Beérett
Az áldást sodika küldte 2009. április 20., hétfő - 9:02-korCímkék: dosa garda gusztos peter istvan magyar garda naci tomcat
119 komment
Nesztek, beérett Dósa faszsága.
Most mindenki azt hiszi, hogy a Jobbik nácul.
Kurva jó.
Gusztos:
„magyarellenes politikát folytat
a neonáci Jobbik és a Gárda”
Nem hiába reklámozta ezt a rendezvényt oly lelkesen még Tomcat is.
Kapcsolódó:
By SoDI
Eddig 119 komment érkezett (
)
2009. 04. 20. 9:37
Miért Zsodi, szégyen lenne a jobbiknak, ha náculna?
2009. 04. 20. 9:42
Nem lenne szégyen, hanem dicsőséges tett lenne.
Ugyanakkor hatalmas taktikai hiba is egyben.
Ennél pedig a Jobbik sokkal okosabb.
2009. 04. 20. 9:47
Mintha gusztos nem nácizott volna le mindenkit eddig is
2009. 04. 20. 9:59
Kit érdekel az a skinhead gusztos? Nem kéne folyton azzal foglalkozni h mások mit mondanak.
2009. 04. 20. 10:07
Jaja, igazad van, biztos vagyok benne, hogy Tomcat áll az MTI mögött is, akik EGÉSZEN VÉLETLENÜL elfelejtették megemlíteni, hogy ez a Gárda nem az a Gárda...
2009. 04. 20. 10:52
Hát pedig a Jobbik ott fog rábaszni, hogy meg akar maradni polkorrektnek. Pedig neki nem azt kéne...
2009. 04. 20. 11:05
"Nem lenne szégyen, hanem dicsőséges tett lenne."
Jah, ezek után te nem vagy sem antiszemita, sem nyilas, sem neonáci...
2009. 04. 20. 11:06
Az a profi politika, hogy úgy érje el a céljait, hogy minél kevésbé lehessen bárkinek belekötni. Ha az egész politikai vertikum összefog és minden nap gáncsol, akkor előbb-utóbb botladozás lesz belőle és a végén hasraesés.... A nyílt háború mindig az erősebbnek kedvez, itt a gerillataktika a nyerő.
2009. 04. 20. 11:19
Sodi
Mi a faszt zavar az téged, hogy Dósa mit csinál?
Ő mindezt felvállalta. Ennyi! Gusztustalan meg akkor is fasisztázik, ha nincs rá oka.
Nem mindegy?
2009. 04. 20. 11:22
Amúgy TC mit keresne a Jobbik ellenes ligában? Egyáltalán, hogy a kurva életbe tudod róla mekkora egy ún. szemét balliberális, ha nem is olvasod, nem is hallgatod a Bombagyárat?
Azt hiszed elolvasol egy kuruc.info cikkelt maszturbálás közben és mindent tudsz Tomcatről?
2009. 04. 20. 11:25
9-essel egyetértek, viszont a "Amúgy TC mit keresne a Jobbik ellenes ligában?" kérdésen nevettem egyet.
2009. 04. 20. 11:56
Basti, a gerillataktika se a siker aranykulcsa...nagyon kevés olyan háború van a hadtörténelemben, amit CSAK gerillataktikával nyertek meg. Hirtelenjében kb. ötöt tudnék mondani.
2009. 04. 20. 11:58
hunfia: Az a gond, hogy ezzel sok olyan Jobbikos gárdistára is rányomja Dósa a skinhead-bélyeget, aki esetleg ennél jóval konszolidáltabb.
Egyébként Tomcat a Jobbik ellen van, ez tény.
2009. 04. 20. 12:16
Nem a Jobbik ellen, csak épp látja a Jobbik zsákutcáját és ezt meg is fogalmazza.
Valamint: figyeld meg, hogy amikor te azt írod valamire, hogy ez tény, az csak nagyon ritkán van úgy.
2009. 04. 20. 12:18
Nah, úgy látszik, Gaudiéknak megint lesz munkájuk...
http://index.hu/belfold/2009/04/20/kozosseg_elleni_izgatas_miatt_nyomoznak_a_holokauszttagado_felvonulas_/
2009. 04. 20. 12:42
1) Attól még, hogy megideologizáljuk, miért vagyunk valami ellen, még ellene vagyunk.
2) Amit én ténynek mondok, az MINDIG igaz.
3) Gaudiéknak pedig ezzel nem lesz munkájuk. Ez a hülyeség nem jut el még vádemelésig sem.
2009. 04. 20. 12:42
"ezek után te nem vagy sem antiszemita, sem nyilas, sem neonáci..."
Egyik sem.
2009. 04. 20. 12:50
Azért mert tomcat már koppant a zsákutcája végén, nem kell azt gondolnia, hogy mindenki így jár...
Aki torbacsilt hegesztget, az feltétlenül nem normális, legközelebb legoépítésre hívja a híveit. (Mind a hármat :))
2009. 04. 20. 12:54
"1) Attól még, hogy megideologizáljuk, miért vagyunk valami ellen, még ellene vagyunk."
Nincs ellene, nem szurkol ellene, csak épp leírta, hogy miért nincs jövője.
"2) Amit én ténynek mondok, az MINDIG igaz."
Persze, meg kiemelkedő a realitásérzéked, nem vagy egy szörnypofájú nyomorék meg beszédhibás sem vagy. Jah és persze zsidó sem vagy, tudjuk...:-DDD
"3) Gaudiéknak pedig ezzel nem lesz munkájuk. Ez a hülyeség nem jut el még vádemelésig sem."
Miért ne lenne? Ha már nyomozást rendeltek el, oda is kell védő, nemdebár?
""ezek után te nem vagy sem antiszemita, sem nyilas, sem neonáci..."
Egyik sem."
Jah, csak épp dicsőséges dolog náculni szerinted...legyen már benned gerinc, ember!
2009. 04. 20. 13:01
Mai találóskérdésünk: kiről van szó?
ápolatlan,takonygerincű,csúsztató,hazug,büdös,cigány jellemvonások fellelhetőek benne,beszédhibás,gnóm púpos.
főnyeremény: 1 hétvége tomicica és sodival közösen a kossuth téren.
2009. 04. 20. 13:17
"ezek után te nem vagy sem antiszemita, sem nyilas, sem neonáci..."
Duplagondol.
Sodika ennek a nagymestere.
2009. 04. 20. 13:22
13.
Mert?
Mit mondott TC ami annyira Jobbik ellenessé tette?
Mondott olyat, hogy a Jobbik egy szélsőjobbos fasisztoid párt ami gázosítani akar?
Attól, hogy nem adja rá a szavazatát, még nem biztos, hogy ellene is van. Van épp elég ellenség akik épp eléggé Jobbik ellenesek.
Pl: Patróna
Én még ismerem a blogtérről. Márpedig ő a neoliberalizmust az anyatejjel szívta magába!
Ettől függetlenül a nemzeti radikalizmusra születése óta igyekszenek rányomni a skinhead bélyeget, vagyis amióta Csuka kinyitotta a száját.
Ezt fokozni pedig nem tudják, maximum a cigányokat képesek az eddiginél is jobban provokálni.
2009. 04. 20. 13:23
SODI??? Te nem tartod magad nácinak és antiszemitának????
Ügyesen lavírozgatsz egy nagyon vékony cérnán a vállalhatatlan rasszista nézeteiddel!!
Minden NORMÁLIS országban az eddigi megnyilvánulásaidért úgy basznának ki az egyetemről hogy többet szakmunkásképzőbe se mehetnél.
Nyíltan zsidózol, holokausztagadsz, felbujtassz, szervezkedsz, rendőrök elleni fizikai erőszakot szorgalmazol.....
Megérdemelnéd már hogy vagy 15 fogadat kirúgja valami rohamláda meg a pofádba ürítsen egy flakon gázt, és biztos neked állna feljebb.
Egy kis a net mögé bújt uszító csicska vagy aki hol a kuruc seggét nyalja hol a jobbikét meg egyszerre mindkettőt is.
Vazze inkább szerezz egy nőt és éld a normális emberek életét mert az ilyen gyökereket küldték el régen a gulágra vagy 20 évre.....Nincs törvény nincs szigor, nincs tisztelet. Kis tetvek kérdőjelezik meg az alkotmányt, náci ideológiákat szajkóznak, uszítanak, állam ellen szervezkednek büntetlenül DEMOKRÁCIÁRA hivatkozva...... miközben halvány fingjuk nincs arról hogy mi is az a demokrácia.
Mert csak magyaro-n jelenti azt hogy kedvemre zsidózhatok, vagy kurvaanyázhatom köpködhetem a rendőröket....(remélem végre valaki parancsba adja a rendőröknek hogy a saját jogaikat is megvédhessék. )
Szerencsétlen faszkalapok. Huszonéves szerencsétlenek kommunistáznak közben azt se tudják mi az. Ingyen tanulnak, 2 milliót uzsorára adnak a tanáruknak....... ugye sodika....te becsület mintapéldánya.....Rettenetesen megráz a krízis.....
És vered magad mennyire szar a világ.
2009. 04. 20. 13:25
U.I.:
Ha akarsz valamit tenni a nácizásra alkalmas provokációk ellen, akkor bojkottáld a kuruc.infót!
2009. 04. 20. 13:30
"Egy kis a net mögé bújt uszító csicska vagy"
Sodi válasza :
Én vállalom az arcom és az utcai harcokban is ott vagyok elöl, te viszont egy névtelen senki vagy!
2009. 04. 20. 13:54
25.
Azért nem egy Erwin Rommel Vezértábornagy:)
Ezt azért valljuk be.
2009. 04. 20. 13:59
Az a vállalt arc egy kudarc. Az utcai harcokban elöl egy PRESS feliratú kukásmellény van rajta, amit egy gründolt újságírói igazolvánnyal szerzett.
2009. 04. 20. 14:01
"# G.Banshee:
2009. 04. 20. 9:37
Miért Zsodi, szégyen lenne a jobbiknak, ha náculna?
# sodika:
2009. 04. 20. 9:42
Nem lenne szégyen, hanem dicsőséges tett lenne."
"2) Amit én ténynek mondok, az MINDIG igaz." (sodi)
Szóval akkor dicsőséges lenne ha a jobbik, és ezzel együtt az összes jobbikos, beleértve szerelmedet (Morvai) náculna? Ez kell szerinted Magyarországra?
2009. 04. 20. 14:02
Sodi válasza :
Hunfia ezt nem is állítottam magamról.
Én krónikás vagyok, nem pedig hadvezér.
Annak ott van Budaházy, vagy Toroczkai.
G.Banshee, te vállaltad már az arcod?
Nem?
Akkor kuss!:)
2009. 04. 20. 14:08
Sodi válasza :
28.
Dicsőséges lenne, de nem szerencsés.
Mérsékelt arcukat kell mutatniuk, hogy jó eredményeket érjenek el a választásokkor, aztán később már oda lehet csapni a cionistáknak! xD
2009. 04. 20. 14:09
A 23-as hozzászólással nagy vonalakban egyet kell értenem. Tényleg vicc, miket megengednek a renitenseknek itthon a hatóságok.
2009. 04. 20. 14:12
Hát azért Budaházyról meg Toroczkairól sem mondható el ilyen dicséret...
Nekik is megvan a maguk kis közönsége, ami néha hasznos, de 300 fegyelmezetlen huligánnal nem lehet forradalmat csinálni.
De ezt maga a nagy hadvezér "Budaházy" is elismeri.
Egy előadásán azt mondta, ha lenne 20.000 embere akkor bevenné a Parlamentet. - csak annyi nincs.
2009. 04. 20. 14:13
G.Banshee: 1) ---"nem szurkol ellene"
Ehhez képest igen gyakran visszatér a Jobbikra, mint témára.
2) Én egy átlagos kinézetű, tiszta beszédre képes magyar ember vagyok, igen.
3) ---"Ha már nyomozást rendeltek el, oda is kell védő, nemdebár?"
Nem kell.
Oda ugyan minek?
Egy nyomozás elrendelése hivatalosan még gyanúsítást sem jelent.
+ ---"dicsőséges dolog náculni szerinted"
Ha az igazságot szolgáljuk vele, akkor talán.
---
Máyer ----"Minden NORMÁLIS országban az eddigi megnyilvánulásaidért úgy basznának ki az egyetemről hogy többet szakmunkásképzőbe se mehetnél."
MAGYARORSZÁGON VISZONT (MÉG) SZÓLÁSSZABADSÁG VAN!
TÖRŐDJ BELE, ZSIDÓ!
---"Nyíltan zsidózol"
Csak ha indokolt.
---"holokausztagadsz"
Nem tagadom, csak relativizálom.
HATALMAS KÜLÖNBSÉG!
---"felbujtassz"
HAZUGSÁG!
---"szervezkedsz"
Igen. Ezt viszont büszkén vállalom. :))
---"rendőrök elleni fizikai erőszakot szorgalmazol..."
HAZUGSÁG.
Csupán annyit mondok, hogy HA 2006. október 23-hoz hasonló terror történik még egyszer, AKKOR érdemes, és INDOKOLT lesz alaposan MEGVÉDENIE magát mindenkinek.
Hatalmas különbség.
---"Megérdemelnéd már hogy vagy 15 fogadat kirúgja valami rohamláda"
Miért is?
---"Egy kis a net mögé bújt uszító csicska vagy"
NEM BÚJOK A NET MÖGÉ!
MAJDNEM MINDIG MINDENHOL OTT VAGYOK!
AZ ELSŐ SORBAN!
---"aki hol a kuruc seggét nyalja hol a jobbikét meg egyszerre mindkettőt is."
Nem nyalom senki seggét. Egyszerűen hiszek bennük, és hasznosnak tartom őket.
---"Vazze inkább szerezz egy nőt"
Az ismerkedés macera.
Most éppen nincs ehhez kedvem. :)
Jobb a szabadság.
---"éld a normális emberek életét"
Tudom, nektek a fa alatt békésen kérődző birka az ideálotok. NA ABBÓL NEM ESZTEK!
---"Nincs törvény nincs szigor, nincs tisztelet."
_BENNETEK_ NINCS TISZTELET A MAGYARSÁG TÖRTÉNELMI EMLÉKEI IRÁNT! A magyarországi szigor hiánya pedig inkább a lopkodó elvtársak büntetlenségénél érhető tetten.
---"Kis tetvek kérdőjelezik meg az alkotmányt"
Meg minden gondolkodó nemzeti radikális.
---"náci ideológiákat szajkóznak"
Csak akkor, ha éppen aktuális és érdemi.
---"uszítanak"
Mire is?
---"állam ellen szervezkednek"
NANÁ!
Ezt a szemét rendszert igenis le kell bontani!
Ez ellen a rendszer ellen szervezkedni DICSŐSÉG!
---"büntetlenül DEMOKRÁCIÁRA hivatkozva..."
NANÁ :))
A kapitalisták saját maguk szállítják a kötelet az akasztásukhoz. :)) Ezt ilyenkor mindig elmondom. :)
---"miközben halvány fingjuk nincs arról hogy mi is az a demokrácia."
Na akkor mesélj. Mi az?
----"Mert csak magyaro-n jelenti azt hogy kedvemre zsidózhatok, vagy kurvaanyázhatom köpködhetem a rendőröket...."
HAZUDSZ.
Nem igaz, hogy büntetlenül le lehetne köpni bármelyik rendőrt is.
---"Ingyen tanulnak"
Mint mindenki az elmúlt 60 évben.
---"2 milliót uzsorára adnak a tanáruknak..."
Uzsora? HAZUGSÁG!
Kamatmentesen adtam!
Nulla forint kamatot kértem!!!
Ami azóta rárakódott, az csupán késedelmi kamat.
---"ugye sodika....te becsület mintapéldánya..."
Igenis, én bizony az vagyok.
És nagyon büszke is vagyok erre.
---
hunfia: Hol provokál szerinted a Kuruc?
Megjelölnéd?
---
25-ös: Oké, ez a helyettesítés sikeres volt. :)))
2009. 04. 20. 14:15
Sodi válasza :
Hunfia, még nincs!
De amikor majd tömegek fognak éhezni Libajnai és a cionista kormánya miatt, akkor azok majd mind kint lesznek az utcán, akik beállnak hozzánk!
2009. 04. 20. 14:15
28: ---"Ez kell szerinted Magyarországra?"
Nem ez kell, mert - mint írtam - taktikai hiba lenne.
30-as: IGEN, ez is kábé jól eltaláltan a véleményem xD
És igen, és tényleg a krónikás vagyok. :)
2009. 04. 20. 14:16
Ha az egész szélsőjobb nem a ballib eszköze lenne, még jogos is lenne a felháborodás, de sajnos ez az egész hercehurca a "dicsőséges ősz" óta csak színjáték, hogy a normális embereket besorolja az MSZP mögé. (szvsz átestek a ló túloldalára, de ez mellékes)
Aki szerint Magyarországnak a holocaust, Gusztos Péter, illetve a tanyasi cigányok a legfőbb gondja, az szerintem nem normális, már bocs. Persze, van cigánykérdés, de ezt csak úgy nem lehet megoldani, ahogy a jóságos kuruc.info akarja.
A másik pedig: nem szabad hagyni, h a szélsőjobb élére a leghangosabb kerüljön, nem pedig a legokosabb. Nem tudom találkoztatok-e a szalámi taktika jelenséggel, ha nem, nézzetek utána, és illesszétek az elemeit a közelmúltra.
2009. 04. 20. 14:17
Ja, bocs főnök, most már itt vagy.
2009. 04. 20. 14:41
37-es: Igen, de már megyek is el. :)
2009. 04. 20. 14:47
Érdekes módon, a libsi "hírextra" tájékoztatott a dologról egyedül korrekten:
http://hirextra.hu/2009/04/20/magyar-garda-kontra-zsidok-kontra-media/
2009. 04. 20. 14:47
34.
Nem hiszem, hogy ez így fog lezajlani. Előbb fegyverkeznek majd a cigányok, s utána csak egy lépés választ el a polgárháborútól ami már a nyakunkon van, de Budaházy meg Toroczkai nem alkalmas egy nemzeti hadsereg élére.
A katonai vezetőknek az MNA-ból kell kikerülniük. Abban a pillanatban én már csak egy valamiben fogok hinni:
http://www.youtube.com/watch?v=97i1QgNY6_E
Na ezt csinálják a Budaházyék utánuk:
http://www.youtube.com/watch?v=LJ5JGPOcZ90
2009. 04. 20. 14:54
"G.Banshee: 1) ---"nem szurkol ellene"
Ehhez képest igen gyakran visszatér a Jobbikra, mint témára."
És? Mi ezzel a baj? Hogy tükröt tart?
"2) Én egy átlagos kinézetű, tiszta beszédre képes magyar ember vagyok, igen."
Szeretnél, öcsibogyó, csak szeretnél...
"3) ---"Ha már nyomozást rendeltek el, oda is kell védő, nemdebár?"
Nem kell.
Oda ugyan minek?
Egy nyomozás elrendelése hivatalosan még gyanúsítást sem jelent."
De itt nem ismeretlen tettes ellen rendelték el, ergo gyanúsított is van.
"+ ---"dicsőséges dolog náculni szerinted"
Ha az igazságot szolgáljuk vele, akkor talán."
Kinek az igazságát? És milyen igazságot?
2009. 04. 20. 14:56
"http://www.youtube.com/watch?v=LJ5JGPOcZ90"
Nyihihi...ezek katonásdit játszanak. Méghozzá elég balfasz módon...úgy tűnik Rambo-filmekből tanulták, amit tudnak.
2009. 04. 20. 14:58
G. Banshee
A nemzeti szocialista párt programjának leglényegesebb elemei:
* Minden német egyesítése Németországban
* Németország egyenjogúsítása más nemzetekkel szemben
* Harc a szabadkõmûvesség és annak káros befolyása ellen
* Az uzsora letörése, telekspekuláció kizárása
* Öregségi ellátás
* Egészséges középosztály kiépítése
* Családvédelem, testi nevelés és népegészség
* Nemzeti szellemû oktatás
* A nemzet és faj védelme és szellemének ápolása
* Irodalom, sajtó és mûvészet megtisztítása a nemzetellenes, tudatosan károsító elemektõl
* A közösségi érdek hangsúlyozása
* A paraszti rend megerõsítése - paraszti birtok nem idegeníthetõ el.
Azért ebbe is van némi igazság:))))
2009. 04. 20. 15:00
42
G. Bansheeka kis naiv:))))
Nem tudod még mi vár rád:D:D:D
2009. 04. 20. 15:13
Sodi: "MAGYARORSZÁGON VISZONT (MÉG) SZÓLÁSSZABADSÁG VAN!"
A szólás szabadság nem egyenlő azzal hogy mocskoszsidózunk az utcán vagy kurvaanyázzuk a rendőröket 1 méterről 6 órán át hergelve az idegeiket hogy hátha pofán basznak és szaladhatok perelni 2 milliót bántalmazásért.....
Remélem nagyon hamarosan olyan törvénymódosítás lesz hogy aki tüntetésre megy az vállalja a felelősséget azért amit tesz vagy amibe keveredik. Ha megverik rábaszott..... ha vállalja hát önként vállalja. Ja és a tüntetés szervezője teljes jogi és anyagi felelősséggel tartozzon a tüntetéseken történtekért!!!!
Ki nem szarja le ha pofán verik mert ott van? Ne menjen oda, vagy ha igen viselkedjen úgy ahogy normális emberhez illik!
Elmondtam már 10000x nem így kell hatalmat szerezni. Alakítani kell egy pártot meg kell győzni az embereket, meg kell nyerni a választásokat és akkor lehet ténykedni rendbe rakni stb.....
Ez amit ti csináltok csak egy gusztustalan hőbörgés ami az ország ADÓFIZETŐINEK nagyon sokba kerül.
Kíváncsi vagyok hogy a bérfeljelentgető "nemzetiek" a hazugságokkal kiperelt pénz hány százalékát ajánlották nemes célra???
Segítek 0 ft
Szóval szarok én a sírjára az ilyen álnemzeti faszoknak. Morvai, jobbik, budaházi , toroczkai mind egyet akar HATALMAT ÉS PÉNZT akár milyen árpádsávos meg történelmi bőrbe bújtatják a hülyeségüket! Tök mindegy hogy gárdaruhába vagy narancskitűzővel vagy szegfűvel menetel valaki a cél ugyan az!!!!
Morvai is "HA" kijut az EP-be úgy el fog tűnni hogy nem is hallunk róla többet...... mert a havi 5000 euró illetmény+költségtérítés azért neki is 5000 euró. Most meg vergődik hogy a 400.000 ft képviselői fizu az SOK.... A másik meg hogy az első felszólalása után kivitetnék a teremből egyenest a zárt osztályra......
MESE HABBAL AZ EGÉSZ NEMZETI CIRKUSZ....igen sodi és te vagy a krónikása......
2009. 04. 20. 15:16
34.
Jah és elfelejtettem említeni, hogy ne is reménykedjetek abban, hogy a Bajnai Kordon nem ússza meg előrehozott választás nélkül, hiszen meg kell várni, hogy Fletó ügyei elévüljenek, a forradalom, pedig teljességgel kizárt:
http://tornadoteam.freeblog.hu/archives/2009/04/19/Elorehozott_realitas/
U.I.: izraeli rockot is raktam fel.
Na Shalom, ööö vagyis Szebb jövőt!
2009. 04. 20. 16:08
Ez a máyer zsidó eltévedt. Segítsünk neki, a krematórium nem erre van...
2009. 04. 20. 16:43
Bocsánat, sajnos agymosott vagyok, mindenkit lezsidózok aki tisztábban látja a dolgokat, mint én.
Így oldom meg, hogy a látóköröm szűk maradhasson.
2009. 04. 20. 17:05
G.Banshee: ---"De itt nem ismeretlen tettes ellen rendelték el, ergo gyanúsított is van."
Tökmindegy, ez még nem jelenti azt, hogy bárkit is ki fognak hallgatni gyanúsítottként.
---"milyen igazságot?"
Az egyetemleges igazságot.
---
máyer: ---"szaladhatok perelni 2 milliót bántalmazásért"
Nem kell idegbetegeket felvenni az állományba, és akkor nem kell kártérítést fizetni. :)) Ilyen nagyon egyszerű ez.
Egyébként pedig IGENIS, a szólásszabadság keretei nagyon tágak.
---"aki tüntetésre megy az vállalja a felelősséget azért amibe keveredik"
Ez alkotmányellenes gondolat.
SENKI SEM TEHET ARRÓL, AMIBE KEVEREDIK!
---"a tüntetés szervezője teljes jogi és anyagi felelősséggel tartozzon"
Elmebeteg gondolat. Senki sem tudhat MINDENKIÉRT felelősséget vállalni.
---"Ki nem szarja le ha pofán verik mert ott van?"
A NORMÁLIS emberek nem szarják le.
---"nem így kell hatalmat szerezni."
Nem KIZÁRÓLAG így, ez igaz.
A katonai szárny MELLÉ kell a politikai szárny is.
De nem helyette, hanem MELLETTE!
---"ami az ország ADÓFIZETŐINEK nagyon sokba kerül."
Amennyi kárt Gyurcsány okozott, annyit mi száz év alatt sem lennénk képesek.
---"a hazugságokkal kiperelt pénz hány százalékát ajánlották nemes célra???"
A 100%-át, ugyanis az ő életük önmagában is nemzeti célokat szolgál.
---"mind egyet akar HATALMAT ÉS PÉNZT"
Hülyeség. Budaházy például tele van pénzzel.
Ergo ő aztán tényleg önzetlenül kockáztat.
---
Basti: "Segítsünk neki, a krematórium nem erre van..."
LOLSÁG :))))
2009. 04. 20. 17:12
ha nem nácik, én nem is szavazok a jobbikra.akkor behuzhatom a fityiszt is, tökmindegy.
2009. 04. 20. 17:13
a kurva életbe, én se vagyok egy calvin klein férfimodell, de hogy lehet valakinek olyan undorító pofázmánya, mint drazskovicsnak van???????
2009. 04. 20. 18:08
"A nemzeti szocialista párt programjának leglényegesebb elemei:
* Minden német egyesítése Németországban
* Németország egyenjogúsítása más nemzetekkel szemben
* Harc a szabadkõmûvesség és annak káros befolyása ellen
* Az uzsora letörése, telekspekuláció kizárása
* Öregségi ellátás
* Egészséges középosztály kiépítése
* Családvédelem, testi nevelés és népegészség
* Nemzeti szellemû oktatás
* A nemzet és faj védelme és szellemének ápolása
* Irodalom, sajtó és mûvészet megtisztítása a nemzetellenes, tudatosan károsító elemektõl
* A közösségi érdek hangsúlyozása
* A paraszti rend megerõsítése - paraszti birtok nem idegeníthetõ el.
Azért ebbe is van némi igazság"
Ha egy kondér finom levesbe valaki belehugyozik, te megeszed? Pedig sok finom dolog van benne!
2009. 04. 20. 18:10
"42
G. Bansheeka kis naiv:))))
Nem tudod még mi vár rád:D:D:D"
Ha ilyen videókat teszel fel, akkor jó nagy röhögések! ;-)
Kapásból 5 szakmai hibát tudnék felsorolni, mondjuk én nem ilyen gittegyletben tanultam a katonáskodást rambófilmeken nevelkedett degenerált fegyvermániásoktól.
2009. 04. 20. 18:11
"Tökmindegy, ez még nem jelenti azt, hogy bárkit is ki fognak hallgatni gyanúsítottként."
Ebben az esetben? Dehogynem fognak. Elrendelt nyomozás van folyamatban.
"Az egyetemleges igazságot."
Abszolút igazság nem létezik, tudhatnád...
2009. 04. 20. 18:15
banshee, hugy meg hugy között is van különbség, ha pld seleanu magdalena hugyozik a levesbe, én kiöntöm, de ha dundika, a playmate, akkor megeszem szivesen........
2009. 04. 20. 18:18
32: azt nem értem, hogy a hozzád hasonlók miért nem írnak mondjuk 0 embert. Kb. annyi valóságtartalma van, mint ha 300-at(vagy mondjuk 50-et, ahogy valamelyik nap írta valamelyik libsi) írtok, oszt még jobban lealázzátok őket, mert 0<300.
Na jó, esetleg 1-2, mert azokat lehet náci alkoholista fegyelmezetlen futbalhuligánozni.
2009. 04. 20. 18:22
Broni, sztem meg nincs. Mindegyik ugyanolyan büdös meg ízre se hinném, hogy sok a különbség...persze a tévedés jogát fenntartom.
2009. 04. 20. 18:26
na mindegy, nekem már pisiltek jó csajok a számba, és tetszett......de ez lehet tényleg csak azért jött be mert tetszett a csaj......ronda nővel nem akarom kipróbálni...))))))))))
2009. 04. 20. 18:36
Bronikám, váljék kedves egészségedre. Mindenki úgy élvez, ahogy tud!
2009. 04. 20. 18:50
köszike!!!)))))))))
2009. 04. 20. 19:16
Banshee, és az nsdap programjában mi volt az, ami a te hasonlatodban a húgy?
2009. 04. 20. 19:36
Mondjuk az, hogy a céljaikat csak háborún keresztül tudták megvalósítani, az antiszemitizmus, a fajelmélet, na meg a totális állam.
2009. 04. 20. 19:54
azért a " nemzeti anarchizmus" , amit szegény r.i.p. eduardo skac is propagált, nem hülyeség......
2009. 04. 20. 19:56
Ha tetszem neked, akkor a szádba szarhatok, broni?
2009. 04. 20. 20:03
műsorvátozás ma: :duna tv 21-10 -chico ......
2009. 04. 20. 20:05
helén:csak ha kibaszotúúúúl nagyon tetszel !!!!!!)))))))))))
2009. 04. 20. 20:21
G.Banshee: ---"céljaikat csak háborún keresztül tudták megvalósítani"
HAZUGSÁG!
A nemzetiszocialisták békeidőben virágoztak!!
A háborút a zsidók kényszerítették rájuk!
2009. 04. 20. 20:22
ki gondolja így? nem csak gondoljátok, hogy ezt gondolják, közben meg nem? és csak a maffia média hazudozik
2009. 04. 20. 20:26
sodi:ezt nem bírják, és soha nem is fogják tudni elviselni...........pláne elismerni.......pedig tény....abban az időben a jenki, angol fószer örült, ha nem döglött éhen, míg németországban jól éltek az emberek......
2009. 04. 20. 20:28
mindenki leszarja mit mond az a gusztos vagy ki a fene
2009. 04. 20. 20:37
he-he, a német katonák meg voltak döbbenve, hogy milyen sovány, éhen kórász szerencsétlenek az angol hadifoglyok.....))))))))
2009. 04. 20. 20:38
Aki a nemzetiszocialista diktatúra jó oldalait és vívmányait emlegeti, az még mindig a náci propaganda utóhatása alatt áll - állítja Hans Mommsen német történész.
Időnként valóban hallani lehet, hogy az 1930-as évek autópálya-építéseit, a gazdasági növekedést és a családpolitikát a náci kormány érdemeként sorolják fel. Ha azonban közelebbről szemügyre vesszük a diktatúra ezen látszólag pozitív oldalait, `akkor nem sok minden marad fenn a rostán. Az autópálya-építés messzemenően a kései weimari köztársaság érdeme`, a nemzetiszocialista rezsim csak kivitelezte a már meglévő terveket - mondta Mommsen.
A gazdasági válságból való kilábaláshoz is "csak nagyon korlátozott mértékben járult hozzá" a náci gazdaságpolitika. Pusztán "legenda", hogy 1933-tól a nemzetiszocialisták segítették gazdasági növekedéshez Németországot. "Számos lélektani tényező is közrejátszott: a lakosságnak az volt az érzése, hogy fellendülés következik" a gazdasági világválság után. Eközben a munkások bérei nem növekedtek, viszont a munkaidő hosszabb lett. A háború kezdetétől, 1939-től pedig szigorúan korlátozták a lakossági fogyasztást. Ezáltal az emberek nem is profitálhattak volna az állítólagos föllendülésből.
A sokgyermekes családok támogatása is propaganda volt csupán - mutat rá Mommsen. - Statisztikailag nézve a hitleri családpolitika csak korlátozottan érvényesült. Ráadásul aki a nőknek a náci korszakban játszott szerepét dicséri, az elfelejti a "a nők tömeges kizsákmányolását az ipari üzemekben" - jelentette ki a nyugalmazott professzor.
Hitler hatalomra jutásakor a német gazdaság katasztrofális helyzetben volt, a munkanélküliek száma megközelítette a 6 millió főt. Ennek megfelelően a Führer tisztában volt azzal, hogy a Gazdasági Minisztérium élére nem állíthat egy pártfunkcionáriust, hanem szakemberre kell bíznia a tárca irányítását. Így esett a választás Kurt Schmitre, majd őt 1934 júliusában Hjalmar Schacht (Nemzeti Bank elnöke) váltotta a minisztérium élén.
A beindított közmunka-programok, infrastrukturális beruházások és nem utolsósorban a fegyvergyártás gyorsan éreztette hatását. A kormánynak sikerült elérnie, hogy a munkanélküliség 1934-ben a felére csökkenjen. Természetesen Hitler iparfejlesztési terveinek hátterében háborús céljainak megvalósítása állt. Az életszínvonal emelésével azonban sikerült megteremtenie, hogy az állampolgárok többsége elfogadja a rendszert.
Az 1936-1937-es évet több szempontból is fordulópontnak tekinthetjük. Egyrészt az ország ekkorra már kilábalt a gazdasági válságból, másrészt viszont Schacht menesztésével a gazdaságpolitika új irányt vett. A gazdasági racionalitás azt diktálta volna, hogy Németország bekapcsolódjon a világgazdaság normál vérkeringésébe, Hitler azonban a haditermelés fokozásával egy másik utat választott. Senkinek nem kellett gazdasági szakembernek lennie annak belátására, hogy a hadiipari termékeket csak háborúban lehet felhasználni. Azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy a hadiipar nyersanyagigénye jóval nagyobb, mint egyéb iparágaké. Ráadásul Németország jó néhány nyersanyagból behozatalra szorult. A háború természetesen ezekre a problémákra is megoldást kínált.
Schacht helyére ekkor az a Hermann Göring került, aki egyáltalán nem értett a gazdasági kérdésekhez. Igaz, ez ellen senki nem tehetett semmit. A gazdasági élet vezető személyiségeinek nem volt beleszólásuk a politikába, viszont a folyamatos állami megrendelések révén hatalmas profitra tettek szert. Ebből következően hiába ismerte fel bárki, hogy hová vezet a hitleri út, senki nem akart kockáztatni.
Hitlernek nem volt előre kialakított forgatókönyve tervei végrehajtásához. A cél viszont egyértelmű volt: `Kielégítő megoldást csak az élettér kiterjesztése, illetve népünk nyersanyag-és élelmiszerbázisának kiterjesztése jelent.` Az agresszív hitleri külpolitika eredményeként Németország a harmincas évek végére nemcsak területileg gyarapodott, de gazdaságilag is megerősödött. 1938-ban Németország egymaga többet költött fegyverekre -a kormánykiadások 52%-át -, mint Franciaország, Nagy-Britannia és az Egyesült Államok együttvéve. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a fegyverkezés ilyen arányú fejlesztése meghaladta a német gazdaság teljesítőképességét, és a gazdasági összeomlást csak a megszállt országok kifosztásával kerülhették el. 1938. márciusában Ausztria bekebelezésével (Anschluss), Németország nemcsak vasérclelőhelyekhez és olajmezőkhöz, hanem 200 millió dollár aranyhoz is hozzájutott.
A Szudéta-vidék gazdasági értelemben nem volt igazán számottevő, viszont Csehország teljes elfoglalása (1939. március) már jelentősen gazdagította a Birodalmat. Erre azért is szükség volt, mert a Reich a pénzügyi összeomlás szélére került. Hitler elégedett lehetett a zsákmánnyal, megszerezte a Nemzeti Bank arany-és valutakészletét, valamint az ipar számára nélkülözhetetlen újabb nyersanyag forrásokhoz jutott. A cseh ipart maximálisan kizsigerelték, a hadiipari termékeket vagy exportálták - a haszon természetesen a Birodalmat gazdagította -, vagy a Wehrmacht használta fel.
A német gazdaság hiába erősödött meg az 1930-as évek második felében, a Lengyelország elleni támadáskor még igen sebezhető volt. Elsőre furcsának tűnhet, de Hitler örült, hogy legfőbb szövetsége 1939 szeptemberében nem lépett be a háborúba. A német vezetés ugyanis attól tartott, hogy a háború túlterhelné az amúgy sem túl erős lábakon álló olasz gazdaságot. Ez pedig azt feltételezte, hogy a német tartalékokat kellett volna bevetni az olaszok megsegítésére.
A nyugati politikusok, elemzők általában úgy vélekedtek, hogy a Harmadik Birodalmat nyersanyagfüggősége miatt gazdasági blokáddal is legyőzhetik. Amire kiderült, hogy tévedtek, már késő volt. Németország megállíthatatlanul nyomult előre és Európa szisztematikus kifosztása tovább folytatódott.
http://www.mult-kor.hu/cikk.php?id=19562
2009. 04. 20. 20:38
52.
A szabadkőművesek hugyoztak bele abba a levesbe. - de ez érthető is részükről.:)
2009. 04. 20. 20:41
Irán a példa a nemzeti szocialista gazdaságpolitikai vívmányokra, és ezzel mindent elmondtam.
2009. 04. 20. 20:47
nézzétek duna tv:21-10 :chico:remember eduardo rosa flores !!!!!!!!.....
2009. 04. 20. 20:57
"HAZUGSÁG!
A nemzetiszocialisták békeidőben virágoztak!!
A háborút a zsidók kényszerítették rájuk!"
Nem kellett azt kényszeríteni...
2009. 04. 20. 21:02
"A szabadkőművesek hugyoztak bele abba a levesbe. - de ez érthető is részükről.:)"
Persze, meg a kommenyistákok meg a zsidók.
Meg a biciklisek...
2009. 04. 20. 21:03
"Irán a példa a nemzeti szocialista gazdaságpolitikai vívmányokra, és ezzel mindent elmondtam."
Igen tirpi, jót röhögtünk ismét...
2009. 04. 20. 21:08
A nemzeti szocialista párt 1919 óta működött, ha annyira háborút akartak volna nem vártak volna vele 20évet. A totális államot meg inkább hagyjuk, mert azzal nem voltak egyedül a történelemben.
2009. 04. 20. 21:10
G.Banshee: ---"Nem kellett azt kényszeríteni..."
Dehogynem.
broni: Kösz, hogy szóltál. :)
2009. 04. 20. 21:11
#72.: A Múlt-kor nem forrás. Te ezt tanuld meg!
2009. 04. 20. 21:16
Amúgy Kroko miatt meghallgattam a mostani Cédulagyár-adást. Ott azt mondta, nem véletlen, hogy a hollókoszt-leleplezők között annyi zsidó van (pl. David Cole), mert az elmúlt 60 évben a hollókosztozásból éltek, a következő hatvan évben meg a már tarthatatlan hazugságaik leleplezéséből fognak. Van benne valami...
2009. 04. 20. 21:22
"A nemzeti szocialista párt 1919 óta működött, ha annyira háborút akartak volna nem vártak volna vele 20évet."
De '33 -tól volt kormányon, előtte volt egy sörpuccs, ami nem jött össze, az a hat év kellett ahhoz, hogy a hadigazdaságot felpörgessék.
2009. 04. 20. 21:23
"G.Banshee: ---"Nem kellett azt kényszeríteni..."
Dehogynem."
A hadiipar felfuttatása a bizonyíték, hogy ők háborút akartak.
Drang nach Osten, mond ez valamit?
2009. 04. 20. 21:24
A múltkor én Pozsonyi Ádám miatt próbáltam az egyik adást meghallgatni, de a felénél inkább abbahagytam. Igazából nem is tudom mit keresett ott Pozsonyi.
2009. 04. 20. 21:48
"A hadiipar felfuttatása a bizonyíték, hogy ők háborút akartak."
Azért ez ennyire nem egyszerű, de önmagában ez nem hiszem h bizonyíték lenne, hiszen manapság is rengeteg ország költ irdatlan sok pénzt rá. (USA, Kína, Izrael, stb)
Továbbá ha pl téged kirabolnának a lakásodban, elég érthető viselkedes a részedről ha másnap lecserélnéd erősebbre az ajtót, berácsoznád az ablakot, és mondjuk vennél valamilyen önvédelmi fegyvert amivel elkerülheted h ez legközelebb is megtörténjen. Valószínűleg az I.vh elvesztése után ők is így érezték magukat.
2009. 04. 20. 22:16
Jah, csak annyit nem arányaiban, mint a hitlerájban.
Másrészt meg akkoriban a hadiipar nem fejlődött olyan iszonyat mértékben, mint most, 5-10 éves eszközök még vígan voltak a rendszerben, nem számítottak elavultnak.
Az önvédelmet meg ne keverjük össze a támadással. Németország támadó jellegű háborút indított és folytatott, ameddig tudott.
2009. 04. 20. 22:25
81: Tartalmi kritika nem megy, eszes szeszes?
Amúgy nem a múlt-kor a forrás, hanem Hans Mommsen, pontosabban neki egy nyilatkozata. Nézz utána, hogy ki ez a német történész, és mit írt, hol okotatott.
(Mommsen abból az alkalomból nyilatkozott, hogy a nácik 1933. január 30-án, 75 éve vették át a hatalmat Németországban. Keresd meg az eredeti német nyelvű forrást, és ha rossz a fordítás, akkor alapos a forráskritikád, de addig nem.)
2009. 04. 20. 23:08
SoDI és Broni: Nézzétek meg a szétlőtt Lada-ajtót a Gyurcsány-képmással itt: http://www.kuruc.info/r/2/39037/ !!! Ha jól csalódom ezt nézték a fasz rendőrök "lőtérnek", mellesleg egy pillanatra látható volt Eduardo szobájában, az évekkel ezelőtt készült Chico filmben.
2009. 04. 20. 23:34
bírkanyíró:ahogy megnéztem a filmet, hát ő az a csóka,akivel kár , hogy nem találkoztam személyesen........mindenestre nem volt unalmas élete, az tuti......nyugodjék békében.
2009. 04. 20. 23:42
Én is sajnálom, hogy nem ismertem személyesen, de nagyon régóta tudom hogy létezik- még egy horvátországi riportfilmből, amit a kilencvenes évek közepe felé láttam. Igazi harcos volt, példakép minden hazafinak!
2009. 04. 20. 23:44
azért ez az eduardo tényleg olyan csoka volt hogy:zsidó??és ki nem szarja le???????....na, én az ilyenek miatt nem szeretek általánosítani zsidóügyben.......(kár, hogy vannak drazsé, meg lendvai, meg soros gyuri.....)
2009. 04. 20. 23:50
Az a gyanúm, hogy drazsé megint terroristát fog kiáltani -ekkor csak bemutatjuk neki az évekkel ezelőtti filmben ugyanazt a szétlőtt Lada-ajtót amit most mutogatnak. Ezeknek a szaroknak a Szetey-félék és a buzivonuláson vonagló Emmák a hőseik, nekünk Pongrátz Gergely a Korvin-közből és Eduardo Rózsa Flores!
2009. 04. 21. 0:02
Mansfeld Péter is zsidó volt...
2009. 04. 21. 0:04
én is régen tudtam, hogy létezik)))))))) azért a nemzeti oldalon ismert volt........ez a lada ajtó -durva, a magyar rendőrök hülyék, buzik +hazaárulók!!!!!!
2009. 04. 21. 0:06
94:az ilyen zsidókkal nincs is semmi gond......szerintem aki élből minden zsidót utál, beteg fasz.
2009. 04. 21. 0:08
én utálom a magyar gyurcsány ferencet, aki magyar, és tetű szar.....
2009. 04. 21. 1:43
"De '33 -tól volt kormányon, előtte volt egy sörpuccs, ami nem jött össze, az a hat év kellett ahhoz, hogy a hadigazdaságot felpörgessék."
Azért kezdtek fegyverkezni, mert az I. világháború után a zsidóbérenc antant leszerelte a seregüket, és ottmaradt a 80 milliós ország szaros 100 000 katonával és kézifegyverekkel. Az meg tán érthető, hogy nem akartak kiszolgáltatottak lenni a héber zsoldban harcolóknak. Meg hát a bibsik azt is szeretik elhallgatni, hogy a németektől elrabolt területen a lengyelek - J+ és angolszász bátorításra - keményen terrorizálták, később irtották a német lakosságot. Úgyhogy teljesen jogos lépés volt odabaszni a polákoknak.
2009. 04. 21. 1:46
Broni, itt vannak Gyurcsány szülei: http://href.hu/x/8t5q
Nehogy már ezek magyarok legyenek! Akkora zsidrákok, hogy a siratófal hajlong előttük...
2009. 04. 21. 1:48
"A múltkor én Pozsonyi Ádám miatt próbáltam az egyik adást meghallgatni, de a felénél inkább abbahagytam. Igazából nem is tudom mit keresett ott Pozsonyi."
Én se értettem mit keres ott szegény Bucó.
2009. 04. 21. 1:53
85.: http://www.spiritus-temporis.com/hans-mommsen/
"Hans Mommsen (November 5, 1930-) is a left-wing German historian"
Na, ennyit a pártatlanságáról. Ha nem a bibsik embere lenne, a Soros Alapítvány működtette Múlt-kor sem idézné. Ócska bolsevik agitátor.
2009. 04. 21. 2:21
szeszes, nem tudom, hogy magyarok, vagy zsidók, de ezek rohadt ocsmányok.........)))))))))))
2009. 04. 21. 2:24
szeszes, usztasa, vagy csetnik sapkát nem tudod hol lehet venni, magyarországon?????
2009. 04. 21. 2:30
Esetleg itt: http://sodi.freeblog.hu/archives/2009/03/06/Marci_es_a_Military_borze/
2009. 04. 21. 2:32
Bocsánat, eltévesztettem: http://sodi.freeblog.hu/archives/2009/03/08/Military_borze_es_Ecseri_piac_video/
2009. 04. 21. 3:01
nem akarok nagyképűsködni, de én nem vagyok ilyen piacos-börzés....szóval bótban vásárolok.......)))))))))
kurva anyád evo morales!!!!!!!!!!!!!
2009. 04. 21. 3:04
várjá, szeszes, csak nem te vagy a pál marci???))))tudod, találkoztunk, ugy egy hónapja,ha te vagy......))))))))))
2009. 04. 21. 3:07
Olyan bótot nem ösmerek. Csak olyat, ahol SS-tányérsapkát árulnak.
2009. 04. 21. 3:07
Nem, nem én vagyok.
2009. 04. 21. 3:15
és ők hol vannak???csak nem az almássy tér??))ott már shoppingoltam thor steinar cuccokat))))))))
2009. 04. 21. 3:16
Nem. A Szent István körúton, egy ház udvarán.
2009. 04. 21. 3:17
Bár ahogy észrevettem, minden military bolt vezetője és/vagy alkalmazottja nemzetiszocialista.
2009. 04. 21. 3:47
a fred perry-t ismered?????nem kimondottan jobbos márka, de azért valahogy mégis.... tenisz pólokat 13-14 rugóért vettem, kapucnis felsőt 25 -ért..))))))))))
2009. 04. 21. 3:53
faszom, egész este ezt akartam beírni:van pesten bolivia követség??????kéne valami tiltakozó demonstrációt tartani eduárdóék lemészárlása miatt.......
2009. 04. 21. 7:33
Ismerem a Fred Perry-t, baszott drága. De a kurvákhoz ugye nem lehet szakadtan menni. Bolíviának nincs Magyarországon nagykövetsége. De Bécsben van, az sincs messze.
Bolívia Nagykövetsége Ausztriában
Cím: A-1040 Bécs, Waaggasse 10/4.
Tel: (0043-1) 587 4675 Fax: (0043-1) 586 6880
E-mail: embolaustria@of-viena.at
Magyarország Bolíviában akkreditált Nagykövetsége Argentínában
Nagykövet: Józsa Mátyás
Cím: Calle 11 de Septiembre 839, Capital Federal, Ciudad de Buenos Aires
Tel: (0054-11) 4777 1770 Fax: (0054-11) 4777 1054
E-mail: secretaria@embhungria.com.ar
Web: www.mfa.gov.hu/emb/buenosaires
Magyarország Tiszteletbeli Konzulátusa Bolíviában
Tiszteletbeli konzul: Andrés Esteban
Cím: La Paz Edificio Venus, 6. Piso, Oficina "B", Avenida Arce 2105
Tel: (00591-2) 244 0725 Fax: (00591-2) 279 6020
2009. 04. 21. 7:56
"Azért kezdtek fegyverkezni, mert az I. világháború után a zsidóbérenc antant leszerelte a seregüket, és ottmaradt a 80 milliós ország szaros 100 000 katonával és kézifegyverekkel. Az meg tán érthető, hogy nem akartak kiszolgáltatottak lenni a héber zsoldban harcolóknak."
Még egyszer leírom, mert nem ment át: nekik a hadsereg támadni kellett, nem védekezni. Lebensraum, mond valamit?
"Meg hát a bibsik azt is szeretik elhallgatni, hogy a németektől elrabolt területen a lengyelek - J+ és angolszász bátorításra - keményen terrorizálták, később irtották a német lakosságot. Úgyhogy teljesen jogos lépés volt odabaszni a polákoknak."
Irtani akkor kezdték el, amikor a németek már megtámadták őket és akkor sem szervezetten...
2009. 04. 21. 9:14
101: Tartalmi kritika továbbra sem megy, eszes szeszes?
Attól, hogy vkire rásütöd a "bolsevik agitátor" billogot, még nem válik semmivé a mondanivalója. Nálad vszínűleg 10ezerszer jobban ismeri a témát a fószer. Gondolom ezért sem vitatkozol az állításaival érdemben. Mert amíg ő egy balos történész professzor, addig te 1 zavaros ideológiájú senki vagy.
2009. 04. 21. 19:41
77.
Nagyjából:))))
2009. 04. 21. 19:50
Egyébként Széchenyinek is megvolt a véleménye a zsidók egyenjogúsitásáról, csak ezt a liberális történetírás igyekezett a szőnyeg alá söpörni:
http://antiszemetizmus.blogspot.com/2009/04/grof-szechenyi-istvan-beszede-zsidok.html
U.I.: a posztot én raktam fel. A Függetlenség 1942-es évkönyvéből van:)
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.