Zsery Zsreyhound eladta magát - VIDEÓ
Az áldást sodika küldte 2009. május 22., péntek - 19:04-korCímkék: ep fidesz gery kampany video
210 komment
Csodáljátok meg a varázslatos zsideszes reklámfilmet.
„nem szavaznék a Jobbikra”
Gery Greyhound, a „józan gondolkodású jobboldali”
Nem azért mondom, drága feleim, de egyrészt biztos favoritra csak azok tesznek, akik lusták erőfeszítéseket tenni, és szeretnek a legkisebb ellenállás felé mozdulni, másrészt pedig abban az egyben szerintem minden valódi hazafi egyet tud érteni a balliberális elemekkel, hogy egy esetlegesen kétharmados népszerűség fölé emelkedő Fidesz a legrosszabb rémálom, amit csak el lehet képzelni ebben az országban.
By SoDI
Ui.: Technikailag egyébként profi munka, amit látunk, de ez most részletkérdés.
Eddig 210 komment érkezett ()
2009. 05. 22. 19:34
No comment, sejtettem hogy ezt fogom kapni, de nagyjából leszarom a sodika-féle vélemény (azért is jöttem most fel egyébként hogy vajon van-e már zsery zsreyhoundos poszt, valahogy előre kitaláltam már a címét is, ennyire kiszámítható vagy) azonban a kuruc.info csúnya mellényúlásáról az ügy kapcsán kíváncsi lennék a véleményedre:
http://greyhound.blog.hu/2009/05/22/a_zsurucinfo_is_lopta_ujsagiroi_stilusat
2009. 05. 22. 19:37
Kis buzi vagy, aki eladta lelkét a fidesznek, sodi meg az mszp-nek. Mindketten bekaphatjátok. Te Gery, egészen értelmes meglátásaid vannak, hogy a faszomba támogathatsz még mindig egy likudista szartömeget? Te meg, sodi, bazd meg. Szálasi szétbaszná a fejed, ha látná, hogy mszp-s szart tűrsz meg az oldaladon. Ráadásul pénzért. A faszomat, hogy nincsen benned becsület!
2009. 05. 22. 19:43
dilemma:melyik jobb az ha az ember eladja magát a fidesznek vagy az ha az MSZP_nek?
2009. 05. 22. 19:44
SoDI szedd már le azt az MSZP-s szart!
2009. 05. 22. 19:48
tex: "sodi meg az mszp-nek."
Menj a picsába.
Technikai teszt. :)))
Mondtam már.
2009. 05. 22. 19:50
Argh, fityesz.. Én már láttam ezt a kampányfilmet a zsindexen is. A mondanivalója oké, csak a végén miért következik mindebből, hogy a fityeszre kellene szavazni? Kövér, Rogán, Deutsch.. És még sorolhatnám naphosszat az elmebetegeket, ezek mivel jobbak mint bármelyik mszp-s, szdsz-s patkány? Semmivel. Átadjuk nekik a stafétabotot, most ők folytatják a gyarmatosítást, meg a náczi Jobbikozást. Viszont itt legalább nem a Gárdával kampányolnak (némi pozitívum), de a Jobbik ellen uszítást rábízzák az udvari bohóc Kövérre és olvtársaira.
2009. 05. 22. 19:50
Tex, te meg úgy látod a világot mint az SZDSZ plakát: vagyunk mi, meg a tomboló csürhe. Te pedig Sodival együtt azt mondod: vagyunk mi, a Magunkfajták, és ti Magukfajták. Aki meg nem magunkfajta, az az aberráltakat, a buzikat és a cigánybűnözőket támogatja, mellesleg zsidó.
2009. 05. 22. 19:51
EGYÉBKÉNT PEDIG A KAPITALISTÁK SAJÁT MAGUK SZÁLLÍTJÁK A KÖTELET AZ AKASZTÁSUKHOZ.
Hányszor írjam még le? :))
2009. 05. 22. 19:55
#5 Ennyi erővel a kampányfilm is technikai teszt. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz egy teljes egészében digitálisan előállított videóanyagból miután átmegy az analóg broadcast rendszeren :)
2009. 05. 22. 19:59
Zsery, és a Zsideszben mi a jó? Ugyanis egyetlen pozitívum amit el tudnék mondani róla az a jól kiépült kapcsolatrendszere. A tapasztalat terén nemtom épp hogy állnak, mert majdnem 8 éve ők sem csinálnak semmit! Elvtelen, hullarabló szar bagázs!
2009. 05. 22. 20:03
A videót szerintem pergősebbre kellett volna csinálni. Ha már több mint 3 másodpercig kell ugyanazt bámulni az emberek elunják.
2009. 05. 22. 20:04
#8: akárhányszor írod le, mindig önigazolásként fog hatni:)
2009. 05. 22. 20:06
#11: ez így van kitalálva :)
2009. 05. 22. 20:11
Ond: De ha egyszer tényleg ők szállítják. :))
Lásd a Kuruc.info esetét.
Az se létezne a zsidók globalizációs vívmányai nélkül.
2009. 05. 22. 20:19
Gery: A Kurucok is tévedhetnek.
Belefér.
2009. 05. 22. 20:24
"egy esetlegesen kétharmados népszerűség fölé emelkedő Fidesz a legrosszabb rémálom, amit csak el lehet képzelni ebben az országban"
De lehet az egyetlen lehetőség arra, hogy az ország kijöjjön a gödörből. Szóval láttam ma reggel Morvait a TV-ben, sajnos már csinálta a szokásos politikusi terelési trükköket, amikor kínos volt a kérdés. Ő se lesz jobb. Már múltkor is másoltam ezt a linket: http://www.mfor.hu/cikkek/Szalay_Berzeviczy__Magyarorszag_beteg_tarsadalom__beteg_ertekrenddel.html
Sajnos ebben benne van az ország összes gondja, amit nem igazán lehet megoldani, amíg a fejekben nem lesz változás.
2009. 05. 22. 20:29
Készült a Fidesz megbízásából? Tehát pénzért? Hát ez szép, mondhatom.
2009. 05. 22. 20:32
k0zi: Morvai nem terel. Az igazságot mondja.
A kétharmados Fidesz győzelmet pedig mindenáron meg kell akadályozni! Fontos dolgokból ne lehessen kihagyni a Jobbikot! :))
2009. 05. 22. 20:35
k0zi: Ez a cikk, amit linkeltél, egy baromság.
Igenis van növekedésbarát válságkezelés!
A németek és a szlovákok a MAGÁNEMBEREK autóvásárlását támogatják, CSAK AZÉRT, hogy legyen kereslet!
Ezzel egy időben Angliában áfát csökkentettek szintén ugyanezért.
Na kérem, ÍGY is lehet válságot kezelni!
2009. 05. 22. 20:41
http://www.hazankert.com/julius05.html
Nesztek egy kis olvasnivaló.
2009. 05. 22. 20:53
sodika: el is olvastad a cikket? Vagy csak rámondod, hogy baromság? Nem a válságkezelés a cikk mondanivalója, hanem az ország tényleges gondjai. A beteg társadalom és beteg értékrend. Szerintem érdemes lenne 1x el is olvasni, nem csak beszélni róla :)
"Morvai nem terel."
Ó dehogynem :) Riporter amikor Szegedi Csanádot megemlítette akkor úgy terelt, mintha nem is ismerné az illetőt. Morvai mindenáron jó politikus akart lenni, látszott rajta, hogy a szavazatokért megy, rögtön felvette a PC nyelvet is :)
2009. 05. 22. 21:06
Nem a szavakon kell lovagolni, hanem a tényeken.
Mi ezen a PC?
A cikket pedig - rendben - mindjárt teljes terjedelmében is elolvasom.
2009. 05. 22. 21:33
Na elolvastam.
A cikk is elismeri, hogy maga a környezet is szar.
A magyar emberek csak ehhez alkalmazkodnak.
Ezt pedig nem róhatja föl nekik senki.
2009. 05. 22. 21:39
sodika: értem én, csak furcsa volt, hogy a Jobbik jön mindig a cigánybűnözésről beszélni kell, ki kell mondani, Morvai meg valahogy nem akarta kimondani ezt TV-ben. Furcsa volt.
2009. 05. 22. 21:40
"A cikk is elismeri, hogy maga a környezet is szar.
A magyar emberek csak ehhez alkalmazkodnak."
Meg azt is, hogy ezt a környezetet maguknak teremtették, ami viszont már felróható.
2009. 05. 22. 22:01
k0zi: Miért lett volna fura? Nem tök mindegy, hogyan nevezzük a gyereket? A tény még tény marad: létező jelenségről van szó, ami súlyos probléma, éppen ezért mihamarabb fel kell számolni.
---"ezt a környezetet maguknak teremtették"
Az évszázadok alatt...
Hát kösz...
Mi a retkes közöm van nekem az olyan dolgokhoz, melyeket jóval a születésem előtt történtek???
Az olyan dolgok, amik már a születésemkor is így voltam, a szememben eleve adott dolgok.
Az ilyeneken én nem akarok változtatni, max. alkalmazkodom hozzájuk.
2009. 05. 22. 22:21
sodika: itt az elmúlt 20 év a lényeg. De pont arról is ír, amit most te mondasz, hogy mindenki hibás csak én nem, ottvan a cikkben.
2009. 05. 22. 22:46
"Mi a retkes közöm van nekem az olyan dolgokhoz, melyeket jóval a születésem előtt történtek???
Az olyan dolgok, amik már a születésemkor is így voltam, a szememben eleve adott dolgok.
Az ilyeneken én nem akarok változtatni, max. alkalmazkodom hozzájuk."
Még egyszer előhozod a Szent Korona-tant, (meg még vagy ezer dolgot) ezekkel a mondatokkal leszel picsán rúgva. :DD
2009. 05. 22. 22:51
Amúgy visszatérve a Fidesz videóhoz.
Jót röhögök a buta széljobber idiótákon, akik most arról beszélnek, hogy Gery eladta magát.
De az igazán vicces mégiscsak az, hogy vajon a Fidesz miért nem vette át a teljes eredeti videót, és az azon lévő szövegeket?
KISZ
Privatizáció
Off-shore
Milliárdok
Hatalom(vágy)
Csak nem azért, mert ezekben a Fidesz is nyakig benne van/volt??? :DD
2009. 05. 22. 23:13
Hehe, Google hirdetések között az első:
"Offshore cégalapítás
Ingyenes szaktanácsadás, tervezés. Cégalapítás, bankszámla."
Zsodika, gratulálok :)
2009. 05. 22. 23:18
Gery Greyhound: Még Tomcat barátodnak is van offshore cége.
És én is alapítani fogok abban a pillanatban, hogy megéri. Reményeim szerint még az idén.
Mi a gond ezzel?
---
Pengető: "előhozod a Szent Korona-tant"
Az más. Az állapot, hanem tradíció.
2009. 05. 22. 23:39
Szerintem kurva egyszerű ez az egész: Sodikának savanyú a szőlő. Őneki nem sikerült a parlamenti küszöb alatt valamivel vergődő Jobbik csicskási rangjánál feljebb lépnie, Greyhound pedig a semmiből lett az ország meghatározó politikai erejének képviselője az interneten. Na jó persze az elmúlt 3 évben kemény munkával ő már letett valamit az asztalra, miközben zsodika csak zsidózgatott itt a blogon, meg gyűlölködött és fikázta Tomcattől Geryig mindenkit aki idejében rájött hogy ez a Jobbik-féle utcai balhézás nem vezet sehova, lehet hogy követned kellett volna őket Sodi a mocskolódás helyett. Így viszont te még mindig csak egy szánalmas "egyetemista srác" leszel 5 év múlva is, amikor Tomcat jól menő vállalkozó lesz, Gery pedig fontos pozíciót tölt be az akkori többségi kormányban.
A bejegyzés címe pedig helyesen: Gery Greyhoundnak sikerült jól eladnia magát, én meg csak eszem a kefét (és persze erről is a zsidók tehetnek)
2009. 05. 23. 0:00
32-es: A Jobbikhoz én soha nem akartam közelíteni. Ahhoz túl nagy nekem. Az én ízlésemhez már ők is kezdenek túl kommerszek lenni.
A Jobbik egyébként sokkal erősebb, mint valaha, és ez még csak a kezdet. Ezt épp ma ismerte be Tomcat is.
http://bombagyar.hu/showpost.php?post=2230
Ennyit arról, hogy az általuk kijelölt út ne vezetne sehova.
Tomcat egyébként soha nem lesz sokkal gazdagabb a mostani szintjénél, elvégre évek óta csupán stagnálva vegetál. Ahhoz valódi fejődéshez édeskevés a pólóbolt.
A Fidesz pedig nem fog sima érettségivel rendelkező embereket fontos pozícióba rakni. Az a Gusztustalan Pétert előre nyomó szadesz útja. :)
2009. 05. 23. 0:20
Egyébként vicces, hogy te fikázod TC stabil vállalkozását, meg hogy ő soha nem lesz gazdagabb, miközben te egy kitartott senkiházi vagy, aki bizony SZÓRAKOZIK, pedig eme szórakozás helyett/mellett tisztességgel megteremthetné a saját megélhetését is, de az ugyebár büdös.
Tudjuk, tudjuk, te majd schingloffsándortól leszel faszagyerek. Szerintem meg ha anyád nem lenne, és egyszer majd nem lesz, te csöves leszel. Hiszen érték, pénz tudatod nincsen. Fogalmad nincs, mit ér ma mondjuk száz forint. Egyszerűen fogalmad nincs a világról (ld. újoncoknak sodi a szegény téma például.)
"és ez még csak a kezdet"
Ez a kedvenc érvem. Ezt mire alapozod?
Tudom, tudom az ország kétharmada.... hát persze....
"A Fidesz pedig nem fog sima érettségivel rendelkező embereket fontos pozícióba rakni...."
Jah, Deutsch Tomikának is le kellett dplomáznia, csak kb a diplomaosztó másnapján lehetett MINISZTER.
2009. 05. 23. 0:21
Megint az offshore-s téma, hányszor szétrágtuk pedig már itt :S
2009. 05. 23. 0:23
Egyébként nincs előírva, hogy miniszteri posztot csak diplomával lehet betölteni.
2009. 05. 23. 0:34
LoL Ond, ez az avatar nagyon üt. :DD
2009. 05. 23. 0:44
Pengető: ---"eme szórakozás helyett/mellett tisztességgel megteremthetné a saját megélhetését is"
Ezt anyám szokta mondogatni.
Én pedig azt szoktam ironikusan válaszolni erre, hogy "megtisztelő a munkaerőpiaci értékemről alkotott véleményed, de sajnos a világ nem ilyen egyszerű".
Hozzá szoktam még tenni, hogy irreleváns feltevés, hogy akarok-e dolgozni, ha egyszer ha akarnék, jelenleg akkor se lenne módom rá.
Ezt bővebben akként szoktam kifejteni, hogy miután édesapámmal karöltve annak idején közösen orientáltak a jelenlegi irányba, olyan együgyű szólamok mentén, miszerint a bölcsészetre, vagy a szociológiára nem lehet egzisztenciát építeni, informatikai tanulmányokat folytatva viszont jól el lehet helyezkedni (amivel kapcsolatban külön ki szoktam emelni, hogy 'ezt ti mondogattátok állandóan, én ilyet soha de soha nem állítottam'), akkor ahelyett, hogy engem hibáztatnának a saját tévedésük miatt, sürgősen szégyelljék el magukat, mert nekem nincs miért. :))
Végszóként pedig valahogy így zárok: Zsákutca felé determináltok, tévedésetek után pedig az én felelősségemet vetitek fel? Na hát mentek ti a picsába.
Ezzel kábé 3-4 hónapra stabilan hárítani tudom bármelyiküknél, hogy tovább akarjanak faszságokról beszélgetni. :))
---"te majd schingloffsándortól leszel faszagyerek"
Nem tőle, hanem őt túlnőve.
Az ő anyagi szintjével én nem elégednék meg. :))
---"ha anyád nem lenne, és egyszer majd nem lesz, te csöves leszel"
Nem, mert előbb nyitom ki a gázt. xDDDD
---"Deutsch Tomikának is le kellett dplomáznia"
Az máááás.
Ő Viktorviktor haverja volt suli óta. xD
2009. 05. 23. 0:51
Gery basszus te dumálsz itt mikor a zsidesznek csinálod a kampányvideóját?
Elárulom hogy azért vette le a kuruc.info a fidesz vs. te postot mert írtam nekik mail-t hogy ez így nem igaz.
Mert a videót te csináltad.Nekem eddig semmi bajom nem volt veled,de most egy (nem)kicsit megdöbbentem.
Pont a zsidesznek?
Na mind1.Te tudod.
2009. 05. 23. 0:53
"LoL Ond, ez az avatar nagyon üt. :DD"
Köszi :)) Van az új avataromban némi provokatív szándék :D
2009. 05. 23. 0:55
15.
A kuruc is tévedhet.
Ez eddig rendben.De miért nem hajlandóak kijavítani a tévedéseiket ahelyett hogy letörölnék azt kész.
De ettől most nem lesz világvége nem azt mondom.
De ha te is tévedsz valamit Sodi akkor te legalább kijavítod.
Sőt még Tomcat is.De ők meg csak törölnek.
Pedig elég gyakran tévednek.Ami még bele is férne...
Na mind1 lesz*rom.
2009. 05. 23. 0:57
Saber: Tomcat nem töröl, hanem javít?
Ez érdekes gondolat.
Tényleg így lenne? :))
http://sodi.freeblog.hu/archives/2009/05/11/Tomcat_beegett/
2009. 05. 23. 1:01
Na jó ez tényleg jogos.De sokszor javít is.
Én meg be vagyok kicsit baszva.
Ilyenkor meg nem kéne politizálnom,mert úgy is hülyeséget beszélek.XdXdXdXdXd
Szóval majd inkább holnap folytatom józanul.
De azért...basszus nem bírom nem leírni.:D
MONDOM HOLNAP
Oké Oké
Na azért.
2009. 05. 23. 1:15
38. Lenne rá módod, csak leszarod, mert neked kényelmes kitartottnak lenni. Ezt mindketten tudjuk. ÉS a szüleid is.
Az, hogy életed kb leghosszabb egybefüggő kommentbejegyzését adtad elő arról, hogy hogyan szoktad az ősöket hárítani azzal kapcsolatban, hogy a kerek számok közül a harminchoz legközelebb álló fiacskájuknak illene a saját lábán állnia, munkásságod egyik legszebb mélypontja. Szánalmas vagy. Emberi minőséged egy hasas nulla.
"nem, mert előbb nyitom ki a gázt."
Az eltartóid halála után nagyon hamar nem lesz mit kinyitnod, mert számlafizető híján el lesz nálad zárva a gáz, Sodika.
2009. 05. 23. 1:16
azért a tótók jól be vannak szarva, hogy viktorék hatalomra kerülnek..............
2009. 05. 23. 1:18
#39: "Elárulom hogy azért vette le a kuruc.info a fidesz vs. te postot mert írtam nekik mail-t hogy ez így nem igaz."
Nem tudom hogy ezért vette-e le, de én konkrétan azt írtam a szerk@kurucra hogy a cikk igazságtartalma megegyezik az MSZP 2006-os választási programjáéval :)
(azt mondjuk becsülöm a Kurucban, hogy privát e-mailben kaptam anyázást utána, nem címlapon mint Tomcat)
2009. 05. 23. 1:23
Pengető: ---"eltartóid halála után"
Mindketten 50-es éveik közepén járnak. xD
---"Lenne rá módod, csak leszarod"
Például mi? :)
Mert én nem tudok róla.
A munkaerőpiaci értékemet érintő megjegyzésekre - ha megfigyeled - soha nem szoktam válaszolni, mert tisztában vagyok vele, hogy az jelenleg valóban nullához közeli értéken áll.
Az tehát, hogy én úgymond "akarok-e" alkalmazottként dolgozni, vagy feltétlenül saját cégben gondolkodom, értelmetlen kérdés.
Ahogy anyámnak szoktam mondani: "Jó. Tegyük fel, hogy akarok. Tegyük fel azt is, hogy úgymond illene... Idétlen kérdések idétlen játéka, de tegyük fel. Szerinted mi következik ebből? Következik belőle bármi is? Úgy értem: az égvilágon bármi... :))))"
Az, hogy "akar-e" valaki dolgozni, a világ legidétlenebb kérdése. BAROMSÁG. Értelmetlen időpocsékolás szóba hozni. :))
A "mi következik ebből" amúgy is kedvenc kérdésem. Az emberek többsége lefagyasztható vele. xDDD
2009. 05. 23. 1:26
46.
Akkor én megelőztelek.:D
Mert amikor én írtam kb. 4 perccel a föltétele után akkor még az volt az álláspontjuk rólad hogy "hát passz".
Utána átgondolták és anyáztak.XdXdXd:D:D:D
Egyébként bocs az előbbi hangvételért csak kicsit nem is ideges hanem csalódott lettem.Nem így ismertelek meg(ki).De ezek szerint tévedtem.
2009. 05. 23. 1:27
Gery Greyhound: ---"privát e-mailben kaptam anyázást utána"
Na akkor most mesélek neked valamit.
Volt már olyan, hogy a Kuruc kirakta az arcképemet főoldalra azzal, hogy én valami Zeév Tóbiás nevű antimagyar zsidó vagyok. Néhány órával később egy gárdista mesélte, hogy éppen az imént látott a Kurucon.
Ezt én mégis tök emberien reagáltam le a szerkesztőség felé.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/06/30/Rovid_helyzetjelentes/
És ők is tök emberien kértek elnézést utána.
Így is lehet. meg úgy is, hogy bunkó módon letámadod őket a blogodon.
Érzed az árnyalatnyi különbséget?
2009. 05. 23. 1:30
az északi szlávok,- tótok, csehek, gyáva, szolga nép, ha megindulunk, miénk a győzelem!!!!!!!!!!!
2009. 05. 23. 2:20
grey, te akarsz nagy magyarországért harcolni????????.....persze fegyverrel gondoltam....
2009. 05. 23. 2:46
Saber: miért, hogy ismertél meg?
2009. 05. 23. 3:30
hogy ismert meg??kezedben vitted a szárított fitymádat, fejeden egy kippa, meg az a tetves pajesz))))))))))
2009. 05. 23. 3:50
aki utánakeresés nélkül tudja, kiknek volt a jelmondta ez, na, az király, de tényleg :"kelj fel uram, és ítéld meg a te ügyedet"
2009. 05. 23. 9:29
"építeni, informatikai tanulmányokat folytatva viszont jól el lehet helyezkedni (amivel kapcsolatban külön ki szoktam emelni, hogy 'ezt ti mondogattátok állandóan, én ilyet soha de soha nem állítottam'), akkor ahelyett, hogy engem hibáztatnának a saját tévedésük miatt, sürgősen szégyelljék el magukat, mert nekem nincs miért."
Persze a szüleid a hibásak :( Talán ha elvégezted volna az informatikát, akkor lehetne belőle egzisztenciát építeni.
"Zsákutca felé determináltok, tévedésetek után pedig az én felelősségemet vetitek fel? Na hát mentek ti a picsába."
Ahahahaha hát hol a fene nagy realitásérzéked? :D Informatika mint zsákutca? Bizonyára azért emelték az egyetemi keretszámokat. A saját hülyeségeid miatt nem hibáztathatsz mást.
"Nem tőle, hanem őt túlnőve.
Az ő anyagi szintjével én nem elégednék meg. :))"
Ő nem csak beszél róla, hogy csinálni fogja. Te csak az ő megoldásait utánzod, másolod.
2009. 05. 23. 9:39
"A munkaerőpiaci értékemet érintő megjegyzésekre - ha megfigyeled - soha nem szoktam válaszolni, mert tisztában vagyok vele, hogy az jelenleg valóban nullához közeli értéken áll."
Ezért ki a felelős? :) Bizonyára mindenki más, csak te nem :)
"Az tehát, hogy én úgymond "akarok-e" alkalmazottként dolgozni, vagy feltétlenül saját cégben gondolkodom, értelmetlen kérdés."
Hát igen, ha nem tanultál semmit 26 éved alatt akkor tényleg értelmetlen.
2009. 05. 23. 10:03
k0zi: ---"ha elvégezted volna"
Valahol ez is értelmetlen felvetés, elvégre jelenleg is több helyen folytatok egyetemi tanulmányokat. Nappali tagozaton, és levelező tagozaton egyaránt.
---"Informatika mint zsákutca?"
Nem, hanem egy humán beállítódottságú embernek informatika.
Ha érettségi után egy vagy két évig otthon pihenhetek, és nem raknak be egy voltaképpen munkanélküli fiatalok melegedőjeként funkcionáló informatikai suliba pusztán az alapján, hogy ötösre érettségiztem informatikából (holott csak azért választottam ezt, mert a többi tárgyhoz képest ennél tűnt a legkevesebbnek a tananyag), mely helyen utána a sok retardált között könnyűszerrel tudtam kiemelkedni, akkor nem alakul ki bennem egy megalapozatlan magabiztosság.
---"Ezért ki a felelős? :)"
Ők, akik érettségi után olyan suliba irattak, ahol reál témákban is könnyűszerrel emelkedtem ki a legtöbb alulmotivált idióta közül. Azt láttam, hogy korombeliek, és azt is, hogy hülyék hozzám képest. Ebből azt raktam össze, hogy ez az informatika akkor nekem való.
---"Ő nem csak beszél róla, hogy csinálni fogja."
Ez tény. De most már tényleg belekezdek.
---"Te csak az ő megoldásait utánzod, másolod."
Ez nem jelent semmit. A milliárdosoknak is középosztálybeli tanáraik voltak. Én Schlingloff anyagi szintjével nem elégednék meg. :)
Különben meg nem másolok én semmit, csak elveket szívok magamba.
2009. 05. 23. 11:03
Kisgyerekes apaként mondhatom, ha velem, vagy az anyjával a huszonéves kitartott herevere meztelencsiga fiam egyszer beszélne így, miközben még a segge is ki van nyalva, hogy "sűrgőssen szégyeld el magad, meg elmész a picsába, hagyd abba a faszságaidat", akkora picsánrúgásra számíthat, hogy a legközelebbi putriig meg se áll.
És ami rajtam múlik, azt mindent megteszek, hogy ott is maradjon.
Bizisten, abba a pillanatba az unokahúgaimra meg a kutyámra íratnám minden vagyonomat, és miközben kötöm a hurkot a nyakamba, azon gondolkozok, húdeszépen megvert az isten.
2009. 05. 23. 11:21
A lényeg nem a szóhasználaton volt (azt csak hangulatfestő elemként használtam), hanem azon, hogy hasonló felvetések alkalmával éreztetni szoktam édesanyámmal, hogy az "informatikusokért pedig kapkodnak a cégek, csak el kellene akarnod helyezkedni"-féle demagóg szólamaira elsősorban azért nem tudok érdemben reagálni, mert a valós mozgásteremet illetően ő maga sem láthatja ekként a dolgokat. :)
Ilyenkor egyszerűen mélyen a szemébe nézek, és nevetve közlöm vele, hogy szerintem ezeket a mondatait nyilván ő maga sem veszi komolyan, mert okosabb ember annál.
Ezzel le is lehet állítani őt néhány hónapra. :)
Hagyjon békében tanulni, ha már ez az ő vesszőparipája, valamint - és itt van a hangsúly - ha már a vállalkozási erőfeszítéseimet rendszeresen 'gyerekjátékként' emlegetve degradálja.
Szerencse, hogy a sikerszemléletről szóló könyvek is mind arról szólnak, hogy a családod véleményét pont le kell szarni, mert a környezet kishitűsége tudja az embert a legjobban visszahúzni. :)))
És ez bizony így is van.
Nagyon erősen így van.
2009. 05. 23. 11:24
Egyébként pedig az égvilágon semmi kivetnivalót nem látok abban, ha szüleimet felvilágosítom a világ azon dolgaival kapcsolatban, melyekről hibás téveszméket ápolnak.
Azért tanulnék tanárnak, hogy tanítsak. xDDD
Már többször leírtam, hogy az egyikük hiába egy több évtizede praktizáló ügyvéd, a másikuk pedig egy Magna Cum Laude minősítéssel a BME-n végzett fejlesztőmérnök, néha ennek ellenére olyan kispolgári attitűdök mérgezik a lelküket, melyeken én mára sikeresen túlléptem. :)
2009. 05. 23. 11:35
Igaz. Nem a szóhasználaton, hanem a hozzáálláson.
Éppen ezért javítok az előző hsz-emen. Putri? Dehogy!
Még a legutolsó analfabéta léhűtő seftes káromkodó Rézműves Gyekszon is jobban megbecsüli anyját-apját, aki a szájába rakja az ételt.
Híd alá, vagy Dunába az ilyenekkel! Konzervatív értékek, mi?
Még valami: addig örülj, amíg egy családtagnál, vagy legjobb barátnál nem rúgod el a pöttyöslabdát úgy igazán.
Egy dühös, sértett, csalódott testvérnél, szülőnél, gyereknél, feleségnél NINCS aljasabb, elvetemültebb ellenség.
Vigyázz magadra!
2009. 05. 23. 11:49
"néha ennek ellenére olyan kispolgári attitűdök mérgezik a lelküket, melyeken én mára sikeresen túlléptem. :)"
Hát, ezt így, szülőkről leírni kissé visszatetszést keltő dolog, szerintem.
Más szemszögből nézve: ők értek el többet, a kispolgári attitűdjeikkel, vagy Te, hogy túlléptél ezeken?:) Érdekes kérdések...
Az ember a szüleit amúgy se akarja saját képére formálni politikailag.
2009. 05. 23. 11:51
futohomok: Én soha nem sértődök meg senkire, nem tudok haragot ápolni, éppen ezért szinte kizárt, hogy HOSSZÚ TÁVRA (értsd: 24, vagy 72 órán túl is) bármelyik szülőmmel vagy más rokonommal képes lennék összerúgni a port. :)---"Konzervatív értékek, mi?"
Mi köze van az értékeknek ahhoz a tényhez, hogy reálisabban mérem föl a lehetőségeimet, mint ők? És ugyan mit kellene reagálnom arra, ha irreális dolgokat vetnek fel? (Alkalmazotti minőségben megélt jól kereső informatikusi elfoglaltságról beszélnek az esetemben.)
Miért gáz, ha a baromságról egyenesen elmondom, hogy baromság, és hozzáteszem, hogy ezekre érdemi értékelést azért nem várhatnak tőlem, mert ekkora ökörségeket ép ésszel saját maguk sem gondolhatnak komolyan?
Miért lenne tiszteletlenség, ha a realitások felé terelem a világlátásukat??
Nem értem. Tényleg nem.
Kőkemény tény, hogy nekem nem való az alkalmazotti lét, ezért közvetve saját maguknak ártanak, amikor gyerekjátéknak minősítik a vállalkozási erőfeszítéseimet, miután ilyen irányban sokkal több esélyem van érvényesülni, mint a munkaerőpiacon.
Ez az, ami itt a kőkemény tény.
És itt nem azon van a hangsúly, hogy én mit akarok (erről megint csak baromság beszélni), hanem arról, hogy mire van lehetőségem.
2009. 05. 23. 11:57
"Alkalmazotti minőségben megélt jól kereső informatikusi elfoglaltságról beszélnek az esetemben"
Miért jobb kitartottnak lenni, mint informatikusként alkalmazásban állni valami jól menő cégnél?
Dimenziós különbségek lehetnek közöttünk, mert én ezt soha nem fogom felfogni.
2009. 05. 23. 12:06
Ond: ---"ezt így, szülőkről leírni kissé visszatetszést keltő dolog"
Miért lenne az? Én modern időben szocializálódtam, míg ők a Kádár rendszer valóságában. Ez kőkemény tény.
---"ők értek el többet"
Mondjuk...
'Ennyi idősen már volt diplomám.'
'Én 5 év alatt elvégeztem az egyetemet.'
Igen, ezeket a mondatokat rendszeresen hallom egymástól függetlenül is mindkettőjüktől. :)
De ebben a legkevésbé sem látok problémát, elvégre lineáris gyarapodás helyett én exponenciális növekedésben, a hatástöbbszörözés erejében hiszek.
---"Miért jobb kitartottnak lenni"
'Mi a jobb, mit akarok?' Ezek megint csak a konkrétan elérhető lehetőségek világától elrugaszkodott felvetések. :)
2009. 05. 23. 12:07
58: akkor te nem igazán tudod, hogy mi az a feltétel nélküli szeretet, ami a szülőkben - igaz, inkább az anyákban - szokott "kifejlődni", amit kb. úgy lehetne leírni: "csinálhatsz, mondhatsz akármit, a gyerekem vagy, és ezért szeretlek, és szeretni foglak örökké". Te a szeretetnek egy elkorcsosult, eltorzult formáját tanúsítod a gyereked irányába, a feltételes szeretetet, igazából saját magadat szereted, ezért is mondanál le a saját gyerekedről ha sértené szavaival az önérzetedet. Csakhogy a gyerek az nem egy váza, egy cipő, amivel azt csinálsz amit akarsz, és ha megunod, akkor kirakod a híd alá. Ezért kérlek, hogy gyakorolj önkritikát, és ha nem tudod igazán, feltétel nélkül szeretni a gyerekedet, akkor inkább add oda olyan nevelőszülőnek, aki képes a szeretetnek erre a formájára. Te alkalmatlan vagy a szülői szerepre, ill. annyiban vagy rá alkalmas, hogy egy csomó sebet ejts a gyereked lelkén, miközben úgymond neveled.
2009. 05. 23. 12:09
futószülő: ---"ezért is mondanál le a saját gyerekedről ha sértené szavaival az önérzetedet"
??????????
MI VAAN?
Ezt mégis honnan veszed? :)))
2009. 05. 23. 12:16
"És én is alapítani fogok abban a pillanatban, hogy megéri. Reményeim szerint még az idén.
Mi a gond ezzel?"
Hát menj a picsába...
"Az, hogy "akar-e" valaki dolgozni, a világ legidétlenebb kérdése. BAROMSÁG. Értelmetlen időpocsékolás szóba hozni.."
Szóval nem akarsz... Mondom, hogy fehércigány.
"annak idején közösen orientáltak a jelenlegi irányba, olyan együgyű szólamok mentén, miszerint a bölcsészetre, vagy a szociológiára nem lehet egzisztenciát építeni, informatikai tanulmányokat folytatva viszont jól el lehet helyezkedni (amivel kapcsolatban külön ki szoktam emelni, hogy 'ezt ti mondogattátok állandóan, én ilyet soha de soha nem állítottam'), akkor ahelyett, hogy engem hibáztatnának a saját tévedésük miatt, sürgősen szégyelljék el magukat, mert nekem nincs miért."
"Ők, akik érettségi után olyan suliba irattak, ahol reál témákban is könnyűszerrel emelkedtem ki a legtöbb alulmotivált idióta közül. Azt láttam, hogy korombeliek, és azt is, hogy hülyék hozzám képest. Ebből azt raktam össze, hogy ez az informatika akkor nekem való."
Bazdmeg, téged a szüleid írattak be az egyetemre info szakra? Nem lehetsz ekkora lúzer fasz. Te jó Isten... egyetemet az ember választ magának. A múlt hétvégére a csajt is anyád kerítette neked a chat.hu-n?
2009. 05. 23. 12:21
67: 58 és 61 elolvasása, és értelmezése ajánlott. Neked meg csak annyit mondanék, sneci, hogy a szüleid nyakába ne varrjál semmilyen felelősséget a pályaválasztással, és a mostani helyzeteddel kapcsolatban. Te hoztad meg a döntést, te írtad alá a jelentkezési lapot, te jártál oda. És most is te találod ki azokat a meséket, hogy mi minden oka van annak, hogy te nem akarsz dolgozni. Hazugságokkal tömöd tele az életedet, és ennek oka te magad vagy. Anyád csak asszisztál ehhez, de az életedet nem ő éli. Kíváncsi lennék amúgy, hogy mit csinálnál akkor, ha anyádék öregek és betegek lennének, és a gyógyszereikre nem lenne elég a nyugdíjuk. Akkor is azt sorolnád, hogy te miért nem tudsz semmilyen munkát elvállalni, és néznéd a szüleid szenvedését, vagy kilépnél hazugságaid bűvköréből, és végre szembenéznél magaddal?
2009. 05. 23. 12:23
C: ---"Hát menj a picsába..."
Miért?
Az offshore törvényes dolog. :)
Én betartom a törvényeket.
---"Szóval nem akarsz... (dolgozni)"
Szerintem ilyet én nem írtam.
---"téged a szüleid írattak be az egyetemre info szakra?"
NEM. :))))
Azt én választottam. Sőt, a megkérdezésük nélkül felvételiztem rá. :) Nem is tudtak róla.
Nem ebben, hanem abban hibásak, hogy ELŐTTE olyan informatikai OKJ suliba raktak be engem (ahelyett, hogy hagytak volna egy évig otthon gondolkodni), ahol a sok alulmotivált kortárs idióta mellett kiemelkedő teljesítményt tudtam nyújtani.
Érettségizett kortársak, akik csak szenvednek, én pedig sziporkázok... Hümm, hümm... Akkor ez nekem való. Vágod?
Az ez alapján kialakult hamis magabiztosságom kérdésében felelősek.
2009. 05. 23. 12:27
futószülő ---"az életedet nem ő éli"
De determinálja.
Amivel semmi gond nincs, elvégre a jóindulat kétségbevonhatatlan, így ez haragot sem alapozhat meg. Az ebből fakadó felelősség kérdése ugyanakkor harag nélkül is kőkemény tény.
Éppen ezért saját maga által gerjesztett tévedésekért nehogy már engem hibáztasson bárki is.
2009. 05. 23. 12:28
Pont ezt mondom, te kakukktojás.
Aki csak a tenyerét tudja tartani, de azt nagyon;
közben meg röhög az anyja képébe, hogy "dikkmá'a marhát, mekkora vesztes! :DD"
Az igazán megérdemli, hogy a híd alatt találja magát maximum annyi vagyonnal, amennyi ruha egy nejlonszatyorba elfér.
Tessék, kamatoztassa csak azt a hihetetlennagy életrevalóságát, tapasztalatát, és bölcsességét maga! Ne fogják többé vissza a kispolgári értékek!
De akkor ne is sóvárogjon azután a húderöhejesen ostoba apuci, meg a pénztárcája után, ha fázik!
Azt írtam, hogy így te fogsz egyszer igazán magadra haragítani egy családtagot, és akkor jajj lesz neked, mert annál jobban nem is cseszhetnél ki magaddal.
2009. 05. 23. 12:32
Sodika elismételheted hatszor, hogy hülyeség, meg menjenek a picsába, de az igazság az, hogy bizony el tudnál te helyezkedni, csak nem akarsz.
Bizony tudnál te pénzt keresni, hogy fenntartsd magad, csak nem akarsz. Jobb neked anyád és a szoctám pénztőgyén csüngeni.
Méghogy mi következik... Hát, hogy kereshetnél munkát, az következik.
Nem irreális gondolat az, hogy találj magadnak bármi munkát, csak egész egyszerűen érdemben nem is foglalkozol vele, mert elvagy azzal, hogy kitartanak, és addig nyugodtan szövögetheted az álmaidat a saját vállalkozásodról meg Sch S-t túlszárnyaló faszságaidról. Holott ezt úgy is megtehetnéd, hogy addig sem tartanak el.
"Hagyjon békén tanulni, ha már ez az Ő VESSZŐPARIPÁJA"
Sodika, te soha többé nem prolizhatsz le senkit. Mert elég sok embert ismerek, de nálad nagyobb proli szart nem.
Ne próbáld már meg beadni, mert ezt magadon kívül senki, a szüleid sem hiszik el, hogy jelenleg sajnos nem áll más út előtted mint kitartottként verni a brét. Sodika, ez NEM ÍGY VAN, csak olyan lusta vagy, mint a ház.
Minden jó érzésű magyar ember, meg konzervatív keresztény hagyományokat ápoló (meg az összes ilyen absztrakt hivatkozási alapod) súlyosan összeszégyallné magát, ha egy ilyen haszontalan szardarabként élne.
2009. 05. 23. 12:35
homokfuto: ---"dikkmá'a marhát, mekkora vesztes! :DD"
NA!
Ez így nem igaz!
Ilyesmit nem kötök össze.
Hazugság.
---"Ne fogják többé vissza a kispolgári értékek!"
HEHEHEHEE. xDDDD
Kell a kispolgári érték a kezdetekben.
Jó kiindulási alap, csak éppen hamar túl kell lépni rajta. :)
---"te fogsz egyszer igazán magadra haragítani egy családtagot"
Nem szokásom magamra haragítani olyan embereket, akikkel kapcsolatban nem szándékosan ez a célom. A Gárda-perben Egri Oszkár felidegesítése például deklarált célom volt, és nagyon elégedett voltam azzal, hogy ezt sikerült is elérnem. :))))
2009. 05. 23. 12:38
Pengető: ---"tudnál te pénzt keresni, hogy fenntartsd magad"
Igen?
Például mivel? :)
---"érdemben nem is foglalkozol vele"
Miért foglalkoznék eleve lehetetlen dolgokkal? Miért keresnék munkát, ha tudom, hogy amúgy sem találnék? Miért kellene értelmetlen dolgokra energiát pazarolnom? Nem értem...
---"olyan lusta vagy, mint a ház"
Nem állítottam én feltétlenül soha ennek ellenkezőjét. Azt viszont nem értem, hogy mégis mi következik ebből?
Az értelem nélküli tettvágy ugyanis csak energiapocsékoláshoz vezethet.
Az ember akkor iparkodjon, ha van konkrét értelme is.
2009. 05. 23. 12:45
71: Éppen azt magyarázom, hogy anyád nem tévedett semmiben, hiszen az OKJ-s iskolába te írtad alá a jelentkezési lapot, te mentél oda naponta, pedig lett volna más választásod. Éppen ezért hazugság anyádra kenni a felelősséget. Mert egyedül te tehetsz arról, hogy nem mondtál nemet anyád szándékaira. Más nem tud nemet mondani, csak te. Csak te tudod eldönteni, hogy aláírod-e a jelentkezési lapot, és elkezded-e az iskolát, és folytatod-e másnaptól. Nem anyád hozza ezeket a döntéseket. Csakis te. Hazugság az, hogy téged "beraktak" az iskolába. 18 éves embert nem lehet berakni sehová. Vagy te cselekvőképtelen voltál 18 évesen? Azt csináltak veled amit akartak?....Mikor hagyod abba a hazudozást?
2009. 05. 23. 12:52
futószülő: ---"Hazugság az, hogy téged 'beraktak' az iskolába."
Friss érettségizettként mégis mit mondtam volna neki, ha egyszer nem hajlandó támogatni az egy éves otthoni pihenésemet? :))))
2009. 05. 23. 12:54
"Friss érettségizettként mégis mit mondtam volna neki, ha egyszer nem hajlandó támogatni az egy éves otthoni pihenésemet? :))))"
Mondjuk elmenni dolgozni, mint sokan?;)
Akármilyen kispolgári dolog is az... :D
2009. 05. 23. 12:55
"Igen? Például mivel? :)"
Például akármivel. Otthon ülve a fotelban nem fog rádszakadni pénzkereseti lehetőség, az biztos. Tudod, ez a dolog nem így működik.
"eleve lehetetlen"
NEM AZ, ezzel csak nyugtatgatod magad.
Neked tettvágyad nincsen, kizárólag pénzágyon való heverészési vágyad van. Híd alatt fogsz te heverészni nem máshol.
2009. 05. 23. 12:56
"Azt én választottam. Sőt, a megkérdezésük nélkül felvételiztem rá. :) Nem is tudtak róla.
Nem ebben, hanem abban hibásak, hogy ELŐTTE olyan informatikai OKJ suliba raktak be engem (ahelyett, hogy hagytak volna egy évig otthon gondolkodni), ahol a sok alulmotivált kortárs idióta mellett kiemelkedő teljesítményt tudtam nyújtani."
A tudtuk és megkérdezésük nélkül felvételiztél az egyetemre, amivel láthatóan 9 éve nem bírsz, és azt mondod, hogy ezért ők a felelősek? Ők a felelősek érte, hogy az első év után nem vetted észre, hogy ez neked nem megy, és nem íratkoztál át egy másik intézménybe? Ejha.
Az meg megint csak téged minősít, hogy nem vagy tisztában vele, hogy az OKJ buktacukrozó szakon okosnak lenni nem egyenlő az informatikai és mtematikai tehetséggel. Istenem, de buta vagy.
Különben még annyit: az is lúzer, akit OKJ-re íratnak be a szülei. Egy középiskolás 11.-es, 12.-es korában azon kellene, hogy gondolkozzon, hogy melyik főiskolára, egyetemre felvételizik, vagy milyen szakmát akar tanulni. Ez NEM a szülő döntése.
Ja, és az az ámokfutás, amit a MATEK szakon művelsz? Az is a szüleid hibája? Matek OKJ-re is beírattak?
2009. 05. 23. 12:58
"Friss érettségizettként mégis mit mondtam volna neki, ha egyszer nem hajlandó támogatni az egy éves otthoni pihenésemet? "
Mondjuk kitölthetted volna azt a kurva A meg B lapot.
2009. 05. 23. 13:02
Pengető: ---"Otthon ülve a fotelban nem fog rádszakadni pénzkereseti lehetőség"
Nem is.
Ezért tenni kell.
Emiatt is fizetek elő Schlingloff Sándor anyagaira. :)
---
C: ---"az első év után nem vetted észre, hogy ez neked nem megy"
Hááát... Az infós tárgyak mentek. Több infós szigorlatom is megvan. :) Progmód például.
ELTÉ-n első évben is azt láttam, hogy csomóan vért hugyozva szívnak azzal a progmóddal, ami nekem tök simán megy. :))
Szóval még az ELTE is erősítette nyomokban a magabiztosságot, nem csak a "buktacukrozó". :)
Ennyit erről. :)
---"Különben még annyit: az is lúzer, akit OKJ-re íratnak be a szülei."
Mondjuk.
HÁT JA.
Ahelyett, hogy hagytak volna érettségi után egy évig gondolkodni, hogy "na, most mi legyen".
Kellett volna egy, vagy akár két év nyugis gondolkodási idő. Ettől fosztottak meg. :(
2009. 05. 23. 13:02
"eleve lehetetlen"
Ha egy 50-es, mondjuk érettségizett nő mondja, akkor van benne igazság. De téged ennyi végzettséggel (CISCO, meg kutyafasza, amikre büszke szoktál lenni) felvennének akár adatrögzítőnek is :D
2009. 05. 23. 13:03
77: Látod, milyen gyorsan szertefoszlott a hazugságod arról, hogy "beraktak az okj-s iskolába", meg "anyám a felelős"? Kiderült, hogy te hoztad az idáig vezető döntésket, és most abba a hazugságba menekülsz, hogy nem volt más választásod: "Friss érettségizettként mégis mit mondtam volna neki, ha egyszer nem hajlandó támogatni az egy éves otthoni pihenésemet"....Te tényleg nem veszed észre, hogy egyik hazugságból csúszol át a másikba? Képtelen vagy belátni, hogy a saját életedért csak te vagy a felelős?
2009. 05. 23. 13:04
C: ---"Mondjuk kitölthetted volna azt a kurva A meg B lapot."
Az érettségi évében?
Mi alapján? :))
Ötletem se volt.
Mondom, kellett volna egy (vagy két) év, hogy az ember kigondolja, hogy mit akar. Erről viszont hallani sem akartak a szüleim... Se munka, se tanulás? Na nem, mondták... Szóval itt volt a gáz.
Gimisként eldönteni mi legyek, az nem az én világom... Gimisként az ember nem az életét egyengeti, hanem az érettségire készül. :)
2009. 05. 23. 13:06
"Ahelyett, hogy hagytak volna érettségi után egy évig gondolkodni, hogy "na, most mi legyen".
Kellett volna egy, vagy akár két év nyugis gondolkodási idő. Ettől fosztottak meg. :("
Ó, bazdmeg... A gimiben nem volt idő gondolkodni, mi? Megfosztották, hát beszarok.
Pengető és a többiek. Nem tudom, hogy vagytok vele, de szerintem ez a poszt a kommentjeivel kezdi felküzdeni magát a legemlékezetesebbek listáján :D:D:D
2009. 05. 23. 13:07
"felvennének akár adatrögzítőnek is :D"
Vagy aktatologatónak akár.
Nem beszélve olyan lehetőségekről, mint pl. biztosítási üzletkötő, ingatlanreferens, pénzügyi tanácsadó. Ezekre szokták mondogatni, hogy "igazi karrierlehetőség", és érettségi elég hozzá a legtöbb esetben.
2009. 05. 23. 13:08
C: ---"felvennének akár adatrögzítőnek is :D"
Az nem jó, a monotóniatűrő képességem nulla.
Kábé a második hét közepe táján elszakadna nálam a cérna, összetörnék valamit, és fizetés helyett még nekem kéne kártérítést fizetni. :)
Ismerem magam annyira, hogy ez kábé így lenne.
Nekem csak és kizárólag kreatív munka megfelelő.
---
futószülő: ---"Kiderült, hogy te hoztad az idáig vezető döntésket"
Nem derült ki. Ugyanis, mint leírtam, anno kénytelen voltam hagyni a determinálásomat.
---"Te tényleg nem veszed észre, hogy egyik hazugságból csúszol át a másikba? "
Nem, ugyanis nem történik semmi ilyesmi.
2009. 05. 23. 13:09
"Nem tudom, hogy vagytok vele, de szerintem ez a poszt a kommentjeivel kezdi felküzdeni magát a legemlékezetesebbek listáján :D:D:D"
Áh, kurva sokszor szétrágott témák már ezek...
2009. 05. 23. 13:11
"Miért foglalkoznék eleve lehetetlen dolgokkal? Miért keresnék munkát, ha tudom, hogy amúgy sem találnék? Miért kellene értelmetlen dolgokra energiát pazarolnom? Nem értem..."
Ezzel ugye azt is beismered, hogy a "méregdrága" tanfolyamok, amiket elvégeztél, és kaptál róluk papírt, szart sem érnek... Pedig egyszer azt mondtad, hogy a méregdrága tanfolyamok értékesek.
2009. 05. 23. 13:12
"Ahelyett, hogy hagytak volna érettségi után egy évig gondolkodni, hogy "na, most mi legyen".
Kellett volna egy, vagy akár két év nyugis gondolkodási idő. Ettől fosztottak meg. :("
---------------------------------------
Sneci újabb hazugságát olvashattuk. Gondolkodni volt 4 év a gimnáziumban, de a legtöbb ember kisgyerek korától azon gondolkodik, hogy mi legyen belőle. Nem is tud mást tenni, mert az egész világ azt kérdezi 1 kisgyerektől: "na mi leszel ha nagy leszel?". De ha nem sikerül 18 éves korodig eldönteni, akkor is milyen alapon kéri 1 felnőtt ember a szüleitől, hogy 1 évig tartsák el csak azért, mert nem tudott dönteni. Gondolom láttál már 18 éves embert dolgozni. Választhattad volna azt is, hogy elmész dolgozni, és közben kitalálod, hogy hova menjél tanulni. De tudod te ezt jól, csak hazudozol, magadnak.
2009. 05. 23. 13:14
Ond: Na jó, de eddig a szülői terrorról (amivel a kegyetlenek tönkretették fiuk életét) még nem hallottunk. Ez kurvajó, valami új agyszülemény :D
2009. 05. 23. 13:14
"Se munka, se tanulás? Na nem, mondták... Szóval itt volt a gáz."
Ebben a szituban egyedül te voltál gáz.
"imisként az ember nem az életét egyengeti, hanem az érettségire készül. :)"
Az hogy van, hogy az emberek 99,9%-ának sikerül egyszerre a kettő???
"Az nem jó, a monotóniatűrő képességem nulla."
Gondolom az a monotómia, mely a tüntikézés, blogolás, semmitnemcsinálás, anyafeljön hozpénztéskaját szent négyesében merül ki, nem zavarja a kis lelkedet.
"Nekem csak és kizárólag kreatív munka megfelelő."
Ezt mire alapozod? A te kreativitásod a nullához konvergál.
Egész egyszerűen NEM AKARSZ dolgozni, jó neked eltartottnak lenni. Nem szégyen beismerni.
2009. 05. 23. 13:16
Ond. ---"biztosítási üzletkötő"
Na, személyes eladónak aztán garantáltan nagyon szar lennék. :)) Szarabb, mint az emberek többsége.
---"ingatlanreferens"
Valahol az is személyesen elad.
---"pénzügyi tanácsadó"
Az ilyet hitelközvetítőnek hívják, és csak azt csinálja, aminek az emberek többsége amúgy is utána tud nézni. Operatív munka a javából, ami viszont engem mélyen frusztrálna.
Ezért nem lennék soha rendszergazda sem.
Engem a kreatív munka tud csak inspirálni. Lehet ez oktatás, vagy egy nem létező informatikai rendszer felépítése, tök mindegy.
Üzemeltetés helyett gyarapítani akarom a világot.
Az üzemeltetés nem vonz, mert ott nincs olyan többlet, amit létrehozok.
2009. 05. 23. 13:20
Vagy lehetnél kocsigyűjtő a Tesco-ban. Ahhoz kell kreativitás. Helyzetfelmérés, tervkészítés, terv optimalizálása, megvalósítás. Ez neked való.
2009. 05. 23. 13:22
94. TE 27 évesen ez úgy működne, hogy az ember dolgozik VALAMIT, nem pedig kitartatja magát, aztán az első lehetőségnél belevág a világmegváltásba, többletlétrehozásba....
Minden munkára kitalálhatod, hogy miért nem jó az neked, tök egyértelmű, hogy a "dolgozás" fogalma az ami idegen számodra, büdös.
Egyébként a (már emlegetett) büdösség lehet az oka annak, hogy kritikán aluli személyes eladó lennél. :DD
2009. 05. 23. 13:25
C: "a 'méregdrága' tanfolyamok, amiket elvégeztél, és kaptál róluk papírt, szart sem érnek..."
ÖNMAGUKBAN?
Naná, hogy nem. :)
Viszont önmagában a diploma sem garancia semmire. :) Azt mondtam, sokat ér, és ez igaz. Azt viszont, hogy önmagában érne sokat, nem állítottam.
---
futószülő: ---"a legtöbb ember kisgyerek korától azon gondolkodik, hogy mi legyen belőle"
ÉN MEG NEM. :-))))
---"Választhattad volna azt is, hogy elmész dolgozni"
:))))
Hogyan?
Akkor még a mostani állapotomnál is kevesebb esélyem lett volna erre.
---
Pengető: A blogolás nem monoton, hanem kreatív tevékenység. xDDDDDD
Egyébként meg a 'mit akarok' továbbra is teljesen értelmetlen kérdés, mert nem határozza meg a lehetőségeimet.
2009. 05. 23. 13:28
C: ---"Vagy lehetnél kocsigyűjtő a Tesco-ban"
Álló munkához gyenge a hátam. :))
Pengető: ---"aztán az első lehetőségnél belevág a világmegváltásba"
Mark Zuckerberg szerinted így csinálta??
Várt az "AZTÁN"-ra????
te TÉNYLEG azt hiszed??
2009. 05. 23. 13:28
Sodi bazdmeg ébredjél már fel az álomvilágodból. Informatikusként tudod hány évfolyamtársam dolgozik egyetem mellett? Kb mindenki. A legtöbb informatikai cégnél vannak gyakornoki programok, félállások, távmunkában végezhető projekt szintű megbízások és hasonlók. Csak fogni kéne a puhos szar habtestedet és elmenni dolgozni. Látszik, hogy soha nem volt testvéred és soha nem kellett egy ujjpercet sem megmozdítanod, hogy megkapj valamit, mert a szüleid úgy elkényeztettek.
Ha nem akartál menni arra az OKJ-s szarra, akkor miért nem mondtad meg, hogy nem akarsz? Nálunk pl én választottam meg, hogy érettségi után hova akarok menni...
Annyira nem akarsz dolgozni, hogy súlyos pénzeket fizetsz Fingós Sándornak, hogy meghallgasd tőle, hogy neked nem is kell dolgozni, elég ha nem gondolkozva gubbasztasz otthon. Vedd már észre, hogy a világ nem körülötted forog, egy ugyanolyan szánalmas szar porszem vagy benne mint bárki más.
2009. 05. 23. 13:34
IsmeretlenJoAkaro: ---"tudod hány évfolyamtársam dolgozik egyetem mellett? Kb mindenki"
2-3-4 egyetemi szak mellett, vagy 1 mellett?
Nem mindegy ám!
---"miért nem mondtad meg, hogy nem akarsz?"
Mert nem volt hajlandó tolerálni, hogy egy évig gondolkodjak. Mondtam már.
---"Vedd már észre, hogy a világ nem körülötted forog"
Csak az a része, amelyikbe bele vetem magam. xD
2009. 05. 23. 13:35
Az informatikai szektort a többinél jóval kevésbé érinti a válság, szóval még ez se nagyon lehet indok. És nem álló munka, nem fizikai munka, KREATÍV munka, még kényelmes, légkondicionált irodát is kaphat az ember, bivaly géppel.
Én se értem, SoDI mire vár... :D Sokan irigylik a mi munkakörülményeinket. Mondjuk azok, akik a tescóban kénytelenek árúfeltölteni vagy éjszaka pénztároskodni, hogy ki tudják fizetni az albit meg megvenni valahogy a jegyzeteket, és még a belükbe is jusson valami...
2009. 05. 23. 13:36
Végigolvastam az egészet (87-ig, itt tart a topik, miközben írok.)
Megnyugtatnék mindenkit, hogy én is nagyon megrázkódtam azon a sok magyarázkodáson, amit Sodika írt. Egy egészséges ember útkereséséhez, identitásának megleléséhez az is hozzá tartozik, hogy kipróbálja magát, szerepeket, munkahelyeket váltogat, és így tovább. Egy fiatalt kell, hogy érdekeljen a munka világa, a "felnőtt" világ, új dolgok felfedezése, új ingerek, felelősség és egyebeket megtapasztalása is. Így alakulhat ki a valós identitás.
2009. 05. 23. 13:36
---"Kiderült, hogy te hoztad az idáig vezető döntésket"
Nem derült ki. Ugyanis, mint leírtam, anno kénytelen voltam hagyni a determinálásomat.
---------------------------------------
Újabb hazugság? Mi az, hogy kénytelen voltál? Egyébként megöltek volna, vagy mi?:)) Először is: a "determinációt" te okoztad, hiszen te mulasztottál abban, hogy nem hoztad meg a döntést érettségiig, hogy mihez szeretnél kezdeni. Ezek után milyen alapon kérnéd arra anyádat, hogy tartson el még 1-2 évig, hogy pótold a mulasztásodat, miközben munkaképes felnőtt ember vagy? Elmehettél volna dolgozni, és eközben meghozhattad volna a döntést. Ehelyett eleget tettél a szüleid elvárásainak, és elmentél egy olyan iskolába, ahova nem akartál elmenni. Te hoztad ezt a döntést. Nem kényszerített senki, csak saját magadnak köszönheted, hogy szar döntést hoztál. Nem a szüleid a hibásak, hogy nem akarták finanszírozni 1-2 éves lustálkodásodat "eldöntöm mihez kezdjek" fedőszöveggel.
------------------------------------------------------------
Na mi lesz az újabb hazugságod, hogy másra hárítsd saját felelősségedet a saját életed alakulásáért?
2009. 05. 23. 13:36
Mark Zuckerberg csinálta azt, amihez ért, nem pedig 27 évesen szívta az anyja ellátmányát és otthon hereverézett.
Szar példa Sodika a részedről, mert MZ arra példa, hogy otthon ülök és semmitcsinálva "gondolkodok", az nem vezet sehova. 20 évesen indította a facebookot, te pedig 27 évesen nem csinálsz semmit. MZ most figyelj: SZORGALMAS volt.
Meg zsidó, úgyhogy világnézeted szempontjából nyilván mindent ennek köszönhet.....
Marha vagy, nagy marha.
2009. 05. 23. 13:39
"2-3-4 egyetemi szak mellett, vagy 1 mellett?"
3-at, de pláne 4-et már emberileg képtelenség megcsinálni. De aki meg tudná, az miért nem forog több területen? Egyetem (1 szakon!!), munka, és párt. Megférnek egymás mellett. Én pl. ezt a modellt követem.
2009. 05. 23. 13:39
3 év múlva 30 leszel, és ugyanilyen szánalmas, anyád szoknyája mögött...
2009. 05. 23. 13:40
Na én most megyek, mert ma én csinálom az ebédet... XD
2009. 05. 23. 13:41
"2-3-4 egyetemi szak mellett, vagy 1 mellett?
Nem mindegy ám!"
Tudtommal most több szakodon passzív féléven vagy. Arról nem is beszélve, hogy a legutóbbit saját bevallásod szerint is csak "poénból" vetted fel
2009. 05. 23. 13:46
Ond: ---"Sokan irigylik a mi munkakörülményeinket"
Én nem. Egy programozónak minek bejárni dolgozni? :))) Ez akkora hülyeség!
---
Philosophus: ---"szerepeket, munkahelyeket váltogat"
Én nem vagyok csapodár alkat.
---
futószülő: ---"te mulasztottál abban, hogy nem hoztad meg a döntést érettségiig"
Gyerekként az ember mulaszt. Ez teljesen természetes. A döntés felelőssége bőven ráér 18 éves kor után, felnőttkorban. Szerintem ezzel semmi gond nincs.
---
Pengető: ---"Mark Zuckerberg csinálta azt, amihez ért"
Most éppen én is.
---"SZORGALMAS volt"
Most én is az vagyok.
---"Meg zsidó"
:)))))))))))))))
Nála ez KIVÉTELESEN részletkérdés.
---"20 évesen indította a facebookot, te pedig 27 évesen nem csinálsz semmit"
Oké, ez mondjuk valóban így van.
Ez az egy felvetésed kivételesen igaz.
De a legkevésbé sem érzem gáz dolognak, hogy így van, mert eddig felkészültem. :)) Nálam kicsit hosszabb volt a felkészülési szakasz.
Na és aztán? :)))))))))))))))))))))))))
2009. 05. 23. 13:47
C: ---"3 év múlva 30 leszel, és ugyanilyen szánalmas"
Ezt nem tudhatjuk. :)
IsmeretlenJoAkaro: ---"Tudtommal most több szakodon passzív féléven vagy"
És több szakomon továbbra is aktív.
2009. 05. 23. 13:49
Szerintem a sneci olvasóközönsége keresse meg egy közösen írt mailben sneci anyját, és világosítsuk fel, hogy nem ő rossz szülő, aki felelős azért, hogy a fiacskája lusta munkakerülő. Sneci annyira kitartóan hazudozik, hogy az anyja már biztos belefáradt abba, hogy felnyissa a szemét, és talán már el is hitte snecinek, hogy ő, mint anya a felelős azért, hogy sneci nem akar/tud a saját lábára állni, és felnőttként élni.
2009. 05. 23. 13:53
Miért gáz az, ha szüleim esetlegesen elhiszik nekem az igazságot?
2009. 05. 23. 13:53
"Én nem. Egy programozónak minek bejárni dolgozni? :))) Ez akkora hülyeség!"
Zsodi ha dolgoztál volna komolyabb projekten is mint a vidékTV szánalmas honlapja, akkor tudnád, hogy mekkora baromság amit mondasz. Rengeteg okot tudnék felsorolni, amiért be kell járni, de úgyis megint csak magyarázkodnál, úgyhogy ez felesleges. Talán ha majd egyszer kiveszi anyu a cumit a szádból és programozóként fogsz dolgozni, belátod.
2009. 05. 23. 13:55
Vannak modern eszközök a távoli együttműködésre.
Nem tudok elképzelni olyan okot, ami fizikai jelenlétet indokolna.
2009. 05. 23. 13:56
Remélem láttátok, hogy Sodi az egész identitáskeresés-problémát lezárta annyival, hogy "én nem vagyok csapodár". :DD
Egy egészséges ember személyiségfejlődéséhez az is hozzátartozik, kedves Sodika, hogy kipróbálja magát szerepekben, munkahelyeken, és így tovább. Ez egy kőkemény pszichológiai tény. Ezt csapodárságnak nevezni a dolgok olyan szintű nem értéséről tanúskodik, hogy az ilyen emberrel mi szóba sem kéne, hogy álljunk. Mert emberré válni igenis törekedni kell, ÉRTED?!!!!!!!
2009. 05. 23. 13:58
66. Igaz. Ettől függetlenül szülőként sem lesz gép, vagy érzéketlen homokzsák senkiből.
Belőlem sem. Amit mondtam, és amit tennék ebben a helyzetben, nem másítom meg.
Lehet, hogy egy héttel később megbánnám, lehet, hogy nem. De nekem fájna a legjobban, az biztos.
És azt se felejtsük el, hogy nem egy szeleburdi 6évesről beszélünk, aki elcsent egy túrórudit, vagy egy kelekótya 15évesről, akit rajtakaptak leskelődésen a lányöltözőbe, vagy berúgta a szomszéd ablakát.
Ez itt egy évek óta tartó élhetetlen állapot felnőtt emberek között, és tartós, látszatra egyoldalú bunkóság, és hálátlanság.
2009. 05. 23. 14:01
"futószülő: ---"te mulasztottál abban, hogy nem hoztad meg a döntést érettségiig"
Gyerekként az ember mulaszt. Ez teljesen természetes. A döntés felelőssége bőven ráér 18 éves kor után, felnőttkorban. Szerintem ezzel semmi gond nincs."
----------------------------------------------
109: hiába terelsz, a "determináltságodról" szóló hazugságod akkor is összeomlott. Te okoztad azt a helyzetet, hogy nem döntötted el határidőre, hova akarsz menni tanulni, tehát nem anyád determinált. Ha viszont mulasztottál, akkor nem az a megoldás, hogy "tartsatok el 1-2 évig, hogy pótoljam a mulasztásomat", hanem "amíg pótolom a mulasztást, addig is eltartom magam, hiszen munkaképes felnőtt vagyok, és semmi nem indokolja, hogy ne dolgozzak".
Egyébként pedig olyan a társadalmi berendezkedésünk, hogy az ember már 14 éves korától viseli döntéseinek következményeit, lásd Btk. fiatalkorúakra vonatkozó rendelkezései, vagy a korlátozott cselekvőképesség 14 év fölött a polgári jogban, 16 év fölött munkaviszony létesítésének lehetősége, és még sorolhatnám. Az ember már 18 éves kora előtt is felelős a döntéseiért, és ezt a nagy többség fel is fogja. Te pedig még 27 évesen is anyádat teszed felelőssé a saját döntéseid miatt.
2009. 05. 23. 14:01
Sodi, csalánal fogom megcsapkodni a heréidet ha ilyen hülye vagy. Például ha egy banknak fejlesztesz egy rendszert, szerinted megnyitják kívülre a hálózatukat csak azért, hogy Kiss Endre Farkas a párnái között az erotikus chatelés mellett tudjon dolgozni? Ha igent mondasz ki kell, hogy ábrándítsanak, nem fogják emiatt sebezhetővé tenni a hálózatukat, be kell menni szépen. És igen, kell a hálózatuk.
De még ezer és ezer más, kevésbé speciális ok is van. Ha főnök lennék, én sem engedném szívesen az alkalmazottaimnak, hogy otthon dolgozzanak, max ha már nagyon ismerem őket.
Senki nem vette kétségbe az eszközök képességeit, tudom, hogy nagyon jó dolog az erotikus chaten rángatni a webkamerába, biztos sok csaj izgult már rá erre. Egy munkahely azonban (ki kell hogy ábrándítsalak) más környezet.
2009. 05. 23. 14:02
cPhilosophus ---"Mert emberré válni igenis törekedni kell, ÉRTED?!!!!!!!"
Attól lesz ember valaki, hogy kipróbálja a sóderlapátolást, vagy mi? :)
futohomok: ---"évek óta tartó élhetetlen állapot"
Az, hogy tanulok?
Vagy az, hogy vállalkozni kezdtem?
Vagy mégis mi?? :))
2009. 05. 23. 14:06
"Nem tudok elképzelni olyan okot, ami fizikai jelenlétet indokolna."
Na meg ugye ahhoz le is kell zuhanyozni rendszeresen. :DD
2009. 05. 23. 14:07
Igen, Sodika, attól lesz valaki ember, hogy kipróbálja a sóderlapátolást! Én 20 évesen lapátoltam a nyári szünetben, hogy ne egy kétbites, test- és agyhalott idióta legyen belőlem. Vonzott, hogy kipróbáljam magam minél több dologban, ahogy vonz most is. Tudod, hány helyen dolgoztam csak 16 és 20 éves korom között? Pedig nem voltam rászorulva, de szerettem volna emberré válni. Tudod, úgy még KÖZÍRÓNAK (bazdmeg!) se lehet lenni, hogy fingod nincs a realitásról. A realitáshoz hozzátartozik az is, hogy találkozol olyan emberekkel, akik lapátolnak, akiknek a helyzetébe te is belehelyezed magad. Nézz már magadra. Min nevetsz, te esztelen?
2009. 05. 23. 14:10
Mindehhez hozzáteszem, hogy sikeres embernek tartom magam, és nagyratörő vágyaim vannak. Teljesíteni is fogom őket, ahogy a szüleim is képesek voltak a saját vágyaikat teljesíteni.
2009. 05. 23. 14:10
futószülő: ---"Te okoztad azt a helyzetet"
Gyerekként hozott mulasztásaiért felnőtt embert felelőssé tenni szerintem hatalmas görénység. :)
---"14 éves korától viseli döntéseinek következményeit"
Jó, de itt most nem jogról beszélünk. :)
IsmeretlenJoAkaro: ---"igen, kell a hálózatuk."
Oké, van nagyon kevés speciális kivétel.
---"Ha főnök lennék, én sem engedném szívesen az alkalmazottaimnak, hogy otthon dolgozzanak"
Pedig ez a munkáltatónak is olcsóbb.
Sőt, a munkavállaló is megspórolja a bejárással járó macerát. Tehát mindenkinek csak előnye származik ebből.
2009. 05. 23. 14:12
Pengető (120): Anyád.
---
Philosophus: ---"A realitáshoz hozzátartozik az is, hogy találkozol olyan emberekkel, akik lapátolnak"
Sokat beszélgetek csövesekkel, cigányokkal, és részeg drogosokkal. Ez nem elég az életszaghoz? :)))---"nagyratörő vágyaim vannak"
Király. Ez az egészséges hozzáállás.
2009. 05. 23. 14:13
112: Miért gáz az, ha szüleim esetlegesen elhiszik nekem az igazságot?
----------------------
Hát azért, mert az nem az igazság, hanem hazugság. Attól, hogy te ezt a hazugságod a saját magad (hazug) szempontjai miatt igazságnak kívánod látni, nem válik igazsággá. Te egy mesevilágot teremtettél magad köré, bemesélsz magadnak dolgokat a saját életeddel kapcsolatosan, hogy a dolgok miért így és úgy történnek, miért nem tudsz elmenni pénzt keresni, ki a felelős a jelenlegi helyzetedért, stb., és ez az egész mesevilág arra szolgál, hogy elkendőzd magad elől az igazságot, és ne kelljen szembenézned a realitásokkal, önmagaddal. De ez az egész nem gond, hiszen csak magaddal baszol ki, nekem sok vidám percet szerzel azzal, ahogy egyetlen létező igazságként előadod ezt a mesevilágot. Végülis erről a mesevilágról szól ez a blog, a címe lehetne: egy egyetemista hazugságokat fon az élete köré.
2009. 05. 23. 14:13
futószülő (125): Olyan, hogy "igazság", nem létezik. Az X-Aktákban talán van ilyen, de ott is "odaát van". :))
Nincs "igazság", csupán nézőpontok vannak.
---
Na jó, én most megyek filmet nézni.
Majd egy óra múlva leszek.
2009. 05. 23. 14:15
Arról már nem is beszélve, hogy mi rendszeresen megyünk a kollégákkal munka után bedobni egy-egy sört, közösen megnézzük a meccset, napközben együtt ebédelünk, stb. Ha mindenki otthonról dolgozna, olyan antiszociális bunkók lennénk mint te.
2009. 05. 23. 14:15
Nekem ne egy munkaundoros, eddig nem túl sikeres ember mondja meg, mi a király meg az "egészséges" hozzáállás. :)))
---
"Sokat beszélgetek csövesekkel, cigányokkal, és részeg drogosokkal."
Képzelem:
- Bocs haver, van cigid?
- Nööö, nööö.
(Függöny.)
Nem elég, nem elég.
2009. 05. 23. 14:16
Szó se róla, sok esetben meg lehet tenni, hogy az ember részben otthon dolgozzon (persze vannak az IsmeretlenJoAkaro által írt esetek, illetve vannak olyan helyek, ahol elvileg lehetséges lenne az otthon dolgozás, de elvárják hogy a munkaidőd 100%-át benn töltsd).
Saját példámon pl. 30-40%-ban dolgozok benn, 60-70%-ban otthonról. Külön kérésem volt, de nagyrészt amiatt, hogy nem abban a városban lakom, illetve az egyetemi és pártbéli elfoglaltságaim okán. Azért tehetem meg, mert jól dolgozom és bíznak a munkámban. De vállalnom kell azt is, hogy vannak olyan időszakok, amikor a 30-40%-nál több benntartózkodás kell. Egész egyszerűen azért, hogy a dolgok gördülékenyen menjenek. Vagy ügyféllel kell tárgyalnom.
Egyébként meg miért lenne gond az, hogy be kell menni dolgozni? Nálunk például egy szűk (14-16 fős), de nagyon jól összeszokott, baráti atmoszférájú kis csapat van. Az ember szociális lény! Arról nem is beszélve, hogy egy dedikáltan munka célú helyen sokkal hatékonyabban megy a munka. Ha megtehetném, itthon is kialakítanék magamnak olyan helyet, amit csak munka céljára használok.
Nem olyan veszélyes, ha az embernek a munkahelyére be kell járnia. Az is egy szociális közeg, ami inspiráló, és amiben az ember jól tudja érezni magát.
2009. 05. 23. 14:17
"Na jó, én most megyek filmet nézni.
Majd egy óra múlva leszek."
Ha lehet, futtass a háttérben néhány nagy processzorteljesítmény-igényű alkalmazást!
2009. 05. 23. 14:20
Azt nem értem, hogy hol van ilyenkor Saber és HelloKitty. Ők is egyetértenek Sodival a fentiekben?
2009. 05. 23. 14:23
"Gyerekként hozott mulasztásaiért felnőtt embert felelőssé tenni szerintem hatalmas görénység. :)"
---------------------------
Ha jól emléxem én 17 és fél évesen írtam alá a jelentkezési lapot az egyetemre. Tehát gyerekként hoztam meg ezt a döntést, csak azért, mert még fél év hiányzott a hivatalos nagykorúságig? Ez elég nagy ökörség.
-------------------
Ma délutáni műsorunk: egy sneci hazudozásai.:))
2009. 05. 23. 14:25
"Azt nem értem, hogy hol van ilyenkor Saber és HelloKitty"
Szerintem lányos zavarban:D
2009. 05. 23. 14:34
Sóderlapátolás-ügyben teljesen egyetértek veled, Philosophus. Én is dolgoztam az elmúlt 10 évben culágerként építkezésen, szedtem málnát Nógrádban, voltam benzinkutas, autómosó, hangfal- és tévégyári robot a futószalag mellett. Van fogalmam arról, mit jelent a munka, és hogy milyen fán terem a jó magyar forint, megtanultam értékelni és beosztani azt.
Most olyan a munkám hogy azt csinálok amit szeretek és amihez értek, kötetlen munkaidőben. Meg vannak ilyen mellékes dolgok mint ez a Fidesz kampányfilm amit otthoni saját gépemen raktam össze, ilyen értelemben tényleg van perspektíva a távmunkában. De attól még, hogy szellemi munkát végzek, eszembe sem jutna lenézni aki fizikait. Egyik sem fontosabb, vagy hasznosabb a másiknál, sőt. Ha nem lennének marketingesek és olyanok akik például össze tudnak rakni egy kampányfilmet, ugyanúgy működne a világ. De ha nem tudna senki felépíteni egy házat, akkor barlangokban laknánk és mamutra vadásznánk még mindig. A fizikai világot csakis fizikai munkával lehet létrehozni.
2009. 05. 23. 14:34
"A döntés felelőssége bőven ráér 18 éves kor után, felnőttkorban. Szerintem ezzel semmi gond nincs."
Szerinted az egészséges, hogy az érettségiig halvány fingod sincs, hogy mivel akarsz foglalkozni? A kamaszkor az egy átmenet a gyerekkor és a felnőttkor között. Az nem úgy van ám, hogy 6209 (17év+4 szökőnap) napig gyerek vagyok, fingom sincs a világról, majd a 18. születésnapomon felnőtt leszek és kiveszik a cumit a számból. Egészséges serdülő az, aki kamaszkora végére kész felnőtté válik. Ehhez pedig rögös út vezet. 15-16 évesen már próbálgatni kellett volna magad. Az érettségi idejére pedig már döntésképes, teljes értékű felnőtt ember kellett volna hogy legyél. Megjegyzem, ezért is hívják érettséginek.
2009. 05. 23. 15:07
"Ha érettségi után egy vagy két évig otthon pihenhetek, és nem raknak be"
Persze, mindenki szivesen éldegélne otthon anyuci pénzéből :)
"Ők, akik érettségi után olyan suliba irattak, ahol reál témákban is könnyűszerrel emelkedtem ki a legtöbb alulmotivált idióta közül. Azt láttam, hogy korombeliek, és azt is, hogy hülyék hozzám képest. Ebből azt raktam össze, hogy ez az informatika akkor nekem való."
Nem ez arról szól, hogy nem fogod elvégezni az infó szakot és most keresed a kifogásokat. Próbálod megmagyarázni miért nem te vagy a hibás. Tudod aki tudja, hogy rossz szakot választott, az 1-2 év után otthagyja az egyetemet.
"De ebben a legkevésbé sem látok problémát, elvégre lineáris gyarapodás helyett én exponenciális növekedésben, a hatástöbbszörözés erejében hiszek."
AHAHAHAHAHAHAHHAHAH kiváncsi leszek mi lesz ennek a bazi nagy exponenciális növekménynek a végén.
""tudnál te pénzt keresni, hogy fenntartsd magad"
Igen?
Például mivel? :)"
Utcaseprés, BKV ellenőr, MÁV jegyvizsgáló, telefonos helpdeskes, stb stb. Persze neked ezek a munkák biztos büdösek, de hát kinek kinek képességei szerint. Tudod a keresztény konzervatív értékek azt mondják: "aki nem dolgozik az ne is egyék".
"Az nem jó, a monotóniatűrő képességem nulla."
Jajj mindjárt sírok :'(
"Egy programozónak minek bejárni dolgozni? :))) Ez akkora hülyeség!"
Security? Meg hogy szocializálódjon kicsit.
Komolyan mondom sodika, édesanyád akkor tenné veled a legjobbat, ha megvonná az összes pénzügyi támogatást tőled. Beperelheted, de szerintem a bíró téged fog kiröhögni, amikor 28-29 éves fejjel ítélethozatalnál azt fogod magyarázni a védőbeszédedben, hogy miért is nincs még munkád :)
2009. 05. 23. 15:12
Egyébként az ELTE 5 éves infótanári tematikája is nagyon el volt kúrva. Többek között ez is oka a mostani helyzetem.
Mondom, ha nem azt látom több féléven át, hogy amíg egyesek vért hugyozva szenvednek a progmóddal, addig nekem tök simán és élvezetesen megy ugyanez, akkor eszem ágában se lett volna ott maradni.
Egy alapozó tárgy legyen, bazmeg, nehéz szűrő, ne pedig szigorlatig tök könnyen vehető sétagalopp.
Így is rendesen szórta az embereket, láttam, de nem eléggé. Én például tök simán vettem ezt az akadályt, holott rendesen szívatós tematikával talán nem kellett volna.
Egy jól átgondolt tematikával ki kellett volna hullanom, nem pedig magabiztosságot nyernem az első évben, mondván, progmód eredményeim alapján bőven az átlag felett vagyok.
2009. 05. 23. 15:32
sodika: persze szemét felsőoktatás, lehet nem csak azt kellett volna nézni, amiben jó voltál, hanem a többit is. Ezt te rontottad el, fölösleges másra kenned.
Istenem sodika már nem tudok neked mit mondani, egyszerűen szánlak, olyan torz értékrended és világképed van, amin már egy atyai pofon se segítene. Majd szépen éled a sikertelen életed, amiért mindenki hibás lesz, anyád, apád, a felsőoktatás, a pirézek. Örökre megmaradsz ezen a szinten, és elmondod mekkora terveid vannak, meg milyen sikeres leszel (aztán amikor mégsem, akkor majd rákened másra).
2009. 05. 23. 15:36
Ond: ---"Az is egy szociális közeg, ami inspiráló"
Engem az ilyesmi nem inspirál.
Amikor dolgozom, ne nézzenek mások. :))
---
Gery Greyhound: ---"attól még, hogy szellemi munkát végzek, eszembe sem jutna lenézni aki fizikait."
Nekem sem.
--- "Egyik sem fontosabb, vagy hasznosabb a másiknál"
Ez így igaz.
---"Ha nem lennének marketingesek és olyanok akik például össze tudnak rakni egy kampányfilmet, ugyanúgy működne a világ."
NEM :))
Ez ma már nem igaz.
Ma már nem működne a világ.
Ahhoz túl bonyolulttá vált.
---
C: ---"Szerinted az egészséges, hogy az érettségiig halvány fingod sincs, hogy mivel akarsz foglalkozni? "
Nem tudom, én mindenesetre ezt máig sem érzem problémának. :)
---
k0zi: ---"keresed a kifogásokat."
Csupán helyzetet értékelek.
---"kiváncsi leszek mi lesz ennek a bazi nagy exponenciális növekménynek a végén"
Ami lenni szokott. :) Bőség.
---"Utcaseprés, BKV ellenőr, MÁV jegyvizsgáló"
Ezek a hátam miatt nem megfelelőek.
---"telefonos helpdeskes"
Nem tudok emberekkel beszélni. :)))
---"Jajj mindjárt sírok :'("
Ne ironizálj.
A monotóniatűrő képességem tényleg nulla.
Azért kell nekem kreatív munka.
2009. 05. 23. 15:39
k0zi: ---"nem csak azt kellett volna nézni, amiben jó voltál"
A progmód alapozó tárgy, szigorlattal a végén.
Ehhez képest igenis nehéznek kellett volna lennie.
(Mondjuk így is már az első félévben kapásból kiszórta az emberek jóval több, mint egyharmadát, úgyhogy jó kérdés, hogy mi volt itt a hiba, de szerintem igenis túl könnyű volt, vagyis el volt kúrva a tematika.)
2009. 05. 23. 15:50
"Amikor dolgozom, ne nézzenek mások. :))"
Ezért vagy egy ilyen antiszociális gnóm.
Mi rendszeresen poénkodunk, beszélgetünk munka közben, sokkal jobb a légkör így.
"---"Ha nem lennének marketingesek és olyanok akik például össze tudnak rakni egy kampányfilmet, ugyanúgy működne a világ."
NEM :))
Ez ma már nem igaz.
Ma már nem működne a világ."
Ezt Schlingloff Sándor mondta neked?
2009. 05. 23. 15:57
sodika: BME-VIK műszaki infon régen 3 szigorlat volt: analízis, digitális technika, számelmélet. Ebből analízis favágás volt, nehéz volt, de be lehetett seggelni. Digit picsa könnyű, számelmélet meg olyan nehéz, hogy sokaknak ezen csúszott el az egyetem :)
Másokra mindig könnyebb lesz mutogatni, mint szembenézni a hibáiddal.
Komolyan mondom ezek a kifogások meg olyanok, mintha büszke lennél arra, hogy nem vagy képes dolgokra. Én csak azokat a kerekes székes embereket nem értem, akik azért küzdenek, hogy dolgozhassanak.
De mondok kreatív munkát, fejlessz alkalmazásokat amiket pénzért árulsz. 1-2 $ vagy €. Kiváncsi vagyok erre milyen kifogás fog jönni :)
2009. 05. 23. 15:59
Sodi, ha megadod anyukád email vagy postacímét, ajánlok egy jó pszichológust, akihez befizethet téged. Ha nem akarod nyilvánosan, akkor szólj, és adok egy valid email címet.
2009. 05. 23. 16:05
IsmeretlenJoAkaro: ---"Ezt Schlingloff Sándor mondta neked?"
Nem.
Ez egyszerűen így van.
---
k0zi. ---"fejlessz alkalmazásokat amiket pénzért árulsz"
Ááá, a havidíjas konstrukció nagyobb okosság.
Ezért inkább olyat fejlesztek, ami ekként értékesíthető. :)
---
Philosophus ---"ha megadod anyukád email vagy postacímét"
Nem adom meg. :)))
---"ajánlok egy jó pszichológust,"
A nénikédet, azt...
2009. 05. 23. 16:12
Szerintem tényleg pszichológus kéne neked... bocs, de tényleg így gondolom. Vagy menj el a seregbe pár évre, ott is tudnak embert faragni belőled.
2009. 05. 23. 16:15
"A nénikédet, azt..."
Neki sajnos nem ez a terápiás szakterülete... De egy próbát talán ő is megérne. Jobb, mint a semmi!
2009. 05. 23. 16:26
_---"ajánlok egy jó pszichológust,"
A nénikédet, azt..._
Igazán megtisztelő, hogy ragaszkodik az én személyemhez, Farkas úr. Az Angyal út 2. szám alatt, a József körút mellett van a rendelőm, kedd és csütörtök délután.
Doktori diplomával rendelkezem, már 15éve tartom fenn a praxisomat.
Ezalatt betegeim 95%át (kb 1600 önértékelési zavarokkal küzdő szánalmas idiótát) sikerült a társadalom hasznos, boldog tagjává tennem.
Köszönöm érdeklődését, további kérdések, és időpont egyeztetés végett kérem hagyjon üzenetet:
http://www.szauna69.hu/hun/email.php
2009. 05. 23. 16:28
Na ezt nem én írtam. :) Én minden hozzászólásomat kizárólag paródiának szánom. Még csak nem is létezem. :)
2009. 05. 23. 18:42
Hát ez hatalmas.:-) Szanalmas.hu érett.
Sodi úgy navalyogsz, mintha nem lennél már jóval 20 felett. Nagyon kellemetlen, mikor egy 26 (vagy mennyi) éves elvileg már felnőtt férfi leugatja az anyját, hogy még(?) nem kezd el dolgozni, mert X éve rossz helyre iratták be. Ha nem tetszik bazd meg, szakadj le róla. De nem szakadsz, mert eltart... vállalhatnál munkát alkalmazottként (igen alkalmazottként) és spórolhatnál egy csomót olyan levelező iskolára amit szeretnél, hiszen anyád mindent fizet neked. De ha jól tudom most is fizet neked valami képzést? Mit gondolsz miért akarja, hogy dolgozz? Azért már látja, hogy harminchoz közeledsz, és még nem dolgoztál le sehol sem egy hetet. Nem sok olyan vállalkozót lehet mondani, aki 30-on túl midnen munkatapasztalat nélkül berobbant és sikeres lett. (nem a szó szoros értelmében:-) ) Sodi, McDonalds. Ott még neked se 0 az esélyed. Az neked való, hisz te azt mondtad, hogy 0 a munkapiaci értéked. Javíts rajta.
Amire beirattak először még mindig nem végezted el pedig az évek száma alapján el lehetett volna végezni. Ne játszd a piócát, ne szívd a vérüket.
Nincs meg bennend az a határozottság és rátermettség, ami egy sikeres vállalkozónak kell. Ezt tuti a szüleid is látják. A 26 éves vagyok, de még anyám tart el nem igazán az ő jellemzőjük.
2009. 05. 23. 19:09
Én se láttam még sikeres vállalkozót ennyi kibúvót keresni :)
2009. 05. 23. 19:13
Zsodi
Tán te nem adtad el ha MSZP-t reklámozol?
Kicsit visszavehetnél az arcodból, nehogy valami "puhos" beverjre:))))
2009. 05. 23. 19:43
C-zár: ---"jól tudom most is fizet neked valami képzést?"
Igen. Félévenként 160 ezret a levelező Corvinusra.
---"Mit gondolsz miért akarja, hogy dolgozz?"
Nem akarhat irreális baromságokat, mert intelligensebb annál. Annyi valóban igaz, hogy alkalomadtán rá kell ébreszteni, hogy mit is akar valójában. :)
---"még nem dolgoztál le sehol sem egy hetet"
Napi 8 órában és alkalmazottként? Valóban nem.
De nem is az életem álma.
Lehet úgy is élni, hogy soha nem volt részed ilyesmiben. Miért ne lehetne?
---"Sodi, McDonalds"
Nem jó, arra alkalmatlan vagyok.
Álló munka, én pedig a hátam miatt nem tudok huzamosabb ideig egy helyben állni.
---"Amire beirattak először még mindig nem végezted el"
Vélhetően nem a megfelelő irányba determinálták az életemet, igen. Ez valóban így lehet.
---"Nincs meg bennend az a határozottság és rátermettség, ami egy sikeres vállalkozónak kell."
Akár még ez is lehetséges.
De erre szerencsére megoldás az önkondícionálás.
---"Ezt tuti a szüleid is látják"
Látni vélik, de nincs igazuk.
A másik bűnük ugyanis az, hogy a vállalkozási erőfeszítéseimet következetesen komolytalannak gondolják.
Az úgy nem működik, hogy egyik pillanatban azt hiányolják, miért nem kezdek semmit az életemmel, a másik pillanatban pedig az ezen megállapításnak ellentmondó kezdeményezőkészségemet átkozzák, mondván, miért kellett 8 milliós jelzálogot vállalni a lakásomra, és kölcsön adni 2,5 millió forintot valakinek.
Döntsük már el, mi a jó.
2009. 05. 23. 20:09
"A másik bűnük ugyanis az, hogy a vállalkozási erőfeszítéseimet következetesen komolytalannak gondolják.
Az úgy nem működik, hogy egyik pillanatban azt hiányolják, miért nem kezdek semmit az életemmel, a másik pillanatban pedig az ezen megállapításnak ellentmondó kezdeményezőkészségemet átkozzák, mondván, miért kellett 8 milliós jelzálogot vállalni a lakásomra, és kölcsön adni 2,5 millió forintot valakinek.
Döntsük már el, mi a jó."
A szemetek, hogy nem vágnak jó pofát ahhoz, hogy a dzsentri fiacskájuk eltapsolta a vagyonát és most futhat utána.
"Igen. Félévenként 160 ezret a levelező Corvinusra."
És a Corvinus az jó irány? Vagy az is a szüleid "bűne"?
sodika: szánalmas vagy. Ne haragudj, nem szoktam személyeskedni, de erre a folyamatos magyarázkodásra nem tudok mit mondani. Kifogás az van, de hogy mihez fogsz kezdeni... néha azért sajnállak.
2009. 05. 23. 20:14
k0zi: ---"dzsentri fiacskájuk eltapsolta a vagyonát"
Nem tapsoltam el semmit.
Megvan az a pénz, csak pillanatnyilag másnál van.
---"És a Corvinus az jó irány?"
Hát, nem tudom... Nem biztos... Az is infó...
Szóval necces...
2009. 05. 23. 20:22
"Nincs meg bennend az a határozottság és rátermettség, ami egy sikeres vállalkozónak kell. Ezt tuti a szüleid is látják. "
Sodika:
"Akár még ez is lehetséges."
[a szüleim] "Látni vélik, de nincs igazuk."
Annyit hazudtál itt össze-vissza, hogy mostmár teljesen belegabalyodtál, és össze-vissza beszélsz.
_____________
Végigvehetsz minden egyes melót, hogy az miért sajnos nem felel meg neked, a tényállás azonban az, hogy te nagyon jól elvagy így, minden munka büdös. Jó neked, hogy kitartott vagy, és nem kívánsz ezen változtatni, addig fogod szopni az ellátmány-csöcst amíg lehet.
Tehát egy élősködő lógós senkiházi szardarab vagy. Pont.
27 évesen az anyai ellátmánytól függeni, közben őket nagyívben lehányni, a saját döntéseinkért a felelősséget nem vállalni, a szűlők "bűnéről" beszélni, na hát ez a legnagyobb féregség.
Neked aztán van bőr a képeden.
Lássuk a csupasz tényeket. Itt állsz 27 évesen és SEMMIT nem értél még el az életben. Semmit. Milyen érzés?
"Polgári konzervatív keresztény".... Nagy lófaszt. Proli és még szarházi is.
A magyarázkodás a tényeken nem változtat. Rajtad se. Jellemtelen figura vagy.
2009. 05. 23. 20:30
Elvileg a szüleid ismernek a legjobban. Nem hiába gondolják komolytalannak a vállakozási kísérleteidet. Egy felnőtt férfi (életkor szerint) aki még teljes szülői ellátásra szorul, fogyatkozó szakokkal, megfelelő munkatapasztalat nélkül, önálló kereset, megfelelő végzettség nélkül, aki mást okol az élete jelenlegi alakulásáért. Látják, hogy az életben nem tudsz még megállni saját lábon. Hogyan támogatnának abban, hogy vállalkozz, ha minden eddigi jel mást mutat? Még a kölcsönös történeted is őket támasztja alá. Neked még mindig egy támogató kell, hogyan vezetnél akár egy kis céget is? Nem hiába ragaszkodsz annyira a kemény eszmékhez. Neked kell valaki, aki fogja a kezed. Látják, hogy minden kifogást megragadsz, csak, hogy ne dolgozz, és belül ezt te is tudod. Nem hiába próbálod kitolni irreálisan az iskola éveket.
Én fejből nem tudok olyan sikeres vállalkozót mondani, akit 30-on túl is az anyja tartott el. És te még egy jó ideig nem fogsz állandó saját keresethez jutni. Volt, aki alulról indult, volt aki a garázsból, volt aki beleszületett, de mind talpraesett volt, és nem akkor kezdték, mikor te. Jóval előbb. Te nem a munkapiacon érsz 0-t, hanem társadalmilag.
Öreg, ha ez így megy tovább hamarosan olyan pszichés problémáid lesznek, hogy rossz lesz nézni. Lassan előtör, minden amit próbálsz elhessegetni. Az értéktelenség érzetét hosszú távon nem lehet elnyomni. A kamaszkori lázongás most jelentkezik nálad. 2X évesen... Az állandó önigazolások, a folyamatos kibúvók elkopnak az évek allatt. És nem édesanyádnál, mert ő mindig is tudta milyen vagy, nem hiába terelt arra a pályára. Nálad. Ne akard kivárni a tetőpontot. Tanulj meg valamilyen szakmát belülről. Még ha irodakukacnak is kell lenned. Lesz valami állandóság az életedben, valami támpont. Onnan már könnyebb elindulni.
2009. 05. 23. 20:30
De most tényleg Sodi!
"még lehetséges is", hogy nincs meg benned, vagy ezt a szüleid is látni vélik, de "nincs igazuk".
Most lehetséges, vagy nincs igazuk, amikor ezt látják?
Hű bazz, te belecsavarodtál a hülyeségbe.
2009. 05. 23. 20:51
Pengető. ---"Annyit hazudtál itt össze-vissza"
Nem hazudoztam.
Ugyanis hozzátettem, hogy erre valóak az önkondícionáló technikák.
---"te nagyon jól elvagy így, minden munka büdös"
Ez nem igaz.
Kódolni, programozni szeretek.
Máshoz sem értek, ezért szerencse, hogy ezt legalább szeretem. :)
---"addig fogod szopni az ellátmány-csöcst amíg lehet"
Pontosabban: amíg be nem indul a vállalkozásom.
---"közben őket nagyívben lehányni"
MI van? :)))
---"SEMMIT nem értél még el az életben"
Felkészültem a vállalkozásra.
Kompetenciákat sajátítottam el.
Az önképzés is van ugyanolyan fontos befektetés, mint bármi más.
---
C-zár: ---"fogyatkozó szakokkal"
Hazugság.
Még nem fogyott el egyik sem. :)
---"Látják, hogy az életben nem tudsz még megállni saját lábon"
Nem tudom, mikor állítottam én ennek az ellenkezőjét.
---"hogyan vezetnél akár egy kis céget is?"
Sehogy. Pontosabban az operatív feladatok delegálásán keresztül. Nem akarok én menedzser lenni. Nem irányítani akarok, hanem birtokolni, és ÉPÍTENI.
---"én fejből nem tudok olyan sikeres vállalkozót mondani, akit 30-on túl is az anyja tartott el"
Szálasi Ferenc sokáig az anyjával élt. :)))
Én legalább nem vele élek.
---"Lesz valami állandóság az életedben, valami támpont."
Az állandóság engem visszataszít.
A XXI. század a folyamatos változásokról szól.
---"mind talpraesett volt, és nem akkor kezdték, mikor te. Jóval előbb"
Vannak kivételek is.
Például Adolf Hitler. xD
---"Az állandó önigazolások, a folyamatos kibúvók elkopnak az évek allatt."
Ez nem igaz.
A sikerkönyvek azt tanítják, hogy egy sikerre átlagosan 9 elbaszás jut. Én még bőven nem tartok a 9-nél. :)
2009. 05. 23. 20:51
Pengető, ugye te is el tudod képzelni sodi mai napját? Ismerjük.
Egész nap oltogattuk, ez meg pánikba esve ült a gépe előtt, próbált védekezni. És megint elkövette azt a hibát, hogy a kérdésekre gyorsan válaszolt valamit, de előtte nem gondolkodott. Persze, hogy megint ellentmondásba keveredett.
Már csak agonizál. Szar lehet 26-27 évesen így tönkremenni. A 135-ösre várnék valami reakciót.
2009. 05. 23. 20:54
"A sikerkönyvek azt tanítják..."
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
2009. 05. 23. 20:54
C: Nincsenek ellentmondások.
Nem vagyok tönkremenve.
Sőt, régen éreztem magam ilyen jól, és motiváltan. :)
A 139-esben pedig válaszoltam a 135-ösre.
2009. 05. 23. 20:55
160. menj a picsába xDDDDDD
mi a gond ezzel?
hogyan mondjam akkor?
önmenedzselést oktató könyvek, vazz
2009. 05. 23. 20:57
Te már annyira komolyan veszed ezeket a hülye sikerkönyveket meg marketing-atyaúristeneket, hogy ezt már elképzelni is nehéz kívülről.
Már-már dogmatizálod is ezeket.
2009. 05. 23. 20:58
"Napi 8 órában és alkalmazottként? Valóban nem.
De nem is az életem álma."
Nekem sem volt az életem álma 14 órát dolgozni, de az életem álmát csak pénzért tudtam megvenni, a pénzt meg munkáért kaptam.
--"Ha nem lennének marketingesek és olyanok akik például össze tudnak rakni egy kampányfilmet, ugyanúgy működne a világ."
NEM :))
Ez ma már nem igaz.
Ma már nem működne a világ."
Persze. Wolf Gábor tudománya nélkül kölönösen nagy apokalipszis lenne :)
2009. 05. 23. 21:05
Sodi azt hiszi, hogy könyvekből megtanulja a meggazdagodás alapjait, és koktélt szürcsölgetve egy kényelmes fotelbenülve nők kényeztetik, miközben más dolgozik, ő meg bezsebeli a lóvét.
Sodika, ez nem lesz így a te esetedben, majd gondolj erre, hogy szóltunk előre, amikor 40-45 éves korod (nincs már olyan nagyon messze) körül az utcán koldulsz és azt emlegeted:
"én voltam 2006 krónikása, hejjde elkergettük a gyurcsányt, egy pár forintot nemzettestvérem, mer látod a zsidók miatt idejutottam".
Ez lesz.
2009. 05. 23. 21:06
Ond. ---"Már-már dogmatizálod is ezeket."
:)))
Csak az alapelveket.
---
Gery Greyhound: ---"az életem álmát csak pénzért tudtam megvenni, a pénzt meg munkáért kaptam."
Nekem most pillanatnyilag nincs semmilyen konkrét, pénzigényes vágyam...
---"Wolf Gábor tudománya nélkül különösen nagy apokalipszis lenne :)"
Marketing nélkül a mai társadalom már működésképtelen, igen. Túl sok féle áru van ahhoz.
2009. 05. 23. 21:07
Pengető: Meglássuk. xD
2009. 05. 23. 21:11
Hát nem tudom. Bár azt leszögezem, hogy abszolúte nem a rosszindulat fogalmazódik meg bennem, amikor kritikát írok. Csak azért nem járkálnék erre a blogra, hogy másokat kritizáljak.
De harmincas évei elején járó embereket, akiknek nincsen se munkatapasztalatuk, se iskolájuk, senki nem szívesen alkalmaz - szerintem. No most vagy az egyetemet kellene komolyabban venni (1 (EGY!) szakot) és végigcsinálni, vagy elmenni dolgozni és mellette tanulni valamit. Én nem sok perspektívát látok SoDI mostani életében, ha így maradnak a dolgok.
Jó programozó lenne belőle, mert az esze meg van hozzá, meg kommunikálni is tud, szereti is csinálni, (az angolra meg rágyúr!). Csak el kéne ezt a sok önigazoló marhaságot felejtenie...
2009. 05. 23. 21:15
"A 139-esben pedig válaszoltam a 135-ösre."
Az érdekel, hogy látod-e, mennyire torz volt a fejlődésed általános iskola után... Beismered-e, hogy míg társaid egészségesen alakították ki identitásukat, te véglegesen elmaradtál a fejlődésben? Pedig a kamaszkor az, ami szinte minden későbbi életszakaszt megalapoz. Ennek hiányától lettél te gyagyás.
2009. 05. 23. 21:19
Csak én érzem ellentmondásnak, hogy míg rohadék szüleit emlegeti, akik rákényszerítették az informatika tanulását (még a corvinusos szakját is "neccesnek" tartja, mivel az is informatika), addig saját bevallása szerint az egyetlen dolog, amit szeret és tud csinálni, az a programozás?
Skizofrén paranoid, tudathasadással.
2009. 05. 23. 21:22
131: Van más dolgom is, mint a neten ülni. Emellett rohadtul nem érdekel Sodi személye és magánélete, és az sem, hogy egyeseket ez mennyire tud foglalkoztatni. Nekem van saját életem, és hogy miből él Sodi, vagy Gery, vagy Tomcat, az baromira hidegen hagy. Jól elanyázgatjátok egymást, miért szóljak bele? Mindkét fél láthatóan élvezi. Egészségetekre, fiúk.
2009. 05. 23. 21:24
Ond: ---"De harmincas évei elején járó embereket, akiknek nincsen se munkatapasztalatuk, se iskolájuk, senki nem szívesen alkalmaz"
Tudom.
És bár nem vagyok a harmincas éveim elején (ejjj, hol van az még :))), de ennek ellenére tisztában vagyok vele, hogy nekem MUSZÁJ vállalkozónak lennem, mert nincs más esélyem.
Nálam tehát - mint már sokszor írtam - ÉRTELMETLEN felvetés, hogy úgymond 'akarok-e' dolgozni.
---
C: ---"látod-e, mennyire torz volt a fejlődésed általános iskola után"
Nem volt torz.
Készültem az érettségire, majd arra, hogy utána egy évet gondolkodjak a pályaválasztáson. Ennek tett keresztbe anyám.
Pedig gyerekként nem hiszem, hogy feltétlenül el kéne dönteni, hogy mi akarok lenni. Miért is kéne?
---"az egyetlen dolog, amit szeret és tud csinálni, az a programozás"
Bocsánat.
Más dolog csinálni, és más dolog a kapcsolt kísérő tantárgyakkal szenvedni. A programozással kapcsolatos tantárgyakkal soha nem voltak gondjaim, legyenek bármennyire szívatósak is.
Soha.
Még az ELTE elején is az volt több féléven keresztül, hogy miközben hullott progmódból a nép, nekem tök könnyen ment.
Ezért haragszom az ELTÉ-re.
Nehezebbnek kellett volna lennie annak a szarnak...
2009. 05. 23. 21:27
Hazugság, hogy fogyatkoznak a szakjaid? Ezek szerint bejársz még az összesre, nem halasztasz a régi szakodon? Akkor rosszul emlékszem...
Vállalkozó Sodi, te nagyon hülye. Szálasi, meg Hitler mikor voltak vállalkozók? Odaírtam, hogy sikeres vállakozót. Nehogy már a történelemből iderángass nekem embereket, akik az anyjukkal laktak, vagy az anyjuk vérét szívták. És se Hitler, se Szálasi nem mondható sikeresnek. Mindegyik bukott.Vagy 6 év után te is bevégeznéd?:-D Nem tudtak a csúcson maradni, Szálasi meg egyedül nem tudott volna hatalomra jutni, csak egy báb volt.
2009. 05. 23. 21:31
C-zár: ---"se Hitler, se Szálasi nem mondható sikeresnek"
Dehogynem,
A háború más kérdés. :)
---"nem halasztasz a régi szakodon? "
De igen, halasztok.
Na és?
Ettől még nem fogyott az el.
---"Odaírtam, hogy sikeres vállakozót."
A politika is vállalkozás. :)
2009. 05. 23. 21:38
Mert így ugye mit látott az ember?
Programozás, neves egyetem, hullanak a többiek, nekem megy, jó lesz ez, fasza... Aztán meg nem jó. :))
2009. 05. 23. 21:40
Mi az, hogy a háború más kérdés, amikor Szálasi csak a háború alatt volt hatalmon (vagy annak látszatán) és Hitler legfőbb éveit a háborús évek tették ki? Furcsa elgondolásaid vannak a sikerről. Egyik sem tudta elérni végső célját. Mi ebben a siker? Nem tudtak hatalmon maradni. Mi ebben a siker? Te azért alapítanál egy céget, hogy 2 hónapig működjön, aztán befuccsoljon? Mi ebben a siker?
Politika nem céges vállalkozás. Hiába raksz oda smileyt.
Halsaztasz, tehát fogyott azon szakjaid száma, amire 2009-ben bejársz. Ott a fogyatkozás, most kötözködj.
2009. 05. 23. 21:45
C-zár: ---"Hitler legfőbb éveit a háborús évek tették ki?"
HAZUGSÁG!
Hitler legfőbb időszaka a háború előtti csodálatos gyarapodás volt!
---"Egyik sem tudta elérni végső célját."
Mert összefogott ellenük az EGÉSZ VILÁG!
---"Politika nem céges vállalkozás."
Hasonlóak a kihívások.
Kereslet, kínálat, fogyasztók, választók, versenytársak.
---"fogyott azon szakjaid száma, amire 2009-ben bejársz"
Ja hogy így érted...
Igen, ekként érve fogyott.
2009. 05. 23. 21:53
Már nem azért, de igen relatív sikerek ezek...
2009. 05. 23. 22:00
Vigyáz ezzel az állandó hauzgságozással. Az előbb a fogyatkozásra is ezt írtad...
A háború előtti évek meg a háborúra való készülődéssel teltek. Nyilván, hogy az a legfőbb, amire készül és nem az oda vezető út. Ezt már egyszer megbeszéltük. Emlékszel, akkor is kijavítottad a postodat.
Hasonló, jah hasonló. Látod, már megint igazítanod kell. Most már nem az, hanem hasonló. Ilyen módon minden vállalkozás, vagy legalább hasonló. Valahogy biztos rá lehet húzni.
De csak a te logikádat követve: Vannak versenytársak, Hitlernek is voltak, és erősebbek voltak nála. Kit érdekel, hogy az egész világ összefogott ellene (ami nem igaz)? És ez még csak nem is cáfolja meg amit mondtam. Én azt mondtam, hogy nem volt sikeres, mert nem tudta elérni a célját. A versenytársak a versenyszférában is megakadályozhatják a túl nagy befolyásra törő másik céget. Ha a cég elbukik a versenyben, akkor nem sikeres. Nem mérte fel jól az erőviszonyokat és lenullázta magát. Még a te közbevetésedet belevéve sem volt sikeres.
2009. 05. 23. 22:09
C-zár. ---"A háború előtti évek meg a háborúra való készülődéssel teltek."
Hazugság.
Ezt egy csomó Kuruc cikk cáfolta már meg.
---"Én azt mondtam, hogy nem volt sikeres, mert nem tudta elérni a célját."
A háború előtt egy csomó célját elérte.
2009. 05. 23. 22:22
Nem láttam egy ilyet Kurucos cikket sem, de ha nekik is annyi közgazdasági ismeretük van, mint neked, akkor nem lesz nehéz megcáfolni. Úgy mint amikor legutóbb próbáltál "szakmai" vitába bocsátkozni és a végére csak nagyokat hallgattál. Emlékszel?
Mutass számokat, mondd, hogy miért nem, ne azt mondd, hogy az autentikusnak nem nevezhető Kuruc valamikor írt valamit. Mik a számokkal alátámasztahtó tények. Én is hozok számokat és ha kell segítek megérteni az összeföggéseket. Elég csak a kiadási oldalra nézni, a munkaerőpiac helyzetét, a külkereskedelmi adatokat stb. stb.
Milyen érv már, hogy a Kuruc is írt róla? Millió könyv van róla, hogy te hazudsz. Most így jobb? Szerinted ez a fajta érvelés helyes?
2009. 05. 23. 22:26
"önkondícionáló technikák"
Kondicionálás? Az nem szcientológus szakszó?
2009. 05. 23. 22:29
C-zár: Utak. :)
Most nincs kedvem belemenni ilyen részletekbe.
Philosophus ---"Kondicionálás? Az nem szcientológus szakszó?"
Nem.
A szcientológusok a "kutya" szót is használják néha. xd
2009. 05. 23. 22:35
Ezek a SchS és társai-féle marketing-stratégiák, kutyafülék (értsd.: Szépen csomagolva eladják a semmit az ilyen hülyéknek mint Sodi,) bizony nagyon hasonlítanak egy szektára, és így a szcientológiára is, bizony.
Linkelek is valamit, hogy lehessen röhögni, figyeljétek az utolsó kommentet.
http://subba.blog.hu/2007/05/02/rugja_ki_a_fonoket
:DD
2009. 05. 23. 22:37
A németek nálunk is építettek utakat, a csapatmozgatás miatt. Dunántúlon tudok neked mutatni utat, amit a nácik építettek (persze már húztak rá pár koptató réteget:-) . Ez nem nyert.
Tudod kik tervezték meg és indították be az autópályákat, amire te valószínűleg hivatkozol? Az még a weimari köztársaság érdeme.
"Most nincs kedvem belemenni ilyen részletekbe"
Oh, ezt igazán sajnálom, volt egy ilyen érzésem.:-)
Tudomásul veszem, jah és csak egy dolog: HAZUDSZ.:-)
2009. 05. 23. 22:40
"Nem.
A szcientológusok a "kutya" szót is használják néha. xd"
Nem mertek azt írni rám, hogy mókus? ikszdé
2009. 05. 23. 22:41
C-zár: "Az még a weimari köztársaság érdeme."
Na jó, de országossá Hitler tette.
Pengető: Menj a picsába.
Subbán más a stílus. xDD
2009. 05. 23. 22:42
Schlingloff Sándor egyébként nem szcientológus. :)
Annyira nem, hogy erről külön írtam is.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/03/02/Schlingloff_nem_szcientologus/
2009. 05. 23. 22:46
"Schlingloff Sándor egyébként nem szcientológus."
És ezt ki állította???
SchS-nak nem kell a szci, neki már saját szektája van.
2009. 05. 23. 22:47
"Marketing nélkül a mai társadalom már működésképtelen, igen. Túl sok féle áru van ahhoz."
Ezt már egyszer elmondtam.
BAROMSÁG hogy a marketing segít eligazodni a rengetegféle áru között. Átbasz téged és manipulál, hogy nehogy a saját döntésed alapján válassz két hasonló között, hanem hogy azt vedd meg, amire ő rá akar beszélni.
Ha nem lenne marketing, lehet hogy többen vennének Canon fényképezőgépet, mert jobb. Ha van marketing, akkor lehet hogy többen vesznek Nikont, mert szebbnek tűnik a képminőség a reklámkatalógusban. Ugyanannyi ember vett fényképezőgépet, csak marketinggel jelentős része nem saját döntése alapján választott egy bizonyos márkát, hanem hagyta magát rábeszélni.
2009. 05. 23. 22:51
Pengető: ---"És ezt ki állította???"
A Heti Válasz. :)
---"neki már saját szektája van."
Nem, az nem szekta.
Beszélgetés, oktatás, teológiai tanfolyam.
De nem lelkész ő, csak oktató.
Ha lelkész lenne, nem figyelnék annyira rá.
Ha egyháza lenne, nem figyelnék annyira rá.
De egyikről sem beszélünk.
Nem lelkész ő.
Csak egy spirituálisan nyitott magánember.
---
Gery Greyhound: ---"Átbasz téged és manipulál"
Ez csak a vesztes emberek hozzáállása a marketinghez.
2009. 05. 23. 22:52
Megint igazítanod kellett.:-)
Persze, hogy Hitler építette meg az utakat. A köztársaság megbukott, esélyük sem volt. De Hitler útépítése is alátámasztja a fegyverkezést. A nagy nyersanyag szükségletű nehézipar infrastrukturális fejlesztéseket igényelt.
Nem ő tervezte, de a céljait szolgálta.
Megnéznék én egy ilyen Kurucos cikket, van linked?
2009. 05. 23. 22:52
Egyébként, Gery, a múltkor már tisztáztuk ezt a faszságot. A marketing igenis serkenti a gazdaságot, mert az koncepciótlan megtakarítástól von el forrásokat.
2009. 05. 23. 22:53
C-zár: ---"Nem ő tervezte, de a céljait szolgálta."
A munkavállalói érdekek érvényesítése is a háborúra készülődés része volt vajon?
Majd keresek cikket, most már fáradt vagyok ehhez.
2009. 05. 23. 22:54
Sodi, a marketing tényleg manipulál. Ez az egyik feladata. Jajj, legalább néha próbálnál nem hülyeségeket írni.
2009. 05. 23. 22:55
"Csak egy spirituálisan nyitott magánember."
Egy lehúzós üzletember, aki semmire nem alapozott hitet árul gyagyásoknak.
2009. 05. 23. 22:59
Munkavállalói érdekek? Ne röhögtess már. Amíg a férfiak harcoltak a fronton a nők nehéz fizikai munkában voltak.
Vagy előtte mondod, mikor a zsidóktól elszedték a pénzt, pl. ilyesmikre hivatkozva? Nyújtott munkaidőben dolgoztak az emberek.
Szerinted Hitler engedett volna bármiféle szociáldemokratákhoz kötödő szakszervezetet ténykedni? Gondolkozz.
2009. 05. 23. 23:06
C-zár: Hitler eredetileg balos szakszervezetekben kezdett ténykedni, csak hamar rájött, hogy köcsögök.
De ettől még később is szocialista maradt.
---"zsidóktól elszedték a pénzt"
Német munkavállalókról beszélek. :)
---
Pengető: ---"Egy lehúzós üzletember, aki semmire nem alapozott hitet árul gyagyásoknak."
Hetente vállalkozók sokaságával konzultál a programján keresztül. Ismeri a problémáikat, és hogy melyik megoldás működik Magyarországon.
Egy valódi gyakorlati szakember, aki mellőzi az akadémiai rizsát. Amit mond, az tiszta, használható, gyakorlatias tudás.
2009. 05. 23. 23:07
"Ez csak a vesztes emberek hozzáállása a marketinghez."
Mondja az élet császára :)
Gery: "Ha nem lenne marketing, lehet hogy többen vennének Canon fényképezőgépet, mert jobb."
De lehet nem, mert Canon japán márka, pár japán írna róla kanjikkal, hogy milyen király gép. Neked meg lenne egy olyan, amilyet a boltban árulnak. Nem lenne ugyanis a termékek között verseny, hiszen senki nem ismerné a márkát. Az hogy te a Canont preferálod, azt jelenti, hogy elért téged a marketing gépezet, hiszen eljutott hozzád az, hogy a Canon jó, megnézted és igaznak találtad.
De például ott a mosogatógépekbe való só, ebből is van több márka, pedig mind csak vegytiszta NaCl-t tartalmaz, mégis különböző áraik vannak, más csomagolásban vannak. Ezek közül nehezen mondod meg melyik a jobb. Választásod akár random is lehetne jól jársz. Viszont ha hallottál több Calgonit reklámot, akkor az számodra ismert márka lesz és azt fogod választani.
A világ működne marketingesek nélkül is, csak olyan KGST-sen. Az lenne a választásod, hogy veszel (ha van éppen), vagy nem veszel.
2009. 05. 23. 23:08
Na jó, majd írok részletesebben is erről a Profitképző programról, amiben előfizető vagyok, mert úgy néz ki, hogy félreérthető a kívülállóknak, hogy miről is szól.
Egyébként itt van a weblapjuk:
http://www.profitkepzo.hu/
2009. 05. 23. 23:09
k0zi kivételesen igazat szólt a 199-es hozzászólása utolsó bekezdésében xDD
2009. 05. 23. 23:14
200. Tökéletesen értjük. Gagyások pénzt fizetnek a szépen csomagolt lepkefingért, és ettől SchS-nak profitja képződik.
_____________________________
"Ez csak a vesztes emberek hozzáállása a marketinghez."
Bocsánat, és te lennél itt a nem vesztes???
2009. 05. 23. 23:18
sodika: az a vicces, te előbb marketinget tanulsz, de terméked még nincs. Nem gondolod, hogy rossz a sorrend? :)
2009. 05. 23. 23:18
#202: nyilván ezzel tömik a fejüket. Addig nem veszik észre, ők mekkora vesztesek :DD
2009. 05. 23. 23:21
Valamit mondasz, próbálsz cáfolni, de nem az én hszemhez kapcsolódóan írsz.
Azt kérdeztem, hogy szerinted hagyta volna működni a szocdemeket, szakszervezeteket?
Erre azt írod, hogy szakszervezetekben munkálkodott eleinte. Ez szerinted válasz?
A választ tudjuk, a szocdemeket betiltotta,a szakszervezeteket felszámolta. A szakszervezetek helyére létrehozta a náci irányítású Munkafronot, ahova mindenkinek KÖTELEZŐ volt belépnie. Ide akartam kilyukadni, a te érdekvédelmeddel kapcsolatban. Náci propagandagépezet lett ebből is és ráadásul a szakszervezetektől elkobzott pénz pumpálták bele. Ez minden csak nem munkavállalói érdekvédelem.
"Német munkavállalókról beszélek."
Én is. A zsidó kézben lévő cégeket is elkobozták. Ilyen gyárakban is dolgoztak a németek:-)
2009. 05. 23. 23:30
k0zi. ---"te előbb marketinget tanulsz, de terméked még nincs"
Ez így van.
---"Nem gondolod, hogy rossz a sorrend?"
Nem. Ugyanis a marketing része a piackutatás is, illetve az így feltárt igények kielégítése.
C-zár: ---"A szakszervezetek helyére létrehozta a náci irányítású Munkafrontot"
Tök mindegy a tulajdonosi vagy az irányítási szerkezet. A lényeg, hogy a munkavállalók boldogok voltak.
2009. 05. 23. 23:45
Idológiai okítás folyt ezekben a munkafrontokban. Aki nem értett egyet, azt a rendszer ellenségének tekintették. Ők pedig tuti nem voltak boldogok. A régi betiltott szakszervezetis közül is volt aki, nem mondhatta boldognak magát.
Ez a boldog volt furcsa megfogalmazás... inkább azt mondanám, hogy elégedett, mert volt munkája. De ez nem azért volt, mert kötelezően be kellett lépniük egy szervezetbe. Rossz a logikád. A nagy munkanélküliség után volt munkájuk. Sokan az előző rendszerre is mondják, hogy boldogok voltak a munkások. És pl. nekik is volt ideológiai agytömés... A nácik meg a kommunisták sok hasonló dolgot tettek. Tudtad, hogy a háború előtt a német állam rossz gazdasági helyzetben vol a túlzott fegyverkezés miattt? A bekebelezet területek (csehektől, ausztria, stb. még háború előtt) kizsákmányolása segített neki. Ingyen nyersanyag, pénz stb.
Nálunk is hasonló helyzetet teremtett a túlzott nehéziparosítás. Gondoljunk csak a 80-as évekre, és az akkori pügyi helyzetre. A két szélsőséges eszme hasonló utakat járt be.
2009. 05. 27. 17:00
Hazudsz. A versailles-i béke lehetetlenné tett bármiféle fegyverkezést. NEM amiatt voltak válságban. Hanem a talmudista bankárok kapzsisága miatt - akik a válságot előidézték, hogy olcsón felvásárolhassanak mindent de mindent, miután a gazdaság totálisan csődbement.
De rá is basztak rendesen, nem? :)
A totális önzésre nem lehet társadalmat építeni, ezért nem működik jól a kapitalizmus, és megfelelő ÁLLAMI SZABÁLYOZÁS nélkül nem is fog soha.
2009. 05. 27. 17:12
A szervezést pedig valóban csak a prolik tekintik felesleges tudománynak...
Jaja, ezeknek 2/3-ad, hogy betiltsák a Jobbikot, meg amit még soros követel...
http://href.hu/x/94m5
Nesze geri, ez vagy TE...
"A jelenlegi elitet a ’70-es és a ’80-as években tenyésztették ki. Ezek már járták a nyugati egyetemeket, olyan ösztöndíjakkal, amelyekről ma sem álmodhatunk, olyan időszakban, amikor 40 $-ral mehettél háromévente egyszer turistaként nyugatra. Hogy hívják az embert, aki az egész mögött állt? Soros György. Ezt sem én találom ki, ez tény. Most akkor antiszemita vagyok, mert el merem mondani azt, ami megtörtént? Jobban látom a valóságot, és rögtön nácit kiáltanak?"
2009. 05. 27. 17:21
"A szervezést pedig valóban csak a prolik tekintik felesleges tudománynak..."
BIZONY!
Ez nagyon így van.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.