.
Mi a nyeremény?:D
2009. 04. 11. 11:39
Nem birkakúró, én ahányszor ezeket a gárdistákat láttam, bennem röhögési ingert keltettek.
2009. 04. 11. 11:43
Bénasegg: akkor mi a véleményed azokról, akikben félelmet kelt?
2009. 04. 11. 11:49
17. Kit érdekel?
2009. 04. 11. 11:53
12.Ehhh lelőted a poénomat.Na mindegy azért most már megírom.
2009. 04. 11. 11:55
7: Vagy ha e helyett elmenne csajozni, akkor nem a 26 példányra kéne húzogatnia, hanem lenne neki egy hús-vér nője, aki ezt megteszi helyette.
2009. 04. 11. 11:57
17: Nem Nándorfejérvár köz? h helyett j sztem :P
2009. 04. 11. 12:03
23. Fogalmam sincs egyébként. Akkor viccesnek tűnt a reggeli törköly után beírni, de már nem az. :D Inkább alszom.
2009. 04. 11. 12:54
7-es: "Egyébként úgysem te írtad magadtól, anyád segített benne."
:-)))))))
Magamtól írtam.
Anyám ebben nem segít.
Ő inkább akadályoz ebben.
Ő ugyanis balos.
(Aki jobboldali, az az édesapám)
2009. 04. 11. 12:56
Birkanyíró: Anyám irodájában ingyen fénymásolok.
Ennyiben valóban segít akaratán kívül is. :)
2009. 04. 11. 13:17
"Anyám irodájában ingyen fénymásolok"
Nem ingyen, csak más fizet helyetted. Nagy különbség.
2009. 04. 11. 13:17
Birkakúró, gondolom attól félnek, hogy halálra röhögik magukat.
2009. 04. 11. 13:22
27: Ezt ő nem fogja felfogni, hiába magyarázod neki.
2009. 04. 11. 13:40
Csak azt nem értem, ha nem vagytok takonygerincű, szaros homokos libsik, akkor miért nem a Fletó blogján pofáztok, ő tényleg lop az államtól.
2009. 04. 11. 13:53
Te pofázol ott, birkakúró?
2009. 04. 11. 14:02
"miért nem a Fletó blogján pofáztok, ő tényleg lop az államtól."
Forrás?
2009. 04. 11. 14:02
Bénasegg: én általában olyan helyeken pofázok, ahol van értelme. Ahol a hozzászólók 99%-a olyan penészes, kifehéredett málló darab kutyaszar mint te, ott semmi kedvem. Szóval az, hogy ti naphosszat itt vagytok még perverziónak is betudható, de ha nektek ez tetszik...
2009. 04. 11. 14:04
Ond: jáááááááááááááááááááááááááááááááj nemá komolyan gondoltad bazmeg? Nem, nem lop, talpig becsületes bazmeg, pont mint az összes többi parlamenti politikus.
2009. 04. 11. 14:22
Sajnos a parlamenti politikusok ugyanazon az elven viszik haza a pénzt, ahogy mondjuk egy átlagember ingyen fénymásolgat. Úgy gondolják az annyira kevés, hogy meg se látszik és részben igazuk is van. Amíg egyedül csinálod, addig tényleg nem nagy tétel, de amikor már mindenki, akkor a sok kicsi sokra megy alapon elkezd apadni a készlet.
2009. 04. 11. 14:27
Te birkakúró, én örülök, hogy ilyen bénasegg vagyok. Te bizonyára nem vagy bénasegg, te gyakorlott segg vagy. Azaz nem csak te kúrod a birkákat, de azok is téged. Hát ennek alapján inkább maradok bénasegg. A korpofíliás fantáziálgatásaidat meg azokkal oszd meg, akik erre gerjednek.
2009. 04. 11. 14:33
Milyen jó lenne, ha a képviselői költségtérítés lenne az összes, amit lopnának (ezért némileg hülyeség a Seres Mária-féle kezdeményezés). Hülyeség az összeférhetetlenség intézménye, lemondhat valaki konkrét üzleti pozíciókról, attól még gazdasági érdekkörök képviselője marad az országgyűlésben és így történnek az igazi lopások.
2009. 04. 11. 14:33
Okk, bénasegg.
2009. 04. 11. 14:36
Birkanyívó: Akkor szerinted az, hogy valaki nagyobb tételben lop felmenti a kisebb tolvajt?
2009. 04. 11. 14:37
Nem ezt mondtam. Azt kérdeztem, hogy miért nem Fletónál pofáztok?
2009. 04. 11. 14:38
Akkor ezt megbeszéltük, birkakúró. A továbbiakban is fordíts a birkákra hasonlóan kiemelt figyelmet mint eddig, hogy ne legyen belőled bénasegg.
2009. 04. 11. 14:39
Azért birkakúró, mert mi itt akarunk pofázni. Zavarunk esetleg?
2009. 04. 11. 14:41
Bénasegg: te meg járj fizikoterápiára, mert a záróizmok bénasága miatti széklettartási problémáid tönkretehetik az életed!
2009. 04. 11. 14:44
42: csak érdeklődtem
2009. 04. 11. 14:45
Sodi,
elárulnád, a nyilas egyenruha miben hasonlít a cserkészek által hordott inghez? (http://cserkeszbolt.hu/csingh.jpg)
Azon kívül hogy gombok vannak rajta...
Ha lenne fogalmad, miről szól a cserkészmozgalom, talán nem emlegetnéd egy lapon a nyilasokkal és gárdistákkal.
2009. 04. 11. 14:48
Birkakúró, nem járok fizikoterápiára, itt vagy nekem te, aki addig csiklandozod nyelveddel a záróizmomat, amíg ki nem jön a széklet, amit te jó étvággyal elfogyasztasz. Mondjuk én nem lennék büszke a te hipermozgékony záróizomzatodra sem, ami befogadja a birkák báránerét, de akinek csak ez van, hogy büszke legyen rá, annak ezzel kell megelégednie...
2009. 04. 11. 14:53
cigány vagyok
2009. 04. 11. 14:55
Bénasegg: ha jól emlékszem néhány perccel ezelőtt pont te voltál az, aki nem volt kíváncsi egy általad koprofilnak tartott képzelgésre, elfolytva ezzel nemi vágyad a fekália iránt. A te képzelgésed viszont egyértelműen koprofil. Lebuktál.
2009. 04. 11. 14:55
cigányok farka van az anyámban már megint és élvezi
2009. 04. 11. 15:12
úgy ennék egy kis szart
2009. 04. 11. 15:14
egy kis fost
2009. 04. 11. 15:15
a lószaros pornó az amit imádok
2009. 04. 11. 15:16
birkanyíró kinyalhatom a sünszaros segged?
2009. 04. 11. 15:17
kockaalakút szartam
2009. 04. 11. 15:23
121826-os Banshee-klón :-)))
Más:
LÓFASZT FOGTÁK EL A MAGYAROK NYILAIT:
http://kuruc.info/r/2/38622/
A multkori véleményem most megváltoztatom, ha NBH-s téma lenne a Magyarok Nyilai, akkor most elkapták volna a kormányzati reklám kedvéért.
2009. 04. 11. 15:27
Birkakúró, nem én folytattam képzelgéseket a másik záróizmáról, na ennyit arról, hogy ki bukott le. ;-)
2009. 04. 11. 15:33
nem ismeretlen számomra anyukám záróizma, szerencsés vagyok, mert velem ingyen csinálja
2009. 04. 11. 15:53
Bírom ezt a keresztény, konzervatív, polgári erkölcsöt, egyenesen az úri szalonokból! :-DDD
2009. 04. 11. 15:58
Nénikéd a polgári meg a fideszesek
2009. 04. 11. 16:01
KUKIT AKAROK
2009. 04. 11. 16:02
55-ös: HURRÁ xDD
---
Hangya: Világosan leírtam. A nyilasok egyszínű inget hordtak felsőruházatként, és a cserkészek is úgyszintén. Mindenféle mellény, vagy kabát nélkül.A gárdisták viszont nem, ezért ők nem hasonlítanak a nyilasokhoz.
2009. 04. 11. 16:10
sodi te viszont pinát még sosem hordtál a faszodon, igaz?
amúgy meg mindig azt írod, hogy az életed egy nyitott könyv, és vállalod a nevedet, arcodat, életedet a nagyközönség előtt.
ugyan írj már egy postot szexuális élményeidről!
2009. 04. 11. 16:10
Endi, a cserkészek ugyanolyan színű inget hordanak, mint a nyilasok?
2009. 04. 11. 16:13
ha összeszarták, akkor igen
2009. 04. 11. 16:16
SZEX-POSTOT AKARUNK!
SZEX-POSTOT AKARUNK!
SZEX-POSTOT AKARUNK!
SZEX-POSTOT AKARUNK!
SZEX-POSTOT AKARUNK!
SZEX-POSTOT AKARUNK!
SZEX-POSTOT AKARUNK!
SZEX-POSTOT AKARUNK!
SZEX-POSTOT AKARUNK!
SZEX-POSTOT AKARUNK!
SZEX-POSTOT AKARUNK!
SZEX-POSTOT AKARUNK!
2009. 04. 11. 16:19
Hát birkakúró, te nem az úri, keresztény, polgári középosztály tagja vagy?
Mondjuk nem baj, proletárnak is kell lenni, ők is fontosak az állam működése szempontjából...
2009. 04. 11. 16:22
banshee, te is akarj szex-postot!
2009. 04. 11. 16:40
63: A gárdistáknak nem fehér ingjük van? Vagy a nyilasok is fehéret hordtak? Akkor mostantól nem lehet fehér inget felvenni, mert náci?
2009. 04. 11. 17:10
G.Banshee: Olvasd el a bejegyzést.
Világosan leírom, hogy egy öltözetnél sokkal fontosabb a szabás, mint a szín.
2009. 04. 11. 17:39
kár hogy meghalt göring marsall, belőle jó miniszterelnök lehetett volna nálunk, olyan szép nagy erős ember volt.
2009. 04. 11. 17:40
nem valami féregnyúlvány, szőrös-büdös liberális.......
2009. 04. 11. 17:49
Világosan leírtál egy baromságot. Tudod mit? Menj el temetésre pirosban és magyarázd el, hogy ugyanolyan a szabása, mint egy feketének, és az sokkal fontosabb...
2009. 04. 11. 17:55
Bénasegg: a te temetésedre akár piros vagy rikító színű szabadidőruhában is elmennék, ja és tornacipőben vagy lazán papucsban. Apropó Bénasegg temetését valahogy így képzelem el: http://www.youtube.com/watch?v=4NPAHChkBqo .
2009. 04. 11. 17:58
Banshee-t eltemetnék? Uggyanmár.
2009. 04. 11. 18:06
a banshee félék propagálják az abortuszt, liberalizmust, materalizmust, ateizmus, feminizmust, és hasonló mocskos dolgokat, a magyar családok ellenségei.
2009. 04. 11. 18:09
birkanyíró, mond neked valamit ez a dátum:1981 október 16??????))))))
2009. 04. 11. 18:09
Birkakúró, amikor engem temetnek, akkor a te sírod már tele lesz szarva.
A youtube .ra meg nem kellett volna feltenni, hogy apádat hogy temetik, ez a dolog sztem csak a családra tartozik. Mármint civilizált környezetben, de a hozzád hasonló primitív létformáknak mindez csak hieroglifa...
2009. 04. 11. 18:10
Broni, a magam részéről a feminizmust azt mondjuk nem...a blogon meg nálad nagyobb materialista és ateista kevés van.
2009. 04. 11. 18:14
broni: valami dereng, de nem emlékszem mert még nagyon kicsi voltam :)
2009. 04. 11. 18:20
Az a dátum mi?
Bronit akkor gangbangelték meg először...:-DDD
2009. 04. 11. 18:22
Nem, e napon dőlt el a hozzád hasonlók sorsa.
2009. 04. 11. 18:22
bajnok, aztán miért vagyok én materalista, meg ataista??????
2009. 04. 11. 18:23
bírkanyíró, véletlenül nem a születésnapod???)))))))
2009. 04. 11. 18:26
Broni: igen Robi, az!!! :)
2009. 04. 11. 18:30
húsvétkor menjünk, locsoljuk meg bansheet szarlével...))))))))))))
2009. 04. 11. 18:35
Látom itt van Ondo a panelproli (ezt jól szemlélteti avatarja is)fletó blogjáról. Oszt mit szóltok , hogy pofára esett drazsé? Azt hitte ez a faszorrú zsidrák, hogy megfogta a terroristákat.
2009. 04. 11. 18:41
a kis drazséról vicces 17 éves kori képeket mutat be a barikád.hu: http://barikad.hu/node/27547 . Amikor még a Fazekasban volt kisztitkár, de komolyan is gondolta. Frankó tel-avivi sérója volt.
2009. 04. 11. 18:46
Ha ez megnyugtat, soha nem szóltam hozzá a miniszterelnök blogjához. Nem szeretek premoderált blogokhoz hozzászólni, persze ez az eljárás ott teljességgel érthető.
Szerintem egyébként se a panelban lakás, se a proli származás nem szégyellendő.
2009. 04. 11. 18:57
Hogy miért vagy az, broni? Mert úgy viselkedsz.
Kurvázol, vedelsz, narkózol.
2009. 04. 11. 18:58
"Nem, e napon dőlt el a hozzád hasonlók sorsa."
Mert akkor voltál először ministrációs próbán, amikor a templom összes papja meggangbangelt?
2009. 04. 11. 19:00
Akkor már csak azt mondd el, mi az a gangbangelés, mert vagy 10 éve nem nézek pornófilmet.
2009. 04. 11. 19:00
De akinek a záróizomról először a szex jut eszébe az biztos tudja...
2009. 04. 11. 19:09
Kikérem magamnak, nekem a záróizomról a kakálás, arról pedig a szaros szex jut az eszembe.
2009. 04. 11. 19:14
Broni tudja...
2009. 04. 11. 19:14
Akkor kedves klón, te valami perverz papot foghattál ki...
2009. 04. 11. 19:15
Jaj, már megint önellentmondásba keveredtem! :(
2009. 04. 11. 19:15
dugnám sodit
2009. 04. 11. 19:17
fosos a seggem
2009. 04. 11. 19:17
Még sohasem voltam nővel.
2009. 04. 11. 19:18
100!
2009. 04. 11. 19:23
na, írjak postot a szexualitásomról?
2009. 04. 11. 19:23
mer abban nem lesz köszönet
2009. 04. 11. 19:25
Hát Birkakúró, ezek szerint te még nem dugtál seggbe nőt.
Pótold akkor.
Broni, sztem te is csak pénzért...
2009. 04. 11. 19:26
még sohasem voltam nővel
2009. 04. 11. 19:28
megyek pasizni, este lesz Tomcat-lejárató cikk xDxDxD
2009. 04. 11. 19:31
szerintetek találok kakaszexes, tatabondage-es biszex emo guyt?
2009. 04. 11. 19:34
göndör vagyok
2009. 04. 11. 19:39
Egyértelmű troll egyértelmű.
2009. 04. 11. 19:44
GÖNDI TROLL
2009. 04. 11. 21:03
Zsidógyerek!!!
Szórakozz apád kopasz faszával!
2009. 04. 11. 21:36
Mi van itt, állatkert ???
Ond 88 :)))
Fletó blogján 2006-ban regisztráltam, de egyetlen hozzászólásomat sem jelentették meg. Ott csak a mocsadék szociopata fröcsögtetheti a nyálát, uszíthat a magyarok ellen.
Ami a panelprolikat illeti nem az a baj velük, hogy szerényen élnek, hanem hogy proli létükre balfaszmódon a milliárdos maszopbűnözőkre adják a szavazatukat.
@Birkanyíró
Qrva jók a képek a kis metétfarku kunbéla ivadékról :))))
2009. 07. 21. 1:02
Nem rossz. Az Mszp-t mikor oszlatják fel?
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.