Nem fasiszta, hanem lumpenproli
Az áldást sodika küldte 2009. április 23., csütörtök - 16:12-korCímkék: buncselekmeny eroszak hungarizmus naci proli
102 komment
Megy a nagy siránkozás a kalocsai elmebeteg ügyében, aki ketté vagdosta a barátnőjét, hogy utána horogkeresztes zászlóval takargassa be. A tömeggyilkos Likud testvérpártjaként működő Fidesz azon nyomban neki is kezdett az eszeveszett ajvékolásnak.
„A szélsőséges ideológia tetten érhető abban, hogy a tettes horogkeresztes zászlóval takarta be áldozatát. Az eset rávilágít a szélsőséges eszmék, és az általuk eltorzított egyéniség veszélyeire.”
Fidesz közlemény
/ forrás /
Pedig, ha utánaolvasunk, akkor láthatjuk, hogy itt egészen máshol kell keresni az okokat és az indítékokat.
„A hentesként a kalocsai húsüzemben dolgozó fiatalembernek nem okozott gondot a kivégzés”
Bors cikk
/ forrás /
Nos, kezdjük egy rövid történelmi kitekintéssel...
A nyilaskeresztes mozgalom kezdeti szakaszában nagyon ügyelt rá, hogy elsősorban az emberi kvalitásra helyezze a hangsúlyt segítői toborzása során. Éppen ez volt az oka annak, hogy a nyilaskereszt jelképe egyet jelentett az intelligenciával, és finom műveltséggel vegyült szilárd politikai akarattal.
Tudvalevő ugyanis, hogy a radikális eszmék társadalomjobbító ereje elsősorban megfelelő intellektus birtokában hasznosítható a nemzet javára. Vad, ösztönszerű szinten élő, és ehhez hasonló napi rutint űző embereknél ugyanis a nem megfelelő mélységben kifejtett jobbító gondolatok ahelyett, hogy letisztáznák az alapvető igazságokat, meghagyják őt egy állati szinten, annyi kiegészítéssel, hogy mindehhez onnantól már hivatkozási alappal is rendelkezik az illető.
Tisztán kell látnunk, hogy egy olyan emberben, aki nem rendelkezik megfelelő alapokkal a valóság, és a tényszerű összefüggések befogadására, nyomtalanul tűnhet el az egyébként gyönyörködtető igazságokat megcsillantó információk valóságos özöne is. Mindannyian tudjuk, hogy a felszínről szemlélve szűk az átmenet a romboló kommunista, valamint a szintén szociális igazságosságot hirdető nemzetiszocialista elvek között, és a helyes út megtalálásában, vagyis a pusztító frusztráltság, és a nemzetjobbító alkotás közötti éles határvonal felismerésében elsősorban az intellektus segítheti az embert.
Erre pedig elsősorban egy bölcs, és határozott, válogatott kemény mag lehet képes. A tiszta magot nem mérgezheti ocsú.
Számomra már eleve furcsa, hogy egy 22 éves fiatal miért nem tanul, vagy vállalkozik, ugyanis a szememben egy huszonéves embernek az alábbi négy normális állapota képzelhető el.
- Tanul
- Legalább BSc fokozatú diplomás
- Vállalkozást vezet
- Súlyos százezreket kereső mesterember (professzionális minőségben dolgozó asztalos, stb...)
Ebből az utolsó két pont jelenthet felmentést arra, ha az ember egyáltalán nem kíván tanulmányokat folytatni, elvégre ha valaki olyan szinten képes hasznosítani az alkotó energiáit, hogy abból megfelelő társadalmi haszon realizálódik, az ezzel kivált az életéből minden száraz, akadémiai tudást. Mielőtt valaki félreértene: a többiektől sem az értelmiségi létet várom el, elvégre egy BSc képesítés birtokában még senki nem válik értelmiségivé: az csupán a néhány évtizeddel ezelőtti érettséginek felel meg.
Látnunk kell viszont, hogy ez a gyilkos nem szélsőjobboldali volt, hanem egy mélyen frusztrált ostoba lumpen, akit éppen ezért hatalmas hiba volt olyan jobbító szándékú szervezetek közelébe engedni, mint a Gárda, ahol egyszerre van szükség az igazság felismerésére, és annak a folyamatos tudatosítására, hogy mindez csak fokozatonként, vagyis eleinte szalonképes külsőségekkel népszerűsíthető. Az ilyen komplikált összefüggések ugyanis a primitívebb embereket önmagukban is összezavarhatják, és frusztrálhatják.
Ha mást nem is, legalább egy egyszerű érettségit, és mellé aktuális tanulmányokat igazoló papírt, vagy mesteremberi minősítésű szakmunkás végzettséget igenis meg kellene követelni mindenkitől, aki csatlakozni akar. És így nem kerül be a szemét.
Ne engedjük be a lumpenprolikat a nívós mozgalmakba!
By SoDI
Eddig 102 komment érkezett (
)
2009. 04. 23. 16:23
te gnóm faszparaszt, húzzá má végre haza nyaralni tel avivba, oszt ott rohadj el......
2009. 04. 23. 16:24
Kurva anyád a zsidó, zsidó! :)
2009. 04. 23. 16:35
ne szégyelj kisfiam, júdeai zsodika.....
2009. 04. 23. 16:44
Jajj... Ez a nagyfokú arrogáns lenézés, belőled se lesz értelmiségi, örökre egy kis dzsentri maradsz.
"egy huszonéves embernek mindössze négy normális állapota képzelhető el"
Gondolj azokra az abnormálisokra is, akik építik ezt az országot és nem tartoznak ezekbe a kategóriákba, esetleg kenyeret meg péksüteményt sütnek neked hajnalok hajnalán, hogy legyen mit enned.
"hogy abból megfelelő társadalmi haszon realizálódik"
Szerinted a hentesüzemben dolgozó nem termel hasznot a társadalomnak? Szerinted hogy kerül bele a hűtődbe a hús? Jó tudom anyu megveszi neked, de engem az érdekelne, hogy lesz szerinted a szárnyas kotkodácsoló csirkéből csirkemell filé.
"Látnunk kell, hogy ez gyilkos nem szélsőjobboldali volt, hanem egy mélyen frusztrált ostoba lumpenállat"
Ugyanez az ember ha pár nappal korábban rendőröket dobál meg a frusztráltságában, akkor nemzeti hős lenne a szemedben.
2009. 04. 23. 16:45
tényeket sodi! ha ekkora a szád, akkor dobj egy bejegyzést a farkadról, képet és számokat akarunk!
2009. 04. 23. 16:45
Valószínűleg a Gárdádban és a Jobbik támogatói között is igen nagy többségben vannak az általad most kollektíve lelumpenprolizott arcok.
Gratulálok.
2009. 04. 23. 16:50
"Látnunk kell, hogy ez a gyilkos nem szélsőjobboldali volt, hanem egy mélyen frusztrált ostoba lumpen"
Ez egy gyönyörű mondat. Nézd Sodika ez a két kategória nemhogy kizáró, hanem nagyon úgy néz ki, hogy egymást erősítő kategóriák.
2009. 04. 23. 16:54
Pengető: Sokan lehetnek? Talán...
Oszt látjuk, mi az eredménye. :(
Dósa ezt az egyet NAGYON JÓL MONDTA ma reggel a Mokkában. "A mennyiség helyett a minőségnek kell az elsődleges szempontnak lennie."
2009. 04. 23. 16:54
Pengető: már csak azért is vicces ez a cikk, mert pont az alacsonyabb iskolázottság, a sikertelenség, elkeseredettség és kilátástalanság nyújt ideális táptalajt a szélsőséges eszméknek.
2009. 04. 23. 16:59
k0zi: ---"kenyeret meg péksüteményt sütnek neked hajnalok hajnalán"
Az ilyesmit a németeknél arabok csinálják. :)
---"Szerinted a hentesüzemben dolgozó nem termel hasznot a társadalomnak?"
Termel, de nem annyit, mint egy mesterember fokozatot elérő ács, vagy asztalos.
---
5-ös: Ne reménykedj, kis buzi. :))
2009. 04. 23. 17:00
Oszt látjuk, mi az eredménye. :(
Az, hogy ők a te nemzeti hőseid, amikor nekimennek a rendőröknek, és - bár ezt te a krónikás pajzs mögé bújva - nem mered megtenni, így mégis egy vagy közülük. Aztán ha a pillanatnyi érdeked úgy kívánja szépen leprolizod őket. Szép.
___________________
k0zi: Na igen. Erre Sodika mit ír? Hogy a nyilasság maga az intelligencia...... Hihetetlen.
2009. 04. 23. 17:01
"Az ilyesmit a németeknél arabok csinálják. :)"
Rabszolgát nem akarsz? Jaaa, most anyádat tartod annak. Főz, mos takarít rád és pénzt is ad. Mi kell még, ugyebár.
2009. 04. 23. 17:03
Lumpenprolik mindenütt vannak. Mármint mindegyik "oldalon".
Mellesleg szerintem a liberalizmus sokkal szélsőségesebb, mint pl. a hungarizmus.
2009. 04. 23. 17:03
Arról nem is szólva, hogy ha itt is bevándorlók sütnék a kenyeret, akkor te (és szeretett pártod) lennél az első, aki beleszerelmesedne az
"Elveszik a munkát" "Az idegenek elveszik a munkát, a dolgos nemzeti magyar embertől."
-féle jelszavakba.
2009. 04. 23. 17:04
Pengető: ---"ők a te nemzeti hőseid, amikor nekimennek a rendőröknek"
Az más.
Ha rendesen irányítják őket, lehetnek jó HARCOSOK.
Egyébként miből gondolod, hogy nem vállalkozók, menedzserek és egyetemisták dobálták a molotovokat? :))
Meglepődnél... Meséltem neked itt a kutyaszart dobálni akaró is ügyvéd néniről, tudod.. :)))
2009. 04. 23. 17:06
"egyszerre van szükség az igazság felismerésére, és annak a folyamatos tudatosítására, hogy mindez csak fokozatonként, vagyis eleinte szalonképes külsőségekkel népszerűsíthető"
Tényleg szeretem, ahogy azért te időről időre mégiscsak bevallod, hogy azért te mégiscsak az vagy, ami.
Egy köntösbe bújt ostoba náci. Vagy nyilasocska.
2009. 04. 23. 17:12
"Az ilyesmit a németeknél arabok csinálják. :)"
Csak tudnám mire ez a nagyfokú arrogáns lenézés, amit 1-2 juppin kívül nem sok embernél láttam. Szóval ők legalább sikeresek, diplomások olyan idősen mint te, te viszont arra vagy arrogáns és nagyképű, hogy édesanyád eltart, a feneked alá került a családi vagyon egy része (aminek egy részét rendes dzsentriként el is herdáltál), emellett fel tudsz még mutatni 3(4) egyetemi szakot, ahol mint közismert nagyon sikeres vagy. Másik dolog, hogy lesznek itt arabok akik megsütik a kenyeredet, ha a bevándorlók ellen beszélsz?
"Termel, de nem annyit, mint egy mesterember fokozatot elérő ács, vagy asztalos."
Mert talán egy csirkemell filének sincs akkora értéke, mint egy bútornak, vagy egy komplett tetőszerkezetnek? Illetve utóbbiakat nem veszik meg hetente az emberek a boltban.
2009. 04. 23. 17:16
Pengető:
Nem tudsz érveket felhozni a valódi Hungarizmus ellen.
Na de most rohanom valahova, majd este leszek.
2009. 04. 23. 17:19
"Az ilyesmit a németeknél arabok csinálják. :)"
Azok törökök, sodi...
2009. 04. 23. 17:21
Nagyanyámék ha csirkemellet akartak enni, kimentek a kertbe, oszt levágtak egy csirkét. Mármint addig, amíg el nem lopták őket a cigányok.
Egyébként én se értek egyet sodival, nem kell mindenkinek erőltetni a szellemi munkát, mert nem is menne mindenkinek. Vagy szimplán nem azt akarja csinálni.
2009. 04. 23. 17:21
tényeket sodi! ha ekkora a szád, akkor dobj egy bejegyzést a farkadról, képet és számokat akarunk!
2009. 04. 23. 17:21
tényeket sodi! ha ekkora a szád, akkor dobj egy bejegyzést a farkadról, képet és számokat akarunk!
2009. 04. 23. 17:29
te Sodi egy aljas kis paraszt vagy akit legutobb a hatan fekve, szukolve lattam mikozben a haverod meg a Tomi haverja probaltak megakadajozni a kivegzesed. Azert nem lettel agyonbaszva mert egy jelentektelen kis pondro vagy aki csak buzt araszt ha kettebasszak.
Sodi - neked se diplomad, se sikeres iskolai kariered nincs. Az altalad elvegzett munkakat pedig tulnyomo reszt "barati szivesseg" moge rejted, hogy ne kelljen adot fizetned - tehat eloskodsz a tobbsegi tarsadalmon csakugy mint a ciganyok es a bibsik.
Egy lanyt levagni bun! Ez nem ketseg, de ahogy te ezt interpretalod az bazdmeg gyomorforgato tud lenni. Masreszrol nem ertem, hogy valaki, aki alig egy napja vallota be, hogy nem kepes egy not kielegiteni, hogy veszi a batorsagot, hogy ossza az eszt felsobrendusegrol. A sajat magodat nem vagy kepes hatekonyan elvetni te selejt.
2009. 04. 23. 17:32
Zsodi, az isten basszon meg, miért hagyod, hogy a zsidók teleszarják a kommentrészt és mocskolják az Eszmét? Eleve gyengén nyomod a propagandát, de arra nincs mentség, hogy még a cenzúrázáshoz is lusta vagy. Szégyellheted magad!!!
2009. 04. 23. 18:07
Sodi, te vagy a legnagyobb proli. Zero muveltseged, ugy oltozol mint egy csoves, buta is vagy mint a tok, alapveto osszefuggeseket keptelen vagy atlatni.
2009. 04. 23. 18:26
Zsodinak is meg kell ideologizálni, hogy ő nem buta, hanem okos...
2009. 04. 23. 19:10
Ezek vagytok ti, a gyilkosgárda tagjai, árpádsávos majmok, széljobb gecik. Az erőszak a ti kultúrátok, a gyilkolás, a rongálás, a rendőrök dobálása. Azzal, hogy lumpenprolizod, aki 1 héttel ezelőtt még hazafi volt a szemedben, csak azt érde el, hogy még jobban röhögök rajtad, te kis gecisneci.:))
2009. 04. 23. 19:25
tényeket sodi! ha ekkora a szád, akkor dobj egy bejegyzést a farkadról, képet és számokat akarunk!
2009. 04. 23. 19:29
28: én nem akarok tudni semmit a gecisneci farkáról. Ezek az adatok kizárólag blogint érdeklik.
2009. 04. 23. 19:32
18. Jó kis Szálasi-féle, nyilas?
Egyrészt dehogynem.
Másrészt meg lám, kibújt a szög a zsákból, ugyanis én nem is eszmékről beszéltem, hanem arról, hogy mégis mi a francnak sunnyogsz állandóan. Felvállhatnád már magadat. Az eszmét, ami te vagy.
2009. 04. 23. 19:49
Nem értem, hogy a dolgozó fiatalokat miért kell lenézni. Az a nem normális állapot, hogy már minden második fiatal egyetemre megy az érettségi után.
2009. 04. 23. 19:55
"Számomra már eleve furcsa, hogy egy 22 éves fiatal miért nem tanul"
Honnan veszed, hogy nem tanult? Gondolom hentes szakmája volt neki. A hentes az nem béescé, nem tart annyi évig.
2009. 04. 23. 20:00
sodi de egy faszságot írtál le....aki 22 évesen átlagos,jómunkásember,az szerinted nem normális?uramisten...
2009. 04. 23. 20:08
Sodi szépen leírja magát mint ostoba lumpent...
2009. 04. 23. 20:19
33: az alapján amit sodi "normálisnak" tekint, szépen kirajzolódik beteges gondolkodása
2009. 04. 23. 20:22
A Fidesz megint visszatért gyökereihez. Sajnálom azokat a jószándékú nemzeti érzelmű fideszeseket, akik még mindig nem ébredtek öntudatukra:(((((
2009. 04. 23. 20:26
A hentes is mesterember. Még a híradások szerint is szakszerűen vágta le és dolgozta fel a barátnőjét.
Amúgy meg a 31-essel tökéletesen egyetértek. Ahol egy Deutsch Tompika meg a ilyen-olyan pléhmétek is diplomához juthatnak, ott valami nagyon el van baszva.
2009. 04. 23. 20:26
Hoppá, egy z betű kimaradt.
2009. 04. 23. 20:46
Szerintem a gárdának szolidaritást kéne vállalni a hentesekkel.
2009. 04. 23. 20:46
34: Bensiszajha, miért nem az indexen ajvékolsz, már várnak, hogy röhöghessenek rajtad a tiszalöki topikban. Siess, és vidd magaddal a másik zsidókurvát, autodelete-et is.
2009. 04. 23. 20:48
sodi: Hogy szakadna rád egy mázsa szar!
1. Hol vannak a blogodról az értelmiségi, húde mérnök, húde közgaszdász fickók? Csak nem sok még nekik is, hogy egy jelenleg is tanuló(?) csuvasz bALEK ennyire nagymenőnek tartja magát?
2. Miért van olyan érzésem, h hamarosan olyan idők jönnek, hogy Rockefeller, Orwell, és Nostredamus álmodozva dörzsölhetné a tenyerét?
Bizony akkor sokra mész a hiperszuper mestergerendáddal, ha lebonthatod tüzifának.
Azzal pedig főleg a seggedet kitörölheted, ha tudod, hogy
Nintendo= y% * FaSZ / vk ^3
amikor majd söpörni lehet a pénzt az utcán, mint annakidején.
3. Ugyanolyan elvont hugyosjóska vagy, mint a büfészakos Mohácsi Viki, és elsőként fog elsodorni a forradalom.
2009. 04. 23. 20:54
41.
Nálam van egy közgazdász társszerző Partizanman néven.
De a régi blogomon jogász is volt (Kündü)
2009. 04. 23. 21:15
orzo: ---"Sodi - neked se diplomad, se sikeres iskolai kariered nincs."
Mi az az 'iskolai karrier'?
Évek óta tanulok, és haladok.
Ennyi.
---"Az altalad elvegzett munkakat pedig tulnyomo reszt 'barati szivesseg' moge rejted"
Csak ahol valóban baráti a segítség.
---
magillagorilla: ---"Hol vannak a blogodról az értelmiségi, húde mérnök, húde közgaszdász fickók?"
Néha megszólalok informatika és közgáz témában is. Nem ez a fő profil, de akad ilyen is.
---"egy jelenleg is tanuló(?) csuvasz bALEK ennyire nagymenőnek tartja magát"
Még tanulok, ezért nem vagyok nagymenő.
Különben honnan veszed, hogy én valaha is nagymenőként jellemeztem volna magam? Nem értelek.
---"sokra mész a hiperszuper mestergerendáddal"
Ez NAGYON-NAGYON PROLI mondat, ugye érzed te is? :))
---"Ugyanolyan elvont hugyosjóska vagy, mint a büfészakos Mohácsi Viki"
AZ EREDETI HUNGARISTÁK NAGYRÉSZT SZINTÉN TEORETIKUS TERÜLETEN MOZGÓ SZAKEMBEREK VOLTAK!!
A hungarizmus IGENIS egy intellektuális eszme!
2009. 04. 23. 21:16
40-es: Mi van, te is a gyilkosgárda tagja vagy, és alig várod, hogy cigányokat gyilkolj?:)
2009. 04. 23. 21:19
Sodi!
1. na ne fényezzük a nyilasokat. Úriember fehér kesztyűben sem piszkálta meg őket annak idején (Őfőméltóság sittre is vágta Szálasit, nagyon helyesen)
amúgy a plebejus-kispolgári réteg tipikus nyomulási lehetősége volt a nyilas párt, amely réteg ugye azért nem az elit.
2. az igazi értelmiségi SOHA nem nézi le a kétkezi munkást. Sőt tisztelettel tekint rá.
Ha valóban az ún. 'inteligencia' körében mozognál, értenéd ezt.
(Értelmiség nem egyenő végzettség)
3. összekevered az okot az okozattal. Azért van ennyi egyszerü, buta ember a mozgalmatokban, mert ez egy egyszerű, buta mozgalom.
4. bocs, egy személyes: te egy buta ember vagy, egysíkú, árnyalt gondolkodásra képtelen . Sajnálom, hogy ezt kell írnom, lehet bármilyen papírod, ha így folytatod, soha nem leszel az áhított értelmiség része. Sürgősen váltanod kéne.
2009. 04. 23. 21:31
Ez nagyon gyenge magyarázat Sodi sőt .....szánalmas....
Az hogy valaki tanul vagy diplomás nem jelenti azt hogy nincsenek elmebeteg hajlamai....(lásd magad)
Csak te nem lányokat darabolsz, hanem olyan dolgokkal töltöd el a fiatalságod amit más épeszű ember messze elkerül és 1000x értelmesebb dolgokkal foglalkozik.
A gyerekkel semmi baj nem lett volna csak az a szitu hogy borzasztó fogékony volt az általad, a kuruc, a jobbik meg a többi bűnöző féreg agymosóterápiájára.
Nem a gyerek ölte meg azt a lányt HANEM A GÁRDISTÁKBA VERT SULYKOLT GYŰLÖLET!
Olyan szinten kimossák az agyukat hogy hihetetlen.
Ugyan az mint az araboknál a terroristaképzés.
Volt ismerősöm aki szimpatizált a gárdával de a 2. találkozó után azt mondta hogy köszi ezt nem......
Zsidózás ezerrel, elmebeteg ideológiák téveszmék,hazugságok,mindenféle népírtásról szóló fantáziálások és olyan szinten oltják beléjük a gyűlöletet hogy az elmondhatatlan. Ja és folyamatosan valami nagy országátvételre készülnek.....de erről rébuszokban beszélnek....
Hogy hogyan lesz 8 méteres kerítés magyaro. körül, hogy lesznek felakasztva a nekik nem tetszők....sőt még a tv-t is betiltják mert azon árad a zsidó méreg....a cigányok munkatáborokban lesznek, a külföldieket kizavarják....minden termék magyar lesz....(jah és nagy honfoglaló háborút indítanak a románok a szlovákok és az összes többi szolganemzet ellen.....) És wazze úgy beleélik magukat hogy hihetetlen.....
Ez egy agymosoda. A hitgyüli ehhez képest kutya fasza...
És mint a fenti példából láthatjuk hogy sikeres az átnevelés. Azon se csodálkoznék hogy a cigányokat is valami elborult gárdista gyilkolászná parancsra......
Sodi és a hozzá hasonló agy mosottak veszélyt jelentenek a társadalomra. Egy olyan skizo ember mint sodi aki mindenben zsidóveszélyt szimatol, összeesküvés elméletet gyárt, de persze pofátlan hazug anyabaszó csőcseléknek segít ellopni az adófizetők pénzét mindenféle koholt vádakkal és hamis tanúkkal. Azt hiszem Sodika hogy te a nyomába sem érhetsz egy kétkezi munkásnak de még egy utcaseprőnek sem.
Hogy merészeled a kétkezi munkásokat lenézni te kis abortuszmaradék!!!!
Az ő pénzükön lopod a napot és "tanulsz" mert utálsz dolgozni! Remélem Bajnai jövőre vagy 5 millió tandíjat vezet be az ilyen munkakerülő mihaszna emberekre......
Egy olyan beteg embernek aki imád bíróságra járni
zárt osztályon a helye.
Hülye gyerek a nagy gárdádnak a 95%-a általad lenézett munkásember......
Wazze annyira pszihiátriai eset vagy hogy szakdogát fognak rólad írni a Sote-n...
2009. 04. 23. 21:38
pathy: ---"Őfőméltóság sittre is vágta Szálasit"
Horthy csak azért sittelte le, mert sértette az érekeit a működő társadalmi igazságosság gondolata. Horthy ugyanis nem szerette a baloldali embereket, a hungarizmus pedig - mint már oly sokszor leírtam - egy baloldali eszme.
---"Értelmiség nem egyenő végzettség"
Valóban nem egyenlő vele, de attól még előfeltétele.
---"a plebejus-kispolgári réteg tipikus nyomulási lehetősége volt a nyilas párt, amely réteg ugye azért nem az elit"
Nem is azt mondtam, hogy a TÁRSADALMI elitről lenne szó. Helyettük a szellemi elitről, vagyis az értelmiségiekről beszéltem.
---"az igazi értelmiségi SOHA nem nézi le a kétkezi munkást"
ÉN SEM NÉZEM LE, ez hazugság.
Mint fentebb is írom, a mesterember szakmunkásokra én is őszinte tisztelettel tekintek.
TELJESEN MINDEGY, hogy az ember mit csinál, hogy mivel foglalkozik. Csak a lényeg, hogy lehetőség szerint legyen PROFI belőle.
Egy valóban vérprofi hentes saját hentesboltban dolgozik, vagy legalábbis (korábban) éppen egy profitól tanul. Egy nagyipari húsüzemben viszont erre nincs esély.
---"Azért van ennyi egyszerü, buta ember a mozgalmatokban"
Fogalmam sincs, hogy sokan vannak-e a 'primitív nemzeti radikálisok', én a ugyanis szinte csak értelmesebbel tartom a kapcsolatot.
Jogászok (NJA munkatársak), vállalalkozók (műkincskereskedő Pál Marci), újságírók (Novák Előd), profi zenészek (Zorán), pedagógusok (Kroko), mérnökök (Gonda, Budaházy), stb...
Nekem tehát EZ a valóságom a nemzeti ellállásról.
---"te egy buta ember vagy, egysíkú, árnyalt gondolkodásra képtelen"
Te ezalatt az elvek gyáva sutba dobását érted, igaz? Mert nektek, zsidóknak, az a jó birka, aki nem hisz senkinek. Hát NEM, NEM, és NEM!
2009. 04. 23. 21:53
(műkincskereskedő Pál Marci), újságírók (Novák Előd)
pedagógusok (Kroko), mérnökök (Gonda, Budaházy), stb...
ÚRISTEN!!!!!!!!!!
Pál Marci műkincskereskedő :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Szerintem egy alkoholista kukabúvár!!! Milyen műkincskereskedő.....????? Te állat
Novák Előd újságíró..........pffffffffffffffffff
Budaházy mérnök...................
Anyám Sodi...................
Ne fokozd......... Nem hiszem el komolyan......
Minek jársz te egyetemre??? Moslékért???
Hallottad már Budaházy-t beszléni???
Mindjárt rádhívom a mentőket mert neked kezeltetni kell magad!!!!!
2009. 04. 23. 22:03
Rendőr: ---"Az hogy valaki tanul vagy diplomás nem jelenti azt hogy nincsenek elmebeteg hajlamai..."
Ez így igaz.
De pusztán ebből még nem következik semmi.
A gárdista történeted pedig hiteltelen, vagy legalábbis kiragadott példa, amiből szintén nem következik semmi.
---"mindenben zsidóveszélyt szimatol, összeesküvés elméletet gyárt"
Kizárólag ott, ahol indokolt.
---"segít ellopni az adófizetők pénzét mindenféle koholt vádakkal és hamis tanúkkal"
Neked ez a hamis tanúzás a mániád.
Mégse tudsz EGYETLEN EGY konkrét példát sem mondani rá. Az igazság ugyanis az, hogy elsősorban a TE KOLLÉGÁIDRÓL szokott kiderülni a bíróságokon, hogy nagyrészt hazug pöcsök.
---"Az ő pénzükön lopod a napot és 'tanulsz' mert utálsz dolgozni!"
Ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy a kétkezi munkások az értelmiségiek pénzéből élnek, mert ŐK szervezik meg azt az infrastruktúrát, ami lehetővé teszi, hogy szarkaparásból is meg lehessen élni.
Érted? Közgazdászhallgatóként mondom, hogy óriási BAROMSÁG a 'ki kinek a pénzéből él' felvetés, ugyanis MINDENKI munkájára UGYANÚGY szükség van. Ez egy kölcsönös függés, ami soha nem egyoldalú.
Arról a hazugságról pedig, hogy én úgymond utálnék dolgozni...Nos, én értelmiségi elfoglaltságra készülök.
Egy szellemi szakember általában napi 12 órát dolgozik, szemben a fizikai állományú dolgozók átlag napi 8 órájával. MÁSFÉLSZER ANNYIT.
Ráadásul nem árt tudni azt sem, hogy a szellemi munka ugyanúgy, sőt, talán még JOBBAN leterheli az embert.
És ez bizony KŐKEMÉNY TÉNY.
2009. 04. 23. 22:05
Novák Előd a saját lapját szerkeszti, melyet több ezer példányban adnak el.
Budaházy a BME-n végzett gépészmérnökként.
Pál Marci pedig igenis régiségekkel kereskedik.
Erről ennyit.
---
Na jó, Budaházy beszédéről:
Reálértelmiségiként miért kéne egy humán beállítódottságú ember rutinjával kifejeznie magát?
Nem is értem.
2009. 04. 23. 22:07
Ószeres vagyok, te majom, nem "műkincskereskedő".
2009. 04. 23. 22:11
Marci: Oké, akkor ószeres.
Rendben van. :))
Nem vagyok szakember a témában. :)))
2009. 04. 23. 22:16
A teljes mondat: "Bizony akkor sokra mész a hiperszuper mestergerendáddal, ha lebonthatod tüzifának."
PROLI mondat? WTF?! Majd felgyújtja más helyetted, ha balhé lesz, emiatt ne izgulj. Nézzél inkább körül.
Ja, és azér' vót proli mondat, mer' egy motsckos fődtúró proli vagyok.
A jég hátán is megílek egy íreccségive', meg ókájéve', de ráadásul fölismörem a kumpit akkó is, ha fődbe van, és tudom, hogy ne nyúkájjak a gép alá, mikor zúg, mer' bajság lesssz.
Úgyhogy lehet hüledezni, milyen degenerált, alsóbbrendű tirpák vagyok hozzád képest, nacccságos úr.
"Nagymenő sodi"=szagértő közgazdász-intörnyetes ember, szolárium kum laude marketingtudós és herevere hazafi. És még ezek is csak folyamatban.
Megjegyzem, eléggé bűzlik mind(veled együtt), és nem találkoztam senkivel, aki rácáfolt volna. Marketinget két évig szagolgattam, és UM voltam másfél évig egy nemzetközi biztosítónál.
Én vígan elvagyok a tefajta alibi emberek nélkül, de neked mindig kelleni fog egy hozzámhasonló, aki tudja, hol az alma.
2009. 04. 23. 22:19
Az itteni rendőr valahogy nagyon megfelel a sztereotípiáknak :)
2009. 04. 23. 22:23
Semmi baj, ezt már számos egyéb téma kapcsán is megszoktuk.
2009. 04. 23. 22:24
Sodika, az általad felsorolt emberek pont annyira értelmiségiek, mint te.
Semennyire.
"Ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy a kétkezi munkások az értelmiségiek pénzéből élnek, mert ŐK szervezik meg azt az infrastruktúrát, ami lehetővé teszi, hogy szarkaparásból is meg lehessen élni."
Te fordítva ülsz a lovon bazmeg.
Ha nem lennének kétkezi munkások te mit ennél, pénzt? És ki kaparná ki a saját szarodat a csatornából? TE???
Teljesen beteg vagy. Magyarázol itt Szélesi félre baloldaliságról, mindeközben a társadalmi egyenlőség eszméjéhez neked még kevesebb közöd van, mint Szálasinak volt.
2009. 04. 23. 22:29
magillagorilla: ---"Én vígan elvagyok a tefajta alibi emberek nélkül"
Baromság.
A marketingesekre ugyanúgy szükség van, mint kétkezi munkásokra, ugyanis már nem a középkorban élünk. A mai hatalmas kínálatot össze kell hozni a kereslettel.
Ehhez már kevés a hagyományos kereskedelem, mert a XXI-ik században az csak egyszerű funkció. Marketing nélkül a kereskedő is éhen hal.
Ilyenformán tehát a marketing az, ami megteremti a kereteit annak, hogy legyen egyáltalán gyarapodó gazdaság, amiben a kétkezi munkás dolgozni tud.
MINDENKIRE ugyanolyan szükség van. Nincsenek haszontalan szakmák.
Nem létezik semmi ilyesmi.
Csak a primitív emberek hiszik azt, hogy BÁRMELYIK szakma vagy munka felesleges, avagy haszontalan lenne a többihez képest.
2009. 04. 23. 22:33
55-ös: "számos egyéb téma kapcsán is megszoktuk."
Na, ezt a mondatot viszont szerintem biztos NEM a Pál Marci írta. :)))))
---
Pengető: ---"Te fordítva ülsz a lovon"
Nem, ugyanis ennek a lónak NINCS IRÁNYA.
Ma már kivétel nélkül mindenkire szükség van.
Ráadásul mindenkire UGYANÚGY.
Ugyanúgy, és UGYANANNYIRA.
Nincsenek felesleges, vagy haszontalan szakmák.
---
Na most kicsit megyek el a géptől, néhány óra múlva leszek.
2009. 04. 23. 22:35
Na még erre válaszolok:
---"itt Szélesi félre baloldaliságról, mindeközben a társadalmi egyenlőség eszméjéhez neked még kevesebb közöd van, mint Szálasinak volt."
Nem hiszem, hogy ne lenne hozzá közöm.
A 'mindenkire szükség van, és mindenkire ugyanannyira van szükség' ugyanis a legszebb baloldali gondolat. :))
---
Na majd éjfél fele leszek.
2009. 04. 23. 22:39
Nem, én a Budaházy vagyok, csak a Pál Marci után ültem le a netcaféba.
De szerinte sem értesz hozzá, mondta, mielőtt elment műkincsekért.
2009. 04. 23. 22:40
"A 'mindenkire szükség van, és mindenkire ugyanannyira van szükség' ugyanis a legszebb baloldali gondolat. :))"
ÉRTSD: "Foggalmam nincs a baloldaliságról.
Köszönjük.
2009. 04. 23. 23:35
Társadalmi igazságosság, jogi egyenlőség.
Mit kéne még elmondani róla? :)
2009. 04. 23. 23:50
Továbbra sem értem, hogy miért vitatkoztok (érvekkel) a snecivel. Ennek eccereűn csak ellent kell mondani, ez nem érdemli meg, hogy leálljon vele az ember kommunikálni. Buta, és be van zárva saját gondolatai börtönébe. Engedjük meg az életnek, hogy az térítse észhez. Már elbukott 2 millát a saját ostobaságának köszönhetően, éa el fog bukni még sokkal nagyobb értékeket (nem feltétlenül anyagi) is. Aztán 1 idő után, amikor már nem tudja fenntartani azt a hazugsághalmazt, amit önmagával kapcsolatban mesél be saját magának, össze fog omlani az egész élete, és végre megszülethet majd sodi, az ember, eltemetve sodit, a hazudozó férget. Teljesen felesleges bármit is elmagyarázni neki, hiszen olyan, mint 1 autista.
2009. 04. 23. 23:59
magyarbűnözés ---"Már elbukott 2 millát a saját ostobaságának köszönhetően"
Nem 2 milla, hanem 2 és fél, és nem buktam el, csak kissé csúszik a behajtása.
2009. 04. 24. 0:07
Elbuktad, hiába szépíted saját magad számára a dolgokat, sneci. (még jogerős ítélet sincs, így megint csak hazudozol a behajtásról)
2009. 04. 24. 0:10
Sodi, a színvonalas és olcsó szolgáltatásnál nincs jobb marketing. Egy valamirevaló kurvának sincs szüksége stricire, mert elterjed a jó híre, ami által növekszik az ügyfélköre. Marketingest is csak olyanok alkalmaznak, akiknek szarok a termékeik és/vagy a szolgáltatásaik.
2009. 04. 24. 1:04
65-ös: Ez egy nyert ügy. Pont.
szeszesember: Csak az engedheti meg magának, hogy ne alkalmazzon marketingest, aki maga is marketing szakember. :)
---"a színvonalas és olcsó szolgáltatásnál nincs jobb marketing"
Tévedés. Ez ma már kevés.
HIÁBA VAGY JÓ, HA NEM TUD RÓLA SENKI.
A "jó bornak nem kell cégér" a XXI-ik században a legnagyobb baromság, ami csak el lehet képzelni.
2009. 04. 24. 1:07
Nem nyert ügy. Pont. Nyert ügy akkor lenne, ha lenne jogerős ítélet, és lenne végrehajtás alá vonható vagyona az adósnak. Egyelőre egyik sincs. Pont. Hazudsz. Pont. Idióta vagy. Pont.
2009. 04. 24. 1:09
Én már nem akarok vagyont behajtani. Nem vagyok hülye, tudom, hogy az már nem fog menni.
De a fizetésük és nyugdíjuk 30%-át így is letilthatom.
2009. 04. 24. 1:18
A fizetés, nyugdíj nem vagyon? Idióta.
2009. 04. 24. 1:53
Huhh, akkor még szerencse, hogy a Grand kanyont évente meg lehet pakolni frissdiplomás bárányfelhő-bodorítókkal.
Hálistennek ezek a táltos sámán varázsdokik pezsdítik a gazdaságot.
A világ újra megmenekült.
A marketing marketingje: "Enélkül elképzelhetetlen az élet a 21.században... Jó reklám nélkül a termelő éhen hal..."
Jól átmosták az agyad, szép barátom.
Sodi wazz, nem hiszel te énnekem, de ha eddig nem tetted, egyszer még nagyon fogod bánni, hogy így elbasztad.
Spilázod itt magad évekig azért a "varázstudomány"ért, amire egy átlagos képességű kanos pingvin is képes több ezer tök egyforma versenytárs között:
"Eladni" azt, amit nyújtani tud.
Lusta dög vagy értelmes dologba kezdeni. Pont.
A rest kétszer fárad. Pont.
2009. 04. 24. 2:01
magyarbűnözés --"A fizetés, nyugdíj nem vagyon?"
Nem, nem vagyon.
A vagyon ugyanis nem folyó összeget jelent.
Te vagy az idióta.
CSAK AZT NEM ÉRTEM, HOGY HA VALAKI ENNYIRE KÖZGAZDASÁGI ANALFABÉTA, MINT AMENNYIRE TE VAGY, AZ MI A RETKES FASZÉRT NEM LÖVI FEJBE MAGÁT A PICSÁBA?
---
magilla ---" 'Eladni azt, amit nyújtani tud."
Nem mindegy ám, hogy hány embernek adod el. :))
A jó marketinges különben azt is el tudja adni, amit adott pillanatban még nyújtani sem tud. Előre begyűjti rá a fedezetet.
Na, EZEK az igazán haladó marketing technikák.
És akkor még csak a felszínt kapargattuk.
2009. 04. 24. 2:09
23-as: ---"egy napja vallota be, hogy nem kepes egy not kielegiteni"
Szervi, funkcionalitásbeli probléma nincs és soha sem volt. :))) Csak akadt, hogy kimerültem a testmozgásban.
De ez már régi történet.
Manapság már nincs ilyen. :)
Ugyanis akkor épp emiatt kezdtem el sportolgatni.
2009. 04. 24. 3:40
"A jó marketinges különben azt is el tudja adni, amit adott pillanatban még nyújtani sem tud."- Naná, mer geci.
"Szavazz rám, és bevezetjük a 14.havi nyugdíjat!"
"Operáltass körmöt a pöcsödre, mert akinek nincs köröm a pöcsén, azt utálják a lányok!"
Ígéretet bárki sikeresen el tud adni. Megbízható alappal. Ez a marketingről kábé annyira mondható el, mint valamiről valami, ami egyáltalán nem mondható el róla.
Fura, de még 100 éve is, az emberek naívan, bizalommal viszonyultak a hirdetésekhez.
Ma már csak a jobbsorsra érdemes zombik, és a gyerekek nem immunisak az ilyen faszságokra.
Ez egy olyan kuvvahasznos, és varázslatos tákolmány, hogy az alapját(piaci szereplők, ígéret, ajánlat, picsa) sikerült pár év alatt teljesen elhitelteleníteni vele.
Fantasztikus.
Két haszna van a marketingnek:
Pénz utazhat egyik zsebből a másikba. Korrupció rulez.
Emellett egy faja csinovnyik-szak, fiatal csellengőknek, akik azt hiszik, ezzel bekerülhetnek a ZsírosMegbízásokMelóNélkül körbe(naív gecik),
vagy akik jobb ötlet híján ott facsarják a gyíkot az érettségi után.
Sum: Húzzad meg magadat inkább a tudományoddal, te nem-lumpenproli, mert ennél lejjebb nemigen van.
2009. 04. 24. 4:02
Én magam informatikát tanulok, a marketing csak érdekel. :)))
2009. 04. 24. 6:55
Sodika! Kiragadott gondolat volt a gárdában használt nevelési módszer? Nézz már rájuk!!!
Te ugyan ezt trombitálod csak kicsit könnyítve!
Karvalytőke, zsidó betolakodók stb....
És akkor mi van ha a zsidó csinál munkahelyet, vagy román, vagy amerikai, vagy szlovén?????
Nem kurvára mindegy?
Te teljesen idióta vagy.
Közgazdásznak tanulsz!!
Akkor kezdd el átgondolni hogy a Budaházy féle betegek által kitalált "zavarjuk ki a külföldieket, államosítsunk, zárjuk le a határokat, lépjünk ki az unióból, függesszük fel a kereskedelmet mindenkivel és egy kizárólag belterjes gazdaságot működtessünk"!!
Mennyi valóságalapja van???
Kb 2 hónap alatt röpülhetnénk vissza a középkor szintjére.....
A magyar gazdaság NEM képes ellátni magát!
Attól hogy ti ilyen fantáziálásokba mentek bele az emberek nem fognak elmenni dolgozni!!
Meg ugye hova?? Kihajtod a budapestiek felét tehenészetekbe????
Egy agybomlás amiket kitaláltok, és ha belegondolunk hogy ilyen célok miatt veritek szét az országot, foglaljátok le a bíróságokat stb...... elég szomorú. Budaházy belebolondult abba hogy a 21. századba született. Ő jól menő vállalkozó tele van pénzzel mégis veri magát az utcán!!
(persze a nemzeti bizniszből tömte tele a zsebeit)
Szidja a kormányt de még minden boltja offshore cég nehogy 1 forintot is adózzon......És pofázik hogy lopnak!!! Miért ő mit csinál??? Egy ország adókból él, de az adóra kötelezettek elcsalják, kibulizzák és a tizede sem folyik be mint kellene. De legyen ám minden......
Mindenféle egységről meg magyarságról beszéltek.... Egy országban ahol 3,5 millió ember dolgozik, ebből 1 millió közalkalmazott, tanár,rendőr,tűzoltó stb.... Így effektive 2,5 millió tart el kb 8 millió inaktívat!!!!!
Közgazdászként ha őszintén megnézed szerinted ebből a szarból ki tudna kimászni??? A jobbik SEM!
Az a baj magyarországon a segélyezés, a támogatások olyan mértékben vannak elszállva hogy komoly erős gazdaságú nyugat európai országokban sem engedhetnék meg maguknak!!!
3 év gyes???? A világon nincs....meg gyed, meg szocpol,meg lakhatási hozzájárulás, meg szociális segély, meg családi pótlék stb stb.....
HA valaki csak a segélyeket, támogatásokat felveszi 2-3 gyerekkel ez annyi mintha elmenne dolgozni.....Így baszik melózni!!!
ÉS NEM CSAK A CIGÁNYOK ÁM!!!
Wazze külföldre kiszakadt magyarok gyerekekkel, és bár jól keresnek azért magyarországról még kijáttsza a családi pótlékot mert "az is 100 euró bazd meg" felkiáltással.....Holott nem lenne jogosult rá.... Na az ilyen kis 100 eurók tízmilliárdokká állnak össze.....
A magyar egyébként az összes nemzet közül a legrosszabb! Előre bocsájtom NEM VAGYOK ZSIDÓ! Magyar vagyok de ami ebben az országban folyik az tragédia. Nem csak a politikusok.....ugyan úgy kiveszik a részüket az állampolgárok is a rablásból!!!! Minden magyar (tisztelet a kivételnek) azt lesi mi olcsóbb hogy juthat előre munka nélkül, seftelve, bizniszelve.....
feketén, könnyebben, taposva, könyökölve.....
És közbe tele pofával szidja a rendszert.....közben kikerül minden adót, baszik a világra....
Külföldön is a kint élő nemzetek közül a magyarok között van a legtöbb feszültség!
Eltapossák egymást, rosszindulatúak, irigyek,önzőek, lehúzzák egymást......Mit akartok egy ilyen országban????
2009. 04. 24. 7:45
"A nyilaskeresztes mozgalom kezdeti szakaszában nagyon ügyelt rá, hogy elsősorban az emberi kvalitásra helyezze a hangsúlyt segítői toborzása során. Éppen ez volt az oka annak, hogy a nyilaskereszt jelképe egyet jelentett az intelligenciával, és finom műveltséggel vegyült szilárd politikai akarattal."
"A hungarizmus IGENIS egy intellektuális eszme!"
Persze...ezek voltak jellemzők a beszkártosokra...:-DDD
2009. 04. 24. 7:53
"Szervi, funkcionalitásbeli probléma nincs és soha sem volt. :))) Csak akadt, hogy kimerültem a testmozgásban.
De ez már régi történet.
Manapság már nincs ilyen. :)
Ugyanis akkor épp emiatt kezdtem el sportolgatni."
Megerősödött az alkarod?
2009. 04. 24. 8:10
76: az említett offshore cégekre bármi bizonyíték, vagy csak hallottad valakitől?
78: bensilotyó, ha azonnal nem húzol vissza az indexre, azt kívánom, hogy legközelebb akadjon a torkodon a rózsamisi fasza.
2009. 04. 24. 8:17
Rendőr : ugyanazt a termelőeszközt és ugyanazt a tudást felhasználva legfeljebb termelnénk a belső piacra. Egyszer már megtörtént mindez. Lettek működő, államosított gyáraink? Orion, Tungsram, Rába, Ganz? LETTEK.
Vagy neked jobb a teljes kizsákmányolás, ahol minimálbért adnak, amit MÁR a rezsid kifizetése elvisz? Valahogy rá kell szorítani őket, hogy MEGFIZESSÉK a munkást!
Patrona, belőled kettő van, múltkor láttalak a soundria blogon, melyik vagy? :-) Miért jó neked azt hinni, hogy nincs offshore cége a libajnainak? http://href.hu/x/8u2h
2009. 04. 24. 8:21
http://allegegenalle.freeblog.hu/archives/2009/04/23/RAEBREDNI_A_NAGY_BUDOS_BUNBANATRA/
2009. 04. 24. 8:22
Akkor sem kereskedtünk a "nyugattal". Mindössze pár erős gazdasági partner kellene, akik nem gyűlölik azt, ami tőlünk Keletre van, és bel lehetne vállalni a kártalanítás nélküli államosításokat
Úgy különben pedig, a bankokkal kell kezdeni.
"A nemzet szempontjából stratégiai fontosságú ágazatok köztulajdonba vétele."
http://href.hu/x/8u2k
2009. 04. 24. 8:29
Szőke : jó poszt. :)
Arra jók az ilyen alkalmak, hogy lássa meg mindenki, akinek szeme van a látásra, hogy kinek előbbrevaló a hazugságokra és bűntudatkeltésre épülő holokultusz, mint a magyar nép sorsa.
2009. 04. 24. 8:43
Zsozsi80 tisztelgése Eduardo előtt:
http://www.youtube.com/watch?v=OMZ8dGy_pqA&feature=channel_page
2009. 04. 24. 8:52
"Elképesztő, hogy pont a Fidesz hozza össze az ország harmadik legerősebb pártjának nevét a brutális és általunk is elítélt, köztörvényes kalocsai bűnesettel, amelyhez a megbomlott elméjű elkövetőn kívül senki másnak, semmilyen szervezetnek nincs köze."
http://hunhir.hu/?pid=hirek&id=18829
2009. 04. 24. 9:06
72: az adós minden végrehajtás alá vonható ingósága, jövedelme, ingatlana, követelése = vagyon. Lásd Vht. HA a jogban közgazdasági fogalmakkal akarsz operálni, akkor te a világ legnagyobb barma vagy. Nem kell magad fejbelőni, az élet szép lassan kikészít majd, és rá fogsz jönni magadtól, hogy nem vagy okos, sokkal inkább fődbuta.
2009. 04. 24. 9:18
Sneci, te a világ legnagyobb IDIÓTÁJA vagy. És így kell téged kezelni.
2009. 04. 24. 9:34
Jaj hagyjuk már ezt a kizsákmányolást......
A nagy hazafi Budaházi a Jobbik vagy a környezetükbe tartozó "nemzeti"vállalkozások cégek vagy akármelyik szerinted 1 millió fizetést ad az alkalmazottainak????
Hülyeség ugyan úgy minimálbéren melóznak nekik mint bármelyik multinál.....
Csak tudod jól mutat ha a kizsákmányolásról beszél....
Közbe ő ugyan azt csinálja csak azt nem veri nagydobra.....
Miért ad 15 centi nemzetiszínű szalagot 600 ft-ért a "hazafi testvéreinek a boltjában, mikor neki 40 forintba van?????
Vagy az árpádsávos miért kerül 8-10.000 ft-ba mikor a bekerülési költsége 900 ft???
Ha annyira szem előtt tartja a hazáját miért nem annyiért adja??? Megsúgom mert ez egy nagy biznisz.....
Hagyjuk már a nagy hazafi dumát.......Ugyan azt csinálják ők is..... Sőt még mocskosabb dolog az emberek hazaszeretetét és nemzeti érzéseit kihasználni mint a munkaerejüket.......
2009. 04. 24. 9:43
rendőr: mi a bizonyíték Budaházy offshore cégeinek létére?
2009. 04. 24. 9:55
rendőr: ---"A magyar gazdaság NEM képes ellátni magát!"
Nem is állítottam ilyet.
Az optimális a középút lenne.
Nagyrészt keleti külkereskedelem ÉS piacvédelem egyszerre.
Pont úgy, ahogy SF mondja.
---"3 év gyes???? A világon nincs..."
Nem baj. Legyünk büszkék arra, ami nálunk jó.
---"az ilyen kis 100 eurók tízmilliárdokká állnak össze..."
Ne a kis embert baszogassuk, amíg a politikusok lopnak!
---"seftelve, bizniszelve....."
A magyar azért ügyeskedik, mert RÁKÉNYSZERÍTIK az őt kirabló zsidók.
---"És közbe tele pofával szidja a rendszert.....közben kikerül minden adót, baszik a világra...."
A kapitalisták maguk szállítják a kötelet az akasztásukhoz, és ez így van jól. :)) Hányszor írjam még ezt le?
---
G.Banshee: ---"ezek voltak jellemzők a beszkártosokra...:-DDD"
Az operatív emberek a kezdetekhez képest már egy későbbi szakaszt jeleztek. :)
2009. 04. 24. 10:31
Magánnyugdíjpénztárak államosítása és egyetlen engedélyezett állami nagybank, teljes pénzkibocsájtási jogkörrel. A többi, ráfázol bank féle társaság meg húzzon innen, amúgy sem hozni, hanem vinni érkeztek ide. Ha nem érné meg nekik itt lenni, nem lennének itt.
Viszont, mivel a pénzügyekre alkalmazható szűkösség elvéből következően (minden erőforrás egy és önmaga) ahhoz, hogy valaki (jelen esetben a bank) jól járjon, akkor ahhoz mástól erőforrás kell, hogy elvonódjon.
Ha nem tudunk rendszerben gondolkodni, akár úgy, hogy pragmatikusan a világon elérhető összes tapasztalat birtokában egy új gazdasági rendszert alkotunk meg, akkor nem tudunk megérteni alapvető pénzügyi-gazdasági folyamatokat. Akkor kifosztanak, és még tapsolunk is hozzá. Ezt meg nemár, hogy ennyire birkák legyünk.
Szeressétek a hazát, mert a sorsotok egy azéval.
2009. 04. 24. 11:27
80: SF bazzeg, nem tudom mit kell tenni, hogy ezt a kőkommunista szemléletet kiűzzük belőled, de már komolyan nem tartható. Az előző rendszer pont azért dőlt be mert mindent az állam próbált megszervezni a hatalmas gyárakkal együtt. Ez a rendszer elméletben aláírom, hogy nagyon jó, de a gyakorlatban _nem működik_. A gyakorlatban pont hogy minimalizálni kell az állami szerepet, csak így garantálható a verseny és az erős, piacképes cégek kialakulása.
2009. 04. 24. 12:21
"A magyar azért ügyeskedik, mert RÁKÉNYSZERÍTIK az őt kirabló zsidók."
Ez nem magyarázat és persze hazugság is!!!
-"3 év gyes???? A világon nincs..."
Nem baj. Legyünk büszkék arra, ami nálunk jó.
Te miről beszélsz idióta??? Mi ebben a jó?
Hogy kiveszik a nőket 3 évre a gazdaságból ami legtöbbször még egy gyerekvállalás is becsúszik a 3 év alatt....az már 6 év.....
6 év után már nincs lehetősége elhelyezkedni.
Magyarul generálod vele a gazdaságilag inaktív réteget, a munkanélküliséget.....
---"És közbe tele pofával szidja a rendszert.....közben kikerül minden adót, baszik a világra...."
A kapitalisták maguk szállítják a kötelet az akasztásukhoz, és ez így van jól. :)) Hányszor írjam még ezt le?
Mi van így jól te állat?????
Közgazdaságot tanulsz de közben akkora baromságokat mondasz hogy hozzád képest egy óvodás az Einstein......
Magyarországon működő cégek azért jöttek ide hogy piacot teremtsenek és pénzt csináljanak.
De a magyar cégek ugyanezen okokból vannak külföldön!!!!!!
Ugyan olyan joga van a magyar cégnek az unióban működni mint az unió más országaiból érkezőknek magyarországon!
És teszi is ezt sok száz vagy ezer magyar cég!!!
Ott meg akkor ők a kizsákmányoló multik????
Kettős mérce Sodi kettős mérce!
Szidod a bankokat??? Miért nincs magyar bank???
Csinálni kell! Miért nincs magyar tesco??? Azt is csinálni kell!!! Nem államosítani kell hanem ütőképes magyar cégeket létrehozni akik versenyben tudnak maradni !!!!
De a magyar vállalkozók nagy része 1 év alatt akar meggazdagodni úgy hogy áfát, járulékot azt nem fizet!! És szidják a kormányt. Nem lenne ilyen magas az áfa ha mindenki befizetné!!!
4600 milliárd áfakintlévőség van magyarországon!!!
Ezt nem politikusok, meg zsidók lopták el hanem a MAGYAR cégek!!!
Ha ez befizetnék 16%-ra lehetne csökkenteni az áfát!!!
Ezért nem áll meg az Orbán Viktor által felvetett adócsökkentés! Országokat húzott már ki a szarból de magyarországon nem működik!!!
Azért mert a magyar a csökkentett adót is elcsalja!
Mert a 0 befizetés kevesebb mint a csőkkentett adó!! Inkább elmegy belőle Balira 3. alkalommal is évente......
NA ez a gond a MAGYAR MENTALITÁS!
Látod a németeket?? A háború után szarrávágva újrakezdték!! Úgy hogy 20 éven keresztül 1 napot minden ember az országért dolgozott!!!
Nézz utána!!
Magyarországon ha azt mondanád hogy 1 órát dolgozz ingyen az országért elhajtanának a kurva anyádba!
Mert a magyar ilyen!!! A sorsunkat magunknak köszönhetjük!! A politikusok lopásai csak 200-ad rangúak!
Ismerek én olyan 2-3 magyar nagyvállalkozót hogy egyedül többet lopotak az országtól mint a politikusok együttvéve 10 év alatt......
De ezt a lopást is nem bírod felfogni!!!
Szerinted Gyurcsány bemegy a kincseskamrába és egy tesco-s zacskó pénzt összeszed majd hazaviszi???
Hülye vagy ember!
Az hogy közel van a tűzhöz és a cége olyan munkát kap amiben előnyt jelent hogy ott van hát na bummmm.....
Anyád is olyan helyen dolgozik ahol előnyt jelent ha ismerik nem??? És biztos jutott már úgy munkához (ahogy mindenki más) mert ismert valakit vagy mert közel volt a tűzhöz!
Politikuséknál ugyan ez van.
Úgy ahogy a jobbiknál is, mint ahogy budaházinál is és mindenkinél.
Ha te ezt lopásnak nevezed akkor mindenki lop és ugyan úgy kötél jár az ország 70%-nak.....
2009. 04. 24. 13:18
Rendőr: Agymosott vagy.
---"kiveszik a nőket 3 évre a gazdaságból"
Ha nem így lenne, akkor a válságban munkanélküli segélyezettek lennének GYES helyett.
Marha nagy különbség, tényleg.
---"Mi van így jól te állat?????"
Bontjuk a rendszert a saját eszközeivel, az van jól. :)
---"Közgazdaságot tanulsz de közben akkora baromságokat mondasz"
Kiismerem a rendszert, mert így hatékonyabban lehet bontani. :)
---"Ott meg akkor ők a kizsákmányoló multik????"
Ez a kettő összehasonlíthatatlan. A kulcsszó a gazdasági erőfölény.
---"Nem lenne ilyen magas az áfa ha mindenki befizetné!!!"
AZÉRT MAGAS AZ ÁFA, MERT A ZSIDÓK LENYÚLJÁK KAMATOS PÉNZKÉNT A KÖLTSÉGVETÉS FELÉT.
És azért nyúlják le, mert a hazaáruló helytartókkal felvetették a szétlopni való pénzt.
---"Országokat húzott már ki a szarból de magyarországon nem működik!!!"
Ez azért ennél bonyolultabb.
Az adócsökkentés ÖNMAGÁBAN még nem húzott ki egy országot sem a szarból. Mindenhol a vele párhuzamos intézkedések hozták meg az eredményt. :-))) "Magyarországon nem működne ÖNMAGÁBAN az adócsökkentés", ennyi tényleg igaz abban, amit mondasz, de csak azért nem, mert sehol se volt még rá példa. :-))
---"A háború után szarrávágva újrakezdték!!"
Mi is.
---"Magyarországon ha azt mondanád hogy 1 órát dolgozz ingyen az országért elhajtanának a kurva anyádba!"
MA MÁR A NÉMETEKNÉL IS. :-))))
---"hát na bummmm....."
Majd ha felkötjük őket a lámpavasra, az is na bumm lesz.
2009. 04. 24. 13:44
Nem bontasz te semmit Sodika, és pláne nem kötsz te és a slepped semmit sehova.
Szerintem még a cipőd is tépőzáras.
2009. 04. 24. 18:30
"Az operatív emberek a kezdetekhez képest már egy későbbi szakaszt jeleztek. :)"
Tehát devalválódott a nyilaskereszt?
2009. 04. 24. 18:31
Pengi, pontosan...:-DDD
2009. 04. 24. 19:05
"Az ilyesmit a németeknél arabok csinálják. :)"
Alá tudnád ezt támasztani, sneci?
2009. 04. 24. 19:14
HAJRÁ MAGYARORSZÁG!
Fehéroroszország szétverette magát Kanadával. Kanada szétverte.
Vennem kell chipset meg kólát :D
2009. 04. 24. 19:47
"Szervi, funkcionalitásbeli probléma nincs és soha sem volt. :))) Csak akadt, hogy kimerültem a testmozgásban.
De ez már régi történet.
Manapság már nincs ilyen. :)"
Szerintem meg van! Ha 2órán belül nem dobsz fel egy homvidejót amin kapaszkodj meg: LÁNNYAL vagy, és a farkad is látszik...
Akkor már tuti lesz, hogy azért nem mutogatod a faszodat, mert megnyesték, és hogy csak a tökös menyecskéket csipálod!
Egyébként az, hogy a gyöngyösi lövöldözést meg se említed, HATALMAS szégyen!
Attól, hogy a kurucz még nem csapott le a gyöngyösi brékingnyúúzra, ebben a pillanatban is IGAZ HAZAFIAK vére FOLYIK GYÖNGYÖSÖN!!!
2009. 04. 24. 21:58
Sodi: te is csak egy lumpenproli vagy. Eszed nincs, jársz valami egyetemre, de semmihez nem értesz, nem is fogsz; a jogi eszmefuttatásaid röhejesek, a közgazdaságiak tragikusak. Odaillesz te is a gárda többi eszement barma közé.
2009. 04. 25. 6:41
"Bontjuk a rendszert a saját eszközeivel, az van jól. :)"
Nem bontasz te semmit csak keservesen próbálkoztok és ha körülnéztek magatokon láthatod hogy az eddig 2000 főt számláló támogatottságotok kb 300-ra csökkent.
NA ezt értétek el.....
Ez szép mulatság férfimunka volt......
Egy nagyon nagy verést érdemelnél hátha ész heztérsz tőle....bár nem hinném.
Itt már csak egy agyátültetés segít......
Vagy egy az állad alá szorított Desert Eagle.
Én halványan látok összefüggéseket azok között az ideológiák között ami a zavart fejedben van, és a cigányok gyilkolászása között. Bár te ehhez nagyon lófasz emberke van de hogy tudsz valamit a dologról az tuti......
Remélem rád rúgják az ajtót a "sün" ök hogy feltegyenek pár kérdést....
Valld be sodika mit tudsz!!!!
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.